Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/7, 2023 kl. 07:07, av sammet

Rent åt Helvete Kapitel 9 sista Kapitlet...

Del 9 av 9 i serien Rent åt Helvete

Erikas val av partner kommer att bli hennes pojkvän, de är kära i varandra och de har varit det ett tag men de har inte vågat visa det. Det gör de här, så de kommer att bli ett par innan vi åker hem. Han heter Isak och är lika gammal som oss.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

32 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

sammet

Hej

Tack för era väldigt fina kommentarer, de gör skrivandet så mycket lättare. Fantasin tog slut helt enkelt. De här två historierna var för att visa hur min process funkar emellanåt. Det börjar på ett vis och slutar på ett annat.

Det kommer mer, men nästa lilla serie är utan slagsmål, utan scifi. Det är något helt vanligt så att säga...

//sammet

24/7, 2023 kl. 06:51

#3

Jummi

Kan bara hålla med föregående kommentarer.

23/7, 2023 kl. 11:19

#2

MalmöLars

Det kunde inte slutet bättre, en explosion av lycka. Tack mästare, vad månde komma härnäst.

23/7, 2023 kl. 10:58

#1

Arcticreader

Väldigt bra, väldigt kort. Jag hade hoppats på flera kapitel om Michaels bravader på Yale, men man får inte alltid som man vill... ;-D Återigen tack för ditt skrivande.

23/7, 2023 kl. 10:41