Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/10, 2023 kl. 11:56, av DaoDao

Den gröna nyckeln

Del 2 av 3 i serien "K" - och MER!

Min historia är lite märklig. Men ni kan förstå den mer, om ni sett min inspiration - "F", från början av 1980-talet. Heter också "F" - and moore". Försöker lite hitta samma anda i denna novellserie.

Nåväl, är är del 2 - håll till godo.

Adam vände om och sprang för allt han kunde från den framstörtande riddaren. Riddaren bar heltäckande plåtrustning och greppade ett stort långsvärd. Själv var Adam helt naken, efter ha förlorat sina kläder i klassrummet med de ilskna föräldrarna. Längre fram såg han den där dvärgclownen som hade lett honom in i klassrummet. Nu stod denne vid en halvöppen dörr och gjorde tecken att Adam skulle springa in där.

Det fanns inte tid att tänka. Vad som helst torde vara bättre än att få en ursinnig riddares svärd genom kroppen. Snabbt sprang han in i rummet och clownen kom efter och stängde dörren. Det fanns ingen lås så clownen höll emot det väntade försöket för riddaren att ta sig in. Adam förstod att clownen inte skulle klara det själv, och lutade ryggen mot dörren och hjälpte denne att hålla emot

Snart kom den stora smällen när riddaren försökte komma in. Han lyckades nästan redan på första försöket. Därefter blev det en kort tystnad, innan det brakade till igen. Men nu var det svärdet som for genom dörren i hela dess längd. De båda som höll emot hade jättetur att den trängde igenom just mellan dem båda. Clownen pekade på den enda andra dörr som fanns i utrymmet.

”För att klara nästa utgång
Bör du ha ett heligt fjong
Det må vara lockande och väldigt skönt
Men igenom kommer du inte om det ej är grönt.”

Clownens röst var ljust som ett barn. Var det ett rim? En gåta som skulle hjälpa honom bort från riddaren? Han ville inte lämna clownen själv. När riddaren drog åt sig svärdet igen, så det försvann ut, och clownen uppmanade honom att gå NU.

”Riddaren vill åt dig, inte mig!”

Adam kastade sig mot den andra dörren och slet upp den. Snabbt var han igenom och smällde igen den. Denna hade flera reglar för att kunna låsa dörren, och han låste den snabbt.

Han hörde ingenting bakom den dörren, men snart fylldes hans öron av andra ljud. En massa stön och småskrik och rörelse. Näsan fylldes av doften av sex – fittsaft, sperma, svett och väldoftande olja. När han vände sig om, såg han att det här var ett ganska stort rum, kantat med grekiska pelare och draperier. I mitten stod en rund fontän krönt med en staty över den grekiska guden Bacchus. Fontänen sprutade inte vatten, utan rödvin.

Och överallt var det mer eller mindre nakna kroppar. Golvet täcktes av en gigantisk erotisk ormgrop där mängder av människor knullade hej vilt. Kvinnor och män i alla storlekar och en stor variation av hud- och hårfärger, alla lika vackra. Snart märkte han också att det inte enbart var människor. En faun stod och tog en kvinna med hopfällda vingar bakifrån. Flera varianter av horn på både män och kvinnor, och de små ljus han såg flyga omkring, var små feer. Ljudet och doften av ren sexuell njutning, och han kände spontant att här vill han stanna.

Men en rejäl smäll på dörren bakom honom påminde om att riddaren inte gett upp. Vad hade han gjort HONOM, som gjort honom så rasande? Ytterligare en smäll, som fick reglarna i dörren att verka vilja ge sig snart, fick honom ur funderingarna och han började förflytta sig framåt över golvet.

Det var väldigt svårt om man ville undvika att trampa på någon, eller hålla balansen. Då och då trampade han på nått blött och någon han passerade kunde greppa tag i hans ben och smeka det. Några händer greppade hans lem när han passerade och när en ung skönhet sög in hans kuk i munnen och började suga honom ville han VERKLIGEN stanna och njuta. Men han märkte att dörren bakom honom nu började ge vika, och i andra öppningar vid sidan om syntes de arga föräldrarna. Den utpekade dörren var verkligen enda vägen han kunde ta för att komma undan dem.

Vid ett tillfälle ramlade han ner i högen av inoljade kroppar, och snart kände han en slida träs över hans lem och en medelålders vacker kvinna böjde sig mot honom för att kyssas. En kort stund kände han sig omsluten av kroppar och tänkte att han säkert kunde ligga dold här och samtidigt njuta av situationen. Men hans sunda förnuft tog honom tillbaka till verkligheten och han tog sig mödosamt upp på benen igen.

Just framme vid dörren var det en liten yta golv som ingen kropp täckte. Det fanns inget dörrhandtag eller ett nyckelhål. Hade clownen lurat honom? Det fanns en lite utbuktning på dörren, ungefär där ett handtag skulle ha suttit. När han kände på den var den mjuk, till skillnad från resten av den vackert snidade trädörren. När jag fingrade på den mjuka bulan, öppnades en springa i mitten och han kände genast igen att det var en fitta han hade i sin hand. Den blev snabbt fuktig av hans fingrande, och av ren automatik körde han in ett finger i slidan. Den var trång men såphal.

Helt klart är detta en form av nyckelhål. Hur var det nu ramsan clownen hade sagt till honom var? För att klara nästa dörr, var han tvungen att ha stånd… Ja, det hade han ju fått igen, även om lemmen hängde aningen halvsegt. Med sin andra hand runkade han upp kuken tills den var hård nog.

Lite krångligt var det att pressa kroppen mot dörren men när väl kuken kunde glida in i nyckelhåls-fittan var det så skönt att den obekväma ställningen snart var glömd. Det var en smått gudomlig slida detta. Resolut började han stöta in och ut, medan han flämtade med ena sidan av ansiktet pressat mot trävirket. Skönt var det, men dörren öppnades inte.

Det var mer med versen… Han stannade till med lemmen så långt in han kunde komma. Grönt..? Vad var det som skulle vara grönt? Var det att något skulle bli godkänt, eller var det konkret färgen som åsyftades?

Så minns han plötsligt vad hans hade sett i orgien, men inte brytt sig om. Han hade sett styva lemmar som var färgade! Men hur blev de färgade? Tanken ledde till mer han hade noterat. Det fanns varelser som inte var människor, men var väldigt lika. En kvinna hade haft smidigt rött skinn, med tillhörande svans och horn – så hon såg ut som hämtad från helvetet. Sexig som attan var hon i alla fall, och en ung mans ganska stora lem hade glidit ut och in i hennes slida – och var då röd.

Kuken färgas av i fittorna på kvinnliga varelser vars utseende domineras av någon färg!

Han drog sig ur och vände sig om. Det första han såg var riddaren. På grund av sin plåtrustning var han inte lika smidig som Adam hade varit, och han hade inte kommit långt. Men någon gång skulle han komma fram, och fitt-dörren var hans enda väg ut. För att komma undan.

Lite småsvettig letade han efter en grönaktig kvinnlig varelse, men de enda som hade sådan färgton var de små pixi-älvorna som flög omkring som små ljusbloss. De må vara snygga som attan, men kropparna var bara en handstorlek, som mest. Helt omöjliga för honom att köra kuken in i.

Men så såg han att de kroppar som hade toningar åt någon färg alla var åt någon grundfärg. Grön var ingen grundfärg. Vilka grundfärger var det nu man skulle blanda för att få till grönt? Fan, han var så stressad att han knappt kunde tänka klart… Så kom han ihåg sin bildlärare och en övning de hade behövt göra om just detta.

Grönt var en blandning av blått och gult!

Mycket riktigt fanns en kvinna nära intill honom som hade ett blått skimmer på sin hud. Det var en smidig kvinna med stora bröst och ihopfälda vingar på ryggen. Som om han var väntad, var hennes nakna rumpa vänd mot honom. Bara några steg och ner på knä så var han där. Flickan tittade bakåt mot honom när hon kände hans närvaro. Ögonen var stora och pupillerna var som hos en katt. På kinden hade hon även små typ morrhår. En liten mun gick från undrande till leende när hon såg honom. Det var tydligen bara att ta för sig. Hon svankade väldigt smidigt, och kuken slank bara in utan minsta tryck. Hon var dyngsur, men härligt trång.

Hade det inte varit för att han i ögonvrån såg riddaren envist men långsamt ta sig närmare honom, hade han valt att stanna här. Men nu måste han klara av detta hinder. Då och då kollade han in sin lem när den kom ut ur den trånga slidan, glittrande av hennes safter, för att se om den blev blå. Men än var så inte fallet.

Den ”gula” tjejen dök upp bredvid honom, som på beställning. Väldigt ljus hy och guldblont lockigt hår en bra bit ner på ryggen gjorde henne till en kontrast bredvid den blåskimrande han nu knullade. Det var de spetsiga öronen som gjorde att han förstod att blondinen var en alv, som hämtad från Sagan om ringen. Oavsett var hon en fena på att kyssas.

Den ”blå” flickan började stöna intensivare, vilket gjorde att Adam började åter fokusera på henne. Så gjorde även alven. Nästa gång han såg sin stake, såg han att den började bli blå. Då intensifierade han stötarna, så det riktigt plaskade om dem. Flickan skrek, Adam stönade och alven uppmanade dem på alvspråk. Hela rummet var fullt av suckar och stön, så när den blå kom, drunknade nästan hennes skrik med flera andra. Hårt pressade han sig in i henne, och hennes ena ben började skaka rejält. Flickan kastade med sitt hår och rev blodiga ränder på en oskyldig manlig kropp som råkade vara i närheten.

Plötsligt var kuken fri. Den blå flickan drog sig bort till några kuddar för att återhämta sig. Men han såg inte så mycket mer, då alven puttade ner honom på rygg och gränslade honom. Kuken hans glänste av fittsafter, och var rejält blå. Som någon hade målat honom. Hade han tyckt den förra flickan hade skön fitta, var detta flera strån godare. En alvkvinnas smidiga, starka och väldigt blöta fitta, kändes som den hade skapats just för att passa hans organ.

Hon var så vacker där hon först satt stilla med honom i botten en stund, innan hon började rida honom intensivt. Han smekte hennes unga fasta bröst och nöp på vårtorna. Det verkade hon gilla, för hon skrek till varje gång han bottnade i henne, och kastade med sin väldiga man till hår. Hon knullade honom som om hon var en knarkare som äntligen nådde sin eget Nirvana. Någon mörkhårig skönhet började kyssa henne, och smeka klitoris, och han passade på att köra in två fingrar i vad han tror var den mörkhåriga kvinnans slida. Det var så många olika kroppar omkring dem.

Så stannade alven sina rörelser med honom längst in, och skrek rätt ut på ett vackert språk. Fittan klämde hans lem så det nästan gjorde ont för honom. Hennes smidiga kropp skakade i en väldig orgasm, som verkade pågå i en halv evighet. När hon föll av honom togs hon emot av den svarthåriga och någon rödhårig kvinna. Han verkligen kände att han ville knulla dessa båda också.

Men så såg han riddaren nästan på ett svärdsavstånd från honom, och Adam tvingades fokusera på att komma därifrån. Först nu noterade han att hans kuk hade fått en ny färg – grön.

Snabbt reste han sig upp, på ostadiga ben. Han märkte hur en stor del av hans kropp glänste av fittsaft och han vände med viss sorg orgien ryggen. Med några smidiga hopp, kunde han ta sig förbi några av kropparna på golvet, innan han nådde dörren. Då han inte visste om färgen skulle sitta kvar länge, pressade han åter sin kropp mot trät och lät kuken glida in i det sköna låset. Genast började han stöta ut och in. Först nu märkte han att han själv var nära, så han knullade nästan brutalt, så hela dörren skakade. När han kom svartnade det nästan för honom när han fyllde nyckelhålet med sin varma sperma, puls efter puls.

Han hörde ett lätt klick och dörren gled upp inåt. Följden blev att han ramlade raklång in i rummet bakom, och märkte inte ens hur dörren slog igen just framför näsan på en frustrerad riddare.

Vad är detta för hus egentligen? Och var har han hamnat i NU?

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

jge1969

Är denna fortsättning bortglömd??? Vill ga mer...

22/1 kl. 22:13

#2

Jummi

Kan bara hålla med #ChatNoir.

26/10, 2023 kl. 14:25

#1

ChatNoir

Älskar det bisarra och surrealistiska! Hoppas på en fortsättning snart!

26/10, 2023 kl. 01:20