Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/3 kl. 12:41, av Jeanettetvå

Tvillingdöttrarna slickas av pappa i filmen

Del 2 av 2 i serien Pappans tvillingdöttrar

Filmen med döttrarna fortsätter.

Nu vill hans tvillingar bli slickade.

Samtidigt får My, hans yngsta dotter, känna när han kommer i hennes mun.

 

Åtta minuter av filmen hade jag sett när jag bestämde mig för att kopiera samtliga filer som mina döttrar hade sparat.

Jag upptäckte även ett word-dokument. Öppnade det. Där fanns en detaljerad plan över hur Marielle och My skulle gå tillväga för att genomföra det de gjort i steg 1. Det fanns flera olika steg eller uppslag, vilket bland annat inkluderade två av deras bästa kompisar.

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, eller skrika av förvivlan, av ångest – eller av en sjuk längtan?!

Det fanns en plan för de kommande fem månaderna.

Fyra veckor från nu skulle de åter droga mig, binda mig, ge mig Viagra osv.

Beskrivningarna av vad de önskade göra med mig fanns också där.

Om tolv veckor skulle de involvera sina tjejkompisar …

Mitt hjärta slog tunga slag av rädsla och upphetsning!

 

 

 

Jag visste inte hur jag skulle agera. Jag kunde INTE gå ner och konfrontera mina döttrar.

Omöjligt!

Efter frenetiskt laborerande med olika alternativ, så bestämde jag mig för att inte säga någonting, utan istället se vad Marielle och My ämnade göra.

 

Innan jag återvände till mitt eget sovrum, så gick jag ner i källaren för att titta till mina tvillingar. Marielle låg kvar i sängen, sovande. My rörde sig lite när hon hörde att jag öppnade dörren för att titta till henne, men hon sa ingenting, utan såg ut att sova.

 

I sängen halvsatt jag med min laptop.

Filmen som mina döttrar spelat in skulle jag nu fortsätta att titta på.

 

”Pappa, jag tyckte om när du sprutade i min mun! Jag tyckte om att svälja din sperma. Och jag tyckte om att kyssa My när jag hade din sperma i min mun. Jag är pappas lilla flicka. Nu vill jag också att du tar min oskuld, pappa!”

 

My filmar Marielle när hon säger dessa ord.

Sedan säger hon högt:

"Nu vill JAG suga pappas kuk!"

"Jaaaa, och då ska pappa få slicka mig samtidigt!" svarar Marielle.

 

 

Klipp i filmen. Kameran som filmar från ett stativ visar nu hur jag ligger i sängen, fortfarande fastbunden, med ögonbindel och öronsnäckor.

Marielle sträcker upp händerna och drar av sitt linne. Hon har små bröst, men välformade. Två små mörka vårtgårdar och bröstvårtor som utstrålar ungdomlig kraft.

Hon fnissar åt My när hon nu sitter med naken överkopp.

 

Robotrösten informerar mig om att jag snart ska få slicka – och att jag då måste göra det på allra bästa sätt, för annars kommer jag att bli bestraffad.

 

Jag tvingas säga:

 

”Marielle, jag ska slicka dig så att du kommer i pappas mun!”

 

Marielle drar nu av sig sina trosor.

 

I nästa klipp håller My åter kameran och filmar Marielle i närbild. Ansiktet, sedan brösten, magen och hennes sköte. Marielle är alldeles kal vid sin springa.

Man ser inte ens en bikinilinje, utan hennes brunbrända kropp har jämn färg överallt. Det förvånar mig inte, för jag har ju sett hur små bikini de brukar ha på sig, jag har sett hur de flyttar tyget – men det är uppenbart att de måste ha solat nakna för att också bli brunabrända kring sina snippor.

Både Marielle och My har vältränade, välformade kroppar (efter sin mamma). Deras långa, bruna, lockiga hår ramar in två mycket söta ansikten; stora, vackra ögon, munnar som är fylliga och … Ja, mina döttrar ser ut som fotomodeller, ja, som kopior av Clements-tvillingarna från USA.


I filmen har mina små döttrar sina långa hår uppsatta i en s.k. messy bun - med hårlockar som faller ned vid sidan av, men också rakt framför ansiktet.

Jag kan se att Marielle är nervös, men samtidigt ser jag att hon är … att hon är … upphetsad som om hon ska få någonting. Jag ser det i hela hennes ansiktsuttryck, men också hur hennes minspel är ...

 

Filmen visar nytt klipp där jag ser båda mina döttrar i sängen intill mig.

 

My tar nu av sig sin one-piece. Båda mina flickor är därmed nakna. Deras kroppar är i princip identiska. Bruna, vältränade, slimmade kroppar, där man kan ana deras magmuskler ... De har små, fasta bröst, precis som sin mamma, helt lagom stora ...

My sätter sig vid mina särade ben, så att hon kan böja sig framåt … och … och … ta min … min … pulserande lem i sin mun!

 

Marielle säger till My:

 

”Börja med att smeka den, så att den blir hård. Den är mjuk OCH hård högst upp! Ta också på olja, så att den smakar jordgubb ..."

 

My svarar med lite osäkerhet i rösten:

 

”Ska pappa slicka dig nu? Vill du det?”

 

”Ja, jag vill, för det ser såååååå skönt ut när man ser det på filmer!”

 

”Tycker JAG också!” säger My.

 

Robotrösten uppmanade mig att säga:

 

”My, var nu en duktig flicka och gör det skönt för pappa med dina händer och din mun!”

 

My svarar i filmen:

 

”Pappa, nu är det min tur att göra det!”

 

Marielle svarar samtidigt My:

 

”Akta så att du inte använder tänderna!” – Och så fnissar hon lite.

 

 

Jag har känt att det rör sig minst två personer i sängen, men har ingen aning om vem, vilka det är.

 

Nu blir det tydligt att det är två. Jag känner en nere vid benen och en som sätter sig, gränslar mig vid mitt huvud, kring bröstet.

 

På filmen ser jag att My håller min kuk med ena handen, medan hon med den andra häller olja på ollonet, för att sedan börja runka den.

Det dröjer inte länge förrän hon smekt upp den till ett kraftigt stånd, en rejält hård erektion. Hennes hand ser också så liten ut i förhållande till lemmen hon håller.

My tittar fascinerat på sin hand som rör sig upp och ned över kuken. Ibland stannar hon upp i en handrörelse, med förhuden som drar över ollonkanten.

 

Marielle säger till My:

 

”Nu ska pappa slicka mig!”

 

Ett par sekunder senare tvingas jag av robotrösten säga:

 

”Marielle, kom så ska pappa slicka din snippa!”

 

Marielle håller nu också en handhållen kamera. Intill My finns en annan. Samtidigt filmar två kameror på stativ allt det som sker.

 

Filmen visar hur Marielle försöker sätta sig tillrätta över mitt ansikte, så att jag med tungan kan stimulera, slicka hennes lilla slida. Jag minns att jag kände en spännande doft av både parfym och av kön.

Jag förstod min uppgift.

Jag stack ut min tunga och kände hud, ett innanlår, flyttade huvudet lite och nådde släta, lena blygdläppar. Min tunga kände i en skåra. Anade fukten, könssaft. Jag började slicka.

 

”Ååååååååoooooaaaaauuuuu!!! Det… är… jääätteskööööönt, My!!” stönar Marielle fram. ”Ååååoooaaauuu!!!! Pappas tunga känns …. Jääääteeeeskööööön!!”

 

My, som forfarande runkar min kuk, svarar snabbt:

 

”Jag vill också göra det efter dig!”

 

Marielle filmar nu genom att hålla kameran ner mot sitt underliv. Man kan se hur min mun och tunga bearbetar hennes hårlösa slida, hur jag slickar, och trycker min mun mot hennes slida.

Jag har alltid tyckt om att slicka, så tvillingarnas mamma har säkert fått ett par tusen orgasmer tack vare min mun (så många blev det under våra tre decennier tillsammans).

Nu sitter min dotter med sitt kön över min mun. Min andra dotter håller min kuk i sin hand och runkar mig skönt i en liten inoljad hand.

Jag ligger fastbunden, kan inte höra någonting, inte se någonting. Det jag nu ”ser” är alltså filmen som mina tvillingar spelade in. Mina minnen från gårdagen finns också.

 

My böjer sig framåt och slickar runt mitt ollon. Hon väntar inte … Hela munnen tar det stora ollonet och sedan ser man hur hon låter kuken gå in och ut i hennes mun.

Jag känner hur skönt det är att samtidigt få kuken avsugen OCH få slicka en annan, få smaka dessa eggande könssafter. I den stunden tänker jag också tanken att jag ALDRIG tidigare haft en trekant. Det kom aldrig på tal. Det var endast en av många olika sexfantasier jag hade genom åren. För min fru, för tvillingarnas mamma, nämnde jag det aldrig.

Tvillingarnas mamma var ganska vild i sin ungdom, när vi träffades. Vi hade sex nästan varje dag under vårt första halvår tillsammans. Hon hade en mycket fin kropp, vältränad som hon var, med fantastiska proportioner, små bröst, en fast rumpa, god hållning. Vi testade aldrig trekant, aldrig analsex. Hon var aldrig renrakad kring sitt könsorgan - men hon var vågad på många andra sätt. Vi kunde ha sex i en hiss, när vi flög till Kanarieöarna, på min och hennes arbetsplats, i provrum, i parkeringshus, på rastplatser. Hon hade en mycket stor sexaptit, vilken också passade mig. En sak som hon var fantastiskt duktig på var att hon med sina slidmuskler kunde knipa tag i min kuk riktigt ordentligt och mjölka ut satsen när jag ejakulerade inne i henne. Hon gjorde därmed själva sexupplevelsen ännu större. Hon var även duktig på att slicka och suga. Vi båda njöt av oralsex - och ibland var det fullt adekvat för oss. Det hände flera gånger att hon gick utan trosor så att jag kunde komma upp med mina tunga när tillfälle gavs.

 

Men nu är det inte mina döttrars mamma som är i fokus, utan istället mina egna små tvillingar ...

 

Marielle rör sitt underliv mot mitt ansikte. Jag känner att min tunga gör det obeskrivligt skönt för henne. Hon gnider sin slida över min mun och näsa. På filmen stönar hon upphetsat:

 

”Åååååååoooooaaauuuu …. Åååååååoooaaauuu …Pappa … du … slickar …mig ….sååå… sköööööönt!”

 

My tycks titta på Marielles underliv samtidigt som hon suger min hårda kuk. Hon kan se vilken njutning min mun ger systern.

 

Jag låter min tunga tränga in en bit mellan de hala, fuktiga blygdläpparna. Slidsekretet smakar ungdomligt, sött och fräscht. Mjuk hud möter mitt ansikte – och jag visar verkligen att jag kan slicka.

 

Robotrösten tvingar mig att säga:

 

”My, slicka pappas ollon!”

 

I filmen ser man hur My fnissar till. Sedan svarar hon:

 

”Ja, pappa! Jag ska slicka och suga så att du kan spruta i min mun!”

 

Lilla My tar nu mitt heta ollon i sin mun och börjar stimulera mig med tunga och mun.

 

Filmen registerar hur Marielle nu rider sin slida över mitt ansikte medan My har min grova lem i sin mun. Hon har flyttat sig så att hennes lilla, fasta stjärt riktas rakt mot en av de fasta kamerorna.

 

I går såg jag två asiatiskor i sängen tillsammans med mig – i min fantasi. Att det i verkligheten var mina döttrar som gjorde detta med mig … ja, det var givetvis en omöjlig tanke att tänka ut …

 

Marielle flyttar sig så att jag kan nå hennes klitoris. Jag känner den min tunga. Jag gör allt för att stimulera den, för att reta den, för att skänka ”asiatiskan” en skön orgasm med min mun.

 

Hon stönar:

 

”Ååååååooooaaaaauuuu … ååååååooooaaaauuuu … pappa … ååååååooooaaaaauuuu …. Pappa …. Fortsätt …. Ååååååååhhhh!”

 

Jag njuter av munnen som behandlar min kuk på ett underbart skönt sätt. Jag kan känna ett hårt grepp runt kukroten, ett riktigt hårt grepp, som gör att kuken spänns till ytterligare. Greppet släpps inte. Nu pulserar ollonet ännu mer. Läpparna ”rullar” över ollonkanten i ett högre tempo. Det är vansinnigt skönt. Jag vill jucka med mina höfter, vill känna mer av munnen stimulera min kuk.

Jag vispar med tungan runt klitoris. Ibland når jag fram och kan suga in den i munnen, kysser den håller den i min mun. Ibland kan jag dra hela tungen och munnen längs skåran.

 

Marielle gnyr och njuter:

 

”Ååååååååhhhhh … pappa … ååååooooaaaauuuu….”

 

Man märker att hon nästan får svårt att andas.

 

Hon stönar nu konstant:

 

”Ååååååoooaaauuuu … åååååhhhh … pappa… åååååhhhhh …. Åååååoooooaaaauuuuu … pappa … fortsätt … åååååååhhhh!”

 

I sängen märker jag också hur hon trycker sig mot min mun. Jag känner igen det på när det snart når fram till en orgasm … Ryckningarna, tempot ..

 

”Pappa …. Jag … åååååååhhhh … jag … ååååååooooaaaauuuu … kommer …. Pappa … sluta … inte …. Åååååååhhhhh… pappa …. !”

För en kort stund ändrar hon ställning så att jag kan slicka närmare hennes stjärthål. Jag trycker tungan hårt mot mellangården, sedan med lätthet över anusrosetten, för att därefter leta mig vidare mot hennes lilla våta slida.

Hon gnyr av hänförelse, av total njutning:

"Åååååååååhhhh .... jaaaaaa... åååååååhhhhh ... pappaaaaaa ... ååååååååhhhh ... slickaaaaaaa.... åååååhhh..... slicka .... mig ..... åååååååååhhhh .... pappaaaaaa.... åååååååååååhhhh!"

 

My stannar upp och släpper kuken från sin mun, för att istället titta på sin storasyster som är på väg att få en skön orgasm.

 

Filmen visar hur My flyttar fram och sätter sig på min mage, med sitt ansikte nära Marielles. Hon lutar sig fram och börjar pussa och kyssa sin syster.

Marielle rör sig fort kring tungan som stimulerar hennes snippa, hennes lilla hårda klitoris.

Hon stönar intensivt:

"Åååååååhhhh .... åååååååhhhhhh.... slicka ..... pappaaaaaa...... åååååååhhhh...."

My sträcker sig fram och börjar kyssa sin syster i en våt kyss, där tungorna cirkulerar i deras munnar.

På filmen kan man se hur mitt ollon når fram till Mys stjärt när hon sitter på min mage …

 

Jag slickar och suger på Marielles våta blygdläppar. Stimulerar hennes klitoris … Hon smakar så gott, luktar så fräscht. Hon rycker i kroppen ...

 

Och så känner jag ett litet utflöde av vätska i min mun, samtidigt som hela hennes kropp darrar till. Hon släpper Mys mun och stönar ut sin glädje:

 

”Åååååååhhhhh, pappa … åååååååhhhhh ... pappaaaaaaa.... . åååååååååhhhh jag … kom … i … din … mun!”

 

My tar tag i Marielles nacke och drar henne till sin mun och kysser henne igen. Båda mina flickor ustrålar ren glädje, ren upphetsning i en kombination som jag aldrig tidigare sett.

 

Marielle flyttar sig bort från mitt ansikte. My vänder sig om och flyttar sin lilla stjärt mot mitt ansikte. Hennes huvud ligger vid mitt hårda stånd.

 

Robotrösten tvingar mig att säga:

 

”My, jag vill slicka dig medan du suger mig!”

 

I filmen hör man My svara:

 

”Pappa, slicka mig som du slickade Marielle, så ska jag fortsätta suga av dig!”

 

Jag märker åter hur hennes tunga cirkulerar kring mitt ollon.

Samtidigt kan jag känna med mina axlar och kinder att ”asiatiskan” har vänt sin stjärt mot mig. Jag sträcker ut min tunga. Ja, en ny snippa att tillfredsställa! Jag skulle vilja ta mina händer och hålla hennes stjärt …

 

Min tunga går in i henne. Hon luktar nästan likadant som den förra ”asiatiskan”. Hon är dock inte lika våt, men min tunga får inom kort hennes slida att bli fuktig och sedan rejält våt. Jag suger i mig safterna. Det är ungdomliga, fräscha smaker från slidan, vilket eggar mig ytterligare.

 

I filmen släpper My kuken och stönar medan hon tittar rakt in i kameran som nu Marielle håller:

 

”Ååååhhh, Marielle, detta … är … det … ååååhhhh  ...  bästa … jag … gjort! Åååååhhh…. Så … skönt!”

 

Hon tar åter åter kuken i munnen. Marielle filmar i närbild. Kuken tycks fylla hela hennes mun. När hon rör huvudet upp och ned, upp och ned över det blålila ollonet som rikigt glänser av hennes saliv, så ser man också en njutning i hennes ögon…

 

Jag njöt av att få slicka, njöt av att få bli slickad. Jag valde att inte hålla någonting tillbaka.. Jag ville visa att jag kunde komma igen … att jag kunde fylla ytterligare en mun med min sperma … Det var så skönt att få denna behandling … ”Asiatiskorna” uppfyllde mina drömmar. Och kanske skulle det bli ännu mer?

 

Jag juckar så mycket jag kan med mina höfter. Jag känner ilningarna i ryggslutet, i pungen. Jag håller tillbaka ännu en stund… vill njuta av de sista sköna sugen från munnen … Jag stönar att jag snart ska spruta …

 

”Aaaahhhh, jag kommer … snart!”

 

Marielle, som filmar, svarar med robotrösten:

 

”Ja, spruta sperma i Mys mun. Spruta i hennes mun!”

 

”Aaaaaahhhh!” hör man mig stöna högt.

 

Marielle säger till My:

 

”Pappa sprutar snart i din mun!”

 

”Aaaaahhhh … aaaaaahhhhh… aaaaaahhhh!” Mina ljud är kraftiga. Njutningen är stor.

 

Jag kommer. Jag sprutar i munnen som suger av mig. Hela mitt ollon kittlar till när munnen och läpparna pressar ut utlösningen. Varje satssprut är så ofattbart skönt!

 

I filmen ser man i närbild hur My tar emot den första strålen i sin mun. Sedan släpper hon med munnen och låter resten av spermastrålarna träffa ansiktet.

Marielle filmar hur My blir alldeles spermavit kring munnen, kring kinderna. My ler … visar med tungan att hon har fått satsen i munnen … 

Aaaaaahhh, min lilla My!

 

Min tunga släpper inte hennes lilla klitoris. Jag bearbetar den intensivt. Hon trycker hela sin lilla lena slida mot min mun. Jag slickar, suger, trycker min mun mot hennes lilla kön. Hennes safter gör mitt ansikte glansigt.

 

My stönar in i kameran när Marielle filmar:

 

”Ååååååhhh ,… pappa …. Åååååååhhh… pappa …. Ååååååååå…. Slicka ….. slicka …. Slicka …. Ååååååååååhhh … pappa … slicka … mig!”

 

Filmen visar hur Mys ansikte lyser upp i ren tillfredsställelse. Jag har aldrig sett henne såhär. Hon ser riktigt söt ut när hon njuter … Man kan se att hon är lycklig … Min lilla, fina My!

 

Min tunga gör allt för att tillfredsställa slidan som trycker mot min mun, mot mitt ansikte. Den slickas och behandlas intensivt längs skåran och upp mot den lilla klitorisknoppen.

 

”Åååååååhhh … .slicka …. Ååååååhhhhh …. Pappa …. Pappa …. Pappaaaaaaaaahhhh … åååååååhhh!”

 

På filmen ser man hur My får sin orgasm, Hon sjunker ner med sitt underliv rakt på mitt ansikte … Hon sänker sitt huvud mot min kuk som ligger halvslak och glansig av saliv och sperma.

Jag kan se i hela hennes ansikte att hon är lycklig ... Hon riktigt skiner av ungdomlig, tonårsglädje ... Det måste ha varit första gången någon slickade henne till en orgasm.

 

Marielle filmar.

 

Jag kände att jag hade gjort allt jag kunde med min mun. Jag kände att det måste ha varit en skön orgasm, vem som än fick den. Hon släppte ut sin könssaft i min mun i den sista darrningen ...

Smaken av kön i min mun, doften av kön, slidsekretet, saliven … allt detta ökade den kåthet jag kände.

Jag önskade att ”asiatiskorna” skulle låta mig komma in i deras trånga slidor … Så var tanken jag tänkte efter mitt senaste sprut.

 

 

Marielle filmar hur hon tar sina fingrar på sperman som finns på Mys ansikte. Hon för sedan fingrarna till sin egen mun. Suger på dem.

 

”Mmmmmmm, gott!” säger hon.

 

Sedan böjer hon sig fram till My och pussar henne, Slickar henne på kinderna, på hakan. De kysser varandra.

 

”Var det skönt? Visst var det!” frågar Marielle.

 

”Ja, jätte!”

 

"Låt pappa slicka bort resten från ditt ansikte!" säger Marielle till My.

 

Robotrösten säger åt mig att fortsätta slicka det som kommer till min mun.

 

My kryper fram till mitt ansikte.

Jag känner en mun, ett par läppar, kinder. Och så känner jag smaken av sperma på min tunga (ja, jag har givetvis i min ungdom smakat lite av min egen utlösning, vilket ALLA unga killar har!).

Jag blir upphetsad av situationen och slickar på ansiktet. 

Känner en tunga som kommer ut och möter min. Jag får in min tunga i munnen på "asiatiskan". Nu känner jag en varm mun. En skön kyss. Ja, även om det är min sperma som kyssen smakar. Kåtheten överträffar detta lilla tabu. 

Vi delar på satsen och njuter av kyssen.

 

”Nu vill jag att pappa tar min oskuld!” säger Marielle plötsligt.

 

My avbryter kyssen.

 

”Jag vill också att han tar min!” svarar My.

 

 

Jag tittar på filmen.

Nur har det gått 31 minuter.

Den är 143 minuter lång.

Det finns mycket kvar att se och återuppleva!

 

 

 

Slut. Fortsättning följer.

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#10

Legolass47

Vilket otroligt härligt ämne och snyggt skrivet. Ser fram emot uppföljaren!;)

29/3 kl. 17:43

#9

Legolass47

Vilket otroligt härligt ämne och snyggt skrivet. Ser fram emot uppföljaren!;)

29/3 kl. 17:42

#8

Legolass47

Vilket otroligt härligt ämne och snyggt skrivet. Ser fram emot uppföljaren!;)

29/3 kl. 17:41

#7

Legolass47

Vilket otroligt härligt ämne och snyggt skrivet. Ser fram emot uppföljaren!;)

29/3 kl. 17:41

#6

nij72

Meeeeer snälla

20/3 kl. 22:55

#5

Ronneby

WOW väntar med spänning på nästa del.

19/3 kl. 20:15

#4

Andis

Bra skrivet och spänande handling. Ser fram emot fortsättningen.

19/3 kl. 15:53

#3

kristina p

hmhm lite förbjudet ämne men i fantasin känns det helt rätt ! ! Du skriver jätte bra och beskriver allting som det ska ! !

19/3 kl. 12:15

#2

Northerner

Ljuvlig berättelse och upphetsande kommunikation mellan alla

19/3 kl. 03:45

#1

MalmöLars

Härligt och spännande, ser fram emot nästa del

17/3 kl. 21:43