Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/2, 2023 kl. 13:22, av Joki.uo

Grannkontroll…

En novell som jag publicerade på en annan sajt för mer än tio år sedan…
Hoppas att den kan vara till lite nöje!
/Joki

Det var en av de där riktigt varma dagarna som det ibland kan bli i slutet av maj, temperaturen var över 25⁰ och solen gassade. Vi njöt, här ute på kusten brukar havet kyla så vårarna är sällan så varma som de kan vara i inlandet, i gengäld så är höstarna varma och behagliga, det går att bada långt in i september när alla turister sedan länge ha åkt hem. 

Jag gick omkring i trädgården, iklädd enbart ett par shorts och inget annat. Det var tusen och en saker att göra, som det alltid är på våren. 

Min sambo hade lagt sig på altanen för att få börja få en solbränna. Hon låg naken på trädäcket med ansiktet vänt mot solen. Huden var fortfarande lite vinterblek, men om någon vecka skulle hon vara solbränd och alldeles fräknig över hela kroppen. 

Hon är rödhårig och ljus så hon måste vara försiktig med solen, men hon älskar att ligga naken och sola. Jag tittade lite grand på henne varje gång jag gick förbi och njöt av anblicken. Hon är slank, men med ganska stora, förvånansvärt fasta, bröst för att vara så smal. Oftast brukar det ju vara mer mulliga damer som är välutrustade på det området. 

Hennes buske är lika kopparröd som hennes hår är rött, och när hon låg med håret utslaget på det mörkbetsade träet så såg det ut som om hon hade en eldkrans runt huvudet. 

Vi bor i ett litet samhälle på västkusten och husen ligger ganska tätt, men vi hade haft tur och bor högst upp på en backig gata med en bergknalle norr om oss, På så vis ligger vårt hus över alla andra hus på gatan nedanför och vi kan se ner på deras hustak. Det gör att vi - trots alla grannar - har avskildhet och förutom närmaste grannen så ser ingen in i vår trädgård. 

För att få en bra uteplats med sol har jag byggt en altan som ligger en bit ifrån huset, tyvärr var jag tvungen att välja mellan att ge grannen insyn över altanen eller inte få sol, så jag prioriterade solen. Det är bara från deras gavelfönster på övervåningen som de kan se ner på altanen, deras bottenvåning ligger lite lägre och vår trädgård skymmer (mycket medvetet) deras trädgård. 

När jag kom tillbaka från komposten och passerade min sambo så råkade jag se en rörelse från grannens gavelfönster, jag sneglade uppåt utan att titta alltför uppenbart och såg att det stod någon däruppe och det tog mig inte många tiondels sekunder att räkna ut vem det var. Vår kära granne är ungefär tio år äldre än vi och har ett mycket gott öga till min sambo. Det är ofta som han har något att göra i trädgården när hon är där, något som inte alltid uppskattas lika mycket av hans fru. Det är inget ont i honom men det kan bli lite tröttsamt ibland. 

Nu for fan i mig, jag gick in och plockade fram min kamera, monterade på den långa zoomen och tog fram stativet. Med alla grejorna i famnen gick jag upp till vår övervåning och gavelrummet mot grannen. Fönstret stod på vid gavel för att få lite luftcirkulation i huset. De vita sommargardinerna hade min sambo fäst vid fönsterkarmen för att de inte skulle fladdra och jag kunde se ner mot grannens fönster, lite lägre än vårt. 

Jodå, det var grannen som stod där, även hans fönster var öppna på vid gavel och han stod en liten bit in i rummet för att inte synas och tittade ner på min tjej. 

Jag monterade kameran på stativet, tog fram en nätverkssladd och kopplade in den i kameran och gjorde sen samma sak med en batterieliminator. Därefter satte jag på kameran, riktade in den mot grannens fönster och zoomade in så att bara fönstret syntes i sökaren. Han syntes riktigt bra, man kunde urskilja varje detalj i hans ansikte, men så var det också HD-upplösning. Jag ställde in kameran så att den skickade bildsignalen direkt till nätverksdisken istället för att lagras lokalt på kameran. 

Sen gick jag ner, plockade fram min bärbara dator, aktiverade det trådlösa nätverket och lade datorn under en bricka med en kanna kall flädersaft och två glas. Jag lade dit några kakor också på ett litet fat och tog med mig alltihop ut på altanen. Jag ställde brickan på trädäcket i skuggan av vindskyddet, böjde mig ner över min sambo och gav henne en kyss. 

– Hej älskling, något kallt att dricka? Hon tittade upp, grabbade tag i mitt huvud gav mig en rejäl kyss och sade:
– Du är för go, jag älskar dig när du kan läsa mina tankar! 

Jag drog av mig shortsen och satte mig bredvid henne, hällde upp två glas flädersaft, ställde kakfatet så att hon kunde nå det och fällde upp den bärbara datorn bakom vindskyddet där inte grannen kunde se den.  

– Titta inte upp men vad gillar du den här filmen? sa jag, samtidigt som jag lade mig bredvid henne. Hon hade rullat runt på mage och tittade på skärmen där grannen syntes tydligt. Jag såg hur hon hade en impuls att titta upp mot gavelfönstret, men behärskade sig. 

– Är det realtid, står han där nu? frågade hon.

– Japp, svarade jag, jag tänkte att vi skulle retas lite med honom och ge honom en show. 

– Ja, jag börjar bli lite trött på att aldrig få vara i fred, även om du vet att det ibland är lite pirrande att veta att han smygtittar på mig. Vad vill du göra?

– Jag tänkte att han kan väl få en liveshow, filmen sparas på nätdisken så om han blir för tröttsam kan vi alltid säga till honom att om han inte slutar så visar vi den för hans fru. 

Min tjej tog en klunk flädersaft, tänkte efter en halv sekund, blinkade åt mig och svarade:

– Ok, då kör vi, du har befälet!
– Vi börjar lite stillsamt, svarade jag. 

Jag satte mig på hennes skinkor och började massera hennes rygg och axlar, det älskar hon. Hon lade sig med huvudet på sina armar, men så att hon hela tiden kunde se vad som hände på skärmen. Efter att ha masserat axlar och nacke en stund flyttade jag uppmärksamheten mot korsryggen och skinkor. Jag gillar att massera lika mycket som min tjej gillar att bli masserad, så jag gick upp i det jag gjorde och hade det inte varit för att jag också höll ett öga på skärmen så hade jag glömt bort grannen. När jag masserade skinkorna försvann plötsligt grannen från fönstret, för att återkomma efter några sekunder, den här gången naken. 

Jag bad min tjej vända på sig så att jag kunde massera lårmusklerna. Jag lyfte hennes ben så att hon låg med särade ben och upplyfta knän framför mig så att de stora musklerna på benens undersidor var avslappnade. Jag arbetade från vadmusklerna och uppåt, när jag var uppe vid muskelfästena vid min tjejs sköte så kunde jag se hur vår granne började få stånd. Jag refererade hela tiden det jag såg till min tjej, eftersom hon låg på rygg så kunde hon ju inte se bildskärmen. 

– Nu börjar han runka. Han gör det sakta, han vill väl inte att det ska gå för fort antar jag, berättade jag.  

– Vet du vad? sade min sambo, jag blir faktiskt kåt av att veta att han blir kåt av att se oss, kan du begripa varför? 

– Nej, men det blir faktiskt jag också. Jag satt ju upp, med min tjejs ben på båda sidor om mig och hade min penis mellan benen, den trycktes ner på ett sådant sätt att min granne inte kunde se att jag hade stånd. 

Jag fortsatte att massagen, och masserade musklerna runt omkring slidmynningen. För att komma åt några av musklerna stoppade jag in ett par fingrar in i slidan och masserade musklerna både inifrån och utifrån samtidigt. Då och då lät jag tummen glida över klittan, samtidigt som jag fortsatte massagen. 

Nu började min sambo att röra på sig lite mer otåligt och hade tendenser att höja bäckenet mot mig. Jag tog tag på i hennes båda skinkor, lyfte upp henne och tog ett par breda slickar över hela hennes kön. Sedan lade jag ner henne igen och sade:

– Du ska ligga still när jag masserar dig! 

– Jo, det är jätteskönt, men just därför så kan jag inte, svarade hon, jag är för kåt. Att hon var kåt det kunde jag också känna, jag behövde ingen massageolja, det var ett som var säkert! 

– Nu har han höjt takten, kommenterade jag. 

Plötsligt så ryckte han till, satte händerna framför sitt kön och verkade inte veta vart han skulle ta vägen. På skärmen såg vi hans fru komma in i rummet, gå fram till fönstret och titta ut och såg mig helt oskyldigt sitta och massera min tjejs vadmuskel. Fascinerat såg jag hur hon vände sig om och uppenbarligen sade hon något till sin man och gav honom en örfil. Det syntes att hon storskällde på honom. Tyvärr hade vi inget ljud så vi kunde inte höra vad varken vad hon sa, eller vad han sa för att urskulda sig, han såg ut som om han ville sjunka ner genom golvet och ståndet, det hade totalt försvunnit. Sedan försvann båda två från skärmen in i rummet. Jag refererade allt för min tjej och vi började båda två gapskratta. 

– Den du, nu tror jag inte att vi har något problem med honom mer, sa jag, fortfarande flämtande av skratt. 

– Nej, det tror inte jag heller, men jag är fortfarande kåt, nu får du knulla mig ordentligt! fick jag till svar. 

Hon ställde sig på alla fyra med rumpan vänd mot mig och jag ställde mig upp på knä, lät händerna glida över henne, från nacken, ner under bröstkorgen, smekte brösten och de knallhårda bröstvårtorna för att sedan fortsätta ner över midjan ner till skinkorna. Jag tog tummen och stoppade den in i henne, tryckte den mot g-punkten, samtidigt som de andra fingrarna tryckte mot klittan. 

– Det där är jätteskönt, men nu vill jag ha kuk, jag vill att du knullar mig långsamt och länge! 

Jag gjorde som hon sade, tog mitt stånd och lät det sakta glida in i henne, först ollonet och sedan resten av staken. Sakta drog jag ut den igen, nu alldeles glänsande av hennes safter. 

Jag började sakta knulla henne, det här var en takt som vi kunde hålla i timmar, båda älskade det, till slut skulle det bara behövas bara lite, lite till för att vi skulle explodera, men dit var det långt kvar, det visste vi båda. Det var inte första gången som vi körde den här varianten. 

Min sambo stod med ändan i vädret och stödde sig på armbågarna med huvudet mot händer och underarmar, själv stod jag på knä och höll ett fast tag om hennes höfter, jag kunde känna höftbenskammarna under skinnet. Solen gassade när jag pumpade in och ut i en långsam stadig rytm och jag misstänkte att vi skulle båda bli rejält solbrända, åtminstone bitvis, innan vi var klara. 

Plötsligt flämtar min tjej till: 

– Nu är han tillbaka! Nej, det är inte han, det är hon!

Jag tittar på skärmen och mycket riktigt, det är grannfrun som står i fönstret, med handen innanför trosorna, hon har sin ljusa sommarklänning uppdragen till magen och står och smeker sig själv samtidigt som hon stirrar på oss. Hon är inte lika försiktig som sin man utan står ända framme vid fönstret, fullt synlig utifrån. Undrar hur långe hon har stått där, fingrarna hennes rör sig som lärkvingar så det kan inte vara långt kvar för henne. 

Jag ökar tempot i mina stötar, och gör dem samtidigt hårdare. 

– Mmm, kvider min tjej sakta, du är så jävla skön, men vad gör vi nu, ska vi fortsätta? Det kommer att gå för mig om en liten stund i så fall!

– Ja, nu är jag för kåt, det är klart vi fortsätter!

Då ser jag grannen komma in på skärmen, bakifrån dra av sin fru klänningen i en enda svepande rörelse. Han sliter av henne trosan, han är naken och nu är hon det också. Han tar tag i sin fru och böjer henne framåt och kommer in i henne bakifrån medan hon grabbar tag i fönsterkarmen för att inte åka ut. Hennes huvud sticker ut, och när både jag och min tjej tittar upp ser vi henne i verkligheten. Hon är alldeles röd i ansiktet, det verkar vara både på grund av att hon är så upphetsad och för att hon är generad. 

Hennes man är nästan lika röd i ansiktet han, han stöter i henne som om världen skulle gå under om han sänkte tempot. Efter bara någon minut så hör vi ett gällt tjut från uppifrån fönstret, strax följt av ett brölande, grannen lät som en brunstig elefanttjur, medan hon låg högt upp i diskanten, i ett staccatissimo som om hon var en operasångerska. 

– Jag tror det går för dem, sa jag. 

– Det gör det för mig med säger min tjej och trycker munnen mot underarmen för att inte stämma in i orkestern ovanför oss. 

Eftersom det verkade som om alla andra höll på att få orgasm, så släppte också jag på kontrollen och kom i en hejdundrande utlösning rakt in i min tjej.

Vi sjönk ihop på altanen, med mig ovanför min tjej och skrattade återigen tills vi kved. Jag tittade upp mot grannen, hon stod kvar, höll sig fast med båda händerna och flämtade efter luft med vidöppen mun, det såg ut som om sjöng, men inte ett ljud kom ur hennes mun. 

När hon såg att vi tittade på henne rodnade hon återigen kraftigt och försvann in i rummet. Vi låg kvar på altanen och kände pulsen sjunka, småskrattade lite och tog oss ett nytt glas flädersaft. 

Nästa dag mötte jag grannfrun utanför deras hus och hon blev blodröd i ansiktet, vände på klacken och rusade in. Efter att ha pratat med min tjej, så gick vi över till dem och knackade på dörren. När de öppnade båda två så räckte vi över en dvd-skiva och sade:

– Det är ingen fara, ni behöver inte vara generade, vi ska inte berätta för någon och här har ni ett minne. Hoppas att ni blir lika upptända på det som vi! 

Sedan log vi och sade att vi måste gå hem, men att vi hade haft trevligt och uppskattat deras sällskap, det gav en liten extra piff åt det hela! 
 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Joki.uo

Tja, vad tror du?
Blir hon ännu mer förbannad på maken, genererad över att själv ha blivit filmad eller upphetsad av att se sig själva ha sex?
/Joki

19/2, 2023 kl. 21:38

#1

MalmöLars

Kul, vad händer när grannen ser dvd,n

19/2, 2023 kl. 21:33