Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/3 kl. 19:07, av Qu-ken

Trekant, fyrkant, shopping i Jan-Oskars butik

Del 8 av 8 i serien Martin

Ett par dagar senare hade jag mina vägar åt det hållet så jag tänkte besöka Oskars affär för att köpa en plugg istället för den som jag gav åt Helena. Jag kunde ju samtidigt returnera rump-pumpen eftersom den inte behövdes då jag nu kunde ta emot Martins stora kuk utan problem.

Jan-Oskar sken upp när han såg mig komma in i affären, och jag tyckte att någonting genast började växa i hans idag gredelina shorts. Han stod med två tjejer vid en hylla med löskukar och massagestavar och tjejerna verkade osäkra på vad dom skulle ha. Båda hade otroligt korta kjolar och när den ena böjde sig fram för att ta något från hyllan såg jag att hon inte hade något under, och, mycket riktigt, det var ju tjejerna jag sett på puben i lördags. Hon som vädrade fittan och hennes tjej. Jan-Oskar lämnade dom och kom fram till mig.

- Hej, vad får det lov att vara idag?

- Jag behöver en såndär darrplugg. Men ta bara hand om tjejerna först, jag har inte bråttom.

- Dom vet inte ännu vad dom vill ha. Jag sålde åt dom darrande grejer att ha i fittan, men dom säger att dom har så blöta fittor att grejerna inte hålls där utan slinker ut, så nu funderar dom på någon annan modell. Men köpte du inte två pluggar förra veckan? Ja, den ena var visst åt den där sötnosen, Martin var det visst?

- Sötnosens syrra kom på besök och när hon såg pluggarna ville hon testa dom...

- Menar du att hon testade båda?

- Ja, en i vart hål...

- Verkligen, jag har aldrig tänkt på att någon skulle vilja ha en rump-plugg i fittan, men varför inte. Gillade hon det?

- Verkligen. Hon sade att on aldrig fått så många orgasmer på så kort tid.

Tjejerna kom fram till oss.

- Ursäkta men...

- Å förlåt, ni var här först. Jag kan vänta medan ni handlar...

- Nej, men jag hörde någonting om en tjej som fick många orgasmer. Vad var det hon hade?

Jan-Oskar plockade fram en darrplugg.

- Det var två stycken sådana här pluggar. En i fittan och en i rumpan.

- Dom har ju en konstig form. Vad är dom till för?

- Den är utformad så att när en kille har den i rumpan stimulerar den prostatan. Tjejer har tyvärr ingen...

- Okej, ta hit två så kollar jag...

- Ska vi gå till vårt provrum?

- Onödigt, här är ingen blyg.

Hon tog pluggen och tryckte in den i fittan och hon var så blöt att den sjönk in utan problem. Sedan började hon trycka in den andra i rumpan men Jan-Oskar hejdade henne.

- Du har visst inte haft något där bak förut. För att få in den där behövs lite smörja. Här har du en tub KY...

- Jaha, kanske det är bäst att du gör det...

Jan-Oskar smorde pluggen och började trycka in den i hennes stjärt.

- Luta dig lite framåt, just så... det kan göra lite ont...

- Ja det gör det, men jag klarar...

- Så, nu är den där. Nu sätter jag på lite darr...

- Aaah, härligt...

- Lite mera darr...

- Ljuvligt!

- Och så full fräs...

- Aaaaah! Otroligt!! Orgasmen kom genast!! Lena, du måste också... Aaaaah!!!!!

Jan-Oskar drog ner på darren och Anita lugnade sig och hon tog pluggen ur Jan-Oskars hand och tryckte den in i Lenas fitta. Lena gav till ett tjut, hennes fitta var tydligen inte lika beredd på det. Och när Anita började trycka in den andra i hennes rumpa protesterade hon ljudligt.

- Nej nej det går inte! Aj! Den ryms inte! Jag spricker!!

Jan-Oskar ingrep.

- Jag råkar ha här en grej som kunde hjälpa.

Han tog pumpen jag returnerade och tryckte in den i Lenas rumpa. Han började pumpa och snart var hennes rumpfitta töjd tillräckligt och innan hon hann fatta vad som hände hade han ryckt ut pumpen och Anita tryckt in darrpluggen istället och den började genast darra. Han satte på också den andra pluggen, den hon hade i fittan, och ökade långsamt båda till max.

- Ooooh, aaahh! Jag döör!

Han vred nu åter Anitas pluggar till max och båda tjejerna stod där och smekte varandra mellan benen samtidigt som de kysstes passionerat. Sedan stängde han allt, och tjejerna såg besvikna ut.

- Var det bra så?

- Jaa, vi måste ha dom, och den där pumpgrejen...

- Dom kostar...

- Här är mitt kreditkort, priset har ingen betydelse. Vi måste vi hem och fortsätta...

Dom störtade iväg och jag hoppades att dom inte hade darr på i trafiken, dom kunde lätt råka ut för en olycka. Samtidigt kom en kille in i butiken. Han gick först omkring bland hyllorna men när han kom närmare oss stannade han plötsligt som förstenad och jag såg att han stirrade på Jan-Oskars kuk som tydligt syntes i dom tunna shortsen. Jan-Oskar gav mig en menande blick och gick fram till honom.

- Ser du nånting som du gillar?

- Ja, har du något emot att jag tar en bild av den i dom där läckra brallorna?

- Nej, inte alls. Skjut!

Killen tog fram mobilen och tog en massa bilder från alla tänkbara vinklar, även underifrån. Sedan kastade han en snabb blick på den rätt anspråkslösa bulan i mina jeans, men tyckte tydligen att den inte var intressant. Jan-Oskar märkte det och protesterade.

- Henrik har också en stor och vacker kuk, men den tycks inte vara hård just nu. Jag sålde ju en rem åt dig, varför har du inte den på dig?

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga och han fortsatte.

- Vi måste göra något åt saken. Hej, grabben, håll kameran redo. Jag tror att du nu kan ta det på video...

Jag hade nu ingen aning om vad han planerade, men det var tydligen inte möjligt att protestera så jag sade inget när han gick ner på knä framför mig och började öppna mina jeans. Han drog ner dom till knäna och jag insåg att jag inte borde ha tagit den där ljusrosa stringtangan just idag. Killen med kameran var i full gång så jag kunde inte säga något då det skulle ha kommit med på videon.  Han filmade åter från alla vinklar och när Jan-Oskar till slut drog ner också tangan var min kuk så hård att den flög ut som en stålfjäder. Jan-Oskar tyckte tydligen att den inte var uppe i full  volym, så han drog förhuden fram och tillbaka några gånger, och till slut var den hård till något över 110 procent.

Han hade plötsligt en rem i handen och spände den runt min kukrot. Hans egna shorts höll på att spricka, men han bara lirkade in min nu stenhårda kuk tillbaka i tangan, och när han drog upp jeansen igen lyckades han på något sätt få allt att rymmas i dom. Nu kunde ingen undgå att lägga märke till mitt otroliga stånd och killen var till slut nöjd och slutade filma. Sedan vände han om och gick ut ur affären utan att säga ett ord.

- Jag måste nu också vidare...

- Skulle du inte ha...

- Ja, jag skulle alltså också ha en plugg. Hur mycket...

- Ingenting. Det är jämnt mot pumpen du gav... Vill du ha pluggen in...

- Nej, jag måste nog låta rumpan vila några dagar. Den är fortfarande rätt öm efter veckoslutet...

- Okej, tack och välkommen åter.

På hemvägen gick jag förbi caféet där jag ätit frukost med Martin och jag såg att Eva satt där vid ett bord med en kaffekopp. Jag tänkte att det var ett bra tillfälle att avslöja att jag visste vad hon hade under kjolen och tack vare remmen var jag lämpligt kåt för att tala om saken...

- Hej, Eva, får man slå sig ner?

- Javisst, jag sitter här och väntar, Per kommer strax...

Jag satte mig bredvid henne och jag såg att hon kollade in konturerna av min hårda kuk som tydligt syntes i mina tajta jeans. Jag funderade ett ögonblick på vad jag skulle säga, men hon tycktes vara så intresserad av vad jag hade i brallorna, så jag tog helt enkelt hennes hand och placerade den just där och hon protesterade inte. Tvärtom, någonting hände i hennes trosor och genast reste sig kjolen och såg ut som ett tält. Jag förde in handen i tältet och gned hennes kuk och nästan genast förstod jag att orgasmen var på kommande, så jag lyfte på kjolen  och kuken sprutade en tjock stråle sperma som flög i en båge och landade i hennes kaffekopp.

- Så du visste... hur?

- Klas, min granne, brukar ha kameran redo när han går in på toa. Han har en fantastisk samling han har filmat av knullande bögar. Vill du se vad han fick i lördags?

- Jag tror jag vet... Vad gör han med det han filmar? Lägger ut på nätet?

- Nej, han har dom bara för privat bruk. Han vet att man inte får lägga ut andra mänskors knullande utan tillstånd.

- Hur många har sett den där från i lördags?

- Bara vi fyra som satt där vid vårt bord då...

- Men varför? Ni satt där med era flickvänner... Varför är ni intresserade av knullande bögar?

- Flickvänner, tja, kanske dom inte var...

- Så den där lilla söta tjejen som hela tiden satt och smekte dig mellan benen... Martina?

- Det var Klas’ ide. Problemet var att vi skulle gå ut på en öl, men Martin är 16 år och ser ut som 13, och ingen skulle ha severat honom öl... Så Klas föreslog, som han tidigare gjort med sin kille, Filip/Filippa, att han skulle se mycket äldre ut som tjej, isynnerhet med stora tuttar...

- Så ni satt där, fyra bögar och såg ut som två hetero par? Men sluta runka mig innan någon märker...

- Okej...

- Så, du är alltså bög. Varför försökte du då den där kvällen få mig hem till dig? Visste du då... Vad skulle ha hänt om...

- Jag vet faktiskt inte. Jag tror att det varit en chock när jag hittat det du har...

- Skulle du ha knullat mig i rumpan? Jag har drömt om det sedan dess...

- Svårt att säga, då hade jag aldrig legat med en kille... Men jag var just då så otroligt kåt att ingen vet...

- Men nu... Vad har hänt?

- Brorsan gifte sig, och på bröllopet hamnade jag i säng med hans svåger, Martin...

- Alltså du plötsligt började knulla din brorsas svåger??

- Nej, Martin är den kåtaste killen som finns. Allt var hans ide... Och du skulle se vad han har... En så liten kille med en så enorm kuk...

- Han är då... vaddå? Din pojkvän? Ni är ett par?

- Nej, inte alls. Han var bara på besök under veckoslutet. Han knullar hemmavid med sin kusin...

- Så, om Per och jag och du skulle... Alltså en trekant...

- Skulle Per...

- Han är otroligt kåt på dig, men jag har försökt förklara att du är hetero, så vi har ingen chans...

- Jag måste kila nu, men säg åt Per att jag är öppen för förslag. Kom till puben på fredag så ska vi se vad vi hittar på. Det är nog bäst att jag går nu innan han kommer och sliter brallorna av mig här och nu...

- Okej, vi ses på fredag...

Jag skulle gärna ha väntat på Per, men jag var nu så fasansfullt kåt att mina byxor var nära att explodera och remmen jag hade där gjorde inte saken bättre. Dessutom mötte jag honom genast när jag kom ut på gatan  och jag tror att vi båda kollade bulan i jeansen på varandra, hans var stor men kanske inte lika stor som min, och jag hade nu bråttom hem för att runka ner ståndet innan jag kom i byxorna. Tyvärr hade Martin rest så jag var nog tvungen att ta saken i egna händer...

Men, utanför porten till mitt hus stod Klas och Filip och båda stirrade på mina svällande jeans.

- Herregud, vilket stånd! Behöver du hjälp med det?

- Tack gärna. Kan ni komma upp...

- Filip måste kila, men jag står gärna till tjänst. Du ser faktiskt ut att vara i behov av ett rejält knull. Min röv är nog tillräckligt hal fortfarande. Filip var där rätt nyss...

Uppe hos mig kastade Klas av sig alla kläder och ställde sig i sängen på alla fyra. Jag öppnade bara jeansen så mycket att jag fick ut kuken och började trycka in den i hans faktiskt rätt hala rumpa men jag var bara halvvägs inne när jag smällde av en stor sats. Detta var ju bara början, så jag körde kuken i botten med en hård stöt, han hade ju just blivit knullad av Filip så pojkfittan var härligt uppvärmd och hal, och sedan började jag jucka och han bad mig knulla honom hårt.

Jag råknullade honom en god stund och kände hur jag sprutade mer sperma in i hans heta röv, ja det gick för mig säkert fem eller sex gånger, kanske fler. I något skede tog lagret slut, men tack vare remmen slaknade kuken inte  och jag fortsatte att banka på men till sist orkade jag inte längre utan jag kollapsade på sängen bredvid  honom.

- Du var mig en baddare! Har du någon aning hur länge du höll på? Jag tror att du knullade mig i 20 minuter nonstop! Och hårt! Och din kuk står fortfarande, ger du upp redan?

- Jag måste samla krafter... Klarar din rumpa mera?

- Jag kommer nog att känna av den här behandlingen i en vecka, men vi måste få reda på vad  din  kuk klarar av.  Jag fixar det...

Han klättrade upp på mig och började rida mig. Efter kanske en kvart klarade inte ens remmen av att hålla kuken uppe  så den slank ut ur honom.

- Det måste vara något av ett rekord. Är du säker på att du inte har tagit Viagra? Hur kan någon kuk vara så hård så länge?

- Jag träffade på vägen den där tjejen som sprutade sperma på din video, och berättade att jag sett den. Hon var lite orolig att du skulle lägga ut den på nätet, men jag sade att det inte var någon risk att du skulle göra det. Vi ska träffas på fredag och kanske ta en trekant efteråt... Kommer ni till puben då?

- Nej vi ska på en fest på fredag. Du måste nog sedan berätta hur det slutade...

- Det ska jag göra. Men du är ju fortfarande hård, vill du...

- Gärna, lyft upp benen... sådär... du tycks inte ha fått kuk idag... måste nog smörja...

- Nej, Martin har åkt och jag har inte blivit knullad sedan i söndags. Har du KY eller något...

- Behövs inte, jag har nog av det du gett mig...

Det rann massor med sperma ur hans rumpa, så han tog en grabbnäve och smorde sin kuk. Sedan tog han av mig remmen och spände den runt sin egen kukrot.

- Nu ska vi se om den får min kuk att vara hård lika länge som din. Okej, nu kommer jag in, hur känns det?

- Ljuvligt, sätt igång...

Han började jucka, och det dröjde inte länge förrän jag kände hur han sprutade den första satsen in i mig, följd av flera andra. Han knullade med långsamma drag och lätta stötar, han försökte tydligen klara av att hålla på längre än jag. Men efter bara ca 10 minuter var han tvungen att ge upp.

- Det gick inte. Jag borde inte ha knullat Filip så mycket tidigare...

- Du hade ingen chans mot mig som inte knullat på flera dagar. Jag tror att vi båda nu är i behov av en dusch...

*****

Torsdag kväll... yrsel... Jag har tagit av mig alla kläder men inte kukremmen... borde gå till sängs... men hur... hur kan jag sova med ett kanonstånd som detta? Runka? Nej, absolut inte... jag har ju träff imorgon med tjejen jag varit kåt på sedan... imorgon ska det ske... men... hon är ju inte... då, den där kvällen ville jag ha henne hem så jag kunde köra kuken in i hennes fitta... men nu vet jag... hon har ju ingen... varför är jag då nu ännu kåtare än jag var då? För att hon inte är... hon har ju ingen fitta... men hon har kuk... jag kände den där under hennes kjol... imorgon får jag också se den... och kanske också... men först ska jag äntligen... trycka kuken... herregud vad jag är kåt... och hennes kille... Per... han är kåt på mig... hon sade det... trekant... imorgon... jag kollade där på gatan... numera kollar jag ju alla killar... men han hade... såg stor ut... jag vet vart han kunde trycka den... herregud vad jag är kåt... men det är ju först imorgon... jag måste ta av remmen... kanske den lugnar sig... sådär... ingenting händer... fortfarande stenhård...å gud... måste tänka på något annat... något tråkigt... fotboll... killar springer av och an... inga mål... löjligt spel... slaknar lite... inte mycket... snygga killar... herregud... hård igen...

Somnade till slut och vaknade yrvaken och med ett kolossalt morgonstånd. Någonting har iallafall hänt under natten, jag måste ha haft någon våt dröm för sängen är kletig och det dryper ännu sperma från kuken. Jag hittar på golvet den ljusrosa stringtangan från igår och drar den på mig för att inte få spermafläckar på mattan.

Mindes delar av mina yra tankar på kvällen. Borde lätta på trycket, men nej, jag sparar tills ikväll och skjuter allt in i Evas pojkfitta...

Jag borde gå på en föreläsning... Men hur kan jag gå någonstans när kuken står som ett spett? Nej, jag går ingenstans, men hur ska jag klara mig hela dagen...

Några timmar senare är jag fortfarande lika kåt och jag börjar överväga att göra något, men jag vill inte göra det själv, jag hatar att runka när det finns möjlighet att knulla. Ringer Klas, men han är ute med Filip och hinner inte komma. Vem annan? Bögarna från puben? Men jag har ingens nummer...

Jag plockar ut ståkuken ur kallingarna. Den är alldeles slemmig av försats, och jag går till badrummet och tvättar den med kallt vatten. Den slaknar något, inte mycket, är fortfarande halvstyv, men alltid något... Drar på mig dom nu rätt kletiga kallingarna, ingen ide att ta rena ännu...

Inser att jag är vrålhungrig, jag har ju inte ens ätit frukost och det är redan eftermiddag. Enklast att beställa något. Pizza. Snart kommer meddelandet, Fabian är på väg... Å, fan. Fabian. Killen som skräckslagen flydde när Martin försökte... Ingen hjälp där... Han var rätt söt, men hemska brallor... Och nu är kuken åter uppe i max... Borde jag försöka klä på mig? Äsch, han har hu redan sett allt...

Strax därpå kom Fabian och han verkande inte alls nervös trots mitt ljusrosa tält. Tvärtom, han tycktes vara intresserad. Hur är det möjligt? När jag betalat pizzan gick han inte genast...

- Det var ett rejält stånd du har där. Var har du den lilla killen med den stora kuken? Du ser ut som om du behövde ett knull.

- Han har åkt hem.

- Så du är helt ensam utan att ha nånstans att köra in den där...

- Ja, tyvärr...

- Kunde jag hjälpa på något vis? Vill du knulla mig i röven?

- Kunde du låta mig... men du flydde ju senast...

- Ja, jag blev skrajsen när jag förstod vad han föreslog.  Men faktiskt, lite senare ångrade jag att jag inte... Men om du vill kan du dra en snabbis,  jag har flera pizzor i bilen så vi hinner inte med något mera avancerat... Om jag drar ner jeansen och lutar mig över bordet här, är det bra så? Har du något att smörja...

Jag störtade iväg till sovrummet efter tuben, och när jag kom tillbaka stod han framlutad med sin söta rumpa putande ut på ett otroligt inbjudande sätt. Jag oljade hastigt ett finger som jag sedan körde in i hans tajta pojkfitta, men jag var nu helt sprickfärdig av kåthet, så det blev inte mer förspel, utan jag tryckte kuken in i honom helt och hållet med en enda långsam stöt.

- Aaah, vad ljuvligt.

- Hur vill du ha det?

- Inte så hårt, jag är fortfarande ganska öm sedan i morse...

- Du har blivit knullad redan idag?

- Jag berättar sen, knulla mig nu...

Jag juckade långsamt och han gnydde vid varje stöt. Jag lyckades hålla på en god stund men till slut gick det för mig, och jag sprutade en rejäl sats djupt in i hans heta hål.

- Vilket underbart knull. Det är skönt med en kuk som inte är så enorm...

- Vems är den enorma...

- Nej, jag hinner inte berätta. Jag är redan sen, jag måste nu...

- Men du kan inte gå ut med kuken sådär hård. Vänta...

Innan han hunnit dra upp byxorna var jag nere på knä framför honom och när jag slök hans kuk i hela sin längd gav han till ett litet skrik, och omedelbart kände jag hur han sprutade den första satsen ner i strupen på mig. Jag började munknulla honom och han sprutade ytterligare fyra eller fem strålar till och jag svalde alltsammans. Till slut kände jag hur hans kuk slaknade och han drog ut den ur min mun.

- Du var mig en otrolig kuksugare! Hur gör du det?

- Jag vet inte, den bara slinker ner. Har du inte blivit sugen tidigare?

- Ja, men bara av tjejer, och det var mest slickande runt ollonet. Det här var min första deep throat. Men, nu måste jag verkligen åka. Tror du vi kan göra om det här nån gång?

- Absolut, du har säkert mitt nummer från pizzerian, kan du ringa mig så jag får ditt?

- Det ska jag göra, nu måste jag iväg. Hej, och tack...

Efter att ha ätit pizzan lade jag mig på sängen för en tupplur. Kuken i min stringtanga hade nu lugnat sig och var nu inte helt slak, men inte heller lika hård som tidigare och väldigt kladdig efter besöket i Fabians rumpa. Sperman på lakanet hade torkat, bara fläckar syntes här och där...

När jag vaknade var det nästan dags att börja förbereda sig för kvällens träff, men först måste jag duscha. När jag tvättade kuken reste den sig igen och slaknade inte trots att jag duschade den med iskallt vatten. Men jag lät den stå, snart skulle den åter vara inne i en het pojkfitta... Och jag smorde min egen så att det var bara för Per att komma in... herregud, vad jag är kåt igen...

Jag plockade fram en skjorta och ett par rena, tajta jeans. Övervägde ett ögonblick att ta på kallingar, men beslöt att jag inte behövde under något annat än kukremmen. När jag stod framför spegeln och kollade resultatet var jag helt nöjd, bulan i jeansen visade tydliga konturer av den hårda staken innanför...

När jag kom in på puben var Eva och Per redan där, och likaså dom två flatorna jag träffade i Jan-Oskars butik. Anita satt åter bredbent så att alla kunde se att hon hade något inne i fittan. Det var bara jag som visste att det var en plugg som egentligen var tänkt att ha i rumpan... När jag kom till bordet sade tjejerna hej och gick och både Eva och Per stirrade med lystna blickar på min kukbula, vilket gjorde mig om möjligt ännu kåtare...

Vi blev inte länge kvar på krogen då våra tankar var på annat håll, och en kort stund senare var vi hemma hos Eva och Per. Vi stod och tittade på varandra ett ögonblick i väntan på att någon skulle ta initiativ för nästa drag. Jag föreslog att vi skulle låta Eva bestämma och hon ville att hon och jag skulle göra det som blev ogjort den där kvällen. Och så ville hon att Per och jag skulle klä av varandra, och det hade ju vi inget emot.

Först klädde vi av varandra skjortorna och sedan drog Per av mig jeansen och, då jag lämnat kallingarna hemma, flög kuken ut meddetsamma. Per drog förhuden bakåt och slickande bort droppen av försats från ollonet. Under hans jeans hittade jag en liten ljusgrön g-string, den stod inte ut som ett tält utan som ett paraply eftersom hans kuk var rejält lång. När jag så hade fått ut den i all sin prakt var den dessutom rätt grov med en kul böj som fick den att inte stå rakt ut utan en aning uppåt åt vänster. Och jag kunde knappt vänta, jag ville ha den upp i rumpan så fort som möjligt, jag kunde bara ana hur den skulle stöta... Senast nu var min egen uppe i maximalt stånd. Men, jag måste först göra det Eva bad mig göra...

Evas kjol stod nu ut i en konstg vinkel, tydligen hade trosorna gett efter för trycket i dom. Hon drog nu av dom och böjde sig över sängen medan hon lyfte upp kjolen och blottade en otroligt vacker liten pojkrumpa, inte en såndär rundare grej som tjejer har, och jag hade inget val... Jag särade på skinkorna och såg hennes rosenknopp, herregud vad jag var kåt, och tryckte in ett finger för att kolla om det behövdes smörja, nej hålet var halt och... men vad är det där... det rinner nånting ur pojkfittan... är det sperma... javisst. Har hon blivit knullad nyss? Min erfarenhet är att spermafloden ur rumpan sinar rätt snart efter knullet... Dom har ju såklart knullat på morgonen, men inte kan det väl fortfarande...

Okej, strunt i det. Jag behöver åtminstone inte gå in extra försiktigt, hon är absolut berädd... Så jag körde staken in med en enda hård stöt och jag kände hur hon kramade den med rumpmuskeln. Jag juckade några gånger, men så kände jag hur något var på gång bakom mig, och jag stoppade mitt i ett juck, och kände hur Pers långa böjda kuk var på väg in i mig. Han stötte så hårt att min egen kördes in helt i Evas fitta och när han drog ut den ur mig lämnade han bara ollonet innanför den trånga ringen. Nu var det alltså min tur att köra... Jag började jucka och rätt snart hittade jag rätt avstånd så att både min och Pers kukar träffade rätt...

Bäst jag stod där emellan dom slog det mig att det här att knulla Eva var nånting jag drömt om... då... men nu... faktiskt skulle jag hellre göra det med någon som inte var klädd i kjol... eller kanske... men kjolen skulle inte vara på en tjej...

Plötsligt var jag helt på det klara med vad jag ville. Jag ville knulla med Adam, inte Eva... Jag sköt en sats djupt in i hennes fitta och sedan drog jag ut kuken trots hennes protester. Per bankade fortfarande på i mig men jag bad honom ta en paus...

Eva undrade varför jag inte fortsatte, och jag förklarade vad jag ville, att göra det med Adams ben på mina axlar, och jag önskade att han skulle se mer ut som en kille. Hon förstod vad jag menade och gick till badrummet för att tvätta bort sminket. När hon gått körde Per kuken tillbaka in i min rumpa och fortsatte att knulla mig i ett fasansfullt tempo.

När så Adam kom ut ur badrummet sade jag åt Per att det räckte, jag var nu otroligt öm där bak. Jag såg nu på Adam på ett helt annat sätt, nu när han faktiskt var kille. Eva var ju en verkligt vacker tjej, med Adam var egentligen ännu sötare som kille nu när han stod där framför mig utan målade läppar och annat smink. Han hade en bedårande kuk som jag inte lagt märke till tidigare. I själva verket hade jag ju inte sett vad han hade under kjolen annat än hans söta lilla rumpa. Men den där var ju en kuk som borde finnas i ett par tajta jeans och inte gömmas under en kjol.

Jag hade god lust att slänga honom på rygg i sängen och knulla honom medvetslös, men jag ville inte verka alltför het på gröten, så när han sedan själv lade sig lyfte jag upp hans ben på mina axlar och tryckte en kudde under hans rumpa för att få en maximal knull vinkel. Och så trycke jag in... Jag juckade försiktigt för att inte smälla av för tidigt och jag såg att Adam stirrade på hur min stake åkte av och an. Hans egen sprutade sperma, jag tror att det kom en stråle nästan varje gång jag slog kuken in i honom.

Adam hade sprutat så vilt omkring att vi båda hade av hans sperma lite varstans, så det var nu dags för dusch. Han ville absolut tvätta Pers och min kuk vilket fick dom att åter resa sig. Per vände på Adam och körde kuken i honom och jag lyckades få in min i Per och jucka ett par gånger innan han var färdig. Sedan tvättade vi själv våra åter slemmiga kukar för att dom inte igen skulle bli hårda.

Efteråt i köket kollade jag på Adam. Han hade påstått att han som kille var blyg och osäker, men nu tyckte jag att han var minst lika självsäker som någonsin Eva. Han var själv osäker på vad det berodde på, men erkände att känslan nu var annorlunda än förr...

Jag fick en ide om hur han kunde testa sitt nya tillstånd. Jag föreslog att vi skulle gå tillbaka till puben, inte som Eva och Per utan som Adam och Pernilla. Per tyckte det var en god ide, men Adam tvekade. Till slut sade han att vi kunde göra det, men att det i så fall skulle vara i sällskap med Henrika, det vill säga mig.

Dom klädde mig i tjejkläder som dom hade i en låda märkt "fnask": en otroligt kort kjol och nätstrumpor samt en stoppad behå som gav mig enorma tuttar. Jag såg verkligen ut som en "working girl" efteråt. Jag hade ju lämnat kallingarna hemma, så Adam gav mig en stringtanga, ja en likadan ljusrosa som den jag själv hade.

Det visade sig att kuken inte hölls i tangan på grund av remmen jag hade runt kukroten, så jag tog den av mig. Adam var ju nu den enda killen i sällskapet så jag föreslog att han skulle ta den istället, och det hade han inget emot. Så jag gick ner på knä framför honom och åter beundrade hans fina kuk.

Den var inte riktigt hård så jag gav den några snabba runkrörelser, och den reste sig genast. Det var så otroligt frestande, och jag kunde inte låta bli. Jag öppnade munnen och slök den helt och hållet. Detta var inte vad han väntat sig, men det var tydligt att han gillade det, för han sprutade genast en stråle sperma ner i min strupe. Jag övervägde att spänna remmen om hans kukrot utan att dra ut den ur munnen, men insåg att det inte var möjligt.

När jag fått remmen på plats tittade jag på när han försökte få in hela härligheten i dom tajta jeansen. Det var inte helt lätt men han lyckades till slut och jag kunde knappt slita blicken från den fantastiska kuken vars konturer tydligt syntes. Jag var visserligen väldigt öm där bak, men jag lovade mig själv att han skulle få knulla mig när vi kom tillbaka från krogen. Nu var det ju jag som var tjejen och han som var killen...

Pernilla tyckte att jag mera liknande Henriette än Henrika, jag var tydligen mer fransk femme fatale än vanlig hora, men jag tyckte inte att det var så viktigt . Adam gav mig en handväska som visade sig innehålla smink, kondomer och, till min stora förvåning, tamponger, men han sade att dom kunde vara bra att ha, exempelvis om man fick "en överdos av sperma i rumpan", som han uttryckte saken.

Ute på gatan började jag undra om det här faktiskt var en god ide. Det kändes jättekonstigt att gå omkring utan byxor. Isynnerhet vid denna årstid, det var inte långt till jul. Dessutom hoppades jag att vi inte skulle möta någon jag känner, så jag tittade oroligt omkring ända tills jag kände en hand gå in under kjolen och någon nöp mig i rumpan.

Adam sade att det är något som händer, killar nyper tjejer i rumpan, någonting som var nytt för mig. Jag var inte säker på att det var sant, men jag antog att han gjorde det för att få mig att tänka på något annat. Han berättade också att han efter den här utflykten tänkte knulla mig hårt och länge, och jag tyckte det där med länge lät bra, men hoppades att det inte skulle vara väldigt hårt...

Jag erkände också det som jag gjort med Fabian tidigare idag, och till min stora förvåning berättade han att dom också gjort något. Han gav inga detaljer, men Pernilla berättade vad som hänt. Dom hade träffat Anita och Lena på puben, jag mötte dom faktiskt när jag kom, och Anita ville prova hur det kändes att bli knullad i fittan med en kuk, och som hon är flata tyckte hon att det skulle vara med en tjej, och den enda tjejen med kuk var ju Eva. Adam blev nu otroligt generad när Pernilla berättade att Eva inte klarade av det utan att Per körde kuken in i hennes rumpfitta... Det förklarade ju sperman som jag hittade...

Just när vi kom fram till puben ringde Pernillas mobil och hon blev kvar utanför eftersom det hördes högljudd musik inifrån krogen, och Adam och jag gick in och satte oss. När Pernilla kom sade hon att en kompis till dom, Bengt, var på väg, och dom berättade att killen varit förlamad men att dom botat honom genom att knulla honom halvt fördärvad. Jag hade svårt att tro på detta, men dom försäkrade att det var sant.

När så Bengt kom trodde jag inte mina ögon. Det var ju killen med kameran där i Jan-Oskars butik. Han tittade sig omkring och tycktes inte hitta det han sökte, men Adam vinkade åt honom och han kom fram till oss. Han verkade fortfarande osäker om han var på rätt ställe, men Adam förklarade vem jag var och varför vi bytt om på detta viset.

Han kände inte igen mig så när jag sade att det var trevligt att träffas igen förstod han inget. Det var först när jag lyfte på kjolen och visade vad jag hade där som han insåg att vi faktiskt träffats för bara någon dag sedan. Han trodde förstås att det var samma ljusrosa kallingar som jag hade senast. Men han var definitivt intresserad, han kollade vad jag hade i dom och märkte att jag inte hade remmen där, och jag sade att den nu var i Adams brallor.

Adam och Pernilla förstod ingenting så Bengt berättade vad som hände i porrbutiken, och han visade videon han gjorde där. Resultatet var att vi alla blev så kåta att vi nästan genast lämnade krogen och gick tillbaka till Adams och Pernillas våning där vi åter kastade av oss alla kläder. Där stod vi fyra kåta killar, tjejkläderna var nu här och där på golvet.

Per tyckte säkert att, eftersom Bengt inte varit med tidigare så skulle han få den första kuken och han körde in den långa böjda och började jucka och jag gick och äntrade honom. Adam tvekade, men gick sedan och ställde sig framför Bengt och efter några försök fick han in sin stake i Adams rumpa. Det tog ett tag innan vi hittade rytmen, det är ju inte så lätt när man är fyra men slutligen hade alla kommit och fyllt killen framför med sperma, också Adam som när Bengt sprutat tillräckligt i honom flyttade längst bak och tog en snabbis i min röv innan hela orgien var över.

Vi var alla ganska trötta och det verkade som om alla fått tillräckligt med kuk, så jag frågade Bengt om tanken på att dela på en taxi, eftersom vi ju bodde rätt nära varandra. Han tvekade och sade att vi kunde promenera eftersom det inte var så lång väg. Dessutom hade han en ide om ett foto som han ville ta när vi gick genom parken. Med det krävde att jag skulle ta på mig horkläderna igen. Jag var först inte så intresserad, men han förklarade vad han planerade, han ville att jag skulle stå och se ut som om jag väntade på någon som ville knulla mig mot betalning, och det lät ju ganska spännande trots allt.

När vi kom till parken visade Bengt hur han planerat bilden.

- Ställ dig vid den där lyktstolpen och se förförisk ut. Vänd huvudet så att halva ditt ansikte är i skuggan, just så... fint... jag tar några till... lyft lite på kjolen... inte så mycket... just så... härligt... vänd dig en aning och puta med rumpan... Äsch, nu ringer nån igen... Fan, det är morsan, jag måste svara. Stå kvar, jag fortsätter strax...

Han gick lite åt sidan och satte sig på en bänk, jag blev kvar och tittade på månen som lyste klart från en molnfri himmel. Plötsligt var där två unga killar, kanske 15-16, som stod och tittade på mig.

- Hur mycket...

- Hur mycket vaddå?

- Att knulla med dig...

Det här var något jag inte planerat och jag måste fort hitta på något att säga. Bengt satt fortfarande på bänken men jag såg att han inte längre talade med sin mamma. Han hade tydligen hört vad killarna frågade, och väntade på mitt svar.

- Jag är faktiskt upptagen. Killen därborta har bokat mig för hela natten, men jag kan fråga honom om han kan bjuda er på en omgång.

Jag gick och satte mig bredvid honom och han gav mig en frågande blick.

- Vad tänker du göra?

- Shh. Nu ska du säga nånting åt mig och jag svarar.

- Nu förstår jag ingenting...

- Det ska se ut som om jag förhandlar med dig. Nu ska du titta på killarna och nicka.

- Okej, så här?

- Fint, nu går jag dit. Håll kameran redo, sådär lite diskret...

-----

- Hej, han sade att han har reserverat min fitta för i natt, men att han kunde bjuda er på en snabbis i rumpan.

- I rumpan?

- Javisst, rumpan är ett bra hål att knulla, nästan lika bra som fittan. Jag hade faktiskt en kund tidigare i kväll som tyckte att han inte hade råd med ett fittknull, så jag gav honom en runda i röven för halva priset. Så rumpfittan är uppvärmd och hal och mottaglig. Vad säger ni?

- Okej...

- Bra, ner med brallorna så jag får se vad ni har...

Fem sekunder senare hade killarna byxorna vid knäna och båda hade väldigt söta tonårskukar, inte särskilt grova och kanske 17-18 cm långa. Detta passade mig utmärkt efter att ha blivit råknullad med Pers stora långa stake. Jag böjde mig över en parkbänk,  lyfte upp kjolen och drog stringen åt sidan så det var bara att trycka in. Per flyttade sig diskret till ett ställe där han hade en bra kameravinkel och han hade mobilen i handen.

Den ena killens kuk var redan halvvägs inne, och jag gav den en kram med rumpmuskeln. Sedan började han jucka, först lite trevande men snart var han uppe i full fart, vilket förstås ledde till att han kom alldeles för tidigt. Han verkade besviken, men jag lugnade honom.

- Ingen panik, fortsätt bara. Det där var bara nummer ett och du är fortfarande hård.

Han började stöta igen och det dröjde inte länge förrän jag kände nummer två och strax efter det nummer tre. Då tyckte hans kompis att det var hans tur. Han knuffade till honom så att kuken slank ur mig, och körde in sin egen, men han fick inte in den helt och hållet innan hans nummer ett var ett faktum nästan genast följd av nummer två. Efter det lugnade han sig och knullade med långsamma drag och lätta stötar så att han klarade av att hålla på nästan fem minuter innan han sprutade in nummer tre.

Jag tyckte att det kunde vara nog nu så jag sade att det fick lov att räcka. Killarna verkade lite besvikna, men tackade mig och Bengt för ett fint knull, och så drog dom upp byxorna och gick därifrån. Bengt kom fram till mig och skakade på huvudet.

- Du är ju faktiskt ett jäkla fnask som helt plötsligt låter vem som helst du möter knulla dig. Men jag fick hela grejen på video, du ska få se när vi kommer hem.

- Kommer hem? Är vi på väg till samma adress?

- Har du glömt att jag har bokat din fitta för hela natten? Eller var det bara något du sade åt killarna?

- Det var nog bara det, eller skulle du vilja...

- Jag vet inte om jag har råd, vad är din taxa?

- Det var inte min ide att jag skulle gå och se ut som en hora. Mig får man knulla gratis, men jag är rädd att min rumpa börjar vara ganska trött...

- Men min röv kan nog ta emot ännu ganska mycket. Men vad är det som rinner nedför dina ben? Sperma?

- Vad tror du? Dom där killarna kom i mig sex gånger, och det var inga små mängder dom sprutade. Dessutom tror jag att Adam på slutet smällde ett par gånger i mig. Och jag vet inte hur många gånger Per gjorde det. Men det han sprutade åkte nog längre in tack vare hans långa kuk. Småkillarna hade inte så långa, så det är nog deras som kommer först. Men tillsammans jag har säkert en deciliter sperma i baken. Det här är väl det som Adam kallade “en överdos av sperma i rumpan”. Här, ta den här tampongen och tryck in den... och se till att tampongens snöre inte hänger ner under kjolfållen. Aaah, skönt... tror du att den hålls där för hålet är nog nu rätt halt?

- Ja, stringen håller den inne.

- Bra. Du vill alltså att jag kommer hem till dig och blir över natten?

- Om du inte har något emot det tror jag att det var bättre om vi går hem till dig. Jag vill inte riskera att jag möter Pers faster i sällskap med dig. Hon skulle bli chockad om hon såg mig med en hora.

- Det passar bra, jag ska knulla dig så du känner av det ännu nästa vecka...

När vi kom hem fick jag äntligen av mig horkläderna och gick till badrummet för att tömma. När jag drog ut tampongen kom en flod av sperma ut ur rumpan, och jag sköljde med kallt vatten för att få ut även det som Per lämnat långt där inne. Efteråt kändes det rätt bra och jag tryckte in lite KY utifall att Bengt trots allt ville ta ett varv i min fitta. Och när jag vände mig om så stod han där naken med kuken pekande mot skyn.

- Vad gjorde du? Smorde du hålet? Klarar du av...

- Troligen, gå in försiktigt. Jag säger när du kan börja...

Jag lutade mig över toastolen där det fortfarande flöt en vit gröt, och Bengt tryckte sakta men obönhörligt in kuken i hela sin längd. Jag klämde försiktigt med rumpmuskeln och den var inte så öm längre.

- Jag klarar det, sätt igång...

Han började dra kuken av och an långsamt och försiktigt utan hårda stötar, och jag njöt... Detta var helt underbart efter allt det hårda knulladet tidigare ikväll. Han hade inte bråttom och efter ett tag när hans kuk var helt inne, greppade jag hans rumpa bakom mig och drog honom in i duschen och skruvade på vattnet. Jag älskar att bli knullad i duschen medan vattnet sakta rinner ner över våra huvuden. Vi stod där länge och han knullade så försiktigt att det inte gick för honom på hela tiden. Men vi kunde inte stå där hela natten, så jag började stöta tillbaka med rumpan och till slut smällde han av en sats i min nu tomma fitta. Jag tvättade hans kuk och sedan gick vi till sängs.

Just då började jag tvivla på vad jag lovat. Jag var inte kapabel att knulla honom så mycket som jag sagt, att han skulle känna av det i en vecka... Han låg redan med ryggen mot mig, och jag hade en känsla av att han faktiskt somnat. Jag var också trött, men kuken var fortfarande hård så jag lade mig bakom honom och lirkade in kuken i honom, så att vi var ”kopplade ihop” som Martin skulle ha sagt.

På morgonen hade naturligtvis kuken slaknat och glidit ut, och han vaknade när jag tryckte in den igen.

- Oh, vilket härligt sätt att vakna, men nu vill jag se vad du gör.

Han lyckades vända sig på rygg utan att jag drog kuken ur honom. Jag lyfte upp hans ben på mina axlar och började sakta knulla honom. Han började gnida sin hårda kuk, men jag hindrade honom, jag hade andra planer. Så, när jag skjutit morgonens första sats in i honom lyfte jag ner hans ben och klättrade upp på honom och lät den hårda kuken glida in i min fortfarande hala rumpfitta. Jag red honom långsamt och njutningsfullt tills jag kände hur han sprutade sperma in i mig.

- Du hade rätt, din fitta är mycket bättre än min hand. Vilket underbart morgonknull!

Efteråt låg vi kvar i sängen och bara flämtade. Sängkläderna var redan efter allt knullande redo för tvättmaskinen, så jag torkade av våra kukar med lakanet och sedan började jag varsamt gnida hans kuk och han gjorde detsamma med min. Vi runkade varandra försiktigt så att det inte skulle gå för oss, men det var så skönt att bara ligga där och känna en hand smeka sin hårda kuk...

- Du Bengt, det är en sak jag har undrat, varför försvann du så snabbt då där i butiken? Du sade ju att du kom för att hitta någon kul grej att ha i rumpan. Men plötsligt var du borta...

- Ja, det var fånigt. Just när jag stod där och filmade slog det mig att jag glömt plånboken hemma på bordet i hallen. Jag tänkte kila hem efter den...

- Kom du tillbaka sedan?

- Nej, jag mötte Pers faster i trappan, och hon ville absolut ha mig in på en kopp te, så det blev inget...

- Så du har inte varit efter någon kul grej ännu?

- Nej, kanske jag går dit någon dag..

- Jag har en grej som är rätt kul, vill du prova?

- Ja, gärna...

- Bra, upp på alla fyra...

Jag tog fram darrpluggen och kände efter med ett finger att hans rumpa fortfarande var tillräckligt hal. Och sedan tryckte jag in den.

- Vad tycker du?

- Känns bra, trycker skönt mot... aj vad hände? Den darrar! Åh, vad härligt!

- Det här är bara början, nu ökar jag...

- Aaaaaagh! Otroligt!!

- Och nu max...

- Herregud, Herregud! Jag döör...Fantastiskt! Härligt! Ljuvligt!

Lakanet som redan tidigare varit rätt kladdigt fick nu ännu mera, för Bengts kuk sprutade stråle efter stråle och till sist kollapsade han på mage ner i pölen av sperma under honom. Jag antog att han fått tillräckligt så jag stängde av darren. Han låg där och gnydde och märkte nog inte när jag drog pluggen ur honom. Till slut satte han sig upp och såg helt förvirrad ut...

- Var den tillräckligt kul?

- Var har du köpt den där, i den där porrbutiken? Jag måste ha en såndär.

- Just det. Vill du att vi går dit?

- Jag måste nog duscha först. Jag tycks ha sperma över hela kroppen...

Vi lyckades duscha utan att knulla, för Bengt var otålig och ville komma iväg, och en liten stund senare var vi framme. Jan-Oskar, som idag hade ljusgröna shorts, sken upp när vi kom in i butiken.

- Nu har alltså funnit varandra. Vad får det lov att vara idag? Kanske en darrplugg? Har jag rätt om jag gissar att Henrik har gjort dig bekant med en av mina favoritprodukter?

- Det stämmer, den är helt otrolig. Förresten, jag är Bengt.

- Ja, du försvann senast innan vi hann bekanta oss. Jag heter Jan-Oskar, men det har Henrik säkert redan berättat. Har han också beskrivit vilka andra former av service jag kan bjuda på?

- Nej, men jag såg ju vad du gjorde med remmen då senast... åtminstone det tycks ingå i priset... Och om jag köper en såndär plugg...

- Om du vill installerar jag den också.

- Wow, jag tror att jag behöver en såndär rem också...

- Bra, kanske vi går in på kontoret och fixar det. Vad tycker du om mina shorts? Har Henrik talat om dem?

- Dina shorts är underbara, och innehållet likaså. Men vad borde Henrik ha sagt?

- Vi kommer till det senare. Vi börjar med pluggen och remmen...

Vi gick in i rummet bakom butiken och jag såg att det fanns nya fläckar under bordet, så affärerna verkade gå bra för Jan-Oskar. Han drog utan vidare ceremonier ner Bengts byxor till vristerna och såg chockad ut när han hittade ett par boxer shorts. Jag hade faktiskt inte noterat att han hade sådana, för allting hade gått så fort när vi strippade hos Eva och Per. Jan-Oskar drog Bengt till sängen som stod i ett hörn och välte honom på rygg i den. Bengt såg omåttligt förvånad ut när Jan-Oskar sedan drog av honom jeansen och kallingarna.

- Vad tänker du göra? Knulla mig?

- Inte än, kanske senare.

- Men varför ligger jag såhär?

- Dethär är rätt ställning så jag kan installera remmen och pluggen.

- Men dina shorts håller på att spricka, kanske det är bäst att du först...

- Passar bra. Lyft upp benen... Just så... Ditt hål är ju halt redan. Henrik har varit där redan idag?

- Ja, för en timme sen...

- Då kan du säkert ta in den här fast min är lite grövre än hans... ja, där... nu är jag helt inne. Hur känns det?

- Underbart, aaahh! Mera! Just så!

Jan-Oskar protesterade inte när jag kollade med ett finger om hans rumpa var redo, och det var den. Så jag tryckte kuken in i honom och så lät jag honom sköta juckandet. Han pumpade på ett bra tag och jag kom ett par gånger innan han var färdig. Bengt låg med slutna ögon och tycktes inte märka att Jan-Oskar tryckte in pluggen och spände remmen runt kukroten på honom.

Just då öppnades dörren till nånting som tydligen var toa och en kille kom in i rummet.

- Jag tyckte jag hörde någonting som lät som knullande. Stör jag?

- Nej, inte alls. Bra att du kom. Den här killen behöver ett paket av dom där...

- Han hade boxer shorts?

- Just det, hur kan någon...

- Vänta, jag hämtar...

- Vem var det där?

- Det var Knut eller Kalle, dom är tvillingar och jag hann inte se vem det var. Deras butik och min delar på toan och dom kommer ibland över när dom hör att här händer något intressant.

Jan-Oskar hade fortfarande shortsen nere vid knäna och nu tog han dem av sig helt och hållet. Bengt låg fortfarande på sängen och såg avslocknad ut, men när vi satte på darren i pluggen kvicknade han till och såg förvånad ut när Jan-Oskar räckte honom shortsen.

- Varför ger du dom åt mig?

- Du har just köpt dom.

- Vaddå köpt, menar du att... för att du knullade mig...

- Precis, du hör nu till den exklusiva klubben av dom som fått shorts av mig. Men ligg kvar. Du kommer strax att köpa något annat... Där kommer han... Vänta jag kollar... Det är Knut.

- Du tog honom på kuken...

- Ja, killarna är helt identiska, men Knut har kuken till höger och Kalle till vänster. Men här är nu en sixpack kallingar. Ingen medlem i min shortsklubb får använda boxer shorts.

Knut var genast där och plockade ut kuken.

- Du kan också betala kontant...

- Nej, kom bara...

Knut drog ut pluggen ur Bengts rumpa varefter han körde in kuken och knullade honom hårt i fem minuter.

- Du har en fin och tajt fitta. Jag kom alldeles för tidigt.

- Men jag har alltså nu betalat...

- Absolut. Du måste komma igen och kolla våra andra produkter... Kalle undrar nog nu var jag är, så jag måste gå... hej...

 När han gått gick Jan-Oskar fram och tryckte pluggen tillbaka in i Bengts rumpa.

- Du har nog fått tillräckligt nu, eller kan du ta emot mera...

- Nej, det räcker nu. Jag måste nu betala resten kontant... Kan du dra ner lite på darren där bak? Jag kommer inte levande hem om den darrar sådär...

Jag drog på Bengt en röd stringtanga ur paketet som Knut hämtat och Jan-Oskar slängde boxershortsen i skräpkorgen under disken. Sedan gav han en rejäl rabatt på pluggen och remmen, och jag tog honom med ut ut affären för att se till att han kom hem...

Men jag var säker på att jag någon dag skulle komma tillbaka till Knuts butik och kolla dom där kallingarna...

 

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Platisen

Synd för han blev ordentligt sugen.

1/4 kl. 17:43

#2

Qu-ken

Beklagar, men den existerar bara i min fantasi...

31/3 kl. 18:37

#1

Platisen

Frågar för en kompis om adressen till Oskars affär.

30/3 kl. 13:43