Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/1 kl. 12:32, av Qu-ken

Martin på fårfarmen

Del 1 av 8 i serien Martin

Martin kommer senare att träffa personerna från serierna Alex och Adam blir Eva så jag måste lägga upp den här serien för att få kronologin att stämma. Den här historien börjar något över ett år tidgare.

Sommarlovet hade börjat och jag satt i bussen på väg hem från skolan. Vår familj hade en fårfarm en bra bit utanför närmaste samhälle och det betydde två långa och tråkiga bussresor varje dag. Men detta var sista gången, jag skulle börja i gymnasiet på hösten och dit var det ännu längre väg, så jag skulle bo på internat under veckorna istället för att åka dit varje dag.

Jag satt på min vanliga plats längst bak i bussen och tänkte på vad som hänt förra sommaren. Vi hade anställt en studerade, Paul, som “dräng” över sommaren. Paul och jag hade varit ute för att reparera en inhägnad; solen gassade hett och när allt var klart var vi båda helt svettiga så vi gick ner till en liten sjö i närheten för att bada. Vi hade varken badbyxor eller handdukar med så vi badade näck och lade oss efteråt i gräset på stranden för att torka i solen. Paul började sedan ställa frågor som blev allt mer personliga och närgångna.

- Du Petter, du fyllde visst femton nyligen?

- Ja, för tre veckor sedan.

- Jag minns när jag var i din ålder, man gick omkring och var lite småkåt hela tiden och måste runka ner kuken flera gånger om dan. Brukar inte du göra det också ganska ofta?

- Jo, det händer…

- Har du gjort det också tillsammans med någon kompis?

- Nej, bara själv.

- Har du knullat redan?

- Neej…

- Eller blivit knullad?

- Vad menar du?

- Alltså att du fått en kuk upp i rumpan?

- Men det är väl sånt som bögar gör, jag är inte…

-Inte behöver man vara bög för att knulla med en kompis. Det räcker att man är kåt och det enda hål som finns att knulla är kompisens rövhål. Det fina med kompisknull är att man turvis kan vara både under och ovanpå, om du förstår vad jag menar. Ja, jag ser att din kuk har fattat galoppen…

---------

Precis som där på stranden var här i bussen min kuk nu hård och jag plockade ut den ur brallorna och började försiktigt gnida den.

---------

Jag är inte riktigt säker på vad som sedan hände men plötsligt stod jag där på alla fyra och kände hur Paul tyckte in ett finger i baken på mig, sedan två fingrar, sedan tre och slutligen fyra.

- Vet du vad som kommer efter fyra fingrar?

- Fem?

- Nej, kuk.

Paul hade någonstans tagit fram en tub med någonting han smorde kuken med och sedan greppade han mina höfter och han började trycka den hala kuken in i min rumpa.

- Aj, fan vad det gör ont!

- Slappna av, det går strax över.

När han var helt inne i mig lutade han sig fram och kysste mig i nacken. Efter ett ögonblick började han jucka försiktigt och jag måste erkänna att jag njöt obeskrivligt av det han gjorde…

--------

Jag gned kuken allt hårdare och om några sekunder skulle det gååå… Herregud, bussen saktar in och där är min hållplats! Jag lyckades få kuken in i byxorna och rusade ut ur bussen. Sedan tog jag in på vägen till vår gård. Kvar var fortfarande en drygt två kilometers promenad genom skogen. Kuken var fortfarande sprickfärdig och jag tänkte att jag måste gå bak en buske för en snabb runk. Jag skulle just plocka fram den igen när jag såg en bil komma åkande. Vägen ledde bara till vår gård och det var inte ofta som vi fick besök så jag undrade vem det kunde vara. Bilen stannade och mannen bakom ratten frågade om jag ville ha lift till gården så jag hoppade in i baksätet. Där satt en liten rödhårig kille som såg ut att vara några år yngre än jag och paret i framsätet var tydligen hans föräldrar. Hans mamma förklarade varför de var på väg till oss.

- Vi har en gård på andra sidan stan och vi har tänkt börja med fårskötsel. Därför har vi kommit överens med dina föräldrar att Martin här stannar hos er över sommaren och lär sig allt man behöver veta om får.

Jag vände blicken mot Martin och såg att han tittade på någonting i min famn. OMG, mitt kanonstånd var fortfarande som ett tält i mina byxor och grabben stirrade på det. Jag lyfte genast min väska upp i famnen men det var redan för sent, vi var framme vid gården och där stod mina föräldrar för att ta emot gästerna och medan dom hälsade stod jag på andra sidan bilen tills kuken lugnat sig. Pappa tog gästerna med sig för att visa runt på gården och jag och mamma gick in i köket.

- Martin kommer att bo med dig, jag har bäddat åt honom på soffan i ditt rum.

- Men om han skulle bo i drängstugan kunde han få ett eget rum, där är ju många lediga.

- Ja, men Paul kommer på söndag och jag tänker inte låta honom vara ensam med Martin. Jag vet nog vad du och han höll på med förra året men Martin är bara fjorton år och varken du eller Paul får göra något sådant med honom. Även om han skulle fylla femton medan han är här får ni inte göra något som han inte vill göra. Jag vill inte att hans föräldrar kommer och säger att deras son blivit våldtagen här hos oss.

Jag kände hur det hettade i kinderna, jag hade ingen aning om att mamma hade märkt när jag klättrade ut genom fönstret på kvällarna för att gå till drängstugan för att knulla med Paul. Det började åter bli trångt i mina byxor så jag smet in på toa för att äntligen lätta på trycket.

Martin visade sig vara en trevlig kille och när kvällen kom var vi redan goda vänner. När det var dags att gå till sängs och vi tagit av oss byxorna kollade vi diskret varandras kallingar. Jag själv använde alltid rätt små av tangamodell och mina favoriter var klarblå och också idag hade jag sådana på mig. Martin hade boxershorts som tydligen var alldeles för små, det var nätt och jämt att hans grejor rymdes i dom.

- Ja, dom är för små. Jag har alldeles nyss vuxit rätt mycket där nere och jag har inte ännu hunnit köpa större. Därför sover jag numera naken, jag hoppas att det inte stör dig.

- Inte alls, jag slutade använda pyjamas för många år sedan och sover också näck.

Han drog av sig kallingarna och fram kom en kuk av imponerande mått.

- Du är ganska välförsedd för en fjortis.

- Tja, jag fyller faktiskt femton på söndag…

- Jaså, jag måste berätta morsan så hon kan baka en tårta.

- Du tycks också ha en rejäl grej. Och den var rätt stor när du kom in i bilen. Jag känner till problemet, jag får också stånd ibland helt utan orsak. Snygga kallingar du har. Ta av dom, det verkar åter hända saker i dom.

Den jäkla kuken var åter på väg upp men jag lät den hållas och Martin såg imponerad ut när den var uppe i hårda 20 cm igen.

- Den är fin, min blir bara 18 cm som hård.

Jag tänkte på vad mamma sagt och insåg att det var klokast att avsluta kukdiskussionen och gå till sängs innan det hela spårade ur.

På morgonen när jag varit i duschen med en handduk om midjan hittade jag Martin grävande i den byrålåda jag tömt åt honom.

- Fan också, alla de här kallingarna är så små. Det gör ont i ballarna när det är så trångt och om kuken börjar stå är det rena katastrofen.

- Kolla i nästa låda, där är mina. Du kan samtidigt ge mig ett par klarblå.

- Menar du att jag kunde använda dina? Får jag också ta ett par klarblå?

- Ja, absolut. Mina kallingar är dina kallingar.

Han gav ett par åt mig och drog ett annat på sig. Jag vände ryggen till och drog hastigt på mig kallingar och shorts innan Martin hann märka att jag åter var uppe i fulla 20 cm. Han drog också på sig en T-shirt och ett par shorts och dom var också ett nummer för små i fronten. Sedan tog han en flaska ur byrålådan och började smeta någonting på armar och ben.

- Vad är det? Sololja?

- Ja, det är ett elände att vara rödhårig och bo på vischan. Om jag är ute hela dagen i solen brinner jag upp helt och hållet om jag inte har faktor 50 på alla bara ställen.

Så gick vi ner till frukost och jag berättade åt mamma att Martin skulle fylla femton på söndag. Hon log mot honom och sade att hon skulle baka en tårta men åt mig gav hon ett argt ögonkast och jag visste vad hon avsåg. Sedan gick vi ut för att se till fåren och jag inledde Martins grundkurs i fårskötsel.

Söndag morgon, Martin femtonårsdag, lämnade jag honom på rummet där han åter oljade sig, och gick ner till köket för att se om tårtan var färdig och allting var klart för födelsedagsfrukost. Pappa kom också dit.

- Då det är Martins födelsedag och dessutom söndag tycker jag att ni ska ta ledigt idag. Gå en sväng till hagen och kolla att allt är bra och sedan kan ni göra vad ni vill resten av dagen.

Efter besökte hos fåren föreslog jag att vi skulle gå till sjön för att bada och det hade Martin inget emot. Vi simmade av och an en god stund och när vi kom upp ur vattnet och jag lade mig i gräset för att torka i solen tog Martin fram sololjetuben han alltid hade i fickan och började smeta på bröst och mage. När han kom ner under midjan väntade jag med stort intresse på vad som skulle hända, och mycket riktigt, när han oljade kuken reste den sig och var strax uppe i all sin prakt. Den var verkligen skitsnygg, aningen böjd och pekade lite uppåt åt vänster och jag kunde inte hjälpa det att min egen också började växa vid synen och var strax stenhård.

- Är den faktiskt bara 18 cm, den ser större ut, men det är kanske bara för att den är så grov.

- Ja, jag kollade den bara förra veckan. Kanske du också borde se till att din inte blir solbränd.

Han lutade sig över mig där jag låg med kuken pekade mot skyn, han grabbade den och gjorde några snabba runkrörelser med sin oljiga hand. Sedan lade han sig på magen bredvid mig, särade på benen och gav mig sololjetuben.

- Nu ska du smörja mig där bak.

Herregud, menar han faktiskt vad jag tror att han menar eller har jag missförstått alltsammans på grund av min enorma kåthet? Vill han att jag ska knulla honom eller bara att jag oljar hans rygg?

Jag steg upp och ställde mig på knä mellan hans ben och började breda ut olja över ryggen. Jag försökte att han skulle känna det mera som massage än som smekningar men jag vet inte om jag lyckades, jag var alldeles yr i huvudet av kåthet och var fortfarande inte säker på vad jag borde göra. När jag kom ner till hans midja flyttade jag händerna ner och började smörja hans lår. Han protesterade inte fastän jag extra noggrant smorde insidan av låren dit ju solen inte skiner och när jag oljade honom mellan benen kände jag hur det gick en darrning genom hans kropp och han gnydde sakta. Jag var nu ganska säker på att han njöt av det jag gjorde och planerade hur jag skulle behandla hans underbara lilla pojkrumpa. Jag satte en klick sololja på vardera skinkan och började breda ut dem med båda händerna, först mot höfterna och där ifrån inåt. Mina tummar gled ner i dalen och när de nådde rosenknoppen gick det åter en darrning genom hans kropp och jag hörde hur han suckade njutningsfullt. Jag satt en extra klick olja rakt på öppningen och tyckte varsamt in höger tumme i hans tajta pojkfitta. Han gav till ett litet skrik när jag trängde in så jag stoppade för ett ögonblick och sedan började jag dra den av och an. Han slappnade av och jag kände att det var dags för ett finger till så jag drog tummen ur hålet och tyckte den tillbaka tillsammans med vänster tumme. Jag töjde med tummarna tills jag var säker på att jag kunde trycka in kuken utan att skada honom.

Jag tog tag i hans höfter och lyfte upp honom på alla fyra och sänkte ner hans rumpa över min kuk och lät den sakta glida in i hela sin längd. Jag viskade i hans öra:

- Känns det bra?

- Underbart!

- Har du gjort det förut?

Han skakade på huvudet.

- Nej, men jag blir alltid kåt när jag kollar bögporr på nätet. Jag har drömt om det här men inte vågat tala med någon kompis om saken. Knulla mig nu! Nej, förresten, jag vill se vad du gör. Vänd mig på rygg!

Jag drog ut kuken ur honom, han vände på sig och lyfte benen upp på mina axlar. Hans kuk pekade mot skyn och jag skulle ha kunnat svära på att den nu var större än nyss. Jag lutade mig framåt och tittade djupt in i hans vackra bruna ögon median jag lät kuken åter glida in i hans ljuvliga stjärt. När jag var helt inne gav han till ett tjut och sköt en tjock stråle sperma som träffade mig under hakan. Jag började jucka försiktigt med långsamma drag och lätta stötar och försökte få det att räcka så länge som möjligt, men hans fitta var så trång och han var så gudomligt söt där han låg med slutna ögon och munnen på vid gavel att jag kände orgasmen komma alldeles för tidigt. Jag ökade takten och bankade kuken in med kraft 5–6 gånger och sedan fyllde jag hans kärleksgrotta med min säd. Hän hade också sprutat ett antal gånger under tiden, delvis hade han träffat mig i ansiktet, jag kände smaken av sperma och jag kunde inte se med mitt ena öga.

Efteråt låg vi bara där på stranden och flämtade, sedan märkte vi att klockan närmade sig lunchdags så vi tog ett hastigt dopp i sjön och sköljde av oss, varefter vi gick hem till gården. När vi kom dit möttes vi av Paul som nyss hade anlänt. Han sken upp när han fick se oss och jag märkte att han tittade på Martin med något hungrigt i blicken. Det var iallafall tydligt att mamma hade talat om Martin också med honom.

- Hej Martin, jag hörde att du fyller år idag. Grattis!

Efter lunchen gick Paul för att installera sig i drängstugan och Martin och jag gick upp till mitt rum och jag berättade vad som hänt mellan Paul och mig senaste sommar. Martin blev genast intresserad och frågade om jag trodde att vi kunde ha en trekant någon gång. Jag svarade at det säkert skulle vara möjligt, men kanske inte idag.

På kvällen när vi tagit av oss kläderna och han böjde sig för att plocka upp sololjetuben som fallit ner från bordet och rullat in under soffan kände jag hur det började styvna där nere när jag tittade på den underbara lilla pojkrumpan som jag knullat tidigare idag. Jag hoppade därför i säng så att han inte skulle se vad som hände. När jag låg där under täcket stod han plötsligt bredvid min säng med sin kudde i famnen.

- Måste jag sova på soffan? Vi skulle ju mer än väl rymmas båda i din säng.

Jag hade inget val, jag makade på mig och han lade sig bredvid mig och gav mig en puss på kinden. Min kuk var nu uppe i all sin prakt så jag sade Godnatt och vände mig med ryggen mot honom. Han lade sig tätt intill mig med magen mot min rygg och med sin ganska styva kuk placerad upp mellan mina skinkor. Herregud vad jag var kåt, men det var kanske inte någon särskilt god ide att knulla här och nu...

Jag väcktes på morgonen av någon verksamhet bakom min rygg. Jag blev plötsligt klarvaken när jag insåg att Martin försökte trycka in sitt morgonstånd i min rumpa, men av någon anledning lyckades det inte. Det berodde tydligen på att vinkeln inte var rätt, så jag sträckte armen över ryggen, grabbade tag i honom och vände mig på mage så att han låg helt ovanpå mig, och jag kände hur hans 18 cm gled in i mig och träffade min prostata. Jag hade inte haft en kuk i mig sedan Paul lämnade oss förra året och känslan var obeskrivlig. Han började jucka med långsamma drag och lätta stötar och jag kände hur jag blötte ner lakanet under mig med kopiösa mängder sperma. Efter kanske 10 minuters knullande i detta sakta tempo började han öka takten, och just när jag antog att han närmade sig orgasmen och han råknullade mig så sängen knakade, öppnades dörren och mamma kom in för att väcka oss. Hon stannade på tröskeln och bara stirrade och blev stående där tills Martin med ett vrål briserade och fyllde min rumpfitta med sperma, då vände hon på klacken och störtade iväg utan att ens stänga dörren. Jag tror att Martin inte noterat att hon varit där, han låg fortfarande ovanpå mig med kuken inne i mitt hål och pustade ut efter detta fantastiska morgonknull.

- Wow, jag hade ingen aning om att rumpknull var så underbart. Du har en otroligt tajt och härlig rumpa. Får jag väcka dig varje morgon på det här sättet?

Jag nickade och funderade om jag borde berätta om mammas besök, men insåg att det bara skulle göra honom generad. Vi steg upp och efter en snabb dusch klädde vi på oss, jag tog åt oss vinröda kallingar som omväxling, och medan Martin blev kvar för att olja sig gick jag ner till köket för att se om frukosten var klar. Mina föräldrar hade åkt för att handla så där var bara Paul.

- Oj, vad du ser lycklig och nyknullad ut. Jag hörde Martin gorma när det gick för honom och din mamma såg rätt förskräckt ut när hon kom ner. Har du redan provkört hans fitta?

- Ja, igår på stranden...

- Fick du honom övertalad på samma sätt som jag gjorde med dig: Du behöver inte vara bög för att knulla med din kompis bla, bla, bla...

- Nej, Martin är faktiskt bög på riktigt, och jag tror att jag i själva verket också är det. När jag berättade vad vi gjort förra året frågade han genast om vi kunde ha en trekant, så vi kommer i kväll och hälsar på när föräldrarna har somnat.

- Passar bra, jag blev kåt som fan när jag förstod vad ni gjorde där uppe i din säng. Har han en fin kuk?

- 18 cm, och han vet definitivt hur man gör trots att jag förstod att det vi just gjorde var hans första gång.

- Sitter ni här och diskuterar min kuk. Den ser ut så här.

Martin hade kommit in i köket utan att vi märkt det och nu gick han fram till Paul, plockade ut kuken ur shortsen, drog ett par snabba runktag och den var genast hård. Paul stirrade på den och flämtade.

- Jag måste kolla den här, håll ett öga på gården och säg till om dina föräldrar kommer tillbaka.

Paul gled ner på knä framför honom, slök hela den hårda pojk-kuken och började suga intensivt. Jag visste att han var expert på kuksugning och Martin skakade i hela kroppen och det dröjde inte länge förrän han kom och Paul drack varenda droppe.

- Aah. Ingenting smakar så gott som sperma från en femtonåring. I kväll vill jag ha mera, och också i andra ändan.

Just då såg jag bilen komma in på gården, så Martin stoppade kuken tillbaks i byxorna och när mamma kom in i köket satt vi där och åt frukost som om inget hade hänt...

På kvällen kunde inte Martin hålla sig lugn, han gick fram och tillbaka i vårt rum och frågade hela tiden om hur länge det ännu skulle räcka innan vi kunde gå till Paul. Jag sade att vi inte kunde gå så länge någon var i köket eftersom man därifrån kunde se oss. Föräldrarnas sovrum var i andra ändan av huset och när dom gått dit var kusten klar. Vi hade tagit av oss alla kläder utom dom vinröda och vi hade båda fina tält i dom. Till slut orkade jag inte titta på hans travande av och an så jag slängde honom på sängen, drog av honom kallingarna och lade mig ovanpå honom i 69 och började suga av honom samtidigt som jag körde ner min egen kuk i svalget på honom. Vi låg där en god stund och sög försiktigt så att det inte skulle gå för tidigt, men till sist fick vi båda dricka en slurk sperma. Efteråt låg vi där och flämtade och Martin hade lugnat sig och till sist såg vi att ljuset slocknade i köket.

- Vi väntar ännu några minuter, sen går vi.

- Men trappan knarrar så mycket, kommer dom inte att höra oss?

- Vi går inte nedför trappan...

Vi drog på oss dom vinröda och gick ut genom fönstret och klättrade nedför brandstegen. För att göra en effektfull entré stannade vi utanför Pauls dörr och runkade upp kukarna till full längd varefter vi tog varandra i hand och steg in.

- O, vad ni är söta! Stanna där! Det här måste jag ha!

Paul tog sin mobil och började ta kort på oss, först i helfigur och sedan närbilder på våra vinröda tält. Han kastade av sig kläderna och stod där naken så när som på en metallring runt kukroten. Martin gick fram till honom och tittade närmare på den.

- Hur fungerar den här? Har du en till? Får jag prova?

Paul plockade fram en ask och tog fram en ring.

- Jag tror inte att det går att få den dit när du är hård men vi kunde försöka med en sån här.

Han tog ur asken en svart läderrem som han spände runt Martins paket.

- Hur känns det?

- Underbart!

- Vill du också ha en?

- Ja tack.

Han satte på en rem också åt mig och det kändes som om kuken var hårdare än någonsin.

- Men nu ska vi knulla. Martin börjar.

Paul böjde sig över sängen och kollade att hålet var på samma höjd som Martins kuk. Han behövde inte be två gånger för Martin körde genast in sina 18 cm i Pauls fitta med en enda hård stöt. Om det gjorde ont så visade Paul inga tecken på det. Martin började jucka och tack vare att jag strax innan sugit av honom kunde han banka på en god stund.

- Du var mig en baddare! Jag har inte blivit så väl knullad sen jag var här förra året. Nu är det er tur, jag sköter kameran.

Martin lade sig på sängen och lyfte upp benen på mina axlar varefter jag knullade honom medan Paul snodde omkring och tog kort från alla möjliga och omöjliga vinklar. När jag började närma mig klimax och ökade takten lade han bort mobilen och när jag sedan tömt mig i Martins rumpfitta och böjde mig framåt för att kyssa honom kände jag hur Pauls kuk trängde in i mig. Jag var fortfarande inne i Martin och hade ingen möjlighet att dra ut den så länge som Paul råknullade mig hårt och brutalt. Till slut var vi alla helt utmattade och Martin och jag låg på sängen och kelade medan Paul laddade bilderna från mobilen till sin dator.

- Jag skulle vilja göra en video med er, ni är så otroligt söta när ni knullar.

- Kanske det, men inte i kväll. Jag tror inte att vi kunde prestera mycket mer den här gången.

Vi tackade för oss och så gick vi hem och klättrade in genom fönstret. Vi var så trötta att vi gick direkt till sängs trots att kukarna var flottiga och att det rann sperma ur våra rumpor. På sätt och vis var det bra för när jag vaknade på morgonen var Martin redan inne i mig och pumpade på och jag hoppades att mamma inte igen skulle komma på besök just då...

Ju mer jag tänkte på det Paul sagt om att göra en knullvideo desto mer frestande verkade det och när sedan föräldrarna åkte för att hälsa på faster Johanna och lämnade skötseln av gården och fåren åt oss tre för några dagar tyckte jag att det var ett bra tillfälle att göra det. När jag sade åt Paul att vi skulle fundera på vad videon skulle innehålla sade han att han redan hade gjort upp en plan så det var bara att sätta igång.

Det började med oss liggande på sängen med bara dom klarblå på oss och sedan zoomade han in dessa medan våra kukar reste sig i dom. När vi sedan hade varsitt klarblått tält vände vi oss i 69 och drog av kallingarna med tänderna och började suga medan dom klarblå gled ner på golvet bredvid sängen.

Efter att ha sugit ett tag steg jag upp, grabbade tag i Martin och ställde honom på alla fyra tvärs över sängen. Paul filmade i närbild hur jag smorde min stenhårda kuk och Martins hål varefter jag ställde mig bakom honom och penetrerade honom långsamt men obönhörligt, allt medan Paul från några centimeters avstånd tog upp det på video. Sedan började jag jucka och Paul gick till andra sidan av sängen och tog Martins extatiska ansikte med mig i bakgrunden knullande i ökande tempo tills jag inte kunde hålla orgasmen inne och sköt min första sats djupt in i Martins tajta fitta.

Paul hade bett mig att inte dra ut genast och han kom och tog i närbild hur jag var helt inne, och så stängde han av kameran.

Jag tänkte att vi låter det se ut som om du utan paus knullar honom i olika ställningar, så vi börjar nästa tagning i den här ställningen, men jag antar att du behöver en liten paus för att få upp den igen.

Jag var fortfarande störtkåt, så det tog bara ett par minuter innan jag åter var fit for fight. Martin stod fortfarande på alla fyra, så jag körde kuken in i honom och väntade på tecken från Paul att han var klar. När han hade kameran igång och nickade, drog jag ut kuken, vände Martin på rygg och lyfte upp hans ben på mina axlar. Paul stod på en stol bakom min rygg och filmade uppifrån hur jag åter tyckte in kuken och började knulla. När det sedan gått för mig gjorde vi på samma sätt, så att tagningen slutade innan jag dragit ut.

Nu behövdes en lite längre paus innan jag fick upp ståndet så Martin fick ligga där hållande sig i knävecken nästan i en kvart, men till slut var jag tillbaka i hans stjärt. Nu var det min tur att ligga på rygg i sängen och Martin klättrade upp på mig och satte sig på min hårda stake. Paul var igen nära händelsernas centrum och filmade på nära håll när Martin började rida.

Paul hade bett oss att med vissa ljud meddelade när orgasmen var på kommande så han kunde fånga det på bästa sätt. När nu Martin studsade upp och ner på mig, utbrast hän plötsligt ”Aah, Aah, Aah” och Paul flyttade sig genast till framsidan för att filma orgasmen. Martins kuk började spruta och han sköt fem tjocka strålar sperma som träffade mig i ansiktet. Samtidigt gick det för mig också och jag ökade på mängden sperma djupt inne i Martins rumpa.

Nu var det inte längre möjligt för mig att få upp kuken så vi beslöt att fortsätta senare. Efter att ha varit ute och kollat fåren kände jag på mig att jag kanske kunde fortsätta så vi gick in för en ny tagning. Jag låg redan på sängen med kuken pekande mot taket när Paul kom på att något saknades.

- När vi slutade hade du ansikte fullt av sperma. Kom hit!

Han plockade ut sin hårda kuk ur brallorna.

- Sug!

Jag ställe mig på knä framför honom och började suga på hans kuk. Det dröjde inte länge förrän ha drog ut den ur min mun och täckte mitt ansikte med sin saft.

- Det kom kanske lite för mycket, men det tror jag ingen märker.

Jag lade mig tillbaka på sängen och Martin lät min kuk glida in i sin rumpa. Jag reste mig upp och Martin korsade sina ben bakom min rygg och där stod jag med den söta lilla killen hängande om min hals och han började slicka Pauls sperma från mitt ansikte. Detta var inte planerat men Paul var genast där och filmade. Jag kom inte åt att jucka när han hade låst benen bakom min rygg men han började själv gunga av och an och snart kände jag dagens fjärde orgasm vara på väg. Han hade nu slickat mitt ansikte rent och vi började kyssas. Jag kände hur hans hårda kuk gneds mellan oss och strax gick det för oss båda och vi lade oss flämtade på sängen. Jag vände oss på sida och kände hur Martin knep om min kuk med sin rumpmuskel så del slaknade inte utan jag fortsatte att knulla honom i skedställning. Detta var planerat att vara det sista knullet så jag simulerade en orgasm och lade armen om honom och så ”somnade” vi båda och kameran riktades ner på golvet och zoomade in våra klarblå bredvid sängen. The End...

Dagen därpå kom mina föräldrar tillbaka tidigare än planerat, så den andra videon vi planerat, där Martin skulle ha knullat mig, blev ogjord. När vi på kvällen tittade på vårt verk, en halv timme oavbrutet knullande kunde vi bara konstatera att videon var ett mästerverk och att det faktiskt såg ut som om den gjorts med en enda tagning. 

Vi hade planerat att göra den andra videon senare, men av någon orsak blev det aldrig av, och plötsligt var sommaren slut och Martin och Paul reste iväg och jag hade ingen att knulla med...

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.