Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/7, 2023 kl. 13:11, av trekkie

Mamma

En ren fantasi omsatt i ord. Den är skriven på ett medvetet komprimerat sätt, ett försök att skriva som tankar och inte en berättelse, men ändå lite berättelse. Jag experimenterar med både innehåller som med berättarstilar.

Den första natten

Jag smyger in i mammas sovrum. Min 16-åriga, hormonstinna hjärna tänker bara på tillfällena som kommer att ges nu när mamma äntligen börjat med sömntabletter. Som vanligt sover hon naken, men har täcket vid sidan om. Hel hennes magnifika kropp till åskådan. Jag tittar på henne och runkar sakta kuken. Henners bröst, stora, tunga bröst. Enligt hennes bh är det 95H. Hennes midja är inte direkt smal, men höfterna desto bredare, vilket ger en illusion av en smal midja. Hennes fitta är täckt av en rejäl svart buske, men man kan skymta något rosa därinne. Jag runkar fortare och kommer sedan i kaskader på den mjuka mattan

Väl tillbaka i mitt rum går hjärnan på högvarv, tänk om jag skulle våga....? Jag runkar en gång till innan jag somnar, med min mammas kropp på näthinnan.

Dagen efter spenderade jag i stort sett enbart på internet och googlade alla varianter jag kunde hitta på och ledas till på temat ”mom son incest” och ”sleeping mother”. Jag läste och tittade på film hela dagen. Lagom till middagen hade jag en plan...

 

Den andra natten

Jag hörde mamma göra sig i ordning för sängen. Hon stökade runt som vanligt på toaletten, och sedan raskt till sitt rum och stängde dörren. Jag kollade ett avsnitt av en serie på Netflix, och sedan var det dags.

Jag smög sakta och darrande genom hallen till mammas sovrumsdörr. Försiktigt gläntade jag på den och lyssnade. Det hördes inget så jag smög in.

Där låg hon på sida, med täcket vid sidan om sig, djup sovande med lätta snarkningar. Hennes rumpa putade ut eftersom hon hade knäna uppdragna högt i fosterställning. De tunga brösten vällde ut över och mellan hennes armar. Jag kände hur pulsen slog hammarslag i öronen, kuken stod som ett järnspett och värkte av lust.

Jag smög mig sakta fram till sängkanten och viskade försiktigt

- Mamma?

Ingen reaktion. Jag lade min hand lätt på hennes höft och viskade igen, lite högre. Fortfarande ingen reaktion. Det verkade som att sömntabletten verkade för fullt nu.

Jag klev försiktigt upp i sängen bakom hennes rumpa på knä. Med vänstra handen lyfte jag på skinkan så jag tydligt såg hennes fitta i ljuset från hallen som föll genom den öppna dörren.

Med högra handen greppade jag om min kuk och styrde den darrande men målmedvetet mot hålet.

En våg av värme steg genom mig när ollonet fick kontakt, och jag tröck in hela min kuk i henne i ett enda juck. Jag sjönk in till roten och höll andan. Mammas andning ändrades inte. Ingen reaktion. Jag började röra mig in och ut i min mammas varma fuktiga fitta. In och ut. Långsamma djupa drag. In och ut. Jag tog en bröstvårta mellan fingrarna och drog lite i den. Mamma suckade i sömnen och fortsatte sina mjuka snarkningar. Jag ökade tempot lite och knullade henne snabbare. Det gick en liten stund, sedan kom jag med ett kvävt stön i djupet av mammas fitta. Jag satt så en liten stund. Sedan drog jag täcket över henne och gick in i mitt rum igen.

 

Den tredje natten

Mamma låg på rygg i sängen och snarkade ganska tydligt. Täcket hade hon som vanligt dragit av sig i sömnen. Spritt språngande naken, på rygg, med de jättestora brösten utflutna över hennes bröstkorg och ut på sidorna. De stora bröstvårtorna pekade utåt åt var sitt håll, de stora mörka vårtgårdarna var fantastiska mot hennes ljusa hud. Hennes mage var lite mammaplufsig, hon var ju ändå 45, och hennes ena ben var lite uppdraget så den håriga fittan syntes väl mellan hennes lår. Jag smög försiktigt upp i sängen mellan hennes ben. Varsamt flyttade jag ut båda hennes ben så att hon nu låg där helt öppen och exponerad. Jag kände hennes doft och såg den vackra, köttiga fittan som var min mammas, från vilken jag kommit till världen.

Mamma hade en rejäl bullfitta, tjocka rejäla yttre blygdläppar, och relativt stora inre, som tittade ut lite. Jag kröp sakta upp mellan de särade benen och med kuken i handen styrde jag in ollonet i den varma springan. Jag sjönk lätt in i mamma och började knulla. Mjukt och sakta gled jag in och ut ur min mamma, hela tiden lyssnandes på hennes snarkningar. Jag samlade ihop ett av hennes bröst och sög på bröstvårtan. Den styvnade och växte till sig i min mun, blev stor som ett geléhallon!

Jag ökade tempot och knullade snabbare. Det tog en god stund innan jag kom, tack vare att jag runkat två gånger under dagen. Men när jag kom så kom det i kaskader, jag sprutade och pungen pumpade så jag trodde det skulle spruta ut igen ur djupet av hennes varma fitta.

Jag lade mig vid hennes sida och andades snabbt, nästan flämtande. Jag tänkte att jag skulle bara vila lite. Jag låg där och tänkte på vad jag just gjort, och hur skönt det varit. Min mamma. Som jag åtrått så länge. Och här låg jag nu, nyknullad och varm, med min sovande mamma bredvid mig, full med min sperma. Jag vände mig mot henne och fångade upp hennes ena bröstvårta i munnen. Jag sög och slickade mjukt på den en liten stund, tills jag kände hur kuken åter reste sig. Jag klev över mammas ben och sjönk in i henne en andra gång för natten. Denna gång kunde jag knulla mycket längre. Mamma sov djupt vidare. Jag fångade upp hennes ena knäveck på min arm och stötte mjukt in i djupet. Sedan det andra benet. Nu hade jag båda hennes ben på mina armar och jag kom djupare in i henne. Mamma suckade och hennes kropp svarade, medan hennes hjärna sov vidare. Jag kände hur hennes fitta arbetade, hur hon blev våtare och våtare. Med klafsande juck stötte jag snabbare in i henne. Brösten skvalpade upphetsande i takt med jucken och små gnyenden kom från hennes mun. Jag ökade takten lite, och stötte lite hårdare. Efter en liten stund började mamma rycka i spasmer och jag förstod att hon kom i en orgasm. Ett utdraget, lågt stön kom från hennes fylliga läppar, men strax snarkade hon igen. När jag exploderade en andra gång för natten i mammas djupa fitta sov hon redan djupt igen. De där sömnpillrena knockade verkligen ut henne totalt! Jag var i himmelriket.

 

Den fjärde natten

Där låg hon igen i fosterställning. Vacker, erotisk, sensuell. Min mamma. Jag klev upp i sängen bakom henne. Jag tog glidmedelstuben och smorde hennes rosett. Lät ett finger glida in. Mer glidmedel. Fingeret gled in och ut i hennes rumpa några sånger. Mamma snarkade vidare utan tecken på reaktion. Jag smorde kuken ordentligt, och sedan satte jag ollonet mot hennes rumpa.

Sakta sakta lade jag tryck på kuken. En sekund hände inget,sedan svalde hennes anus mitt ollon i en enda mjuk rörelse. Jag höll still lite, sedan började jag sakta trycka mig in i mammas rumpa. Känslan var fantastisk. Helt annorlunda än hennes fitta, men precis lika underbar. När jag bottnat håller jag still en stund, sedan börjar jag knulla i långa taktfasta drag. Det går rätt fort innan jag kommer, och skjuter en massiv sats i mammas rumpa. De här överträffade alla mina drömmar och fantasier!

 

 

Den femte natten

Jag var inte ens diskret längre, jag strosade in till mamma en timme efter hon gått och lagt sig, självsäker och kåt. Som vanligt låg hon halvt utan täcke och andades djupt. Jag lägger mig tillrätta bakom hennes rygg och börjar smeka hennes bröst. Vårtorna styvnar och blir stora och tjocka. Jag smeker henne målmedvetet över rumpan, sedan mellan skinkorna. Jag låter mina fingrar trevande utforska hennes fitta. Hon nästan rinner av kåtsafter. Det smackar ljudligt om mina fingrar och hennes sköte. Idag skulle jag slicka henne hade jag bestämt. Jag makar över henne på rygg och kryper ner mellan hennes fasta lår. Värmen och doften som slår emot mig är obeskrivbar. Med iver och nyfikenhet sätter jag igång och slickar som jag ”lärt” mig på internet att man ska. Mamma reagerar i sömnen med att bokstavligen läcka som ett såll och en stor pöl bildas snabbt under hennes rumpa. Plötsligt sprutar det ur henne och jag fattar att hon fått en fontänorgasm.

Jag blir skitmallig och säger lite på skoj med låg röst ”Det där var det nog länge sedan du upplevde mamma”.

Sedan kryper jag upp mellan hennes ben, lyfter dem i knävecken och sjunker in i mammas varma, plaskblöta, djupa fitta. Jag knullar henne mjukt och lite sakta, vill njuta av hela den tid jag kan. Jag känner hennes kropp darra och snart kommer hon igen. Jag ökar takten och snart kommer jag i en enorm utlösning.

Jag nästan faller ihop på henne, men lyckas lägga mig på sidan om henne. Jag andas tungt och bara ligger och njuter...

Jag vaknar till av att något är annorlunda. Jag känner.... En helt ny känsla omsluter min hårda kuk. Jag öppnar ögonen och ser mamma suga min kuk. Min skalle kortslöt! Shit.... Asså shit fuck...

Men efter att den initiala chocken släppt inser jag att mamma suger min kuk, hon skäller inte på mig.

Det är ljust i rummet, det är morgon. Mamma tittar upp och våra ögon möts. Hon säger inget, utan sätter sig bara gränsle över mig, och sjunker ner på min kuk. Hon rider mig med en stadig rytm, hennes massiva bröst hänger ner i mitt ansikte och jag tar dem i mina händer och börjar suga på hennes stora vårtor. Vi säger inget, bara knullar. Snart kommer hon i en blöt orgasm, och strax därefter kommer jag djupt i henne.

 

Vi ligger sida vid sida och andas tungt. Vi säger inget om saken, någonsin. Inga ord behövs.

Vi går och duschar tillsammans. Vi knullar i duschen också.

 

Fyra månader senare flyttar vi till en annan stad, tvärs över landet och vi lever som ett par. Öppet. Men ingen får veta att min kvinna är min mamma. Vi är ett par som tänder på åldersskillnad bara, om någon undrar.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Mr_Solen

Klart man ska exprimentera ....men tyvärr vart novel aldeles för steril. Föreslår att du lägger med en historia till.

19/7, 2023 kl. 20:17