Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/8, 2023 kl. 18:54, av Nilsr

Min dotters kompis

Del 1 av 2 i serien Min dotters kompis

En berättelse, som jag skrev för ett tag sedan.
OBS Kan innehålla spår av familjesex.

En veckas semester och vädret lovar gott. Vi åker iväg lördag morgon. Vi är min dotter Asta, hennes kompis Mina och jag. Bägge tjejerna är arton år, sitter i baksätet och fnittrar. Pratar om olika pojkar men öven andra tjejer. De är i den åldern när hela livet leker, allt roligt händer och de är mitt i det hela. Ja, jag vet, det är inte snällt att döpa en tjej till Asta, men hennes mamma insisterade. Asta är i alla fall en öppen tjej, skrattar mycket, har många kompisar, men ingen pojkvän, vad jag vet. Hon brås på sin mor, är blond och har ett mycket sött ansikte, tycker jag, som är hennes pappa i alla fall. Hon kom i puberteten ganska sent, men efter femton har hon tagit igen det med råge. Hon har två mycket välformade och stora bröst, rumpan har alltid varit rund och go, men har fått en ny mycket vacker dimension nu. Jag hade gärna fortsatt att klappa henne på rumpan, som jag gjorde tidigare, men det går ju inte för sig numera. 

Mina och min dotter kunde inte vara mer olika. Mina är svart, inte bara mörkhyad, utan svart. Hon har det mest fantastiska leende jag sett på en tjej. Om Asta har stora bröst och rumpa, så är Minas betydligt mindre. Därmed inte sagt att de inte duger, tvärtom! De passar henne perfekt.

I min familj har vi alltid tagit lätt på det där med klädsel. Jag går gärna omkring naken, vilket även min dotter gör. Mina var inte lika bekväm med det första gången hon var med oss ute på landet. Får se hur det fungerar i år. 

När vi kommer fram till stugan hoppar tjejerna ut direkt, springer ner till vattnet. Jag tror att de vill hoppa i och bada på en gång. Men jag ropar på dem, vi måste packa upp, stoppa in maten i kylen och se till att huset fungerar. Lite långsamt återvänder de till mig och packningen. Börjar bära det mot huset. Jag låser upp och vi lastar in våra saker i huset. Jag tar hand om matvarorna medan tjejerna går in i sitt rum och packar upp. 

”Bädda sängen på en gång ”, ropar jag till dem. Vet hur motigt det är när det är dags att sova. 

Huset känns lite instängt, ingen har varit där på flera veckor. Jag öppnar fönstren, släpper in lite luft. Tur att vädret är varmt och skönt, bara en lätt bris. Tjejerna pratar och skrattar medan de gör i ordning sitt rum. Jag går in i mitt rum och bäddar också. Packarupp mina få saker och börjar bli klar. Fortfarande en stund till lunch. Ska bli skönt att sitta i solen en stund, ta en kopp kaffe och läsa. Jag klär av mig och går ut i vardagsrummet, just som Mina kommer ut. Hon ser mig, stannar till och ser lite chockad ut. Hon har nog glömt att jag brukar gå naken, hade inte väntat sig en naken man. Jag ser hur hon hämtar andan, och sedan minns. Sedan ser hon på mig, som om hon inte sett en naken man tidigare, i alla fall inte medvetet. 

”Oj, glömde, visste inte…”, stammar hon. Sedan rusar hon in till Asta igen. Det ska bli intressant att se hur hon gör. Anpassar sig eller har kläder. Har ingen betydelse för mig, bara jag för vara som jag vill. Efter en stund kommer tjejerna ut, bägge har bikini på sig. Håller var sin handduk i handen och skriker ”vi badar”. Sedan försvinner de ner mot bryggan och jag hör två plask en liten stund senare.

Jag gör lite kaffe, tar en bok, en dyna och går ut och sätter mig i trädgården. Så skönt! En hel vecka utan jobb eller något. Bara vara, laga lite mat, umgås med tjejerna, läsa. Kanske få sköta kroppen lite på, eller snarare med, egen hand. Astas mamma och jag har flutit isär under senaste tiden, inget samliv. Och jag vet att hon inte uppskattar att jag onanerar så hon ser det. Nu har jag mitt eget rum och gör vad jag vill. När jag sitter i solen, känner vinden lätt mot min hud är det så skönt. Sluter ögonen lite. Känner hur solen ger mig D-vitamin när den värmer upp min slumrande kropp. Ena handen söker sig ner, tar lite på min kompis, som vaknar till. Så skönt att bara sitta, blunda och känna. 

Då hör jag tjejerna som kommer tillbaka. Tar snabbt bort handen, men min penis är nu ganska blodfylld. Tja, inget att göra något åt. Att försöka skyla den gör saken bara värre. De kommer upp, bubblande av energi. 

”Vattnet var jätteskönt. Alldeles varmt”, säger Mina. Sedan stannar hon upp ”oj, ehh, ursäkta”, fortsätter hon när hon ser mig. 

”Men, pappa. Du är hopplös. Jag har ju kompis här”, säger Asta, sätter händerna i sidorna och ser strängt på mig. Hon har sett mig tidigare, men blir lite generad när hon ser att Mina reagerade. 

”Ursäkta, men du vet ju att jag inte gärna har kläder på mig. Skönt att bara sitta och drömma i solen”, säger jag.

”Det är okey. Tycker du är fin, blev bara lite överraskad. Har inte sett någon på det sättet tidigare”, säger Mina och rodnar.

”Okey, nu har ni sett mig. Dags för lunch? Det blir bara ägg, mackor och filmjölk. Hjälper ni till att plocka fram, så kokar jag äggen?”

Vi går in i köket och jag tar fram ägg och kastrull. Sätter på spisen och tar tid. Tjejerna börjar plocka fram övriga saker och bör ut det till bordet i trädgården. När det är dags att äta tar jag på mig en tröja. Tycker inte att bara överkroppar är så trevligt vid matbordet. Att jag inte har något nertill syns ju inte under bordet.

Tjejerna har tagit av sig sina våta badkläder. De var ute och hängde upp dem på tork och jag hann se en skymt av dem, innan de snabbt gick in igen. Nu kommer de ut med ett tunt linne och shorts. Vi pratar och har skoj under lunchen. Jag ser hur Mina då och då sneglar på mig. Tycker nog att jag är lite konstig, kanske en äcklig gammal man som blottar sig. Tror det finns lite av både det och lite spännande. Tja, hon får vänja sig. Asta, brukar däremot inte vara blyg, men vill väl att hennes kompis ska känna sig bekväm. Hon är en bra kompis. 

Efter lunch börjar jag med lite underhåll av huset. Inget arbete, men ett hus kräver lite kärlek, och just nu är det fönster som behöver målas. Börjar slipa ett för att sedan måla det. Förbättrar fönsterkittet också. När jag är klar med ett fönster går jag ner till brygga för att ta ett dopp. Skölja av mig slipdamm. På bryggan ligger båda tjejerna och solar, nu har de tagit av sig bikinitoppen. De hör mig inte, jag hinner njuta av åsynen. Minas bröst är små, eller nätta är ett bättre uttryck. Ser delikata ut. Mitt i det svarta lyser en lite ljusare bröstvårta. När de hör mig, tittar Asta upp och säger bara hej. Mina tar upp en arm, håller för sina bröst. Ser generad ut. Jag säger hej tillbaka, går fram till bryggkanten och kastar mig i. Ett närmast perfekt dyk, tycker jag. Simmar runt en stund. När jag kommer upp igen har flickorna tagit på sig överdelen. R

Jag sätter mig på bryggkanten och pratar lite medan jag torkar. Går åter upp till huset och sätter mig med min bok. 

Till middag grillar vi en kyckling. Sallad till. Nu har vi alla kläder på oss. Sitter och pratar och spelar kort innan det är dags att sova. Vi gör oss klara. Jag klär av mig och går in i badrummet för att borsta tänderna. Dörren är olåst så jag går bara in. Där sitter Mina på toaletten. ”Oj då ”, säger jag, backar ut och stänger dörren. Efter en stund kommer hon ut.

”Glömde låsa”, säger hon och försvinner in i tjejernas rum. Jag gör mig klar och lägger mig. Tar upp min iPad, kanske läsa något skoj innan det är dags att sova. Loggar in på bubblan.nu och börjar läsa en novell. Som vanligt dröjer det inte länge förrän jag har fullt stånd. Tar fram en penisring och trär över min kuk. Drar ner den så långt som möjligt. Den gör att jag kan ha stånd och onanera länge. Ringen har en öppning på två centimeter och min diameter är fem, så den sitter riktigt hårt. Jag läser och runkar, har en riktigt skön stund, när min dörr helt plötsligt öppnas och Asta trippar in. Hon stannar när hon ser vad jag gör. ”Oj, kommer jag olämpligt? Inte meningen. Kan inte sova. Mina sover som en stock, tänkte få krypa ner hos dig en stund”. Så ser hon min ljusblå penisring. ”Vad är det där?”

Jag förklarar vad det är. Hon har aldrig hört talas om det. Tittar med stora ögon på min penis, som verkligen blir stor när allt blod är kvar och bara fylls på. Hon har ju känt på mig tidigare, tillhör lite av en förälders uppfostran, tycker jag. Nu sträcker hon fram handen och känner efter. ”Vad stor den är. Och ditt ollon ser gigantiskt ut. Men gör det inte ont?”, undrar hon.

”Jo, om jag har den för länge. Den stasar blodet, och gör att man bara kan ha den en begränsad tid. Men håller mitt stånd under tiden”, säger jag. ”Men jag är klar, kryp ner om du vill”.

Hon kryper ner bredvid mig, ser på när jag tar loss ringen. Hon ber att få känna på den. Töjer ut den och märker hur hårt den sitter. Sedan lägger hon den på nattduksbordet, kryper intill mig och ligger stilla. Jag är fortfarande hård, vänder ryggen mot henne och lugnar mig så småningom. Tja, ingen lättnad i kväll. Men det finns flera kvällar.

När jag vaknar på morgonen har Asta försvunnit. Jag går ner och börjar med frukosten. Sitter och dricker kaffe, läser tidningen när tjejerna dyker upp. T

Söndagen går ungefär som lördagen. Jag varvar sköna stunder i solen med att måla fönster och ta ett dopp. Tjejerna är mest på bryggan, solar pratar och har det skönt. På kvällen spelar vi kort, plump. Mina vinner och jag förlorar. 

När jag ligger där i sängen och börjat läsa igen tar jag fram två ringar. Sätter en nere vid kukroten och den andra precis under ollonet. Gör det lite svårare att runka, men ollonet svullnar upp lite mer. Så skönt att smeka det samtidigt som jag läser. Efter en stund står Asta där igen. Ser på mig, ser på min penis med de två ringarna. Hon kryper upp i sängen, sätter sig bredvid mig och börjar känna. Hennes fingrar är så sköna. Hon smeker på ollonet, kan inte slita sina ögon från det. 

”Kan man ha den där ringen på när man knullar”, frågar hon till slut. 

”Språket, min unga dam, språket!”, säger jag lite skämtsamt. ”Vet inte, har aldrig försökt. Kanske är skönt för kvinna, river lite extra. Vad tror du?”

”Vet inte, har ingen erfarenhet. Men kanske…”, säger hon. Efter en stund säger hon ”fortsätt, låt inte mig störa. Jag störde dig i går. Nu får du slutföra. Jag ligger här bredvid dig, får jag det?”

”Visst”, säger jag, kan inte köra iväg henne och behöver verkligen min stund. Slår igen paddan och ägnar mina händer åt mig själv. Asta ligger tyst bredvid, ser på mig. Känner att hon rör sig lite i takt med mig. Reser upp huvudet och ser att hon också onanerar. Där ligger vi far och dotter och onanerar bredvid varandra. Skönt, lite spännande och förbjudet. Vi gör det bara bredvid varandra, vi rör inte varandra. Min orgasm närmar sig. Kuken rycker och vill spruta, men det sipprar bara ut en droppe. Tar bort ringen runt ollonet och då väller det ut. Asta kommer ungefär samtidigt, att döma av hennes andning. Jag tar bort även den andra ringen, pussar Asta på huvudet och vänder mig om. Efter en kort stund sover vi bägge två.

Tjejerna sover länge på morgonen. De får göra sin egen frukost. Kan inte vänta på dem. Jag skriver en lapp, åker in till närmaste affär och köper lite mera mat. När jag kommer tillbaka står de och väntar på mig. Asta säger ”jag måste åka hem, mamma har skadat sig. Brutit armen verkar det som. Kan jag ta bilen? Kommer tillbaka senare. Mina vill stanna och sola. Är det okey?” Självklart, tycker jag, ger henne bilnycklarna. Hon fick körkort för en dryg månad sedan. 

När hon åkt går Mina ner och lägger sig på bryggan. Hon behöver ju inte få mer färg, men är väl skönt att ligga i solen. Och få D-vitamin, om inte annat. På eftermiddagen ringer Asta och säger att hon stannar över natten. Hjälper mamma. Klarar vi oss? Klart vi klarar oss. Mina tycker nog det är lite trist, men jag får försöka sysselsätta henne. Före middagen ger jag henne en skål och ber henne att plocka de röda och vita vinbären, som finns i trädgården. Gott till efterrätt. Fisk och färsk potatis till huvudrätt.

Under middagen frågar jag hur hon tycker det är här. Lite trist att inte Asta är här, men förstår att hon måste hjälpa sin mamma. 

”Du var ju här förra året med och tyckte det var okey att jag och då även Asta var nakna. Känns det annorlunda i år?”, undrar jag.

”Ja, jag vet inte. Lite konstigt. Inte så van att se någon naken. Jag är väl lite blyg, vill inte själv gå omkring naken”, säger hon. 

”Är man ovan vid det så förstår jag att det känns lite udda. Men du har vant dig vid mig i alla fall?”F

”Jo, och det känns bra. Lite pirrigt ibland. Och du ser jättebra ut, tycker jag. Spännande att se dig. Inte så van numera att se naket”.

”Tack, roligt att du inte tar anstöt, i alla fall. Själv tycker jag att det är befriande att gå omkring som Gud skapade oss. Så här på semestern är ju egentligen enda tillfället. Svårt att göra i vardagen. Hur skulle det se ut”, säger jag och hon brister ut i ett klingande skratt. Tror hon såg bilden framför sig när jag går naken på gatan hemma.

På kvällen surfar vi runt för att hitta en film vi kan se. Vi hittar en fransk film, de gör ju ofta bra filmer. Den är både spännande och lite romantisk på en gång. Mycket välgjord. Vi sitter i soffan. Mina har ett linne och shorts på sig, jag är fortfarande naken, det är en varm kväll. Lite drygt halvvägs in i filmen hamnar hjälten och en kvinna i en mycket sensuell scen, som sakta går över till att bli erotisk. Mina skruvar på sig, håller en hand mellan sina ben. Jag ser att hon rör fingrarna. Själv blir jag klart påverkad, vilket blir mycket uppenbart. Mina sneglar på mig, tittar bort och tittar en gång till, nästan stirrar. Hon andas häftigt, har svårt att slita blicken från min mycket hårda penis. 

Efter en stund måste jag säga något. ”Ja, ursäkta, men det är sånt som händer. Filmen påverkade mig, som du kan se. Var ingenting jag direkt kunde styra, men går snart över”.

”Oj, ja, ursäkta att jag stirrade. Har aldrig sett en man riktigt så tidigare. Måste fråga: hur känns det? Gör det ont? Ser ut att spänna. Den ser så stor och hård ut. Hur hård är den?”

”Bra frågor. Nej det gör inte ont, det är faktiskt skönt på ett sätt. Hur hård den är. Ja, vill du känna, så varsågod, den är inte ömtålig”. Mina sträcker tvekande ut sin hand mot mig. Tar lite lätt i på penisen. Drar snabbt bort handen igen. För att sedan komma tillbaka. Nu mer rakt på, håller om, klämmer,  den lite grann.

”Vad hård den är, men samtidigt konstigt mjuk. Skön att känna på. Tack”, säger hon, men har svårt att släppa mig. Hon för handen sakta upp, känner på ollonet. Tar sedan båda händerna runt den, drar lite. Känns mycket skönt. Helt plötsligt inser hon vad hon gör. Drar tillbaka händerna och rodnar. Jag ser på henne. Hon är klart påverkad, ser ut att ha blivit en våt fläck i grenen på de tighta shortsen. Vi lutar oss tillbaka, fortsätter se filmen. När den är slut, säger jag god natt, går och borstar tänderna och går in till mitt rum. 

Jag är fortfarande uppe i varv, kåt, efter filmen och hennes händer på min kuk. Har hon aldrig varit med någon? Är hon oskuld? Det verkar så, eller så var det mycket mörkt när hon blev av med oskulden. Det är fortfarande varmt, jag ligger naken ovanpå sängen. Letar efter en mysig novell. Trär på en penisring nere vid roten och gör mig redo för en skön stund. 

Jag hör hur Mina gör sig klar och till slut stänger dörren till tjejernas rum. Jag läser och onanerar. Så skönt. Men mest är mina tankar på Mina och hennes utforskande händer. Då hör jag en liten knackning på min dörr. Jag ligger där med ett stort stånd, pekandes rakt upp. Vad ska jag göra? Ahh, hon har ju redan sett mig, ropar ”Kom in”.

”Oj, oj, ursäkta. Men måste få lite hjälp. Har fått en fästing, kommer inte åt den och den kliar så”.

”Kom fram här. Jag brukar klara av de flesta fästingar. Var sitter den?”

”Pinsamt. Den sitter mycket olämpligt. Den, ahh, den sitter, ahh på min blygdläpp, eller snarare på insidan”, säger hon och ser mycket olycklig ut. Hon har bara ett par trosor på sig, och kommer fram till mig. Jag tänder ljuset för att se bättre. 

”Lägg dig på sängen här. Nej med huvudet neråt, behöver ha lampan för att se”. Jag går fram, böjer mig över henne. ”Du måste ta av dig trosorna om jag ska komma åt”.

Jag står där och tittar på henne, fortfarande med ett enormt stånd. Lägger sig inte med ringen som hindrar blodet från att rinna bort ur kuken. Hon tar lite tvekande av sig trosorna. Jag böjer mig ner ännu mer. Ser ingenting. ”Jag måste sära lite på dina läppar, för att se den, är du okey?”, frågar jag och får en nick till svar. Hennes blygdläppar är lika mörka som hon och hon är helt rakad, inget hår i vägen. Jag särar lite försiktigt på hennes ben och sedan på hennes yttre blygdläppar. Innanför är hon helt skär, en fantastisk kontrast mot hennes hud. Känner lite på den ena läppen. Där känner jag fästingen. Ser den. Är inte så stor, men är nog mycket irriterande. 

”Jag måste hämta en pincett”, säger jag och går ut i badrummet. Tar pincetten och en tub med xylocain-salva. Hon ligger kvar på precis samma sätt när jag kommer tillbaka. Går fram, särar på blygdläpparna igen. Ser det lilla monstret. ”Nu kommer jag att dra bort den med pincetten. Kan kännas lite. Är du med?” Sedan sätter jag pincetten mot fästingen, får ett bra grepp och drar till. Den sitter ordentligt fast, men lossnar. ”Där fick jag den. Ligg stilla. Måste se och känna att jag fick bort hela”, säger jag. 

Särar lite mer på hennes läppar, känner med fingret efter blygdläppen. Hon känns fuktig. En operation som inte går förbi utan att märkas. Sedan tittar jag. Lite svårt att se ett svart ben i den svarta läppen. Känner med fingrarna, drar ett finger fram och tillbaka. Mina stönar till. Jag kan inte känna något, bortsett från en liten svullnad där den satt. Men hennes läppar har blivit lite fylligare, när jag hållit på. ”Det kan nog klia lite efteråt. Jag har lite bedövningssalva. Vill du att jag ska smörja dig lite med den, så att du inte har så ont av fästingen?”

Mina nickar ”ja, tack”, får hon fram. Jag tar en klick på fingret. Öppnar upp henne med andra handen och smörjer in där fästingen satt. Kan inte låta bli att dra mitt finger fram och tillbaka i hennes härliga springa, som nu är mycket våt. När jag står där lutad över henne känner jag en hand som tar om min penis igen. Gudars skymning, vad skön den handen är. Hon gnyr och ber mig ”smek mer, behöver nog mycket salva. Det var så skönt när du smörjde mig. Åhhh, vilken härlig snopp du har. Så len, mjuk och hård. Åhh, vet inte, behöver mer, snälla”, kommer det från henne. Jag behöver inte ge mer salva, hon är redan så våt, mitt finger glider lätt i hennes springa. Nerifrån och upp. Känner den lite hårda knappen. Cirklar lite runt den och hör hur hon stönar, munnen är nästan helt öppen, hon andas alltmer stötvis. Jag tar ena handens fingrar och smeker hennes lilla knapp medan den andra handens fingrar kommer in i hennes helt oanvända slida. Pullar och gnuggar henne. Hon vrider sig under mina händer, stönar, gnyr, om vartannat. Greppet om min kuk är stenhårt. ”Åhhh, jaaa, åhhh, ja, ja, ja”, gnyr, stönar hon och kommer i en våldsam sammandragning. Jag smeker bara lite lätt under tiden. Tar ut en hand och för den mot hennes bröst. Smeker det, kramar det under hennes orgasm. 

När hon landar slappnar hon av. ”Snälla, snälla fortsätt, lämna mig inte. Åhh, vad skönt, snälla”, får hon fram. Jag fortsätter krama hennes bröst, men tar det lugnt med hennes sköte. Hon måste få hämta sig. Hon håller fortfarande om mig. Drar i min kuk. Jag drar ner henne lite i sängen. Särar på hennes ben och kryper upp mellan dem. Hon har greppet kvar, drar mig till sig. 

”Vill du verkligen det här? Vill du att jag kommer in in i dig?”, frågar jag, vill ha hennes medgivande.

”Ja, ja, jag vill. Har velat det länge. Har varit så kåt hela tiden, kom in i mig. Men snälla, var försiktig. Har aldrig haft någon man där, bara andra saker. Snälla, snälla”, kvider hon.

Mitt ollon är nu precis ovanför hennes blygdläppar. Sakta låter jag ollonet dela på de yttre läpparna. Så skönt, vet inte vem av oss som behöver det här mest. Sakta kommer mitt ollon in i henne. Nu är hela inne, möter hennes inre läppar, delar på dem och känner början på hennes slida. Trång? Ja, så gudomligt trång. Måste ta det sakta. Nu är ollonet och två centimeter inne i henne. Det tar emot. Jag drar mig ut lite, juckar lite där i öppningen och märker att ytterligare en centimeter till kommer in. Totalt sex centimeter. Tolv kvar, om jag får in hela. Sakta ut och sedan in, ut och in lite längre. Efter flera minuter har jag nu nästan hela inne. Går inte längre. Ligger stilla. Lyfter på huvudet, ser på henne. ”Hur går det för dig?”, frågar jag viskande.

”Bra, gjorde lite ont en stund, nu bra, skönt att känna dig där, spänner ut mig. Vänta lite, låt mig bli van”, mumlar hon. Jag ligger stilla, låter henne vänja sig. Efter en stund gör jag några små rörelser. Bara ut en liten bit och sedan in igen, ungefär som jag gjorde när jag skulle in. ”Skönt, rör lite till. Skönt”, säger hon.

Jag börjar sakta röra mig ut och sedan in. Varje gång lite större rörelser. Hon är trång, jag har nog aldrig känt något så trångt. Huden på kuken rör sig fram och tillbaka över skaftet när jag juckar. Förhuden dras ut över ollonet för att sedan dras tillbaka igen när ollonet borrar sig in i henne. Efter en stund börjar hon följa mina rörelser, juckar tillbaka. Ibland i takt, ibland otakt. Ett leende har spridit sig över hennes ansikte. Hon ser ut att njuta. Jag håller om hennes små fina bröst samtidigt som jag nu knullar henne. Kan jag spruta i henne? Har inte långt kvar. Måste vila en stund. Drar ner på takten, stannar av.

”Gick det för dig, är du klar?”, frågar hon.

”Nej, måste vila. Annars kommer jag att spruta. Vila lite, så kan jag fortsätta igen. Får jag komma i dig?”, frågar jag.

”Förstår, har skydd, p-stav. Kom i mig. Vill känna hur det är”.

Jag börjar knulla igen, lutar mig fram och kysser henne. Första kyssen, men inte sista. Hon kysser bra, för att inte vara van. Provar med att sticka in tungan. Hon svarar med sin. Vi knullar och hånglar på en gång. Hon bryter kyssen, måste andas, har munnen öppen och låter i falsett ”jaaa, ohhh, jaaa”. Nu är det inte långt kvar. Jag låter henne komma först. När hennes orgasm har ebbat ut, fortsätter jag att knulla henne, allt snabbare. Känner de välbekanta sammandragningarna, märker hur min säd pumpas ut i hennes inre, fyller henne, så som min kuk gjorde. Hon ser på mig, viskar ”tack, tack. Det var underbart. Har inte upplevt något liknande. Är det så här skönt att knulla? Måste göra det mycket mer”. Jag drar mig ut henne. Lägger mig bredvid. Kysser henne och kramar om henne. 

Med fötterna i huvudändan, somnar vi bägge två, tätt omslingrade. Vi vaknar efter några timmar, går upp och kissar, håller varandra i händerna på väg till och från toaletten. Lägger oss på sängen igen, nu i rätt riktning och somnar om. 

När jag vaknar på morgonen ligger hon fortfarande där, näsan i min armhåla. Som vanligt på morgonen har jag ett praktstånd, behöver smyga upp och kissa. När jag börjar röra på mig, vaknar Mina. ”Hej älskling, har drömt en massa underbart i natt”, mumlar hon och vill hålla mig kvar. 

”Måste kissa, kommer strax”.

”Skynda dig, vill ha dig igen. Och igen. Och igen”, säger hon. 

När jag kommer tillbaka ligger hon på rygg, benen lite särade, och smeker sig mellan dem. Ena handen kramar ett av brösten. När jag ser henne växer min kuk, som just hade slaknat lite efter toalettbesöket. Står och beundrar henne, hon är enormt söt och fullständigt erotiskt upphetsande. Kan inte minnas att jag blivit så kåt bara av att se på en kvinna. Går fram, kryper upp på knä mellan hennes ben. Särar mer på dem och sätter mitt ollon mot hennes öppning. Hon nickar och säger ”kom, kom”. Hör behövs inget förspel, vi är båda helt klara. 

Även om hon blev uttänjd i går, är det bäst att ta det försiktigt nu också. Juckar sakta fram och tillbaka, glider in en kort centimeter i taget, tills jag är helt inne. Längre in än igår? Känns nästan så. Vi vilar en stund innan vi börjar röra oss sakta, nu bägge samtidigt. Hon är snabb på att lära sig. Hon särar ännu mer på benen, jag stoppar in en kudde under hennes rumpa, så nu kommer jag ända in. Slår lite lätt i botten, tror jag, men hon låter inte som att det är obehagligt, tvärt om. 

Morgonknull är bland det bästa jag vet, strax efter att få ta en oskuld. Nu får jag bägge. Vi har hela dagen på oss, ingen brådska. Sakta knullar vi, känner och njuter. Efter en stund måste jag vila. Vi ligger bara där, jag djupt inne i henne. Sedan fortsätter vi. Vilar en stund igen. När jag är på gång den tredje gången säger hon ”nu vill jag att du sprutar i mig. Det var så skönt igår. Vill känna nu innan det går för mig”. 

Hon behöver inte be om fler gånger, jag ökar farten, känner hur min kuk blir stimulerad av hennes inre. Pirret börjar i mellangården, testiklarna, pungen drar ihop sig, laddar för att skjuta iväg en mängd små barn in i hennes väntande sköte. Jag pumpar, sprutar flera gånger, tills jag är helt tom. Sedan lägger jag mig bredvid henne. En hand över hennes fitta. Drar lätt med fingrarna i skåran, känner den lilla bulan efter fästingen. Låter fingret komma upp till hennes lilla pärla och gnuggar lätt på den. Hon börjar nästan omedelbart att gny. Dröjer bara någon minut så kommer hon av mitt finger. Kroppen böjer sig över mig. Pulserar. Munnen öppen och kvider, stönar och kvider om vartannat, tills jag slutar stimulera henne. Då faller hon ner i madrassen och bara ligger och flämtar. Sedan ligger vi och hånglar länge. Efter en bra stund går vi upp och in i duschen. Hon tvättar mig och jag henne. Bägge går vi på upptäcktsfärd, undersöker alla ställen. Pussar på de mest omöjliga ställen. Tills varmvattnet tar slut och det bara kommer kallt vatten. Då torkar vi varandra. 

Jag går ut och gör frukost. Mina kommer ut efter en stund, nu helt naken. Jag tittar frågande på henne. ”Jag har nog kommit över min blygsel nu. Vill också gå naken. Kunna känna på dig och du på mig, bra va”

Vid lunchtid ringer Asta, undrar hur vi har det. Kan bara svara att vi har det bra. Hur bra vill jag inte berätta. Sedan säger jag ”Mina har nog kommit över sin blygsel, går just nu naken ner mot sjön. Vet du att hon har en fantastisk rumpa, som jag ser nu”.

”Pappa, du är hopplös. Prata inte så om mina kompisar. Att vara naken är en sak, behöver inte analyseras”.sedan säger hon att mamma nog klarar sig, men att hon stannar en natt till för säkerhets skull. Jag undrar lite om tjejerna har kommunicerat. Vet Asta om vad vi gjort? Vill hon ge oss en natt till? Vi avslutar samtalet.

Jag går ner till bryggan, ser på Mina som ligger naken där. Vilken fantastisk tjej, kvinna. Jag lägger mig bredvid, bara njuter av att veta att vi har tid att göra det vi bägge vill.

Efter middagen slösar vi ingen tid på TV. Jag börjar uppvakta henne. Vill att hon ska känna sig uppskattad, och att jag vill ha henne. Sakta kysser jag henne, hånglar länge, låter mina händer smeka henne. Kysser mig ner för hennes kropp. Sätter mitt huvud mellan hennes ben och slickar. Hon smakar fantastiskt. Hennes safter rinner verkligen till, blandas med min saliv till en smaskig sås. Tur att jag la en handduk i soffan, vill undvika fläckar som är alltför avslöjande. Min tunga glider fint i hennes skåra. Hon suckar, juckar mot mig. Jag låter min tunga hitta hennes lilla knapp. Suger in den i munnen och slickar på den. Hon börjar röra sig under min mun. Jag lyfter ansiktet för att se på henne. Hon stönar fram ”fortsätt, fortsätt, åhh jag kommer när som helst, fortsätt dumma du”. 

Så jag fortsätter, njuter minst lika mycket som hon. Vad härligt det är att tillfredsställa en kvinna. Känna hennes rörelser, uppleva hennes orgasm. Hon är fantastisk. 

När vi hämtat oss lite, trär jag på en penisring vid roten. Vill pröva hur det är att knulla med en ring precis under ollonet. När ringarna är på plats kryper jag upp mellan hennes ben, sätter ollonet mot hennes ingång. Ser på henne att hon är med, ger tillstånd. Jag tränger sakta in i henne. Det tar emot lite med ringen under ollonet, men jag kommer in, lite i taget. Ollonet blir helt blottlagt hela tiden. En helt ny känsla. Vi knullar så en stund. Frågar om hon vill rida mig. ”Mmm, gärna”, hör jag. Drar mig ur, tar bort den övre ringen, lägger mig på rygg. Hon gränslar mig lite osäkert, hittar var jag ska in. Nu är det hon som styr hur snabbt jag kommer in. Hon drar inte ut på det. Sjunker ner och börjar röra sig upp och ner. Så fin hon är när hon rör sig på mig. Jag kommer åt bägge brösten. Smeker och knådar dem. Verkar som hon gillar när jag är lite hårdhänt. 

Jag drar ner henne, finner hennes mun och vi kysser varandra medan hon knullar. Nu hittar hon sin klitta, ena handen gnuggar samtidigt som vi kysser varandra och knullar. Hon närmar sig en ny orgasm, jag är inte långt borta. Vi kommer nästan samtidigt. Skriker ut på en gång. Sex ska vara lite högljutt. 

Sedan ligger vi bredvid varandra, tillfredsställda för stunden. Vi kysser och smeker varandra, viskar ömma ord. Och sedan känner jag hur hon somnar där i min famn. Som ett litet barn. Så fin hon är med sin mörka hud, så söt, så nätt. Jag ligger och bara njuter, tänk att få uppleva detta igen! Så fantastiskt. Men hur ska det gå i morgon när Asta kommer tillbaka? Och hur med Astas mamma. Vi är ju inte gifta, men ändå. Har ju levt ihop i tjugo år. Först då inser jag att jag är otrogen. Har inte haft en tanke på det. Skäms inte heller, egentligen. Gamla gubbe, vad håller du på med, tänker jag. Knullar en tjej, mer än hälften så gammal som jag, och skäms inte det minsta!

På morgonen upprepas proceduren. Toaletten, och sedan hångel, kyssar, smek och knull. Jag tror vi håller på mer än en timme totalt. Under frukosten ringer Asta och säger att hon är på väg. Framme om en halvtimme. 

Vi sitter nakna ute i trädgården, när hon kommer. Ser på oss, ger mig en kram och går sedan in i huset. Går in insett rum och klär av sig. När hon kommer ut, stör hon med händerna i sidorna och tittar från den ena till den andra.

”Vad har hänt. Ni ser båda ut som ni har käkat upp kanariefågeln. Mina, du har aldrig bäddat en säng i hela ditt liv, så vitt jag vet. Din säng ser ut som du inte använt den på hela tiden”. 

Oj, då, avslöjade! Mina säger ”det har jag visst. Jag la mig där, men hade en fästing som behövde tas bort”. 

Vilket försvar! Och Asta är på direkt. ”Och när den var borta?”.

”Ja, då somnade jag bredvid din pappa. Sedan har han behövt undersöka att fästingen var ordentligt borta. Smörja mig med bedövningssalva och så”.

”Bullshit. Var hade du den där fästingen?”

”I min fitta. Satt riktigt illa till, faktiskt”.

Asta brister ut i ett riktigt gapskratt. Håller sig för magen, kan knappt sluta. Till slut stönar hon fram ”i fittan! Självklart och sedan utforskade min pappa din fitta ordentligt. Inte bara en gång, utan många gånger, kan jag tänka mig. Ni är ett skönt par . Men herregud vad kåt jag blir av bara tanken. Och grattis Mina, nu är du en kvinna. Men vad pappa är vet jag inte. Snuskgubbe, kanske, som förför unga tjejer, tar deras oskuld. Och otrogen mot mamma!”

Hon sätter sig ner på en stol mitt emot oss. Benen lite isär. För ner en hand mellan benen och börjar smeka sig själv. När jag ser det börjar min kuk växa, trots samlaget för en stund sedan. Sneglar på Mina. Hon har också en hand mellan benen och gnuggar i takt med Asta. Tänker bara ”det här är ju helt galet”, och börjar runka lite lätt. Vi sitter där och onanerar, ser på varandra, tills vi alla börjar skratta.

Resten av veckan bodde Mina inne hos mig. Vi knullade minst två, ofta flera gånger, per dygn. Asta ville vara med. Låg bredvid, hjälpte Mina ibland. Höll om henne, fick uppleva vår passion. När vi åkte hem diskuterade vi hur vi gör framöver. Vi ska inte berätta för mamma, det bestämde vi. Mina kunde komma och hälsa på, bo över hos Asta så mycket som möjligt. Det blev lite svårt att hålla det hemligt, Astas mamma upptäckte oss en tidig morgon. Vi var ju inte helt tysta, och ljuden var tydliga. 

Efter det flyttade vi isär, ja tog var sitt sovrum. Det underlättade betydligt för mig och Mina. Ofta var Asta med bredvid, om hon inte var ute på egna eskapader. Hur länge detta kommer att fungera vet ingen, men just nu är det himmelskt, fast helt galet. 

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Ronneby

Vilken trevlig novell.

28/11, 2023 kl. 23:49

#2

Archer

Kommentaren raderad av användaren.

5/8, 2023 kl. 00:07

#1

Kjell-Åke

Härlig novell och skönt att knulla och bli knullad.

2/8, 2023 kl. 23:37