Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/4, 2023 kl. 13:55, av Nilsr

Lydia visar sina sadistiska drag

Del 3 av 3 i serien Lydia, kvinnan som tar för sig

Här träffar Lydia Olof igen. Men den lilla oskyldiga kvinnan visar sig vara mycket dominant, tar kommandot över Olof. Hur det går? Tja läs! Ge gärna kommentarer. Första gången jag skriver lite med BDSM och hårda tag.

Pling. Ett SMS dyker upp i Lydias telefon. Hon har kommit överens med Olof att han skulle boka bord till i eftermiddag och meddela var och när. Hon tittar på telefonen och meddelandet som visas på skärmen: ”Tranan, Odenplan, kl 17:30. Puss”.

Kort och kärnfullt tänker hon, ungefär som deras knull i går. Snabbt och effektivt, men hade lämnat en känsla av att vilja ha mer, ett behov snarare än känsla, om hon ska vara helt ärlig. Lydia blev ensam för ungefär tio år sedan efter att hennes man lämnat henne. Hon kunde inte få barn efter en cancer några år tidigare. Skilsmässan och/eller sjukdomen hade gjort att Lydia fått ett allt starkare behov av sexuell tillfredsställelse. Hon hade börjat ragga upp män lite här och där. I går hade hon varit inbjuden av sin pappas vän ambassadören till en bjudning på ambassaden. Där hade hon träffat Olof och med lite leenden fått honom att närma sig henne. Det hade slutat med att de hade hittat ett tomt konferensrum och haft ett fantastiskt, men ganska snabbt, knull. Visst, han hade varit duktig och tillfredsställt henne, men hon behövde mer. Han hade ringt på kvällen när hon låg i badet och onanerade. De hade kommit överens om att ses idag.

Lydia är lite sadistiskt lagd, det hade hon upptäckt. I går när de skildes åt hade hon märkt ut Olof med sin alldeles speciella parfym med en dutt i nacken. Hans hustru hade känt doften och tydligen sagt något om att han i alla fall hade god smak. Mmm, får se hur det föll ut sedan, tänker hon. 

Nu måste hon börja förbereda sig. Måste duscha, klä sig, se till att smink och hår blir perfekt. Och tänka ut något roligt, något lite extra som hon kan hitta på vid deras möte. Vad ska hon göra? Hon funderar hela tiden medan hon gör sig i ordning. Undrar hur hans bakre hål är? Troligen inte van vid att få saker där. Men något att jobba på framöver?

Nu hon är klar. En kort klänning som hänger bra på hennes rumpa, men inte lämnar så mycket hud att se på för övrigt. En fin spets-bh och matchande trosor. Det är vinter ute fortfarande, eller känns i alla fall så. Hon tar vinterkappan, en vacker blå färg, som är både varm och snygg, ja elegant är nog rätt ord. Den kostade en mindre förmögenhet, när hon var i Paris i höstas för att shoppa. Och så parfymen, förstås. 

På vägen till restaurangen tar hon omvägen runt Drottninggatan och sexshoppen där. Gör sitt inköp och kommer precis i tid till restaurangen. När hon kommer in genom dörren ser hon omedelbart Olof, som också precis kommit. Han hjälper henne av med kappan. Kommenterar hur fin den är och ser på henne och hur klänningen liksom lyfts upp av hennes rumpa. Så sexigt, tänker han. De sätter sig till bords. Börjar prata samtidigt på en gång.

”Hej kul att ses igen. Spännande”, säger Olof samtidigt som Lydia frågar ”hur gick det i går med din hustru?”. De skrattar båda två. Tar ett djupt andetag och börjar om. Först Olof och sedan Lydias fråga. 

”Ja, jag blir inte riktigt klok på Miriam. Hon måste ju förstått vad som hände, men sa ingenting mer. Bara tittade konstigt på mig hela kvällen. Sedan var hon ovanligt kelsjuk när vi gick och la sig. Jag kunde bara tänka på dig, när jag älskade med henne. Hon sniffade hela tiden i min nacke, det gjorde henne bara ännu kåtare”. 

Han har verkligen inga hämningar att prata om intima saker, tänker Lydia. Det blir bra, för snart ska han få instruktioner som han måste följa. När de får menyerna, läser de i tystnad. Lydia vänder sig till servitören och frågar ”har ni Pelle Jansson? Kan inte se den på menyn”. Servitören säger att det kan ordnas. Bägge beställer Pelle Jansson. Konstigt att det inte står på menyn, det är ju deras paradrätt. En flaska rödvin till. 

När servitören gått i väg lutar sig Lydia mot Olof, de sitter i vinkel mot varandra. ”Nu ska du få ett uppdrag. Om det här ska bli bra i kväll vill jag att du gör precis som jag säger”. Olof nickar, undrar vad det är han ska göra. Lydia tar uppgett litet paket och ger till honom.

”I utbyte mot det här vill jag att du går in på toaletten och tar av dig kalsongerna. Sedan ska du använda de två ringarna som finns i paketet. Den ena ska du sätta runt kukroten, så långt ner som möjligt. Tar lite möda att få den rätt. Den andra sätter du runt pungen, så att kulorna lyfts fram.du får gärna ha lite stånd när du sätter dit ringen runt kuken. Blir inte bra annars.  När du kommer tillbaka vill jag att du ger mig dina kalsonger. Är det okey? Gör du det för mig?”, säger Lydia och stryker honom över låret och upp mot kuken under bordet.

Olof kan bara nicka, är helt överrumplad. Tar paketet och reser sig för att gå ner till toaletterna. När han kommer tillbaks efter en stund ser Lydia hur han har en ganska påtaglig bula i byxorna. Ahh, bra, tänker hon. Han sätter sig ner och ger henne sina kalsonger diskret under bordet. Lydia tar upp dem. Håller upp dem och andas in, känner hans doft av urin. Paret vid bordet bredvid har observerat både bulan och kalsongerna. De ser förundrade ut. Är det ett skämt, eller? Lydia gräver lite i sin handväska. Tar upp ett litet blått piller och ger till Olof. 

”Duktig pojke. Ta nu det här pillret och svälj. Vill ha dig ordentligt både kåt och ståndaktig i kväll”, säger Lydia. Sedan tar hon upp ett hundhalsband, sätter det runt hans hals. Ser nöjd ut när hon ser hans ganska upprörda min. Hon däremot är helt oberörd och börjar diskutera hur trevlig restaurangen är, som om ingenting har hänt. Under middagen kan Lydia inte låta bli att smeka Olof på hans ganska erigerade kuk. Kukringen gör att erektionen inte lägger sig, och det blir ju inte bättre av att hennes hand är där och underhåller den. 

”Bra val av restaurang. Jag bor ju bara en bit bort. Nu går vi hem till mig”, säger Lydia när de ätit klart och betalat. När de reser sig upp är Olofs situation mycket påtaglig. Kvinnan vid bordet bredvid drar häftigt in andan, sätter handen för munnen, för att inte utbrista i något opassande. Mannen ler lite, ser intresserad på Lydia, som vickar lite extra på rumpan när hon vänder sig om.klänningen har åkt upp en bit och förstärker intrycket. Nu kanske han också får problem att resa sig, tänker hon belåtet.

De går den korta vägen hem till Lydia. Huttrande i den snåla, kalla vinden. Väl hemma hos henne, hjälper Olof henne av med kappan och tar av sig ytterkläderna han också. Lydia tittar uppfodrande på honom. ”Nå, och resten då? Vad väntar du på? Av med resten!”, säger hon med skärpa i rösten. Det är hon som bestämmer, det är helt uppenbart. Olof stammar något ohörbart. Märkbart tagen. Lite tvekande börjar han sakta ta av sig kavajen, hänger upp den. Lydia står och tittar på honom. Stampar lite otåligt med foten, det här går på tok för långsamt. Måste hon ta i med hårdhandskarna?

”Nu får du väl skärpa dig. Sätt lite fart, ta av dig allt nu! Men låt halsbandet vara kvar runt halsen. Kan vara bra att ha om du behöver tyglas”, säger hon.

Olof är mer eller mindre i chock, ser på henne. Hon är fullt påklädd och gör ingen ansats att ta av sig. Han börjar i alla fall knäppa upp skjortan. Tar av sig den. Knäpper upp byxorna. Visst ja, han har ju inga kalsonger. När byxorna ramlar ner för benen står hans kuk rakt ut, lyfts upp av kukringarna. Ollonet ser riktigt stort och blodfyllt ut. Blodet som har kommit in kan inte ta sig ut så lätt. Hela kuken ser faktiskt lite uppsvälld ut. 

”Och så strumporna. Finns inget osexigare än en naken man med strumpor”, säger Lydia och Olof gör som hon säger. När han nu står där helt naken framför henne med kuken rakt ut och pungen som en påse som är välfylld tittar Lydia på honom uppifrån och ner. Riktigt utforskande. Hon tar och känner på hans kuk med ena handen. Sedan undersöker hon hans bröstmuskler, armarna och klämmer på låren. Ser belåten ut efter sin undersökning och drar lite i hundhalsbandet. ”Jag tror det är bäst att sätta fast kopplet också. Så ner på golvet på alla fyra”, säger hon och knäpper fast en kedja i halsbandet. ”Kom nu så går vi in till vardagsrummet. Jag vill sätta mig lite bekvämare. Nej, nej, du får inte komma upp i soffan. Plats på golvet”. När Olof har lagt sig på golvet fortsätter hon ”undrar vad du kan för konster? Se om du kan rulla runt på rygg. Ja, precis så. Ligg kvar där”. Lydia reser sig upp, hämtar något och kommer tillbaka. Tittar på hans kuk, som nu står rakt upp och pungen som lyfts ut av ringen runt den. Hon böjer sig ner, kontrollerar att båda ringarna sitter bra. ”Hur känns det?”, frågar hon.

”Börjar göra lite ont, verkar liksom i både kuken och pungen”, svarar han.

”Bra, lite smärta är bara nyttigt. Få se hur det här är. Nu vill jag att du ligger helt stilla, vill inte heller höra ett ljud ifrån dig”, säger Lydia. Tar fram pincetten och böjer sig över Olof. Tar tag i den ena bröstvårtan och kniper till. Ordentligt. Sedan drar hon ut  bröstvårtan så långt det går samtidigt som hon vrider den runt. Ser på Olof, hur han reagerar. Det känns det är uppenbart. ”Nå hur känns det i kuken och pungen nu?”, frågar hon.

”Gör bara ont i bröstvårtan, känner inget annat, sluta snälla”, gnyr han.

Sedan tar hon fram en pappersklämma, sätter fast den hårt i den bröstvårta hon just misshandlat. Vrider lite på den så att den biter sig fast ordentligt, och börjar med pincetten på den andra bröstvårtan. Efter en stund kan Olof, inte hålla sig längre, utstöter ett litet skrik.

”Olydig pojke”, säger Lydia. Det blir bestraffning. Lägg dig över bordet här med rumpan i vädret”, hon tar tag i kopplet och leder honom till bordet. Binder fast det i ett av bordsbenen på andra sidan. Lydia hämtar sedan en linjal. Gör lite slag i luften som för att prova hur det låter. Tittar på hans rumpa. Tar handen och smiskar till ordentligt på skinkan. Sedan följer flera slag, rumpan blir allt rödare. Hon tittar ner mellan benen, ser ut som Olofs erektion är ännu hårdare.

”Tror du gillar att få smisk”, säger hon. Tar tag i linjalen och slår med bredsidan en gång på varje skinka. Nu blev det riktiga röda linjer, nästan så det kommer lite blod, men inte riktigt. Sedan riktar hon ett slag mot kuken som hänger ner mellan hans särade ben. Då hör hon hur han skriker till igen. 

”Jag tror du fått nog nu. Nu vet du vem som bestämmer. Kryp ut till badrummet och fyll upp det med varmt vatten. Jag vill bada. Du avbröt mig i badet i går, nu får du gottgöra det. Jag vill ha det riktigt skönt. Du får använda verktygen, leksakerna som finns där inne för att göra det skönt och tillfredsställa mig”, säger hon.

Olof kryper ut och börjar fylla badkaret. Lydia klär sakta av sig, står nu helt naken och går sedan in i badrummet. Känner på vattnet och glider ner i det. ”Låt mig se vad du kan göra för att få mig riktigt kåt. Vill komma flera gånger i kväll. Klarar du det?”, frågar hon.

Olof nickar till svar. Ser på henne och blir än mer kåt. Börjar sakta smeka Lydia, först axlarna, sedan successivt längre ner. Brösten, som han aldrig hann med i går. Känner hur sköna och mjuka de är. Smeker runt bröstvårtorna, undviker att komma direkt på. Smeker ovanpå, mellan och under brösten. Hittar hennes vibrator och låter den göra jobbet runt och på hennes bröst. Lydia sluter ögonen och njuter. Skönt med en slav, som uppenbarligen är fullt kapabel att ge henne njutning. 

Länge håller Olof på med vibratorn, för den över hennes kropp. Tar nu även sina händer till hjälp. Knådar brösten varsamt. Smeker ner över Lydias fasta mage. Går runt till axlarna, sedan ryggen. Pressar in händerna under henne för att krama om rumpan. Lydia börjar nu röra på sig, svårt att vara helt stilla, njuter fullt ut. Sakta för Olof sina händer upp över magen igen och börjar bearbeta Lydias venusberg. Sätter handloven mot det och masserar ganska hårt. Känner hur Lydia svarar på massagen. Sedan smeker han i ljumskarna. Upp och ner. På bägge sidorna. Nu börjar Lydia gny, vill uppenbarligen ha mer, mer stimulans, men Olof fortsätter reta henne.  Nu ser han att hon kramar sitt ena bröst och hör hur hon gnyr allt mer. Till slut tar Lydia tag i Olofs hand, för den till sin fitta. ”Smek mig, onanera mig”, stönar hon fram. 

Olof kupar sin hand över hennes fitta. Låter långfingret glida in lite i springan. Bara vilar där. Sedan tar han tag om en av de yttre blygdläpparna med tumme och pekfinger. Gnuggar läppen mellan fingrarna, glider lite upp och ner. Drar ut den lite, masserar. Sedan den andra på samma sätt.  Lydia kan inte ligga still längre. Nu vill hon ha mer, mycket mer.  Tar tag i Olof och drar honom ner i badet hos sig. Särar på benen, låter Olof lägga sig mellan benen med kuken riktad mot hennes fitta. Sakta tar hon tag i kuken, för den mot och in i sig. 

Stönar högt ”Så skönt, underbart, vill ha dig i mig. Knulla mig... men du får inte komma. När du känner att du närmar dig så pausa”. Olof rör sig nu in och ut i hennes varma sköna fitta. Åhh, så han längtat och tydligen hon också. Vattnet skvalpar runt dem, det blir höga vågor i badkaret när de rör sig mot varandra. Ingen av dem märker hur det skvätter ut och rinner över på golvet. Nu är det bara njutning som gäller. Olof är nu riktigt hård, blir bara hårdare, känns det som. 

”Måste vila, klarar inte mer just nu”, stönar han.

”Ta vibratorn, stimulera mig. Utanpå och inuti fittan”, väser Lydia. Olof lyder. Efter en kort stund börjar Lydia andas häftigt, slänger med huvudet och kroppen skakar. Hon kommer i en enorm orgasm, hela kroppen är en enda stor orgasm. Sedan faller hon ihop. ”Åhh, så härligt. Kom min starka slav. Kom in i mig igen. Måste ha mera”.

Olof entrar henne igen. Kuken är fortfarande styv och hård. Är det kukringarna, Viagra eller bara ren och skär kåthet? Svårt att veta, men han har det som Lydia vill ha, en hård och stor kuk, ådrig och kraftfull. Han kör in den i henne med ett enda juck. Kommer rakt i botten. Lydia tappar andan, var inte beredd. Sedan börjar han knulla henne i långa drag, långsamt ut och snabbt in. Gång på gång. Lydia ligger och tar emot, ögonen är slutna, njuter fullt ut att bli påsatt. Precis vad hon vill ha. 

”Får jag komma nu?”, frågar Olof.

”Bara om du kan få upp den igen. Vill ha mer av den här varan ”, svarar hon mellan sina stön. 

”Om jag får vänta en liten stund och om du smeker upp den, du måste hjälpa till”, säger han.

”Då får du inte komma ännu. Vila när du behöver och ge mig stimulans under tiden. Ditt uppdrag är att göra det skönt för mig, inte för dig”, frustar hon.

Olof stannar av, drar sig ur igen. Kan inte hålla på längre om han inte får spruta. Nu använder han bara sina händer på och i Lydias öppna fitta. Gnuggar klittan och har fyra fingrar inne i henne. Tar ut fingrarna ur slidan och lirkar in först ett finger sedan två i hennes anal.  Då känner han hur hon kommer igen. Minst lika kraftig orgasm. 

”Åhh, jaa, jaa, nu, nu. Åhh, måste komma. Nuuuu”, kvider hon fram när hon krampar.

Efter någon minut, när Lydia har vilat efter orgasmen säger hon ”kom in i mig igen. Nu vill jag ha en orgasm med din kuk i mig. Sedan får du komma”. Olof kör återigen in sin hårda kuk i hennes fitta. Nu sätter han upp tempot. Knullar så vågorna går höga, inte mycket vatten kvar, men det som finns plaskar runt dem. Lydia är i extas, frustar, stönar, juckar. Då känner olof hur hon spänner kroppen. Fittan blir trängre, alla muskler krampar runt hans kuk och hon kommer runt hans hårda påle. När han känner att hon kommer, släpper han också efter och pumpar sin varma säd in i Lydias villiga sköte. Fyller det totalt. När han en sista gång pressar in kuken rinner det över och sperman flyter ut i badvattnet. Utpumpade ligger de bara där, kramar om varandra. 

Efter en stund reser de sig upp. Lydia tittar på Olofs kuk. Den är fortfarande stor och hård. Hon tar tag i kukringen. Töjer ut den och lossar den från honom. Sedan gör hon likadant med den som sitter runt pungen. Olof stönar av den sköna känslan att få blodet att flyta igen, även om kuken slaknar. 

Lydia sträcker sig efter en handduk. Torkar av Olof och sedan sig själv. Tar honom i handen, leder in honom i sovrummet. Kramar om honom. ”Tack, Olof, du var fantastisk. Nu vilar vi en stund, sedan ska jag få dig hård igen och då ska du knulla mig lugnt och omsorgsfullt och länge. Gör du det?”

”Ja, jag ska göra vad jag kan, men du måste hjälpa mig hela vägen. Vi måste vara två om det nu. Bägge ska njuta, ha det skönt och älska med varandra”, säger han.

”Mmm, vill jag också. Men det var underbart att få leka med dig. Men nu tar vi det med mycket ömhet och hjälps åt. Du ska veta att jag är en kvinna som behöver mycket sex. Kan du ställa upp på det framöver? I så fall har vi många sköna stunder framför oss. Vad kommer din fru att säga?”

”Jag tror hon har något på gång med den där mannen hon pratade med på festen i går. Hon vet, eller misstänker, att vi hade något för oss i går. Och idag skulle hon jobba över. Vad det nu innebär?”, säger Olof.

”Kanske kan vi få ihop det alla fyra någon gång? Det vore riktigt skoj. Men vi får lära känna varandra först”.

De ligger där och smeker varandra sakta. Lydia har en hand på Olofs kuk. Först är den slak och mjuk, men vartefter hon smeker den blir den återigen allt styvare. Underbara små tabletter, tänker hon. När den är hård och står rakt upp, kravlar Lydia upp och gränslar Olof. Sakta sjunker hon ner på hans kuk, känner hur den fyller upp henne igen. Så underbart, så skönt, så fullständigt. Sakta rider hon honom, njutningsfullt, vill dra ut på det, vill känna honom i sig. 

När hon ridit en lång stund börjar hon öka tempot. Då tar Olof och vänder på henne, ställer henne på alla fyra och tar tag om hennes höfter, siktar in kuken och trycker in den i henne bakifrån. Nu bestämmer han takten. Det går undan. Samtidigt som han knullar henne djupt, hårt och snabbt, ger han henne smisk på skinkorna. Lydia blir allt kåtare, allt vildare hon också. Tar en hand och gnuggar sin klitta. Gnyr, stönar allt högre och kommer i ännu en orgasm. Olof är inte klar, fortsätter pumpa i henne. Orgasmen fortsätter i Lydias kropp för varje juck. Hennes fitta krampar om Olofs kuk, och han kommer sin andra gång denna kväll. Han faller ihop över Lydias rygg. Lydia faller ner på magen av tyngden. Där ligger de och pustar ut. Efter en lång stund förenas de i en djup kyss och en kram. Ligger där och kramar varandra. Så skönt, så utpumpade i dubbel bemärkelse. 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.