Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:26, av Kid

I styvdotterns händer - Hembesök

Del 8 av 8 i serien I styvdotterns händer

Lena får till sin förskräckelse besök av Sverker i hemmet. Han blir allt mer efterhängsen men Lena får hjälp från oväntat håll. Jörgen får uppleva en trekant med Jonna och Lisa. Det var tänkt som ett straff men blev någonting helt annat



Lena och Jörgen ligger i sängen och myser med varandra. De har passat på att älska eftersom Jonna är ute med kompisar. De har älskat länge och intensivt. Lena konstaterar att det blir bara bättre för varje gång de älskar. Inte ens i duschen kan de låta bli varandra. Nu ligger de på sängen och vilar ut när ytterdörren öppnas och stängs med en smäll. Det hörs några snabba steg i trappen innan Jonna stormar in i sovrummet och lägger sig mellan Lena och Jörgen.
- Visst får du komma in i vårat sovrum, säger Jörgen spydigt.
Jonna tittar på honom som om hon inte förstår hans språk.
- Gissa vad som har hänt, säger Jonna upphetsat.
- Du har vunnit 10 miljoner på lotto och nu tänker du berättat att vi kommer att få hälften, säger Jörgen.
Jonna tittar på honom med en frågande min.
- Hur står du ut med honom, säger Jonna till sin mor.
- Jag älskar honom, svarar Lena och skrattar gott åt sin dotters kommentar.
- Det är obegripligt, säger Jonna. Men gissa nu då.
- Vad heter han, frågar Lena.
Jonna stannar upp och tittar på sin mor.
- Det är inte roligt när du gör så där, säger Jonna. Kan man inte ha några hemligheter i det här huset. Han heter Johan.

Jonna lägger sig demonstrativt på sidan med ryggen åt Jörgen och börjar berätta för sin mor om Johan. Medan Jörgen lyssnar, hamnar hans blick på hennes stjärt Hennes kjol har glidit upp och visar hennes välformade lår. Jörgen kan inte låt bli utan drar sakta upp hennes kjol. När han ser hennes svarta, tunna trosor som smiter åt runt hennes stjärt, rycker det i kuken. Han vet att det är fullständigt vansinnigt men han kan inte låta bli. Han smeker handen försiktigt över hennes stjärt medan han vilar huvudet i den andra handen och lyssnar på Jonnas tjattrande. Lena har inte en chans att komma in med någon kommentar. Hon försöker inte ens. Hon ligger tyst och lyssnar på sin älskade dotter som berättar om mötet med Johan.

Jörgen smeker hennes stjärt medan han lyssnar. Han kramar med handen över stjärten och låter ett finger glida ner mellan hennes lår. Han masserar med fingret mellan blygdläpparna, utanpå de tunna trosorna. Jonna visar inte med en min att hon blir smekt. Hon pratar vidare. Det enda som händer är att hon särar lite på benen. Jörgen pressar ner sin hand mellan hennes ben och över hennes sköte. Han smeker handen fram och tillbaka och känner att trosan blir våt. Lite ansträngd låter Jonna på rösten. Jörgen kommer ihåg kvällen på Kreta då han var i en liknande situation. Då var det Lisa som låg framför honom och då trängde han in i henne. Det vågar han inte göra nu, men han kan ju använda fingrarna. Han smeker försiktigt in ett finger under trosan och drar den åt sidan. När fingertoppen smeker blygdläpparna, känner han hur hon darrar till men i övrigt visar hon ingenting. Mycket försiktigt smeker han in ett finger i hennes våta grotta. Fingret glider fram och tillbaka medan han lyssnar på hennes berättelse.  

Han drar ut fingret och smeker längs stjärtskåran. Genast känner han hur hon kniper med stjärten. Han återvänder till hennes våta sköte, men nu är det två fingrar som glider in. Nu har Jonna problem med rösten. Det hör Jörgen, med det verkar inte Lena märka. Hon skrattar och engagerar sig i Jonnas berättelse. Fingrarna glider fram och tillbaka i jämn takt. Han känner hur hon kramar hans fingrar. Han funderar på att smeka henne till en orgasm, men han ångrar sig. Det vill han inte utsätta henne för. Så han drar ut sina fingrar och smeker med hela handen över hennes sköte. Sedan tar han bort handen, drar tillbaka hennes trosor och drar ner hennes kjol. En sista smekning över stjärten kan han inte låta bli innan han lägger sig tillrätta.
- Nej, nu ska jag gå och lägga mig, säger Jonna. Jag har en del att tänka på.
- Då är det bäst att du ligger ner, säger Jörgen.
- Sover inte du, säger Jonna. Du är sötast när du sover. Åtminstone så stör du ingen.
Lena skrattar åt deras käbbel.
- Jag har en speciell vän som jag ska hämnas på, säger Jonna och ställer sig upp.
- Jasså, säger Lena. Hämnas man på vänner?
- Ja, på den här vännen gör man det, säger Jonna. Han ska jag hämnas ordentligt på.
Jörgen drar upp täcket och ångrar genast sitt tilltag.

Två dagar senare sitter Lena vid köksbordet. Hon läser tidningen och dricker en kopp kaffe, när Jonna kommer in i köket och kramar om henne.
- Hej då, säger Jonna. Jag sticker ut nu. Jag är hemma till middagen.
- Är det Johan som väntar, frågar Lena och ler.
- Ja, det är det, säger Jonna.
Hennes ögon glittrar av glädje när hon nämner hans namn.
- Hej då mamma, säger Jonna och kramar om sin mor.
- Hej då, mitt hjärta, svarar Lena och kramar henne tillbaka.
Lena återgår till tidningen när Jonna har gått. Hon hinner knappt böja läsa när der ringer på dörren. När hon öppnar dörren, tittar hon Sverker i ögonen.
- Sverker, säger Lena. Jag skulle ju ringa.
- Ja, du skulle det, svarar Sverker, men det gjorde du inte.
Lena tittar sig oroligt i mot hallen.
- Jag vet att din dotter inte är hemma, säger Sverker. Jag såg när hon gick iväg.
Utan inbjudna går han in i huset. Han har stått och väntat utanför tills dess Jonna gick hemifrån, tänker Lena medan hon backar tyst bakåt utan att protestera.

 Under tiden är Lisa på väg till Lena. Två dagar har gått utan att Lena har ringt, så hon är riktigt sur. Hon stannar upp då hon ser en okänd man prata med Lena och sedan gå in i huset.
- Vad händer här, viskar Lisa då hon ser dörren stängas om dem. Har hon en älskare?
Hon står kvar och funderar på vad hon ska göra. Hennes tankar går på högtryck. Hon är alldeles för nyfiken för att vända om. Nu kanske hon får ännu en hållhake på Lena.
- Det kanske bara är en bekant eller en säljare, pratar hon till sig själv.
Hon beslutar sig för att ta reda på hur det förhåller sig.

Sverker drar in henne i famnen och kysser henne. Lena försöker vända på huvudet med Sverker följer efter med sin mun och fångar in hennes läppar. Han smeker handen upp mellan hennes ben och kramar ömt över hennes sköte. Lena suckar och svarar på kyssen när hon känner hur vällusten kommer över henne.
- Säg att du vill älska med mig, viskar Sverker i hennes öra.
Han tar hennes hand och lägger den över sin styva kuk. Lena kan inte låta bli att smeka den stora kuken som finns innanför byxorna. När hon känner hur den styvnar ytterligare, samtidigt som han smeker henne mellan benen, blir hon kåt. Hon vill inte älska med honom. Hon vet att det är fel.
- Det är inte rätt det vi gör, viskar hon till svar.
Det är det närmaste ett ja hon kan ge honom utan att säga nej. Hon är ordentligt kåt och behöver få släcka sin hunger. Med ett leende lyfter han upp henne i sina armar och går upp för trappen. När han kommer in i sovrummet, tar han av henne kläderna. Han sliter av sig sina kläder och kysser henne hetsigt. Han lyfter upp henne i sina armar och lägger ner henne på sängen. Lena är passiv. Hon säger inte nej, men deltar inte aktivt till en början. Han ställer sig på knä vid hennes huvud och smeker ollonet över hennes läppar. Lena öppnar munnen och tar emot honom. Hon smeker med tungan över ollonet innan han försiktigt trycker in kuken i hennes mun.
- Nu är det du och jag som gäller, viskar Sverker.

Under tiden har Lisa smugit sig in i huset. Hon tar av sig skorna och går tyst upp för trappen. Hon hör ljuden som kommer från övervåningen. Hennes hjärta klappar extra fort eftersom hon förstår att de knullar. Hon ser hur Sverker trycker in kuken i Lenas mun men ser också Lenas ogillande. Varför sätter hon inte stopp för det, tänker Lisa. Sverker njuter enormt av hennes sugande mun. Han griper tag i hennes hår och knullar hennes mun lite hårdare. Han ökar takten och pressar in den stora kuken. Han ser att hon får problem då hela kuken är inne, men det stoppar honom inte. Du ska bli min, tänker han och stannar upp med kuken djupt inne i hennes mun. Han känner hennes smekande tunga och känner ilningarna i kuken. Då drar han sig ur och lägger sig mellan hennes ben. Men välriktad stöt, tränger han sig in.
- Åhhhh, neeeej, stönar Lena. Jag vill inte….snälla.. åhh  guuuud

Lisa blir konfunderad över Lenas ord. Ibland säger hon nej, men samtidigt njuter hon alldeles enormt. Hur vill hon ha det, tänker Lisa. Det är då hon förstår hur det ligger till. Hon vill säga nej, men är för kåt för att göra det, tänker Lisa. Hon orkar inte stå emot honom. Han suger in en bröstvårta i munnen medan han stöter in sin stora kuk med kraft. Lena känner hur åtrån stiger i hennes kropp. Trots att hon är motvillig till att älska med honom, lägger hon upp sina ben på hans höfter och skriker ut sin njutning. Hon är helt såld. Hon lyfter på höften och möter honom medan underlivet drar ihop sig i kramper. Han knullar henne hårt och snabbt. Den stora pålen pumpar fram och tillbaka utan vila. Han känner att han närmar sig och ökar takten. Han trycker in den till botten och sprutar in sin säd, om och om igen.

Lena kramar med benen runt hans höfter när orgasmen når sin kulmen. Hon lyfter sig mot honom så hela kuken glider in. Hon kysser honom våldsamt när njutningen ökar till stormstyrka och skriker ut sin åtrå när orgasmen stormar fram genom hennes underliv. Sverker fortsätter att knulla henne hårt. Han pumpar in sin kuk som aldrig tycks slakna, trots att han nyss fick utlösning. Lena möter honom med motstötar. Nu är hon inne i åtråns vilda svängar. Nu existerar bara den fantastiska njutning hon känner. Nu önskar hon att det aldrig ska ta slut. Hennes omdöme försvann när åtrån passerade den högsta spärren.
- Nästa gång kommer du till mig, viskar Sverker.
- Ja, ja, stönar Lena som inte vet vad hon svarar på.
- Nu är du min, viskar han .
- Ååååhhhåå  jjaaaaa, skriker hon ut i njutning.
Sverker tror i sin enfald att det är hans frågor hon svarar på. Han tror nu att Lena är hans kvinna.

Lisa förstår att Lena behöver hjälp med att bli av med honom och skrider till verket. Hon tar fram sin mobil och går utan vidare in i sovrummet just när orgasmen håller dem upptagna. Hon lyfter upp mobilen och tar ett kort. Det är Sverker som upptäcker henne först. Han drar sig ur och sätter sig upp.
- Vem fan är du, frågar han.
Då rycker Lena till och ser Lisa stå vid sängen. Innan Lena hinner säger någonting, säger Lisa.
- Jaha mamma, är du otrogen nu igen? Kommer du inte ihåg hur det gick förra gången?
Lena stirrar på henne men fattar inte vad hon är ute efter.
- Kommer du ihåg så förbannad pappa blev. Det var nära att han åkte i fängelse efter att han misshandlat killen du älskade med. Din älskare låg på lasarett i en månad.

Sverker stirrar på Lisa. Han såg ju att hon gick hemifrån. Lyckan för Lisa är att han stod på långt avstånd och kan inte se att Lisa är en annan tjej än den som lämnade huset nyss. När Sverker hör Lisas ord, visar han upp sin fega sida.
- Nä, vad fan säger du, säger Sverker. Det här vill jag inte vara med om.
- Du håller käften, fräser Lisa. Du är redan inblandad. Du har redan knullat med min mamma.
Lena stirrar på Lisa men säger ingenting. Hon vet vad Lisa är ute efter och låter henne hållas.
- Du behöver väl inte säga någonting till pappa, vädjar Sverker som inte är så tuff längre
Lisa går fram till honom och greppar han kuk. Hon runkar honom med snabba drag.
- Lägg dig ner på rygg, säger Lisa som börjar bli kåt.
- Va då, frågar Sverker. Vad menar du?
- Lägg dig ner för helvete, annars kontaktar jag pappa, fräser Lisa.
Sverker slänger sig ner på rygg, vettskrämd över att hon ska kontakta sin far.

Lisa stirrar på den enorma kuken som svullnar allt mer i hennes hand.
- Vad stor, suckar Lisa. Inte undra på att du blir så kåt, mamma.
När Lena hör hennes ord, rodnar hon. Hon känner sig skamsen som blir så kåt av en stor kuk. Lisa avbryter runkandet och tar snabbt av sig kläderna.
- Vad gör du, frågar Lena.
- Aldrig i livet att jag missar en chans att få knulla en så här stor kuk, svarar Lisa.
Hon ställer sig grensle över hans påle och smeker en sista gång med handen över hennes sköte. Hon är sjöblöt bara av att runka honom. Sakta sjunker hon ner över den enorma pjäsen.
- Åååååå jjjaaaaaa, stönar Lisa när hon har hela kuken i sig.
Sakta börjar hon rida honom. Hon håller händerna på hans bröst medan hon rider honom. Åtrån i hennes kropp stiger i en rasande fart. Hon har aldrig känt något liknande.
- Kom och sätt dig över hans ansikte, mamma, säger Lisa och tittar på Lena.
Lisa ler då hon betonar ordet mamma.
- Både mamma och dotter, suckar Sverker. De är lika kåta båda två.

Lena gör som Lisa vill. Hon har inget val. Hon sätter sig grensle över hans ansikte och pressar sitt våta sköte mot hans mun. Lena ler då hon inser att han slickar i sig av sin egen säd, men det tycks inte bekomma Sverker någonting. Lena sitter med sitt ansikte vänd mot Lisa.
- Kyss mig, viskar Lisa, hes av kåthet.
Lena kysser henne medan Sverker sätter igång hennes åtrå med sin tunga. Lisa ökar takten och rider honom snabbare. En åtrå, starkar än hon någonsin har känt tidigare, håller hennes kropp i ett stadigt grepp. När orgasmen kommer, vrålar Lisa ut sin njutning in i Lenas mun. Lena, som börjar blir riktigt kåt, kysser henne glupskt. Det kittlar på hennes tunga då Lisa vrålar in i hennes mun. Lisa sitter nertryckt över den stora staken medan orgasmen rasar i hennes kropp. Hon orkar inte rida honom. Lena smeker med handen över hennes klitoris och sätter fart på orgasmen ytterligare. Hon smeker hårt över klitoris och håller ingång orgasmen ett bra tag. Lisa skakar i hela kroppen då orgasmen stormar som värst. Hon kysser Lena hetsigt. I sin iver biter hon Lena på läppen så hon får blodsmak. När orgasmen avtar, är Lisa alldeles slut. Hon kliver av den enorma pålen och lägger sig på rygg bredvid Sverker.
- Det är det värsta jag har varit med om, suckar Lisa.

Lena sitter kvar över Sverkers ansikte. Han slickar henne med stor iver. Lena ser hans stora kuk som fortfarande står styv. Han har ännu inte fått någon utlösning. Lena stirrar på kuken. Hon kan inte hålla emot frestelsen. Hon vänder sig runt och sjunker ner över kuken. Hon rider honom i snabbt tempo på en gång. Lisa sätter sig upp och smeker med handen över Lenas stjärt. Ett finger smeker längs hennes stjärtskåra. Lena stönar högt av njutning.  
- Lyft på stjärten, säger Lisa.
Lena är alldeles för kåt för att höra vad hon säger. Hon rider honom som i trans.
- Lyft på stjärten, säger jag, upprepar Lisa och klappar till henne på ena skinkan.

Lena rycker till och vaknar upp ur sitt transliknande tillstånd. Hon lyfter på stjärten och tittar frågande på Lisa, som smeker in två fingrar i hennes våta sköte. Hon smeker fingrarna fram och tillbaka i snabb takt. Lena står lydigt still och låter sig smekas. Lisa tar bort sina fingrar och riktar in kuken. Lena sjunker snabbt ner och återtar sin snabba ritt. Lisa smeker de nu våta fingrarna längs stjärtskåran. Hon smeker med fingertoppen runt stjärthålet, innan hon med kraft trycker in båda fingrarna i det trånga hålet.
- Aaahaaaaa, skriker Lena, när fingrarna glider in.
- Kom igen, säger Lisa och klappar till henne på skinkan. Sätt fart.
Lisa trycker fingrarna fram och tillbaka i hennes stjärt medan Lena rider hårt och snabbt på den fantastiska staken. Sverker stöter upp mot hennes våta grotta när han känner att han närmar sig. Det blir för mycket för Lena som kommer i en våldsam orgasm. Hon pressar sig ner över kuken och vrålar ut sin åtrå när orgasmen spränger sig fram i hennes underliv. Hon kysser honom våldsamt medan orgasmen rasar i hennes kropp. Lisa smeker fingrarna obevekligt fram och tillbaka medan orgasmen varar. När orgasmen äntligen är över, rullar Lena ner från hans kropp. Lisa hinner knappt dra ut sina fingrar innan Lena faller ihop bredvid honom

Innan Sverker hinner sätta sig upp, grenslar Lisa hans ansikte och pressar sig mot munnen. Han slickar henne ivrigt utan protester. Lisa njuter av hans tunga som sveper fram och tillbaka i hennes heta grotta. Hon pressar sig hårt mot munnen men det tycks inte bekomma honom Han slickar henne ivrigt med sin tunga. Hon känner hur det drar ihop sig i underlivet och griper tag i hans hår. När orgasmen startar upp, drar hon i hans hår för att få tungan ännu längre in. Safter sprutar in i Sverkers mun, som sväljer begärligt. När hon är nöjd, kliver hon av och sätter sig på sängen.
- Ta på dig kläderna och gå härifrån, säger Lisa.
- Jag ska gå, svarar Sverker. Jag ska bara tvätta av mig.
- Det får du göra hemma hos dig, säger Lisa och ställer sig upp.
Hon tar ett nytt kort av Sverker då han ligger på rygg i sängen och vilar sig.
- Det här kortet kommer pappa att tycka om, säger Lisa.
Sverker sätter sig upp med ett ryck.
- Du säger väl inget till din pappa, vädjar Sverker.
- Varför skulle jag inte det, frågar hon.
- Snälla, om jag ber dig, vädjar Sverker.

- Lovar du att aldrig vara i kontakt med mamma igen, frågar Lisa.
- Ja, jag lovar, säger Sverker. Jag sticker nu. Ni kommer aldrig att se mig igen.
- Kom ihåg att jag har dig på kort, säger Lisa.
- Ja, jag vet det, ni kommer aldrig att se mig igen, intygar Sverker.
- Okey, säger Lisa. Stick då, men snabbt, innan jag ångrar mig.
På rekordtid tar han på sig kläderna och lämnar sovrummet. Lisa följer efter honom ner i hallen..
- Vänta, säger Lisa när han öppnar dörren.
Sverker vänder sig frågandes om.
- Var bor du, frågar Lisa.
- Hur så, frågar han misstänksamt.
- Jag vill träffa dig igen, säger Lisa. Jag har en kompis som också vill uppleva din kuk.

- Jag vill inte få några problem, säger Sverker.
- Du kommer att få knulla mig och min kompis hur mycket du vill, säger Lisa och ler. Det kan väl inte vara några problem?
Hon går fram till honom och kysser honom. Hon smeker med handen över hans kuk som reagerar direkt.
- Jag vill inte att mamma ska veta någonting, säger Lisa. Du får inte berätta för min kompis att du har träffat mamma. Det är viktigt.
Sverker skiner upp som en sol när han inser att två unga tjejer vill knulla med honom.
- Okey, säger han leende. Jag säger ingenting.
Han ger henne adressen och lämnar huset. Lisa ler för sig själv när hon går tillbaka till Lenas sovrum.
- Nu Jonna, ska du få smaka på en riktig kuk, viskar hon till sig själv.

När hon kommer in i sovrummet, ligger Lena kvar i sängen.
- Han behöver du inte bekymra dig för längre, säger Lisa och skrattar.
- Tack för hjälpen, säger Lena. Jag orkar inte stå emot honom. Jag vill verkligen inte vara otrogen mot Jörgen.
Lisa lägger sig bredvid Lena och kysser henne. Hon smeker handen över hennes bröst medan tungan smeker inne i Lenas mun.
- Kom, så går vi och duschar, säger Lisa.
Lena följer Lisa till duschen. Hon har blivit av med Sverker, men i stället har Lisa ännu en hållhake på henne. Hon är inte säker på om det är så mycket bättre.

När Jörgen kommer hem, finns inga bevis kvar av besöket. Hon har bäddat rent i sängen. På kvällen då de har lagt sig, kryper Jörgen över och kysser henne ömt. Sedan semestern på Kreta ligger de numera naken. Han smeker handen mellan hennes ben. Hon särar på benen och kysser honom intensivt. Lena blir kåt på nolltid och drar honom över sig. När han glider in i hennes heta källa, stönar hon högt och njuter.
- Kom älskling, viskar hon i hans öra. Knulla mig hårt. Du vet hur jag vill ha det, älskling.
Hennes viskningar sätter fart på honom. Han knullar henne så hårt han kan. Han stöter in med kraft. Lena känner åtrån komma över henne. Hon sätter fötterna mot sängen och lyfter sig mot honom. Han känner att han närmar sig en utlösning.  Hon kramar hans kuk med sina våta blygdläppar och möter honom med höften. Jörgen stöter hårt in i henne innan han kommer.

Han trycker sig hårt in och skriker ut sin njutning, när han sprutar in sin säd. Lena skriker ut sin åtrå när hon kommer samtidigt. Hon håller armarna runt hans hals när hon kysser honom hetsigt. Det är så fantastiskt underbart härligt, tänker Lena. Varför kan jag inte vara nöjd med det här?  När han drar sig ur och lägger sig bredvid henne, vänder hon sig mot honom och kysser honom ömt. Lena har ännu inte fått nog. Hon smeker med handen över hans bröst medan hon kysser honom med all den kärlek hon känner för honom. När hon smeker handen över kuken, reser den sig direkt. Hon runkar honom sakta medan tungan smeker inne i hans mun. När den står hård som ett järnrör, grenslar hon honom.
- Gud, vad jag älskar dig, viskar hon när hon sjunker ner över kuken.

Kommande fredag natt är det dags för Lena att arbeta igen. Jörgen sitter i sin favoritfåtölj och tittar på Tv när Jonna och Lisa kommer hem.
- Hej gubben, säger Jonna och omfamnar honom bakifrån.
- Om det är mig du menar, när du säger gubben, så hej, hej svarar Jörgen.
Jonna kysser honom ömt medan handen glider ner och kramar hans kuk ovanpå byxorna. När kyssen är över, går hon och lägger sig på soffan. Lisa vill inte vara sämre. Hon kysser honom intensivt innan hon följer efter Jonna till soffan. Jörgen stirrar misstänksamt på dem men säger ingenting. Han vet att han förlorar ett ordkrig mot dem, så han låtsas som ingenting.

Lisa sätter sig i soffan med Jonnas huvud i sitt knä. Lisa böjer sig ner och kysser henne. Hon smeker med handen över Jonnas lår och drar därmed upp hennes kjol till midjan. Jörgen sneglar på Jonnas härliga stjärt som göms under ett par tunna trosor. Han känner hur kuken styvnar och lägger en hand över den för att dölja tillståndet. Lisa och Jonna fortsätter att se på Tv medan Lisas hand ligger kvar på Jonnas lår. Jörgen kan inte låta bli att snegla på handen som smeker fram och tillbaka över låret.

Lisa tar bort handen från låret och börjar knäppa upp Jonnas blus. Jörgens blick följer Lisas hand då den drar isär blusen och smeker över hennes ena bröst. Hon kramar hennes bröst medan de båda tittar på Tv. Den enda som inte tittar på Tv är Jörgen. Han ser hur Jonna grimaserar litet grann och förstår att Lisa nyper hårt i bröstvårtan. Plötsligt böjer Lisa sig ner och suger in bröstvårtan i munnen. Jonna lägger sin hand på hennes nacke och smeker. Jörgen har tappat allt intresse för Tv. Hans blick lämnar inte Jonna och Lisa. Han ser hur Lisa smeker sin hand innanför Jonnas trosor. Fingrarna smeker över hennes sköte. Han ser genom den tunna trosan hur ett finger glider in i den heta grotta. Fingret smeker fram och tillbaka. Jonna lägger sig på rygg och särar på benen. Hon kysser Lisa intensivt medan fingret smeker hennes innersta. Jörgen känner hur kuken styvnar ordentligt. Han kan inte längre dölja sitt stånd. Plötsligt avbryter Lisa kyssen och tittar på Jörgen.
- Kom hit och ta av henne trosorna, säger Lisa till Jörgen.

Han rycker till av hennes ord, men lämnar inte Lisas smekande finger med blicken. Han tittar upp och möter hennes blick.
- Kom och ta av henne trosorna, upprepar Lisa. Du vill ju smaka på henne.
Som i trans ställer han sig upp och går fram till dem. Med darrande fingrar, drar han av Jonna trosorna. Jonna ler och lyfter på stjärten för att hjälpa till.
- Slicka henne, viskar Lisa.
När han böjer sig ner för att slicka henne, drar Lisa ut fingret och håller det mot hans mun. Han tvekar ett ögonblick innan han sakta suger in fingret i munnen och slickar det rent. Med ett leende på läpparna, smeker hon in två fingrar i Jonnas våta grotta och smeker fram och tillbaka. Jonna stönar av vällust när fingrarna smeker henne. På nytt drar hon ut fingrarna och håller ut dem mot Jörgens mun. Han tar båda fingrarna i munnen och slickar dem rena. Nu tar hon bort handen och smeker hennes bröst. Jörgen missar inte tillfället utan dyker ner mellan hennes ben och slickar henne.

Han slickar girigt i sig av hennes safter som rinner rikligt ur henne. Medan tungan smeker över hennes klitoris, smeker han in två fingrar i hennes sköte. Jonna lyfter höften mot munnen och stönar ut sin njutning. Lisa suger hårt på en bröstvårta. Med tungspetsen smeker hon över hennes vårta. Det ilar av vällust genom Jonnas bröst. Trots att Lisa är hårdhänt med hennes bröst, så är det ingen som kan ge henne sådan njutning bara genom att smeka hennes bröst. Jonna lägger upp sina ben på Jörgens axlar och lyfter sig mot munnen då orgasmen kommer. Han slickar hennes känsliga knapp medan fingrarna smeker hennes inre. Genom hela orgasmen smeker de Jonna och håller igång orgasmen länge.
- Åh, så underbart, suckar Jonna efteråt.
Jonna smeker en hand över Jörgens huvud då han smeker hennes våta blygdläppar med sin tunga.
- Kom, säger Jonna och ställer sig upp. Vi fortsätter i sovrummet.

Jonna tar Jörgen i handen och går en trappa upp. Den här gången går hon till sitt sovrum. De tar av sig kläder och kryper upp i sängen. Lisa tar genast kommandot. Hon ställer sig på knä mellan Jonnas ben och böjer sig ner. Hon lyfter på blicken och tittar på Jörgen som förstår hennes inbjudan. Han ställer sig bakom Lisa och glider sakta in i hennes våta sköte. Han greppar henne om höften och knullar henne hårt. Lisa smeker med tungan över Jonnas blygläppar. Med försiktiga rörelser smeker hon sig in i hennes heta innandöme. När Jörgen lyfter på blicken, fastnar han i Jonnas ögon. Han knullar Lisa hårt men lämnar inte Jonna med blicken.

Det är som om de älskar med varandra. Jonna läser hans blick som om han pratade. Hon ser i hans ögon att det är henne han vill älska med. Hon svarar honom med sin varma blick. Jonna vet att han helst vill vara ensam med henne. Hon känner detsamma för honom och sänder meddelandet i blicken. Visst vill hon vara ensam med Jörgen, men hon varken kan eller vill vara utan Lisa. Jonna är i en svår situation. Hon vill på inga villkor välja mellan dem, så ibland blir det så här. Jonna ger sig själv ett löfte att det inte kommer att hända ofta. Om Jörgen inte vill älska med Lisa, så ska hon inte sätta honom i den situationen. Inte så ofta, i alla fall. Den här är straffet hon har tänkt ut för att han smekte henne då hon låg och pratade med sin mamma om Johan. Deras kontakt bryts av Lisas skrik av vällust. Hon pressar sig mot kuken när orgasmen kommer. I våg efter våg, sköljer åtrån över Lisas kropp. Jörgen, som ännu inte har fått sin utlösning, drar sig ur. Lisa lägger sig bredvid Jonna och vilar ut.

Jörgen lägger sig på Jonnas andra sida och vänder henne på sidan. Han lyfter hennes ben och glider in i värmen. Han stannar upp och njuter av hennes kramande fitta. Han smeker handen över hennes bröst medan han ökar takten. Han knullar henne i lugnt tempo. Handen smeker över magen, ner till hennes heta källa. Han känner att han närmar sig målet. Då drar han sig ur och sätter ollonet mot stjärthålet. Sakta pressar han sig in i hennes trånga stjärt. Jonna ligger still medan han fyller hennes stjärt.
- Jaaaa, stönar Jonna när han knullar henne försiktigt.
Han smeker handen mellan hennes ben och hittar hennes känsliga klitoris. Jörgen ökar takten och stöter hårdare. Lisa, som har hämtat sig, kryper närmare och kysser Jonna. Hon nyper lätt i hennes bröstvårtor medan tungan smeker hennes mun. Jonna orkar inte hålla emot den starka åtrå som härjar i hennes kropp. Orgasmen som kommer är stark. Hon kramar hårt runt hans stake när underlivet drar ihop sig. Jörgen känner hennes sammandragningar. Han stöter in sin kuk med kraft och håller den inne medan han sprutar in i hennes stjärt.

Jörgen drar sig ur men ligger kvar tätt bakom henne. Han smeker med handen över hennes mage och bröst. Han kysser henne på halsen medan handen smeker hennes kropp. Jonna njuter av hans underbara närvaro. Hon vrider huvudet bakåt och tar emot kyssen han ger henne. Kyssen är varm och kärleksfull. Det är första gången som Jonna känner den samhörighet som hon känner just nu. Åh, vad hon önskade att hon var ensam med Jörgen just nu. Då hade hon kunnat krypa ihop mot hans kropp och känna hans hjärtslag mot handen som brukar vila mot hans bröstkorg. Jörgen avbryter kyssen och kliver upp. Han tar kläderna med sig och går till badrummet.
- Kommer han tillbaka, frågar Lisa.
- Nej, han kommer inte tillbaka ikväll, svarar Jonna och tittar efter honom.
Lisa drar ner Jonna på rygg och lägger sig över henne. Hon kysser henne ömt och säger:
- Då är det bara du och jag, då.
- Ja Lisa, säger Jonna med ett leende. Nu är det bara du och jag.

När Lisa vaknar på morgonen, sover Jonna tungt. Hon går in i duschen och tvättar av sig innan hon tar på sig kläderna. Hon sätter sig på sängen och smeker handen över Jonnas kind. Hon böjer sig ner och kysser henne ömt. Jonnas ögon börjar blinka för att sedan öppnas helt.
- Jag går hem nu, säger Lisa
- Mitt i natten, frågar Jonna.
- Klockan är halv 10, svarar Lisa och kysser henne igen.  
När hon lyfter på huvudet, ser hon att Jonna blundar.
- Öppna ögonen, säger Lisa. Jag vill se dina vackra ögon.
Jonna kämpar hårt med att öppna ögonen. Lisa drunknar i hennes glittrande ögon.
- Jag älskar dig, viskar Lisa och smeker en hand över hennes kind.
- Ja, är allt Jonna orkar med att svara.
- Du är hopplös, skrattar Lisa och kysser henne ömt.
- Hej då och sov gott, säger Lisa och reser sig.
Jonna svarar inte. Då har hon redan somnat om.

Klockan är nästan tolv då Jonna kommer ner i köket. Jörgen står vid köksbänken och ordnar något att äta. Hon studerar honom där han står. Hon känner genast ett begär efter honom.
- God morgon, säger Jörgen glatt då han får syn på henne. Jag ordnar lite lunch. Du kanske vill ha frukost.
- Jag vill ha något helt annat, svarar Jonna och tar hans hand.
Hon går fram till köksbordet och tar av sig morgonrocken. Naken sätter hon sig på bordet och knuffar ner honom på en stol. Hon särar på benen och tittar honom i ögonen. Nu ska det avgöras vem som bestämmer, det inser Jonna. Hon håller fast hans blick men säger ingenting. Jonna ler segervisst då han böjer sig fram och slickar henne. Hon smeker en hand över hans huvud när tungan glider in i värmen.
- Du är min, viskar Jonna. När helst jag vill, så kommer du till mig.
Jörgen svarar inte men tittar upp på hennes ögon. Hon ser hans svar i ögonen medan han slickar.
- Oavsett om mamma är hemma eller inte, lägger hon till.
Jörgen protesterar inte.

Jonna känner vällusten i sin kropp. Hon njuter av tungan som slickar henne så skönt. När tungan smeker över hennes klitoris, närmar hon sig orgasm.
- Knulla mig, viskar hon och lyfter på hans huvud.
Jörgen ställer sig upp och knäpper upp sitt bälte. Byxorna och kalsongerna åker i golvet. Han griper tag i hennes höfter och tränger sig in. Han stöter hårt in i hennes våta källa. Han känner hennes kramande sköte runt sin kuk och njuter. Jonna stönar högt när orgasmen kommer med expressfart. Hon lägger upp sina ben på hans höfter och kramar honom hårt. När han känner hur hennes sköte mjölkar hans stake, kommer han. Han sprutar in sin säd i hennes heta grotta medan han kysser henne hetsigt. Kuken pumpar in sin säd, om och om igen och Jonna stönar högt varje gång hon känner hans heta strålar. Jörgen står kvar en stund med kuken djupt intrycket i henne. När han gör en ansats till att dra sig ur, håller hon kvar honom med sina ben. Hon kysser honom ömt och smeker en hand över hans kind. Hon tar ner sina ben så han kan dra sig ur.

Jonna kliver ner från bordet och tar upp sin morgonrock.
- Jag kommer nog att avsluta förhållandet med Johan innan det blir för allvarligt, säger Jonna.
- Varför det, frågar Jörgen.
-  Det är så jobbigt att ha ett förhållande, säger Jonna. Man måste alltid ta hänsyn. Dessutom så behöver jag ingen kille. Jag har ju dig.
- Ja, du har ju det, säger han mer till sig själv när hon gått till badrummet.
Han är tvungen att le åt hennes självsäkra sätt. Han vet att han alltid kommer att vara redo när hon vill ha honom. Han kan bara inte stå emot henne. Med en suck följer han efter henne till badrummet för att tvätta av sig.

Det är onsdag och det har gått nästan 2 veckor sedan Lena älskade med Sverker. Hon är glad att det är över. Hon vill inte träffa någon med stor kuk igen. Definitivt inte hemma i huset, där går gränsen. Träffar jag någon ingen med stor kuk, så tänker jag säga nej, tänker Lena. Nu är det slut med att vara otrogen, konstaterar hon. Nu ägnar hon sig enbart åt Jörgen och njuter varje ögonblick av det. Det enda problemet är Lisa. Hon har försökt tänka ut ett sätt att slippa henne men kommer inte på något. Trots allt så pirrar det lite i kroppen när hon tänker på Lisa. - Någon gång i framtiden kommer jag att sätta stopp för henne, övertygar hon sig själv.
Till dess låter jag det bero.

På kvällen arbetar hon natt. Klockan är över midnatt när det larmar i två rum samtidigt. Siv och Lena går till var sitt rum.
- Jo, förresten säger Siv. Vi har en ny patient i 5:an. Kan du ta det?
- Javisst, svarar Lena, på väg till rum 3 som larmade.
Larmet var inget allvarligt. När Lena är på väg till rum nr 5 kommer hon ihåg att hon inte har läst journalen om patienten.
- Jag får ta det sedan, säger Lena till sig själv.
När hon kommer in i rummet, är det släckt. Lena går fram för att tända lampan bredvid sängen så hon inte stör patienten som verkar sova. I samma ögonblick som hon tänder lampan, känner hon igen honom..
- Rune!? vad gör du här, ropar hon ut i förvåning.

            -----------------------------------------------

Nu är det slut med den här novellserien. Om Jörgen, Lena och Jonna kommer igen, så blir det i så fall i helt fristående delar.

Kid

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

lp521813

Nils har ju i princip redan skrivit del 9 i serien :)
Annars väldigt långa noveller, men författaren kan i alla fall få en upphetsad med sina sexscener (tycker jag i alla fall)!

20/4, 2012 kl. 19:14

#1

Nils

Så synd att det verkar var slut på serien.Men tänk efter mor&dotter är lika kåta och vill bara ha samma kuk som passar i bådas mus.Tänk efter det går att göra en kupp mot mamman.Om man tänker efter så är det enkelt närJörgen och hennes mor är på topp i sin orgasm så kan ju dottern slicka modern och få orgasmen att öka då har ju Jörgen chansen att knulla dottern utan att modern har en chans att protestera.Med andra ord en härlig trekant på högsta nivå som alla kommer att älska då och framöver.Och inte bara de det blir sex på hög nivå inom familjen som alla kommer att älska lång tid framöver.

1/9, 2009 kl. 13:53