Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2023 kl. 12:32, av Joki.uo

Revansch!

Jag skrev en serie noveller för tio år sedan för en annan sajt, men tänkte att de kunde kanske någon lite nöje här på Bubblan /Joki

”Du är bara passiv, du bara ligger där som trasdocka och gör ingenting. Det är så jävla tråkigt att ha sex med dig”. Min

”Du är bara passiv, du bara ligger där som trasdocka och gör ingenting. Det är så jävla tråkigt att ha sex med dig”.  Min mans ord från igår kväll hade ekat i mitt huvud hela dagen och jag var så förbannad att jag nästan började gråta. Det värsta var att jag kände att det låg en del i det han hade sagt, att det faktiskt, i alla fall delvis, var sant. 


Jag var på väg hem efter jobbet, jag hade inte träffat min man sen i går kväll. Han börjar jobba tidigt och åker innan jag har vaknat och nu kände jag att nej, djävlar så ska han få se! Det var antingen det eller komma hem och storgråta och just nu var jag så förbannad att jag kände att jag kunde slå ihjäl honom, fast innerst inne kände jag att det också var mig själv jag var förbannad på, att jag hade låtit slentrianen ta över. 
 

När vi träffades så var jag lika sugen på sex som han, lika aktiv och tog för mig lika mycket som han gjorde. Något hade hänt under de här åren, något som fått mig att förvänta mig att han skulle ta alla initiativ och se till att jag fick orgasm, att det var hans ansvar, inte mitt. 
Men när jag tänkte på vad han hade sagt så kändes det i alla fall orättvist, han kunde i alla fall formulerat det på ett annat sätt, på ett mjukare, vänligare sätt! Varje gång jag tänkte på hans ord så fick det pulsen att gå upp och adrenalinhalten att stiga. Stackarna på jobbet hade hållit sig undan hela dagen efter att jag hade fräst åt dem, trots att de inte hade det minsta med saken att göra. 

Jag satte nyckeln i låset, låste upp och klev in genom ytterdörren. Min man kom in i hallen från köket, tog av sig sitt stekförkläde och jag kände doften av nylagad mat. 

– Förlåt, började han, jag menade inte vad jag sade i går kväll. Längre än så hann han inte innan jag avbröt. 
– Ta av dig! Han hajade till av häpnad, 
– Vad menar du? 
– Gör som jag säger! Han tittade på mitt ansikte, såg väl på mina sammanbitna käkar och kalla blick att jag var förbannad och bestämde sig uppenbarligen att göra som jag ville. När han snabbt hade tagit av sig kläderna och stod där naken framför mig undrade han:
– Och nu? 
– Ta av mig kjolen och trosorna. Min linnekavaj hade jag redan hunnit ta av mig så jag sparkade av mig mina skor och drog min duvblå sidenblus över huvudet, jag hade ingen bh under. När han satt på huk framför mig för att trä trosor och klänning under mina fötter tog jag ett steg framåt, grabbade tag i hans hår och tryckte hans huvud mot mitt sköte: 
– Slicka mig! Med min hand med ett fast grepp i hans hår och med huvudet tryckt mot mitt kön så hade han inte mycket val och ganska förvirrad började han trevande att slicka mig. 
– Ordentligt! Snabbare! Han höjde tempot och visste väl inte vad det var frågan om, men försökte slicka mig som han visste att jag tyckte om, men det var inte så lätt stående på knä i hallen. Efter en stund sade jag: 
– Gå till sovrummet och ta av sängöverkastet! Han gick före mig in i sovrummet och gjorde som jag hade sagt. Tog det stora limegröna sängöverkastet, vek ihop det prydligt och lade på stolen där det brukar ligga under natten.  Solen lyste in i sovrummet och fönstret stod på glänt så doften av schersminerna ute i trädgården kändes tydligt i rummet. 
– Lägg dig på sängen! Återigen gjorde han som jag hade sagt, han hade inget stånd, vilket ju inte var så underligt, med en uppenbarligen förbannad fru och utan att begripa vad som var på gång så var detta knappast en upphetsande situation. 
Jag satte mig på hans ben, grabbade tag i hans kuk och började runka den ganska hårdhänt, tog den som hastigast i munnen för att blöta ner den med saliv och efter en stund hade han fått stånd. Jag särade på och lyfte upp hans ben så att han låg med låren pressade mot magen, och lade mig mellan och på hans ben. Jag tog tag i hans kuk och flyttade på mig så att han kom in i mig. Detta var en omvänd missionärsställning, tvärtom mot vad vi brukar ha, nu var det han som låg som jag brukar ligga, med särade ben. 

Jag reste mig upp med överkroppen så att jag med raka armar kunde stödja mig med händerna i hans knäveck och samtidigt som jag tryckte ner hans ben så kunde jag knulla honom och gnida mitt kön mot hans blygdben. Jag stötte och gned underlivet mot honom med en roterande rörelse så att min clitoris gnuggades allt mer intensivt mot honom. Det är tur att jag styrketränar annars hade jag inte orkat länge, min man låg under mig i en ställning där han inte kunde göra någonting och med min tyngd över sig. Jag märkte att hans förvirring hade minskat, han hade accepterat situationen och dessutom hade börjat bli rejält kåt. Han började försöka göra motstötar, men lyckades inte så bra, utan det var jag som styrde helt och hållet. Jag insåg plötsligt vilken känsla av makt det ger att köra in kuken i en person som ligger under en med benen brett isär. Fast det enda var att den här gången var det jag som låg och stötte, och det var inte min kuk som var i honom utan det var han som var i mig, även om det kändes som tvärtom. Strunt samma, det var jag som bestämde och hade makten. 

Plötsligt så kvider han: 
– Nu går det för mig. Jag kände hur han sprutade i mig, men brydde mig inte om det utan fortsatte att knulla honom. Det var inte så långt kvar för mig heller, men jag kände hur hans stånd sakta slaknade i mig trots att min slida kramade honom ordentligt. 
­
– Jag beklagar, men jag klarar inte mer, sade han. Jag kände att det inte var meningsfullt att ha honom i mig längre, nu var hans stånd nästan helt borta, utan tryckte mig upp över honom, tog tag i hans midja och drog ner honom under mig sittande med benen på varsin sida om honom. 
Jag flyttade upp och satte mig upp med vaderna under hans axlar, grabbade återigen tag i hans hår, tog en kudde och tryckte in den under hans huvud och pressade hans mun mot mitt kön. 

– Slicka mig tills det går för mig! väste jag. Han började frenetiskt slicka mig, med sin egen sperma och mina safter rinnande ner över sitt ansikte och hals. Jag lutade mig bakåt och stödde mig mot hans lår med armarna utsträckta bakom mig. Nu kände jag att min orgasm var nära och hur min ilska höll på att rinna bort i samma takt som orgasmen närmade sig. 

Jag knep ihop mina lår runt hans huvud och kände hur våg efter våg sköljde genom mig, kramper som började ända ute i tårna och fortplantade sig hela vägen genom mig. Det måste tagit ett par minuter innan orgasmen var över och under tiden hade jag nästan kvävt min man som låg där med huvudet klämt mellan mina lår och ansiktet pressat mot mitt genomblöta kön.  Jag kände att jag var genomblöt av svett över hela kroppen och det var min man också, jag kände hur hans mage och ben var täckta av små svettdroppar. 

Jag reste mig sakta upp så att jag stod på knä över honom medan det sista av sperman och mina könssafter sakta droppade ner i hans ansikte och sade:
– Nå, föredrar du det här istället för en trasdocka? Han torkade sig i ansiktet och sade:
– Kan vi ha båda sakerna? Och något mittemellan ibland? 
Helt plötsligt satte han sig upp, så att jag trillade ner bredvid honom. 
– Jävlars, jag hade laxcrepes i ugnen! Jag skulle försöka rätta till efter mitt klantuttalande igår och hade gjort lite extra gott till i kväll, men nu är de nog ganska brända! 
Jag drog honom ner över mig, kysste honom och sade:
– Det gör inget. Det här var nog ett bättre sätt att rätta till både vad du sade och hur jag beter mig. 
 

- - -  

Laxcrepen var ok, rosorna fina och pärlhalsbandet med de svagt rosa pärlorna var också helt ok. 
Min man hade tänkt över saker och kommit underfund att han hade glömt de andra gångerna, de då jag tog initiativet, och dessutom alldeles själv konstaterat att man säga saker på olika sätt. Rosor, god mat och en vacker present var ett sådant sätt. 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En lit annorlunda novell än jag brukar läsa men riktigt välskriven och jag gillade den oväntat mycket.

24/2 kl. 16:29