Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/3, 2019 kl. 19:44, av Baltazar4

Att betala en skuld

Del 2 av 8 i serien Att betala en skuld

Äventyret fortsätter: Trasig bil, uppdrag som ska utföras och filmas. En ovillig son som inte vill hjälpa till om inte mamma.......en moders instinkter.. Sannas intimlaser.... "När fick du kuk senast Mia, du är ju trång som en oskuld.

Datorn läser högt ”gratulerar, ni vann tävlingen Sveriges sexigaste BDSM-MILF för denna vecka, det man vinner är äran.

Ni är den filmen och bilderna som har den högsta visningsfrekvensen från Sverige denna vecka, era bilder har visats 110 000 gånger bara på en vecka.

Vi bifogar filmen och bilderna, titta och njut.

Jag startar filmen och vi tittar medan jag spänner fast mamma först i korsetten och sedan vid köksbordet men bara i hennes ben så hon kan se skärmen bra, hon är bara iklädd korsett, trosor och BH.

Det stod en halvt urdrucken flaska vin på diskbänken.

Mamma tittar intensivt på filmen fast jag tittade mer på mamma än på filmen.

Pling, behöver ni mer pengar?

Säg till i så fall, men då krävs det mer än det ni gjort hittills.

Det kan de glömma säger mamma trotsigt, vi klarar oss själva utan dem.

Kan du svara att det inte behövs.

Okay, jag fixar det säger jag tvekande när jag tänker på vår bil som inte är i det bästa skicket, men jag säger ingenting om det.

Jag har onda aningar när jag svarar nej tack.

Jag pekar på en länk i mailet och säger titta där mamma och klickar på den medan jag sätter hennes händer på ryggen och fixerar dem med remmar i öglor på korsetten.

Hemsidan kommer upp och det är en direktlänk till mammas del på sajten med bild och filmmaterial på mamma.

Hon fnyser lite och säger att är det detta som de gamla snuskgubbarna sitter och runkar till, det är ju patetiskt.

Jag pekar på kommentarsfältet titta där mamma det är inte bara gamla gubbar och öppnar en kommentar.

Mamma läser med stora ögon
”Jesus what a woman, what I wouldn´t do for a piece of that ass” underskrivet med Brad 18 år.

”A true motherfucker, please keep them coming” Joe 25 år

“How can you, show your pussy to your own son and let him fuck you, aren´t you his mother?” Berta 58 år.

“WHORE, give me more Swedish mothers” Father Brown 67 år

“Come on girl; show them the power of the pussy. Go for it” Peggy 38 år.

”If only my mother would have looked like you, you truly are a beautiful woman” Bert 56 år

 

Herregud, vad har jag gett mig in på egentligen

Mamma tittar på en symbol som liknar ett badkar som det står 10 framför.

Vad betyder det där, är det så många som har tittat på mig, vet du det?

Det är alla som har registrerat att de runkat och skrivit en kommentar, det spelar ingen roll om du är man eller kvinna, det ska symbolisera mängden onanerad sperma som en värdemätare.

Dina bilder och filmer har fyllt ca. tio badkar med sperma.

Herregud, det är ju makabert viskar hon hest, sitter det folk och tittar på mig på andra sidan jorden och onanerar till det här.

Hennes tungspets sticker fram för att fukta de torra läpparna innan hon fortsätter, jag är ju bara en medelålders mamma och inte något sexobjekt.

Jag tar av hennes BH och hon reagerar inte på det alls, utan hon fokuserar på sidan och dess kommentarer om henne.

Jag klämmer och vrider på hennes bröstvårtor, hon skjuter fram dem, erbjuder dem med en flämtning.

Jag sätter dit två klämmor av en sort som inte känns lika mycket innan den belastas med t.ex. en vikt.

 

Jag sätter upp webbkamerorna en framför och en bakom.

Mamma frågar, varför sätter du upp dem, vi ska ju inte skicka något mer till dem?

Det här är för mig svarar jag.

Jag vet inte om jag vill det Peter, det känns inte riktigt bekvämt för jag är ju din mamma och det här är inget som en mamma brukar göra.

Det är mycket en mamma inte brukar göra säger jag.

Vi kan titta efteråt, tycker du inte om det kan jag radera det, det är lätt att göra.

Lova det då säger mamma oroligt, är du snäll och scrollar ner på sidan.

Jag scrollar ner samtidigt som jag fäster två vikter i hennes bröstklämmor, de är avpassade för orsaka irritation som eskalerar till smärta.

Ooaaj, stönar hon, vad gör du frågar hon och sänker överkroppen så vikterna stannar på bordet och då släpper smärtan.

Hon höjer sig igen, aaj herregud, vad händer med mig.

 

Svisch låter det när jag smiskar till med ettans flogger varpå hon rycker till och vikterna gungar till.

Hon sänker sig omedelbart, skriker aaaaj mina bröst och flämtar.

Hur känns det mamma frågar jag när hon har landat lite, ska jag fortsätta.

Ja men det gör lite ont och det gick ilningar direkt ner dit svarade hon blygt.

Dit vart då, vad menar du?

Dit upprepar hon och nickar ned mot underlivet.

Menar du hit säger jag och fäster en klämma på hennes klitoris.

Oaaj, ja vad gör du med mig, så här gjorde vi inte förut?

Jag ringde Monica och hon gav mig tips.

Tips frågar hon, vad då för tips?

Det här bl.a. säger jag och länkar ihop klämman på hennes klitoris med vikterna på brösten.

Hon vilar en stund, sedan lyfter hon igen.

Aaaaj gnäller hon när det drar i både bröstvårtor och klitoris.

Jag växlar över dataskärmen så den visar vad webbkamerorna visar.

Åh jösses, det här måste du ta bort sedan, lova mig det.

Man ser ju allting.

Det är meningen också svarar jag och slår till med tvåans flogger.

Jag ser att under henne har det kommit ett par droppar från hennes fitta när jag tar en mellanstor dildo och smörjer in den för att föra in i hennes stjärt.

Hon blundar och stönar högt när den glider in eller rättare sagt tränger sig in i det trånga hålet.

Det är väldigt erotiskt när jag ser dildon knullar hennes stjärt och hur den drar i hennes ringmuskel.

Jag smeker den blöta fittan, slickar den mjukt och under hela tiden knullas hennes stjärt.

Jag ställer mig bakom henne och tar min kuk och penetrerar den våta fittan med ett aaah.

Det är sagolikt trångt då dildon är i stjärten och tar plats.

Jag knullar fortare och fortare, känner ilningarna komma och mamma stönar och flåsar, gör motjuck med sitt underliv.

Sedan den förlösande känslan när det kommer i vågor och på en av de vågorna sköljs mamma med och kommer också.

Efteråt ligger hon helt stilla och blundar fortfarande, jag står bakom fortfarande kvar i det sköna hålet.

Jag vill aldrig dra mig ur hennes värme, jag stöter sakta medan jag njuter av hennes fitta.

När hennes orgasm har ebbat ut så vaknar hon till med ett ryck och skriker högt ”Herregud Peter, du kan inte knulla mig utan att jag vill, det är ju våldtäkt, du kan inte våldta din mamma.

Sluta, släpp loss mig genast, hör du vad jag säger?”

Den här gången var jag beredd på hur hon skulle reagera så jag släppte loss henne och sa bara sköt dig själv då mamma.

Jag hörde att hon snyftade när jag gick till mitt rum, hon behövde få vara i fred en stund.

 

Jag ringde Monica under veckan och frågade om mammas reaktion då hon blev arg och skällde ut mig.

Hon svarade att det är en helt normal reaktion, som blir av att psykologiska spärrar släpper på en person som har kämpat för att aldrig tappa kontrollen och det skulle hon ha förvarnat om.

Men det brukar oftast förekomma när ett barn dominar sin förälder som blir undergiven och känner att den tappar sin auktoritet över barnet och inte när pojkvännen dominerar flickvännen.

Något annat mycket viktigt att se till att hon har ögonbindeln på sig hela tiden, då kan hon slappna av och fantisera fritt.

Men det är en process som tar lite tid, det går att snabba på genom att domina henne och utsätta henne för pinsamma situationer förenat med, för henne sexuella lustar utanför hennes bekvämlighetszon.

Hon behöver tid att anpassa sig till det nya som kommer att ske i etapper.

Hon frågade om vi provat rollspel med olika scenarion t.ex. våldtäkt, utpressning, utomhussex och incest brukar vara populära ämnen.

I början ska man vara noga att hon är bunden eller handbojad och med ögonbindel så man förstärker hennes känsla att vara tvingad utan möjlighet att styra över situationen.

Det brukar vara en trevlig resa med mycket upptäckter både om sig själv och sin partner.

 

Hon kommer hem sent på kvällen och säger att bilen är skrot, det hade smällt till i motorn och sedan hade oljan runnit ut genom ett stort hål i blocket.

Vad ska vi göra, vi måste ha pengar till en bil.

Det finns bara två saker att göra, vi måste kontakta sajten eller mormor och morfar.

Nej inte mamma och pappa, nej det vill jag inte göra.

Men jag vill inte visa mig naken för hela världen heller.

Jag skäms så mycket fortfarande, det känns som alla vet vad jag gjort.

 

Har du någon annan lösning?

Nej det har jag inte svarar hon sakta.

Hon suckar djupt, mailar du till dem?

På morgonen bekräftar jag att de hade svarat under natten.

De har godkänt att hon kan köpa en ny bil på avbetalning och beroende hur dyr bil hon köper så kommer de att kräva att hon gör uppdrag mot att de betalar räkningarna på bilen.

Uppdragen är alla av sexuell natur och kommer att vara utmanande eller till och med mycket utmanande för att det säljer bra på sajten

Dyrare bil innebär naturligtvis högre krav på uppdragen, som ska utföras utan protester.

Det enda de garanterar är att hon inte ska behöva riskera livet.

 

Godkänner hon?

Ja eller nej och om hon svarar ja så ska hon signera ett avtal där det framgår att hon förbinder sig att utföra de uppdrag som åläggs henne.

Hon sätter sig ner med en duns på köksstolen, tittar trött framför sig.

Herregud Peter vad ska jag göra och har jag något val?

Det är som att prostituera sig men jag måste ha en bil för min mamma börjar bli dålig till råga på allt elände.

Peter säg någonting då.

Nej du har inget val utan du måste acceptera om du ska ha en bil värd namnet, det vore inte roligt om mormor blir dålig och bilen inte fungerar eller går sönder.

Kan du svara dem och acceptera deras erbjudande Peter.

Nej det kan jag inte för du måste signera det elektroniskt mamma.

Hon ger ifrån sig en tung uppgiven suck och sätter sig framför min dator och accepterar deras erbjudande och signerar med sitt bankID.

Vad ska de hitta på för något, jag har onda aningar mycket onda aningar.

Pling: De kommer att styra mamma genom att skicka SMS direkt till min mobiltelefon, så jag måste hålla koll på mobilteckningen hela tiden så jag är nåbar 24/7.

Vi ska ta oss in till stan och köpa en bil på avbetalning och beroende hur mycket de ska betala varje vecka så kommer uppdragens svårighetsgrad att anpassas efter det.

Uppdragen som börjar så fort de fått första fakturan på bilen ska dokumenteras genom filmning med filmkamera som skickas oredigerade till sajten.

Om vi får för oss att inte fullfölja vårt åtagande så får det konsekvenser, så det rekommenderar de inte.

Uppdrag ett:

Som vi kan börja med utan att köpt en bil, uppsök en salong där mamma ska göra en laserbehandling på sitt kön och anus för att hindra håret från att växa tillbaka.

Det ska filmas när hon gör det och kostnaden tas på faktura som skickas till sajten direkt.

 

Mamma sitter och tittar bedövad på skärmen, hon läser meddelandet flera gånger i förhoppning att det ska ändras men det gör det inte.

Kan du hjälpa mig Peter, jag vet att det är mycket begärt, men snälla?

Jag vet inte mamma, det är jobbigt för jag blir också påverkad av dig, när du är bunden naken och utlämnad.

Du är tillgänglig att bara ta men än så länge bromsar mitt samvete.

Det kan jag säga att samvetet kommer att förlora och vad händer då?

Fan mamma, jag blir kåt eller rättare sagt jag är kåt hela tiden och det är jobbigt att inte få komma till eller knulla kort sagt!

 

Herregud Peter du skojar, jag är ju din mamma och du kan väl inte bli kåt på och vilja knulla din mamma, jag är ju 38 år.

Kan du hjälpa mig eller inte för jag kan inte själv?

Jag är ledsen men jag måste säga nej för jag blir galen när jag ser dig framför mig men inte får röra dig, du nekar din egen son men vill ha min hjälp säger jag med förtvivlan i rösten.

Hormonerna hoppar bock och gör frivolter, det går inte längre.

Jag vänder på klacken och går till mitt rum.

Peter ropar hon förtvivlat efter mig, det här är ju utpressning för jag har inget val, jag har ju redan accepterat.

Det knackar på min dörr efter en stund, är du vaken?

Ja kom in, det är öppet.

Hon öppnar dörren och kommer in, man kan se att hon har gråtit när hon sätter sig på sängkanten.

Jag försöker förstå dig Peter men det är svårt, kan du försöka förklara för mig hur du känner inför det här?

Jag är tvungen att göra uppdragen för jag har ju skrivit på kontraktet och de gick inte med på att bryta det så jag har inget val.

Det är helt enkelt så här att jag är kåt 24/7, jag onanerar 3-4 gånger per dag som en normal tonårig kille och lägger du sen till det vi gör för sajten så blir det för mycket.

Du såg själv på kommentarerna som spände över alla åldrar hur de blev kåta bara av bilderna och filmerna.

Jag som ser det live har det än värre.

Jag ser det i verkligheten men får inte röra, tänk efter på vad vi gör för det är rena pornografin framför mina ögon, det kommer att sluta illa för jag klarar det inte längre.

 

Hon sitter tyst en stund, drar djupt efter andan och säger tyst gud förlåt mig jag visste inte att du kände så.

Tydligt tagen av min omedvetna vädjan till hennes modersinstinkter att hjälpa sitt barn oavsett, till och med att offra sitt eget liv eller kropp om så behövs.

Räcker det om du får röra mig?

Nej mamma, det gör jag under uppdragen iallafall när du ligger framför mig bunden, naken och försvarslös.

Säg vad jag kan göra för att hjälpa dig, prata med mig, jag vill hjälpa dig?

 

Jag drog av mig täcket och bara att blotta mig inför mamma får kuken att resa sig pulserande i takt med min puls tills den är styv och grov.

Titta här och då är du inte ens naken, utan det är bara du som ser på mig naken och det räcker.

Mamma tittar inte på mig utan på min kuk, lägger handen på bröstet andas lätt och tungspetsen som fuktar de torra läpparna, jag ser att hon förstår hur jag känner.

Vänta en kvart kom sen till mitt rum så får vi se viskar hon hest.

Hon reser på sig och går till sitt rum, jag tittar efter henne när hon går med en kvinnas gång, höfterna vickar när de rör sig förföriskt och feminint, lockar de på mig.

Fascinerad tittar jag efter henne förundrad över att jag inte har sett det tidigare, jag känner pulsen i mitt stånd dunkande pulserande när jag inser hur sexig mamma jag har.

Jag funderar torr i munnen på vad hon tänkt ska hända för jag är fast besluten att inte ge mig, jag ska ha henne.

 

Jag väntar en kvart ungefär innan jag med bultande kuk naken går till hennes rum och går in.

Det är en bordslampa tänd så man ska kunna se vad man gör och jag kan se konturerna av en kropp under täcket.

När jag kommer närmare så ser jag att det är mamma och hon har på sig sin ögonbindel hon brukar ha på sig när hon vilar på dagen.

På sängbordet har hon lagt handbojor med tillhörande nyckel.

Jag drar av täcket sakta och jag hör hur hennes andning ändras till mera korta andetag.

Hon har inget nattlinne på sig ser jag och inte heller trosor utan hon är helt naken förutom ögonbindeln förstås.

Jag tittar beundrande på den erotiska synen, den vackra kroppen med händerna på ryggen och den lockande rödaktiga stjärten.

Jag klickar på handbojorna och hon stelnar till när jag lägger mig bakom henne.

Vem där frågar hon, vad tänker du göra med mig och skjuter stjärten mot mig?

Jag tänker knulla dig Mia och skjuter fram min kuk mot henne.

Hennes händer greppar tag om den, kramar om den mjukt, runkar den ömt.

Ånej du får inte, jag vill inte kvider hon fram.

Jag frågar inte, jag tar dig ändå mot din vilja och smeker över hennes mage mjukt men ändå bestämt med ägarens självklara rätt till sin hona.

Åååh, tänker du ta mig med våld, jag ropar på min son.

Jag har bundit honom så han kan inte hjälpa dig, gör som jag säger så ska jag inte skada honom.

Skada inte honom snälla, jag gör vad du vill.

Jag smeker hennes kropp upp över brösten masserar dem, smeker ner mot höften och in mellan hennes ben, tar på den hägrande fittan.

Känner att den är fuktig och lite svullen.

Du får inte ta på min kropp, jag är inte sådan.

Jag drar med kuken i den fuktiga hala skåran fram och tillbaka innan den sugs in i det lockande sköna skötet.

Ouuff låter det från mamma när min kuk glider in med en stöt.

Jag blundar och njuter av den sköna fuktiga som omsluter min kuk med en kramande sammetslik känsla.

Jag stöter i henne, flåsar i hennes öra viskar ”vilken trång fitta du har Mia, har ingen knullat dig på länge eller har de haft små kukar”, jag vinklar min höft för att komma in olika i hennes inre.

Med ett pip stöter hon tillbaka, svagt först sedan hårdare stönar tyst i kudden säger du får inte säga så om mig, nej du får inte knulla mig mot min vilja.

När fick du kuk senast Mia, du är ju trång som en oskuld.

Hon snyftar och stönar fram ”det är 5 år sedan min man lämnade mig för en annan kvinna”.

Vilken dåre han var som lämnade dig.

Det är svårt att inte komma när jag känner hur hon njuter men samtidigt kämpar för att inte visa det men den förrädiska kroppen förråder henne när den tar över.

Den gör motjuck och hon andas flåsande ner i kudden, kämpar desperat en hopplös kamp att inte visa mig att hon njuter av att rollspela en våldtäkt med sin son.

Jag kämpar mot försöker tänka på annat, t.ex. tråkiga politiker men ingenting hjälper jag känner att jag släpas fram mot avgrunden tills jag kapitulerar.

Med ett stön kommer jag i hennes fitta med förlösande kraftiga sprut, när jag slappnar av så känner man tydligt hennes motstötar och jag känner lusten blomma upp igen så kuken slaknar aldrig.

Det blir ett uppehåll på ett par minuter innan jag börjar knulla henne igen och nästan direkt så går det för henne så det skakar i hennes kropp.

Jag fortsätter att njutande knulla den sköna fittan som är riktigt blöt nu, skvisch skvisch låter det om hennes fitta.

Hon spänner sin kropp när hon kommer en andra gång, åååh herregud, en gång till.

Det är så skönt när hon spänner sin kropp att jag kommer också med några kraftiga stötar.

Kuken glider ur när den slaknar och jag smeker kroppen som givit mig såna sköna orgasmer.

När jag ser den lockande stjärten styvnar kuken igen och jag drar den i stjärtskåran och känner när kukspetsen glider över hennes russin flera gånger.

Vad nu, igen en tredje gång, herregud, det har jag aldrig varit med om.

Inte ens när vi var nygifta fick jag tre gånger, min man var inte mycket värd säger hon tyst som en förbannelse över sin exman.

Jag ser hur min kuk sticker ut mellan de runda skinkorna, jag trycker på mer och känner att hennes ringmuskel börjar ge efter och kuken glider sakta in i det trånga hålet.

Neeej du får inte där bak.

Oooh ta det sakta du är så stor, hon gnäller medan jag tar henne analt.

Jag knullar henne sakta i stjärten med ringmuskeln som stramar som ett gummiband ger den tid att anpassa sig, jag tar tag om höfterna för att få mera kraft i stötarna.

Drar sakta ut och stöter in med kraft och mamma stönar och gnäller, du får inte knulla min stjärt, jag vill inte, snälla låt mig vara, tvinga inte mig ooh ååh nej jag får inte men jag kommer.

Jag har aldrig kommit av att bli knullad i stjärten, hon stöter tillbaka vilt och flåsar fram ”vad skönt det är”.

Min orgasm kommer som ett expresståg när hon kommer, jag drar och klämmer på hennes bröst.

Kuken rycker i hennes stjärt och skulle ha sprutat henne full men det var slut i pungen så det kom bara en rännil ur den.

Hon klämmer med ringmuskeln i efterdyningarna av sin orgasm.

Hon reagerar inte när jag låser upp handbojorna och reser mig upp, klappar ömt på hennes stjärt och lägger täcket över henne och går till mitt rum.

Vilken kvinna tänker jag imponerad av vad som dolde sig bakom den timida 38 åriga hemmamamma fasaden, ett sexhungrigt vilddjur.

 

På morgonen är jag först uppe och gör visslande kaffe och kokar ägg åt oss.

Efter en stund kommer mamma, hon har sin morgonrock på sig och ser ut att ha sovit gott.

Hon säger ingenting om natten utan är glad som vanligt och säger god morgon älskling.

Jag är hungrig som en varg.

Hon brukar inte vara hungrig direkt på morgonen så allt var inte som vanligt.

När vi sitter och dricker kaffet så frågar hon, kan du hjälpa mig med uppdraget?

Självklart mamma, det fixar vi tillsammans.

Kan du leta rätt på en bra sådan där laserbehandlare, för det är ju ett känsligt område som ska behandlas.

Jag ska försöka lovar jag.

Det fanns inte så många men jag hittade en salong som vi fick tid till dagen därpå, de hade fått ett återbud så de hade tid och det skulle gå bra och filma också.

Hon skulle inte raka sig där för de ska kunna se utbredningen av könsbehåringen

En helbehandling tar ca två timmar att göra och skulle inte ge några besvär alls då de hade fått hem en alldeles ny laser som var mycket exaktare och skulle vara helt utan biverkningar.

Innan vi åker in med bussen så gråter hon lite vid köksbordet och då jag frågar hur det är fatt så svarar hon uppgivet, jag ska ju ta bort allt hår där nere och är det som de säger så kommer det aldrig tillbaka igen.

Tänk dig själv om du ska på t.ex. en gynekologisk undersökning eller ännu värre i omklädningsrummet på gymmet, 38 årig mamma utan ett hårstrå där.

Det är så vanligt att kvinnor är rakade så det är ingen som tänker på det tröstar jag.

Varför är det inte så vanligt att män rakar sig där?

Det är mycket enkelt mamma, sätt ett kvinnokön och en kuk bredvid varandra och jämför när båda är kåta.

Kuken är bara något grovt tillyxat instrument som rätt använt skänker njutning men är ful att se på, vilket inte alla som skickar penisbilder inser.

Ett kvinnokön å andra sidan är ett konstverk som är en synd att dölja, de kommer i olika former men de är alla lika erotiska när de är kåta, fuktiga och svullna av blod.

De är skapade att skänka njutning åt båda parter.

Det lät nästan som poetisk hyllning till det kvinnliga könet sa mamma tydligt lättad av vad jag sagt.

Det är så jag känner, kom nu mamma, nu måste vi gå nu om vi ska hinna med bussen.

 

Så står vi framför dörren med en diskret skylt på dörren ”Sannas intimlaser” läser jag, då var vi framme och jag sneglar på mamma innan jag håller upp dörren åt henne.

En ung kvinna välkomnar oss när jag presenterar oss som Peter med sin flickvän Mia och kvinnan som ägarinnan till salongen Sanna.

Hon är en vacker kvinna på ca 25 år som är klädd i ett par svarta träningstights och ett vitt linne som sitter som de vore målade på den vackra kroppen.

Sanna visar mamma var hon ska sitta för behandlingen, så där jag antar att du vill veta lite innan vi börjar.

Mamma nickar nervöst.

Du behöver inte vara orolig, titta här säger hon och drar ner sina byxor och kliver ur det ena byxbenet, sätter benet på stolen så att hennes fitta syns tydligt.

Känn här säger hon och tar mammas hand och lägger mellan sina ben, jag bjuder på behandlingen om du kan hitta ett enda hårstrå här.

Jag hade också gärna känt men mig frågade hon inte tyvärr men jag tittade desto mer.

Mamma får till och med en ficklampa att lysa med, men nej inte ett hårstrå hittar hon.

Sanna beskriver hur behandlingen kommer att gå till, hon demonstrerar med lasern på mamma, inga kända negativa effekter finns med den nya lasern berättar hon.

Sanna drar upp sina byxor och frågar mamma, vad säger du Mia ska vi köra då ja eller nej?

Ja svarar mamma hest och samtidigt tar jag fram kameran och börjar filma.

Klä av dig på underkroppen så ska vi tvätta av dig med sprit.

Tveksam börjar mamma klä av sig byxorna och sist drar hon ner sina trosor och kliver ur alltihop.

Jag tar upp kläderna medan Sanna tvättar av mamma och kommenterar hennes hårväxt, säger att det blir en rejäl buske om den får chansen att växa ut, men det ska vi ändra på nu.

Hon tar på mamma en ögonbindel för laserns skull medan jag får ett par skyddsglasögon och Sanna likaså.

Sanna sätter mamma i en stol som liknar en gynekologstol men ändå inte, benen spänns fast i hållare som håller i sär dem så underlivet är åtkomligt och även stjärten kan behandlas.

Sanna sätter lasern mot sig själv och provar på underarmen, hon nickar belåtet.

Så där Mia, är du redo?

Mamma nickar bara.

Du kommer att känna en lätt temperaturökning i området men det är naturligt och inte obehagligt.

Blir det obehagligt så säger du till direkt, okay?

Mamma nickar igen och man kan se en tår komma fram under ögonbindeln.

Det är också normalt att bli sexuellt upphetsad p.g.a. den ökade både temperaturen och blodgenomströmningen, så slappna bara av och njut.

Sanna börjar behandla och testar lasern genom att köra lite på mamma, känner på håret det sitter fortfarande fast, hon justerar på lasern.

Testar igen, stryker med handen över könet och håret släpper nu fint, hon nickar nöjt och fortsätter.

Sanna behandlar vidare lugnt och metodiskt och jag filmar så gott jag kan, tacksam mot Sanna att jag får filma henne också utan maskering.

Vi får ju betala extra för det men ändå.

Jag zoomar in på mammas fitta, blygdläpparna har gått isär lite och man kan ana det rosa lockande fuktiga inre, hon rör sig oroligt i stolen.

Sanna avbryter och tittar upp på mig, spänner du fast henne med remmarna på stolen för hon måste vara stilla.

Jag börjar med remmarna vid underlivet, drar åt dem ordentligt så hon sitter fast och Sanna kan göra färdigt behandlingen i lugn och ro.

När jag spänner fast armarna så ser jag hur mammas näsvingar fladdrar och hon andas med korta flämtande stönande andetag.

Hon söker stimulans med underlivet, försöker lyfta det men hålls kvar av remmarna, jag ser hur hennes kön är svullet och hennes klitoris tittar fram.

Sanna tittar upp och säger sådär då är det färdigt då, det var precis så vi hann färdigt och smeker mamma på det såsiga kala skötet.

Kom ihåg att det är garanti på den här behandlingen, hittar ni ett enda hårstrå så ring.

Jag kan inte hålla mig utan känner jag också och det är så lent i det varma fuktiga och möter Sannas hand, hon tittar in i mina ögon och jag ser hennes sugande kåthet.

Hon harklar sig generat och säger ”Mia reagerade mycket på behandlingen, så när ni kommer hem behöver hon få stock för hon är mycket upphetsad nu och kommer att vara det i kväll”.

Jag smeker lätt på mammas klitoris då den pekar ut lockande och Sanna frågar om vi vill prova att sätta ett snöre på den?

Jag ser nog frågande ut så hon visar och sätter en ögla runt klitoris och drar upp, visar att den kan sticka upp ur byxlinningen t.ex. då man drar lite i den så har man direktkontakt med klitoris.

Det brukar vara populärt om man vill vara diskret men ändå sexuellt påverka.

Hon rycker mycket lätt i snöret bara precis så att mamma känner det och hon drar häftigt efter andan.

Sanna ler och säger att det är nästan som att radiostyrning, jag brukar göra så på mig för du kan vara bland folk men ändå stimuleras, det är en häftig känsla att vara bland folk samtidigt som man stimuleras av sin pojkvän.

Åker ni bil eller buss hem?

Vi åker buss svarar jag.

Perfekt säger Sanna, titta här, hon håller fram en kjol och en binda.

Gör så här ”ha radiostyrningen på henne, sedan får ni nog ha en binda på henne för hon är galet kåt och savar mycket och kjolen behöver hon för att det ska kyla ner henne”.

När ni sitter bredvid varandra på bussen så kan ni leka med snöret och prova er fram, så går resan fortare också.

Vi tar loss mamma och klär på henne kjolen och trosorna med bindan och stoppar ner hennes byxor och ögonbindeln i en påse tillsammans med fakturan.

Snöret sticker upp diskret ur hennes kjol.

Mamma står som om hon vore drogad, Sanna lovade att det skulle avta så fort vi kom ut i luften, vi tackar för oss och när dörren går igen så ser jag i springan hur Sanna drar ner sina byxor smekandes sina bröst.

Vi hade nog alla påverkats av behandlingen tänker jag.

När vi kommer ut så piggnar mamma till så när vi kommer fram till busshållplatsen så är hon pigg igen, men fortfarande kåt som en Marskatt då jag har passat på att rycka i snöret ibland.

När bussen kommer så sätter vi oss långt bak bredvid varandra.

Jag tafsar på hennes kropp då vi sitter och hon försöker värja sig lite halvhjärtat, men till slut säger hon till, sluta nu Peter.

När vi kliver av bussen och börjar gå grusvägen hem till oss, så stannar jag plötsligt och säger här blir bra och tar upp ögonbindeln och tar på henne den.

Hon stannar tvärt, vad händer, vad gör du?

Jag svarar inte utan tar ett bestämt tag i hennes arm, känner hur hon spänner sig först sedan slappnar hon av och jag släpper henne.

Hon står helt still, jag tar av min livrem och tar hennes händer bak på ryggen, hon låter mig göra det, viljelöst låter hon mig binda hennes händer på ryggen.

Hon provar att dra bort sina händer men hon sitter fast ordentligt.

Neeej gnäller hon när jag tar tag i hennes trosor och drar sakta ner dem med den blöta bindan och hon kliver ur medan jag stödjer henne.

Jag luktar högt i dem, analyserar doften högljutt, du är kåt Mia så in i vassen kåt.

Lukta själv säger jag och håller fram trosorna under näsan, jag hör när hon luktar på dem, känner du att det luktar våt fitta?

Ja kommer det tyst från mamma.

Jag tar tag i snöret rycker lätt i det och hon tar ett steg, jag håller längre och hon gnäller till och tar flera steg, Sanna hade rätt det är som en radiostyrning.

Vad tänker du göra med mig i skogen, tala om det för mig.

Jag tänker klä av dig naken och fotografera dig när du visar upp din laserbehandlade fitta i all din prakt och när jag inte klarar det längre så ska jag knulla dig i blåbärsriset.

Kom nu säger jag och drar mycket lätt i snöret, hon kommer stönande efter, nej jag vill inte in i skogen, det finns farliga djur här.

Ska du stå kvar på grusvägen när det kommer bilar så varsågod att stå kvar.

Det kommer en bil på avstånd och mamma lyssnar, nej säger hon med lite panik i rösten, vart ska jag gå någonstans, hjälp mig.

Jag ger en mikroskopisk antydan i snöret som hon märker direkt och börjar trippa sakta efter mig.

Jag ställer mig framför henne men fortsätter att locka med snöret så hon trippar in i mig, hon skriker till av överraskning när jag fångar in hennes kropp.

Jag tar på hennes kropp, på brösten, den fasta lena stjärten och på insidan av låren sakta upp mot hennes fitta samtidigt viskar jag i hennes öra, vad jag ska knulla dig Mia.

Bilen kör förbi men vi står bakom ett träd så vi syns inte.

Gör du det skönt för mig så lämnar jag inte kvar dig här, annars.

Vi trippar vidare en bit, jag stannar och tar av henne skorna och knäpper upp hennes skjorta, aj aj mina fötter de gör ont gnäller hon när vi kommer fram till en berghäll.

Jag hjälper henne att sätta sig ner på berget, jag går runt och fotograferar henne med kameran inställd på ljud så det hörs vad jag gör.

Jag drar upp kjolen till midjan, smeker insidan av låret sakta upp mot fittan, stannar innan jag når dit, hon gnyr besviket och lyfter underlivet sökande efter något som kan ge hennes hungrande fitta någon lindring.

Jag särar på hennes lår blottar hennes hemligaste och heligaste ställe, jag lutar mig fram och blåser sakta på det kåta könet för att förstärka känslan av att hon är blottad.

Vad vacker du är när du visar upp dig så här för mig.

Under hela tiden klickar kameran medan hon mumlande säger, nej jag vill inte blotta mig så du kan fotografera mig, jag är inte en sådan flicka.

 

Jag kysser hennes fitta, sticker in tungan i henne och vickar med tungspetsen, en djup utandning kommer från henne nästan som en suck.

Hon lyfter underlivet så jag kommer åt att slicka hennes hungriga fitta, jag nafsar mjukt på hennes klitoris med mina läppar, tar den ena blygdläppen i munnen suger ömt på den.

Du är precis en sådan flicka säger jag och tar några kort när min hand särar på hennes blygdläppar för att ge bra bilder.

Hon ligger bakåtlutad på en berghäll i skogen, har särade ben med blottat hårlöst kön är bakbunden och har ögonbindel på sig.

Jag reser mig framför henne och drar ljudligt ner den grova dragkedjan i mina byxor, hon sätter sig upp lyssnande på vad som sker när jag tar fram min kuk och sätter huvudet mot hennes mun.

Hon gapar girigt och börjar suga ivrigt, stopp stanna säger jag, du ska bara ta emot kuken i din mun så jag får knulla den.

Hon slutar motvilligt att suga och låter kuken vara i munnen när jag sakta och njutande knullar den sköna munnen.

Jag berömmer henne, att hon har en skön mun att knulla, att hon har en vacker kropp som är gjord för sex och att vi snart ska prova de andra hålen som hon har att erbjuda.

Då jag hållit mig länge så kommer jag ganska fort, känner att det kommer och får en ingivelse att dra ut och spruta ner hennes ansikte, vilket jag gör.

Det sprutar i kaskader över ansiktet, i hennes mun som fortfarande är öppen, det sista jag gör är att stoppa kuken i den sköna munnen igen så det sista kommer direkt i munnen.

Hennes mun diar det sista ur kuken, tungan virvlar runt och stimulerar kuken i dess längd som aldrig slaknar någon gång.

Jag tar några fotografier på henne för som jag sa till henne att det var en syn för gudarna när hon satt där med sperman rinnande och särade ben visandes den kåta fittan, redo för sex.

Var nu stilla så slipper jag skada dig, tänker du vara duktig frågar jag?

Ja, jag ska vara duktig svarar hon tyst.

Jag lossar hennes händer bakpå ryggen och tar de framför henne istället och lägger henne ner i blåbärsriset.

Hon gnäller när hon känner riset mot sin kropp när hennes ben höjs upp och binds ihop med händerna så underlivet blottas.

Nej snälla gör inte så här mot mig för det gör inte duktiga flickor, det är bara dåliga flickor som gör så här.

Är du en dålig flicka för jag kan se din fitta, din hårlösa vackra fitta?

Jag lägger mig med ansiktet vid skötet, slickar försiktigt i den öppna fittan sedan bakåt på hennes lika hårlösa anus.

Ånej du får inte göra så där, det är fel, oooh så fel det är.

Det är ett smutsigt hål, du får inte göra så här mot mig.

Jag är duktig flicka, jag är duktig flicka upprepar hon nästan som en mantra.

Jag petar med tungspetsen i det trånga russinet samtidigt gör jag små ryck i radiostyrningen och hon försöker stönande av ansträngning lyfta sitt underliv så jag kommer åt henne bättre.

Jag fuktar mitt finger i hennes våta fitta och sätter sedan mot stjärten och trycker sakta, mycket sakta in det i stjärten.

Mitt finger knullar det trånga hålet, jag tar några kort och fortsätter sedan slicka henne i den våta springan.

Mmmm säger jag, vad gott din fitta smakar och vad trång din stjärt är för mitt finger.

Min tunga slickar över hela hennes kärleksorgan, mina händer delar på ingången till könet så jag kommer åt att slicka på alla ställen som kan tänkas ge njutning åt henne.

Till slut så belönas mina ansträngningar med stön och flämtningar när hon börjar komma och komma, jag trycker in min tumme i stjärten.

Jag vet inte hur många gånger hon kommer men de underhålls av mig och mitt intensiva slickande i fittan och tummen i hennes stjärt.

När hon är färdig så är hon helt stilla, avslappnad för nu, jag lägger mig bredvid henne och håller ömt om hennes kropp.

Skrapar bort sperman som hon har i ansiktet och matar henne med det, viskar i hennes öra, såja duktig flicka, det är nyttigt för dig.

Det ser upphetsande ut när hennes tungspets sticker ut och slickar girigt i sig av vad hon får.

Min kuk står ut och petar in i hennes sida söker ett hål att gömma sig i, ett hål som den vet finns hos mamma, men den får vänta först ska jag mata henne färdigt med sperman hon har i sitt ansikte.

När hon fått i sig allting så sätter jag mig vid underlivet, matar in min kuk i den väntande fittan, hon stelnar till sedan ett ”oooh så skönt, ta mig hårt knulla min kåta fitta, den behöver det”.

Jag njuter när jag börjar knulla henne, gör så jag kommer in i olika vinklar, hon stönar och glömmer rollspelet ibland.

”Oooh så skönt det är för mamm...mig, smiska mig, aga mig, jag är en stygg mamm...flicka som behöver kuk”, det låter så upphetsande att jag skulle vilja spela in det.

Hon möter mina stötar flåsande, jag tittar ner och ser hur min kuk åker i den vackra fittan som är delad av kuken som kämpar för att ge henne den njutning hon förtjänar.

Hon börjar stönande och frustande att komma, jag känner hur pulsen slår hårt och fort på henne när hon rödflammig i ansiktet kämpar sig fram till en orgasm som nog toppar det mesta för hon tuppar av.

Under tiden hon är avsvimmad lossar jag på hennes händer, tar av ögonbindeln och tar på henne sina skor.

Jag ruskar henne försiktigt och säger mamma vakna, vad har hänt?

Vad är klockan och var är vi frågar hon trött och desorienterad, jag talar om vad klockan är och inser att vi varit här flera timmar.

Det var någon här sa hon lågt som gjorde saker med mig.

Jag stöder henne på vägen hem.

 

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

Underbart!

29/12, 2023 kl. 23:20

#1

fojeno

Läckert, mer av detta!

18/3, 2019 kl. 20:36