Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/3 kl. 17:21, av AnneLisen

Avslutningen med systersonen

Del 4 av 4 i serien Systersonen

Den sista dagen på veckan med min systerson avslutas i ett rasade crescendo.

Dagen som följde var intensiv med ett projektarbete så jag lyckades stänga av alla tankar på mitt syndiga beteende.

I en kombination av att vara trött i huvudet och av att inte vilja åka hem så var jag inte svår att övertala när mina studiekompisar ville dra till en pub framåt kvällen. Alkohol var det sista jag behövde egentligen, för dels det bröt ner min motståndskraft, och dels blev jag ofta mer sexsugen. Så jag insåg någonstans att om jag ville hålla mig i skinnet under natten som kom, så borde jag typ åka och träna eller något i stället. Men så blev det alltså inte, utan det blev ännu en kväll med vin och jag blev härligt lullig innan kvällen avslutades.

När jag kom hem den kvällen var klockan runt tio och Robin hade ännu inte kommit hem. Det var sista dagen på hans konvent, så dagen efter skulle jag skicka hem honom med bussen igen. Efter att ha duschat och gjort mig klar för tv-soffan så hade han fortfarande inte kommit hem trots att klockan passerat halv elva. Eftersom jag var ledig dagen efter och inte hade något planerat hade jag tänk mysa i soffan framför en film. Iklädd en stor mjuk morgonrock med bara trosor under kröp jag upp i soffan. Med en godisskål inom räckhåll startade jag filmen men hade lite svårt att koncentrera mig för att Robin var sen. Jag hade bestämt mig för att prata allvar med honom när han kom hem. Att det som hänt var ett misstag och både dumt och förbjudet. Att han aldrig fick berätta för någon, och att det aldrig fick hända igen.

Klockan var en bra bit över elva när jag hörde honom rumla in i hallen. Jag förstod direkt, utan att ha sett honom, att han var full.
"Förlåt, förlåt , förlåt!" sa han så fort han kom in till mig. "Jag vet att jag är sen, men jag glömde bort tiden".
"Du har druckit! Vad tror du syrran, din mamma, skulle säga om hon fick reda på det?"
"Jag drack bara en öl typ. Det är inte så farligt väl?"
"Men fattar du inte att jag har ansvar för dig när du är här. Syrran skulle mörda mig om något hände!"
"Ja, ja, förlåt då. Ville bara fira lite sista kvällen. Och jag kom ju hem nu ju. De andra skulle fortsätta att festa och ville att jag skulle hänga på. Men jag ville åka hem till dig istället. Det är väl bra?"
Han rasade ner i soffan bredvid mig. Jag kände hur jag mjukande och kunde inte vara arg mer. Jag fattade ju såklart att han var nyfiken på festandet. Herregud, i hans ålder var jag ju själv inte guds bästa barn.
"Vad kollar du på?"
"En film bara, kommer inte ihåg vad den heter."

Det blev tyst när vi båda drogs in i det som pågick på tv:n en stund. Men snart såg jag hur han började snegla på mig. Min morgonrock hade glidit isär lite och jag insåg att han kunde skymta en del av mina stora bröst. När jag sträckte mig efter en godisbit, så passade jag på att stänga igen morgonrocken.

"Tack för att jag ha fått bo här denna veckan", sa han plötsligt.
"Självklart, det är alltid lika mysigt att vara med dig"
"Mmm. Mer mysigt den här gången faktiskt", mumlade han och rodnade.
"Ja, det där... du... det var inte bra. Så får man inte... Du få aldrig berätta för någon!"
"Så klart inte"

Han flyttade sig närmare mig och mumlade ett tack innan han gav mig en kram. Jag höll om honom så gott jag kunde där jag satt snett i soffan med benen uppdragna under mig. Han borrade in sitt ansikte i min nacke och drog en djup suck. En av hans händer lämnade omfamningen och landade på min nakna vad. Långsamt och försiktigt drog han sig neråt med ansiktet. Morgonrocken gled undan och jag kände hans varma andedräkt mot mitt nyckelben. Handen gled samtidigt upp över min vad mot knät och touchade insidan på mitt lår.

"Vad gör du?", viskade jag.
"Du är så mysig och skön", mumlade han. "Jag vill bara mysa lite igen"
"Men du får inte. Vi får inte..."

Han fick säkert mod från sin berusning och mina något passiva och föga övertygande protester stoppade honom inte. Jag var ju själv både lite berusad och ung och kåt, så mitt motstånd bröts ner enkelt. Morgonrocken gled isär ytterligare och blottade mitt ena bröst. Robins mun fann en styv bröstvårta. Är det något jag är känslig för så är det just det där. Mina bröstvårtor var på den tiden ännu mer än nu, som en erogen zon. Så om någon sög och slickade på dem så rusade upphetsningen till in min kropp.

Samtidigt som Robins ena hand gled allt längre upp längs mitt ben under morgonrocken så lekte han med mitt ena bröst med både en hand och sin mun. Jag föll tillbaka i soffan, slöt ögonen och njöt motvilligt av den ivrige ynglingens utforskande av min kropp. Att han var min systerson spelade just då ingen roll. Min kropp visste vad den ville ha och min fitta längtade efter att fyllas.

Hur han fick upp bältet på min morgonrock vet jag inte men plötsligt öppnade han upp morgonrocken helt så att min nästan nakna kropp blottades för honom. Robin mumlade något ohörbart när han med stora ögon tog in den nakna kvinnan under honom. Sedan dök han ner över mig igen, överöste min kropp med fuktiga pussar, pillade och klämde överallt där han kom åt. Trots sin oerfarenhet så visste han hur man gör en tjej upphetsad, fast det kanske mest hade att göra med att han inte visste eller vågade ta nästa steg.

Till slut gled han ner med ansiktet mellan mina ben och kysste mina vid det här laget fuktiga trosor. Jag flämtade till och stönade fram ett "ja!". Stärkt av min reaktion drog han grenen på trosorna åt sidan och började pilla i springan. Snart kände jag en försiktig tunga utforska mina blygdläppar. Med slutna ögon njöt jag av den prövande tungan och de pillande fingrarna. Oerfaren som han var så var han lite klumpig och osäker. Det var skönt, men han behövde lite guidning.

Jag undvek att titta ner, men började instruera och berömma när han gjorde något rätt.
”Lite länge upp… mmm där… fortsätt… lite hårdare… cirkla med tungan… in med ett finger… pressa lite upp… smek där… lite mer…”
Så där höll jag på och han följde lydigt mina instruktioner. Och med det så kom min efterlängtade orgasm. Med ett högt stön kom jag med Robins tunga på min klitoris och med hans finger lekandes på g-punkten. Det var som vanligt underbart skönt.

Jag ville fortfarande inte titta. Som ett litet barn som tror att de inte syns om de gömmer ansiktet i händerna, så var det som att om jag inte tittade på Robin så var han bara en skön kille och inte min systerson. Så jag såg inte när han drog ner sina byxor och släppte ut sitt stånd ur sin fångenskap. Jag kände dock såklart när han tog plats mellan min ben, höll trosorna åt sidan och pressade sitt ollon mot mitt sköte. Jag fick tag i en kudde som jag täckte mitt ansikte med när Robin långsamt penetrerande mig. Han stora erektion fyllde mig  så underbart skönt, och min fitta som var trång av orgasmens efterdyningar kramade den hårt.

Efter att ha lyckats tränga sig hela vägen in i min trånga kanal stönade han ansträngt.
”Fy fan, vad skönt!”
Han drog sig tillbaka en bit igen, för att omedelbart tränga sig in igen. Återigen lös hans oerfarenhet igenom och han började knulla snabbt och ryckigt. Men jag kunde knappast klaga. Det var fantastiskt skönt. Hans penis fyllde mig på det mest underbara sätt, och nådde långt upp i mig. Precis så långt att det bara kittlade lite på gränsen till smärta, men inte för mycket.

Allt hade gått så snabbt. Från att jag hade bestämt mig för att prata allvar med honom och berätta att det vi gjort var fel, tills att jag låg ner och hade honom mellan mina ben. Jag var så svag, och ibland förbannade jag min kåta kropp.

Robin flåsade och grymtade. Jag gnydde in i kudden, lät mig knullas av den unga pojken. Att pojken var min systerson trängde jag bort och bara njöt i stunden. Jag kände direkt att jag skulle komma snabbt igen. Det var en sån där dag då kroppen svarade bra och lät mig få njuta ordentligt. Lite snabb huvudräkning bekräftade det jag kände. Det borde vara precis i tiden för ägglossningen, en period som alltid gjorde mig extra kåt och mottaglig. En naturlag antar jag.

Det oundvikliga skedde snabbare än jag önskat. Min trånga fitta i kombination med Robins snabba stötar fick honom att komma efter bara ett par minuter. En flodvåg av sperma fyllde mig och jag stönade av upphetsning och besvikelse samtidigt.
"Fortsätt" sa jag med en ansträngd röst som dämpades av kudden. "Sluta inte! För guds skull, sluta inte!"

Den unga killen hade såklart inga problem med att knulla vidare utan någon nämnvärd minskning av ståndets storlek och hårdhet. Och när han nu fått utlösning en gång, så lyckades han behärska sig något mer. Han knullade mig fortfarande hårt och snabbt, men det var inte längre så hetsigt. Det var underbart skönt och det tog nog bara ett par minuter innan en orgasm tog över min kropp. Jag slog både ben och armar om honom och lät mig svepas med i en stund av oändlig njutning.

Jag hade bett honom fortsätta för min skull, men nu när jag fått mitt så hade han tydligen kommit igång igen. Aningen avdomnad efter det kraftiga orgasmen så låg jag mer passiv och bara lät honom använda mig för sin egen njutning. Och det verkade verkligen som om han njöt. Han klämde och kände på mig, mest mina bröst. Han pussade och sög på dem. Hela tiden med kuken glidandes in och ut i min spermafyllda fitta.

Det tog inte lång tid innan min kropp vakande till liv igen. Stimulansen från händer, mun och kuk fick igång mig igen och plötsligt ville jag också ha mer. Jag puttade bort honom från mig och väste åt honom att sätta sig upp i soffan. Jag drog av mig trosorna och morgonrocken som hängde löst över mina axlar samtidigt som jag satte mig gränsle i hans knä. Robin protesterade inte när jag lade morgonrocken över hans ansikte för att dölja för mig själv vem det var som snart skulle penetrera mig igen.

Han tog tag om mina höfter och stötte uppåt med sina egna för att så snabbt som möjligt komma in i mig igen. Jag kände hur våra gemensamma safter rann ur mig när jag tog tag om hans lem och ledde den på plats. Sedan sjönk jag ner och lät mig fyllas av honom igen. Han grymtade under tyget och klämde hårt på mina skinkor som han hade i ett fast grepp. Jag slöt mina ögon, satte händerna på soffans ryggstöd och började rida. Det faktum att Robin inte fick se mig hindrade inte att han använde sina händer. Lika nyfiket som tidigare utforskade han min kropp med smekande och klämmande händer. Han smekte mina lår, höfter och rumpa. Klämde på mina skinkor. Smekte magen och upp på brösten. Klämde på dem och nöp i de styva bröstvårtorna.

Ännu en orgasm började byggas upp i mig. Mina höfter började röra sig mer okontrollerat, när jag steg för steg tappade kontrollen över min kropp. Till slut nådde jag klimax och satt skakandes med den stora kuken djupt inne i mig och gnuggandes av mitt underliv mot hans. När jag långsamt kom till sans kände jag Robins desperata rörelser under mig och snart stönade han ut sin andra orgasm. Han höll ett bröst i vardera hand och kramade dem hårt när han sprutade i mig igen. Fyllde sin moster med mer säd.

Vi hämtade båda två andan en liten stund. Jag kände hur ståndet långsamt slaknade inne i mig. I soffan där jag för en kort stund legat ner syntes en stor blöt fläck och jag tänkte att det var tur att vi hade en skinnsoffa. Efter att jag fått utlopp för min kåthet och blivit ordentligt tillfredsställd så klarnade mina tankar och det dåliga samvetet återkom.

Jag gled av Robin och samlade ihop mina kläder i famnen. Med sperman rinnandes nerför låren gick jag till badrummet. I badrumsspegeln mötte jag en nyknullad och tillfredsställd tjej. Jag skakade på huvudet åt mig själv, och samtidigt som jag förbannade mig själv kunde jag inte låta bli att le. Under de senaste dagarna, med kulmen den kvällen, hade jag haft det mest spännande och sköna sex i mitt liv.

Efter att vi båda två hade duschat och gjort oss iordning för natten, så kunde vi till slut ha det allvarliga samtal som jag hade bestämt mig för att ha från början. Robin förstod mycket väl att det vi gjort var fel och att den vecka vi varit med om aldrig kunde ske igen. Jag fick också bekräftat det jag misstänkt att jag hade tagit hans oskuld. Han avfärdade mina ursäkter och var oändligt glad och nöjd med att ha fått ligga med en tjej. Han öppnade upp sig och berättade om hur hans blyghet och osäkerhet hade hindrat honom tidigare. Trots att han haft chansen hade han fegat ur med en tjej som visat intresse för honom. En tjej som han visste hade mer erfarenhet, och av rädsla för att misslyckas och göra fel hade han dragit sig undan.

Nu kände han sig dock stärkt i sitt självförtroende. Speciellt efter att jag med rodnande kinder hade berömt honom, och sagt att hans tillgångar var mer än tillräckliga för att tillfredsställa vilken tjej som helst. Jag ville inte säga rakt ut att hans kuk var stor och skön, men vi förstod båda vad jag menade.

Med värme i bröstet och lättnad över att ha pratat ut somnade jag gott. Det faktum att jag för första gången på ett tag kände mig riktigt sexuellt tillfredsställd hjälpte så klart också till att somna in.

Jag vaknade upp sista dagen under Robins besök utvilad och tillfreds. Efter en god frukost i lugn och ro, Robin låg fortfarande och sov, så borstade jag tänderna och sminkade mig. Min lägenhetskompis hade knappt varit hemma den veckan, och tack och lov för det. Vi hade förvisso en väldigt öppen och ärlig relation, där vi delade det mesta med varandra inklusive allt vi gjorde med killarna som kom och gick i våra liv. Men just det här med Robin kände jag var över gränsen, och hade hon varit hemma hade jag fått svårt att förklara ljuden från mitt sovrum. Jag visste att hon hade fått ihop det med en kille, och hon brukade alltid kära ner sig totalt, hänge sig fullt ut i ett par veckor eller så, men sedan gick det över lika snabbt och så var hon tillbaka med mig igen.

Tillbaka i mitt sovrum så stannade jag upp innanför dörren. Robin sov fortfarande och hade sparkat av sig täcket. Hans kalsonger såg ut som ett mindre tält, helt utspänt av ett stort morgonstånd. Det vattnades i munnen på mig, och det kittlade till i fittan. Vi hade egentligen kvällen innan rett ut alltid och varit överens om att inget mer sexuellt fick ske mellan oss. Men en tanke slog snabbt rot i min galna, perversa hjärna. Jag hade initierad honom i den sexuella världen, lärt honom de grundläggande dragen genom att låta honom prova sig fram. Lärdomar han, och de tjejer han skulle träffa, skulle få stor nytta av. Tanken som slog mig var att han dock inte fått prova på att bli avsugen. Det var ju viktigt att man kunde hantera sig själv i de lägena också.

Sagt och gjort, innan jag kunde hindra mig själv, så satt jag på knä i sängen och lade en hand på den stora bulan. Kuken var så hård att den nästan tycktes vibrera under min hand. Inte utan besvär lyckades jag bända fram den från sin fångenskap och dra ner kalsongerna tillräckligt så att den och pungen blottades. Robin rörde lite oroligt på sig men verkade sova vidare. Det var första gången som jag på nära håll kunde betrakta hans paket, och det var verkligen en ståtlig och sexig kuk. Ett grovt markerat ollon och en pulserande tjock blodåder som slingrade sig på ovansidan av ett grovt och långt skaft. Den signalerade styrka, manlighet och dominans på något sätt. Så olikt pojken som bar den. Jag kunde bara kapitulera för dess makt över mig.

Jag slickade mig om munnen samtidigt som jag tog tag om skaftet och gav det en mjuk smekning. Robin mumlade och rörde på sig mer. Långsamt började jag runka kuken och en droppe försats rann ur ollonet.
”Vad….?”, mumlade han sömnigt när han långsamt vaknade.
Utan att svara böjde jag mig fram och tog kuken i munnen. Mina läppar omslöt ollonet och jag lät min tunga smeka den lena ytan i en cirklade rörelse.
”Aaahhh”, stönade Robin dovt och stötte sin höfter uppåt.
”Ligg still”, mumlade jag instruerande med kuken i munnen.

Med tungan mot strängen på undersidan så sög jag girigt och smaken av hans flödande försats fyllde min mun. Inte gott, men inte helt oangenämt. En salt smak av man och sex. En smak som fick min fitta att fuktas.

Med en hand om roten, munnen runt toppen och tungan lekandes på ollonet så gav jag den stora kuken så intensiv stimulans som jag bara kunde. Robin vred sig oroligt och grymtade belåtet. Jag var fast besluten att låta hans livs första avsugning bli en av de bästa han någonsin skulle få. Eller åtminstone bättre är vad hans jämnåriga små oerfarna snärtor skulle kunna förmå.

Det började rycka oroligt i ståndet och Robin väste till. Man jag var inte klar. Ville dra ut på det lite till. Så jag släppte taget. Roat såg jag hur kuken guppade upp och ner snett upp mot taket över hans mage. En vit droppe sperma visade sig i ollonets öppning, och innan den hann droppa ner så slickade jag försiktigt upp den. Den fräscha, sötaktiga smaken var inte obekant för mig, och jag hade inga problem att svälja den.

Pungen, med två stora markerade pungkulor, hängde tung under kuken även om den dragit ihop sig något inför den stundande orgasmen.
”Sluta inte”, stönade Robin. ”Så nära… bara lite till… snälla!”, bad han.
Som svar lekte jag lite med kulorna, försiktigt rullande dem i mina fingrar. Rispandes med naglarna i mellangården upp under pungen. Oavsett vad jag gjorde så insåg jag att det roliga skulle ta slut snart. Den sprängfyllda kuken bultade av förväntan när jag tog tag om den igen. Ett nöjt stön från Robin hördes, och jag runkade honom med ett lätt grepp om kukskaftet.

Återigen tog jag min systersons kuk i munnen. Runkandes och sugandes på det hårda ståndet nu lite mer mjukt och försiktigt. Med min andra hand smekte jag pungen lite lätt. Jag släppte kuken med munnen för att vila käkarna och tungan en stund och drog mig tillbaka för att återigen betrakta kuken i min hand. I stället drog jag en par längre runktag och det var allt som behövdes. Som flytande lava rann plötsligt en ström vit säd ur ollonet och ner längs kuken och på min hand. Innan jag hann få in kuken i munnen igen hade ett stort sprut skjutit ur den och landat på Robins mage. Resterande sprut fyllde min mun med den varma vätskan. Ryckandes tömdes min systersons sin säd i min mun och jag svalde allt han hade att ge mig.
En bra stund efter att han sprutat klart slickade och sög jag på den fortfarande hårda kuken. Några droppar sperma som undsluppit min mun togs om hand av min tunga. Robin drog tunga andetag och gjorde ifrån sig belåtna läten. Det fanns inte tid kvar eftersom vi skulle hinna till bussen. Och tur var nog det. För trots att jag bara hade planerat att ge honom en avsugning så var det otroligt lockande att klä av sig alla kläder och krypa ner i sängen och njuta av den där kuken några rundor till.

Som för att ge mig själv tillräcklig motivation att lämna sängen, så gav jag mig själv tillåtelse att senare samma kväll ta mig in till stan och gå på något av staden uteställen istället för studentpubar och studentfester. Jag skulle hitta en man i 25 till 35 årsåldern, lagom gammal för att veta vad som krävs, men ändå tillräckligt potent för tillfredsställa en krävande tjej flera gånger om. Kanske till och med med en övernattning om det funkade bra och fortsätta dagen efter.

Nu många, många år senare har jag stora barn, och Robin har en liten flicka i 3-årsåldern. Vi träffas väldigt sällan, och då bara korta stunder av olika skäl. Men de gånger vi träffas kan jag kan aldrig låta bli att tänka på vad vi gjorde den där galna veckan i min lägenhet i min ungdoms kåta dagar.

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ronneby

En riktigt trevlig serie.

28/3 kl. 23:54

#1

MalmöLars

Härlig serie, underbart skrivet

28/3 kl. 22:09