Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/3 kl. 20:02, av Jeanettetvå

Min son får en avsugning. Kommer i mammas mun

Del 2 av 5 i serien Jag och min son

Min son får smaka mig - och sedan får jag smaka på honom, när han kommer i min mun.

För första gången i sitt liv får han en avsugning.

Och den första munnen han får spruta i är hans egen mammas.

Vi möts därefter i en kärlekskyss full av sälta

”Efter middagen kan du få smaka på mammas …”

 

I köket tänkte jag tillaga oxfilé med ugnsrostad potatis och bearnaisesås som huvudrätt, en av min sons favoriter. Han fyllde 17 för drygt två månader sedan och på hans fest bjöd jag honom för första gången på vin och öl till maten. Självklart hade han druckit med kompisar, men i hemmet hade jag satt stopp för alkohol. Min son är dock en ansvarstagande, intelligent och reflekterande pojke, och jag är oerhört stolt över honom.

 

På fredagsmiddagarna brukade jag alltid duka bordet lite finare och göra allting mysigare för mig och min son. Nu avnjöt vi först en tallrik carpaccio med parmesan och rostade pinjenötter. Till förrätten och huvudrätten öppnade jag en flaska Black Stallion (Cabernet Sauvignon).

Vi pratade om allt möjligt, samtidigt som vi båda nog hade tankarna på någonting HELT annat. Varken min son eller jag pratade om det som hänt ett par timmar tidigare. Ingenting.

Efter huvudrätten var det dags att servera chokladterrin som min son hade valt den här fredagen (förra veckan valde jag glass med sharonfruktsås). Jag öppnade en liten flaska Tokaj Aszu 6 Puttonyos (2013), ett lyxigt sött vin som jag köpte när jag och min son var i Budapest på långweekendresa.

När allting dukades av kunde jag konstatera att Sauvignonvinet nästan var uppdrucket, och jag tror att vi hade delat på det ganska rättvist. Av dessertvinet var det kvar 30 centiliter (vi hade druckit vars 10 cl), så det tänkte jag avnjuta längre fram på kvällen. Min son var dock inte så förtjust i det.

Jag funderade på VAD jag skulle säga till min son, när kvällen skulle fortsätta. Jag hade ju lovat att han skulle få smaka … Det vore ju knappast lämpligt att jag bara satte mig på bordet och presenterade allting och sa till honom: Varsågod, smaka!

Det kändes också fel att bjuda in honom till min säng.

Jag visste helt enkelt inte vad jag skulle säga, hur jag skulle ta det här vidare till själva avsmakningen!

Min oro för vad som skulle bli nästa steg, hade löst sig när jag såg att min son hade gått och satt sig i den stora tv-soffan.

Jag ropade till honom:

 

”Jag tar en snabbdusch! Du kan hoppa in efter mig!”

 

Det var en kommentar som inte var särskilt ovanlig, då vi t.ex. varit ute på en löprunda. Men i kväll hade vi inte tränat på gym, inte joggat, inte ansträngt oss fysiskt - utan vi hade bara ätit en god middag.

Vi skulle duscha för att göra oss redo för någonting som jag knappt kunde uttala i mina tankar …

Vi skulle duscha för att göra oss redo för att låta min son smaka på mina safter från min slida. Det lät så overkligt, så sjukt, så vansinnigt. Men det lät också så oerhört förbjudet upphetsande. Någonstans lät det också helt galet naturligt, som om jag skulle lära honom någonting om livet, något värdefullt, någonting som borde passeras från mödrar till söner, några livsviktiga kunskaper.

 

I duschen granskade jag mig extra noga där nere. Jag tog bort några fjun. Sedan var jag persikolen. När jag stod och höll duschmunstycket så mätte jag med fingrarna hur långt 23 centimeter egentligen var.

Det var så ofattbart när jag höll det intill mitt sköte, för det gick ju en bit upp på min mage! När jag jämförde med mitt huvud, så var det ju längre än mitt ansikte!

Herregud!

Min lille son har ju ett organ stort som min underarm!

 

Jag torkade av mig snabbt och svepte mig sedan i min stora, varma och mjuka morgonrock. Inga trosor. Ingenting. Naken och ren. Några spray med Lancôme Trésor EdP, eftersom min son många gånger uttryck hur mycket han tycker om den doften. Slog en knut med skärpen runt midjan, gick ut från badrummet och ropade till honom:

 

”Du kan duscha nu! Jag är klar!”

 

”Kommer!” svarade han snabbt.

 

Elva sekunder senare (ja, jag räknar sekunder!) var han framme vid mig. Sju sekunder senare stängde han badrumsdörren. En halv minut senare var duschen i gång.

Jag dämpade belysningen vid soffan. Tände ett par levande ljus. La dit ett par varma, sköna täcken och kuddar i soffan. Min nervositet började nu verkligen göra sig gällande. Oh, Gud! Vad har jag egentligen gjort! Vad SKA jag göra – med min son?!

 

Jag öppnade barskåpet, tog ut Southern Comfort-flaskan, skyndade till köket och tog fram ett rejält glass, tryckte ut iskuber från frysen, slog upp 6 cl S.C. och hällde i lite lime- och tranbärsjuice – och stod där sedan med en av mina favoritdrycker: En Scarlett O’Hara. Jag gjorde också en till min son, vilken jag ställde i kylskåpet.

 

Som alla tonåringar, så stod också min son länge i duschen. Jag ville ropa på honom: Skynda dig! Kom nu till mig!

Jag satte mig i soffan, nej, la mig halvliggande med uppdragna ben, drog igen den stora, varma, vita morgonrocken. Det var i princip endast fötterna som syntes. Så lång var morgonrocken. Tjocka kuddar låg bakom mig. Jag sträckte mig efter min drink, höll det i handen och svalde sedan fem centiliter i ett svep. Oh, Gud! Vad ska snart ske? När kommer han egentligen?

Sju sekunder senare hör jag honom ropa:

 

”Mamma, var är du?”

 

”Jag ligger i soffan!”

 

När jag ser honom komma, från 12 meters håll, så är han klädd i samma typ morgonrock som jag har, men hans är mörkblå. Han har också knutit skärpet runt sin midja, så att hans V-formade, bredaxlade, atletiska kropp blir än tydligare.

 

”Kan jag också få något gott att dricka?” säger han.

 

”Ja, om du vill testa en sån som den här”, säger jag och håller upp mitt glas mot honom, ”så står det en sådan till dig i kylskåpet”.

Han vänder sig om och går och hämtar den. På vägen tillbaka ser jag att han smuttar på den, tittar på mig:

 

”Mmmmmm! Den var ju skitgod, mamma!”

 

”Ja, en av mina favoriter”, svarar jag.

 

Han satte sig precis vid mina uppdragna fötter.

Ångest slog mig rakt i ansiktet. Utan att tänka sa jag hastigt:

 

”Du, jag tror att ... jag ... har ångrat mig … jag kan … inte … göra det!”

 

Hans mun sjönk genast ihop, ögonen uttryckte besvikelse:

 

”Men varför, mamma?”

 

”Det känns helt plötsligt ... så ... fel …”, svarade jag.

 

”Men, mamma, nu har jag sett framemot detta ända sedan du lovade mig det tidigare i dag.”

 

Han är verkligen ledsen, min lille son. Hela hans ansikte har förändrats. Jag visar att jag vill krama honom, när jag räcker min hand till honom. Han sträcker sig fram till mig. Jag får sära på mina knän så att han kan nå mitt ansikte.

Nu står han på sina knän, lutad över mig, sitt ansikte mot mitt. Han viskar i mitt öra:

 

”Mamma, snälla låt mig få smaka på dig!”

 

Det kittlar eggande i mitt öra när han är så nära mig.

 

”Jag … vet … inte … Det känns … inte så bra. Det känns … inte … rätt”, stammar jag fram.

 

"Mamma, jag ska bara få smaka på dig. Ingenting annat”, säger han, som om det handlade om att provsmaka ett nytt recept, en ny efterrätt.

 

Han ligger nära mitt ansikte med sitt, våra varma kinder mot varandra, viskande i mitt öra:

 

"Du luktar supergott, mamma!"

 

Han sjunker ner med sina höfter; hans underliv möter nu snart också mitt.

 

Oh, Gud! Vad gör min lille son?!

 

Jag andas tungt. Svarar inte honom. Mitt hjärta slår tunga, hårda slag ... Vet inte om jag bara ska ligga stilla och låta honom göra det han vill ...

Eller ska jag ta initiativet och visa honom?  Hur ska han egentligen få smaka på mig?

Vad är det han ser framför sig i sina tankar?  Ska han slicka på mina fingrar när jag fingrat mig själv i mina safter?

Eller tror han att han ska få ha sina fingrar i mig?  Eller smaka med munnen, tungan direkt?

Vad tror han?  Vad vill han?

 

Han sjunker ner ytterligare.

Nu känner jag det tydligt.

Känner min sons kön som en stor bula mot mitt underliv. Ja, jag känner det trots min tjocka morgonrock.

 

Oh, Gud! Vad gör han med mig?!

Jag vågar inte röra mig. Min kind ligger hårt mot hans kind.

 

”Mamma, får jag?!” viskar han – och så ger han en liten stöt med sitt underliv, med sitt kön, mot mitt kön.

Jag känner det!

Min lille sons stora, stora organ direkt mot mitt sköte.

 

”Får jag, mamma?!” upprepar han.

Hans kuk trycker mot mitt kön.

Det är endast våra morgonrockar som skiljer hud från hud.

 

Jag kan inte ... Jag kan inte ... säga nej. Mitt sköte är redan varmt, min slida är fuktig.

Jag viskar till honom, riktigt nära hans öra:

 

”Mmmmmm, du ska ... få .... smaka ... på ... mamma!”

 

Sedan pussar jag honom på kinden.

Han reser sig uppåt, flyttar bakåt i soffan. Även jag reser mig lite uppåt, bakåtlutad mot kuddarna.

Vi tittar varandra i ögonen.

Vi säger ingenting.

Jag knyter sakta upp skärpet – och öppnar upp morgonrocken så att min son nu kan se mitt hela mitt underliv.

 

Med stora ögon tittar han mot skötet. Han öppnar sin mun, sväljer.

 

”Du ser fin ut, mamma!” säger min lille pojke. ”Jag tycker om när det inte finns hår där.”

 

Jag svarar försiktigt, nästan viskande:

 

”Jag tycker också att det ser bättre ut när man är rakad. Det är också skönare att känna på sig …”

 

”Får jag känna, mamma?” avbryter han.

 

”Nej, du får titta när jag känner på mig själv.”

 

Han sväljer. Jag kan se att han är nyfiken, upphetsad, kan se att han tycker att det är spännande.

 

”Du ska få smaka på mamma, men först måste jag bli mer än bara lite fuktig.”

 

Jag särar ytterligare på mina ben. Min blygdläppar öppnar sig en aning när jag låter min högra hand vidröra slidan. Långfingret följer skåran upp och ned. Jag är alldeles len och skön. Det känns skönt att röra med fingrarna längs slidan. 

Jag njuter. Allt är så spännande, så förbjudet. Jag är varm, het och oerhört upphetsad av hela situationen.

 

Min son stirrar på mitt kön, sedan på mitt ansikte. Därefter på könet igen.

 

Jag blir varmare och varmare. Hettan koncentreras med pulserande kraft i mitt kön. Jag känner hur mina safter börjar komma fram. Min andra hand rör sig nedåt … Jag öppnar upp mina blygdläppar för honom. Hans andning blir häftigare. Han sitter inte mer än en meter från mitt kön. 

 

Nu känner jag med ett finger en liten bit in i skåran. Jag suckar till så att min son tittar mig i ögonen. Det var ååååååååååååååååår sedan jag kände en liknande upphetsning, en sådan här kåthet som nu väller fram och koncentreras i min längtande fitta. Fingret är endast inne två centimeter djupt i min allt fuktigare, våta grotta.

 

Jag tittar på honom, tar ut mitt finger och stoppar det sedan i min mun. Hans ögon kan inte släppa det han ser. Jag suger och slickar demonstrativt på mitt finger. Tittar med ett leende mot honom.

 

”Mmmmmmmmm, det smakar gott!” viskar jag till honom för att retas lite ...

 

”Får jag smaka, mamma?”säger han med grötig röst.

 

”Du ska få smaka på mamma, men först måste jag bli våt, för då smakar det ännu bättre.”

 

Sedan säger jag någonting jag inte trodde jag skulle kunna säga:

 

”Du kan också röra på din när jag rör på min.”

 

Jag viskar fram det.

 

Utan att jag hinner blinka har han slitit upp sin knut på morgonrocken – och släppt ut sin enorma kuk i det fria! Min son sitter med ett sprickfärdigt stånd.

 

Oh, Gud! Vad gör min lille pojke med mig?! tänker jag.

Jag har ALDRIG sett en sådan stor kuk!

Nu sitter han med detta enorma kön bara halvannan meter från mitt ansikte.

 

Han tar tag i sin kuk strax under ollonet och lyfter det från magen, där det vilar i ett sprängfullt tillstånd. Pungen är renrakad, medan han har kortklippt vid resten av könshåret.

Nu är det JAG som stirrar. Mina ögon blir glansiga. Jag sväljer, slickar sedan mig om läpparna. Jag kan inte slå bort tankarna på att se hans stora lem sakta penetrera min trånga slida, att få ta emot min son i en omfamning där våra kön möts i kärlek. Jag ser hans kuk, det stora ollonet öppna upp min lilla ros, ser det komma djupare och djupare in i mig, känner hur det fullständigt fyller mina slidväggar när han tränger i sin mammas längtande, våta kärleksgrotta.

 

Min lille, lille son sitter i soffan med sin mamma och håller om sitt stora könsorgan, samtidigt som jag har ett finger i min alltmer våta fitta. Jag blottar min klitoris för honom, medan jag med den andra handen gnider försiktigt på den. Jag andas tungt och gnyr njutningsfullt för min son. Och jag ser hur han reagerar med upphetsning på mina stönande ljud.

 

Hans kuk är vacker. Jag har inte sett många i mitt liv, men hans är vacker i form och färg.

 

Ollonet ser enormt ut, men samtidigt är det toppen på en jättekuk, så proportionerna är korrekta, men allt är bara så stort. Färgen på ollonet skiljer sig avsevärt från resten av kuken. Den är blålila, med en tydlig kant, som en superstor jordgubbe!

 

En stor klick grädde på den - och jag hade slukat den, slickat den ren! Nu ser jag den inre bilden när jag låter min sons stora kuk komma in i min mun så att jag kan ge honom njutning med min tunga och mina läppar. Jag vill ge min mun till hans stora kuk. Kom med kuken till mammas mun! säger rösten i mitt huvud.

 

”Den ... är ... mycket ... stor ... och ... fin!” viskar jag stötvis fram till honom.

Jag vill inte att han ska höra upphetsningen i min röst, inte höra sin egen mammas kåthet ...

 

Han svarar inte, utan nickar endast, samtidigt som han fortsätter att stirra på mina fingrar som rör sig runt min slida.

 

”Kan jag .. få ... smaka ... nu, mamma?”.

Han är otålig. Jag hör det i rösten.

Upphetsningen har förändrat hans andning och sätt att prata.

 

”Snart. Jag börjar bli våt. Fortsätt att röra din!” viskar jag tillbaka. "Jag tycker om att titta på dig."

 

Nu runkar han sin kuk. Han rör sin hand högt uppe vid ollonet. Mycket sakta glider hans högerhand över det välformerade, blålila, sprängfyllda ollonet.

 

”Är det skönt att göra så?” viskar jag till honom.

 

”Mmmmm!” nickar han tillbaka. ”Är det skönt när ... du ... gör ... det på ... dig, mamma?” frågar han tillbaka.

 

”Ja … Det är skönt att ligga här ... tillsammans ... med dig ... ” viskar jag till honom. Jag hör kåtheten i min egen röst.

 

Jag för in ytterligare ett finger i min slida. Nu sitter jag med två fingrar uppe i min tighta slida, på samma sätt som jag satt med dem några timmar tidigare, men då i min sons låtsasvagina, där jag kände på hans sperma. I min fitta däremot har det inte varit sperma på måååååååååånga år. Det har inte varit något hårt inuti den, förutom mina fingrar – på måååååååååååååånga år! 

 

Jag är våt. Jag är kåt. Slidväggarna kramar fingrarna.

 

Min son runkar sin fantastiska kuk alldeles intill mig.

Mina fingrar blir allt våtare av saften från min slida.

Snart ska han få smaka. Jag vill att han ska få smaka på safterna som finns allra längst inne i min längtande fitta.

Jag trycker upp mina fingrar så långt upp de kan komma.

 

Oh, Gud! Min lille, lille son gör mig våt

 

Jag tar ut båda mina fingrar och luktar på dem. De luktar sött, gott, luktar kön, sex, sekret, slida, fitta …

Och sedan stoppar jag dem i min mun, på samma sätt som jag gjorde några timmar tidigare, men då var de inkletade med min sons sperma.

Smaken gör mig upphetsad!

Jag låter tungan fånga upp allting. Tittar på min son i ögonen. Ser hur hans hand ökar tempot på runkandet.

 

Båda fingrar penetrerar åter min slida. Jag trycker dem så långt in jag bara kan. Rör runt. Tar åter ut dem. Säger viskande till min son:

 

”Kom här så ska du få smaka!”

 

Han släpper taget om sin kuk, flyttar sig framåt så att han kan stoppa mina fingrar i sin mun, och sedan känner jag hans läppar omsluta fingrarna. Han undersöker fingrarna med sin tunga, tycks ta in allting …

Först har han slutna ögon, men sedan öppnar han dem, när han låter mina fingrar lämna hans mun. Viskar till mig med sitt huvud femtio centimeter från mitt:

 

”Mamma, du ... smakar ... gott! Lite annorlunda ... men ... gott! Det smakar ... som ... mandarin ...”

"Ja, det har jag också alltid tyckt ... att det ... smakar mandarin."

Han sträcker sig framåt som för att krama mig ytterligare en gång. Hans kind kommer åter mot min kind. Han säger först ingenting, utan stannar i det här läget. Han har skjutit tillbaka sin rumpa, sina höfter, så att hans enorma kuk inte ska vidröra mig där jag ligger, fortfarande med särade ben och en våt slida.

Jag säger ingenting.

 

Sedan viskar han rakt in i mitt öra:

 

”Kan jag få … smaka mer … mamma? Du sa ju också … att … du … tyckte ... om … min smak, … och då kan ju …. du … smaka mer … av … mig … eller?”

 

Jag tar min hand runt hans huvud och håller honom hårt mot mig. Jag handas tungt.

 

”Vill du att mamma ska smaka mer av dig?” viskar jag till honom. Det är kåthetens röst som talar!

 

”Mmmm, om du vill, mamma ...”

 

”Jag vill. Jag vill smaka på dig ordentligt.”

 

Rösten i mitt huvud säger skriker till mig: Vilken mamma är du egentligen?!

 

Han lämnar kramen, flyttar sig bakåt. Hans kuk ÄR enorm! Jag tittar på den. Han andas också tungt. Jag ser en osäkerhet i hans ögon. Nu tiger vi åter.

 

”Lägg dig bakåtlutad med huvudet mot kuddarna!” uppmanar jag honom.

Han följer min instruktion. Jag reser mig framåt mot honom. Står på alla fyra framför honom i soffan. Kryper fram. Närmar mig hans enorma könsorgan. Mitt huvud känns litet i förhållande till bjässen. Min hand känns liten. Min underarm känns liten.

Jag lyfter upp kuken. Den är hård, men samtidigt, på ett märkligt sätt, också ”mjuk”, len och så fin. Jag känner hur varm den är. Min lilla hand lägger sig runt det stora ollonet som då täcker hela handflatan. Han rister till i hela kroppen när jag trycker till med handen.

 

”Gjorde det ont?” frågar jag omtänksamt, men samtidigt visar jag för mig själv hur länge sedan det var jag höll min hand runt en kuk.

 

”Nej, det är skönt, mamma!” viskar han med den grötiga rösten.

 

”Den ... är ... så ... stor!” säger jag högt, men egentligen avsett till mig själv.

 

Jag andas med varmt hjärta. Mitt huvud är nu bara 30 centimeter från hans ollon.

Min lilla hand kan självklart inte greppa runt hela kuken, men jag börjar ändå röra min hand upp och ned i ett fast grepp kring hans förhud, upp och ned över ollonkanten. Jag kan se hur ollonet pumpas upp en aning varje gång jag trycker till vid hans känsliga kant runt ollonet. Det känns skönt att hålla min sons stora kuk. Det dunkar i hans kön. Det dunkar i min hand. Dunkar i hjärtat och i mitt kön!

 

Oh, Gud! Vad gör min lille, lille son med mig!

Oh, Gud! Vad gör egentligen hans mamma med hans kuk i handen?!

 

Ollonet är brännande varmt. Jag skulle vilja böja mig fram och pussa det. Jag skulle vilja känna det i mun!

Jag samlar saliv i min mun och slickar sedan hela handens insida, för att till sist lägga en stor klick saliv mitt i handflatan.

Han rycker till när jag åter rör hans ollon med handen full av saliv.

Handen rör sig nu över hans hala ollon, vilket ökar hans njutning.

 

”Mamma, ... det är .... aaaahhhhh... så jävla .... sköööönt!” stönar min lille son.

 

Värmen från den stora, heta kukspetsen absorberar nästan omgående allt saliv.

Jag upprepar proceduren med saliv. Nu blir hans kuk glänsande och ännu vackrare när man också kan se blodet pulsera i ådrorna.

Min hand rör sig snabbare och snabbare. Jag trycker till med skickligt grepp när jag passerar ollonkanten.

Han reser på sitt huvud och tittar ner på min hand som rör sig över hans ollon. Sedan tittar han mig rakt i ögonen:

 

”Det är det ... skööööönaste jag känt, mamma!” säger han.

 

"Har ingen annan gjort såhär?” frågar jag honom.

 

”Nej, aldrig … Det är du som gör det första gången, mamma.”

 

”Lägg dig tillbaka och njut!” uppmanar jag honom.

 

Hans huvud faller tungt tillbaka på kuddarna.

Jag närmar mig hans heta ollon med min mun.

Slickar mig om läpparna.

Snart kommer jag att ha min sons stora, stora lem i min mun.

Snart kommer jag att få smaka honom på riktigt.

Mitt sköte brinner av längtan!

Innan jag öppnar munnen, så tittar jag upp på min son, som samtidigt tittar ner på sin mamma.

Han förstår vad som ska hända.

Jag ler mot honom.

Han tittar på mig med öppen mun som uttrycker längtan och njutning.

Jag gapar stort.

Med en fjärilslätt tunga vidrör jag öppningen på hans ollon. Sedan känner jag hans kuk sakta, sakta tränga förbi mina läppar. Vi tittar varandra djupt in ögonen. Jag vill se honom njuta samtidigt som jag har hans kuk i min mun.

Jag spänner mina läppar över hans ollon medan han tränger djupare in i munnen.

 

Det är kåthet jag ser i hans ögon.

Jag tror att han ser samma sak i mina.

 

Hela ollonet är nu inne i min mun. Jag låter tungan cirkulera runt som om jag ger det en tungkyss.

Sedan lyfter jag på mitt huvud och börjar gunga mitt huvud upp och ned över min sons blålila ollon som nu glänser av mitt saliv.

I mitt huvud upprepar jag för mig själv: Ge honom den allra största njutning du kan uppbåda! Låt din mun överträffa allt som han upplevt! Låt din mun ge honom den skönaste orgasmen. Låt honom komma. Låt honom komma i din mun!

 

"Aaaaaaahhhhh, mamma .... det ... aaaahhhh .... jävla ... skönt ..." stönar han osammanhängande.

 

Oh, Gud! Vad gör jag med min lille, lille son och hans stora, stora kuk?!

Det pirrar i hela min kropp när det förbjudna nu sker, när jag ligger i soffan med min sons 23 centimeter enorma kuk i min mun.

Jag har aldrig haft något större i min mun, aldrig känt en sådan upphetsning byggas upp inom mig.

Hans ollon får en skön bearbetning av min läppar när de omsluter hans uppsvällda topp. Med min hand runkar jag kuken samtidigt som den är inne min min mun.

 

”Aaaaaahhh... mamma, det är ... så ... jävla .... skööööönt!” stönar han igen.

Jag låter hans glansiga ollon glida ut ur min mun med ett litet ploppande ljud. Tittar sedan upp mot hans ansikte:

 

”Mammas lille gubbe ska snart få komma, så att mamma får smaka på din sperma igen!” viskar jag till honom som om det vore en självklarhet. Jag hör min egen röst, men det känns som om någon annan yttrar det. Svårt att förklara. Men det gör mig upphetsad.

 

Han tittar på mig med stolthet, med njutning, med förvåning, ja, jag vet inte vad.

Jag sticker ut tungan och låter den spela mot strängen på kuken. Ljuvlig musik uppstår i form av min lille pojkes stönanden.

Han fortsätter titta på mig. Det är kärlek i hans blick. Och kåthet!

 

Min mun öppnas åter för hans varma kuk. Jag trycker åter in den i min mun och med spända läppar slukar jag hans lem. Huvudet går upp och ned i en rasande fart. Hans ollon blir retat av min tunga, min mun och mina läppar, samtidigt som jag runkar kuken med handen.

Jag känner hur ollonet på hans kuk tycks svälla ytterligare; han närmar sig orgasm och kommer snart att spruta i min mun.

 

Då avbryter jag behandlingen med munnen.

Han tittar på mig. Jag håller kuken hårt i handen. Den riktigt pumpar. Jag känner kraften i den. Kåtheten strömmar igenom den – in i min hand, genom armen, hela vägen ner i mitt heta kön!

Jag kramar den hårt. Mycket hårt.

 

”Är det skönt när mamma suger och slickar?” viskar jag.

 

”Ja, mamma! Aaaaahhhh ... Det är jättesköööönt! …  Får … jag … komma …  i …  din …  mun?” frågar han oskyldigt, försiktigt.

 

”Min lille gubbe, ja, jag VILL att du kommer i min mun! Jag vill ju också smaka på dig ordentligt”, svarar jag med kärleksfullt leende till honom.

 

"Gör mamma det skönt med munnen för dig?"

 

"Mmmmmmmmm ... Aaaaaahhhhhh..." stönar min son tillbaka.

 

Jag slickar på toppen. Väter den med tungan. Sedan slappnar jag av med munnen och försöker få in den så långt som möjligt, men eftersom jag inte har haft någonting så stort tidigare, och eftersom jag inte har någon vidare ny erfarenhet, så känns det som om jag får in max tio centimeter av min sons stora kuk innan jag känner obehag.

 

Jag tar ut den, slukar den igen, men behåller då i princip endast ollonet i munnen, för där vet jag att det känns som allra mest.

Mitt huvud går upp och ned över hans kuk. Ollonet bearbetas i hög hastighet. Jag VET att detta är skönt för män. Jag kan känna när de är på väg att släppa iväg en sats …

Hans händer kommer till mitt huvud, ett på varje sida. Först följer han bara med i huvudets rörelser när det jag låter kuken glida in och ut i munnen. Men så börjar han föra mitt huvud, samtidigt som han börjar röra sina höfter.

Min lille son knullar nu sin mammas mun!

 

”Aaaaahhhhh....mamma, det är... så jävla.....sköööönt!” suckar han. ”Mamma, …jag …kommer … aaaaahhhh .... att … spruta … snart!” yttrar han i stötvisa, stönande ljud.

 

Hans grepp om mitt huvud blir hårdare, men jag lyckas ändå backa bort huvudet och snabbt säga:

 

”Ja, spruta i mammas mun! Jag vill det!" När jag hör mig själv säga detta så ökar min kåthet till bristningsgränsen.

 

Jag runkar hans kuk med hårda drag över ollonet innan jag på nytt låter munnen ta över. När han är inne i min mun fortsätter jag runkandet med handen samtidigt som ollonet bearbetas intensivt med tunga och läppar.

Åter känner jag hur han sväller ytterligare.

Blodet pumpas upp i toppen.

Nu är han nära. Jag kan känna det i hans kropp, i kuken, på ollonet!

Min kåthet växer också. Jag når min klitoris med mina fingrar. Rör snabbt. Känner en otrolig hetta, pulserande kåthet i min längtande fitta.

 

”Aaaaahhhhh.... Jag kommer snart … mamma!  Aaaaaaaaaahhhh …. Det … går … för … mig … snart … Mamma, det är … sååå … satans jävla .... skööööööönt.... Aaaaaaaahhh!!” 

 

Hans röst blir annorlunda när kåtheten ger uttryck för hans njutning.

 

Jag pressar min mun hårt över ollonet. Handen runkar den i samma takt som mitt huvud tar emot hans kuk.

Hans händer trycker på huvudet, han knullar åter min mun. Höfterna stöter in kuken. Han ökar tempot. Han stönar.

 

”Aaaaaaaaaaaaaaahhh, mamma! Fortsätt! Fortsätt, mammaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!  Aaaaaaaahhhhh”

 

Och så känner jag först en varm, hård stråle, sedan mängder av stötvisa strålar pumpas in i min mun. Hela min mun fylls av min sons välsmakande, varma sperma. Jag sväljer. Jag njuter. Min tunga är full av hans underbara sås ...

Jag är kåt. Jag är lycklig. Min mun är full av sperma från min son. Varm sperma från min sons stora, stora kuk.

Jag släpper inte kuken från munnen. Min son släpper inte taget om mitt huvud. Han fortsätter jucka i min mun. Han vill tömma sig fullständigt – och jag vill ha all sperma i min mun.

Jag greppar hans rakade pung, masserar den, vill hjälpa till att trycka ut all sperma, så att han får tömma allt i sin mammas mun. Han är så varm och skön, så ungdomlig och kraftfull ... Jag trycker med min hand på hans pung, upp mot kukroten. Han stönar av njutning. Han rycker till i hela kroppen.

 

Oh, Gud! Vad har min lille, lille sons stora, stora kuk precis gjort i min mun?! Vad har hans mamma egentligen gjort med sin mun - med hans kuk?

Jag har sugit av min pojke, jag har runkat honom i min mun, jag har gett honom total njutning – och sedan har han fått spruta i min mun. I denna stund känner jag ingen skuld, ingen skam, bara ren glädje! En märklig känsla av total kärlek, utan moraliska pekpinnar ... Endast njutning ...

Hans händer släpper mitt huvud. Han sänker sina höfter. Jag låter hans slaknande kuk lämna min mun. Jag tittar på honom med ett leende. Han ser så nöjd ut, min lille pojke. Hans första avsugning, hans första sprut i en mun – och det var hans mamma som fick ge honom detta!

Han tittar mig rakt i ögonen:

 

”Mamma, det .. var det .. skönaste ... jag ... känt! Bättre ... än ... allt annat!" suckar han nästan fram.

 

”Tack!” svarar jag, som om det var en vanlig efterrätt jag tillagat och serverat. Jag fortsätter krama hans stora, varma pung.

 

"Jag tyckte också om det ... tyckte om att göra det skönt för dig ... tyckte om att känna hur mycket du tyckte om det ..." 

 

Jag fortsätter massera hans pung. Det rycker i hans kuk.

 

”Tycker DU om det, mamma?” frågar han.

 

”Ja, jag tycker om dig, tycker om att göra det skönt för dig, och om det är skönt för dig att komma, att spruta, och om jag då får det i min mun, då är det gott, för det är det som är kärlek,” svarar jag luddigt. ”Skulle du vilja smaka på det?” frågar jag, öppnar min mun och visar min tunga där det tydligt finns rester av kvar av min sons sprut i min mun.

 

”Det är ju äckligt!” säger han snabbt.

 

Jag sträcker mig fram till honom. Jag pussar honom. Hans mun är stängd. Jag håller min mun mot hans mun, försöker försiktigt få in min tunga mellan hans stängda läppar. Han förstår vad jag vill. Han öppnar upp sina läppar. Min tunga åker rakt in i hans mun och börjar cirkulera och känna efter hans tunga. Hans tunga kommer också in i min mun. Nu dansar våra tungor en ny kärleksdans - och han får smaka av spermaresterna som ligger runt tungan. Jag njuter av att känna denna kärlekskyss med min son.

Jag drar mig ifrån honom:

 

”Känner du? Känner du att det är lite salt?”

 

”Ja, jag känner nog det lite.”

 

”Vad tycker du?”

 

"Kan jag .. smaka ... det igen, mamma?” säger han och sträcker sig fram till mig. Hans läppar mot mina. Hans tunga tränger in i min mun. Han är varm och het. Han kan kyssa, det märker jag. Vi håller om varandra. Kysser en våt, blöt kyss, där våra tungor letar sig runt och smakar av allting. Saliv och sperma i salig blandning.

Jag blir upphetsad av min sons vilda tunga i min mun.

Han avslutar kyssen och andas häftigt. Tittar på mig bedjande:

 

”Kan … jag … få … smaka … på … dig … ordentligt,… - alltså … som du … fick … smaka … på … mig … ordentligt?” säger han försiktigt därefter.

 

Mitt sköte brinner av längtan när han frågar mig detta.

 

Oh, Gud! Vad vill min lille, lille son göra med sin mammas längtande sköte?

 

”Ja, jag vill att du smakar på mig – ordentligt!” svarar jag och njuter av sältan som finns kvar i min mun efter det att min son sprutade mig full av ungdomlig sperma!

 

Vi kysser varandra igen.

Vi är berusade av kåthet, av kärlek, av våra safter - och nu vill min lille son smaka ännu mer.

Bara tanken gör mig våt!

 

"Vill du fortsätta?" Jag vill få bekräftat att han verkligen vill detta.

 

"Mmmmmm.... mamma..."

 

"Du ... jag ... jag ... vill verkligen göra detta ... med dig ... Det känns så fint .... och jag känner mig så lycklig ... Jag vill också att du ska få det skönt!"

 

"Mamma ... det VAR skönt... Bästa jag känt ..."

 

"Fint ... bra ... Då ska du få mer av mamma ... Då ska mamma ge dig ännu mer. Vill du det?"

 

"Mmmmmm ..."

 

"Du är så fin!" viskar jag till honom och pussar honom på kinden.

 

"Mmmmm ..."

 

"Mamma tycker om dig så fantastiskt mycket!"

 

"Mmmmmm..."

 

"Vill du göra mer än att ... att bara ... smaka...?"

 

"Mmmmm ..."

 

"Vad vill du då göra med ... med ... mamma?"

 

"Du vet ... att ligga med dig ..."

 

"Vill du komma in i mamma? Vill du att jag tar din oskuld?"

 

"Mmmmmm ..."

 

"Är du säker?" Min röst darrar av kåthet när jag viskar det till honom. 

 

Jag kan inte tänka klart. Kåtheten - den starka sexuella driften - har tagit över mina tankar och känslor. Det enda jag vill är att få mer av min son, känna mer av hans kuk, men också ge mer av mig, med min mun, med min längtande, tighta fitta. Jag vill känna honom fullständigt. Så talar kåtheten till mig, nej, skriker till mig! 

 

"Mmmmm ..."

 

"Vi kan göra ... vi kan ta det försiktigt ... alltså inte skynda ... Om du vill, så vill jag. Du bestämmer!"

 

"Mmmmm ..."

 

"Jag skulle vilja känna dig inne i mig ... men du är ju stor ... du har alltså stor ... Men jag tror att vi ... du och jag ... skulle få det fint om vi gjorde det ..."

 

"Mmmmmm..."

 

"Du är så fin ... Men du vet att mamma inte gjort ... inte haft ... en relation på väldigt länge ..."

 

"Mmmmmm ..."

 

"Du kommer att vara så stor inne i mig ... men jag vill det ... du ... jag vill att du ska få känna hur det känns att komma in i mig ... och jag vill känna när du kommer in i mig ..."

 

"Mmmmm ..."

 

Jag pussar honom på munnen. Tittar honom djupt i ögonen.

 

Doften av kön, doften av mina fittsafter, av sperma, av min sons rena svett - allt gör att jag känner stor, stor längtan efter mer. När mina ögon stängs, så ser jag min sons kuk, ser den komma in i mig. Jag håller i den, för den i min slida, rider honom, känner honom jucka sin enorma lem in och ut i mig, hör mig stöna: Ja, knulla mig, ta mig skönt, hårt, snälla!

 

Jag bryter mina egna tankar genom att viska till min son:

 

"Vi tar en snabb dusch! Efteråt kan du smaka på mig - och så kan vi kanske också ... så kan du också komma in i mamma ... vill du det?"

 

"Mmmmmmm ... mamma!"

 

 

 

 

 

Slut del 2.

Fortsättning följer.

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

Kinkytoys

Väldigt upphetsande och fint skrivet

Igår kl. 18:37

#11

Kinkytoys

Väldigt upphetsande och fint skrivet

Igår kl. 18:36

#10

Janne

Som du skriver novellen så öppnar det upp för fler spår senare, fler personer inblandade både män och kvinnor, om du känner för det. Smart skrivet!

20/4 kl. 01:25

#9

Krisco

Så välskrivet och upphetsande. Blir styv och kan inte sluta läsa

18/4 kl. 15:32

#8

Eson66

Så sexigt!
Så upphetsande!
Så bra!

14/4 kl. 12:59

#7

kristina p

ämnet är mycket intressant ! !

14/3 kl. 21:43

#6

Crilleman

Sexigt o hett! Skriver medryckande..

3/3 kl. 21:58

#5

Gubben57

Fortsättning!! Vill höra om mamman och sonens fortsatta sex-äventyr????

3/3 kl. 13:53

#4

MalmöLars

Så underbart, skriv mer. Det blir bara bättre

3/3 kl. 12:46

#3

Ronneby

WOW vilken otroligt härlig novell. Hoppas att det kommer flera delar. Kanske tillochmed kan gå ännu längre än det här.

3/3 kl. 11:33

Läs in fler