Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/3 kl. 12:06, av Jeanettetvå

En helt osannolik upptäckt

Del 5 av 5 i serien Sextiosex sexäventyr runt jordklotet

Jag såg Lumi onanera i sängen intill mig.

Såg att hon hade en kuk.

Hon upptäckte mig onanera.

Jag fick ta hennes kuk i min mun.

Hon fyllde min mun med sperma.

Jag vill att hon tar min oskuld med sin fina, långa kuk.

Lumi vänder sitt huvud mot mig, förskräckt:

”Är du vaken, Janina?!”

”Ja …”, svarar jag.

- - - -                                         - - - -                                   - - - -

 

Jag hade upptäckt Lumi onanera.

Hon hade upptäckt mig onanera.

 

Skillnaden var att jag nu visste att hon hade en penis mellan benen. Denna snygga tjej från Finland hade alltså en lång sak mellan benen, en snopp, en penis, en kuk – och jag hade sett när hon runkade den, sett när hon sprutade en sats över sin kropp.

Allt detta hade kåtat upp mig. Jag hade också börjat att onanera. En orgasm hade skakat om mitt sköte. Jag hade legat och tänkt att det var Lumi som trängde in i mig, som tog min oskuld. Jag var våt av tanken, våt av kåtheten.

 

”Smekte du också dig själv?” frågade Lumi.

 

”Mmmm …” säger jag försiktigt.

 

”Vill du komma och krama mig?” frågar hon, samtidigt som hon täcker över sitt underliv med täcket.

 

Jag svarar inte, utan reser mig snabbt upp från min säng och lägger mig intill Lumi.

Jag kan se hur spermaresterna glänser på hennes bröst.

Även i ansiktet finns det kvar.

Jag tittar med spänning på det.

Har aldrig känt på sperma, aldrig smakat på det.

Lumi ser nog att jag nästan stirrar förhäxat på just sperman.

 

”Vill du känna på det?” säger hon viskande, med lätt upphetsning.

 

Hon ligger ned, medan jag ligger halvlutad vid sidan av henne.

 

Jag svarar inte. Tar mitt finger på det kladdiga som ligger på hennes vänstra bröst.

Hennes bröstvårtor är alldeles spända när jag vidrör hennes bröst.

Jag försöker fånga upp en del av sperman på fingret, men det glider undan.

Jag får upp lite med tumme och pekfinger.

Luktar på det. Lumi tittar med stora, gillande ögon.

Jag för det till mina läppar, men öppnar inte munnen.

Gnider hennes sperma på min underläpp. Sträcker sedan ut tungan och slickar på det.

 

”Smakar annorlunda … har aldrig … smakat på det tidigare … Men … det … smakar … gott…” viskar jag med lite grötig röst till Lumi som följer mina handrörelser med ett uppskattande ansiktsuttryck.

 

Jag för in båda fingrarna i munnen.

Nu känner jag ännu mer av smaken när tungan kan fånga upp mer av Lumis sperma.

Hon tittar på mig. Reser sig snabbt upp.

Hennes mun möter min.

Vi öppnar upp för våra tungor. Kysser varandra hetsigt.

Sedan lugnar vi ner oss.

Jag tar in hennes underläpp i min mun. Suger på den försiktigt.

Hon fångar in min överläpp.

Hon stönar. Jag gnyr.

Hon kysser på ett fantastiskt sätt.

Hennes tunga är skön.

Jag tycker om när hon är inne i min mun med sin tunga.

Jag vill ha mer av henne.

Jag vill känna hennes tunga över hela min kropp.

 

”Jag tycker om det!” viskar jag till henne.

 

”Jag med … Vill du fortsätta?”

 

”Jaaaa ….” viskar jag.

 

”Jag ska bara tvätta av mig!” säger hon.

 

”Nej, det behövs inte!” svarar jag snabbt. ”Jag tycker om det så …”

 

Hon pussar mig på munnen.

 

”Har du haft sex tidigare?” frågar hon.

 

”Bara med en annan tjej … ja, alltså … inte med någon… som … haft … en sån där…” och så nickar jag med huvudet mot hennes skrev. ”Har du?” frågar jag henne.

 

”Nej, jag har inte ’gjort det’!” visar hon med citattecken i luften. ”Men jag vill göra det med dig. Om du vill.”

 

”Ja … jag vill …” säger jag i en tung utandning, nästan nervöst.

 

”Jag vill göra det skönt för dig, Janina!” säger Lumi med kåthet i rösten.

 

”Mmmmm …” svarar jag.

 

”Lägg dig på rygg!” uppmanar hon mig.

 

Jag hamnar snabbt på rygg. Endast trosorna har jag på mig.

Lumi flyttar sig nedåt, ber mig lyfta på höfterna, när hon tar tag i trosorna och sakta drar dem nedför mina ben och fötter.

Hon blottar mitt nakna sköte.

Jag ser att hennes kuk hänger slak, men den är åndå lång. Jag andas upphetsat, snabbt.

 

”Du ser fin ut!” säger hon och tittar på mitt underliv, min snippa.

 

Jag känner mig plötsligt blyg och osäker. Sväljer. Andas nervöst.

 

Lumi lägger sina händer på mina knän när hon flyttat sig fram och satt sig mellan mina smalben. Hon följer med sina händer uppåt, över låren, höfterna, när hon lutar sig fram.

Hennes ansikte når mina bröst.

Hon tittar mig i ögonen. Pussar min mun.

Lyfter sitt ansikte.

Tittar på mig från 30 centimeters avstånd.

Böjer sig nedåt igen. En ny puss.

Sedan samma lyfter hon åter ansiktet.

Tittar på mig. Ler. Säger:

 

”Jag tycker om dig, Janina!”

 

Hon böjer sig nedåt.

Pussen stannar kvar. Jag öppnar min mun. Vi kysser varandra igen.

Jag känner hennes kåthet genom munnen.

Hon har en skön tunga.

Om den kan göra så skönt i min mun, så kan den göra underverk i min springa, i min våta lilla fitta..

 

Hon tar kommandot. Hennes händer håller mitt huvud.

Jag känner hennes vilda kåthet. Hon gnyr upphetsat.

Någonting vidrör mitt sköte, men hennes händer är runt mitt huvud. Jag förstår att det är hennes kuk som nosar på mig.

Jag vill se hennes kuk vid min slida, ville känna och se den nere vid min allt våtare springa. Men hon släpper inte mitt huvud, släpper inte min mun.

Hennes kyss är krävande. Den är het, vågad och så underbart upphetsande.

Hennes kåthet, hennes vilja att ha mig, gör mig kåtare, våtare, villigare.

 

”Jag vill slicka dig!” viskar hon till mig.

 

”Jag vill också slicka dig!” viskar jag tillbaka. ”Jag vill börja!”

 

Hon kryper upp mot min överkropp och gränslar mig. Jag ser hennes stora kuk bara någon decimeter från mig.

 

”Ooooohh, den … är … ju … så … stor!” viskar jag med förvåning i rösten, men också upphetsning. ”Men du kan väl ligga ner på rygg!” säger jag.

 

”Nej, jag vill att du börjar suga så här!” säger hon med bestämd röst. Hon vill styra det här. ”Jag vill se ordentligt när du suger min kuk!” fortsätter hon.

 

Hon riktar sin kuk mot min mun. Jag känner först efter med läpparna, sedan med tungan, innan jag låter ollonet komma in i min mun.

Den är varm, nästan het.

Ollonet är både hårt och mjukt i en märklig blandning.

Jag känner sältan av satsen.

Jag tittar upp mot Lumis ansikte.

Hon verkar njuta totalt av att se sin kuk vara inne i min mun.

Hon för den försiktigt in och ut. Inte långt in, utan bara så att ollonet och lite till kommer in.

Jag försöker möta ollonet med tungan, försöker känna med läpparna hur hårt jag kan pressa.

 

”Ååååååååhhhh, det … är … skönt .. .att … knulla … din … mun!” stönar Lumi.

 

Jag gnyr tillbaka. Jag tycker att det är upphetsande att bli knullad i munnen av hennes stora kuk.

Jag släpper inte ögonkontakten med henne.

Hon verkar tycka om när jag tittar på henne och gnyr samtidigt som hon för sin kuk in och ut i min mun. In och ut i sköna rörelser.

 

Det är första gången jag gör detta, men det känns inte konstigt, inte svårt. Lumi hjälper mig med sina rörelser. Hon vet nog hur mycket som blir bra att föra in i min mun. Jag tycker att det är spännande att ha henne ovanför mig, att hon kontrollerar allting när hon nu knullar min mun.

 

Hon fortsätter att stöna och njuta.

 

”Ååååååååååhhh … jag … kommer … i … din … mun … om … vi … inte … slutar … snart!”

 

Jag tungkysser hennes ollon, spänner mina läppar över ollonkanten.

Man hör ljuden av min avsugning. Det blir höga ljud som blandas med Lumis stönanden.

 

Men nu börjar hon stöta in sin kuk djupare in i min mun. Jag försöker slappna av, men det är svårt. Hon kommer långt in i min mun med sin hårda kuk. Jag blir lite rädd, vilket Lumi ser. Hon tar ut sin kuk, tittar på mig och ber om ursäkt för att hon blev så upphetsad.

Hon pussar mig, kramar mig och säger att jag gjorde det jätteskönt för henne med min mun.

 

Hon lägger sig sidan om mig. Säger åt mig att jag kan fortsätta medan hon ligger ner.

Jag kryper ner till hennes stora kuk. Nu får jag känna på den med mina händer.

För första gången runkar jag en kuk.

Jag trodde inte att det skulle kännas så.

Det är som en stor, spänd muskel.

Den är mycket varm.

Ollonet ser lent, mjukt och fint ut.

Jag vill ha det i munnen.

 

När jag runkar den upp och ned, så stönar Lumi och smekar mig på ena armen. Hon tittar kärleksfullt på mig, medan jag har hennes kuk i min hand.

 

Så låter jag åter munnen få smaka på henne.

Mitt huvud går upp och ned.

Saliven gör så att hennes fina lem blir alldeles hal.

Nu kan jag lättare få in mer av den.

Jag slappnar av i munnen och i svalget.

Mer och mer av Lumis stora kuk kommer in i mig.

Jag testar min gräns. Det känns bra. Inget obehag.

Jag styr själv hur långt in jag vill ha hennes kuk.

Jag ändrar riktningen på kuken.

Och nu känner jag den långt, långt in i svalget.

Jag låter den stanna där.

Nu vilar hennes kuk nästan i sin fulla längd inne i mig.

Och sedan släpper jag ut den igen. Hostar till lite. Andas.

Jag tittar på henne.

Hon är kåt. Hon visar att hon tyckte om det.

Hennes mun och ögon visar hur tydligt hon tyckte om att få sin kuk hela vägen in i min mun, ner i svalget.

Jag gör det igen. Och igen.

Hon stönar och njuter. Säger att jag inte kan fortsätta, för då kommer hon att spruta.

Men jag vill ha hennes kuk i min mun när hon får sin orgasm.

Jag vill känna hur det känns, vill ge henne denna kärlek.

Jag säger att jag vill att hon kommer i min mun.

Jag ber henne komma i min mun.

 

Jag ökar tempot. Min mun ger henne en våt, skön behandling.

Hon stönar. Jag slickar, suger och klämmer hennes kuk med mina läppar.

Och så låter jag henne komma djupt in i mig med sin långa kuk.

Om och om igen.

 

”Oooiiiii…. Jag … kommer …. Ooooiiiihhh!” stönar hon vackert.

 

Mitt huvud går snabbt upp och ned över hennes kuk.

 

”oooooiiiihh …. Oooooiiiiihhh…” Hennes andning är snabb … Hennes mage och bröst rör sig tydligt när hon vrider sig i njutning och upphetsning …

 

”Ooooiiiihhh… oooooiiiihhh… jag … kommer …. Jag … kommer… ooooiiiihhh… jag … kommer ... oooiiihh!”

 

Jag känner hur min mun får ta emot varm sperma från Lumi. Jag samlar så mycket jag kan i min mun, utan att svälja. Jag stänger igen mina läppar och låter henne pumpa ut allting. Det känns som om hela munnen är full av hennes utlösning. Jag vet inte om hon vill att jag ska svälja det. Jag vet inte om jag vill att jag ska svälja det.

 

Vi tittar på varandra.

Hon förstår att jag har munnen full.

Hon reser sig. Sätter sig upp.

Kommer med sitt ansikte. Lutar det åt höger.

Säger till mig att jag ska öppna min mun, vilket jag också gör.

Snabbt kommer hon med sin mun – och hennes sperma glider i stora mängder över till hennes mun.

En varm, skön tungkyss full av sperma …

Jag tror att det är den mest eggande kyssen jag känt.

Hennes kön i min mun …

Hennes utlösning i min mun …

Hon är söt. Hennes ögon lyser av glädje.

En del av sperman glider ut från hennes mun…

Jag försöker slicka upp det från hennes underläpp och haka.

Nu slickar vi våra ansikten och sprider också hennes sperma runt kinder, haka och läppar.

Jag vill känna mer av henne.

Jag vill ha hennes fina kuk i mig.

Vill att hon tar min oskuld.

 

Jag viskar det högt till henne:

 

”Lumi, jag vill att du tar min oskuld. Jag vill att du kommer in i mig!”

 

Hon viskar tillbaka:

 

”Jag vill också …”

 

 

 

 

 

Slut. Fortsättning följer.

10 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Kjell-Åke

Härligt att få sperma i munnen och svälja.
Skriv mer snälla!!!

12/3 kl. 10:34