Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/2, 2023 kl. 18:03, av Ludde2

Jackpotten

Del 2 av 4 i serien Firmafesten

Urban hade blivit jättebesviken av lottningsresultatet. Han insåg att han hade haft fel.

Tjejen som han fått till bordsdam var het som en vulkan, det var den tråkiga trista posttjejen, som ingen någonsin attraherats av.

Urban fick en upplevelse som han inte drömt om ens i sin vildaste fantasi. Dom var mycket samspelta trots att det var första gången dom var tillsammans. Åsa visade sej vara en naturbegåvning, hon var en riktig ”glädjeflicka”.

Barn eller inte var inget problem trots att dom inte använt någon form av skydd och Urban sprutat varenda droppe sperma i hennes oskyddade slida.

Åsa hade fått dagen efter piller i födelsedagspresent, av några ”kompisar”, det var säkert för att retas med henne.

Nu tog hon ett sådant piller.

Dom pillren hade en del tråkiga biverkningar, och var ingen bra lösning som preventivmetod.

Skulle dom fortsätta,  det var det ingen som helst tvekan om. En sådan lyckad samvaro fanns det ingen anledning att sluta med, det var hög tid att ordna en annan metod att förhindra en graviditet.

 

Det visade sej att Åsa bodde i en ganska sunkig etta på ett andrahandskontrakt. Urban däremot hade en liten bostadsrätt på fyra rum och kök. Han hade ärvt den lägenheten efter sina föräldrar, den var egentligen i största laget men den var billig.

Han var glad nu att han behållit den.

Nu när hon flyttat till Urban så var båda två överens om att nu borde dom satsa på en bättre preventivmetod nu när dom var säkra på att dom skulle fortsätta. P-piller fick det bli.

Hon gillade inte biverkningarna som dom andra pillren hade, dom var egentligen till för att ta hand om slarv.

Hon sade upp sin lägenhet och flyttade sitt pick och pack till Urbans lägenhet, det var inte så mycket och det var snart gjort. Det som hon inte ville behålla skänkte dom till myrorna, och en del fick gå till tippen

En ny bredare säng än den Urban hade var det första dom satsade på, den sängen skulle komma att utsättas för stora påfrestningar räknade dom med, så den lade dom en stor summa pengar på.

 

Åsa som gillade att hålla på i köket, hon var mycket road av matlagning och var duktig på det. Det hade inte blivit så mycket med det där hon bodde tidigare, dels var hon ensam och köket inbjöd inte till någon matlagning, det skulle bli ändring på det nu.

Urban hade ett bra kök men det var ett ungkarlskök, där ville Åsa göra en del kompletteringar.

 Diskmaskinen byttes till en ny modern, energisnål maskin, den gamla spisen ersattes med en ny spis med induktionshäll, dom skulle vara bra hade Åsa hört.

Lite nya grytor och kastruller, som passade till den nya spisen en stekpanna av god kvalitet, av gjutjärn.

 

Om du inte sköter dej så får du kanske smaka på stekpannan, skojade Åsa.

Den risken var så liten att han inte blev det minst rädd.

Stekpannan skulle helt säkert bara användas vid matlagningen, det som han skulle få smaka var det som tillagats i pannan

 

Nu hade den nya sängen levererats.

Dom avbröt all annan aktivitet, nu var det bara invigning av sängen som fanns i deras huvuden.

Dom bäddade till den lite snabbt och klädde av sej alla kläder.

Åsa lät sej trilla på rygg i sängen med brett skrevande ben och uppdragna knän, Urban följde efter, kuken var som ett hammarskaft, in med den i hennes fitta den hade blivit sjöblöt och svullen. Den var öppet för fullt, precis som den brukade göra när hon var så kåt som hon var just nu. Det var inga svårigheter för Åsa att hamna i det läget.

Inget förspel, det var det inte tid till och det behövdes inte, dom var helt klara båda två. Bättre än förberedda än vad dom var nu hade dom aldrig varit någon gång.

 

Redan när möbelkillarna ringde på dörren började det bli blött mellan benen på Åsa, när hon lät sej hamna på rygg i sängen var hon så kåt att hon fick orgasm så fort som han fick in kuken i hennes fitta.

Av bara farten så juckade han i henne några gånger så fick han orgasm han med, han sprutade sin första sats i henne vid premiärknullet i den nya sängen.

Det gick alldeles för fort och kunde inte räknas som en fullgod invigning. Det måste dom göra om och göra rätt snarast möjligt.

 

Dom tog en kort paus för att kunna fortsätta igen lite senare, för det skulle dom göra, det var det ingen tvekan om.

 

Åsa hade fasta fina bröst, med hallonstora vårtor nu när hon var så upphetsad.

Han lekte med hennes bröst, slickade och sög, han knådade brösten så hårt att Åsa jämrade sej. Hon tyckte om att han var lite våldsam, Åsa var redo för en ny omgång redan nu, Urban var bara sekunder efter henne. Han tog tag med läpparna och drog ut vårtorna så att brösten blev som spetsiga koner, att Åsa gillade det var det inget tvivel om, det var hon inte ensam om Urban gillade bröst, speciellt Åsas bröst var han mycket förtjust i.

Vill du fortsätta, vill du knulla mer, stönade han fram.

JAAAAA, JAAAAAAA DET VILL JAG, Åsa var så kåt så han behövde egentligen inte fråga om det.

In med kuken i henne, hon var så jäkligt skön, hennes fitta var trång och härlig att ha sin kuk i, det var lätt att hitta hennes mest erogena punkter, hon visade tydligt när hon gillade det som han gjorde, hon tjoade och gastade, hoppade och gjorde motjuck, det var inte lätt att hänga med när hon var som värst i gång.

Det var precis som Urban tyckte tidigare hon var en riktig ”glädjeflicka”. Visste du om att du var på det här viset, undrade Urban.

Vaddå på för vis undrade Åsa, var det inte bra. Hon blev lite rädd att hon inte dög åt honom. Bara lite rädd, det som var så skönt och bra för henne var säkert bra för honom också.

Urban stillade hennes oro.

Det var det bästa som jag fått vara med om i hela mitt liv, flera sådana orgier riskerar att förkorta mitt liv med flera år. Eller också förlänger det livet, det här vill jag inte dö ifrån på många år.

Vill du att jag ska försöka lugna ner mej lite, frågade Åsa, du tycker väl inte att jag är för het och våldsam. Det är ditt eget fel, det är du som får mej att bli så här

NEJ, NEJ, gör inte det. Din matlagning och motionen som du ger mej så här i sängen kompenserar det. Nu är det slut med all skräpmat. Nu ska jag leva ett sunt liv.

Du ska inte tro att det bara matlagning och knulla som jag gillar hos dej, jag har blivit varse att du är en smart och mycket skärpt tjej. Du är definitivt fel som postutdelare, där är du överkvalificerad.

 

Så ligger det nog till, felet med mej är att jag har ett uselt självförtroende, jag tror inte på mej själv. Om du visste hur mycket du hjälpt mej, hur mycket du har gjort för min självkänsla, erkände Åsa.

Att det var så skönt, så himmelskt att umgås som vi gjort, det hade jag inte en aning om, att jag skulle behöva bli arg för att slappna av och låta mej komma loss på det här viset.

Jag har en känsla av att det finns mer i dej, sådant som du inte har visat tidigare, är det inte på det viset. Dom satt i köket och fikade när dom satte igång att diskutera det.

Vi kan komma till det senare, för tillfället är jag jättenöjd med det som du ser till att jag har i mej, din sköna kuk känns så jättebra i fittan på mej, jag vill ha tillbaka den där igen.

Urban föste undan kaffekoppar och brödfat, han satte Åsa framför sej på bordet. Drog av henne trosorna och började stimulera henne på fittan, efter en stund lyfte han upp henne och bar in henne till sängen. Han tog av henne resten av hennes kläder och sina egna kläder. Hon hamnade på rygg och han tryckte in sin kuk i henne så att det stänkte. Efter ett par juck bad han henne ställa sej på alla fyra, så att han kunde knulla henne bakifrån, vill du det frågade han.

Allt som du vill det vill jag också, hittills har du bara velat göra bra saker. Att du tar mej bakifrån det ser jag fram emot, kuken kommer så djupt i mej då och du kan krama mina bröst så som jag gillar så mycket.

Mina bröst gillar lite hårda tag. I den här ställningen kan du krama och knåda   brösten så att jag ser stjärnor.

Efter en stund fick dom en gemensam utlösning, dom föll ihop i en liten hög och bara flåsade av ansträngningen.

 

Det är en liten sak som inte du eller någon annan känner till, det beror på min brist på självförtroende.

Åsa var helt ensam här livet. Hennes föräldrar var döda.

Jag har aldrig haft för avsikt att hålla på som postflicka på den här firman i resten av mitt liv. Att vi träffat varandra gör det jobbet så mycket lättare, det är roligt att gå till jobbet, nu för tiden.

 

För ett par tre år sedan avbröt jag en utbildning till civilingenjör, jag har bestämt mej för att återuppta den utbildningen nu. Jag läste teknisk fysik på universitetet i Upsala.

Dom bodde en bit utanför Upsala.

Om jag kan bo här hos dej och få lite hjälp med en del kostnader så kan jag sluta jobba på din firma då klarar jag mej på ett studielån.

Det är inte bara du som har ”sett” mej, nu ska det kladdas en del ibland. Det är lite mitt eget fel, jag har slutat med dom pösiga kläderna som var ganska avtändande. Brösten vill killarna undersöka, jag får massor med klappar i baken och många kommentarer om min nya look. En hel del lite obskyra förslag har det blivit också.

Om det inte blir för mycket och intensivt så tycker jag om det. Att lilla tråkiga jag inbjuder till sådant.

Bäst är det när det är du som står för ”kladdandet” här hemma i sovrummet och kan låta det fortsätta hur långt som helst, att det kan sluta med ett häftigt knull, som det gör nu. ELLER TYCKER INTE DU DET.

JO, JOO, DET TYCKER JAG. Stånkade Urban fram, han fortsatte med stötarna djupt i hennes fitta, ibland slog han i botten med kuken, Åsa blev nästan vindögd av dom djupa stötarna.

 

Det är klart att du är välkommen, du får bo här hos mej, jag hoppas att du inte ställer upp på det här häftiga viset som någon sorts betalning för något.

Nej, nej, det är snarare tvärt om jag skulle gärna betala för att få uppleva det här, sa Åsa. Du har förtrollat mej jag vet inte vad du gjort med mej, du har väckt något i mej som jag inte visste att det fanns.

En av nyheterna som jag verkligen gillar, som jag har i mej just nu är din härliga kuk. Den är så jäkla skön att jag skulle gilla att ha den där hela tiden. Jag förstår att det inte är möjligt. Så ofta som du orkar och kan i alla fall.

Vi kanske ska vara bara du och jag då.

Jag tycker som du, om det vore möjligt så skulle jag vilja ha min kuk i din fitta hela tiden, du är så skön, fittan är jättehärlig, hela du är härlig.

Jag tackar Gud eller vem det var som lät mej dra din lott i det där lotteriet.

Du är en supertjej i sängen och du är väldigt bra på matlagning, dessutom så är du angenäm att titta på nu när du förnyat din garderob. För att inte tala om när du är naken.

Åsa återupptog sina studier som det nog var dryga två år kvar på innan hon var klar.

Två härliga sköna år såg Urban fram emot. Nu behövde han inte leta efter någon att umgås med.

Dom fixade ett av rummen som hon kunde ha som sin studiekammare.

Nu när Åsa hittat sej själv och verkligen trivdes med livet så gick dom fortsatta studierna med glans.

Med Urbans hjälp och lite studielån kunde hon studera på heltid.

Hon tog sin examen med höga betyg, hon var en av toppstudenterna, redan före examen hade hon ett flertal erbjudanden om anställning, det var bara att välja och vraka.

Det som hon tjänat som postflicka i månaden, det tjänade hon på en knapp vecka nu.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.