Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/7, 2022 kl. 00:55, av Deeds69

Sambons överraskning

Sambon överraskar med en helt ny upplevelse...

Min sambo och jag hade varit tillsammans i några år. Hon 12 år yngre och närmare nymfoman. Vi hade ett väl fungerande sexliv, och var ganska öppna med det mesta. Hon hade avslöjat en del om sitt ex som dock kunde göra mig lite svartsjuk. Han hade en stor kuk, var uthållig och kunde hålla på länge. Dessutom var han ganska snabbt redo för en omgång till. 22cm hade de mätt upp till sa hon och visade även med händerna hur grov den var. Hur skulle jag nånsin kunna tävla med det, undrade jag, men hon försäkrade mig om att min var alldeles perfekt för henne, och att hon hade det jätteskönt. 

 

En fredag när jag kom hem från jobbet mötte hon mig innanför dörren iförd endast trosor och en tunn topp som tydligt avslöjade att hennes fasta bröst var bh-lösa under. "Jag har en överraskning åt dig", sa hon, och dinglade med en ögonbindel framför mig. När jag hängt av jackan bad hon mig klä av mig mer, och när jag stod där iförd endast mina boxer knöt hon bindeln för mina ögon. Hon tog mig i handen och ledde in mig i sovrummet. Hon hjälpte mig att sätta mig i en stol och låste fast mina händer med handbojor bakom stolens ryggstöd. Hon fortsatte med att tejpa fast mina ben i stolsbenen. Nu satt jag helt fast och var i hennes våld. Hon strök kroppen mot mig och jag hann tänka "sexigt", innan hon drog av mig ögonbindeln. Framför mig stod nu en man i min egen ålder, med bara ett par boxer som avslöjade en kraftig bula i skrevet.

"Det här är Stefan, mitt ex…", log min sambo, och ställde sig jämte honom. Han slog armarna om henne och började kyssa hennes nacke och hals. När hans händer gled in under hennes top och kupade sig runt brösten stönade hon till och vred på huvudet och mötte hans läppar med sina. Jag kunde inte annat än att sitta och se på när de kysstes, fastspänd som jag var.

"Orkar du med en gång till?", frågade hon honom, och till mig sa hon: "Vi klarade inte vänta på att du skulle komma hem, så vi har redan hunnit med att ha det lite skönt."

Hennes kinder blossade röda, och avslöjade hur kåt hon var. Vafan, tänkte jag. Har de knullat? Har hon varit otrogen? Och med Honom?

Hon vred kroppen så hon nu stod vänd mot honom och lät honom dra av henne toppen. De kysstes djupt igen innan hon sakta gled ner på knä. Hon vickade av honom kalsongerna, och hans redan halvstyva bamsekuk sprätte ut och daskade till henne på hakan. Hon fnittrade till och tog den i sin hand och började sakta runka den. Hennes tunga smekte det blottade ollonet, och hon fick gapa riktigt stort när hon försökte få in den i munnen. Det var inte mycket hon fick plats med, men jag såg att hon gjorde ett riktigt bra jobb med läpparna och tungan. Samtidigt runkade hon honom med den ena handen, medan den andra smekte pungen. Det gick inte att ta miste på att han njöt av hennes behandling. Jag kunde knappt fatta vad det var jag såg min sambo göra, och ingenting kunde jag göra för att hindra det. Jag visste att de snart skulle knulla mitt framför mig i vår gemensamma dubbelsäng. Jag kunde ju förstås blunda, titta bort. Men ljudet skulle jag inte kunna undvika. Men samtidigt som jag inte ville se kunde jag inte vända bort blicken. 

Snart drog han upp henne på fötter och la henne på rygg i sängen. Han drog av hennes trosor, som nu hade mörknar i grenen av fukt. Hon särade på benen och tog villigt emot hans mun med sitt våta sköte. Han slickade och sög om vartannat, och det dröjde inte lång stund innan hennes rygg spändes i en båge och med höga stön gav hon uttryck för sin orgasm. Hon låg kvar och flämtade en stund medan Stefan knullad henne med fingrarna. När hon hämtat sig tittade hon på mig, reste sig upp och kom fram till mig. Hon plockade upp sina fuktiga trosor och tryckte in dem i min mun. Med ett flin frågade hon: "Gillar du att se din tjej få orgasm av en annan kille?" Jag kunde inte svara med trosorna i munnen, så jag bara skakade på huvudet. Hon tog fram en sax som låg på nattygsbordet och klippte ganska snabbt upp mina kalsonger från benen upp till linningen. "Det ser ut som att jag hade rätt", skrattade hon. Och mycket riktigt. Där stod min kuk rakt upp, nu helt blottad. Jag kunde inte annat än att känna mig lite dum när jag satt där med mitt stånd. Hon ställde sig gränsle över mitt knä, och lät brösten nudda ansiktet lite. Sen sänkte hon sig ner mot mig och lät sin fitta gnida lite lätt mot toppen av min kuk. "Det är allt du får ikväll", sa hon när hon tog ett steg bort, och jag kunde se att ollonet blivit fuktigt av henne på toppen. Hon vände sig mot sitt ex igen och han tog henne i sin famn. Bådas händer var överallt när de hånglade. Snart låg de i sängen igen. Han satte sig upp, och hon särade snabbt villigt på benen. När han makade sig in mellan hennes ben, så hann jag undra om han skulle lyckas få in den där bamsen i henne. Men så påmindes jag om att de hade ju lyckats många gånger förr. Senast en stund innan jag kom hem. Kanske t.o.m. fler gånger under vår tid tillsammans. Och jag behövde inte undra länge. Snart fick jag både se och höra hur han trängde in i henne. Hon stönade högre än jag nånsin hört henne förr. Hon la sina ben om hans rygg, och han började stöta kuken i henne. "Hårdare…", flämtade hon, och han var inte sen med att lyda. Jag kunde se att hon var mer aktiv än jag var van vid, och hon stötte sitt sköte mot honom i takt med hans juckande. Hennes andning ökade snabbt, och snart drog hon ner hans ansikte mot sitt, och med hans tunga i sin mun så kom hon återigen i en högljudd orgasm som varade länge. Jag som inte ens visste att hon kunde komma utan att bli smekt.

Han drog sig ur och hon ställde sig beredd på alla fyra och svankade. Med rumpan i vädret tog hon stönande emot hans stora kuk. Jag kunde se hur hon stötte rumpan mot honom varje gång han juckade mot henne. Hennes fingrar smekte klitoris. De var placerade så att jag tydligt kunde se hans kuk glida in och ut ur henne. Snart tog han och blötte ett finger med hennes safter och lät det glida in i hennes stjärt. Detta fick henne att stöna ännu högre och snabbt komma ännu en gång. De ändrade lite på ställningen, så att hon nu var vänd helt mot mig. Hon såg mig i ögonen samtidigt som hon stönade i takt med att hon blev knullad. Dock hade hon svårt att hålla kvar ögonkontakt. Njutningen var tydligen alltför stor. Hennes stora bröst gungade, och hon växlade mellan att smeka dem och klitoris. Hon njöt verkligen, mer än jag nånsin sett henne göra.

"Fan, vad stor och skön du är", kved hon, "Jag vill rida dig." 

Han la sig ner på rygg, med kuken stående rakt upp mot taket. Hon gränslade honom och sjönk ner på hans stora kuk. Nu fick jag se hennes rumpa studsa upp och ner. Hon red honom som om hon inte fått kuk på flera månader. I vanliga fall brukade hon inte va så pigg på att rida, och när hon väl gjorde det var det alltid lugnt och en ganska kort stund. Men nu red hon som en porrstjärna. Stefans händer masserade hennes bröst, och själv smekte hon sig mellan benen. När hon kom nästan skrek hon ut sin orgasm mot taket. Hon sjönk ner utmattad mot honom och de låg där och kysstes en stund med kuken fortfarande i henne. Snart hade hon hämtat sig och klev av honom. Hon kom fram mot mig, la upp sitt ena knä på mitt ben och svankade mot Stefan. Han var inte sen med att följa henne, och återigen tränga in i henne bakifrån. Hon stönade i mitt ansikte när han knullad henne. Med hennes bröst gungande mot mig och hennes knä som stötte emot min fortfarande hårda kuk kunde jag inte hålla emot. Sperma började pumpa ut i stora kaskader. Jag hade nog aldrig sprutat en så stor sats, och så länge. Hon flinade lite när hon märkte det, och stönade fram:"Jag visste väl att du blev kåt av att se din tjej få en stor kuk…" 

Nu hörde jag att även Stefans andning ökade, och han drog sig ut. Sambon reste sig, och jag kunde se att en del av min sperma rann från hennes mage. Hon gick ner på knä och började suga honom mitt framför mitt ansikte. Snart lämnade kuken munnen, och stora strålar av sperma började träffa hennes ansikte. Hon öppnade munnen för att även få satsen där. När han äntligen sprutat färdigt hade hon sperma i hela ansiktet och det rann ner över brösten. Hon sög och slickade hans kuk ren, och tog hjälp av fingrarna för att få in allt som hamnat i ansiktet i munnen. Jag kunde se att hon njutningsfullt svalde allt. Hon reste sig upp och satte sig gränsle i mitt knä, gav mig en djup kyss och jag kunde känna smaken av hans kön och sperma i hennes mun. Med munnen mot mitt öra viskade hon:"Jag har nog aldrig blivit knullad så skönt."

Hon reste sig, tog Stefan i handen och sa att de skulle gå och duscha av sig. Tillsammans försvann de in i badrummet, och strax hörde jag duschen gå igång. Där satt jag fortfarande fast och fick snällt vänta. Jag vet inte vad de gjorde där inne, men de tog god tid på sig, och vid minst två tillfällen gick det inte att ta miste på att det gick för henne.

När de kom tillbaka kröp de ner under täcket och lät mig sitta kvar. Under en lång stund låg de där och ägnade sig helt åt varandra med kyssar och smek. Till slut steg Stefan upp och släppte loss mig.

"Ska du sova i sängen får du se till att gå in och duscha av dig först."

 

När jag kom ut ur duschen låg de under vårt gemensamma dubbeltäcke, och de hade tagit fram ett annat täcke åt mig. Jag hade fått en plats jämte Stefan att sova på. Tydligen skulle jag inte få tillgång till min sambo under natten. Jag la mig, och till ljudet av deras kyssar lyckades jag till slut somna.

 

Jag vet inte vad det var som väckte mig… om det var hennes stönande, eller om det var att sängen som gungade. I vilket fall var det deras knullande som väckte mig. Nu låg de i missionären och jag såg täcket guppa upp och ner i hastig takt. Jag kunde inte låta bli att bli lite kåt. Det var nästan som att se en porrfilm live. Trots att det var min sambo i huvudrollen med en annan man, och jag var svartsjuk, speciellt på att han hade mycket större kuk, så var det ändå tändande på nåt sätt. Jag kunde inte låta bli att sträcka in min hand under täcket där de låg. Min kuk stod hård när jag la handen på hennes ena bröst och började smeka det. När hon märkte vad jag gjorde tog hon tag i min hand och drog den ner till sitt sköte. Det jag kände där var hur blött det var, och hans kuk när den gled in och ut i henne. Jag började smeka hennes klitoris och snart stönade hon i mitt ansikte när det gick för henne.

"Nu räcker det", sa hon. "Nu får du runka själv om du vill nåt mer, så vi får knulla färdigt." 

Jag kunde inte låta bli att göra som hon sa, och till deras stönande släppte jag snart ut min sats i handen. När jag kom tillbaka till sovrummet efter att ha tvättat mig låg de tätt sammanslingrade vända från mig. Nu skulle det tydligen sovas. Efter en lång stund lyckades jag tydligen somna, för när jag vaknade igen var det morgon, och sängen var tom jämte mig. Efter ett besök på toaletten gick jag ut i köket. Där stod min sambo och tog sig en mugg kaffe. Av Stefan syntes inte ett spår, så han måste ha gett sig av.

"Godmorgon, älskling", log hon precis som vanligt. "Sovit gott?" 

Jag började nästan undra om kvällen innan bara varit en dröm, men av hennes gång att döma så var nog inte fallet så. Tydligen så var hon öm mellan benen av Stefans bamsekuk. Vad skulle jag säga? Vad skulle jag göra? Jag hade ju faktiskt givit mitt tysta medgivande till det som hänt genom att smeka henne när de låg och knullade jämte mig, och genom att runka till det. Jag kunde dock inte låta bli att tänka på vad som varit. Inte konstigt att hon gillade att bli knullad av honom när han hade en så stor, och orkade länge gång efter gång.

"Det märktes att du gillade det", sa jag. "Och du har väl aldrig lyckats glömma hans kuk, utan fantiserat om den då och då?" 

"Mmm…", svarade hon. "Ganska ofta faktiskt. Den är så stor och skön. Lite svårt att inte tänka på den. Men det är ju Dig jag älskar." 

"Ok. Så länge du kommer hem till mig så ska jag inte hindra dig från att ligga med honom, om det bara är för tillfällig njutning. Och så länge du berättar om varje gång efteråt." 

"Ska jag berätta om gångerna tidigare i veckan också?", frågade hon med ett lite generat leende…

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.