Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/7, 2023 kl. 22:27, av Cogburn

Luisas Midsommar - Del 1

Del 1 av 6 i serien Luisas Sommar

Richard hade frågat Luisa om hon ville fira svensk Midsommar med honom och hans pappa och den lilla latinan tänkte att det kunde vara roligt att slutligen få träffa sin pojkväns pappa.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Cogburn

Tack mx55, alltid roligare att skriva när man får lite feedback. Börjar närma mig slutförande av del två.

19/7, 2023 kl. 17:28

#6

mx55

Det kan bli en intressant helt det här :) Ser fram emot att se hur du utvecklar det.

Ett (helt oombett) tips för korrläsning är att Word har en funktion för att läsa upp dokument. S Dan jag började att använda den så har mitt korrläsande gått mycket snabbare. :)

19/7, 2023 kl. 11:36

#5

Cogburn

AnneLisen, jag har en storyline klar, går bara och funderar på hur jag ska driva den.

18/7, 2023 kl. 02:54

#4

AnneLisen

Den var helt okej. Du skriver med bra driv i historien och det var tillräckligt trovärdigt för att funka för mig. Ser fram emot fortsättningen och hoppas att det inte spårar ur till något helt osannolikt.

17/7, 2023 kl. 19:53

#3

Ulfochannika

Ja, det är otroligt lätt att bli hemmablind, när man skriver något. Om man dessutom adderar autokorrigeringar, som ibland är ett gissel, så är det en utmaning, att få allt rätt.

Ser fram emot del 2 med stor spänning!

17/7, 2023 kl. 18:22

#2

Cogburn

Hej Ulfochannika, tack för bra feedback och att ni gillar historien - Del 1.

Jag korrläser allt själv, men ibland slinker en del igenom då man blir lite "tunnelseende" av längre texter. Men brukar försöka korrigera det efter hand.

17/7, 2023 kl. 17:09

#1

Ulfochannika

Härlig novell! Bra skrivet, och extremt upphetsande, och lite förbjudna relationer.
För att göra hela upplevelsen ytterligare mer fulländad, så vore det bra om du lät någon korrekturläsa berättelsen innan du publicerar. En hel del småsaker som skulle kunna fixas.

17/7, 2023 kl. 16:09