Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/2, 2023 kl. 08:36, av Ludde2

Den omvända Nina.

Del 2 av 3 i serien Uppföljningen

Nu när Nina blivit "omvänd", så visade det sej att hon egentligen var en varm och god tjej, något som hon själv inte haft en aning om.

 

Hon gillade det skarpt i alla fall och funderade på hur hon varit innan som inte kommit underfund med det, att det här var rena himmelriket.

- Man kan undra hur jag var tidigare, jag kunde inte ha varit riktigt klok som avvisade det här som är så skönt. Tack snälla Erika för att du fått mej på bättre tankar.

- Den största förändringen står du för själv, du har fattat vilken skön och härlig fitta du är skapt med, du vågar slappna av och släppa till för fullt, Att du själv verkligen gillar den ”nya Nina”, det råder det inget tvivel om. Det som gladde mej alldeles särskilt var att du låg alldeles nyknullad med sperman rinnande om dej när Martin och jag kom in i rummet.

Tidigare hade du säkert skrikit åt oss att försvinna, slitit åt dej täcket för att skyla dej.

Nu låg du lugnt kvar och lät oss titta. Det var ett saligt skimmer över hela dej, jag blev avundsjuk på dej. Du ska ha klart för dej, att det gör inte ont att titta på dej, om jag såg ut på det viset så skulle jag vara jätteglad.

- Jag är verkligen glad, nu för tiden brukar jag stanna till framför garderoben med spegeldörr som jag har mitt emot badrummet, jag tycker inte att jag har en ful kropp längre, du har övertygat mej om att den är normal, kanske ännu lite bättre än normal. Brösten tycker jag ser bra ut. Bengt gillade dom i alla fall tror jag. Han höll på med dom jättemycket, det gillade jag.

- Och du,,,,  nu rodnar jag lite, jag har onanerat, jag provade en gång att pilla på mej själv, efter det har jag gjort det flera gånger sedan dess, det är mycket skönt, att hon vågade erkänna att hon tyckt om att onanera det förvånade henne, även Erika blev lite snopen.

Det var så skönt att jag inte kunde sluta. Det hände något i mej, jag fick liksom kramp i fittan, musklerna i den drog ihop sej, det kände jag. Jag hade ett par fingrar inkörda i slidan. Jag blev tvungen att sätta mej på en stol som råkade stå där.

- Det kändes nästan som när du rakade mej och masserade efteråt. Det var ännu mycket bättre när Bengt knullade mej. Att han knullade mej var den allra skönaste, härligaste upplevelsen jag varit med om i hela mitt liv. Det får inte vara det sista tillfället som han gör det.

 

Ett par dagar efter den där händelsen så var Erika hemma hos Nina, bara Erika, Martin var kvar hemma.

- Du och Bengt har väckt upp ett monster i mej, ett monster som jag inte kan behärska till fullo, jag blir alldeles ”yr i mössan”, Nina öppnade sitt hjärta för Erika.

- Det vilar ett stort ansvar på dej. Du måste lära mej att hantera ”monstret”. Jag tror nog att du med din erfarenhet kan lära mej en massa nyttigheter.

- Vad är det som får dej att tro att jag är så erfaren, det är helt fel. Före Martin så har jag bara knullat med två tre killar. Martin är den klart bästa av dom killarna-

- Ja, det är det jag menar, det är många fler killar än vad det är som har fått knulla mej, det är bara två, Martin och Bengt, det Martin och jag gjorde det kan nog inte kallas att vi knullade, han fick köra in sin kuk i min fitta och jag låg alldeles stilla på rygg och önskade att det skulle vara över någon gång.

- Jag tillät mej inte att känna efter om det var skönt, jag ville bara få slut på det hela så fort som möjligt.

- Du måste visa allt som du kan på det där området.

 

- Du lovade en gång att du skulle göra vad som helst, är de något som gäller ännu.

- Ja det är klart, nu finns det inga begränsningar.

Förra gången som Erika kom med ett krav så tvekade Nina.

 - Vi går in i sovrummet, där tar vi av oss alla kläder sa Erika.

Nina kilade in i sovrummet, hon började klä av sej, inte den minsta tvekan den här gången, hon hjälpte Erika med kläderna, hon var lite saktfärdig tyckte Nina.

När dom var nakna så undrade Nina, vad som ska hända nu.

- Du ska fixa en orgasm till mej ville Erika.

- Det kan jag inte svarade Nina, jag kan inte det.

Det här blir inte bra. Erika öppnade munnen för att protestera. Ska hon börja konstra redan tänkte hon.

- Jag vet inte hur, jag har aldrig gjort det, du måste visa mej vad jag ska göra, erkände Nina.

 

Erika lade sej på sängen med skrevande ben, du ska göra på mej som när du pillade på dej själv, du kunde inte slicka dej själv, mej ska du slicka på klittan, suga på den ganska hårt, köra in två tre fingrar i mej i min slida, får det plats så kan du använda flera fingrar.

- Det blir väl för trångt. Hon hade bara lyckats få in tre fingrar i sin fitta när hon onanerade. Då var det väldigt trångt på henne.

- Det är ingen fara, när jag blir riktigt kåt så får du nog plats med hela handen. Riktigt kåt det är jag precis nu, det känner du säkert. Nu har jag en riktig gummifitta.

 

- Om du bett mej att slicka dej på klittan för en tid sedan då hade jag blivit arg, jag hade nog sagt till dej att du kunde flyga och fara, där var ett snuskigt oberörbart område. Jag har tack och lov kommit till nya insikter, det är inte äckligt, din fitta smakar mycket bra och ser väldigt skön ut, den är väldigt upphetsande. Jag blir jättekåt av att slicka dej där, hoppas att du också tycker att det är skönt, det som jag gör.

 

- Kan inte….vill du…..SLICKA MEJ DU OCKSÅ, bad Nina. Jag vill uppleva det samma jag med, jag förstår på din reaktion att du tycker att det är mycket skönt att bli slickad.

Dom vände sej så att dom kunna slicka varandra, dom sög och slickade på varandras fittor, på blygdläppar och klittor, det blev ett väldigt stönande och stånkande, det här var något som dom gillade mycket skarp båda två, det gick inte att ta miste på.

Dom var inte på något vis lesbiska.

Det skall till en tjej för att veta var dom bra erogena ställena är på en annan tjej.

- Du är så jäkligt skön att det nästan går för mej, det är bara ett fel på dej, ett fel som du inte kan göra något åt.

Hon ska väl inte börja konstra nu och hitta fel på mej.

- Vad då fel, det måste jag väl kunna fixa. Tala om vad det är för fel du menar. 

- Tyvärr så kan du inte det. Det kan du inte göra något åt. Det är inget du råder över.

- Du har ingen kuk!!!!

- Där har du rätt.

 

- Jag vet var det finns fullgoda kukar som vi kan använda, dom är mindre än en halv timma bort.

- Jag antar att du syftar på Bengt och Martin, dom har säkert lösningen på våra problem, att dom mer än gärna låter oss njuta av att dom bevisligen är utrustade med kukar. Dom har ju varit till glädje för oss tidigare, tycker du inte det du med, frågade Erika.

- Min erfaren av Martin är väl inte den bästa, svarade Nina, det är mitt eget fel. Du har ingen erfarenhet av Bengt antar jag.

Var för sej har dom varit till stor glädje för oss, du håller med mej där antar jag.

 

Erika ringde hem till Martin och förvarnade honom att dom skulle komma hem

- Vet du var Bengt är, frågade Erika.

- Han är här hos mej, vi väntar på er, när kommer ni.

- Vi är nog hos er inom en kvart. Du ska ha klart för dej att vi har laddat ordentligt, ni kan nog gissa vad vi gjort, hoppas ni är inställda på det.

- Jag kan ju bara svara för mej, men Bengt han gör tummen upp, han har hört det här samtalet, ni är mycket välkomna.

- Ska vi sticka hem till Martin tycker du, Bengt är där, dom väntar på oss.

- Vi kanske ska tvätta av våra fittor, dom är lite kladdiga efter det som vi gjort.

- Varför det fittorna dom är nog precis som killarna vill att dom ska vara, lite lagom kladdiga och svullna, färdiga att använda på en gång. Det ska vi inte tvätta bort. Tycker inte du att det är obehagligt så tycker jag att fittorna får vara som dom är, vi spar lite tid på det viset.

- Vi åker hem till dom så får dom ta oss som vi är, du behöver säkert inte vara nervös. Hon sa att dom får ta oss, hon tänkte inte på ordvalet, det var ju på det viset.

Nina var allt lite nervös i alla fall, det var en positiv nervositet.

Det började med ett riktigt kramkalas redan i hallen. Nina tryckte sej mot Bengt, naturligtvis så kände hon hur det ”stod” till med honom, han gjorde inget för att dölja det.

Erika upplevde det samma med Martin, det ”stod” till hos honom också.

Sovrummet, vi går till sovrummet, jag vill vara med om lite gruppsex, tillsammans alla fyra bredvid varandra i dubbelsängen, det är väl ingen som misstycker och blir blyg hoppas jag.

Det var det inte, dom kastade av sej alla kläder.

Killarna observerade vad både Ninas och Erikas fittor varit med om tidigare under dagen, det är inte svårt att räkna ut hur den upptäckten visade sej på killarna. Naturligtvis så visade dom upp fullt erigerade kukar båda två.

Tjejerna kastade sej på rygg med skrevande ben, dom väntade sej, ja dom krävde,  att skulle det bli knulla av.

Det blev det. Killarna kastade sej över ”sin” tjej och satte igång ett häftigt knullande, när dom hållit på så en stund, så ställde sej Erika på alla fyra.

Hon ville bli tagen bakifrån, det var Martin med på, han tryckte in kuken i henne med en väldig fart ända in emot livmodern. Erika stönade till, inte av smärta, tvärt om det var väldigt skönt. Nina blev nyfiken så hon gjorde det samma som Erika, ställde sej på alla fyra, hon tyckte också att det kändes skönt, hon gillade att Bengt puffade på hennes livmoder, det blixtrade för hennes ögon när hon kände puffarna där.

När dom stod så där på alla fyra då kom killarna åt deras bröst väldigt bra, dom hängde där och bara väntade på att bli stimulerade, hängde och hängde, dom fanns där, något som killarna utnyttjade för fullt, till tjejernas förtjusning.

 

Bengt lade sej på rygg under Nina, varje gång ett bröst gungade till över hans ansikte så nafsade han till i bröstvårtan. Något som hon tyckte mycket om.

Om hon varit kladdig tidigare så blev hon alldeles sjöblöt nu.

I och med att hon stod som hon gjorde så var det lätt för henne att sätta sej på hans kuk, att trycka ner sej på den. Ända in i botten på henne.

In med den stela stora kuken i fittan, hårt och snabbt i ett enda juck.

När Bengt kände vad hon gjorde så bet han till lite extra i bröstvårtan, det blev lite för hårt, det gjorde ont på Nina, hon skrek till lite.

Erika och Martin som var lika inne i sitt knullande hörde hur Nina tjoade till, dom förstod att det var en orgasm på väg hos det andra paret, dom ökade takten på sitt eget knullande.

NU HÄNDE DET,,,,DOM FICK ORGASM ALLA FYRA SAMTIDIGT.

Skriket och tjoandet som den orgasmen var upphov till det gick nog nästan till historien. Till grannarna hördes det säkert.

Dom föll ihop i en hög, dom orkade inte med något mer, dom bara flåsade och pustade.

Nina lyckades behålla Bengts kuk i sin fitta en stund, det var en prestation, det kändes som en liten sensation.

Dom kastade en blick på det andra paret som låg på rygg bredvid varandra och flåsade.

Martin låg och snurrade med fingrarna runt Erikas bröstvårtor, det gillade hon, trots att dom nyss fått en kraftig utlösning blev hon kåt, det börjad rycka i Martins kuk men den var inte riktigt knullduglig.

Det får bära eller brista tänkte Erika, hon tog in kuken i munnen och sög. Hon fick full valuta för det hon gjorde på ”stubben”, den blev helt redo och knullduglig.

Hon drog upp knäna och skrevade med benen så mycket hon kunde.

Det var inget att vänta på för Martin, han lade upp hennes ben på sina axlar så han fick hennes öppna svullna fitta i rätt position. Där körde han in sin kuk utan någon som helst tvekan.

I och med att det var andra gången på kort stund som dom knullade så kunde han hålla på extra länge, så pass länge att Erika fick två utlösningar innan det gick för Martin. Nu var det säkert ingen idé att försöka få fart på hans kuk något mera.

Nina ville inte vara sämre hon, hon gjorde det samma på Bengt, med samma resultat, ja det blev precis det samma för det paret, så många orgasmer på så kort tid hade den sängen inte varit med om någonsin.

Det skulle säkert dröja lång tid till nästa försök, nu var dom så slut att dom inte ens orkade tänka i dom banorna.

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.