Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/3 kl. 09:22, av Jeanettetvå

Pappans tvillingdöttrar spelar in en film

Del 1 av 2 i serien Pappans tvillingdöttrar

Pappan vet inte först vad han hamnat i för situation.

Hans 15-åriga tvillingdöttrar spelar in en film med honom.

Det han ser förändrar hela hans liv.

 

 

 

Följande historia, som kommer att återberättas i minst fem olika berättelser, är ingenting som man kan fantisera fram, ingenting man drömmer om.

 

Det hände mig.

Inte för så länge sedan hände det mig.

 

Först tecknar jag i korta drag en presentation av mig själv, mina tvillingflickor och annan relevant information.

 

Jag – en 48-årig jurist med egen advokatbyrå (delägare har fått köpa in sig i mindre andelar).

Mina tvillingflickor – 15 år gamla. Den äldsta är Marielle, född 56 minuter före sin lillasyster, My. Många har svårt att se skillnad på dem, men givetvis gäller det inte mig. Man lärde sig fort att se skillnad på små miner, gester, egenheter, sätt att frasera och uttala osv. Men det är många som inte klarar av det, vilket gett (och ger) Marielle och My möjligheter till olika pranks.

 

Barnens mamma – finns inte längre i mitt liv, såvida jag inte är tvungen att svara när hon ringer. Vi separerade för tre år sedan när jag upptäckte att hon varit otrogen. Nu lever hon med en annan jurist, utköpt från min advokatbyrå. Tidigare levde vi ett bra liv tillsammans. Jag märkte inte att hon förlorat intresse för mig – eller funnit någon ny att intressera sig för. Hon gjorde ett dumt misstag, som ledde till att jag avslöjade henne av en ren tillfällighet, vilket jag kan återkomma till. För min del blev det en omedelbar separation.

 

Sedan dess har jag levt ensam, utan att ha inlett någon ny relation, även om det inte saknats tillfällen. Jag har ingen brådska, ingen panik att söka mig till någon ny kvinna för att känna mig full som människa. Det blir att jag lägger mycket energi och tid på mitt arbete. Tvillingarna har också en stor plats i mitt liv.

 

Mina flickor, enäggstvillingarna, Marielle och My (i den ordningen), bor oftast hos mig, av egen fri vilja. Hos sin mamma är de högst en helg i månaden. De skyller bl.a. på avstånd till kompisar, men i verkligheten tog de avstånd från henne när det avslöjades att hon valt att vara otrogen mot mig och sedan flytta till sin nye jurist, vilket inte gillades av tvillingarna.

 

De har många kompisar i vårt område, är väldigt populära hos både tjejer och killar. Hos mig, i vårt hus (ca 350 kvadratmeter), har de hela källarvåningen till sitt förfogande, 116 kvadratmeter, med varsitt stort sovrum (och varsitt walk in closet!), bastu (ofta använd!), badrum med jacuzzi, toalett, ett litet gym (spinningcykel, multigym etc),  ett extrarum för gäster (med pentry och egen toalett), ett stort allrum på nästan 45 kvadratmeter. Ja, de har allt de behöver, mina älskade flickor.

 

Tvillingarna har precis börjat gymnasiet, där de valt Samhällsvetenskapligt program. Går på samma skola, i samma klass. Båda pratar om att bli jurister – och läser också under första året en grundkurs i juridik, vilket har engagerat oss alla, särskilt mig när de ställer så många frågor.

De började årskurs 1 när de var 6 år gamla, helt enkelt eftersom de låg långt fram kunskapsmässigt. Så därför är många av deras klasskompisar, ja, majoriteten av dem, 16 år, dvs ett år äldre.

 

Det är ingen som skulle gissa att de endast är 15 år gamla. Nej, de ser äldre ut, agerar mera moget och har en intelligensnivå som ligger högt över många jämnårigas. Även deras emotionella nivå ligger mycket högre än den jag hade vid motsvarande ålder. De är intresserade av samhällsfrågor, av politik, juridik, litteratur, film, mode, kläder, smink ... De har en Youtubekanal med tiotusentals prenumeranter. 

 

Mina flickor liknar de s.k. Clements-tvillingarna, kända amerikanska flickor i sociala medier. Första gången vi fick uppleva en koppling till dessa kända tvillingar var när vi gjorde en kryssning i Karibien. Då var det nämligen många som verkligen trodde att våra tvillingar var de populära Clements-tvillingarna. Vi hade ingen aning om att det fanns kända tvillingar som liknade våra – eller omvänt. Likheten bidrog säkert också till att locka ytterligare "subsribers" till mina döttrars yt-kanal.

 

Denna "sammanblandning" inträffade när Marielle och My var 11 år gamla. Alltsedan dess började de intressera sig för de amerikanska kändistvillingarna. De ville klä sig som dem, ha samma frisyrer, sminka sig på samma sätt. Det gick så långt att jag och deras mamma blev lite oroliga för deras beteende. Deras rum var fulla av bilder på Clementsbarnen.

 

Jag ska inte dra ut på det hela, utan komma till själva saken ...

Det jag vill berätta om inträffade en lördag för inte alls länge sedan.

Dagen hade börjat med att mina flickor hyrt padelbana, vilket i sig inte var någon ovanlighet, för det hände säkert 8 gånger om året som vi gjorde detta tillsammans. Nu var det helt och hållet deras initiativ, vilket kanske inte var det vanligaste.

Vi spelade i nästan två timmar. 

Det är vad jag tyckte var lagom.

Min kondition är bra. Mitt BMI ligger på bästa nivån. Jag är vältränad, trots min ålder.

 

Jag tog ett snabbt bastubad och duschade, medan mina flickor duschade i sitt omklädningsrum.

På hemvägen köpte vi pizza, de fick sina favoriter, jag valde en vegatarisk med extra kronärtskockor.

Mina flickor dukade trevligt i matrummet. Tände levande ljus, frågade mig vilket vin jag önskade. Plockade fram 7-up till sig själva. Sedan berättade de att de skulle till kompisar vid 20-tiden. Någon skulle fira sin födelsedag, men det skulle inte vara en fest i den bemärkelsen, hävdade de. Jag sa att det var okey, men att de skulle vara hemma senast kl. 01.00.

 

Kompisen bodde i vårt område, ungefär 400 meter från vårt hus, så det kändes inget konstigt att de skulle gå hem på natten. Det hade inte inträffat något överfall, någon våldtäkt, någon misshandel eller liknande i vårt område under de senaste 12 åren, så jag kände mig trygg med mina flickor, trygg att låta dem vara ute och komma hem sent. (Nja, självklart fanns det alltid en oro när de var ute, men ingen gnagande ångest varje gång.)

 

Efter maten sa Marielle att vi skulle äta en chokladkaka som hon bakat , vilket överraskadem mig. Jag frågade när hon gjort kakan, och fick ett oklart svar om att hon gjorde den i går. Jag förklarade att det skulle bli gott, men att jag måste tänka på min vikt.

Medan Marielle fixade kakan, så ropade My till mig och frågade vad jag önskade att dricka. Jag svarade att hon kunde ta lite Baileys eller Kahlua som fanns i kylskåpet. Likörerna passade utmärkt till en chokladkaka, tyckte jag.

Det dröjde inte länge förrän mina flickor kom in med en god kaka och en god likör.

 

Vi satt och pratade om vardagssaker. Diskuterade några händelser på padelbanan. Skrattade och var lite ironiska gentemot varandra.

Jag bad att de under söndagen skulle dammsuga i källaren och städa upp inför måndagen, så att de visste att söndagen inte bara var en dag för dem att slappa.

 

Marielle kom med någon juridisk fråga som hon tidigare ställt. De hade fått ett dilemma att reflektera över i ämnet juridik. Jag var väl inte så bekväm med själva frågeställningen, för den handlade om samtycke, våldtäkt, incest, sex med barn. De frågade om varför man kommit fram till just 15-årsåldern, hur lagstiftningen såg ut i andra länder ...

… Ja, det var många frågor, och jag försökte besvara dem så bra som möjligt, även om jag kände mig något obekväm att prata om sådant med mina flickor. Dock var det ju viktiga frågor – inte minst om de snart skulle träffa killar och hamna i situationer där sex kom på tal. Det blev därför ett sätt för mig att prata med mina flickor om sex utan att direkt prata om sex. Vi gick helt enkelt via juridiken.

 

Det var särskilt Marielle som hade ställt många frågor under en period av flera månader. My hade också ställt frågor, men mer av allmän karaktär, inte bara sådant som gällde ”sex”.

Trots allt blev det ett kort, intressant samtal med både intellektuella, etiska, religiösa och juridiska spörsmål som avhandlades. Marielle och My lyssnade intresserat, ställde bra frågor och tittade med stora ögon när jag exemplifierade vissa saker.

 

En trötthet kommer plötsligt över mig.

Jag säger till dem att jag nog ska lägga mig i soffan en stund.

De förklarar att de snart ska göra sig i ordning inför kvällen hos kompisarna.

 

Det händer ibland att jag lägger mig i gästrummets stora dubbelsäng i källaren när mina flickor ska komma sent hem. Då brukar jag höra när de är tillbaka (eller så kommer de in till mig och säger att de är tillbaka), och slipper på så sätt att vara orolig för dem. Detta vet Marielle och My om. De känner sig också trygga med det.

 

”Kanske ska du lägga dig i gästrummet med en gång!” säger Marielle. Hon är omtänksam och förutseende.

 

Jag behöver inte fundera särskilt länge på det, utan konstaterar att det nog är den bästa lösningen.

 

”Håll tiden. Gå hem tillsammans. Var inte hemma efter klockan två. Ring om det är någonting. Då kommer jag direkt! Hitta inte på någonting dumt! Lås dörren när ni går ..."

 

”Ja, pappa, vi ska sköta oss och kommer hem innan klockan två”, svarar My, medan Marielle fyller i med ett ”Mmmmmm, vi vet!”

 

I den stora dubbelsängen i källarens gästrum lägger jag mig när jag tagit av mig kläderna. Mina boxerkalsonger är det enda jag har på mig när jag sveper duntäcket över mig. Jag slår på tv:n. Slötittar på en amerikansk actionfilm, hör hur mina flickor pratar i de andra rummen. De fnissar och skrattar. Viskar troligen ibland.

 

Jag är så märkligt trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är som om lim har pressats ut kring mina ögon.

Börjar jag bli sjuk? Tog jag ut mig så mycket på padelbanan? Är det pizzan det var fel på?

Jag går in och ut i ett drömtillstånd.

Hör ibland tv:n, ibland mina flickor … Jag somnar ...

 

 

 

 

”Aj, som in i heeelveeeteee!!” skriker jag ut när jag vaknar till.

 

Någon har slagit mig hårt under fotsulorna.

Jag kan inte se någonting. Allt är svart. Det är uppenbart att jag har fått en stor ögonbindel på mig.

Det hörs ett brus i mina öron, men också ett högt irriterande pipande ljud. Någonting sitter inne i mina yttre öron. Det måste vara hörselsnäckor som tryckts in.

Jag förstår ingenting. Vet inte om det är en dröm eller om jag är vaken.

Mina händer är fastbundna. Även mina fötter. Jag kan endast röra dem i liten grad.

 

En mekanisk, kvinnlig robotröst hörs i mina öron:

 

”Vi har dina barn. De kommer inte att bli frisläppta förrän du ger oss alla koder till dina bankkonton, både privat och till din advokatbyrå. Om du inte samarbetar så kommer dina barn att utsättas för sexuella handlingar som du inte ens vill tänka på! Har du förstått? Ja eller Nej!”

 

”Vad i heeelveeeteee är detta för sjukt skämt?!” skriker jag, men kan inte ens höra min egen röst via mina öron, utan blott som ett slags inre röst, för jag vet att jag säger orden.

 

”Har du förstått?! Ja eller Nej!” fortsätter den kvinnliga robotrösten.

 

”Lägg av! Sluta med detta!” skriker jag

 

Ett hårt slag träffar åter mina fotsulor. En fruktansvärd smärta uppstår.

Jag känner då samtidigt att jag är naken, helt avklädd, utlämnad.

Mina armar, händer utåt sidorna, uppåt, fastbundna. Likaså mina ben, fötter.

 

”Har du förstått?!”

 

Jag är nu mycket rädd och svarar omedelbart:

 

”Ja, jag förstår!”

 

”Bra!” fortsätter rösten. Vi kommer nu att uppmana dig att ge oss följande …

 

Det slutar med att jag ger koder och lösenord till det mesta jag har av det som är kopplat till mina bankkonton och privata saker på datorn.

 

”Vi har gett dig Viagra. Vi vet inte om du förstått eller känt det ännu, men du ligger naken och har stånd. Vi kommer att göra saker med dig. Vi vill att du upprepar de ord vi säger att du ska säga. Har du förstått?”

 

”Ja, jag förstår!” svarar jag skrämd.

 

Och det är nu som min värld och verklighet blir så fruktansvärt annorlunda. Från denna stund kommer ingenting att bli sig likt.

 

Jag känner en varm, mjuk hand på min penis. Handen börjar massera min pung. En annan hand masserar mitt bröst. Det är skönt.

Jag kan inte hjälpa det! 

Min penis växer i den mjuka handen. Det känns som en kvinnohand. Jag får en bild av att det är en ganska liten hand utifrån greppet. Den börjar runka mig … Jag kan inte koncentrera mig på att INTE få erektion. Nej, min kuk växer till full styrka, cirka 17 centimeter. Ganska grov. Stort, välformat ollon. Har alltid varit nöjd med den. Ibland har jag önskat att den var några centimeter längre, men man kan inte få allt i livet!

 

Den kvinnliga robotrösten kräver plötsligt att jag ska använda mina flickors namn … Det är en psykisk tortyr jag utsätts för! Det är en prövning som jag aldrig ens trodde att någon kunde tänka ut att utsätta mig för.

 

Här och nu måste jag byta perspektiv, både vad gäller tid och hur det ska beskrivas, allt för att du som läsare ska kunna förstå allting, kunna se allting framför dig.

 

Det slutade med att jag tvingades dricka någonting, så att jag åter slocknade.

 

När jag vaknade på morgonen var jag lika konfys som Gregor Samsa. Var det en sjuk dröm? En pervers fantasi? Jag låg i gästrummets dubbelsäng. Allting såg normalt ut.

Jag låg kvar en stund och funderade. Just det, mina flickor skulle på fest. Därför ligger jag i källaren. Är de hemma? Har någonting hänt dem? En olustig känsla sprider snabbt en skräck i mitt huvud. Jag rusar upp, går till Marielles sovrum. Hon ligger i sin säng. Går vidare till Mys sovrum. Hon ligger också i sin säng.

Någonting gnager sönder mitt huvud. Vad är det?

Jag loggar in på Internet, på mitt övervakningssystem, kamerorna som täcker stora delar av det yttre skalskyddet, men också delar av det inre.

Jag kan se vilken tid jag passerar hallen och går ner i källaren. Jag ser aldrig att mina flickor går upp från källaren, till hallen och sedan ut genom ytterdörren. Jag kollar flera kameror, kollar alla tider från tidig kväll till natten då de skulle komma hem.

De har aldrig lämnat huset!

Det dunkar hårt i mitt bröst.

Jag loggar nu in på nätverket och kontrollerar datoraktiviteten från gårdagskvällen.

Jag kan se att det varit full aktivitet under många timmar på sen kväll och tidig natt. Jag ser också att några större filer har sparats.

Mitt hjärta håller på att slå sönder bröstet.

Jag klickar vidare. Hittar en mapp där det står ”PAPPA”. Jag öppnar den.

Det finns 68 filmer där och ytterligare en undermapp, där det står ”PAPPAFILM”.

Jag klickar vidare.

Min mun är alldeles torr.

Jag dubbelklickar på filmen.

Det dröjer inte lång stund förrän allting kommer in i mitt huvud igen. Det som jag trodde var en mardröm, var någonting som faktiskt hände. Det finns film på det.

 

 

Här har du en skildring av det, min gode läsare.

Mina flickor måste ha använt minst fyra olika kameror när de skapade den här filmen. Allting håller ”hög kvalité”, rent filmtekniskt. De måste ha använt extra belysning, videokameror som filmar i 4K. Filmen är redigerad. Ljudet är bra. Man ser allting. Allting som man inte vill se som pappa tillsammans med sina tvillingflickor…

 

Jag ligger på sängen. Naken. Fastbunden. Något svart band täcker mina ögon. Man kan se att någonting är instoppat i mina öron. Händerna sitter i både handklovar och rep, fastbundna i sänggavlarna. Detsamma gäller för mina fötter. Det ser fullkomligt makabert ut!

Det är filmat med en kamera som uppenbarligen står på ett stativ. Nästa klipp är dock med en rörlig kamera, och då kan man se två kameror på stativ, båda med en röd lampa, indikerande att de filmar hela tiden.

 

Man ser ingen annan människa.

Men plötsligt ser man någonting slå mot mina fotsulor. Därefter hör man min röst:

 

”Aj, som in i heeelveeeteee!!”

 

Sedan följer en dialog som jag ovan beskrivit.

 

Nästa scen blir en chock för mig när jag ser min dotter, Marielle, komma in i bild. Hon har sitt rosa polkadot-linne och -trosor på sig.

Jag sväljer hårt.

Nu kommer minnen från kvällen tillbaka.

Usch, vad är det som mina flickor gjort med mig?! 

 

Jag känner en liten hand på min pung.

En annan hand på mitt bröst.

Marielle ligger i sängen och smeker mig. 

Men där och då vet jag inte detta. Där och då är jag i princip blind och döv. Jag hör endast när någon pratar i mina öronsnäckor.

 

Det är nu det sjuka inträffar. Robotrösten kräver att jag säger mina flickors namn. Jag får order om vad jag ska säga resten av kvällen. Och detta skildrar jag nu utifrån filmen och mina minnen. Under hela kvällen hör jag inget annat än en kvinnlig robotröst. Vad mina flickor säger i verkligheten, utanför mina öronsnäckor, kan jag först höra när jag ser filmen. Båda mina flickor har ett knappt synligt headset vid sin kind. Från denna ger de mig order, när de trycker på en knapp. Det är endast när de talar till mig som de trycker på sina knappar för att ändra till robotröst.

 

Robotrösten kräver av mig att jag ska säga följande, när Marielle trycker på sitt headset och ger mig ordern:

 

”Marielle, smek pappas kuk! Runka pappa!”

 

På filmen hör man sedan Marielle prata högt så att endast My hör det (och kamerans mikrofon registrerar det):

 

”Ja, pappa, jag ska smeka den. Jag ska runka din stora kuk, pappa!”

 

När jag ser filmen så går jag givetvis en chock.

Jag kastas in i en värld av äckel och lust, för jag minns ju alltmer av de faktiska händelserna i går. Då visste jag inte att det jag gjorde involverade mina flickor. Jag njöt som aldrig förr, njöt av att bli tillfredsställd …

Nu tittar jag på filmen och vet inte vad jag ska känna och tänka.

Men … jag fortsätter skildra det jag ser och det jag upplevde …

 

"Wow! Den är stor!" säger Marielle till My. "Den är tjock och varm! Och wow vad den är len och glansig på toppen!"

 

Jag känner den lilla handen massera min pung pirrande skönt, en annan smeker mitt bröst. Min kuk växer sig hårdare. Den känns snart sprängande hård.  

Jag blir kåt, upphetsad, pulserande varm i ollonet. 

Det är alltså flera år sedan jag hade samlag senast. Då med min - senare otrogna -  fru, men ändå bara två veckor innan hennes svek. Att jag onanerat under dessa tre år är väl självklart, men det har nog varit 3-5 gånger per månad. Jag är ingen onanist av naturen.

 

När nu någon hand smeker mig, även om det sker under helt extrema förhållanden, där jag blivit slagen under fotsulorna, så kan jag inte riktigt hindra kukens resning. Viagra har jag aldrig tagit. Att det ska hjälpa till vid impotens har jag läst, men jag är inte impotent. Jag har alltid haft lätt för att få stånd. Det kan räcka att kalsongvecken gnider ollonet, så får jag erektion. När då en hand, en varm hand smeker min kuk, då är ståndet inte långt borta. Dessutom är det skönt. Den lilla handen klämmer kuken på rätt ställen, glider med fingret över ollonkanten i eggande tempo.

 

Marielle har en fin, brunbränd hy. Hon står på alla fyra i sängen - och ser så farligt förförisk ut. Hennes kropp är välformad, stjärten är alla unga killars dröm!

När jag ser filmen så "ser" jag också tvillingarnas mamma, mina minnen av henne när hon var ung och oerhört snygg och sexig! Det väcker reminiscenser från mitt eget liv, mina tidiga sexuella erfarenheter.

Marielle håller min grova kuk rakt upp och drar sin högra hand upp och ned över ollonet. Filmen visar hur hon storögt följer handrörelsen och tittar på mitt könsorgan. Hon har fullt fokus.

 

Jag minns att jag njöt av stunden, att jag kände oerhörda kittlingar av att bli runkad.

Minns att jag tänkte att det måste vara en sjuk maffia från Balkan eller Sydostasien som utpressar mig och utsätter mig för detta. Jag brottades med tankarna, med känslorna. Men valde att fantisera om en vacker asiatisk tjej.  Jag njöt. Jag hade inte känt närhet på många år. Jag försökte hantera situationen. Att ståndet var stort och hårt berodde givetvis också på Viagra, antog jag.

 

Filmen klipps till ny scen. Nu kommer det en extrem närbild på mitt ollon. Så har jag aldrig tidigare sett mig själv. Kuken ser så stor ut i Marielles lilla hand. Det måste vara My som filmar.

Ollonet täcker nästan hela hennes handflata. Jag kan se hur ollonet pulserar extra när hennes fingrar trycker till vid övergången på ollonkanten när Marielle trycker till i sitt runkgrepp.

 

(Jag struntar hädanefter att skriva om mina dubbla känslor inför det jag ser, det jag faktiskt gör osv. Istället kommer jag endast att beskriva det jag känner och säger, enligt filmen)

 

Marielle tittar in i kameran. Hon ler. Jag ser att hon är spjuveraktig. Hon tycker det är spännande. Jag ser hennes mamma i ögonen på Marielle ... För nästan exakt 30 år sedan låg Marielles mamma och gjorde samma sak med mig ... Men nu är det Marielle, min lilla flicka!

 

”Ska vi fortsätta?” säger hon och tittar in i kameran som My håller.

 

Jag hör My svara:

 

”Ja, så klart! Fortsätt runka pappas kuk! Ta på sån där olja!”

 

My tycks peka mot en behållare massageolja.

 

Marielle öppnar och sprutar sedan ut oljan över mitt mörka ollon. Det rinner ned över kuken, mot kulorna.

 

"Wow! Den ser fin ut när den är helt oljig!" utropar hon.

 

Jag känner något vått rinna ner över min kuk. Jag förstår att någon hällt olja, för strax därefter känner jag åter handen glida skönt över ollonet. Det är rejält upphetsande. Kuken blir varm, ollonet spänt och hett.

Filmen visar hur hela min kuk glänser av olja. Marielle runkar sakta. Hon tittar på sin hand, tittar på kuken. Hennes mun är öppen, som om hon skulle vilja böja sig fram och smaka på ollonet.

Det hela ser ... så ... så ... upphetsande ... ut!

 

"Nu känns det bättre att runka den när den är oljig!" säger Marielle.

 

Robotrösten uppmanar mig att repetera följande:

 

”Marielle, det är så skönt när du runkar mig!”

 

Jag hör min röst på filmen. Jag ser min dotter hålla min kuk. Det är obeskrivligt …

Marielle tycks verkligen njuta av hela situationen som hon kontrollerar. Jag ser det i ansiktet på henne.

Hon svarar på filmen (vilket jag alltså inte hör när jag ligger i sängen):

 

”Ja, pappa, jag runkar din kuk! Är det skönt? Vill du att jag ska göra det? Eller vill du att My ska runka dig? Jag tycker om att göra det!”

 

Marielles lilla hand glider skönt över mitt stora ollon. Emellanåt tar hon sin andra hand och håller också den runt min kuk, så att hon med en dubbelfattning runkar mig sakta. Hennes mun är öppen. Ögonen koncentrerade på att insupa det hon gör med sina händer ... Andningen indikerar att hon är upphetsad ...

Hon håller någon gång ner min förhud och drar med andra handen över ollonet, vilket känns oerhört skönt. Ibland ökar hon tempot, för att sedan i långa drag och smekningar bearbeta särskilt min känsliga topp.

Var har min lilla flicka lärt sig något sådant? Hur i helveeeete kan hon detta? 

Plötsligt blir jag osäker. Är mina stackars flickor tvingade att göra detta? Står det beväpnade gangstrar från Balkan eller Vietnam och ger tvillingarna order att göra detta fruktansvärda?

 

Det är skönt att känna en hand runt min kuk. Skönt att få ollonet smekt. Det var länge sedan jag blev avrunkad. Det är helt annorlunda än att själv ligga och dra den i ensamhet. Oftast är det förknippat med kärlek och omtanke när någon annan runkar ens kuk. Jag leker därför med tanken där jag ligger i sängen med ögonbindel och störningsljud i mina öron. I min fantasi är det en vacker, ung asiatisk tjej som ligger och smeker mig, som håller min kuk i sin hand.

Men i filmen är det alltså min äldsta dotter, min lilla Marielle.

I verkligheten var det min äldsta, lilla flicka, Marielle!

 

Nytt klipp i filmen: Extrem närbild på Marielles ansikte. Hon är söt. Hennes vackra ögon har en blick som jag aldrig tidigare sett. Det närmaste jag kan komma är när hennes mamma hade samma blick för så många år sedan, när vi hade våra vilda, ungdomliga sexuella äventyg tillsammans. 

Tvillingarnas mamma hade fantastiskt kåta ögon. Hela hennes ansikte förändrades när hon var som kåtast och var nära att komma i orgasmer. Jag njöt av att höra hennes kåta stönanden, kunde nästan explodera tidigare i en kraftig utlösning av att se och höra henne närma sig en orgasm.

Och nu återupplever jag i mitt huvud samma känsla när jag tittar på filmen, när jag ser min lilla flicka, Marielle. hålla sin hand runt mitt hårda, grova stånd.

 

My säger:

 

”Ska du göra det nu? Det kommer att smaka jordgubbe …”

 

”Ja, filma nu!” svarar Marielle med upphetsning i rösten.

 

Marielle håller ner förhuden, så att ollonet pumpas hårt och spänt - och alldeles oljigt; hon sträcker ut sin tunga och vidrör mitt ollon, som är alldeles blankt. Hennes tunga cirkulerar över det mörka ollonet.

Min lilla äldsta dotter har sin tunga på sin pappas ollon! Det är galenskap!

 

På filmen stönar jag av ren njutning ... Oooooooooohhhh ...

 

”Mmmm, det är ... jordgubbssmak! Det är faktiskt gott!” säger hon med exalterad röst.

 

Uppenbarligen har oljan de hällt på jordgubbssmak.

 

Jag känner en tunga, känner läppar på mitt ollon. Jag förstår att min kuk ska komma in i en mun. Min fantasi om en ung, asiatisk tjej finns kvar i mitt huvud där jag ligger i sängen. Men det är min dotter, min lilla Marielle, som har min kuk i sin mun. Jag kan inte slita mina ögon från filmen. Där och då, när jag ser filmen, kan jag inte hjälpa att min kuk växer så att den känns som om den ska sprängas sönder. Jag har aldrig känt den så hård!

 

Man kan höra mina stönanden. Ooooooohhhh .... ooooooohhhh .....

 

My säger till Marielle: 

"Pappa tycker om det du gör! Fortsätt! Han tycker om det!"

 

My filmar när Marielle glider med sina läppar över hela ollonet, för att sedan stanna upp, precis under ollonkanten. Sedan börjar min lilla flicka föra sitt huvud upp och ned över samma punkt på min kuk. Det är galet skönt! Jag stönar. Jag vrider mig i sängen så mycket jag kan; vill stöta min kuk upp i munnen som ger mig så mycket njutning. Det var flera år sedan jag njöt av en mun som gled över mitt ollon!

 

Vad jag ser på filmen gör en sak med mitt huvud, men en helt annan sak med mitt kön, som pulserar hårt i mina boxerkalsonger. Min lilla dotter har min kuk i sin mun. Hon gör det fantastiskt skönt för mig.

I går var det en asiatisk tjej jag såg framför mig, men i verkligheten är det alltså min lilla Marielle.

 

Robotrösten uppmanar mig att säga:

 

”Sug min kuk, Marielle! Du är duktig! Du gör det skönt för pappa!”

 

Marielle släpper kuken från munnen. Hennes läppar är glansiga av olja och saliv. Hennes ögon är så ... så ... kåta ...

Hon pratar rakt in i kameran:

 

”Pappa, tycker du att det är skönt när jag suger din kuk?"

 

Hennes mun tar åter in hela mitt ollon. Upp och ned går hennes huvud. Vad gör min dotter med mig?!
Ibland släpper hon ut ollonet från munnen och leker istället med sin tunga runt kanten, upp vid strängen och sedan vid öppningen. Hon retar mig, retar mitt ollon. Jag kan inget annat än att njuta till hundra procent.

 

Filmen vänder upp och ned på mig!  - Hennes röst, hennes ord, det hon säger, gör att det dunkar i min kuk - och jag kan inte hindra det!

Hon tittar åter in i kameran. Hon ser så söt och oskyldig ut, min lilla dotter.

 

"Suger jag bra, pappa? Är det skönt?"

 

Sedan vänder hon tillbaka till min kuk. Hon suger fantastiskt bra. Det går sköna ilningar från pungen upp till spetsen på ollonet, där min dotters tunga rör sig så makalöst underbart! 

 

Jag hör mina stönanden på filmen. Oooooooohhhh ... ooooooohhhhh...

 

Robotrösten kräver att jag säger:

 

”Pappa vill komma i din mun, Marielle!” (I min fantasi ser jag den unga asiatiska tjejen ha min kuk i sin mun …)

 

Marielle fortsätter slicka och suga, låter kuken glida in och ut, i ett ganska snabbt tempo. Man kan se att jag även juckar med mina höfter, trots att jag är fastbunden. 

Marielle står på alla fyra och har min grova kuk i sin mun. Det är svårt att ... att ... inte ... bli ... upphetsad ...

 

Nytt klipp. Nu är det en fast kamera som filmar. Man ser My krypa in i bild. Hon har sin frotté-one-piece på sig. När hon kryper fram till Marielle ser man att det finns en stor öppning i dressen, vid hennes underliv. Oj, mina små flickor ser så små ut i den här situationen. 

 

My pratar med Marielle:

 

”Är det skönt att suga och slicka pappas kuk? Vill du smaka på pappas sperma? Tänk om han sprutar snart!"

 

”Mmmmmm …” gnyr  Marielle utan att släppa ollonet från sin mun. Hon fortsätter i ett högt tempo, fortsätter att låta ollonet fara in och ut. Hon klämmer med sina läppar runt ollonkanten vid varje juck med huvudet.

Jag ser på filmen.

Men min högra hand vill också börja känna på kuken som står spänd i kalsongerna.

Jag tar tag i min lem.

Börjar runka till filmen.

Jag kan inte hjälpa det!

Måste göra det!

 

My ställer sig nu så att hennes lilla stjärt blir spänd, rakt in i kamerans vinkel. Hon vet vad hon gör. Jag kan tydligt se hennes släta slida bakifrån genom den stora öppningen i hennes frottédress. Hon vänder sig om mot kameran, tittar rakt in i den, min lilla My. Hon vickar på sin stjärt och visar sin lilla snippa - min lilla My!

Hon håller också en kamera med ena handen, så att hon kan filma Marielle när min kuk är i hennes systers mun.

 

My pratar med Marielle eller rakt in till kameran:

 

"Pappas kuk ser stor ut i din mun, Marielle. Är det gott att suga och slicka på den? Är det snart min tur? Är det det?"

 

Det är skönt med den sugande munnen. Jag kommer att spruta när som helst. Jag minns tydligt från gårdagen hur nära jag var att släppa iväg en sats. Kittlingarna är sagolikt sköna när munnen behandlar ollonet ... Men inte i min vildaste fantasi skulle jag kunna tänka mig att det var Marielle, min lilla dotter, som gjorde detta sköna med sin mun.

 

På filmen hör man mig säga:

 

”Jag kommer … att … spruta! ...  Det ... går … snart … för … mig!  -  Du suger ... pappas ... kuk ... så skönt, ...Marielle!"

 

Marielle släpper kuken från sin mun och svarar (utan att jag hör det):

 

”Ja, pappa ... spruta i ... min mun! Gör det!"

 

My svarar henne:

 

"Vill du att pappa ska spruta i din mun?" Sedan fnissar hon upphetsat. Båda ser så skyldigt oskyldiga ut eller kanske oskyldigt skyldiga ut. Mina små döttrar gör saker som jag inte ens kunde tänka på tidigare. Men nu ser jag en film med dem. Och JAG är den som de gör detta med!

 

Jag tittar på filmen. Jag runkar min kuk. Dubbla känslor. Dubbla verkligheter. Jag lyssnar på min dotter som säger att hon vill att jag ska spruta i hennes mun. Min kuk håller på att explodera här och nu. Inte bara i filmen. Min kuk får smekande handrörelser när jag drar förhuden fram och tillbaka över ollonet. Filmen .. .denna film gör mig galen ... gör mig kåt ... det jag ser ... det jag hör ...

 

My styr nu robotrösten och kräver att jag säger:

 

”Marielle aaaahhhh  ... pappa vill .... komma i .....din mun! Aaaaaaahhhh ” (Jag säger orden men tänker på den asiatiska tjejen som finns i mitt huvud.)

 

Det är sagolikt skönt att få den här avsugningen. Jag vill spruta, vill känna alla dessa underbara ilningar fara genom kuken när den ejakulerar. Jag vill fylla munnen som suger min kuk, fylla den med min sperma. Sedan vill jag tränga in i hennes fitta och knulla henne ordentligt! Vem är denna fantastiska kvinna?

 

My säger nu i filmen - till sin storasyster:

 

”Pappa, spruta i Marielles mun! Sen vill jag också suga och känna att du sprutar i min mun! Skynda dig, pappa!”

 

Marielle hör hennes röst.

My filmar när Marielles mun och huvud rör sig över mitt ollon.

Marielle tittar in i kameran samtidigt som hon suger kuken hårt mellan sina läppar. Hennes ögon ... är ... är ... kåtglansiga. Ja, det finns inget annat sätt att beskriva dem på. Marielle är just då den kåtaste femtonåriga tjejen - när hon har sin pappas kuk i sin mun, när hon är på väg att göra så att han sprutar i hennes mun. Det kan inte beskrivas på annat sätt.

 

Ollonet går in och ut i hennes mun. Hennes läppar sluter tätt, följer ollonkanten, pressar det, stimulerar det, kittlar det. Ollonet sväller i hennes lilla mun. Det varma ollonet fyller hennes mun - och hon låter tungan stimulera det ...

 

Jag vill inte blinka när filmen rullar vidare ...

Jag runkar... jag tittar ... jag är så oerhört upphetsad ...

Min kuk är ofattbart hård!

Det är makalöst skönt att känna förhuden rullas över ollonkanten när jag runkar i allt hårdare drag.

Hela ollonet är en enda stor känselmagnet.

Kuken är hårdare nu än vad den var i går kväll vid avsugningen. Nu gör filmen så att min kuk växer två centimeter över sin rekordlängd! Så känns det. Jag kan inte fatta det!

 

”Nu sprutar pappa snart i din mun! Vill du det? Vill du ha pappas sperma i din mun?” säger My till Marielle. My verkar också befinna sig i ett annat tillstånd, i kåthetens vilda landskap.

 

Det ser ut som om Marielle nickar instämmande, men det är hennes huvud som far upp och ned över mitt känsliga ollon. 

Marielle fortsätter bearbeta ollonet. Intensivt. In och ut.

Hon tittar in i kameran.

My filmar med närbild på min kuk inne i Marielles mun. Hennes ansikte ser så litet ut när man ser det såhär.

 

”Aaaaahhhhh.... Jag … kommer …aaaaaaaahh…. Jag … kommer … aaaaaaahhhh!” hör man min nästan gutturala röst stöna högt i filmen.

 

Marielle tar tag i kuken och börjar runka när jag stönar ut orden. Hennes hand rör sig fort upp och ned samtidigt som ollonet bearbetas i hennes våta mun. 

Hon klämmer ollonet med sina läppar samtidigt som handen runkar kuken kramande, pumpande ...

 

My filmar när Marielle får den första strålen i gommen (Marielle rycker med huvudet). 

Hon sväljer. Fortsätter att suga. Sväljer. Man ser det tydligt på filmen.

Hon runkar kuken med ett fast grepp.

Sperman fortsätter att flöda in i Marielles mun.

Hon öppnar sedan munnen, så att My kan filma när Marielle visar med tungan hur sperman täcker hennes ljusröda tunga.

Marielle ser överlycklig ut. Hon ler med ögonen, med munnen. Det är ungdomlig tonårsglädje jag kan se i hennes ansiktsuttryck. Hon är oerhört söt i denna stund!

Man hör My fnissa. Mina flickor är exalterade, som om de också gjort något förbjudet ...

Ja, vad har de egentligen gjort med sin pappa?! Hur har de kunnat tänka ut och planera det här? De har skapat en egen verklighet där jag involverats med kommentarer som ska passa dem, som tycks ge dem njutning. De har regisserat allting till den film de så noggrant tycks ha tänkt ut. Mina döttrar!

 

”Hur smakar det? Är det gott? Svalde du allt?” frågar My intensivt, samtidigt som hon filmar hela Marielles ansikte som fortsatt skiner upp av någon sorts tillfredsställelse.

 

”Smaka här!” säger Marielle och sträcker fram sin tunga. Man kan tydligt se sperman ligga runt hela hennes tunga och klibba fast sig på den.

 

Det blir ett klipp i filmen. Nu ser man hur mina döttrar kysser varandra. Min sperma i Marielles mun går nu över från hennes tunga till Mys tunga. De kysser varandra länge. De hånglar med varandra på ett intensivt, upphetsat sätt. Man hör små gnyenden och njutningsfulla stönanden.

My tycks hålla kameran i handen så att det blir en närbild av deras munnar, ansikten.

De släpper kyssen ... Vänder sina ansikten mot kameran ... Blinkar med varsitt öga och visar sina tungor, där min sperma tydligt kan ses ...

 

Jag tittar på filmen. Runkar intensivt. Det är galet det som sker. Det är galet det jag gör. Men jag gör det. Jag runkar till mina döttrars spermakyss.

Jag runkar till deras hångel - och nu sprutar jag snart av sällan skådad kåthet!

 

 

Robotrösten får mig att säga:

 

"Marielle, du gjorde det skönt för pappa! Du är duktig. Och det var skönt att spruta i din mun!"

 

När jag hör mig säga det på filmen, så kan jag inte hålla tillbaka den sats som byggts upp av mitt runkande. Jag släpper iväg det. Ny sperma far ut genom min hårda kuk - och jag njuter av det jag ser och hör på filmen.

 

Nytt klipp. 

Mina små, söta döttrar sitter i sängen. My tittar på Marielle och säger:

 

"Jag tycker om smaken! Jag vill också göra det med pappa!"

 

Sedan zoomar man in min kuk. Den är inte slak. Den står fortfarande. Marielle tar upp den och drar några drag, så att ytterligare sås kommer fram. Hon böjer sig ner och slickar upp det. Delar sedan åter med sig till sin lillasyster.

Allting filmas.

 

Jag ligger och njuter av efterdyningarna av en skön satstömning. Kuken spänner. Ståndet känns skönt. Jag hoppas på mer.

 

Robotrösten kräver formuleringen:

 

”Marielle, du sög pappas kuk allra bäst! Tyckte du om sperman? Tyckte du om att jag kom i din mun?”

 

Marielle svarar i filmen:

 

”Pappa, jag tyckte om när du sprutade i min mun! Jag tyckte om att svälja din sperma. Och jag tyckte om att kyssa My när jag hade din sperma i min mun. Jag är din äldsta lilla flicka.  Och nu vill jag att du tar min oskuld, pappa! Jag vill att du blir den förste som kommer in i mig. Jag har längtat efter detta, pappa!"

 

My filmar Marielle när hon säger dessa ord.

Sedan säger hon högt: 

 

"Nu vill JAG suga pappas kuk!"

 

"Jaaaa, och då ska pappa få slicka mig samtidigt!" svarar Marielle.

 

Det hela går inte att ta in. Jag vet inte om det är en dröm, en mardöm eller en fantasi som utspelar sig i en annan dimension!

 

Jag tittar på filmens längd.

Den är 143 minuter lång.

Än så länge har jag bara sett 8 minuter!

Vad innehåller resten?!

Jag vet inte!

Men jag har ju mina minnesbilder från gårdagen.

Jag andas tungt.

Jag vill se mer!

 

 

 

Slut del 1. Fortsättning följer.

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Platisen

Låt det komma mera

17/3 kl. 07:06

#2

kristina p

oj trodde inte att jag skulle gilla ämnet men det gjorde jag, riktigt upphetsande ! ! läser mer än gärna de andra novellerna i serien ! !

14/3 kl. 19:07

#1

MalmöLars

Härligt, ser fram emot nästa del

13/3 kl. 19:36