Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/2, 2023 kl. 22:32, av Joki.uo

Middagsinviten

Novell som publicerades för över tio år sedan på en annan sajt. Hoppas den ger lite nöje.
P.S. Bordsdamen finns i verkligheten!

 

– Så därför byter räkor och blågyltor kön, fast tvärtom, räkorna blir honor och blågyltorna hannar, avslutade jag för min bordsdam. Fortplantning och sex är det viktigaste i biologin, det allt kretsar kring.

– För mig också, svarade hon, och lutade sig konspiratoriskt framåt så att jag kunde se hela vägen ner till hennes mage i den djupa urringningen, vilket jag skamlöst också gjorde. Bröstvårtorna på de vackra brösten hade styvnat, och med tanke på den rätt höga temperaturen i den stora salen med flera hundra middagsgäster, så berodde det inte på att hon frös. 

– Jag har två älskare just nu, fortsatte hon. De är gifta båda två, och det är så jag vill ha det. Jag är singel och vill fortsätta att vara det, men jag gillar sex. Vi träffas när det passar oss båda. Därför är det bra att ha några älskare att välja på, det är alltid någon det passar för. Jag hade tre, men han och hans familj flyttade för långt bort så, nu är det nästan aldrig vi träffas. 

Min bordsdam, en vacker kvinna i trettioårsåldern med spektakulärt glänsande rött hår som nästan nådde ner till den djupgröna aftonklänningens slut nere vid korsryggen, hade tidigare berättat om sin forskning, som handlade om sambandet mellan makroekonomiska strukturer och nyföretagande. Sedan hade hon frågat om vad jag forskade om: 

– Sex, hade jag svarat, men i vid bemärkelse, evolutionsbiologi handlar om sex . När hon nu anförtrodde mig om sina älskare undrade jag vad det är som gör att jag får den här typen av förtroenden. Det är inte första gången det händer, jag känner åtminstone fyra - fem kvinnor som har berättat om älskare, sina otroheter eller sina sexuella böjelser, saker de hävdar att de aldrig har berättat för någon annan. Jag undrar om det är mitt forskningsområde som gör det, att jag gillar att diskutera sex eller min trygga personlighet, eller kanske en blandning av alltihop. 

– Jag skulle behöva en till, fortsatte hon. Två är lite för lite för att jag ska vara säker på att få till det när jag känner för det. Är du gift? undrade hon, samtidigt som hon tittade upp mot mig, slickade sig snabbt om läpparna och lät handen smyga sig ner mellan mina ben. 

– Ja, det är jag, svarade jag, min fru sitter där borta, tre bord bort. Det är hon, den blonda i den blå klänningen. Samtidigt råkade min fru titta åt mitt håll, putade med läpparna i en låtsad kyss och återgick till samtalet med sin bordsgranne. 

– Hon verkar läcker, sade min bordsdam, men skulle du vara intresserad av en älskarinna? Jag känner att åtminstone delar av din kropp är det. 

Att ”delar av min kropp” var det, är kanske inte så underligt eftersom hon hade lagt handen över mitt kön och klämde granskande på det, vilket ledde till en blodfyllnad i svällkropparna, med påföljande stånd. Det är ganska sällan jag sitter på stora middagar där bordsdamen börjar tafsa på mig under bordsduken, så valda ”delar av min kropp” reagerade snabbt på den undersökande handen. 

– Vi kan väl testa, fortsatte min bordsdam, efter kaffet åker vi upp till ett vilrum på min avdelning och provar om vi gillar varandra? Min bordsdam var inte så lite rättfram, vilket tände mig, jag gillar kvinnor som vet vad de vill och tar initiativet. 

Jag tittade bort mot min fru, väntade på att hon skulle se åt mitt håll, höjde ögonbrynen i en frågande gest och nickade lite lätt åt min bordsdam, samtidigt som jag som av en händelse tog mig om hakan med en löst knuten högerhanden, där pekfingret pekade upp mot min mun, så att den halvt om halvt visade en sydeuropeisk, vanligtvis förolämpande, gest. Men min fru förstod vad jag menade, tittade på min bordsdam, blinkade med ett diskret leende samtidigt som hon nickade ett ja, vilket följdes av en egen frågande ögonbrynshöjning och nick mot sin bordkavaljer. Jag nickade ett ja, och så hade vi kommit överens om att det var okey att ha sex med respektive partners. 

– Ja, jag frågade just min fru, och det okey med henne, så visst kan vi det, svarade jag. 

– Gjorde du, det har jag aldrig varit med om förut! utbrast min bordsdam häpet. 

– Vi litar på varandra, och berättar om allt, så skulle vi ha sex så får du räkna med att jag berättar för henne, sade jag. Vi brukar ligga och berätta för varandra allt vi har gjort efteråt, det tänder vi på båda två. 

– Jag också! Jag vill gå upp med en gång, men jag antar att vi måste sitta kvar tills efterrätten är avklarad. 

Resten av middagen förflöt med en allt mer ökad upphetsning, diskret så att inte våra bordsgrannar märkte något. Det var tåflirt, och händer som under bordsduken ”råkade” komma åt varandra, och varandras kroppar. En gång, under slutet av ett av de många middagstalen, ”råkade” min bordsdam, - efter att först ha pillat fram min kuk ur gylfen - tappa en gaffel under bordet. Hon ursäktade sig för de andra och dök ner under bordet, plockade raskt upp gaffeln, men innan hon kom fram igen hade hon raskt tagit min kuk i munnen och sugit några tag. Därefter satte hon sig helt oberört och låtsades följa med i en konversation som ett par av våra bordsgrannar hade om var det var bäst att semestra. 

– Cap d’Agde i sydfrankrike är trevligt, sade hon med oskyldig min. Soligt, ledig klädsel och informell atmosfär. Hon nämnde dock inte att det var Frankrikes största nudiststrand. 

Nu var middagen slut, och nu skulle det strax bli dans. Jag ursäktade mig för min bordsdam och gick bort till min fru.

– Allt ok? frågade jag. Vill ni åka hem till oss? 

– Nej, vi åker till honom. Vi ses i morgon. Puss! Hon gav mig en intensiv tungkyss som lovade fortsättning i morgon bitti. Hon var alltid kåt på mig efteråt.  

Jag gick tillbaka till min bordsdam, ingen av oss kände för att gå ut på dansgolvet. Det var en annan slags dans vi båda var tända på. Vi åkte upp till hennes avdelning på sjunde våningen, och bort till deras vilrum.  Vi gick in, låste dörren och hon mer eller mindre började slita av mig byxorna. Det är skillnad på herrars och damers klädsel i detta sammanhang. Hon var redan mer eller mindre naken, aftonklänning, minimala svarta trosor, stayups och högklackade skor det var allt. Trosorna var blöta när jag tog av henne dem. Jag väntade innan jag tog av den gröna sidenklänningen, jag tyckte om känslan av siden mot hud när jag förde kuken mellan hennes blygdläppar. Det måste sett komiskt ut, jag hade på mig fracken, med skjortbröst, fluga, väst, knähöga strumpor och allt, men inget annat nertill och hon utan trosor i aftonklänning. Jag undrar hur många gånger liknande scener har upprepats i historien.  

– Nej, nu gör vi det här prydligt, sade jag, vi har inte bråttom. Jag satte mig ner framför henne och rullade försiktigt ner stayupsen och vek ihop sidenklänningen så att den inte skulle få fläckar eller bli skrynklig. Sedan hjälptes vi åt med att ta av mig fracken med alla tillbehör. 

Vi började i duschrummet innanför. Det fanns faktiskt handdukar där. 

– Mina, kommenterade hon.  Vi satte på duschen och hon slickade mig uppifrån och ner. Började med att nafsa på mina öron och arbeta sig nedåt. När hon kom ner till mitt kön stannade hon upp och tog först pungen, sedan kuken i munnen och slickade mig noggrant. Därefter började hon suga mig. Hon var duktig, hon använde läppar, tunga och tänder i en samordnad symfoni. Hon hade en förmåga att åstadkomma ett undertryck med munnen så jag trodde att hon skulle suga sperman ur mig bara genom suget. 

– Klarar du av att få stånd igen om jag suger av dig? frågade hon.

– Ja, som du suger är det inga problem.

Hon lekte med min kuk en bra stund, ibland intensivt, ibland ömt, för att till slut sätta igång att suga mig som om hela världen skulle gå under om hon inte lyckades att få det att gå för mig. Med tanke på att vi hade haft nästan två timmars förspel under middagen, så gick det naturligtvis för mig ganska fort. 

– Bra, nu orkar du längre nästa i nästa omgång, sade hon efter att ha svalt min sperma. Vi torkade oss och jag skulle börja slicka henne, men hon avbröt mig.  

– Du kan få slicka mig sen om du vill, men nu vill jag ha dig i mig! Hon sög upp mot stånd igen, jag såg inget, det var bara ett svallande rött hår som rörde sig upp och ned. Med hennes sugteknik tog det inte lång stund innan jag åter hade et praktfullt stånd. Hon trädde på mig en kondom och ställde sig på alla fyra i sängen och svankade med ryggen.  Jag tittade på den timglasformade figuren med smal midja och breda höfter, extrema proportioner, tänkte jag, hennes midja är otroligt smal jämför med höfter och bröst, klänningen måste vara skräddarsydd. Jag tog steget fram till henne och hon grabbade tag i min kuk och stoppade in den i sig och svankade ännu mer med ryggen. Jag kände hur jag fyllde upp henne helt och hållet, hon var blöt men trång, och när jag tryckte in mig i henne kände jag hur ollonet gick emot den bortre slidväggen. 

– Oh, den var stor, stönade hon. Jag kände det när jag tog den i munnen, men det känns ännu mer nu. 

Naturligtvis anpassade sig hon snabbt medan jag intensivt stötte i henne. Hon hade haft helt rätt, det kändes som om jag kunde hålla på i timmar. Efter en stund började hon stöna och jag kände slidan krampa, det gick för henne. Efter en orgasm som verkade bölja fram och tillbaka, den ebbade ut, men tog ny fart gång på gång och höll på i flera minuter, medan jag på hennes uppmaning fortsatte att stöta, bad hon mig vila lite. Hon stod där på alla fyra och flämtade en stund, som en varm hund, och sade sedan: 

– Nu vill jag stå upp, du får ta mig mot fönsterbrädan. Hon släckte ljuset och gick fram till fönstret, öppnade det och lutade sig mot fönsterkarmarna och svankade återigen med ryggen. Långt därnere såg vi festlokalen och borta vid huvudingången såg vi folk stå och röka och de gäster som lämnade tidigt gå in i taxibilar. 

Återigen började jag stöta mot henne och den här gången, började hon nästan omedelbart gnälla, nästan jama av njutning. Ljudet, och känslan av det dyblöta könet som kramade mig allt mer intensivt och synen av brösten som vajade mot den mörka himlen, fick mig att inse att det trots allt inte skulle dröja många minuter innan det skulle gå igen för mig också. När hon till slut tjöt ut sin andra orgasm, det var nästan så att jag trodde att det skulle höras ner till gatan - och det kanske det gjorde, men de kunde knappast se oss i det mörklagda rummet, så exploderade också jag, totalt och fullständigt. Jag kände hur min egen orgasm gick i takt med hennes, höll på en bra stund, mycket längre än normalt, även om den inte kunde jämföras med hennes som även denna gång fortsatte i flera minuter. 

Flämtande och slut sjönk vi båda ner på golvet, och började båda plötsligt skratta hejdlöst, varför vet jag inte, men det var oerhört avslappnande. Efter en stund reste hon sig upp på armbågen, vältrade över mig på rygg och lade sig på mig och gav mig en kyss.

– Jag ska fråga din fru om jag får låna dig någon mer gång! 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Joki.uo

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

23/5, 2023 kl. 10:38

#4

Joki.uo

@Erik. Nej, tyvärr. Jag har tappat kontakten med henne, som sagt novellen publicerades första gången för över tio år sedan. Jag vet inte ens om hon fortfarande kör samma stil vad gäller partnerval…

23/5, 2023 kl. 10:38

#3

Joki.uo

Kom på att jag inte tackat för kommentarerna. Det är den positiva uppmuntran som gör att man fortsätter skriva!
Jag skriver mycket för att öva mig i att skriva i en form jag normalt inte skriver i, skönlitteratur, så speciellt språkliga och stilistiska kommentarer är välkomna!

Joki

23/5, 2023 kl. 10:35

#2

Huldran

Kort och intensiv förvisso men den här historien gillar jag. Inte bara historien, ett riktigt bra språk också!! Dessutom fick jag lära mig lite om fiskar jag aldrig hört talas om förr, för naturligtvis googlade jag namnen...!

Tack! // Huldran.

27/2, 2023 kl. 11:43

#1

MalmöLars

Kort och intensivt, läckert

16/2, 2023 kl. 12:05