Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/2, 2023 kl. 16:05, av Nilsr

De fyra – fortsättning på Bastun dröm eller m

Läs gärna novellen Bastun, dröm eller mardröm, först. Borde ha gjort det som en serie, i så fall är detta nummer två. Men det går att läsa denna fristående också.

I texten kommer några olika personer att berätta från sitt perspektiv. Först ut är det Eskil, en äldre man. Byte av person markeras med några asterisker.

Efter att ha gått fel och använt damernas omklädningsrum var jag mycket försiktig och tittade noga, så det inte blev fel igen. Det hela hade förstås fått ett mycket trevligt resultat, men var lite pinsamt, ändå. Speciellt som hon som sköter gymmet hade upptäckt mig och pratat allvarligt med mig efteråt. Men, vilken upplevelse. Tjejerna som kom in och retade mig och den härliga Miriam som sedan följde mig hem och badade i min jacuzzi.  Tjejerna ja, hade inte sett till dem efter vårt möte. Brukar annars stöta ihop med dem ganska ofta, vi har lite samma tider. Kanske tyckte de att det hade gått lite för långt, skämdes de? Borde väl vara jag som skulle skämmas
Idag hade jag bestämt mig för att göra en total genomgång av kroppens alla muskler, de viktigaste i alla fall. Ser noga till att jag går in på herrarnas. Klär om och går ut i gymmet. Börjar värma upp, cyklar 20 minuter, ganska hårt, vill ha upp pulsen och bli lite svettig. När jag kommer ut i gymmet från cykelsalen ser jag de fantastiska tjejerna. Måste bara gå fram och prata med dem. Måste förstå att de inte tycker jag är en slemmig gammal äcklig gubbe. 

”Hej flickor, har inte sett er på ett tag. Trodde jag skrämt iväg er efter bastun”, skämtar jag.

”Hej Eskil”, säger Therese, den mörkhyade fantastiskt söta tjejen. ”Ingen fara, det var väl vi som snarare hade skrämt dig. Vi hade en stor tenta i går, i endokrinologi. Har inte kunnat göra annat än plugga, nu har vi tagit ledigt i dag för att ha lite kul. Börjar här på gymmet. Sedan får vi se”. Therese är runt 170 cm och har en helt fantastisk figur, har ju sett henne och de övriga helt nakna. 

”Vad roligt att se dig, Eskil”, utbrister Ann och kommer fram och ger mig en kram. Ann är en blond mycket söt tjej med söta små bröst, sådana som man bara vill smeka och smaka på. ”Vi gillade verkligen det vi såg av dig. Först tyckte jag du var lite slö och slapp, men den blev ju riktigt stor och stark när vi såg efter lite närmare”, fortsätter hon och slickar sig om munnen. Tror de vill retas med mig. 

”Även om ni inte tränat på en vecka, ser ni alla ut att vara i toppenform. Bättre former har jag svårt att både se och föreställa mig. Även om ni nu har lite mycket kläder på er”, kontrar jag med. 

”Du skulle må då, va? Om vi var som förra gången. Måste erkänna att jag, och vi alla, tyckte det var mycket roligt och trevligt att se din reaktion”, säger Jessica, en fantastiskt söt brunett. Alla tjejerna är runt 23 år, går på läkarprogrammet på Karolinska. ”Vad säger ni, tjejer, vill vi se mer av den reaktionen?”

Oj, oj, vad har de nu i kikaren. Mera bastu? Men det går inte, vi kan ju inte låtsas gå in fel igen… men, känner jag, det hade varit en upplevelse. Att återigen få se dem så som Gud skapade dem. De är ju helt fantastiska, alla fyra. Skulle kunna tänka mig vem som helst av dem. Tankarna gör mig lite kåt. Känner att jag börjar bli lite blodfylld. Tjejerna ser vad jag tänker, kan inte hålla mina ögon i styr och leendet på ansiktet tillsammans med en utbuktning talar sitt tydliga språk. 

Mia, den andra blonda tjejen verkar mer tillbakadragen idag, nästan blyg. ”Det hade varit fantastiskt att få se mer av dig och se vad du verkligen går för. Men, usch, jag har fått mens… kan nog inte vara med. Om ni andra vill hitta på något med Eskil, så står jag över. Vi kan väl boka in en egen date, Eskil, eller vad säger du?”

”Tjejer, tjejer, tjejer, vad är det här? Raggar ni på mig, en gammal gubbe? Ni borde skämmas. Att ha lite kul och retas är en sak, och jag vill tro att det är det ni gör”, säger jag, med falsk spelad indignation. Visst vore det fantastiskt att få lära känna dessa skönheter lite närmare, lite mer hands on, så att säga. Sedan fortsätter jag i lite mildare ton ”men vill ni ses lite mer privat så bor jag i närheten. Tror att min jacuzzi rymmer er alla, eller oss, om ni vill ha mig med”.

”Jag är klar här på gymmet, gjort det som jag ville. Vad säger ni? Ska vi följa med Eskil?”, frågar Therese, min favorit. ”Om han har en jacuzzi, så behöver jag inte duscha nu, klar att gå – mer eller mindre”.

”Jag är med”, säger Ann och sträcker sig upp med armarna, så hennes små bröst framträder tydligt, bröstvårtorna blir till små knoppar som sticker ut under tröjan.

”Mmm, låter onekligen lockande, men behöver egentligen träna lite mer. Eller blir det lite träning med Eskil, kanske? Ja, jag hänger på”, utbrister Jessica och gör några rörelser för att komma åt sina fötter, höger hand mot vänster fot och tvärtom. Allt med raka, lite särade ben. Det som syns när hon står framåt bådar mycket gått.

”Okey, samla ihop er, så ses vi i receptionen om fem minuter”, här gäller det att smida snabbt medan järnet är glödgat, och heta är de allihop. Tanken gör att jag kommer att ha svårt att byta om och sätta på mig ett par byxor. Får välmed lite våld tvinga ner den, hoppas det bara blir medan vi går hem. 

****

Vi har känt varandra, vi fyra, sedan gymnasiet och nu pluggar vi tillsammans och har fyllt 22. Ett år till och vi har vår Med kand. Mia och Ann är blonda, Jessica är brunett och jag är svart. Inte bara håret – hela jag är svart, i alla fall utanpå. Tror att Eskil har ett speciellt gott öga för mig, Therese. Jag är 170 cm lång och väger 62 kg. Vi är alla ganska välutvecklade med former där de ska vara, möjligen med undantag för Ann som har väldigt små tuttar, men har ändå en fin figur. Vi brukar ofta betrakta oss själva och jämföra, speciellt när vi duschar. Det blir mycket kommentarer och mycket skratt. Aldrig elaka kommentarer. Ingen av oss har svårt att fånga grabbar, snarare tvärtom. Men vi vill inte binda oss, skönt att inte behöva ta hänsyn till någon annan. Och visst har det hänt att vi haft lite roligt med varandra, prövat på hur det är med tjejsex. En gång var vi alla fyra i en liten orgie, det var vad vi kallade det. Mysigt, härligt och skön stimulans. Jag har nog aldrig fått så många orgasmer vid ett och samma tillfälle.

Vi har planerat lite för hur vi ska hantera det som hände i bastun förra gången, när Eskil satt naken i fel bastu. Vi hade tyckt det var roligt att reta honom lite, hade ju pratat och retats tidigare ute i gymmet. Vi tycker alla bra om Eskil, han är trevlig och hjälpsam. Ser bra ut för sin ålder, håller sig verkligen i trim, och så tycker vi, faktiskt, att han är sexig. Speciellt efter att ha sett honom med ett enormt stånd i bastun.

Han vill bjuda med oss hem och bada. Vilken urbota genomskinlig raggning! Och det är klart att vi är på, det är ju planen. ”Mia, har du tabletterna?”, frågar jag.

”Ja, ja just det”, hon gräver lite i sin väska och räcker fram två tabletter, en blå och en gulaktig. ”Tjejerna vill att du ska vara i högform, ta de här nu, innan ni går. Usch, vad synd, vill vara med också. Eskil, vi måste ses, kanske om en vecka. Vad gör du nästa lördag? Kan vi ses här runt kl ett?”

Eskil svarar ”absolut, det ska bli kul, tycker om att prata och träna med dig. Vi kan väl se då vad du vill träna speciellt på. Men, nu måste jag veta vad är det för tabletter, jag vill absolut inte ta någon form av narkotika”.

”Inget sådant, vi pluggar ju till att bli läkare. De har ska bara få dig att orka med oss kvinnor, för nu vill vi ha lite kul och leka. Och du är ju betydligt äldre än vi, vill att du ska orka med oss. Den ena, den blå, gör att du får mycket kraft nu snabbt, tar max en timme. Den andra, den gula, gör att kraften sitter i länge. Se det som att de gör dig till Superman. Och de är inte det minsta farliga eller vanebildande”, förklarar Jessica.

”Möjligen med undantag för er då, speciellt det där med vanebildande”, inflikar jag.

Eskil tar tabletterna i sin hand, tittar på dem. Nickar och kastar in dem i munnen. Tar sedan en klunk vatten från sin flaska. ”Har aldrig provat dem, tror jag vet vad det är. Spännande. Nu är ju jag preppad, om jag förstår det rätt, hur vill ni göra? Byta om här eller ta med er kläderna och duscha och byta om hemma hos mig?”

”Vad säger ni? Det är väl lika bra att bara ta med kläderna? Vi kan ju gå den lilla biten i träningskläderna, bara byta skor”, tycker Ann.

”Okey, räcker fem minuter? Så ses vi har i receptionen. Det tar bara fem minuter till min port. Jag ska bara dra på mig mina jeans utanpå träningskläderna”, säger Eskil.

Vi gör oss klara, packar ner våra vanliga kläder och går ut i receptionen. Eftersom vi pratat och skrattat en massa, så tog det nog mer tio minuter innan vi var ute. Vilket har fördelen att det går lite tid för tabletterna att verka, även om jag inte tror att Eskil har några akuta problem. Vi är dock alla mycket spända på att se hur de verkar, och om de är så bra som det sägs, Sildenafil respektive Tadalafil. 

Eskil står troget och väntar i receptionen när vi kommer ut. ”Då går vi. Har ni med er allt?”, frågar han. Går ut först och vi följer efter som små ankungar, känns det som. Några minuter senare kommer vi fram till en port. Huset är från sent 1800-tal, fint med en fasad med många utsmyckningar, som det ofta var på 1890-talet. Det finns en hiss, liten, så vi tar trapporna. Han bor på tredje våningen, öppnar dörren och låser upp gallergrinden.  Hallen är rymlig och leder in till flera rum. ”Vill ni gå husesyn?”, säger han och visar in i vardagsrummet eller salongen, som han kallar det. Snyggt möblerat, många tavlor, konstverk, på väggarna. Några lite äldre men mest modernt, tror det kallas surrealistiska. Roliga, men? Bredvid, med stora skjutdörrar mellan ligger en matsal. Ett stort bord som säkert rymmer fjorton sittande, bokhyllor efter väggarna. Snyggt och inte övermöblerat. Sovrummet Har två dörrar, både till hallen och salongen. När vi kommer dit, visar han oss badrummet. Måste ha varit ett eget rum tidigare, det är enormt. Två duschar, en jacuzzi och handfat, eller bänk med två handfat, toa samt en soffa och fåtölj.

Medan vi tittar runt i hans fina lägenhet, frågar Eskil ”Någon som vill ha något att dricka? Kanske en Dagens, det vill säga vitt vin och fruktsoda?”

”Ja tack ”, säger vi, nästan i kör. Det blir bra, då går det lite tid för tabletterna att verka. 

Eskil går ut i köket, jag hör hur han skramlar med glas och flaskor. Sedan kommer han med en bricka och fyra glas. ”Varsågoda”. Vi skålar, sätter oss ner en i soffan.

Efter en stund, när han druckit ur glaset, går Eskil fram till jacuzzin och skruvar på vattnet. Vi tog av oss skorna när vi kom in i våningen och nu känner jag att golvet här inne är underbart varmt. Ett badrum att verkligen trivas i. ”Det tar en liten stund att fylla badet. Vill ni duscha innan, så finns det handdukar och allt ni behöver”, säger Eskil och börjar klä av sig. Han är verkligen inte buskablyg. 

Ann är först av med sina kläder, hon har egentligen bara träningsbyxor, trosor och tröja. Behöver verkligen ingen bh, hennes bröst är små och mycket fasta. Bröstvårtorna är som geléhallon, står rakt ut och stora i förhållande till tuttarnas storlek. Hon slänger kläderna i fåtöljen och går in i duschen. Står där och låter vattnet strila över sin kropp, ser nästan ut som en sjöjungfru som kommit upp på land och står under ett vattenfall. Jag blir tvåa och tar den andra duschen. Jessica står naken och väntar. Eskil, har ett stort leende, sätter sig i soffan och ser på oss. Han är riktigt hård, det är uppenbart. Är det pillren som börjat verka, eller bara synen av oss? 

När Ann är klar går hon fram till Eskil. ”Kom, nu vill jag tvätta dig. Kom med in i duschen. Vill du också hjälpa till Therese?”, frågar hon mig när hon ser att jag också är klar. Jessica tar en dusch och vi tre samsas i den andra. Jag tar tvålen och börjar tvåla in Eskil., Ann gör samma sak. Vem hinner först? Ann vinner. Hon har redan en hand runt Eskils erigerade penis och tvålar sakta in den. Noga, mycket noga, drar bak förhuden och tvättar ordentligt på ollonet. Jag ser och känner hur Eskil njuter. Jag tar tvål och börjar tvätta hans pung. Den är tung och mjuk, men med två hårda kulor som jag leker lite med. Kramar försiktigt, inte för hårt, men tillräckligt för att han ska känna det. 

När Ann är klar med hans kuk, tar jag över. Den känns skön, vill verkligen ha den, ha den överallt. Så hård men ändå lite mjuk på utsidan, och ådrig. Ollonet känns gigantiskt i min hand, så lent och fint. Jag förstår att det heter Glans på latin, det är glansigt och, trots tvålen, ser jag lite försaft som sipprar fram, kroppens eget glidmedel, tänker jag. När all tvål är borta ställer jag mig på knä och pussar ollonet, slickar lite och för sakta in det mellan mina läppar. Då säger Eskil ”så skönt, men vänta! Måste stänga av vattnet i poolen”. 

Han går fram till jacuzzin. Jag ser hur hans kuk står rakt ut, svänger lite fram och tillbaka när han går, nästan som en glad hund som viftar på svansen, fast framtill. Eskil böjer sig fram, känner på vattnet och stänger av det. Sedan trycker han på en knapp och det börjar brusa och bubbla. ”Kom nu, klart! Välkomna ner i vattnet och få lite värme”. 

Vi skyndar oss ner i vattnet, alla lika nakna. Underbart. Det känns så skönt med vattnet som sprutar i ryggen. Undrar om det går att rikta sprutet lite mer där man vill ha det? Försöker flytta mig lite, känner på munstycket, men det sitter fast. ”Nackdelen med de här karen är att det är fasta munstycken”, säger Eskil, som uppenbarligen ser vad jag försöker göra. ”Jag gjorde en liten förbättring”, säger han sedan. ”Leta på botten, där ligger några slangar. Om ni trycker på munstycket på dessa så sprutar det där. Kan vara mycket skönt när man vill stimulera något speciellt ställe. Men snälla, håll slangarna under vattnet, det blir så himla blött överallt, annars”. 

Galet, helt galet skönt. Jag tar en slang och riktade på mina tuttar. Underbart att känna det varma vattnet massera bröstvårtorna. Då ser jag att Ann och Jessica har var sin slang och riktar dem mot sina sköten. Jag för ner den och riktar den mot min fitta. Oj, vilken stimulans. Fick strålen rakt mot klitoris och det gick som en elektrisk stöt genom kroppen, hela vägen upp till huvudet. Snacka om stimulans, bättre än duschen hemma och den har jag använt mycket. Jag håller strålen mot fittan, lite omväxlande på blygdläpparna och klittan. Nu sitter jag och skrevar med benen för att verkligen komma åt. Så skönt. Då hör jag Jessica stönar ”ahhh, ohhhh, jaaa”, ser hur hon sluter ögonen och ger sig in i en ordentlig orgasm. Hon skakar i hela kroppen och fortsätter spruta sig själv i skrevet. Orgasmen verkar pågå länge. 

”Krama min bröst, Eskil, nyp i dem! Nu!”, hör jag Ann stöna. Eskil tar en hand, två händer, en på varje bröst, kramar om dem med hela handen. Vårtorna tittar fram mellan hans fingrar och han kniper hårt om dem. Samtidigt riktar Ann slangen nu direkt mot sin kärleksknapp. Efter några sekunder kommer Ann också. Bara Jag kvar! Inte långt nu, när jag ser de andra. Vill också ha brösten kramade. Eskil är fortfarande upptagen med Ann. ”Jessica, hjälp mig. Ta hand om mina pattar, krama hårt, så där som du gjorde med mig en gång tidigare. Nyp hårt, nyp”, ber jag och Jessica flyttar sig närmare. Hon riktar sin slang mot mina tuttar. Skönt, men vill ha lite mer hårt. ”Ta händerna, snälla”, gnyr jag fram. Nära nu. Sprutar rakt på klittan, lite fram och tillbaka, vill känna strålen. Nej, jagvill ha kuk! Måste få kuk, bli ordentligt påsatt!

Ser att Eskil och Ann är klara. ”Eskil, kom, behöver dig, måste få din härliga kuk! Nu!”. Eskil tittar på mig. Flyttar sig nära där jag sitter, tar tag om min midja och lyfter upp mig och sätter ner mig på sitt knä. Hans kuk är perfekt positionerad för mig och jag känner hur ollonet tränger sig in vartefter han sätter mig ner i hans knä. Han sätter händerna på mina bröst. Precis som jag vill ha det. Jag tittar ner, ser hans bleka händer som greppar mina svarta bröst. Sådan fin kontrast. Och vårtorna som tittar fram mellan hans fingrar. ”Krama hårt”, ber jag. Samtidigt som jag rör mig upp och ner på honom, riktar jag slangen mot min klitta, tror den stimulerar oss bägge två. Vilken underbar känsla. Härlig stimulans. 

Eskil tar bort sin högra hand från bröstet. Vad gör han? När jag reser mig upp lite för att rida honom, känner jag hans finger i baken. Jag är helt oförberedd, och det tränger in nästan på en gång förbi både den yttre och inre ringmuskeln. Åhhh, Gud. Nu kommer jag. Så uppfylld och penetrerad och stimulerad av vattnet. Han är så hård, så skön och så stor. Måste vara minst 18 cm och grov, blir helt uppfylld och uttänjd, dessutom med, tror jag, flera fingrar i baken. Vill fortsätta i evigheter, bara njuta. Känner hur allt inom mig stegras, blir stimulerad på så många ställen samtidigt. Orgasmen kommer, lite smygande i början. Börjar långt inne i fittan, sprider sig och blir till en kraftig sammandragning fram till klitoris som exploderar samtidigt. Ohhh, my God! Är detta möjligt? Så skönt, men helt plötsligt bara svartnar det för ögonen, ett kort ögonblick. Känner att jag är helt omtumlad, känslan översköljer mig i hela kroppen. Känner att jag faller ihop i hans knä. Kan inte röra mig. 

*****

Först vill Therese att jag ska knåda hennes bröst, sedan skjuter hon bort mig och ropar på kuk. Eskil är inte långt borta, tar villigt, mycket villigt, hand om henne. Ser inte exakt vad som händer, men att de knullar är helt uppenbart. Vill också! Efter bara en kort stund ser jag hur Therese fullständigt exploderar och sjunker ihop. Är hon vid medvetande? Verkar helt utslagen. 

Hon verkar kvickna till. Lutar sig mot Eskil, vänder på sig och ger honom en puss, nej en riktigt het kyss. De ser så fina ut, hon så svart och han så blek, lite ljusröd, faktiskt, ser ut att vara ett perfekt par. Men hon ska inte kunna lägga beslag på Eskil ensam, vi är ju faktiskt två till här! 

Vi har nu alla fått en inledande orgasm, jag vill ha mer och tror att Ann också vill det. Eskil, lyfter ner Therese från sitt knä, sätter hennes varsamt tillbaka i jacuzzin. Då tar jag slangen och börjar rikta den mot honom, mot hans kuk. Antar att det kan stimulera honom precis på samma sätt som oss. Jag har inte fel. Ser att han njuter, men säger ”snälla, jag behöver ingen extra stimulans just nu. Måste vila en liten stund. Jessica, fryser du om du sätter dig på kanten med benen i vattnet? Vill smaka dig, känna dina safter. Unga fittor smakar speciellt, länge sedan jag fick njuta”. 

Jag kravlar mig upp, sätter mig på kanten, stöder med händerna och särar på benen. Eskil kryper fram i vattnet, står på knä och lägger sitt huvud mellan mina ben. Han sätter näsan mot min fitta, andas in. Kan väl inte lukta eller smaka mer än vattnet vi alla varit i? Men han ser ut att verkligen uppskatta doften. Sniffar flera gånger och sträcker sedan ut tungan. Slickar sakta nerifrån och upp, men inte på klittan, slutar strax innan. Han tar tag om mina yttre blygdläppar med fingrarna, drar dem utåt och särar på dem. Tungan kommer in så ljuvligt skönt, känner hur han spetsar den lite för att tränga in genom de inre läpparna. Mmm, men vill ha stimulans högre upp också. Är så kåt! Vill att han bearbetar klitoris. 

Där, nu, börjar han närma sig, förstår vad jag vill. Tungan på klittan, vivlar runt och ett par fingrar som penetrerar mig. Åhh, så underbart. Men jag vill ju också känna hans kuk! ”Vänta, så skönt, men vill ha dig i mig. Känna din grova fina kuk långt inne i mig, känna hur du knullar mig”. Jag går upp, ställer mig på alla fyra och bjuder honom min bak och min putande fitta. Han ställer sig på knä bakom, riktar in sig och för in hela kuken på en gång. Jag tappar fullständigt andan, det var väntat, men ändå så oväntat. Han är stor, känns enorm i mig. Lite ont när han kom längst in, men sedan sååå skönt. Han knullar med långa tag, håller om mina höfter. Aj, en smisk på skinkan. Jag vänder mig om, han bara ler. ”Gör om det”, ber jag, ”ont, men skönt”. Han är verkligen inte nödbedd, slår mig rytmiskt på än den ena och än den andra skinkan. Inte långt nu, så skönt! Lite ont, men oväntat skönt. Nu slutar han. Gnider handen i min fitta och sätter den mot det bakre hålet. Känner hur ett finger försöker borra sig in. Måste slappna av, låta honom komma in. Där, nu är han inne. Penetrerar mig med ytterligare ett finger. Känner hur orgasmen närmar sig, han pullar i baken och knullar fittan samtidigt. Omöjligt att stå emot. Jag börjar skaka i hela kroppen. Han tar tag i mitt hår med den lediga handen och böjer mitt huvud bakåt och då kommer jag. Hör någon som skriker. Någon som har ont? Upptäcker att det är jag. Har aldrig skrikigt tidigare, men det här är mer än någonsin. Den här orgasmen börjar i huvudet, är det möjligt? Fortskrider ner genom kroppen för att få hela mitt underliv att krampa. Eskil fortsätter att pulla och knulla under hela orgasmen, tills jag inte kan stå kvar. 

Lyckas kravla mig ner i poolen igen. Ögonen i kors. Helt borta, bara pustar. Vilken man, vilken orgasm, vilken kuk. Åhhh, ger mersmak. 

Vad gör de andra? Ser hur Ann har ett av Therese bröst i sin mun. Diar som en bebis, tror hon har en hand mellan hennes ben också. Svårt att se, men ser skönt ut. 

****

När jag ser att Jessica och Eskil är klara, släpper hon Therese bröst och tittar på dem. Jessica ser helt utpumpad ut, hon måste ha fått en ordentlig omgång. Eskil, är fortfarande stor och hård. Hans kuk ser, om möjligt, ändå större ut nu. Blir den större av att knulla? Är det möjligt? Måste ta reda på hur det funkar, kanske nästa termin, när vi läser urologi? 

Eskil kryper ner i vattnet igen. Ser på mig med ett leende. Nästan som om han frågar om det är min tur nu. Jag nickar som svar på hans förmodade fråga. Kryper över till honom. Sträcker ner en hand och känner på hans stånd. Så hårt, och stor. Kan inte få runt handen. Är det möjligt att få in den? Jag som är så trång. Enligt alla läroböcker är vi kvinnor mycket töjbara och anpassningsbara, klarar det mesta, och klarar ju ofta att föda barn, utan att spricka för mycket. Hans kuk är skön att hålla i, drar upp handen och känner hans ollon, har det i handflatan och smeker det med min känsliga hand. Lent, mjukt och stenhårt inuti. 

Nu tar Eskil en hand, smeker sakta en av mina tuttar, precis som jag älskar. De är små, absolut, men oerhört känsliga. Mycket känsligare än de andra med sina betydligt mer utvecklade tuttar. Känsliga, men det finns inget underbarare än när någon ägnar sig åt dem, lätt smekande och ibland hårdare, mer burdust. Sade jag underbarare, mmm, det finns faktiskt något som är bättre! Att bli ordentligt penetrerad, känna en kuk som uppfyller mig! Jag är ju inte så van, har bara knullat tre gånger tidigare. Knulla och få brösten smekta, kramade, samtidigt desto bättre. Då är hela min värld perfekt. Och nu har jag en mycket kompetent man här, vad jag har sett. 

Han är verkligen en mästare på mina tuttar, ingen som klarat detta tidigare. Bara av beröringen känner jag hur mitt inre vaknar till liv. Hade vi inte suttit i poolen hade jag nog runnit över alla bredder. Nu fyller jag bara jacuzzin med min vätska. Måste känna honom i mig. Måste få den där härliga kuken upptryckt i mitt innersta. Tar honom i handen, vill älska på riktigt. Den där soffan ser ut som gjord för det. Drar med honom upp mot soffan. Tecknar att han ska lägga sig ner och sätter mig ovanpå. Ska det gå? Ska jag klara att få in honom i mig? 

Sätter mig och riktar in honom mot mitt hål. Sänker mig sakta ner. Hans enorma ollon delar på mina yttre läppar. Det går en rysning genom min kropp. Mmmm, sedan liten bit till. Nu kommer det förbi de inre läpparna. Tror jag kommer att spricka! Han är stor, töjer ut mig. Det här går inte! Då kommer han in ännu en centimeter. Ohh, juckar upp lite, sedan ner, upp och ner. För varje gång kommer han in allt längre. Nu klarar jag inte mer, känns som han nått min botten, skrapar i tappen där inne, finns bara inte plats för mer. Reser mig upp lite och sjunker ner igen, upp och ner, varje gång går det en stöt genom kroppen när han kommer längst in. Ont? Ja, men skönt också, på något konstigt sätt. Juckar upp och ner, ber honom sätta händerna på brösten, ”krama, knåda, vill känna dina händer. Misshandla vårtorna!”, stönar jag samtidigt som jag sjunker ner på honom. Kommer jag allt längre ner? Kan väl inte vara möjligt? Men känner hans könshår mot låren nu, måste ha kommit in längre. Han fyller mig helt, kan inte bli mer! Jag kniper lite med min muskulatur, vill riktigt känna hans hårda kuk, vill mjölka den. River, är det rätt ord?, i min fitta. Han är ådrig och grov, får alla mina känselceller att njuta, snart jobbar de i kapp för att få mig över gränsen. Behöver inte, men sätter en hand mot klittan och gnuggar samtidigt som vi nu bägge juckar upp och ner, in och ut. 

Stimulansen är alltför stark, alla mina känselceller jobbar ihop. Händerna som kramar brösten, tvinnar bröstvårtorna, kuken långt inne och min hand som gnuggar. Blir bara för mycket. Kan inte hålla mot. Orgasmen börjar i brösten, är det möjligt, sedan i klittan och sist i fittan, som börjar krama av sig själv. Så sköna kramper. Min orgasm tar över, allt händer som av sig själv. Min fitta kramar hans kuk. Han fortsätter att pumpa i mig. Vet inte, men tror han också är på väg. Ja, så är det. En kaskad kastas in i mig. Jag känner hur säden pumpar upp genom hans kuk för att sedan spruta in i mig, långt där inne. Kan inte räkna, är för upptagen av min egen orgasm, tror att vi kom nästan samtidigt. 

Underbart, jag känner honom fortfarande i mig. Han har sprutat, men är fortfarande minst lika hård. Tabletterna, måste vara tabletterna! Har vi överdoserat? Kan han inte slakna? Stackarn, eller tycker han det är synd?

****

Vilka kvinnor. Knullar som gudar, de kommer i kaskader och jag med. När sprutade jag på detta sätt, när var jag så här kåt och hård? Ligger här med den sköna Ann sittande på mig fortfarande. Fyllde henne med min säd. Min kuk är fortfarande hård, minst lika hård som tidigare. Fyller henne helt, min sats kan inte ens sippra ut ur henne. Mina händer är kvar på brösten. Jag använder mina magmuskler, böjer mig upp och kysser dem, suger in ett av dem i min mun. De är så härligt delikata små. Mycket känsliga, förstår jag. Ändå vill hon att jag hanterar dem med kraft, men samtidigt varsamt. Gör mitt bästa och gärna.

Jag borde vara utmattad, men känner mig bara underligt upplivad och fortfarande ståndaktig. Vad var det som de petade i mig, de där tjejerna! Dunderpiller, dunderhonung i så fall?

”Jag tror jag behöver något att dricka. Någon mer som vill ha? Det finns badrockar till er om ni vill gå upp från badet”, säger jag. ”Det här är varmaste rummet, kanske ska vi stanna här, eller vill ni hellre gå ut i salongen? Jag går och fyller på våra glas”.

När jag kommer tillbaka från köket, fortfarande med ett stånd, som inte vill lägga sig, hittar jag tjejerna i soffan i badrummet. Alla fint insvepta i badrockar. ”Här är lite att kompensera vattenbristen med”, skämtar jag. De tar var sitt glas och vi skålar igen.

”Vet inte riktigt vad det var för dunderpiller ni gav mig, men ni ser mitt tillstånd. Några förslag på att lösa detta problem? Ni är så underbart fina, söta och, inte minst, sexiga och jag har inte bara stånd utan är fortsatt kåt på er alla. Någon som vill hitta på något?”, frågar jag.

Therese, denna fantastiska, underbara svarta kvinna kommer fram till mig. Slänger av sig sin badrock. Går ner på knä, öppnar upp min badrock och begrundar min kuk. ”Får jag se, jag tror doktorn kan ordinera en avsugning till att börja med för att sedan följas upp med ett till tre samlag. Eller vad säger ni, kollegor?”, säger hon och slickar på ollonet för att sedan låta det komma in i sin mun. Hon suger underbart. Suger in så det blir lite undertryck i munnen och spelar samtidigt med tungan över ollonet och, speciellt, på baksidan, på strängen där. Det går ett lyckorus genom kroppen. Hon gör det helt enastående. Nu suger hon in kuken längre in, känner början på hennes svalg, fin stimulans. Jag tar tag om hennes huvud och för det fram och tillbaks, hur skönt som helst. 

Efter en stund, tar hon bort sin mun, tittar upp på mig och säger ”Så härligt att suga, men nu vill jag ha in den här bamsen i mig. Blir kåt så det rinner när jag suger”. Hon kryper upp i soffan mellan Ann och Jessica, ställer sig på alla fyra med rumpan i vädret. Lite särade ben, hennes mutta är som en oas där mellan, lite rosa som skymtar i det svarta. Verkligen inbjudande. Jag sätter ollonet på det rosa och trycker mig sakta in. Hör hur hon stönar till. ”Ja, åhh, du är så skön. Precis vad jag behöver. Knulla nu, knulla!”, nästan skriker hon.

Jag börjar knulla henne med långa djupa tag. Kommer in med hela min kuk i henne, pungen daskar i hennes lår varje gång jag kommer in. Ser nu hur Ann böjer sig ner under Therese, suger in ett av hennes bröst i munnen. Samtidigt har Jessica en hand i hennes fitta, så skönt även på mig när hon gnuggar Therese till en orgasm. Hon står kvar på händer och knän, darrar i hela kroppen, slänger med huvudet i ett utdraget ”Åhhhh, my God. Ahhh, jaaaa”.  Sedan sjunker hon ner och min kuk åker ur henne. 

Det hjälpte inte, men ordinationen var en till tre samlag. Kanske nummer två kan göra att jag kommer och slaknar? Nu gör sig Jessica beredd i samma ställning, mellan de två andra. Visar upp sin mycket välformade bak. Hon gillar ett slag eller två. När jag kommit ända in, ger jag hennes ett slag på vardera sida och börjar knulla. Therese och Ann hjälper till med att krama Jessicas bröst. Återigen känner jag hur fittan blir gnuggad och stimulerar mig minst lika mycket som Jessica. Hon är underbart skön, trång och våt. Jag ökar takten, med några rappa slag på rumpan ökar hon också. Hela soffan hoppar när jag kör in kuken i henne, gång på gång på gång. Hårt, ända in. Nu börjar jag känna att det stegras i mig, samtidigt som Jessica kommer i en sprutorgasm över Ann som ligger under henne och suger på bröstet. Lite för snabbt för mig, hann inte bli klar. 

Ordinationens tredje samlag. Ska det tippa mig över gränsen? Ann tar av sig sin badrock, ställer sig beredd i soffan. Jag smeker hennes perfekta, runda rumpa. Så spänstig och skön. Hennes fitta glimmar till mellan benen. Att hon är ordentligt våt går inte att ta miste på. Fittan är delvis öppen, skymtar de inre läpparna, ser så inbjudande ut. Tar det försiktigt, vet att hon är gudomligt trång. Inte många som spårat upp henne tidigare, nästan jungfrulig mark. Ollonet luktar på fittans läppar, får dem att dela på sig. Nu kommer ollonet in utan vidare. Centimeter för centimeter tränger jag allt längre in, tills det tar stopp. Ungefär som tidigare, att inte hela kommer in kompenseras mer än väl av att hon är riktigt, riktigt trång, nästan som en lite för liten handske på en hand. Underbart skönt. 

Jag börjar jucka sakta, vill att hon ska vänja sig ordentligt med min kuk. 

Kommer de andra två att hjälpa henne också. Jessica är beredd och böjer sig under, slickar på ett av brösten. ”Knåda mina vårtor, knåda mina bröst”, stönar Ann. Jag ökar takten, måste få komma, måste få den lindring som en orgasm ger. Ska jag nu få komma en andra gång och spruta i henne? 

Nu börjar jag komma igång med lite snabba och djupa tag. Vad gör Therese bakom mig? Droppar något på mig. Ahhh, hon lirkar in ett finger i min anal, nej två fingrar. Lite ont först, men sedan börjar hon stimulera min prostata. Mmm, känner hur hela min kropp gör sig beredd. Ann stönar allt högre, skriker något om att knulla och knåda. Hör det knappt. Nu finns det bara en utväg, måste få komma. Therese hjälper till bakifrån, Ann krampar nu i sin slida, blir om möjligt ännu trängre och jag blir, känns det som, grövre. Där, där, nu, nu kommer det. Sprutar långt där inne i hennes gudomliga grotta. Samtidigt rister hela Anns kropp och kramperna pressar ut allt från mig. Står kvar. Klarar inte av att röra mig, blir överstimulerad, skönt men samtidigt för mycket. 

Jag drar mig ur och med min kuk följer nästan en kaskad av sperma och fittsaft från Ann. Min tidigare så styva kuk, börjar märkbart slakna. Tjejernas ordination var på pricken, en avsugning och tre samlag, löste problemet. 

Vi satt efteråt och småpratade länge, drack flera glas med dagens. Detta går nog till historien som Dagen Dagens i alla bemärkelser. Vilka tjejer, så fantastiska. Tror inte vi är klara med varandra, hoppas de vill leka fler gånger, och nästa vecka har jag en dejt med Mia. Bara Mia? Kanske, kanske inte. Vi får se. 😇😇😇

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.