Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/8, 2022 kl. 21:59, av Ludde2

Akuthjälp till Maud

Del 5 av 6 i serien Budbilen

Nu måste Maud få hjälp med sin fobi, det blir säkert inte så lätt. Dt är svårt att komma till rätta med gamla inkörda vanor.

 

Alla tre var överens om att det var nödvändigt att bryta Mauds destruktiva beteende.

- Har du någon favorit bland dina tre älskare.

Maud blev tyst en stund, hon ville verkligen tänka igenom sin situation, till slut så klämde hon fram, jag skulle nog vilja fortsätta med ”tvåan”.

- Kan du utveckla det, varför ”tvåan”.

 

- Det kan jag.  ”Ettan” som bara är sjutton år och inte så väl utrustad, han ska satsa på en tjej i sin egen ålder, han är en jättebra älskare, jag njuter av honom och jag har fostrat honom så att han passar mej och mina behov hans kuk är bara i början på sin utveckling, han kommer säkert att göra en tjej mycket lycklig, när han blivit färdigutvecklad, men för mej är han för ung, det är för stor åldersskillnad på oss, jag är nästan dubbelt så gammal som han.

Så till ”Trean”. Han är nog den direkta orsaken till att jag måste vara hemma varje månadsslut.

Hans kuk är for stor, för stor kuk det finns inte, men jag klarar inte av att vänta på att min fitta ska anpassa sej till hans storlek, jag njuter av att han knullar mej på gränsen av vad min fitta klarar av, smärtan är en stor del av min njutning. Jag måste lära mej var gräsen mellan misshandel och njutning går, jag har inte klarat av det hittills. Det är inte värt att njuta mycket intensivt i några timmar, för att knappt kunna gå på ett par dagar efteråt, det gör så ont i fittan, när blygdläpparna gnider mot varandra.  Jag brukar ha en binda i trosorna och smörja med barnsalva.

 

- I mitt jobb ingår att hjälpa andra med deras problem. Mina egna problem kommer jag inte till rätta med. Det är där jag behöver hjälp av er.

 

Monica hade nyss fött en dotter, hon var inte redo för något knullande med Bengt, dom ville invänta en klarsignal från MVC. Hon ville känna sej redo, att alla skavanker som uppstått i samband med födseln skulle vara läkta. Hennes förlossning gick lätt, hon fick inga bristningar, inga skavanker alls, dom kunde börja att umgås som dom gjort tidigare på en gång, det fanns inga medicinska hinder.

Monica ville vänta med det första samlaget, det var trots allt en stor omställning hon gått igenom, hon upplevde en del psykiska svårigheter. Det var inget allvarligt, dom betänkligheterna försvann på mindre än en vecka.

Dom kände varandra så väl att dom kunde tillfredsställa varandra utan att han knullade henne. Det här avbrottet gjorde att dom hittade nya sätt att göra det skönt för varandra. Efter tre fyra dagar så ville hon att han skulle föra in sin kuk i henne, sakta och försiktigt. Det gick bra, nu var dom tillbaka till sitt normala liv igen. Alla nya ställningar som dom kommit på före förlossningen dom kom fortfarande till stor användning.

 

-Det är ni det. Inget som jag har någon glädje av, tyckte Maud.

 

- Var inte så säker på det, låt oss prata igenom din situation det går säkert att lösa på något vis, du ska inte bli arg eller så, det är inte meningen.

- Kan Bengt få visa dej vad man kan göra utan att knulla. Det viktiga är att du inte blir arg, Du ska veta att du har massor med sköna ställen på din kropp.

 

- Jag vill ha hjälp. Det får jag inte bli arg av, det blir jag säkert inte heller. Om du tillåter att Bengt visar mej då blir jag glad, jag har mycket goda teoretiska kunskaper, men saknar mer eller mindre praktisk erfarenhet.

Det som existerat i min värld tidigare har bara varit, in med kuken i fittan så fort som möjligt, att knulla så att svett och andra kroppsvätskor stänkte. Det är säkert en metod som ger dom svid och smärtsymtomen som jag får.

 

Maud var inte riktigt medveten om det, hon hade en fantastisk kropp när hon visade den utan kläder.

Den var lika fantastisk med kläderna på.

Hennes bröst var ganska stora och fasta, hon hade en mörk knottrig stor vårtgård med en hallonstor bröstvårta på toppen.

Det visade sej att dom var mycket känsliga för beröring, när Bengt sög och smånafsade i hennes bröstvårta var det nära att hon kreverade, hon stönade och stånkade, hon fattade inte hur hon kunde känna på det här viset. Att hon inte fått uppleva det tidigare.

Bengt flyttade upp till hennes nacke, han ritade figurer med tungan i hennes nacke nedanför hårfästet. Han kramade hennes bröst, hon tyckte om våld så nu njöt hon för fullt. Han slickade henne så djupt han kunde i ett öra, han bet till riktigt kraftigt i örat, det bettet och att han kramade hennes bröst ganska våldsamt, det puffade till Maud in i sjunde himlen, hon fick orgasm fastän hon inte hade fått någon kuk i fittan. Hon hade fått en bröstorgasm, det fanns en sorts förbindelse mellan brösten och fittan, det kramade och pulserade i hennes fitta, den blev blöt och svullen. Det våld som Bengt använde var inte i närheten av vad hon var van vid. Hon fick utlösning med, i hennes tycke mycket milda metoder.

- Hur i helsike gjorde du, hur kunde du klara av det där. Du har inte varit nedanför midjan på mej. Maud var alldeles salig, det här var något nytt för henne. Så hade hon aldrig känt tidigare.

Dom små inre blygdläpparna, just nu var dom inte så små, var som en tratt som väntade på att han skulle göra något med dom. Dom väntade på att få omsluta en kuk. Snälla Monica han kan väl få fortsätta, det kan han väl få, snälla, snälla, Monica.

Någon kuk fick hon inte känna, det ingick inte i Monicas tillstånd, än så länge i alla fall.

 

Snälla Bengt visa mej mer. Jag har inte varit med om något i den här stilen någonsin. Om man bortser från att du bet mej i örat har det inte varit några våldsamheter, lite på brösten förstås, det allra skönaste var nog i alla fall när du smekte mina bröstvårtor så där mjukt och försiktigt, rullade dom mellan fingrarna.

Bengt tittade på Monica, han ville liksom ha hennes tillstånd att fortsätta, det fick han, kör visa vad du kan, det gjorde han, fortfarande utan att knulla henne.

Han visade så att Maud ålade omkring i sängen hon ropade ut sin lust. Han sög och slickade på hennes klitoris, lugnt och försiktigt, in med ett par fingrar i hennes slida, han sökte efter hennes G-punkt, den hittade han utan någon svårighet hon var så kåt så att den var mycket tydlig. En knottrig lite svampig tuva. Han pillade till på den några gånger och Maud gav upp ett jättevrål och sprutade en stråle. En fontänorgasm, det hände inte så ofta, hon kom inte ihåg när det hände senast, hon klarade inte att vara tyst.

Deras nyfödda dotter vaknade och stämde in i skriket, det var hennes första orgasmskrik.

”Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli”.

 

- Till att börja med så måste du försöka bryta regelbundenheten i ditt sjukliga knullande, hoppa över en gång om du kan.

Det kan kanske bli svårt, det är nog lättare att du lägger till ett extra knull mitt i månaden med bara ”tvåan”. Har svidet gått över då,

- Det kan jag nog fixa, svårigheten blir säkert att förklara för dom andra två att dom inte får vara med den här gången.

 

”Tvåan” som egentligen hette Samuel (Sam), han var trettiofyra år gammal.  Dom träffades hemma hos Maud.

När han fick klart för sej att hon valt honom framför dom andra två blev han glad och mallig, han undrade hur det kom sej.

Hon berättade att den första var lite för ung, det stärkte hennes ego att hon kunde attrahera en så ung kille.

Sten, ”trean” var det tvärt om med, han var i äldsta laget, han hade så stor kuk att han nästan gjorde henne illa. En smärta som hon egentligen var ute efter, det kunde bli för mycket. Det var det som hände nästan varje gång.

- Hur jag ska tala om för dom att jag inte kan hålla på som vi börjat har jag inte en aning om, du kanske kan hjälpa mej.

 

Sam berättade att han en dag för en tid sedan sett ett ungt par som satt på en parkbänk, tjejen satt grensle över killens ben och han kramade hennes bröst under blusen, vad som hände under hennes vida kjol där hon satt, det kunde han bara gissa, killen var just ”ettan”, vi hejade på varandra. Han lät tjejen få njuta av det som Maud lärt honom, det gjorde hon, hon var i en annan värld.

Han var säkert medveten om att det nog skulle komma fram till dej, att jag sett hur dom höll på. Det brydde han sej inte om för tillfället.

Sam talade även om att Stens ex-fru saknade Stens stora kuk, den hade hon vant sej vid, hon hade inte hittat någon bra ersättare, en del vanor är svåra att upphöra med, nu hade hon stora abstinensproblem, hon hade krupit till korset och ville komma tillbaka till honom, det ville han också han hade saknat henne. Dom hade varit gifta i trettio år drygt.

 

- Du då hur är det med dej vill du också avsluta vår bekantskap.

- Du är galen, jag vill fortsätta till nästa nivå, fördjupa vår bekantskap, du har gjort mej väldigt lycklig. Det här har jag drömt om.

 

- Du måste acceptera mina regler, jag har insett att jag inte kan hålla på med mitt tidigare våldsamma knullande, du måste rätta dej efter vad jag vill och göra som jag bestämmer. Klarar du det så kan nog det här bli något som vi har glädje av båda två.

Huruvida jag klarar av det är nog tveksamt, tänkte hon för sej själv.

Sam var beredd att gå med på vad som helst, han var så glad över att hon valt honom till att fortsätta med. Han var jättebelåten att det var han som föll henne i smaken.

- Om du kunde ana hur mycket jag längtat efter att du ska ta initiativet, jag tyckte aldrig om att vrålknulla dej. Det var många gånger som jag ville att vi skulle försöka slå av på takten och njuta av varandra, inte bara tillfredsställa dina lita knepiga laster. Även om det var skönt för mej med.

Vad är det som fått dej att komma på andra tankar.

- Jag vet inte om du känner till min sexspalt där jag försöker att hjälpa andra som har problem.

- Nu har jag fått hjälp med mina egna problem, dom problemen som jag inte ens velat erkänna att jag hade. Jag har fått lära mej att det finns massor som är så himmelskt skönt, det viktigaste är inte att knulla. Det viktigaste är att man är överens och pratar med varandra.

Maud berättade om vad hon fått lära sej, vad hon fått vara med om den senaste tiden, hon avslöjade inte att det var Bengt som lärt henne, hon talade om vad han gjort och fram för allt vilka känslor det framkallat hos henne.

- Är det något som du ställer upp på. Kan du göra på samma sätt tror du.

- MAUD, MAUD, DET ÄR JU VAD JAG LÄNGTAT EFTER, jag har velat be dej om det massa gånger men inte vågat och nu kommer du och ber att jag ska göra så, att det är det som du vill, jag är den lyckligaste killen på jorden.

Sam hade en del erfarenhet från andra tjejer som han varit med, dom erfarenheterna fick Maud ta del av nu.

Han började att massera hennes hårbotten, lugnt och försiktigt, kysste och slickade på hennes hals, han kysste henne på ögonlocken. Det var en ny upplevelse för henne, det kändes skönt, hon tyckte om det. Hon fick en liten puss på nästippen utav bara farten.

- Gillar du hallon frågade Maud och höll fram sina bröst, Sam nöp till om en bröstvårta med läpparna mycket kraftigt, inga tänder. Den sortens hallon gillade han. Han gick tillbaka och ritade figurer på hennes hals med tungan, öronen båda två fick en slick och sugomgång. Maud tryckte ner honom till brösten igen, mera av det där sug och nafsa på mina hallonbröst. Det var inte vildhallon det var frågan om, hon hade stora trädgårdshallon stora vårtor, dom var alldeles styva och putade ut, hon blev nästan vild ändå, sug på vårtorna massera brösten.

- JA, JAAA FORTSÄTT MEEERAAA. Det hände igen, det funkade en gång till, hon fick en ny bröstorgasm. Sam sög in så mycket han kunde av hennes bröst i munnen, ett bröst i munnen, det andra bröstet klämde och knådade han med en hand. Hennes fitta fortsatte att krampa och pulsera. Mauds stånkande och stönande ökade till ett riktigt vrål, så blev hon precis tyst. Hon hade varit med om ganska mycket, men aldrig något i den här stilen, det här var en ny erfarenhet för henne.

Hon hade tuppat av för en kort stund.

- När hon kvicknade till igen så sa hon, det här skulle du ha gjort för länge sedan, hade jag gjort motstånd skulle du ha tvingat mej, det här går utanpå allt jag varit med om i hela mitt 33 åriga liv, åtminstone dom senaste 20 åren. Före den tiden var hon en söt oskyldig flicka.

- Allt det här sköna utan att du haft kuken i fittan på mej, det ska inte vara möjligt.

- Får jag,,,, tillåter du,,,, får jag ta med det här i min sexspalt i tidningarna, får jag det, det här måste många fler än jag få vara med om. Inga namn förstås.

 - SAM, SAMUEL DU HAR INTE FÅTT NÅGOT, förlåt, förlåt mej att jag så totalt glömt bort dej, du har fått mej att glömma allt bara tänkt på min egen njutning.

- Du får skylla dej själv, det är ditt eget fel (förtjänst), du har fått mej att glömma allt till och med att vi skulle knulla.

- Du anar inte vad jag fått ut av att jag fått dej att njuta som du gjort, mitt självförtroende spricker snart, det känns som om kuken skulle spricka när som helst JAG SPRUTAR PÅ DIN MAGE. Han sprutade en rejäl sats med sperma på hennes mage.     

Hon kladdade omkring sperman på magen, det kändes bra på hennes lilla putmage. Hon kilade ut i badrummet och blaskade av magen, fittan fick en lätt avsköljning den med.

Nu hade hon bråttom tillbaka till sängen där Sam låg kvar och väntade på henne.

Kuken hade slaknat.

- Det där kan jag fixa, det ska du få se det var ingen katastrof, det skulle hon fixa väldigt enkelt enligt henne själv, det var lätt gjort, inom ett ögonblick var Sams kuk som en stängselstolpe, hon runkade kuken några gånger innan hon satte sej på den och tog in den i sin fitta, mjukt och sakta, till botten. Hon satt stilla i det läget en stund, hon kände efter hur skönt det var att känna hans kuk där i fittan. Det var första gången som hon tillät sej att verkligen känna efter hur skön en kuk kunde vara att ha där, en kuk som var alldeles stilla som bara fanns där, hon gjorde några små rörelser så att den träffade på lite andra ställen. Så gjorde hon några kraftiga, snabba juck.

DÅ, DÅÅ, JÄKLAR. Han sprutade sina sista droppar, han sköt dom med en väldig kraft rakt på hennes livmoder. Det var inte mycket som kom, hon kände det som en liten puff, de var tillräckligt för att hon skulle få en jätteorgasm. Maud och Sam förenade sej i ett högljutt orgasmvrål, vrål och vrål det lät mycket om dom alla fall.

Nu du Sam nu får det vara slut med våra träffar på tre, nu har jag fått lära mej vad du kan, hur det kan vara, inte ömt eller svid i fittan, bara en mycket skön känsla, orkar du med det tror du.

 - Med dej ditt knullmonster orkar jag, jag får oanade krafter, stor i truten var han och hoppades att han skulle kunna stå för sina stora ord.

  

 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.