Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/6, 2015 kl. 13:44, av Mr_Solen

En pappas dröm

Lasse hade sett sin dotter växa upp och bli en kvinna. Som ensamstående hade det inte alltid vart lätt. Naturismen har alltid funnits och nu när Åsa åter ville näcka förstärktes banden mellan dem. Dessa band leder dem till nya njutningar.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

60 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#13

DG

Underbar nivell
Hoppas det finns eller kommer en fortsättning

27/3 kl. 08:51

#12

Ronneby

WOW vilken otroligt underbar novell!

30/11, 2023 kl. 02:10

#11

nudist56

Underbar novell:)

12/2, 2022 kl. 07:36

#10

Nightcare

Det är en oerhört kittlande fantasi. Och väl berättad, fast med ett och annat slarvfel.
Det här är ett forum för sexuella fantasier. Fantasier som måste få tänja på gränserna. Även de lagliga gränserna. Men det betyder inte att man ska göra det i verkligheten. Eller att man propagerar för att göra det i verkligheten.
Det finns klara biologiska orsaker till att vi inte ska ägna oss åt incest. Men låt oss för guds skull kunna fantisera om det, utan att riskera att inspirera några knäppskallar.

12/7, 2020 kl. 23:27

#9

Mr_Solen

För att vara tydligt. Lagens råmärken om vad man får eller inte får göra skall alla oavsett förhålla sig till. Men som sagt i det skrivna ordets värld finns utrymme för skildringar som alltså inte är OK att utföra "IRL" . jag hoppas verkligen att alla är med på det.

Solen

15/2, 2020 kl. 09:52

#8

jagkommer

Den tanken är lika hemsk, det gör ingen skillnad , om det är far eller mor, syster eller bror. om det sen är er fantasi så funkar det . så länge det inte går till handling, vad staten har med saken att göra hoppas jag att ni vet och förstår. också förälder till vuxna barn av båda könen, vad det nu har för betydelse.

10/2, 2020 kl. 17:49

#7

Mr_Solen

Alla är vi överens om att att i novellernas värld kan man tänja på gränserna. Sen vad vuxna människor gör är deras ensak, så länge ingen far illa.

Tack Huldran för din förklarande kommentar.

Solen

8/2, 2020 kl. 10:56

#6

Huldran

"Bara en dröm, annars hemska tanke", skriver någon.

Jaha? Om vi vänder på situationen, mamma och ung vuxen son då? Alltså, bara en tanke. Är den lika "hemsk" då? Där VI tar ansvaret för varandra, alltså inte Staten.

Tack, Solen för din novell. Jag finner den inte hemsk, i stället "inspirerande" och jag är mor med unga vuxna av bägge könen. //Huldran.

5/2, 2020 kl. 23:15

#5

jagkommer

Hoppas det bara är en dröm, annars hemska tanke.

3/2, 2020 kl. 22:26

#4

Eson66

Härlig läsning!

17/6, 2019 kl. 22:25

Läs in fler