Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/11, 2022 kl. 22:07, av trekkie

Min farmor, min enigma

Del 2 av 2 i serien Min farmor

Min farmor blir min enigmatiska stjärna

Mellandagarna. Så jävla värdelöst. Om man inte är ett religiöst freak förståss...

Jag kan inte släppa händelsen med farmor på julaftonsnatten/ juldagens morgon.
Vi hade knullat. Medvetet. Passionerat. Morsan hade sett oss, men (ännu?) inte sagt något.
Vad var det som hände i mitt liv?!?! Gah!!

Jag kände hur jag fick ståkuk av bara tanken, minnet... Jag gick omkring i ett töcken. Min farmor. Den sexigaste varelsen i världen. Hon hade knullat med mig. Hon hade knullat mig! Jag hade inte varit mer än en glorifierad dildo åt henne, men jag var väldigt nöjd ändå.

Mitt hyss med farmor fick ingen repetition då jag fick sova med farsan nästa natt. Jo jag pillade väl lite på hans groteskt stora kuk, men inte så han märkte något. Nåja. Morsan och farmor sov ihop, jag och farsan i den andra sängen. Inget spännande hände.

 

Annandag jul, 26/12. Varför finns ens den dagen? Är det inte bara den 26:e december? Värdelöst...
Småkusinerna lekte hejvilt med sina julklappar. Jag satt och glodde i hemlighet på min magiska farmor. Såg visserligen att morsan blängde åt mitt håll ibland men lade ingen vikt vid det. Hade hon något att säga skulle hon gjort det vid det här laget.Hon var inte den blyga typen.

Kvällen kom.

Jag och morsan i en säng, farsan och farmor i den andra.

Vakanar av stön. Farmor kvider av.... vad? Smärta? Lust?
Jag ligger och lyssnar en sund och inser att farmor kvider av att det gör ont. Sneglar över i månljuset och ser med all önskvärd tydlighet hur det knullas i farmors säng. Farsan borrar sin morsa med sin giganorma kuk! Tror fan hon kvider, det kan aldrig vara skönt med den mellan benen....

Det går en liten stund sedan kommer farsan med ett kvävt frustande. Det blir tyst. Jag kan höra moraklockan i köket ticka.

När snarkningarna från andra sidan tar vid, hör jag snyftningar från farmor. En stund senare sover även hon. Jag ligger tyst och tänker på vad jag precis upplevt. Farsan knullar sin morsa med en jättekuk som får henne att kvida av smärta, sedan somnar han och hon gråter sig till sömns. Min farsa är ett jävla svin...

Jag ligger vaken i mörkret och tänker.
Sex ska vara skönt. Det ska vara frivilligt.
Plötsligt, när jag ligger där och stirrar i det månbelysta taket hör jag mamma viska;

- Var det skönt med farmor?

Jag frös till is, men efter en kort stund svarade jag

- Ja det var underbart.

Morsan sade efter en kort stunds tystnad

- Hans kuk är så jävla stor det är bara smärtsamt.

- Var du också vaken? Frågade jag.

- Ja som de lät vaknade jag, svarade hon tyst.

Tystnad.

Klockan tickar. Jag räknar till 74 innan morsan åter tar till orda.

- Vill du ligga med mig som du gjorde med farmor?

Jag sade inget. Låg där i mörkret och funderade över vad som just hände!
Morsan ville bli påsatt av mig?! Shit asså....
Visst var min morsa snygg och så, men det var ju ändå mamma! Fast å andra sidan hur var det annorlunda än med farmor? Kanske den direkta kopplingen var det avgörande...
Jag låg och funderade som bäst när jag kände hennes hand smyga in i mina kalsonger, och i en enda mjuk rörelse och fånga upp min kuk. Jag ryckte till lite och flämtade högt. Hon hade ett perfekt grepp.

Sakta började hon runka mig och jag kände hur jag på nolltid blev stenhård. Jag sade inget och efter en minut eller så kröp hon in under täcket. Jag kände hur hon drog mina kalsonger av mig och jag hjälpte halvt omedvetet till. En fantastisk känsla spred sig runt mitt ollon, sedan ner över skaftet. Jag förstod att hon tagit mig i munnen.

Jävlar i min låda! Morsan sög min kuk och det var helt fantastiskt! Hade aldrig ens kunna drömma om en sådan upplevelse!

Hon slutade suga och drog av mig kalsongerna helt. Utan ett ord satte hon sig grensle över mig. Med ett tyst stön sjönk hon ner över min kuk och hennes tunga fylliga bröst landade i mitt insikte. En bröstvårta stor som ett geléhallon hamnade i min mun. Jag sög reflexmässigt på den och mamma kved lite intensivare.

Hon ökade takten lite och sedan började hon skaka och rycka. Jag höll hennes rejäla höfter i ett stadig grepp, pressade henne mot mig, och kom djupt inne i min mamma i massiva kaskader. Jag röck spasmiskt, och hon skakde. Vi kom tillsammans i en kaskad av lust och uppdämda behov.

Farsan snarkade.

Jag vred på huvudet lite, och såg månljuset blänka i farmors gråtna ögon. Jag såg hur hon log mot mig. Mamma låg tungt över mig, med min kladdiga halvårda kuk fortfarande inuti henne.

Min virila tonårskuk ställde sig direkt i givakt igen. Morsan gled av mig och min kuk ploppade ut med ett litet "schlopp". Mamma viskade med ett leende

- Farmor behöver också kärlek efter den där besten

Jag reste mig upp och satte mig på sängkanten. Kuken rakt ut som ett spett.
Farmor gled sakta och tyst ur sängen till knäsittande framför mig. Hon låste min blick med sin sedan slöt hon sakta sina läppar om min kuk och sög den långsamt hela vägen in till roten. Utan att släppa ögonkontakt, höll hon den så och masseradeden med sin tunga och hals. Utan att tveka sög hon den så och höll den stilla medan tungan masserade ur en sats ur min redan använda kuk. Hon bara svalde, och inte för en sekund släppte hon min blick med sin. Jag kände mamma smeka min rygg stilla och försiktigt.
Jag frustade tyst ur mig min sats som farmor svalde och satt sedan lätt skälvande kvar på sängkanten.

Farmor släppte aldrig min kuk med sin mun, och så fort den hämtat sig och blev hård igen, så vände hon sig om och satte sig i mitt knä med kuken glidandes in i botten av hennes magnifika fitta.
Farmor bara satt där en liten stund, och började sedan rida mig i långsamma taktfasta drag. Det tog inte länge innan hon kom, och jag strax efter. Vid det här laget var det i och för sig som att snyta en ekorre, men kom gjorde jag. Hårt. Farmor drog några drag till och sedan kom även hon i en flämtande orgasm på min kuk. Om hon kom i en fontän eller om det bara var nattens samlade sperma som kom ur henne vet jag inte, men kom gjorde hon och med besked.

Farsan snarkade självbelåtet vidare...

 

Den 27e

Min hjärna var mos. Den var helt omtöcknad av de senaste nätternas eskapader. Hur jag än vred till det  så kom det sig att jag föredrog farmor. Morsan var snygg. Hon var till och med het. Skitstora bröst, bara lite fluff runt midjan och breda babymakerhöfter. En röv att dö för när hon hade jeans, men oftast bar hon kjol eller klänning då de visade upp hennes former på ett bättre sätt sade hon. Sexigare, sade vi andra.

Men farmor... Hon var den ultimata kvinnan för mig. Hennes mjuka, lite slappa hud, hennes fantastiska fitta, hennes vackra bröst, hennes gracila rörelser, väl avägda språkbruk och hennes otroliga, fantastiska, djupa mörka ögon man kunde förlora sig i...
Jag försökte febrilt komma på något sätt att få sätta på henne igen. Jag tror morsan fattade galoppen, för hon började bearbeta farsan att hon och han skulle fira nyår ensamma och att jag skulle vara med farmor. Resten av släktingarna skulle ju hem till sitt, några skulle jobba lite i mellandagarna och så vidare.

Vet inte hur hon lyckades övertala farsan, som var ganska mammig när allt kom omkring, men det slutade med att jag och farmor skulle vara själva över nyårs och ett par dagar in i januari. Sedan började ju plugget om vecka 2. Skit också!

Men nu såg jag fram emot att få spendera flera dagar själv med farmor. Denna natt sov jag och morsan i samma säng igen, och farsan och farmor i den andra. Som föregående natt så knullade farsan på sin mamma, som grät av smärta och var inte ett dugg imponerad. Efteråt när farsan snarkade fick jag ligga med mamma igen, denna gång i missionärsställningen. Såg hur hon klämde ihop sina stora bröst med armarna medan jag pumpade på så de skvalpade sådär snyggt. Jag kom rätt fort, men mamma kom samtidigt som mig så det var väl okej.

När jag låg där och precis höll på somna insåg jag att jag inte kysst mamma. Kanske lika bra det. Jag ville nog inte kyssa henne. Men farmor... Henne skulle jag kyssa. Djupt, innerligt och passionerat!

Imorgon. Imorgon skulle jag kyssa henne. Så fort vi blev själva med varandra. Oj vad jag längtade!

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.