Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/10, 2023 kl. 10:05, av Ludde2

Fortsättning på tre-

Del 3 av 3 i serien Avslutningen

Gustav fick byta plats med Åke när han kom på att hans kuk fungerade som en kuk ska. För Inga blev det ingen större skillnad. Gustav hade mindre kuk.

Efter att han hållit på att stöta i Sveas fitta några riktiga stötar fick Gustav en kraftig utlösning, han sprutade som i fornstora dar och Svea rycktes med i den orgasmen.

Åke noterade Sveas mycket kraftiga orgasm, han kände ett styng av avund, men mest var han glad för deras skull. Han såg fram mot ett blomstrande i umgänge i sängen fortsättningsvis, där även Gustav medverkade.

Det som Svea inte visste något om var att Gustav kollat sin sperma. Den var av mycket dålig kvalitet, av hans spermier var det bara ett par procent som dög till att befrukta ett ägg. Att dom endast knullade ett par gånger i månaden gjorde inte chansen att bli gravid särskilt stor. Men det var nästan den enda möjligheten att fixa en befruktning. Ett par procent av spermierna det var flera tusen spermier.

Den lilla möjligheten som fanns var väldigt nyttig för hans ego.

Han hade fått rådet att han inte skulle ha några utlösningar på någon månad, att spara på sina spermier.

Det var ingen svårighet för honom, det var den normala knullfrekvensen.

När dom knullade skulle han försöka pricka in tiden för hennes ägglossning. Hon försökte att styra det så att Åke knullade henne under hennes ”säkra perioder”, om det fanns sådana.

Hon höll ordning på sina ägglossningar, hon visste när hon var som mest mottaglig, ungefär en gång i månaden, vid dom tillfällena såg hon till att Gustav ställde upp med sitt månatliga knull. Hon ville så gärna ha barn tillsammans med honom och Gustav ville det samma sa han.

Nu hade hon i alla fall blivit gravid, Gustav satte på henne ungefär en gång i månaden, Åke fick hon knulla med varje gång dom träffades om hon kände för det. Oftast så ville hon knulla med honom när dom hade tillfälle att träffas.

Vem av dem som gjort henne med barn var hon nästan säker på, det var förstås Åke.

Det fanns en liten, en mikroskopisk chans att det var Gustav, chansen var mindre än mikroskopisk, det kunde dom inte avgöra med säkerhet förrän efter förlossningen.

Nu skulle dom utnyttja att hon redan var gravid, nu var det fritt fram.

Gustav hade fått en ny renässans, han var tillbaka till tonåren igen. Svea blev nästan rädd, som tur var så hade hennes sexuella aptit ökat avsevärt, så för tillfället orkade hon med båda två.

Gustav ville knulla varje dag, det innebar att Åke inte fick knulla henne som han blivit van vid.

Det fick lösa sej på något vis. Åke hoppades att Gustav skulle komma tillbaka till det som han var tidigare. Det gick en månad och Gustavs aptit visade inga tecken på att avta. Gustavs ökade knullaptit hade smittat av sej på Svea, hon blev kåtare än vanligt, hon klarade av att låta Åke komma till han också ganska ofta.

Till Sveas stora lycka så blev inte Gustav och Åke ovänner, hon lyckades att få dom att knulla henne växelvis, dom kunde hålla till i samma säng och bytas om att vara den som knullade henne. Det där kunde inte hålla i längden det förstod dom. Sveas mage blev större och större, den blev till sist ett hinder, hon blev kåtare och kåtare vartefter magen växte. Gustav och Åke fick hjälpa henne med händerna och med oralsex, Gustav var ovan vid sådant men han lärde sej väldigt fort, som tur var så blev hennes bröst mycket känsliga. Det hade dom varit hela tiden. En av dem kunde massera hennes bröst, suga på vårtorna, småbita och nafsa på dem. Den andra stimulerade hennes fitta för fullt. Dem hade blivit experter på att göra det skönt för henne.

När det var tid att ta sej till BB hade dom bestämt att Gustav skull följa med henne dit, dem var ju gifta med varandra.

Svea och hennes barnmorska hade ett gott förhållande till varandra, Svea hade berättat hur det låg till med faderskapet, att hon ville göra ett faderskapstest och att det inte var frågan om någon konflikt mellan de eventuella fäderna, dem hade lämnat DNA-prov tidigare. Förlossningen gick bra, den tog lite lång tid tyckte Svea, hon fick inga fosterskador som var något att räkna med, hon och barnet, det blev en pojke, fick åka hem efter några dagar, dem kunde återuppta sänglivet när hon kände för det. Hela Sveas kropp utom hennes fitta, som behövde en tids återhämtning, längtade efter att få börja knulla igen. Även fittan längtade efter att få fortsätta som tidigare men hon var sydd med några stygn det måste läka först och stygnen som måste tas bort.

 

Att det var Gustav som var fadern var det ingen som tvivlade på, men dem gjorde ett DNA-test för säkerhets skull som fastslog att Gustav var fadern, han var mycket stolt och mallig.

Jag kunde, jag kunde jublade han för fullt. Jag har gjort en pojke, jag har blivit far till en pojke. Det du Svea det trodde du inte.

Det gjorde hon inte men hon hade hoppats.

Svea blev en aning rädd att han fått storhetsvansinne, det hade han inte men han var väldigt glad, han insåg att det här var med säkerhet det enda barn som han skulle få. Skulle det bli fler barn så ankom det på Åke och Svea att fixa den detaljen. Åke såg fram mot att få många fler knulltillfällen nu när Gustav bevisat att han dög till att avla fram en son. Alla tre var överens om att det skulle göras ett barn till, gärna en flicka.

Stygnen var borta och MVC hade sagt att det var fritt fram att återuppta sänglivet.

 Dem visste om att det inte fungerade att beställa en flicka, det fick bli som det blev. Det skulle bli så snart som möjligt ville dom. Sveas förlossning var helt problemfri, inga stora förlossningsskador, dem kunde börja tillverka den där ”flickan” nästan direkt, det enda lilla problemet var att Svea ammade sonen, det fungerade som preventivmedel, hennes ägglossning hade inte kommit igång ännu. Men det gjorde inte så mycket, knullandet var mycket angenämt ändå, så det gjorde dom väldigt mycket. Även Gustav var med på det där knullandet, han hade inte tappat sugen så som han trodde att han skulle göra. Det låg nog till så att dem eggade varandra till stordåd, den som var gladast för det var i alla fall Svea hon fick precis allt hon behövde, nästan mer än vad hon behövde. Det var Sveas ansvar att se till att hon blev gravid igen. Svea var ju inte den som fixade en befruktning, hon kunde bara underlätta och styra samlaget till det lämpligaste tillfället, det var inte så svårt båda två var mer eller mindre kåta hel tiden, gärna så att Åke var fadern vid den graviditeten. Någon form av preventivmedel var det naturligtvis inte tal om. Svea använde inte något och både Gustaf och Åke sprutade det som dem hade, nu fick det inte finnas något hinder för nästa graviditet.

Dem slog nytt familjerekord i att knulla, nu var det Åkes tur att prioriteras.

Svea hade fullt upp med att ta hand om sonen och klara av att knulla med killarna så mycket som dom ville, det vart full sysselsättning för henne, killarna ville väldigt mycket, hon var inte helt ovillig hon heller.

Trots det där rekordet så tog det oroväckande lång tid utan något hände med Svea, dem hade nästan givit upp hoppet.

Skam den som ger sej så dem körde på som vanligt med Åke som försteälskare.

Det lyckades till sist, Sveas mens uteblev, när den inte kom nästa gång heller, började dem förstå att det tagit sej.

Svea var till sin gynekolog och fick bekräftat att hon var gravid, när det gått så länge att det var meningsfullt med en ultraljudsundersökning för att se vilket kön det var på fostret så lät hon göra en sådan koll. Den visade att det var en flicka. Det blev en stor klang-och-jubelföreställning hos dom tre inblandade.

Ett antal veckor efter den första kollen blev Svea kallad på en ny undersökning, det är ingen fara du behöver inte vara rädd, den första kollen var lite ”suddig”, det har gått lite längre tid och det blir tydligare bilder nu.

Gynekologen gjorde en mycket noggrann undersökning han avslutade och torkade av hennes mage, sätt på dej dina kläder och kom in till mej.

– Som jag sa tidigare så är det inte något fel på dej, felet var på mej i stället det kan man nog påstå.

– Du sitter ner.

Den förra bilden var som jag sa suddig och blev mycket svår att tydda, dom nya bilderna blev betydligt bättre dom visar…..

– Han gjorde en paus innan han fortsatte, Dom nya bilderna visar att,,,,en ny paus.    Den visar att det är två foster i din mage, du är med tvillingar. Det är mycket riktigt en flicka men det är även ett pojkfoster, honom missade jag förra gången, flickan skymde honom.

– Kan jag få en kopia på den nya bilden som jag kan visa upp när jag kommer hem.

När Svea kom hem och visade upp den nya bilden blev det ett jättejubel på killarna, Åke kände sej tvungen att pika Gustav för att han fick till tvillingar. Gustav blev inte arg, han glades över att det var en flicka också.

Svea blev stor vid den förra graviditeten, hon blev inte ett dugg mindre den här gången, däremot så blev hon lite kåtare än vad hon varit vid den tidigare. graviditeten.

I början knullade dem henne växelvis, först Åke ett antal gånger och sedan Gustav ett par gånger om han orkade.

Svea var lyrisk hon var väldigt ofta i sjunde himlen, eller på väg dit.

Mot slutet av graviditeten var dom tvungna att sluta med riktiga samlag, hon blev för stor hon klarade inte av att bli knullad som vanligt.

Det klarade killarna av med gemensamma krafter, dem kom ihåg hur dem gjorde, förra gången och nu hade dem blivit bättre, deras oralsex hade förfinats så att Svea blev om möjligt ännu nöjdare.

 

Gustav kunde fortsätta ett tag till, hans kuk var aningen mindre (kortare) än Åkes kuk, det var ingen risk att han skadade fostren. Han kunde knulla henne när hon stod på knä med fittan mot honom.

 

Nu hade det blivit dags för nedkomst. Gustav fick följa med den här gången också.

Det var Sveas ordinarie barnmorska som tog emot dem, det dröjer säkert ett bra tag innan det är dags sa hon, jag ringer när det börjar bli allvar. Tag med Åke då, det är väl han som är fadern. Gustav åkte hem och berättade för Åke.

 

När dom ringde från BB så sa Gustav till Åke, nu är det din tur, jag stannar hemma hos min son.

 

När Åke kom till BB blev det bråttom födelsearbetet hade redan börjat. Flickan var på gång.

Han hade bara varit där ett par timmar när hon visade hjässan mellan Sveas ben.

Lugn och fin sa barnmorskan, nu är det nära, krysta försiktigt, det här går bra, hon hjälpte till väldigt försiktigt. Hon fixade navelsträngen och lämnade flickan till en kollega.

Jag tror banne mej din bror vill ut han också, han vill inte vara ensam kvar.

Du ska väl inte börja jaga flickor redan, det där är dessutom din syster henne låter du bli, sa Åke.

För att just fött tvillingar så var Svea förvånadsvärt opåverkad. När flickan var född, hon var störst, så var det rena motorvägen för pojken. Han föddes den rätta vägen med huvudet först. Den här gången var lindrigare än den förra gången sa Svea, det blir bra för framtiden, vad hon kunde mena med det.

Mitt i all uppståndelsen så slogs Svea av en hemsk tanke.

– Jag har varit kåt som en marskatt den senaste tiden, kattorna kan ju få ungar med olika fäder.

– Kan det vara samma sak med mej, kan det vara olika fäder till barnen????

Barnmorskan, det var samma som det brukade vara, svarade att det kan vi testa om du vill, jag har aldrig varit med om det under alla mina år, jag är osäker på om det är möjligt hos människorna.

På kvällen när barnmorskan var på väg hem, stack hon in huvudet i Sveas rum.

– Dina tvillingar är helsyskon, dom har samma far och är tillverkade vid ett och samma samlag så vitt vi kan bedöma.

 

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.