Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/2 kl. 11:38, av Jeanettetvå

Sexuellt nyfiken dotter

Del 1 av 5 i serien Sextiosex sexäventyr runt jordklotet

En ung rysk flickfotomodell blir förälskad i en jämnårig, 16 år gammal flickmodell från Kenya. Deras första sexuella äventyr tar sin början när de lesbiska lekarna startar i Milano. Detta blir inledningen på ett flerårigt äventyr med olika personer.

Den här serien kommer att berättas utifrån olika berättare, olika perspektiv och tidsperioder. Det förekommer tillbakablickar och framtidsvisioner, verkliga och mer paranormala skildringar. Du som läsare kommer att få resa med till mängder av olika platser och du kommer att få läsa om äventyr som du bara kunnat drömma om!

 

Först ut blir en lesbisk historia, som får sin fortsättning i nästa del.

(Alla berättelser finns samlade i ett enda stort, privat helfranskt mastodontband på över 1700 sidor. Allt är baserat på många sanna historier. Tro det eller ej!)

 

Vi inleder med en presentation av en av de viktigaste personerna i de olika berättelserna. Janina får börja.

 

Janina var det namn jag fick av mina föräldrar, ett judiskt namn (med betydelsen ”Gud har förbarmat sig”) på en liten blond judisk flicka, född 1998 i Sankt Petersburg. Två år efter det att jag föddes fick jag en lillasyster som döptes till Jemima (”lilla duvan”). Min släkt, främst på pappas sida, var förmögen och min familj hade det gott ställt, vilket t.ex. inkluderade två datjor vid ryska Svarta Havet, en lägenhet i London, ett stort sommarställe i Bulgarien, en mindre villa i Turkiet (Bodrum), ett hus på Cypern (grekiska delen), lägenhet på Malta – och slutligen vår fantastiska penthousevåning i Tel Aviv med milslång utsikt över Medelhavet och Israel.

Vår största bostad var givetvis den i Kamenny ostrova (tre öar) utanför Sankt Petersburg där de allra rikaste ryssarna bodde. Det låter som skryt, men jag vill ge uppriktig information för att du som läsare ska kunna få bättre insikter i mitt liv.

 

Mina föräldrar hade extremt välskötta företag och kunde spendera mycken tid på att resa och befinna sig utomlands tillsammans med oss barn. Vi hade hembiträden och betjänter, och oftast fanns även pappas livvakter med på våra resor för att skydda oss. I Ryssland är nämligen de rikaste alltid en måltavla!

 

Undervisningen sköttes privat –i både hem och på distans. Från 4 års ålder hade jag även en privat danslärarinna så att mina balettövningar kunde göras varhelst vi befann oss.


Den judiska religionen genomsyrade på intet sätt våra liv, utan för oss var det judiska mer av en kulturell identitet. Pappa ansåg även att det judiska arvet gav honom en fördel i hans kontakter med de judiska oligarkerna, dessa män som tillhörde den absoluta eliten bland världens rikaste. Pappa var snäppet under, men aspirerade på att bli ännu en judisk oligark. Hur rika var vi? Pappa sa att vi hade många miljarder, men inte lika många som oligarkerna. För honom var det en tävling, en motivationsfaktor. Vi hade ju allt annat i princip.


Mamma var en ung fotomodell när hon träffade pappa på en stor judisk fest i Tel Aviv. Båda kom från Ryssland, men hade också israeliskt medborgarskap. Pappa hade även blivit maltesisk medborgare tack vare sina affärer i landet.

 

Jag var mycket lik min mamma: Lång, blond (ja, även judiska flickor kan vara blonda!), med perfekta former (enligt alla formler). Många säger att Kristina Pimenova är en kopia av mig, så som jag såg ut i motsvarande ålder. Min mamma behandlade mig som en liten docka – och tidigt introducerade hon också mig för modellyrket, som hon i princip tvingats lämna när hon gifte sig med pappa som 22-åring. Hon var bara 24 år när jag föddes, och kunde ha haft en fortsatt modellkarriär.

 

Med hjälp av mammas kontakter fick jag redan som 6-åring modelluppdrag. Jag förstod egentligen inte mycket av det, men mamma strålade däremot och engagerade sig oerhört mycket. Många andra ryska flickor hade också mammor som till 100 % gav sin själ åt barnens modellkarriär. För min del gjordes det inte för pengarna, vilket var motivet för majoriteten av de andra flickornas mammor. Nej, här var det nog mer av intresse, av stolthet, av att känna glädje att kunna visa upp en vacker liten flicka.

När Jemima var 7 och jag 9 år så introducerades även hon i denna modellvärld.

 

Jag måste nu hoppa i tiden, så att du som läsare inte blir alltför uttråkad.

 

16 år gammal hade jag tagit mig fram till toppositionerna bland världens unga flickfotomodeller. Som barnmodell hade jag figurerat i princip överallt. Det tog alltmer tid och både jag och Jemima var framgångsrika.

 

I Milano 2014 skrev jag nytt kontrakt och vi bestämde att jag skulle stanna där i ett år. Pappa köpte en lägenhet i centrala delarna av staden, och jag fick både livvakt, lärarinna och hembiträde.

 

För första gången sedan Jemima föddes skulle hon och jag nu vara borta ifrån varandra, vilket fick hela min värld att skaka. Mamma och pappa kom ofta på besök (och givetvis var då också Jemima med). Ibland stannade mamma i flera veckor. Pappa lämnade oftast efter 2-3 dagar. Men jag kände mig aldrig ensam. Vi unga modeller hade även en ”modellmamma” hos agenturen, och hon betydde ALLT för mig under den första tiden. Dessutom var min lärarinna, som endast var 25 år gammal, ett stort stöd. Hon hade tidigare varit balettdansös och kunde därför också hjälpa mig med min i princip dagliga balettträning.

 

Jag träffade modeller från alla möjliga länder, främst från Europa. Men det var särskilt en tjej, Dara,16 år, från Kenya, som blev min bästis, min tryggaste kompis, min förtrogna. Hon var mörk, mystisk och hade ett underbart leende  - och alltid ett skratt som smittade oss andra. Född i Mombasa bara 1 månad innan jag föddes, men under helt andra, fattigare förhållanden. Hennes mamma blev gravid med Dara när hon var 15 år gammal. Tre år därpå dog mamman i barnsäng och Daras mormor tvingades ta hand om två små barn. När Dara var 12 år gammal hade hon blivit ”upptäckt” av en modellscout från Nairobi. Nu, fyra år senare, befann hon sig i Milano. Vår ”modellmamma” i Milano hade tagit hand om Dara i över ett år.


Bara tre-fyra månader efter det att jag och Daria blivit bästa vänner, så frågade jag pappa om Dara kunde flytta in i lägenheten tillsammans med mig. Det var en stor lägenhet, totalt 10 rum, så plats fanns för henne. Det gällde bara att få pappa att förstå det. Men med pappa visste jag hur man skulle lirka fram fördelar. Både med rösten och med känslor. Han gav i princip vika för mig hela tiden. Jag var så himla glad när jag kunde föreslå för Dara att hon kunde flytta in i min lägenhet. Vi hade dessförinnan umgåtts nästan alla lediga timmar på dygnet. Ibland hade hon faktiskt också sovit över hos mig.


Vi var 16 år gamla. Jag hade inte legat med någon kille, inte ens kysst en kille. Det fanns helt enkelt inte tid att träffa någon, inte med det liv jag hade levt, där jag ständigt var omgiven av mamma, pappa, hushållerskor, lärarinnor, livvakter osv. Självklart hade jag sett hur modellkillarna i Milano tittade på mig – och ”raggade” sanslöst! Jag bara log åt dem, vilket ibland fick dem att ”jaga” mig ännu mer. Nej, jag ville inte ha någon kille. Jag ville däremot ha en kompis, för det hade jag inte haft så många pga det kringflackande liv jag levt. Min fina syster var min bästa kompis – fram till nu.
 

Jag ville att Daria skulle få ha sin säng i samma rum som jag, och då arrangerade vi om i lägenheten, så att vi fick en stor ”sal”, det största rummet i lägenheten, där våra sängar nästan placerades alldeles intill varandra, så att vi skulle kunna ligga och prata sena kvällar och nätter.

 

Det hade inte gått mer än två veckor förrän sängarna stod intill varandra – och vi i princip låg i en och samma, stora säng.

Hur det hände? Dara vaknade en natt efter en mardröm, väckte mig och frågade om hon fick krypa ner i min säng. Jag hade ingen tanke på att neka henne, för jag skulle givetvis vilja att hon tog emot mig om jag vaknade skräckslagen efter en äcklig mardröm.

 

Natten då hon krupit över till min säng var den första gången som jag höll om henne på riktigt, första gången jag höll om någon annan en natt i en och samma säng. Jag ville visa att jag kunde skydda henne från nya mardrömmar, att jag kunde vara hennes bästa vän …

På morgonen därpå tackade hon mig med en kram. Det pirrade konstigt i min kropp. Jag hade aldrig känt mig lyckligare, men visste egentligen inte varför. Var det en förälskelse? Kan man förälska sig i en kompis? Varför pirrade det i magen när jag tänkte på henne, när jag viskade till henne på nätterna, när vi stod i badrummet tillsammans, när vi …

 

Vi somnade tillsammans och vaknade tillsammans. Vi låg båda i pyjamaskläder, stora och pösiga, så även om vi vidrörde varandra under natten, var det aldrig riktigt hud mot hud.

Även detta förändrades när Dara en kväll sa att hon tänkte sova i enbart trosorna, eftersom det var så varmt. Jag ville svara att jag skulle göra detsamma, men kände att det skulle vara konstigt, så jag kröp ner i sängen med min pösiga pyjamas som täckte nästan hela kroppen. När lampan var släckt och vårt småprat ebbat ut, så sa Dara nästan viskande till mig: Du kan väl också sova utan pyjamas?

 

”Mmm, det kan jag göra!” svarade jag med en klump i halsen. Jag blev nervös, men förstod inte varför jag skulle känna nervositet. Det var ju knappast en ”ful gubbe” som bad mig ta av pyjamasen, det var ingen främling som ville att jag skulle ligga halvnaken intill. Nej, det var underbara Dara, min bästa kompis, min … min … förälskelse! Ja, hon var min förälskelse! Jag var kär i en tjej! Var jag nu en homosexuell bara för att jag hade denna känsla? I mitt hemland var sådant förbjudet, det var skamligt och olagligt, äckligt och något som fördömdes. Det var depraverade medborgare som ägnade sig åt homosexualitet!
 

Jag var ivrig att ta av mig pyjamasen, men ville inte verka alltför ivrig. 20 sekunder senare låg jag dock med enbart trosorna på. Vi båda låg på sidan, tittade på varandra. Hennes mörka hy mot det vita täcket accentuerade ytterligare hennes vackra, slanka kropp; jag visste i mitt inre alla hennes drag, hennes vackra ögon, den höga, välvda pannan, det långa, svarta håret, hennes intensiva gröna ögon, den fylliga munnen – och det breda, vita leendet.

Hon var en lång tjej, 184 centimeter, vältränad och med en stjärt som var fast och välformad. Hennes små runda bröst hade jag sett tidigare, nästan allt på henne hade jag sett, utom hennes sköte. Vi hade aldrig varit nakna tillsammans, aldrig duschat tillsammans.

 

Nu låg vi nära, riktigt nära varandra. Jag kunde känna värmen från henne. Det var mindre än 30 centimeter som skiljde munnarna åt. Jag önskade att jag hade vågat sträcka mig fram och pussa hennes läppar, hennes mörka läppar. Men jag låg istället stilla, nästan förlägen, nästan rädd för vad mina känslor gjorde med mig.

 

Min kropp hade också börjat sin förvandling från en liten flickkropp utan höfter, utan bröst – till en tjej med en i princip perfekt kropp, åtminstone om man ska lyssna på vad modellagenturer söker hos unga flickor. Jag tyckte att andra tjejer hade större bröst, men alla agenturer hade sagt att mina var precis så de skulle vara. De fungerade för alla typer av kläder, underkläder och annat.

 

Dara var den som bröt tystnaden: ”Tack för allting, Janina! Utan dig hade jag åkt tillbaka till Kenya, för jag har varit så ledsen.” Hon sträckte ut sin högra hand och höll den mot min kind. Jag tittade storögt på henne, kunde inte få fram ett ljud.

 

Nu flyttade hon sig närmare i en enda rörelse – och pussade mig rakt på munnen. ”Tack, Janina!” Hela mitt bröst darrade! Jag kände att det pirrade i magen – men också i mitt sköte. Det var en ovan känsla, men jag kände att jag ville ha mer av den. Jag ville ha mer av och från Dara.

 

”Varsågod!” svarade jag och sträckte mig fram och pussade henne tillbaka. Jag gjorde det! Jag vågade göra det! Jag pussade henne! - Precis på munnen, så att bådas läppar möttes. Daras puss hade nog varat i en halv sekund, men min varade i 1 sekund. Denna halva extrasekund var en evighet för mig. Det kändes som om jag i denna extra halva sekund avslöjade allt jag tänkte och kände i min hjärna och i mitt bröst – och i mitt sköte! ”Hon måste ha känt vad den där extra halva sekunden innebar!”


Mitt hjärta slog tunga slag, bröstet hävde sig. Det gick tre sekunder. En evighets tystnad. Sedan kände jag åter hennes läppar mot min mun. Tystnaden fortsatte. Pussen fortsatte – och blev till en kyss. Förvandlingens timma var slagen. Förtrollningen var bruten. Kyssen säger något helt annat än pussen. Det märkte vi båda.

 

Ååååååååhhhhh... jag ville ha ... mer ... ååååååhhhhh!

Jag kände hettan i min snippa, kring min slida. Trosorna var nästan som ett fängelse. Jag skulle vilja kasta av dem och ligga helt naken med Dara.

 

Nu var mitt kön alldeles hårlöst, eftersom det nästan var en regel som vi modeller skulle följa. Inget hår fick synas på bilderna, inga mörka skuggor. Så, vi rakade oss rena där nere. Vissa modeller sa att de tyckte det kändes konstigt, så de behöll en liten ”triangel” högst upp – med hårstrån som kanske var 2-3 millimeter långa.

 

Jag tyckte om att vara renrakad. Det såg fint ut och kändes också bättre när jag rörde vid mig själv. Dessutom började jag inte få hår kring min snippa förrän jag var 14 år gammal, så jag hade längre vana vid att vara len och hårlös, än det motsatta.

 

Våra munnar öppnades. Dara var den som först förde sin tunga in i min mun. Jag tog emot den, mötte den med min tunga. Ovant, men lockande. Ovant, men också skönt att känna något mjukt och vått på sin tunga – och närheten till denna tjej som jag var förälskad i.

Ååååååååååhhhh... jag blev våt i min slida .... kände värme ... dunkande upphetsning i min springa .... ååååhh!

 

Vi andades allt häftigare. Det blev varmare i munnen, hettan steg från våra lungor. Hon tog sin högra hand runt mitt huvud och drog mig hårdare intill sig.

”Jag äskar dig, Janina!” sa hon i en stönande viskning när hon lät sin tunga lämna min mun. Jag blev alldeles stel när jag hörde hennes ord. Andningen upphörde för ett ögonblick. Men sedan sjönk det in. Hon älskar mig! Hon tycker inte bara om mig! Nej, hon ÄLSKAR mig!

 

Jag ville säga detsamma till henne. Ville känna kärleken verbaliseras i dessa tre förlösande ord: ”Jag älskar dig!”. Glädjeruset i kroppen efter det att jag uttalat dessa ord överväldigade mig. Det var som om jag fanns till för att säga dessa ord av kärlek. ”Jag älskar dig!” Mina ord blev till en signal för Dara, som flyttade hela sin kropp och la sig ovanpå mig. Hennes mun var det skönaste jag upplevt. Hennes tunga i min mun, ibland långt in, ibland bara på mina läppar, var så konstigt skönt. Och när hon sög tag i min tunga, verkligen sög tag i den – och sög på den, så kändes det skönt, skönt konstigt både i min mun och i pirrandet som spred sig runt hela kroppen.

 

Jag ville att hon skulle ta sina fingrar på min våta snippa .... ååååååååhhhh ... jag önskade att hon rörde sina fingrar över min längtande, heta klitoris ... Jag ville att hon skulle gnugga mig till en ..... åååååååååhhhh .... till en ..... åååååååååååhhhh ... sköööön .... orgaaaaaasm! Åååååååååååååhhhh, gnugga, smek ... och pussa mig!

 

Naken hud mot naken hud. Hennes bröst mot mina bröst. Våra bröstvårtor stod rakt ut och jag kunde känna det tydligt när hennes mötte mina. Även det kittlade alldeles extra. Jag hade aldrig tidigare känt dessa känslor i min kropp. Jag njöt. Jag var lycklig. Jag var upphetsad och ville ha mer!

Hon tryckte sitt sköte mot mitt sköte. Jag kunde känna värmen från henne. Det var som om också våra sköten satte igång en dans, med cirkelrörelser, småjuckande, glidande, gnidande – så skönt!

Åååååååhhhh ... jag kände hur varm och våt jag var .... ville att Daria skulle känna det också .... Åååååhhh!

 

Jag ville säga det till Dara!

”Det är skönt!” Jag stönade ut orden: "Åååååååååååhhhh ... ååååååhhhhhh... ååååååhhhh..."

 

Hon svarade: ”Ja, Janina, det tycker jag också.”

 

Slut del 1. Fortsättning följer.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Kjell-Åke

Härligt med lesbisk kärlek.
Önskar att jag var färdig kvinna nu.
Läser gärna mer från dig.

23/2 kl. 22:56

#1

MalmöLars

Härligt och spänningen stiget

23/2 kl. 13:47