Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/5, 2023 kl. 11:51, av Stardust

Ett passande avslut på en bankett.

Vad som kan hända på en konferensbankett.

Stod vid baren och väntade ivrigt på att min drink skulle bli klar, medan bartendern blandade i tillbehören lät jag min blick svepa över lokalen. Det var redan mycket folk trots att efterrätten inte hade serverat än och man kunde höra på ljudnivån att alkoholintaget började visa sig. Konferens och minimässan jag hade varit på de tre föregående dagarna var över och nu var det den sedvanliga banketten, vilket var nog det folk mest såg framemot. Själv hade jag varit på samma tillställning flera gånger tidigare och i med tiden så var det fortfarande kul men man hade börjat tröttna något. Nu var jag här mest som formalia från vårt företag och i år företräde jag ensam då min kollega blev sjuk dagen innan vi skulle åka hit.

Som jag sa så var banketten höjdpunkten på dessa tre dagar och folk kom faktiskt land och rike för att närvara samt knyta nya kontakter för möjliga framtida affärer. I år var maten väldigt god, först serverades det klassisk löjromtoast sedan var det ryggbiff med hasselbackspotatis och rödvinssås, efterrätten skulle vara någon panna cotta men som vanligt när det kommer till banketter så fort vinet börjat sprida sig i kroppen så spreds även människorna från sina bord. Då mina bordsgrannar hade givit sig av så gjorde jag detsamma.

”Varsågod” sa bartendern och räckte över drinken, jag tackade och gav drinkbiljetten tillbaka. Han började genast med blanda nästa gästs beställning och jag svepte blicken över lokalen ännu en gång medan jag tog min första sipp.

”Den såg god ut, var är det för drink?” sa en ljusröst bredvid mig, jag vände mig och såg varelsen som yttrat orden. Hon var bekant, hade sett henne tidigare under dagarna men aldrig riktigt hälsat på varandra. Försökte förgäves komma på hennes namn men det stod helt blankt uppe i hjärnkontoret.

”Dark n Stormy, heter drinken” svarade jag tillbaka. Hon tittade på mig och så fick hon ett litet leende på läpparna. ”Spännande, får jag provsmaka?” Blev förvånad över frågan då väldigt sällan främmande personer frågar om få provsmaka ens drink. ”Visst” svarade jag och räckte över drinken till henne, hon tackade och tog emot drinken för att ta en smutt. Hon sken upp ännu mer, ”den här var ju riktigt god” och log tillbaka medan hon gav tillbaka drinken. Jag log tillbaka ”visst är den”. Hon nickade instämmande och trängde sig in i baren.

Det var först nu som jag märkte hur petite hon är, killgissade på att hon var runt 1’60 lång då hon nådde nästan upp till min haka och minst tio år yngre än jag. Då hon nu stod med ryggen vänd mot mig fick jag se hennes figur, hon bar en svart tajtåtsittande sidenklänning som verkligen framhävde hennes former. Bakdelen av klänningen började vid nederdelen av skuldrorna och slutade strax nedanför knävecken. Sedan följde ett par bruna ben och bar ett par svarta klackskor. Sedan ögnade jag mig uppåt igen och stannade blicken snabbt på hennes rumpa och höfter, klänningen gjorde sitt om jag skall uttrycka mig så. För att sätta ord så var hon helt enkelt beundrande vacker på ett elegantvis. Lätt snyggast och vackrast på hela banketten.

Bartendern var oerhört snabb att få till hennes drink märkte jag då hon vände sig mot mig ganska omgående, och jag skrockade tyst för mig själv då även han följde henne med blicken när hon vände sig om mot mig.  ”Väldigt passande namn” sa hon och borrade in sina mörka ögon i mina samtidigt som hon log förförisk. Flörtade hon med mig tänkte jag snabbt och tittade mot hennes vänstrahand. Där satt en liten diamantring på hennes ringfinger, så hon är bara vänlig. ”Ja verkligen” sa jag och log tillbaka. Det kändes som vi stod där och tittade på varandra en evighet men det var nog ett par sekunder på sin höjd.

Precis när jag skulle vända mig om och gå tillbaka mot mitt bord så sträckte hon fram handen och sa ”Greta”. När jag tog hennes hand i min så var min första tanke hennes mjukhet. ”Erik” svarade jag, ”trevligt att träffa dig Greta”. Hon la sitt huvud på sne och svarade ”detsamma” medan hon tog en klunk. Hennes röda läppar lämnade ett märke efter sig på kanten av glaset. Nu kände jag definitiv att det fanns en liten laddning mellan oss då vi stod där mitt i baren och såg på varandra utan att det var stelt.

Någon trängde sig och plötsligt så var Greta på fall, som den gentleman jag är så lyckades jag fånga henne genom att ta min arm runt hennes midja och trycka henne intill mig. Hon svarade att reflexmässigt omfamna mig. Där stod vi två omslingrande i varandra mitt i vimlet. Greta blev alldeles knallröd om kinderna och vad som kändes som en evighet så släppte hon taget om mig och tittade med blicken ner i golvet och sa ett knappt hörbart, ”Ursäkta”.

Jag vet inte vad som tog tag i mig men jag tog mitt pekfinger under henne haka och lyfte upp hennes huvud så att våra blickar möttes igen. ”Ingen fara och absolut inget att be om ursäkt för” sa jag snällt och gav en henne vänlig blick. Greta tittade på mig och gav mig ett litet leende, hon såg helt beundrade ut med sina blossande kinder och det där lilla leendet. Men det försvann snabbt hon sa ”förlåt, men jag behöver nog gå tillbaka till mitt bord” och gick i väg lika snabbt som hon dök upp.

Där stod jag med min drink i handen, förvånad och kände plötsligt att min kropp var märkbart påverkad av tillfället med Greta. Det var tur att hon inte höll i mig längre för då hade hon känt att något hade vaknat till liv ner i byxorna. Försökte skaka av mig känslan av hennes beröring genom att snabbt svepa ner drinken för att sedan också gå till mitt bord för att äta efterrätten som borde ha serveras vid det här laget.

--

Efterrätten och resterande kvällen vid bordet flöt ganska ohändelserikt förbi, någon talade och borden runt omkring skrattade åt talarens skämt. Själv satt jag och spelade upp mötet med Greta i mitt inre om och om igen samtidigt som jag kom på mig själva att snurra på min egna vigselring, vilket jag brukade göra när dagdrömmarna slog till. Det fick mig att känna ett sting av skam då min fru var hemma och tog hand om våra barn. Om jag skall vara ärlig så var det här första gången någonsin i vår relation som något spännande hade hänt mig utanför äktenskapet. Och det fick mg att bli kåt, riktigt kåt vilket knappast var det jag vill känna och som tur var att situationen löst sig själv genom att Greta gick därifrån samt inget mer hände.

Min fru och Greta var varandras raka motsatser, Greta liten och slank medan min fru var mer kraftigt byggd samt lika lång som mig. Greta brunett med mörkbruna ögon, min fru blond och blåögd. Trots vi hade träffat mer än kanske femton minuter så suktade hela jag efter Greta och det hela gjorde mig olustig. Bestämde mig för att när spektaklet var klart så skulle ta sista drink, säga adjö till kunderna samt vännerna och sedan bege mig till mitt rum för en tidig kväll. Det var bäst så intalade jag mig själv.

--

Lyckades flinka ut innan hela festen brakade loss till ett enda stort dansgolv och skippade baren som jag tänkt från början då vi alla fick en efterrättsdrink som värmde gott i magen. Skulle trots allt köra hem imorgon och vill komma iväg tidigt så drinken fick stå över sitt kass den här gången. Gick med snabba steg mot hissen så jag kunde komma upp i mitt rum för att kunna ta en snabbdusch och sedan lägga mig.

Hissdörren öppnade sig och jag klev in, klickade på min våning och väntade på att hissdörren skulle slå igen. Precis innan dörrarna stängdes igen så hörde jag en ljus röst gälla, ”vänta”. Reflektmässigt lyckades jag öppna dörren och in klev Greta.

”Hej” sa hon bara. ”Hej” svarade jag tillbaka. ”Vilken våning?” frågade jag. Hon tittade på våningsnumren och sedan tillbaka på mig. ”Samma våning som dig” och då stängdes hissdörren igen och med ett ryck for vi uppåt. Hon ställde sig på andra sidan så vi stod mittemot varandra med våra ryggar lutandes mot hissväggarna. ”Erik förlåt för förut.” sa hon med blicken fast i mig. ”Som jag sa, ingen fara det var jubelidioten som trängde sig fö…” hon avbröt mig innan jag hann svara hela mening. ”Menade för att jag gick därifrån så abrupt, det var oartigt av mig”. Hon tittade på mig igen med granskande ögon, och precis när jag skulle svara igen. ”För att fatta mig kort, du väckte något i mig” sa Greta generat.

Och nu var jag som fick blossande kinder, ”jaha vad kul” svarade jag och samtidigt som förbarmade mig själv åt svaret. Hon tittade på mig med en finurlig blick, ”bara kul?” sa hon. Jag harklade och fick ur mig ”om jag skall vara ärlig så väcker du något i mig med”. Hon bara log ännu mer och svarade enbart kul med en retlig ton.  Greta ställde sig upp och gick fram ett steg, jag gjorde likaså. Vi stod nu mitt i hissen, bara några millimeter från varandra och våra andhämtningar blev allt högre, hon bet sig i läppen och innan jag visste ordet om det så möttes våra läppar. Först försiktigt trevandes, sedan alltmer intensivt. Våra munnar öppnades och tungorna mötte varandra, saliv byttes och vi bägge stönade till. Greppade tag om Gretas midja och tryckte henne emot mig så våra kroppar pressades mot varandra. Tog ett kliv framåt så hon hamnade med ryggen mot väggen, precis som en het kärleksscen från en rom-com.

Vi var så inne i varandras kyssar att vi inte märkte att hissdörrarna öppnades och sedan stängdes. Vi väcktes ur vår kyssdvala när hissen plötsligt började åka neråt, vi skrattade lite försiktig åt att vi hade missat våningen och gav varandra en långkyss innan hissen stannade på våning fyra. Vi snyggade till oss ifall det var någon utanför vilket visade sig stämma då ett äldre par steg in, precis innan hissen stängde igen så tog Greta tag i min hand och drog oss ur hissen. Jag tittade förvånat på henne och hon skrattade bara. ”Det här är egentligen min våning”. Själv kunde jag inte låta bli att skratta till då jag insåg att hon att hade på något sätt lyckas planera detta.

Hon förde mig till sitt rum, trollade ut sin nyckel ur hennes lilla handväska som jag helt glömt bort att hon hade på sig. Jag gav Greta en kyss och sedan vände hon sig om för att låsa upp, då tog jag tillfället i akt och tryckt min kropp mot henne så hon pressades mot dörren. Tog tag i hennes skimrande hår och förde det åt sidan, lät mina läppar kyssa hennes nacke så där härligt sensuellt. Hon regerade med att puta sin rumpa mot skrev och suckade till högt när hon kände min hårdhet genom byxorna. Mitt i allt råkade hon komma åt nyckeln i dörren och vi båda trillade in i hennes rum.

Lyckades hålla balansen och rädda oss båda från att ramla pladask på golvet. Hon fnissade till där hon nästan hängde vinglades i mina armar. ”Du har räddat mig två gånger idag, du är sannerligen en riddare” fnittrade hon. Skrattade bara medan jag bar upp henne så Greta kunde stå på sina två ben, lika snabbt stängde jag dörren om oss.

Nu stod vi återigen mot varandra, ensamma i hotellrummet. ”Erik, jag har aldrig känt så här innan.” sa hon. ”Inte jag heller” svarade jag och tittade undrandes på henne. ”Greta vi behöver inte…” hon tittade bara på mig. ”Jag vill.” sa hon med en bedjande och bestämd blick.

Helt utan förvarning lyfte jag upp henne, hon var betydligt lättare än vad jag trodde, Greta tjöt till och gav mig en kyss. ”Det. Här. Är. Så. Sexigt” fick hon ur sig mellan våra kyssar medan jag bar henne i snabba steg till sängen och ställde mig precis vid kanten.

Långsamt förde jag ner henne i sängen, för att sedan blicka ner och studera där hon låg. Raklång men nu hade klänningen åkt upp en bit och jag kunde skymta ett par svarta trosor undertill. Hennes hår låg utsläppt mot det vita lakanet, hon såg upp mot mig med blick som talade om att hon var ordentligt upphetsad. Hela hon och situationen fick mig att bli helt till mig, jag böjde mig ner och kysste henne varsamt, sedan lät jag min tunga och läpparna återigen undersöka hennes nacke, för att sedan vandra neråt mot hennes barm. Lyfte försiktigt ner klänningen så att hennes ena bröst blottades. Den rosaskimrande bröstvårtan stod rätt ut, försiktigt kramade jag om hennes andra medan min mun sög in den ena. De var betydligt mindre än vad jag var van vid men precis lika mjuka och härliga som ett par bröst hör till. Hörde hur Greta stönade till och saxade sina ben runt min kropp. Jag lätt hennes båda bröst få samma behandling, och märkte hur hon gillade det.

Sedan begav jag mig neråt återigen, snabbt befann jag mig på knä vid sänggaveln, tittandes rätt in i hennes kön som nu doldes bakom ett par lätta stringtrosor.  Hon andades märkbart tungt av situationen och förde upp sin klänning mot magen samtidigt som hon lyfte lätt på rumpan när jag tog tag i troskanterna. Så vips låg trosorna på golvet och hennes kön var ute i det fria.

Kunde inte låta bli att studera hennes fitta, Greta var trimmad med en liten buske formad som ett V medan hennes läppar var helt slätrakade. Man kunde tydligt se att hon var våt då det skimrade i hennes springa. Böjde mig allt närmare och kände hennes friska doft bli alltmer påtaglig ju närmare jag kom hennes savande kön, tog tag i hennes lår och böjde de bakåt så hela hennes rumpa kom framåt mot mig. Blundade och lätt min blöta tunga försiktigt röra sig uppåt från hennes mellangård till den heligaste knoppen. Om det var något jag älskade att göra så var det att gå ner och slicka, finns inget mer härligare än att få göra det obeskrivligt skönt med min tunga.

Jag gjorde så några gånger och kunde höra att det uppskattades då hon kved och sa herre jösses varje gång tungan gjorde sitt. Hon smakade alldeles underbart, precis så som en kvinna skall smaka. Sedan sneddade jag på mitt huvud och började mer eller mindre hångla med Gretas kön. Sög och slickade om vartannat, medan jag lappade i hennes safter. Detta fick Greta att bli helt galen då hon tryckte sin kropp och kön mot mig samtidigt som hon höll ett hårt grepp om mitt hår så att jag inte kunde slita mig därifrån. Plötsligt från ingenstans så tryckte hon ifrån mig och reste sig upp, hon andades kraftigt och våra blickar möttes. Hennes blick var helt dimmig som i kåthetens värld. ”Du får inte fortsätta för då kommer jag”.  

”Är inte det som är meningen?” Flinade jag tillbaka mellan hennes. ”Jo men jag har alltid haft det svårt att komma fler än en gång, sparar mig tills du är i mig” svarade hon med en nöjd blick. ”Nu är det min tur att återgälda”.

Greta satte sig upp och hasade sig fram mot kanten, innan jag reste mig upp så kysste vi varandra. Hon såg fortfarande lika beundrande vacker ut trots sitt rufsiga hår och mascaran som smetas ut. Hon log hela tiden nöjt och knäppte upp mina kostymbyxor medan jag tog av kavajen, när väl bägge plaggen låg på golvet tillsammans med hennes trosor så stod jag framför henne i mina svarta kalsonger med ett praktstånd som heter duga. Att få slicka fick alltid min kuk att stå i extra givakt och det var inget undantag den här gången.

Jag såg att hon tittade storögt på bulan och hon lät sina lätta fingrar smeka mig utanför tyget, vilket fick mig att stöna till. Hon tittade upp mot mig med en blick som lös av spänningen, så satte hon sina händer på kalsongresåren och lät sakta ta av det tills min lem dinglade framför henne.

”Wow” var allt jag hörde från henne, min lem är något större än medel men ingen skrämmande bamsing. ”Shit vad stor den är” sa hon medan hon försiktigt greppade tag om den. ”Det var länge sedan jag såg en sådan här stor…”

Jag började knappa upp min skjorta men hon stoppade mig genom att säga att det är var sexigt att ha den på.  Så böjde hon långsamt fram, kysste min kuk varsamt längs skaftet och undersökte hela min härlighet. Själv så blundande jag bara och sköt fram mina höfter så hon kunde fortsätta sin undersökning.

Hon drog ner förhuden så mitt ollon blottades och så började hon suga på enbart ollonet samtidigt som hon masserade mina hängande pungkulor. Efter ett tag höll hon upp min kuk så den stod raklång längs magen och började suga in mina kulor den ena efter den andra för att släppa de i ett ljudligt smack för att åter börja om. Det enda jag kunde göra var att låta mig vara tillhands för hennes eskapader på min lem. Nöjd släppte hon taget så den dinglade till igen och hon skrattade till. ”Erik du har en riktigt fin pjäs du” sa Greta innan hon började sucka mig ordentligt. Jag stönade bara högt till svars när jag kände hennes muns värme mot min blottade hud.

”Fuck, du får sluta Greta.” sa jag snabbt och flyttade på henne, det rann en salivsträng från min kuk till hennes läppar. Hon tittade nästan lite surt på mig. ”Jag vill inte komma ännu”.

Snabbt tog jag av min skjorta och hon gled ur sin klänning, la mig på henne och vi började kyssa hungrigt. Hon saxade mig igen med sina ben och min bultande kuk låg så nära hennes kön att det nästan var olidligt. Då kände jag hennes hand ta tag min lem och förde den sakta mot sin öppning, jag lät sjunka lite så att bara en liten del fördes in och kunde höra hur hon kved.

”Snälla knulla mig Erik.”

Vanligtvis brukade jag reta innan jag förde in hela min härlighet men den här gången kunde jag inte motstå frestelsen begrava mig i henne. Det var lite motstånd i början och sedan gled den in som min kuk hörde hemma. Hon var riktigt våt och hennes inre värme fick det att rysa i hela mig. När jag var helt inne i henne så pressade jag lite till och hon mötte upp mig vilket fick oss båda att stöna högt. ”Herregud vad skönt” stönade jag fram medan Greta svarade nästan gurglande tillbaka. Detta var helt obeskrivligt, hon och jag i hennes hotellrum med min kuk djupt begraven i henne. Jag kände mig så manlig då hon var så betydligt mindre och yngre än mig, bara den vetenskapen fick det nästan att svartna för ögonen.

”Knulla mig” kved hon,” schnälla knulla mig Erik”.

Så började jag långsamt att knulla henne, första i långadrag och sedan all häftigare samt hårdare. Hon knöt sina ben mot mig och tryckte sig allt hårdare mot mig så hon kunde möta min takt. Det började bli alltmer svettigt, och vi stönade samt flåsade om vartannat medan vi lät oss hänföras åt varandras kroppar.

Nu när jag nästan var nära att komma så slet jag mig från henne och hon blev nästan sur, ”vad gör du?” sa. ”Vänd dig om” var allt jag sa och tog tag i hennes nätta kropp så hon hamnade på mage. Sedan la jag mig på henne och lät min mandom ännu en gång fylla upp henne vilket fick Greta att stöna högt när jag bottnade i henne. Jag klämde ihop hennes ben så hon låg raklång medan jag låg grenslande över henne, tog tag i hennes händer höll dem hårt mot lakanet ovanför hennes huvud medan jag knullade henne djupt. Våra vigselringar möttes.

”fuuUuCk” skrek Greta ut ock så kom hon hårt, när hennes fitta kramade om min kuk så kunde jag inte hejda mig utan lät mig följa med i orgasmens vågor. Det svartnade helt framför mig och jag kunde höra mig själv vråla ut orgasmen som sköljde över mig.

Vi måste ha slocknat bägge två, då både jag och hon vaknade samtidigt i ställningen vi kom i . Min lem var nu slapp och låg nosandes mot hennes våta kön som var blandat av min sperma och hennes safter. Rullade av Greta och la mig bredvid henne.

”Vi måste ha slocknat” sa jag. ”Det är nog förståeligt efter den akten” sa Greta nöjt och kröp ihop mot mig så hon la sitt huvud mot min bringa. Jag lät mina fingrar leka med hennes hår.

”Det där var något utöver det vanliga” suckade jag nöjt medan jag blickade mig omkring i det dunkla hotellrummet. ”Visst var det” sa hon och lekte med mitt hår på bröstet. ”Helt obeskrivligt” fick hon ur sig och tittade upp mot mig. Vi gav varandra en djup kyss och det var då jag såg något rosa som låg på sängbordet. Sträckte mig fram och tog tag i det rosa objekt och skrattade till när jag såg att det var en vibrator. ”Vad skrattar du åt?” frågade Greta underligt och jag visade henne leksaken. Först blev hon stel sedan skrattade hon till. ”Om inte du hade dykt upp så hade jag fått använda honom, vilken tur att det inte blev så” skrattade hon till och frågade ”redo för en till omgång?”

Själv tittade jag bara finurligt på denna vackra varelse som låg bredvid mig och anföll henne med mina kyssar medan jag kastade täcket över oss. 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Härligt, blir det en fortsättning?

26/5, 2023 kl. 20:49