Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/3 kl. 11:08, av AnneLisen

Första steget med systersonen

Del 1 av 4 i serien Systersonen

Här kommer ytterligare en historia i fyra delar från min ungdoms dagar. Jag har underlåtit mig själv att skriva ner den då det kanske inte är mitt livs stoltaste ögonblick. Varnar för förbjudet innehåll!

Här kommer ytterligare en historia i fyra delar från min ungdoms dagar. Jag har underlåtit mig själv att skriva ner den då det kanske inte är mitt livs stoltaste ögonblick. Ung och dum är ju ett uttryck. Ung och kåt är väl titeln på en låt. Det här är ett exempel på när ungdomens kåthet gör att man drivs in i dumheter. Men ändå, jag tänker ibland tillbaka på det när jag gör det skönt för mig själv, och det är inte mycket som gör mig lika upphetsad som den händelsen. Varnar för förbjudet innehåll!

Min halvsysters son, Robin, hade alltid tytt sig till mig under hela vår gemensamma uppväxt. Jag var runt 9 år när han föddes och blev som en extra storasyster till honom, i alla fall de gånger då vi träffades. Hans favoritstunder var när han fick sova över, och vi hade mysiga kvällar med serietidningar, spel, film och godis.

Under några år, i samband med att jag flyttade till storstaden för att plugga på universitetet, så tappade vi en hel del av kontakten. Helt naturligt förstås.

Jag var runt 24-25 när min syster hörde av sig och undrade om Robin kunde få bo hos mig under fem dagar under ett gaming-konvent som var i min stad. Hon ville inte släppa iväg honom själv och bo i sovsal utan någon som helst koll på honom. Det var såklart inga problem, utan jag såg fram emot att träffa honom igen. Jag lovade att ta väl hand om honom.

När veckan väl infann sig hämtade jag honom vid bussen. Även om vi pratat lite vid telefon, och chattat en del, så hade vi inte träffats på ett bra tag. För första gången fick jag titta upp på honom, och blev rejält omfamnad i en kär kram. Min lilla systerson hade blivit stor.

Efter en kväll i min lägenhet, som jag delade med en studiekompis, när vi ätit pizza och godis och kollat på film  så blev det dags att lägga sig. Jag skulle till skolan tidigt, och Robin var trött. Precis som förr så skulle vi dela säng, något gästrum fanns så klart inte och jag ville inte ockupera soffan hela veckan för min studiekompis. Jag tänkte att det var tur att min säng var bred, för han var ingen liten pojke längre.

Jag bytte om till nattkläder på toaletten, vilket innebar trosor och en stor t-shirt. Normalt sett sov jag naken, men det funkade ju såklart inte nu. När jag kom in i sovrummet så höll Robin på att packa upp ur sin väska. Han tittade upp på mig och hans blick gled ner på min kropp. Som ung kille säkert helt automatiskt. Utan att tänka sig för glodde han på mina bröst och nakna ben, innan han fann sig och återvände till sin väska med rodnade kinder.

Plötsligt insåg jag att han ju var en ung man full med hormoner, säkert nyfiken på tjejer. Inte längre en liten pojke, om än fortfarande väldigt ung. Jag insåg också att mina bröstvårtor stod ut som två hårda knappar under den tunna t-shirten, vilket såklart inte undgick en ung nyfiken kille.

Jag hade krupit till sängs när Robin kom tillbaka från toan. När han drog av sig sina byxor och gjorde sig redo för att krypa ner, så fick jag anstränga mig för att inte kolla in honom. Även jag var en nyfiken människa, full av hormoner och med en bitvis rasande sexlust. Under denna period hade jag inget fast sällskap. Den värsta sexlusten dämpade jag med one-night-stands och ett par olika återkommande knullkompisar. Och så mina egna flinka fingrar förstås.

När jag låg där bredvid den unga killen så blev det plötsligt väldigt påtagligt att det gått alltför lång tid sedan jag hade en skön man mellan min ben. Jag kände den oroliga känslan av kåthet bubbla upp i mig. Men jag tog tag i mig själv, försökte skaka av mig känslan och gav mig ett löfte om att hitta ett ragg senare under veckan när det var en fest på universitetet. I istället fokuserade jag på att fråga ut Robin om hans kommande vecka, innan vi släckte lampan och kom till ro.

Jag vaknade som vanligt tidigt nästa morgon. Lyssnade en stund på Robins tunga andetag innan jag försiktigt, för att inte väcka honom, klev ur sängen. Jag plockade tyst fram lite kläder och var på väg till badrummet när jag kastade en blick mot sängen. Täcket hade glidit av honom  och han låg på rygg i bara t-shirt och kalsonger. Min lilla systerson hade verkligen blivit stor kunde jag konstatera när jag såg hur kalsongerna stod som ett tält. Riktigt stor till och med verkade det som när jag tog ett par steg närmre för att se bättre i det skumma ljuset. Jag rycktes upp ur min trans när han snarkade till och jag lämnade rummet.

En och en halv timme senare satt jag fullt i ordninggjord och åt upp det sista av frukosten när Robin sömndrucken kom in i köket. Vi hann inte prata så mycket eftersom jag behövde åka. Efter lite anvisningar till honom så gav jag honom en kram och en förmaning om att vara hemma senast halv elva.

På kvällen låg jag redan nerbäddad i sängen och pluggade när Robin kom hem. Jag hade inte mage att påpeka att han var nästan en halvtimme sen när han bubblade av glädje efter dagens aktiviteter. Han berättade med stor entusiasm allt han varit med om och jag fattade knappt hälften.

Pluggandet gjorde mig trött, så när vi båda kommit till ro i sängen och jag upptäckte att jag blundade mer än läste så la jag undan boken och släckte. Hur lång tid det gått vet jag inte när jag vaknade av att sängen gungade lätt. Förmodligen hade jag inte hunnit somna tungt, men min djupa dvala tog tid att ta sig ur. Jag blev steg för steg mer vaken och blev först varse ett klickande ljud. Sedan de tunga, ansträngda men dämpade andetagen. Och så den där rytmiska gungandet. Som synkade med de klickande ljuden.

Jag låg på sidan vänd bort från Robin och kramade om en stor klump täcke. Jag kände sval luft mot baksidan på benen och insåg att täcket inte täckte min baksida. Det gjorde att Robin kunde se min trosbeklädda rumpa eftersom t-shirten i vanlig ordning glidit upp. När mina tankar klarnat någorlunda var det inte svårt att lista ut att han låg och runkade.

Att han vågade! I samma säng som sin moster! Men jag om någon visste att var man riktigt kåt så var man inte alltid vid sina sinnes fulla bruk. Även om rörelserna och ljudet avslöjade honom så måste han göra allt för att hålla det så lugnt som möjligt. Ibland ökade gungandet, för att ganska snabbt lugna ner sig igen. Med tanke på på det allt mer påtagliga smackande ljudet så förstod jag att försatsen måste flöda. Min nyfikenhet visste inga gränser, för trots att han var min systerson så ville jag bara vända mig om och kolla på när han tillfredsställde sig själv. Och mest av allt ville jag så klart få kuk själv. Återigen lovade jag mig själv att hitta någon på den kommande festen.

Andningen från Robin tystande plötsligt och en skakning for genom sängbotten. En krystad, återhållsam grymtning gjorde att jag förstod att han sprutade. Ett antal små oregelbundna skakningar, säkerligen från hans ofrivilligt pumpande höfter, följdes av en djup suck och sedan blev det tyst och lugnt. Endast hans djupa andetag hördes för en stund, innan prasslet av täcket som användes som trasa följdes. Mitt hjärta bultade av spänning och upphetsning. Min kåta lilla systerson hade runkat av sig i sängen bredvid mig när han trodde att jag sov. Vilken liten buse!

Själv vad jag inte lika vågad, men helst hade jag just där och då stuckit ner en hand i trosorna och onanerat fram en orgasm själv. I stället fick jag lugna ner mig och till slut lyckades jag otillfredsställd komma till ro och somna.


Nästa kväll kom Robin hem lite tidigare och vi kollade på en film, under tiden som han berättade om dagen och hur kul han haft. Emellanåt, när vi tysta fastnade i filmen, så kunde jag känna hans utforskande blickar. När han vid ett tillfälle plockade åt sig några popcorn så kunde jag se en stor, tock bula som låg bultandes åt sidan i hans mjukisbyxor. Annars såg han hela tiden till att ha en kudde eller filt över sig.

Nyfiken på vad som skulle hända kröp jag ner i sängen och väntade på att Robin skulle bli klar på toan. Lyckligtvis var jag väldigt trött efter en ansträngande dag på universitetet så trots att jag var spänd så somnade jag ganska snabbt.

Den här gången var det sen natt när jag vaknade, den här gången av att någon rörde vid mig. Eftersom jag var beredd på att något kunde hända så vaknade jag till snabbt. Jag låg på rygg och förnam känslan av att min bröstvårta berörts. Och mycket riktigt snart var han där igen. Robin lät ett finger smeka bröstvårtan som stod som en svullen knopp under t-shirten. Han cirklade försiktigt runt den, och sen plötsligt slutade han. Sängen började gunga lite och hans andetag blev tyngre. Min systerson låg och runkade i sängen bredvid mig igen, och denna gång var han ännu mer vågad.

Hans försiktiga smekande beröring var skön men frustrerande. Jag behövde mer och mer rejält. Han lekte lite med sitt finger över brösten, slutade och ökade sitt runkande, och sen tillbaka med handen på mitt bröst igen. Ibland prövande över hela bröstet, med ett försiktigt tryck som om det var ömtåligt.

Sedan skedde det oundvikliga. Han drog ett djupt andetag och höll det inne medan de oregelbundna skakningarna fortplantades i sängen av hans stötande höfter och pumpande hand när han tömde sig. Ett gnyende stön undslapp honom och sedan blev det lugnt och tyst. Prasslet av täcket när han torkade av sig. Och sedan väntan på sömnen igen.

Jag kunde knappt tro vad det var som hände. Hur vågade han? Och varför reagerade jag som jag gjorde? Eller rättare sagt inte reagerade alls utan lät det fortgå. Jag kunde vänt mig om. Visat att jag vaknat till. Gjort något. Men istället hade jag låtit honom tafsa på mig, sin egen moster, under tiden som jag lät honom runka och spruta i min säng. Med dessa tankar i huvudet somnade jag och sov gott.

 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Huldran

Jag ler för mig själv och tänker...

Men att låta en ung kille, eller någon kille överhuvudtaget, medvetet spruta / släppa satsen i min säng, har jag aldrig tillåtit!

28/3 kl. 01:46

#2

pervydad

Håller med dig MalmöLars

13/3 kl. 00:43

#1

MalmöLars

Spännande, hur ska det gå….

11/3 kl. 17:40