Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3 kl. 21:10, av Jeanettetvå

Mamman blir slickad av sonen

Del 3 av 5 i serien Jag och min son

Några timmar tidigare smakade jag på min sons sperma i hans fleshlight

Därefter fick han en avsugning.

Nu vill han smaka på mig

Han ger mig en total njutning - och för första gången i mitt liv får jag uppleva en fontänorgasm.

 

”’Ja, jag vill att du smakar på mig – ordentligt’ svarar jag och njuter av sältan som finns kvar i min mun efter det att min son sprutade mig full av ungdomlig sperma!”

= = = = = = = = = = = = =

Fortsättning:

 

 

”Kom, vi ligger och myser tillsammans i soffan en stund!” säger jag till honom. Han kryper fram och lägger sig bakom mig. Våra morgonrockar omsluter våra kroppar. Han lägger sin ena hand på min höft, mitt lår, och trycker sin kropp mot min. Jag tar hans hand och lyfter den upp mot min mun, pussar den och säger viskande:

 

”Jag tyckte det var mysigt det vi gjorde. Jag tyckte om att krama med dig, pussa dig, kyssa dig …”

Allt känns så märkligt, men ändå så äkta, sant och kärleksfullt.

 

”Jag tyckte också om det, mamma”. Lite försiktigt fortsatte han: ”Och så tyckte jag om när du gjorde det skönt för mig …”

 

”Mmmmm, jag tyckte om att göra det skönt för dig!”

När jag sagt orden så har jag sagt sanningen till honom. Den förvandling som ägt rum inom loppet av några timmar är så häpnadsväckande otrolig att jag inte kan greppa det. Men självklart tyckte jag om att göra det skönt för min son. Vilken mamma skulle inte tycka så? Det blir dock en helt annan fråga när det handlar om att ge sin son en avsugning och svälja hans sats - eller att t.ex. massera hans nacke ...

Det är svårt att ta in, att reflektera över hur snabbt mina känslor förändrats gentemot min egen lille son. Hur kan jag som mamma ha gått från att ALDRIG ha haft en sexuellt tanke kopplad till honom, till att nu ligga och känna mig förvandlad till ett sexuellt subjekt och objekt i relation till min son? Jag kan inte greppa det intellektuellt, moraliskt, etiskt, emotionellt ...

Det är som om den fria viljan inte existerade längre, utan som om allt i en ny deterministisk lag skulle leda fram till detta, från det att jag upptäckte min son ligga och tillfredsställa sig själv i en fleshlight, till att jag rör med mina fingrar i den och slickar upp hans sperma ... - till DETTA!!! Att jag nu har låtit min son få njuta av min mun med sin stora penis. Jag har sugit av honom. Han har fått spruta i sin egen mammas mun.

Och ännu har jag ingen panikartad ångest över att det skulle vara kategoriskt fel. Istället känner jag KÄRLEK, jag känner avkoppling i allt det som är jag, som om jag hittat hem i mig själv, att min son och jag har hittat varandra. Eller så är det en psykos som talar inom mig, en allvarlig psykisk störning som helt plötsligt har tagit kontroll över alla mina sinnen, och gjort att jag tillåtit mig själv att passera gränser som jag trodde var absoluta.

Men, jag ligger här i soffan tillsammans med min son. Och det är KÄRLEK jag känner, en kärlek jag aldrig tidigare känt. Oförklarligt. Lockande. 

 

Jag skjuter min lilla stjärt bak mot honom. Bakom hans morgonrock känner jag hans bula, hans stora kön. Jag ligger kvar med trycket mot hans underliv. Det dröjer inte många sekunder förrän jag verkligen känner hur hans lem växer och verkligen blir stor mot min rumpa. Han är tyst. Han har nu släppt min hand och lagt den på min höft. Det känns som om han också trycker sitt kön mot mig. Vi är båda tysta. Jag känner kärlek i mitt hjärta, en stor tillfredsställelse – men också en längtan efter mer. Jag vet inte hur jag ska agera, vet inte hur jag ska tänka eller känna. Men allt inom mig säger en sak: Ge din son mer kärlek! 

Jag fortsätter att gnida min stjärt mot min sons enorma lem.

 

Hans andning blir alltmer oregelbunden. Nu rör han också sina höfter – och säger:

 

”Den ligger lite klämd. Måste rätta till den.” 

Jag förstår att han har stånd. Och har man en 23 centimeter lång som "ligger lite klämd", då vill man nog rätta till den, tänker jag.

 

Och så känner jag att han skjuter tillbaka sin kropp bort från mig, tycks röra sin penis …

 

”Så där!” säger han. Sedan känner jag åter hans kropp mot min, men den här gången känner jag något hårt som trycker längs hela min stjärtskåra. Hans kuk är åter bultande hård och nu ligger den endast bakom min morgonrock. Hans morgonrock är öppen, kuken är frisläppt ”så att han inte klämmer den”. Jag märker hur han faktiskt trycker sin stora kuk upp mot min stjärt.

 

”Oh, min lille, lille son. Vad gör du egentligen med din mamma?”

 

Han säger ingenting. Hans hand har åter hamnat på min höft, men nu smeker den också ner över min stjärt. Mitt hjärta slår oerhört hårt. Det dunkar genom hela kroppen.

Jag känner hur fukten åter sprider sig i min slida. Jag blir alltmer upphetsad.

Han lyfter på min morgonrock och kommer under med en hand, så att jag nu kan känna hans hud mot min höft. Det pirrar i hela min kropp. Det känns som om han också trycker sitt kön mot min bak i små juckande rörelser, samtidigt som hans hand flyttar sig mot min ena stjärthalva.

Min förvandling fortsätter. Kåtheten vill skrika: Oh, min lille, lille son, kom och träng in i mig bakifrån. Låt mig känna din stora kuk, låt mig ta emot dina stötar. Fyll mig, min underbare pojke!

 

Jag tar ett djupt andetag. Vill tänka till, men gör det inte. Istället kommer det en fråga till honom:

 

”Vill ... du ... smaka ... på ... mig ... ordentligt?” viskar jag och vänder ansiktet bakåt mot min son.

 

Han reser sig upp lite, har sitt ansikte mycket nära mitt. Han nickar med huvudet, vrider sig framåt och pussar mig på munnen:

 

”Ja, mamma ... om du ... också vill!”

 

”Ja … jag … vill!” Min röst är full av nervositet, av längtan, av kärlek, av upphetsning, av skam, av nyfikenhet.

 

Jag öppnar min mun och så möts vi i en skön, varm, våt kyss. Hans tunga penetrerar min mun. Han gör det upphetsat, med kraft, med ungdomlig kåthet. Samtidigt känner jag hans stora kuk trycka mot min bak. Min lille son juckar mot sin egen mammas stjärt, som om han är inne i mig - eller vill in i mig.

 

Kåthetens röst skriker åter i mitt huvud: Ja, träng in i mammas tighta slida. Kom med din enorma kuk och för den in och ut, långsamt, njutningsfullt, låt mig känna ditt stora ollon glida inne i mina våta slidväggar. Omfamna mig i kärlek. Håll om mig. Hårt. Stöt din kuk in i mig. Jag vill! Jag vill! Jag vill! Jag vill!

 

Oh, min lille, lille son! Vad ska jag egentligen göra med dig?!

 

”Jag ska ligga upp mot kuddarna!” säger jag till honom.

 

Han flyttar bort från min bakdel. Jag ser hans enorma kuk skymta förbi när vi gör oss redo för nästa steg. Kuddarna rättas till. Nu ligger jag skönt bakåtlutad. Jag är så redo! Jag har bara en tanke i mitt huvud: Nu ska min son få smaka på mig ordentligt! Det var måååååååånga åååååååååår sedan någon fick smaka på mig! Längtan är stor. Jag vill bli slickad, vill att någon trycker sin mun mot mitt sköte, för sin tunga upp i mig, retar min klitoris, får mig att komma i en underbar orgasm!

 

Min morgonrock täcker mitt underliv, men skärpet är inte knutet. Min son står på knän, mellan mina särade uppdragna ben. Jag biter mig i underläppen när jag tittar på honom. Jag är kåt, så där ungdomligt kåt som jag var för måååååååånga ååååååår sedan!

Hans ögon möter snabbt mina. Jag nickar till honom, som ett tecken till honom att inleda äventyret med en ordentlig avsmakning.

 

Sakta rör sig hans händer när han viker undan morgonrocken från mina ben. Jag ligger sedan helt blottad inför min son. Jag särar på benen ytterligare, så att han kan se och komma fram till mitt kön. Han böjer sitt huvud framåt. Munnen är halvöppen på honom. Ögonen är fokuserade på mitt sköte. Min lille son visar tydlig kåthet i hela sitt ansikte!

 

Jag kan känna hettan från mitt underliv. Mina blygdläppar känns så varma, min klitoris väntar på att bli smekt, slickad …

 

Oh, min lille, lille son! Vad ska du göra med mig?!

 

Han tar ett finger på var sida om mina innanlår, strax ovanför knäna. Sedan drar han fingrarna sakta, sakta upp mot mitt sköte, när han närmar sig min slida, så viker han av med fingrarna och följer ljumskarna uppåt. Det kittlar, det retar, det hetsar mig! Han böjer sig fram och pussar insidan på mina lår. Välbehag sköljer genom min kropp. 

 

Jag stönar av njutning.

 

”Åååååååååhhhh  ... Det … är … skönt!” viskar jag till honom och tittar med stora, lyckliga ögon på hans ansikte.

 

Han tittar på mig och svarar långsamt:

 

”Mmmmmmm, mamma …”

 

Nu drar han fingrarna åt motsatt håll. Följer dem nedåt, in mot ljumskarna, nära, riktigt nära min fuktiga slida, men han rör den inte, utan fingrarna fortsätter nedåt låren. Min mage andas hetsigt. Ibland stannar jag upp i andningen, förväntansfull, så skönt upphetsad.

Kåtheten jag känner är obeskrivlig! Den rymmer så mycket. Det finns det förbjudna, det tabubelagda, men också det rent fysiska, det som inte går att kontrollera …

"Åååååååååhhhh, fortsätt ...." gnyr jag till min son.

 

Jag vill känna min son inne i mig! Så ligger jag och tänker när hans fingrar rör sig kring låren, nära min slida. Jag vill känna min sons stora kuk glida in i mig, fylla mig. Jag vill full av njutning stönande viska: Kom in i mamma! Kom in med din stora kuk i mamma! Orden, tankarna blir också en del av kåtheten som eggar mig ännu mer.

 

Han flyttar sig närmare. Hans fingrar är nu uppe vid ljumskarna. Tummarna för han upp och ned strax sidan om mina blygdläppar. Var har min lille son lärt sig att smeka någon på detta underbara sätt?! Hans fingrar är så försiktiga, så känsliga – och de känns så erfarna, som om det enda han gjort är att ha smekt en kvinna kring könsorganet.

Han pussar insidan på mina lår, drar sedan tungan längs lårens insidor.

"Åååååååhhh .... jaaaaaaaa ... Åååååååååhhhhh!" stönar jag till honom.

".... fortsätt .... ååååååååååhhh ... du ... gör ... det ... skönt ... för ... mamma!"

 

Jag gnyr av upphetsning och kan inte ligga stilla med mitt underliv. Jag vill ha mer!

 

Så känner jag äntligen hans fingrar på mina blygdläppar. Han särar på dem.

 

Oh, Gud! Vad ska min lille, lille son göra med mig?!

 

Nu har han sitt ansikte mycket nära. Jag tittar ner på honom … Att ha min sons ansikte så nära mitt sköte gör att mina bröstvårtor styvnar, så jag frilägger mina bröst från morgonrocken. Nu kan jag smeka mina bröst, klämma på mina känsliga bröstvårtor, samtidigt som jag ser honom komma med munnen riktigt, riktigt nära min slida.

 

”Nu kommer ... jag att ... smaka på dig, ... mamma!” viskar han.

 

”Ja … jag vill ... att ... du ... gör ... det! Åååååååh... ja ... smaka ... slicka ... mamma!” viskar jag tillbaka.

 

Sedan tar jag min högra hand på hans bakhuvud och för det sakta mot mitt sköte. Min upphetsning går inte att beskriva. Jag vill känna honom inuti mig!

 

När hans tunga vidrör min slida så går det en stöt genom hela kroppen. Jag darrar till. Det känns som om jag ska få den allra största njutningen min kropp kan ge mig!

Han slickar min skåra upp och ned med en bred, mjuk tunga. Det kittlar, det flödar, det är så oerhört skönt, det lilla.

 

Min vänstra hand kniper med några fingrar min högra bröstvårta, alltmed jag smeker min sons bakhuvud, med ett litet tryck, som om jag vill föra upp hans tunga i min slida.

 

Kåthetens röst fyller mitt huvud: Säg att han ska knulla dig med sin tunga! Säg att han ska slicka dig till en orgasm! Säg att han ska få smaka på dig närhelst han vill!

 

Jag stönar och jag gnyr:

 

”Mmmmmmm … Du … gör … det … skönt … för … mig! Ååååååhhhh....Fortsätt ... slicka ... mamma!!”

 

Han svarar inte. Hans tunga fortsätter att röra sig i min skåra. Ibland stöter han till min klitoris, men stannar inte vid den. Pussar mig runt hela slidan, på mina ljumskar. Sedan är han åter vid klitoris och stimulerar mig skönt. Hur i hela friden kan han göra det så bra?!

 

”Ååååååååååååååhhh, fortsätt! Slicka min klitoris ... jaaaaaaa.... ååååhhhhh ... fortsätt ...!”

 

Han svarar inte. Han fortsätter istället med sin tunga i skåran, på blygdläpparna, men rör inte klitorisen, som om han vill reta mig, hetsa mig ytterligare.

Hans tunga är nu nere kring mellangården. Det kittlar skönt. Jag rör mina höfter mot hans mun. Han vidrör min lilla trånga anusrosett. Det kittlar så spännande vid det området. Hans tunga är vild. Hans tunga ger mig oändlig njutning. Han pussar mig där ...

 

”Är ... det … skönt, mamma?”

 

Min lille son ger mig den allra skönaste behandlingen jag någonsin fått!

 

”Jag … har … aldrig … haft … det så … skönt!” viskar jag stönande till honom. "Snälla ... åååååååhhh.... fortsätt! ... ååååhhhhh... fortsätt..." gnyr jag till honom.

 

Han når åter min slida med sin tunga. Den här gången går den hela vägen upp till min klitoris. Jag blir galen av kåthet! Det kittlar i hela mitt sköte!

 

Hans tunga koncentreras mot min allra känsligaste punkt. Nu tar jag båda mina händer runt hans huvud. Jag gnyr och vrider mig av njutning, när min son låter sin mun smaka hela min längtande fitta.

 

Jag vill bli knullad av din tunga! skriker kåthetens röst inom mig. Ge din mamma en skön, underbar orgasm, min lille, lille pojke!

 

Jag har svårt att ligga stilla. Han är överallt med sin tunga – och nu känner jag även ett finger penetrera mig. Jag kniper tag i det med mina slidmuskler. Min son penetrerar mig med sitt långfinger - och jag vill ha ännu mer! Han för det in och ut, samtidigt som hans tunga rör sig runt min klitoris. In och ut ... Åååååååååhhh!
Sedan kommer ett till. In och ut förs fingrarna, samtidigt som tungan och munnen bearbetar min klitoris. Jag känner hur våt jag är, känner att det rinner ut från slidan.

Min son får känna alla mina safter. Allt ger jag till honom. Mitt sköte är vått för honom, öppet och vått.

 

”Åååååååååhhhh. ... Fortsätt …! Fortsätt …ååååååååhhhh !” stönar jag till honom.

 

Han hör mig, han gör allt fortfarande. Hans andra hand sträcker sig efter mitt bröst. Fingrarna rör sig in och ut i mig. Min son gör mig galen av upphetsning!

 

”Jag ... kommer ... snart … Ååååååååhhh, jag ... kommer ... snart … Ååååååååhh” stönar jag högt, nästan gråtande. ”Ååååååååååhhh, fortsätt!.... jaaaaa.... fortsätt ... åååååhhhh!” gnyr jag.

 

Hans fingrar kommer långt in i mig, rör sig skönt, alltmedan jag klämmer dem med mina slidmuskler. Tungan ligger hårt på min klitoris. Min son är en mästare. Han ger mig en total njutning. Hela min fitta kittlar, darrar av upphetsning! Jag vrider mig, jag stöter mot hans fingrar som är inne i mig.

 

”Jag … kommer … Ååååååååhhhh! Jag … kommer! …. Ååååååååhhhh! Jaaaaa..... ååååååhhh...."

Det är nästan gråtande glädje jag stönar fram:

"Åååååååhhhhhh ... Jag … kommer! Jaaaaaaa.... Ååååååååhhhh ... jaaaa.... fortsätt ... åååååååhhhhh”.

Mina ljud är nu mycket höga.

"Fortsätt ... slicka .... ååååååååhhh... jaaaaaa.... fortsätt .... ååååååååhhhh.... ååååååhhhh.... åååååhhhh!"

 

Det kittlar på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt. Det bultar i fittan, allting pulserar inne i den. Det är ofattbart kittlande skönt när min sons tunga, mun och fingrar bearbetar varje del av mitt känsliga sköte. Mitt bröst darrar av total upphetsning. Jag kan inte ligga stilla. Jag gnyr, jag stönar. I bilder i mitt huvud ser jag hans kuk framför mig, framför min mun, vid min slida, känner hur han tränger in i mig bakifrån, hör hans röst: Nu knullar jag dig, mamma! Det är skönt att ha min kuk inne i dig, mamma! Hans röst låter så äkta i mitt huvud. Det han säger i mitt huvud gör att min fitta vill ha mer: Mamma, min stora kuk knullar nu dig! Jag svarar snabbt: Det är så skönt när du har din kuk inne i mamma! Min lille gubbe, jag vill att du knullar mig! Ja, knulla mig!  Fyll mamma med din stora kuk!

Orden hetsar mig. Kåtheten koncentreras fullständigt till min heta, våta fitta.

 

"Ååååååååååhhhhhh!! Jaaaa... fortsätt .... slickaaaa.... åååååååhhh... jaaaaaa... åååååhhhh...jaaaaa.... åååååååh.... jaaaaa...." Jag stönar av vällust.

 

Och plötsligt säger jag någonting som inte var tänkt att sägas högt. Jag gnyr bedjande, högt till min son:

"Åååååååååhhh, jaaaaa... knulla mig! Åååååååhhhh, .... knulla mammaaaaaa.... åååååhhhh... jaaaaa.... knullaaaaaa ... mamma.....    Ååååååååååhhhh!"

 

Tanketalet har blivit ett högt stönande, uttryckt, verbaliserat. Oh, Gud! Vad sa jag?!

Kåtheten sköljer över mig. Hela jag är ett med min pulserande fitta. Min son tillfredsställer mig. Jag vill känna honom i mig! Vill känna hans stora kuk fylla min fitta. Ja, nu är det sagt. Jag har utropat det högt i kärlekens, kåthetens rus.

Jag yttrade det. Det skrämmande, hemliga, mest förbjudna. Och jag vill säga det igen, vill stöna fram det:

 

"Åååååååhhhh.... åååååååå... knulla mammaaaaa.... ååååååååhhh... jaaaaa.... knulla mammaaaaaaa!!"

 

När dessa ord ekar i rummet, så kommer jag i krampande konvulsioner. Jag känner att vätska lämnar min slida i en stråle. Ååååååååhhhh!!!

Orgasmen exploderade! Åååååååhhhh.... jaaaaaa.... ååååååhhhh...

Det kommer ytterligare strålar när min fitta för första gången ejakulerar.

Min mage skakar. Min fitta är en gejser som skickar iväg varma kaskader av underbara strålar!

Ååååååååhhhh... jaaaaaaa.... ååååååååhhhh....

När jag tittar ner så backar min son bort med sin mun från mitt sköte. Hans ansikte glänser av vätska. Han ser på mig med en överraskad min. Hans ögon strålar av glädje ...

 

Jag förstår först inte vad som hänt. Kissade jag på min son när han slickade mig till orgasm? Nej! Sedan minns jag omedelbart alla de frågor jag sett i frågespalter om kvinnor som kan få sprutorgasmer. För första gången i mitt liv fick jag nu en sådan. En fontänorgasm. Min lille, lille son gav mig en fontänorgasm! Det är så ofattbart vackert och äkta, så genomgripande, så allomfattande, så existentiellt - eller bara sexuellt - skönt!

Min kropp fortsätter darra av njutningens eftersköljningar ... Jag är så lycklig att jag kan gråta ... Jag har ett orgasmleende i hela ansiktet ... 

Reminiscenser från min allra första orgasm, min allra, allra första orgasm när jag kanske var 11 år gammal - och då inte visste vad det var som strömmade igenom min kropp med så sköna kittlingar - kommer fram ur min minnesbank. Min allra första orgasm fick jag när jag var 11 år gammal och jag och min bästa tjejkompis låg nakna och gned oss mot varandra. Jag blev alldeles yr och konstig när jag fick min orgasm. Jag berättade inte det för min kompis, men vi gjorde det fler gånger tillsammans. Hon kanske också fick orgasm, men det var ingenting vi pratade om. Vi tyckte om att sova över hos varandra. I sängen klädde vi av oss nakna, så att vi nästan av bara en händelse, utan att någon sa någonting, började trycka oss mot varandra, så att våra små snippor gnuggades skönt.

 

”Var ... det … skönt … mamma?” frågar min son.

 

Jag suckar av tillfredsställelse, hela mitt bröst dunkar av hjärtats stora kraft:

 

”Jag har ... aldrig … aldrig … känt något ... så ... skööööönt tidigare!” viskar jag till honom. ”Tack! Jag har aldrig tidigare fått en orgasm där det kommit vätska så här ... "

 

”Varsågod, mamma”, säger min underbare son – och så kryper han upp till mig.

"Jag tyckte om att smaka på dig, mamma. Att slicka dig. Det var mysigt, mamma."

 

Jag ser hans enorma stånd i morgonrockens öppning. Han lutar sitt ansikte fram mot mitt.

Han pussar mig. Jag vill kyssa honom. Åter pressar jag in min tunga i honom. Vi möts i en varm, skönt tungkyss, där mina safter blandas mellan oss. Han har fått smaka mig. Jag har fått smaka honom. Vi har delat varandras vätskor mellan oss. Och vi älskade det. Vi gjorde det i kärlek.

 

Han lämnar den våta kyssen. Backar tillbaka.

 

”Mamma, du ... smakar ... faktiskt jättegott … mandarin... smakar du, mamma!”

 

Jag ler mot honom. Visar med min mun och en nickning att jag vill att han kysser mig igen.

 

Han kommer närmare. Mun mot mun. En hetsig kyss tar sin början.

 

Jag känner hans hårda, stora kuk mot mitt underliv. Jag är så oerhört kåt, så otroligt upphetsad. Min vänstra hand tar tag i hans enorma lem. Jag håller den högt uppe vid det varma ollonet. Drar sedan min hand över ollonkanten. Fram och tillbaka. Han stönar i min mun. Lämnar sedan kyssen. Stönar av njutning. Hans ögon är glansiga av ungdomlig kåthet. Jag ser vad han vill göra med sin mamma. Jag kan se det i hela hans ansikte. Han vill ta sin stora kuk och föra den in i sin egen mamma. Han vill penetrera mig. Han vill ha sitt första samlag med mig. Och spruta mig full med sin varma sperma.

 

”Får … jag … ligga … med … dig, … mamma?”

 

Jag tittar honom i ögonen.

 

”Vill … du … det?” viskar jag.

 

”Ja, … om … du … vill …” svarar han.

 

”Mmmmm, …. Jag … vill.. men.. du vet att min ... att man inte får... , viskar jag tillbaka.

 

"Det är ju ... bara du och ... jag", säger han.

 

"Ja ... men vill du inte ... med ... göra det med en yngre tjej?"

 

"Nej ... jag vill ... med dig ... Jag har tänkt på det ... innan också ..."

 

"Vill du verkligen att ... att du och jag... att mamma ska ..."

 

"Mmmmm... mamma..."

 

"Jag ... mamma har inte ... gjort .. det på länge... Du är så stor ...du har så stor ..."

 

"Mmmmm ... men du vet väl ... vet väl hur man gör?"

 

"Jo... och jag skulle vilja ... ta emot dig ... visa dig ... hur skönt det kan vara ... Vill du göra det med mamma?"

 

"Mmmmm .... vill inte du?"
 

"Jo ... jag tycker om dig ... jag vill visa hur fint det är ..."

 

 

 

Oh, Gud! Vad ska min lille, lille son göra med sin stora, stora kuk i sin mammas tighta slida?

 

 

 

Slut del 3. Fortsättning följer.

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

Krisco

Så otroligt upphetsande. Gillar det du skriver

18/4 kl. 15:31

#7

Eson66

Hur bra som helst.
Så läckert och välskrivet.
Så eggande.

14/4 kl. 13:09

#6

kristina p

tycker om dina noveller ! !

14/3 kl. 20:51

#5

MalmöLars

Så härligt

8/3 kl. 16:12

#4

Ronneby

En underbar novell. Längtar efter nästa del.

6/3 kl. 06:32

#3

MartinL

Härligt när de njuter utan stress tills naturkrafterna drar dom till det oundvikliga.
Hoppas han klarar att hålla sig lugn och njuta länge av premiären.
Du skriver bra så fortsätt.

5/3 kl. 23:12

#2

Allan64

Underbar historia!

5/3 kl. 15:07

#1

Miniswe

Lite kort episod men så naggande skön ändå! Ser fram emot hur dom tillsammans fortsätter experimentera och utforska varandras kroppar kön och olika öppningar helt utan hämningar!

4/3 kl. 21:49