Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/2, 2023 kl. 19:35, av Ludde2

Hoppas kan man

Eva har hoppet kvar. hon tog hjälp av sin väninna Karin. Det lyckades trots en rejäl uppförsbacke.

Eva vaknade tidigt på lördag morron och funderade på om hon skull lämna den sköna sängvärmen.

Varför då? Det var väl skönt i sängen.

Det var skönt så länge som hon fick vara ensam där.

På lördagarna krävde hennes sambo, Janne hette han (Jan egentligen), varje lördag, på morronen när han vaknade och hon inte hunnit smita iväg ur sängen, förväntade han sej att hon skulle ställa upp så att han fick knulla henne. Vad hon tyckte, vilka känslor hon hade det var inte så viktigt för honom. Bara han fick knulla henne.

 

Det hade blivit en sorts fobi hos honom. Han vaknade med full fräs på kuken, han behövde inte ens tömma blåsan.

Hade hon lyckats låsa in sej i badrummet så bultade han på dörren och skyllde på att han var tvungen att tömma blåsan fastän han egentligen inte behövde det.

Knulla, knulla, KNULLA det var det enda som han hade i huvudet.

Hon hade slut på ursäkter, det där med mens gick han inte på längre, han hade koll på hennes menscykel, inte trodde han på migrän heller. Att hon inte hade någon lust det var ingen ursäkt som han accepterade.

När hon kommit så långt att hon  fått på sej lite kläder ”klarade” hon sej. Han tappade lusten, han var inte pervers, hans kåthet avtog och försvann, när hon var så tydligt avvisande.

Dom första lördagarna han drev igenom sin vilja gick väl an, han var ingen superälskare det var ingen upplevelse precis. Efter det så försökte hon komma undan alla hans försök.

Han hade inte insett att om hon hade det skönt så blev det skönt för honom.

Förspel visste han inte vad det var, hon försökte komma med anvisningar och önskningar, men det brydde han sej inte om. När han fått fart på kuken så skulle det knullas, om hon var färdig för det eller inte brydde han sej inte om.

Hon var nästan alltid torr som en öken i fittan när han skulle till, han gjorde henne illa ibland när han hade alltför bråttom. Det här med förspel, att fixa så att hon var riktigt förberedd, det fanns inte i hans värld. Han räknade med att det skulle bli så automatisk, att Eva blev kåt och fixade den saken när han kom med sin kuk. Att han kunde göra sej själv illa om hon inte var klar hade han inte en tanke på.

Eva brukade ordna med glid, hon hade lärt sej att ha en tub med glidmedel under kudden så att hon kunde smörja in fittan, annars gjorde han henne riktigt illa. Hon tröstade sej med att det säkert inte var något skönt för honom heller.

Den konstgjorda ”halkan” trodde han var hans förtjänst. Att hon protesterade. Det örat lyssnade han inte på.

Ibland så missade hon att glidbehandla fittan. Är du inte på humör lilla gumman kunde han fråga henne då. Han plockade fram eget glidmedel som han köpt för sådana tillfällen.

I det läget kunde hon ha strypt honom. Han var så inställd på att tillfredsställa sin njutning, sina behov, henne hade han inte en tanke på, om hon hade lust eller inte det brydde han sej inte om.

 

Hon berättade om sin nöd för sin bästa väninna Karin. Dom hade umgåtts i skolan och fortsatt träffas regelbundet sedan dess.

Hon undrade om Karin kunde hjälpa henne.

Väninnan talade om att hon haft samma problem med sin ”gubbe”. Han tog inte heller någon hänsyn till vad hon ville eller inte ville, han var ganska värdelös som älskare han också.

Dom hade talat om det där problemet tidigare, nu hade det blivit akut.

Vad gjorde du åt det, är det bra nu?

Det är väldigt bra numera. Jag vet inte om jag vill berätta om det.

Det är inget som jag vill skryta med precis.

 

Du måste, du måste hjälpa mej innan jag blir tokig jag klarar inte av det här, jag vill inte skiljas, men det kan vara den sista utvägen. Han är inte mottaglig för mina argument, han lyssnar inte alls på mej.

Det är bara det här knullet varje lördagsmorron utan någon finess eller chans för mej att bli förberedd som jag inte står ut med, jag skulle säkert gilla det också om han inte hade så förtvivlat bråttom och lämnade mej långt efter honom. Om allt går rätt till så är det skönt att knulla, men jag hinner inte med honom, han ska knulla mej på direkten.

 

Jag sökte hjälp av en professionell terapeut. Rådet jag fick var att jag skulle vara   tydlig med vad jag ville, att jag skulle visa mina känslor, jag skulle fram för allt visa om det var något som var bra, jag kunde gärna skryta med och berömma honom lite.

Gjorde du det, sa du vad du ville, vad du önskade få ut av ert sängliv.

Det gjorde jag och det fungerade inte, han fattade inte vad jag menade, det var som att ”hälla vatten på en gås”, det rann av honom.

Jag klagade hos terapeuten.

Du måste vara extra tydlig så att han fattar fick jag till svar.

JA, JAA, vad gjorde du då för att få honom att fatta.

 

Jag vände mej till en till en ”gigolo”, en kille som försörjde sej som älskare åt försmådda fruar.

Den du, han var superbra. Han visste hur en kvinna skulle behandlas.

Jag har inte en aning om han använde något hjälpmedel, han orkade hålla på länge i alla fall, han kunde knulla mej så att jag fick den ena orgasmen efter den andra, hans kuk var något större än min egen Eriks kuk var. Det var inte det viktigaste, han var expert på att använda den. Han hittade erogena punkter och ställen som jag inte visste att jag hade.

Jag vände mej till honom ett par tre gånger. Det klarade jag mej på ett par veckor varje gång, Erik lade märke till att jag var glad och nöjd efter ett sådant tillfälle.

 

Tyvärr så hade jag inte råd att fortsätta med honom, det blev för dyrt. Det kostade mer än vad det smakade. Jag fick ett löfte om att jag var välkommen tillbaka om jag behövde mer hjälp.

Jag får leva med minnet av det som varit.

Han hjälpte mej att spela in en film på det vi gjorde när vi var som mest igång, när vi knullade som kaniner. Det gjorde han som en extra bonus, jag tror att han gillade mej lite, den sista gången fick jag en stor rabatt och han hjälpte mej som sagt att göra en film, det var en hel del arbete med det, den skulle kollas och redigeras, alla igenkänningstecken skulle tas bort.

 

Jag tycker att vi fick till en bra film. Jag rodnar nästan själv när jag tittar på filmen.

Det räcker att jag tänker på det som hände där för att jag ska bli kåt.

Jag satt där hemma alldeles ensam och tittade på filmen en kväll när Erik kom hem. Jag hade väntat på att det rätta tillfället att visa filmen för Erik skulle dyka upp. Det hade gjort det nu.

Han stannade till och kollade vad jag tittade på.

Jag visste inte att du tittade på porrfilm sa han.

Det brukar jag inte göra, svarade jag, men den här filmen är lite speciell för mej.

Vill du se den du med.

Det gick inte att känna igen kvinnan som blev så våldsamt och intensivt knullad på filmen. Vi hade redigerat filmen så att mitt ansikte eller andra kännetecken aldrig syntes.

NJA, sa han, det kanske kan vara intressant, jag kan gå här ifrån om jag inte trivs med det som visas.

Jag startade om filmen, började om från början.

Det var inte tal om att Erik skulle gå därifrån, han satt som klistrad och storbligade på filmen. Han hade blivit påverkad av det som hände på filmen. Uppenbarligen hade han blivit kåt.

Den kvinnan hon njuter verkligen, hon får vad hon behöver, tänk om du var på det viset sa Erik, han hade ett drömskt skimmer i ansiktet.

Då hängde storsmockan i luften. Karin hade stora svårigheter att hålla masken, skulle du önska att jag var som henne, frågade hon.

I mina drömmar kanske, drömma kan man ju göra, det kommer väl aldrig att ske, det klarar du nog inte av.

Dom fortsatte att titta, det blev hetare och hetare där på filmen. Paret på filmen njöt verkligen av det som dom höll på med, kvinnan visade hur tydligt som helst att hon var på väg till sjunde himlen. Hon kunde inte hålla sej tyst eller stilla.

 

Plötsligt ryckte Erik till, kan du backa filmen en aning.

Karin backade en dryg minut och startade på nytt.

DÄR, DÄR, STOPP, STOPP ROPADE ERIK, han satt och glappade med munnen som en akvariefisk.

Det var en närbild på kvinnans lår som skymtade förbi, där hade hon en liten ros tatuerad på insidan av låret.

Den hade vi missat vid redigeringen. Där försvann anonymiteten, det var exakt en sådan tatuering som Karin hade.

Den hade dom inte sett när dom redigerade filmen och tog bort alla synliga igenkänningstecken.

DET ÄR….ÄR DET…..KAN DET VARA SÅ.  DET ÄR DU SOM ÄR KVINNAN SOM BLIR KNULLAD PÅ FILMEN.

JA, JAA ERKÄNDE KARIN. Det är jag, jag skulle försöka rädda vårt äktenskap, du fattade aldrig vad jag ville, vad jag behövde få uppleva ibland. Det här skulle bli den sista utvägen att få dej att fatta vad jag ville.

Jag skulle inte hålla något hemligt för dej, det var meningen hela tiden att filmen skulle du få se, det skulle bli den ”puffen” som du behövde.

Jag i ber i min aftonbön varje kväll att du skall bli så där som killen på filmen.

Erik reste sej och stack iväg, han missade hennes orgasm, det var allt en väldig tur, hjärtinfarkten var inte långt borta.

 

Han försvann och kom inte tillbaka förrän dagen efter. Då kom han med en stor blomsterkvast, snälla Karin förlåt mej att jag är så väldigt trög, jag har inte fattat att det inte har varit så bra mellan oss. Nu har jag insett att det är du som ska styra det hela, du är en vildkatt i sängen. Det är du som är den förnuftiga i den här familjen, du som borde styra vårt samliv. Jag har insett att du har mycket att lära mej, mycket som jag vill lära mej, som jag måste lära mej, om vi ska fortsätta att leva tillsammans.

Du får tala om vad du vill, jag är din slav.

Älskade Erik det här ska säkert bli bra om vi lyssnar på varandra, om vi ställer upp på varandras önskemål. Jag har försökt att påverka dej tidigare utan att det blivit den allra mista resultat, det har du inte brytt dej om.

Den kvällen och natten fortsatte som i filmen, vi älskade med varandra som vi inte gjort sedan bröllopsnatten, jag fick så mycket jag kunde önska mej, han var nästan i klass med ”gigolon”. Om han visat sådana talanger tidigare så hade jag sparat mycket pengar. Jag kom inte ihåg att han var en sådan fantastisk älskare, när han brydde sej om vad jag ville, satte den sidan till och verkligen lade manken till. Han lyssnade på mina signaler, var mycket lyhörd.

 

Det var Erik och du som hittade tillbaka till varandra, det är nog inget som fungerar för Janne och mej.

Jag har inte råd med någon ”gigolo”, inte har jag någon lust heller, egentligen älskar jag Janne, det är dom här lördagsknullen som jag inte tycker om, jag hatar dom. Din metod verkar vara en trevlig metod, men den passar nog inte Janne och mej.

Det begriper jag, du kan få låna filmen av mej och visa den för Janne, han har inte sett mej naken, det är ingen risk att han känner igen mej, det är bara kroppen som syns på filmen. Han känner inte till den där rosen.

Du har väl inte heller sett den, filmen menar jag, jag har den med mej vill du se den.

Ja, ja, jag vill se den, fram med den.

Dom satte sej och tittade på den. Eva blev kåt av det hon fick se, Karin blev lika kåt när hon tänkte tillbaka till det som varit vid inspelningstillfället.

Det började bli olidligt, dom hade liksom myror i trosorna, fittorna svullnade upp och blev blöta, det var lika illa för båda två, det blev svårigheter för dom att sitta stilla.

Vad tusan ska vi göra nu, åtminstone jag är så kåt att jag nästan går upp i atomer, erkände Eva. Ska vi ringa efter Janne och Erik.

Det hinner vi inte, Karin bara stönade, hon var nära att krevera av kåthet, vi hjälper varandra i stället.

Det kan vi väl inte göra protesterade Eva det har vi aldrig gjort. Vi är inte väl inte lesbiska.

Då är det hög tid att vi provar på det, inte måste vi vara lesbiska, åtminstone jag är färdig att gå åt av kåthet stånkade Karin. Det är ingen fara att vi misslyckas, båda två känner vi våra egna kroppar mycket väl.

Eva var tvungen att hålla med, dom låste dörren, av med kläderna, så sprang dom in till sängen i sovrummet.

Dom hade sett varandra nakna många gånger förr, den här gången tittade dom lite extra.

Karins bröst var störst, hela hon var lite större än Eva, båda två hade rakade fittor, inte alldeles nyrakade det fanns en lite gles fjunig matta på deras fittor.

Att dom var mycket uppeldade var det ingen tvekan om, Karin, som även hade en större klitoris, var så kåt att det blänkte om hennes blygdläppar, dom inre var svullna och stack ut som en välkomnande tratt, med klitoris längst upp som tittade fram och pockade på lite skön uppmärksamhet.

Samma sak med Eva, det var ett par jättekåta, superuppeldade, försmådda fruar som stod och tittade på varandra.

Dom satte igång med en våldsam petting, stimulerade varandra för fullt, slickade varandras fittor, bet lite smått i varandras klitoris, sög och slaskade på den. Åtminstone Evas fitta blev som en sankmark, det behövdes inget extra glidmedel i den fittan.

 

Nu skulle Janne vara här, den här fittan skulle han verkligen behöva få se, då skulle han få se hur en kåt helt klar knullfärdig fitta ska vara. Inte bara se han kunde få känna också, då kanske han lärde sej hur en kåt fitta känns och ser ut, hur den luktar och smakar.

Jag tycker att du ska låna filmen och titta på den tillsammans med Janne, det kan inte gå fel.

Erik som var obotlig trodde jag. Han har blivit en riktig jäkla superknullare.

Spela upp filmen för Janne, gör den ingen nytta så gör den ingen skada.

 

Vi ska titta på en film som jag lånat, sa Eva en fredagskväll.

Jag är inte intresserad av någon film protesterade Janne.

Det kommer du att bli, du kan inte förkasta filmen utan att ha sett något av den, några minuter kan du offra, om du tittar på dom första minuterna så kan du sticka iväg om du vill sedan.

Det gick Janne med på under protest. Det är väl en sådan romantisk historia förstås.

Det kanske man kan kalla den.

Eva satte igång filmen, hon hade hoppat över inledningen, visningen startade när paret på filmen kommit igång ordentligt.

Janne som hade satt sej längst ut på en stol, han skulle gå där ifrån om några minuter.

Nu satte han sej till rätta i stolen och kollade mycket intensivt på filmen. Eva kunde inte låta bli att ge honom en ”gliring”.

Ska jag stänga av så du slipper se något mer.

VA,,,,, NÄÄ NU BÖRJAR DET BLI INTRESSANT, han hade glömt att det var mindre än en minut sedan han inte var alls intresserad.

Eva som sett filmen, vred om kniven lite till, jag går och lägger mej, stäng av videon innan du går och lägger dej.

När Janne kom till sängen låtsades Eva sova.

Vi måste prata med varandra, sa Janne.

Vad ska vi prata om, du är inget intresserad av mej. om du får det där förbannade knullet varje lördagmorron så är du väl nöjd.

Det är det som vi måste prata om.

Jag kände igen den tatuerade rosen på kvinnans lår. Om det inte är vanligt med sådana tatueringar så är det Karin som är kvinnan på filmen eller hur.

Det är Karin, du har väl aldrig sett henne naken.

Inte naken men i bikini. Hon ser mycket bra ut.

Jag undrar om det ligger något ”tjyv och rackarspel”, bakom det här, jag vet ju att Karin och hennes man upplevt en renässans i sitt sängliv är det något som du också är ute efter.

Om det är på det viset då blir jag mycket glad, det kan inte bli sämre än vad det är för tillfället, sa Janne

Jag har försökt komma med önskemål utan att få något gensvar, det har inte givit något som helst resultat, framhöll Eva.

Jag vet det, jag är en mycket trög jäkel, det ska bli slut på det nu. I fortsättningen ska du få bestämma över vårt förhållande på det där planet.

Skulle du vilja att jag var som Karin var på filmen.

NJA jag tror att det skulle bli lite för mycket om du var sådan för jämnan, någon gång ibland skulle däremot vara trevligt det är jag övertygad om.

Jag ska under alla omständigheter göra vad jag kan för att det ska bli så bra som möjligt.

KAN DU,,, VILL DU,,,KAN DU TÄNKA DEJ ATT VARA LITE ”KARIN”, just nu, då blir jag glad. Det är inget som jag förtjänat, kan du tänka dej det, snälla Eva kan du tänka dej det, svara ja.

Det kunde Eva, hon svarade ja.

Janne blev glad och kramade henne så att han nästan knäckte hennes revben.

Eva blev lite rädd, hon blev överraskad av hans våldsamma reaktion och undrade var det skulle sluta, hon blev även väldigt förväntansfull.

Hon blev inte besviken det slutade precis som det som visades på filmen.

Janne knullade henne på samma vis som Karin blev knullad.

Det var en upplevelse långt utöver det som hon varit med om tidigare. Filmen hade fyllt sin funktion med råge.

Det här var jätteskönt, det måste vi göra flera gånger, Eva dirigerade och styrde hur hon ville ha det, Janne gjorde precis som hon ville, det blev en fantastisk upplevelse, det skönaste häftigaste samlaget sedan dom var tonåringar. Som hon kunde komma ihåg i alla fall.

Hon trodde nog att det skulle ta slut med det här nyvakna intresset efter en tid.

Till hennes stora glädje hade han inte försämrats dom närmaste månaderna.

Hon var tvungen att tacka Karin för att hon fått låna filmen.

Karin gjorde en kopia av filmen som hon gav till Eva. Den brukade dom kolla på för att hålla elden brinnande.

Eva och Karin brukade fixa filmvisningspartyn tillsammans med ”gubbarna”, som omväxling så brukade dom hyra andra porrfilmer. Den mest tittade filmen var i alla fall den med Karin, den hade räddat två äktenskap genom att visa vika möjligheter som stod till buds.

Eva hade kommit på Janne att smygtitta på den, det bannade hon inte honom för, hon fick en hel del glädje av det.

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.