Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/10, 2020 kl. 23:39, av RuterEss

Jag fyller snart 17 ...

Del 1 av 2 i serien Jag fyller snart 17 ...

Under de mörka ögonbrynen och de långa fransarna glittrade de vackraste gröna ögon jag någonsin hade sett. I näsan hade hon en liten ring, sådär i mitten ni vet, med en låskula. Munnen log mot mig. Jag kunde inte sluta stirra.

Hej!

Sabina heter jag. Jag är en alldeles vanlig tjej på 18 år och några månader. Jag har halvlångt blont hår, och blå ögon. Jag är inte trådsmal och inte kurvig. Jag är lagom. Jag trivs med lagom.

Själva berättelsen utspelar sig för snart två år sedan då mitt liv tog en helt oväntad vändning. Men en del saker, som spelar roll för berättelsen, hände innan dess och jag skall dra helt kort vad det handlade om.

För tre år sedan var jag med min familj, dvs min mamma, min styvpappa och min halvbror, på husvagnssemester på västkusten. Jag hade precis fyllt 15 den våren, livet lekte ... och ALLT skulle förändras.

 

Där, på campingen blev jag, av en händelse, vittne till hur ett medelålders par hade sex. Nu är det ju inte så att sex var något nytt begrepp i sig. Det snackades ju på raster och hemma hos kompisar när vuxna inte hörde. Vem som var oskuld, vem som inte var det, vem som gjort det och med vem, och vem som ljög om det. Och vi googlade givetvis fram ett och annat porr-klipp på någons mobil i mörkret under täcket. Och ja, jag hade börjat leka med mig själv ... sedan länge. Men det där var på riktigt. Det är väl få som får se något sådant på riktigt, annat än av misstag. Ett par, i mina ögon gamla människor, så heta och varma med varandra. Det föreföll så annorlunda. Jag menar, mamma och pappa tog ju knappt i varandra om någon såg på.

Jag blev nyfiken och började spionera på paret. Sen tog jag mig för att medvetet kåta upp "gubben" och tittade sen på genom deras vagns fönster när han tog sin kvinna bakifrån, samtidigt som jag onanerade. Ögonblicket då hon såg mig och hennes ögon mötte mina är något jag aldrig kommer glömma. Jag gick till och med så långt att jag rakade av nästan allt hår där nere (hade fram till dess bara putsat bikinilinjen) och bad honom ta mig, bli min förste, något han vänligt men bestämt avböjde. Och tur var väl det. Det var INTE det smartaste jag gjort i livet så här långt.

 

Efteråt gick jag och grubblade, mådde skitdåligt, tyckte allt var pest och ångesten över mitt tilltag gjorde att jag, kort efter att vi kommit hem, berättade för mamma allt vad jag hade gjort. Utelämnade ingenting. Hon blev pissesur över att jag bjudit ut mig till honom som jag gjort.

- Du är ju FÖR FAAN bara FEMTON. Du ska väl FÖR I HELVETE inte börja ragga på GAMLA GUBBAR, gormade hon.

Det kom ytterligare några svavelosande haranger, men efter en stund lugnade hon sig lite, kramade om mig och frågade hur jag mådde. Jag sa som det var, att det inte var alltför prima, att jag ju visste att det var dumt gjort, men att det värsta var hur jag kände inom mig nu - det där suget jag måste stilla - hela tiden - och skammen över det.

- Hmmmm. Nu börjas det. Ligger du med någon nu? Om du gör det måste du se till att skydda dig.
- Jaaa, jag vet. Och näää, det finns ingen.
- Så du sköter ... det ... själv?
- MmHmm.

Jag stirrade stint ner i golvet och skämdes. men mamma smekte mig över håret och sa ...

- Det är inget att skämmas för gumman ... absolut ingenting.

 

Jag tyckte det var så pinsamt ... och samtidigt var jag så glad. Glad att hon pratade med mig, att jag kunde prata med henne. Att hon förstod. En kväll, inte så lång tid efter det, låg ett presentpaket på min kudde. På paketet satt en lapp

"Om du tröttnar på att använda fingrarna. Kram / Mamma".

Jag gick ut i vardagsrummet där mamma satt.

- Mamma. Vad är det här?
- Öppna får du se, sa hon med ett lurigt leende.

Jag rev upp papperet. Innanför det var en färgglad kartong och i den låg en dildo. Röd, blank och ådrig. Jag tyckte den såg så stor ut i mina händer, men det stod faktiskt "Medium" på förpackningen.

- Är den här till mig?
- Japp.
- Men ...

Jag hittade liksom inga ord. Mamma fortsatte ...

- Du har ju upptäckt hur skönt det är, eller hur?
- Mmm.
- Och jag vill verkligen att du skall förstå att det inte är något att skämmas för. Bara så du vet så har jag köpt en till mig själv också ...
- Mamma?!?
- ... att ha om pappa inte är hemma och jag blir sugen. Den är blå, så vi inte blandar ihop dom ...
- Åååhh, men ...
- ... och om du inte vill använda den som det är tänkt så kan du alltid träna på att rulla på en kondom på den. Vi tjejer måste kunna ta hand om oss själva ... på alla sätt. Och du. Det står en flaska glidmedel i badrumsskåpet. Snåla inte.

Hon log varmt mot mig. Jag stod som handfallen. Kände mig både totalt överkörd OCH oerhört älskad på en och samma gång.

 

Senare den kvällen ringde pappa och berättade att sista flyget, som han skulle åkt med, var inställt på grund av dimma. Han skulle bli tvungen att övernatta där. Mamma beklagade, tyckte det var trist, hon som hade väntat men "då kunde hon ju gå och lägga sig nu då". Snabbt gjorde hon sig i ordning för natten, hojtade "God natt!" i korridoren och stängde dörren till hennes och pappas sovrum. När jag lite senare passerade deras dörr hördes låga suckar och stön där inifrån. "Du kunde inte vänta va?" muttrade jag samtidigt som mina tankar gick till den röda tingesten som nu låg i mitt sängbord. "Skulle jag ... ?"

 

Ett och ett halvt år senare frågade mamma fortfarande om jag träffade någon kille. Jag sa som det var, att jag inte hade någon. Att jag hade varit på väg att ligga med en kille på en gymnasiefest, bara för att få det överstökat, men att det hade gått för honom innan vi ens hunnit börja på allvar, och att han inte ville mer efter det. Att jag egentligen inte kände något för de killar som var jämnåriga med mig och att det var riktiga män som fick mitt hjärta att slå snabbare.

- Gumman, sa hon medlidsamt. Det måste vara jobbigt. För de enda vuxna män som kan vara intresserade av dig just nu är väl egentligen inget att ha, eller hur?

Jag höll med. De enda som visat intresse var de som verkade lite "slemmiga". Jag slog uppgivet ut med armarna.

- Men va faaan ska jag göra då.
- Lugn. Det blir snart män av pojkarna du har omkring dig. Vänta ska du se.

Jag nickade. Jag visste ju att hon hade rätt. Det var bara att vänta och hoppas.

- Under tiden har du ju din "lekkamrat". För den har du väl kvar?  Och använder? Jag tycker glidmedlet går åt fort i alla fall.

Jag nickade igen, för det gjorde jag ... varje gång suget blev för svårt att uthärda. Och det var ofta ... väldigt ofta.

 

Tiden gick och det blev november, den i särklass osexigaste månaden på hela året. Det är blött och kallt och mörkt. Vädret är grått, naturen är grå och kläderna är också grå - och INGENTING hjälper mot den fuktiga kylan. Jag vill minnas att det här var precis i början på månaden. Mamma ringde och bad mig handla lite mjölk och műsli på väg hem från skolan. ICA låg inte långt från där vi bodde så jag hoppade av min buss en hållplats tidigare och jag sprang in för att handla. Snabbt rev jag åt mig det jag skulle ha och gick till kassan samtidigt som jag messade mamma hur mycket hon skulle swisha.

När jag kom till kassan var det bara en tjej före mig. Och nu var det en sån där situation som jag tror alla känner igen. Man står i en kö och väntar. Vad gör man? Jo, man tittar på det som rör sig, på folk, hur dom är klädda, vad dom handlar. Hon som stod framför mig var klädd som alla andra i nån lång gråbrun jacka, en halsduk virad flera varv runt halsen och på nederdelen hade hon vad jag tror var ett par tighta träningsbyxor. Jag såg  bara bakhuvudet med det halvlånga, lite rufsiga håret som var mörkbrunt med djupt rödaktiga slingor. När hon lagt upp alla varor på bandet vände hon sig lite mot kassörskan. Jag kunde ana en liten nätt nästipp och hennes ögonfransar.

"Dom måste vara riktigt långa för att synas i den vinkeln", tänkte jag. Hon betalade och gick till den bortre änden av bandet för att packa ner sina varor. När hon fått ner allt i kassen såg hon upp och rakt på mig. Under de mörka ögonbrynen och de långa fransarna glittrade de vackraste gröna ögon jag någonsin hade sett. I näsan hade hon en liten ring, sådär i mitten ni vet, med en låskula. Munnen log mot mig. Jag kunde inte sluta stirra, och jag vet inte hur lång tid som hade gått när kassörskan tyckte att jag borde skynda på, för det hade blivit lite kö bakom mig.

- Hmhrmm. Det blir 43 kronor, sa hon.

Jag vaknade ur min dröm och betalade. På väg mot dörren såg jag att tjejen dröjt sig kvar. Det verkade som hon väntade på mig.

- Hej! sa hon.
- Ehh hej.
- Är du ok?
- Eehmm, jaaa?
- Du verkade lite borta där ett ögonblick. Men du. Jag måste fråga. Har vi träffats förut?
- Näää, det tror jag inte. Det hade jag kommit ihåg.

Det där sista bara flög ur mig utan att jag tänkte mig för. Hon log brett.

- Är du säker? Du kanske har varit på gymmet där jag jobbar.
- Vilket då?
- Det som ligger här, i andra änden på köpcentret.
- Jaaa, jooo, men det är ett tag sedan jag gick dit. Jag betalar bara avgiften just nu.

Jag rodnade. Det var inte bara det att det var skämmigt att inte träna. Det var något annat också. Något som fick hjärtat att slå lite snabbare, Jag förstod bara inte varför. Tjejen pratade på.

- Haha, du och många andra. Hur tror du annars att alla dessa gym får runt det. Det bästa är ju om en massa folk betalar utan att slita på grejerna. Men kom dit nån gång vet ja'. Dom har precis fått in några nya maskiner. Jag är PT där, så jag kan visa dig runt. Gör du något imorgon kväll? Du kan väl titta förbi.

Vad hon var intensiv! Hon tog ett lätt tag om min överarm. Jag tänkte svara att jag inte kunde, vilket hade varit en lögn, men sa istället ....

- Visst, men tidigast halv sju.
- Perfekt. Jag har inget bokat efter sex, så jag har tagit kvällen ledig för att hinna träna lite själv.
- Men får du inte träning när du jobbar då?
- Näää, man står mest och talar om hur andra skall göra och peppar dom.
- Okej ... men då ses vi imorgon då.
- Toppen!

Hon klämde lite hårdare om min arm samtidigt som hon log mot mig och sa ...

- Då ses vi. Halv sju. Fråga efter Cissi!

Det sista ropade hon över axeln när hon försvann ut genom dörren.

- Sabina! ropade jag tillbaka.

Vad hade jag gjort? Varför gick jag med på det här? Och varför slog mitt hjärta så hårt? Jag kunde höra min egen puls i öronen när jag började gå hemåt.

 

När jag kom hem var mamma redan där. Jag hörde hur hon stökade i köket.

- Älskling! Kom du ihåg att handla!? ropade hon.
- Mmmmm.
- Va sa du?
- Jaaa!
- Vad bra! Kom hit nu. Maten är klar.
- Okej. Ska vi inte vänta på pappa och brorsan?
- Näää. Dom skulle ta något på "Donken" på vägen hem från träningen.

 

Det var inte utan att jag avundades brorsan. Pappa och han hade samma intressen och tränade ofta ihop. Mamma tränade visserligen också, men bara såna där gruppträningspass. Hon gillade inte alls styrketräning. Själv avskydde jag att träna i grupp, så det var på löpbanden och bland maskinerna jag höll till. Men nu hade jag inte varit där på nära ett halvår. Förut hade jag ju hängt där med mina tjejkompisar, mest för att kolla på killarna, men det var inte lika spännande längre. "Det skulle kanske vara bra att ha någon att träna med på riktigt" tänkte jag samtidigt som jag satte mig till bords. Jag satt och petade i maten samtidigt som jag begrundade det som hänt i affären. Mamma märkte min tystnad och frågade.

- Gumman? Hur är det?
- Ääh, det är inget.
- Mår du inte bra?
- Joodå.
- Nåt med skolan?
- Nä.
- Nån kille?

Hon log.

- Näää, men ge dig. Jag är okej.
- Jaja, jag vill bara veta. Du kan alltid prata med mig, det vet du.

Jag satt tyst ett ögonblick.

- Är det okej om jag drar till gymmet efter maten imorgon? Jag menar, vi har väl inget planerat eller så?
- Gymmet? Ja, men det är väl bra. Låt det inte bli för sent bara.
- Näädå. Det tar väl nån timme bara. Jag är hemma runt åtta, halv nio.

 

Efter maten och läxorna satt jag och hängde på rummet. Det var väl i princip dags att lägga sig när det slog mig att jag inte hade packat gymväskan. Var hade jag ställt den. Till slut hittade jag den, längst in under sängen. Kläderna som låg i var rena men galet skrynkliga, så jag fick försöka hitta några andra. Valet föll på en grå sport-bh, ett tight linne i svart och ett par mellangrå knälånga tights. Jag slängde i ett par vita stringtrosor också, att byta om till efter träningen. Så, packat och klart. Dags att sova. Jag gick och lade mig, men hade väldigt svårt att komma till ro. Låg och vred och vände mig, med en konstant känsla av fjärilar i magen, och när jag äntligen somnade var det sista jag tänkte på Cissis fantastiska gröna ögon

 

Från den ena dagen till den andra ändrades min ovilja att träna till en näst intill sprudlande iver. Dagen sniglade sig fram, och när det äntligen ringde ut så sprang jag till bussen, sprang från bussen och hem, kastade in maten och sprang upp till gymmet. Väl inne kunde jag konstatera att det var rätt mycket folk. Jag hatar när det är mycket folk. Jag var på väg att vända i dörren när jag hörde en röst.

- Sabina!!!

Jag sträckte på mig för att se.

- Här borta!!!

Där var hon. Hon stod och vevade med armarna över huvudet en bit in i lokalen.

- Kom hit!!!

Jag sparkade av mig skorna vid skostället och gick bort mot henne. Hon log brett när jag kom närmare.

- Du ser varm ut. Har du sprungit hit?
- Jaa ... jooo ...

Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara.

- ... vad mycket folk det är!

Jag förbannade mig själv att jag inte kom på något bättre att säga.

- Lugn. Dom flesta ska in på grupp-passet som börjar om 15 minuter. Dom kommer vara borta lagom till du bytt om.

Jag började vända mig för att gå mot damernas omklädningsrum.

- Nej nej! Kom här! Vi tar personalens. Där är mindre trafik. Det finns ju duschar där också ... och bastu.

Jag följde henne bort genom den stora lokalen till en anonym dörr märkt "PERSONAL" på en liten skylt.

- Men ... får jag gå in här?
- Jaja, det är lugnt. Du är med mig.

Vi gick in. Även här fanns en dam- och en herravdelning. En tjej var precis på väg ut från damernas när vi klev in.

- Hej Cissi! Är du kvar än?
- Hej Mia! Ja. Jag ska ha en liten genomgång med Sabina här.

Mia tittade lurigt på mig.

- Genomgång? Är det så det kallas nu?
- Nu var du taskig Mia. Det är faktiskt så det är.

Cissi flinade.

- Okej, okej. Ha det så trevligt.

Mia skrattade och gick ut.

- Vad var det där om? frågade jag.
- Inget att bry sig om. Vi kan snacka om det senare ... om det alls blir nödvändigt. Skynda dig och byt om nu så vi kommer igång.

 

Jag satte igång att hänga av mig ytterkläderna och kränga tröjan över huvudet. När det kom till jeansen tvekade jag plötsligt. Jag menar, jag var ju på damernas så det var väl ingen fara att klä av sig. Ändå kände jag mig blyg inför Cissi. Jag tror att hon kände det på sig, för hon satte sig ner på bänken och tittade ner i golvet. Jeansen åkte av och nu var det dags för bh:n. Jag knäppte upp i ryggen och lät den glida ner över armarna. När jag vände mig om för att hänga den ifrån mig såg jag, i en spegel, hur Cissi stirrade på mig, där jag stod endast iklädd ett par svarta stringtrosor. Jag blev först förvånad men inte alls rädd eller kränkt. Det var något i blicken som jag inte riktigt kunde tolka. Jag skyndade mig dock att komma i träningskläderna.

- Ska vi gå då? sa jag.
- Japp.

Cissi ställde sig upp, tryckte på någon sorts strömbrytare och ledde sen vägen ut igen.

 

När vi kom ut i gymmet igen var lokalen nästan folktom. Vi värmde upp på varsitt löpband i tio minuter och sen började rundturen. De nya maskinerna var verkligen bra. Det var enkelt att göra rätt och Cissi behövde inte instruera så mycket. Till sist utbrast hon ...

- Ibland är det lång kö till dom här. Då måste man kunna köra något annat. Får jag se hur du gör när du använder drag-maskinerna.

Vi gick bort till en maskin där man lyfte vikterna genom att med båda armarna dra en lina snett neråt framför sig i ett rakt handtag.

- Har du kört den här förut?

Jag skakade på huvudet.

Cissi ställde sig att visa. Men jag får erkänna att jag inte tittade så mycket på hur hon gjorde. Jag var mera fascinerad av henne, hennes kropp. Den var verkligen perfekt. Jag anade att hon hade relativt stora bröst, men att dom nu var inklämda i en sport-bh innanför det löst hängande linnet. Axlarna var breda, som på en kille, och vältränade. Men det bästa av allt var rumpan. Den var perfekt. Jag fick kämpa ned en impuls att sträcka fram handen och känna på den. Jag väcktes ur mina tankar av hennes röst.

- Nu är det din tur.

Jag ställde mig tillrätta och började.

- Nej nej nej nej nej! Du kommer att skada dig!

Hon ställde sig bakom mig.

- Stå med fötterna mer isär, i jämnbredd med axlarna.

Hon sparkade lätt på mina fötter så jag skulle flytta dom ut åt sidorna.

- Och så lätt böjda knän.

Hon använde sitt knä i mina knäveck för att markera.

- Sen böjer du dig lätt framåt och svankar.

Hon stod nu tätt bakom mig. Så tätt att hennes höftben nuddade min rumpa. Så tog hon tag med ena handen om min höft och satte den andra i min korsrygg.

- Svanka mera.

Hon tryckte till lätt. Jag svankade mera. Hon flyttade handen från min rygg till den lediga höften. Hennes beröring var lätt men ändå bestämd. Jag kände hennes kroppsvärme genom de tunna tygerna och min kropp reagerade omedelbart. Jag kände hur det sög till långt där nere, benen blev svaga, pulsen dånade i mina öron och jag "tappade" huvudet framåt med ett lätt stön.

- Du, jag tror det räcker för idag. Du verkar helt slut ju. Gå in i omklädningsrummet så fixar jag något att dricka.

Hon strök mig lätt över ryggen innan hon gick.

 

Väl inne på damernas satte jag mig ner med ansiktet i händerna. Vad var det som hände? Pulsen rusade och jag kände hur det bultade mellan benen. Var jag kåt? Min reaktion hade överrumplat mig fullständigt. Visst hade jag hånglat på skoj med mina tjejkompisar ett par gånger, men då hade jag aldrig känt på det här viset. De snurrande tankarna avbröts av att Cissi kom in.

- Här. Drick.

Hon räckte mig en flaska sportdryck. Jag tog den och svepte i mig nästan halva i ett drag.

- Känns det bättre? Du verkade lite slak. Vad var det som hände?

Jag ruskade på huvudet.

- Jag vet inte. men det känns bättre nu.
- Bra. Av med kläderna nu så du inte blir förkyld. En dusch och sen bastu. Den har nog hunnit bli varm nu.

 

Jag lydde henne och började kavla av mig det tighta kläderna. Kunde inte låta bli att kasta lite nyfikna blickar på henne. Hon verkade inte ha några problem att klä av sig naken inför någon annan. Hon stod med ryggen snett emot mig, så jag såg inte såg mycket, men en sak var säker ... jag hade haft rätt om hennes bröst. Stora, inte jätte, men stora, fasta och uppnosiga. Så svepte hon handduken om sig och vände sig om.

- Det ska bli skönt att spola av sig, sa hon och gick mot duscharna.

Jag följde efter en bit bakom och valde sen den av de två lediga duscharna som var längst ifrån henne, fortfarande lite blyg att visa upp mig för henne. Vi tvålade in oss snabbt och sköljde av oss under tystnad. Hon blev klar lite före mig.

- Jag hoppar in i bastun. Du kommer väl sen?
- Jag vet inte. Klockan är ...
- Du behöver inte sitta länge. Bara så du blir lite genomvärmd.
- Okej. Kommer strax då.

Jag vred ur håret, svepte handduken om mig och gick in i det lilla rummet. Hade jag vetat vad som väntade hade jag nog inte vågat gå in, och det hade varit min förlust. Cissi satt på den översta laven, lutad mot kortsidesväggen, med ena foten uppe och andra foten på laven nedanför ... och helt naken. Handduken hade hon under sig. När mina ögon vant sig vid halvdunklet såg jag att hon var piercad på fler ställen än i näsan. En stav genom vardera bröstvårtan, en vid naveln och även någonting som glimmade vid toppen av springan. Jag satte mig på den nedre avsatsen, på behörigt avstånd från henne. Hon satt med ögonen slutna. Eller det var vad jag trodde. Jag hoppade till när hon började prata.

- Spänn av. Annars gör det ingen nytta. Sätt dig som jag och låt värmen nå huden ordentligt. Och av med handduken.

Jag gjorde som hon sa, tog av handduken, lutade mig mot andra väggen och blundade. Min puls skenade, men avtog när jag blev mer uppvärmd och avslappnad. Försiktigt öppnade jag ena ögat, bara för att möta hennes blick.

- Vax eller hyvel?
- Vaaa?
- Vax eller hyvel? Det är väl det tjejer snackar om i bastun. Det och killar då förstås. Själv använder jag hyvel. Vax ger i och för sig bättre och mer långvarigt resultat, särskilt om man som jag tar bort alltihop, men det är så meckigt att hålla på med där nere. Du då. Hur gör du? Jag ser ju att du ansar dig.

 

Jag var säkert tomatröd, till och med om öronen. Satt hon och kollade in min fitta? Jag höll instinktivt ihop låren. Samtidigt kände jag hur det pirrade till där nere. Cissi skrattade det där varma skrattet igen, vilket bara fick pirret att öka.

- Men kom igen. Vad använder du?
- Jag använder också hyvel. Men jag har inte gjort det så länge. Började på allvar i somras. Innan dess var det bara bikinilinjen.
- Okej. Träffat pojkvän och han vill att du rakar dig?
- Nej, jag har ingen pojkvän. Har aldrig haft.
- Ahaaa. Oskuld?

Jag tyckte väl att frågorna började bli lite väl närgångna. Samtidigt kändes set ofarligt, och det var skönt att ha någon mer än mamma att prata med, så jag hakade på.

- Ja. Men nej. På sätt och vis.
- Vad då "på sätt och vis"?
- Det är en lång historia. Svårt att förklara.
- Jag har tid.

Cissi avväpnande leende fick mig att släppa all min tvekan.

- Okej. Det var såhär.....

 

Jag berättade i detalj vad som hänt den sommaren, hur jag känt där och då, hur jag känt sen, efterspelet och mammas present. När jag var klar visslade Cissi lågt.

- Då förstår jag hur du menar. Jag skulle nog ändå säga att du fortfarande är oskuld.
- Men dildon då? Jag har ju använt den. Jag är "öppnad" om man säger så.
- Sabina. Du har aldrig varit stängd. Vad lär dom er i skolan nu för tiden?

Hon log ett härligt, brett, kärvänligt leende. Jag kände hur en värme spred sig i kroppen och det var inte bara bastuns förtjänst. Det var något annat. Jag ville vara nära henne, röra vid henne, att hon skulle röra vid mig. Men var det okej? Med en tjej? Klart att det var, i och för sig. Men jag? Var jag "sån"? Mitt inre var i totalt kaos när Cissi reste sig upp.

- Nämen, ska vi ta och lägga ner det här. Jag går och vaskar av mig.

Jag nickade och följde henne ut. Vi duschade under tystnad, och jag kunde inte låta bli att smygtitta på henne när hon tvålade in sig. Hon var verkligen ruskigt snygg.  Det kändes lite förbjudet att se på när hennes händer smekte ut löddret över brösten, mellan benen. Uppehöll sig inte handen lite väl länge där? Fortfarande tysta torkade vi oss och började ta på våra kläder. Jag fick en klump i magen. Nu skulle det snart vara slut. Jag ville inte att det skulle vara så. Skulle jag säga något? Kunde inte hon säga något? Snälla säg något!!! När vi kommit ut i gymmet och var på väg ut genom dörren vände hon sig om.

- Du?
- Ja.

Jag höll andan.

- Jag tycker det här var riktigt trevligt. Har du lust att köra igen?
- Visst.

Mitt hjärta dansade i mitt bröst.

- Vad tror du om lördag vid tiotiden? Det är betydligt mindre folk då.
- Det blir fint.
- Kanoners! Vi ses då.

 

När jag kom hem dök jag direkt ner i tv-soffan bredvid mamma och kramade om henne. Hon satt och tittade på någon dokusåpa som jag tyckte var astråkig, så jag kramade henne en gång till och sa att jag skulle gå och lägga mig. Inne på rummet stängde jag dörren. Och bara stod där. Nu när jag var ensam kom tankarna på Cissi tillbaka, och pirret i underlivet ökade åter i intensitet. Snabbt rev jag av mig byxor och trosor, lade mig på sängen, tog fram dildon, smorde in den och började, näst intill våldsamt, köra den upp i fittan. Jag kom fort ... och hårt.

Efter att ha hämtat andan en stund återkom tankarna. Vad Cissis blotta närvaro, vetskapen att hon fanns, gjorde med mig. Men en tjej? Jag gillade ju killar, eller män då. Ändå kände jag mig så otroligt dragen till henne. Men ... ligga med en tjej? Skulle ... och ville jag det??? Fast jag hade ju å andra sidan aldrig legat med en kille heller. Hade bara gjort ett försök, som slutat i ett riktigt antiklimax. Och den gången var det inte för att jag ville ha just honom. det var för att få det gjort. Sen dess hade det bara varit jag och min dildo. Och det var ju skönt. Jag gillade känslan inne i mig. Men jag gillade Cissi också. Kunde inte sluta tänka på henne. Jag blundade och tänkte på henne, hennes stora, fasta, piercade bröst, den där andra piercingen, lät dildon fortsätta jobba och kom en gång till. Lördagen kunde inte komma fort nog.

 

Resten av veckan sniglade sig fram, men till slut var det äntligen lördag. Jag studsade upp ur sängen klockan sju, åt en stadig frukost och hann chilla lite innan det var dags att sticka till gymmet. Grejerna var redan packade, utvalda med omsorg. Jag ville verkligen se bra ut idag. Jag hade lagt en lätt men tydlig make-up och till och med rakat mig där nere. Fattade inte då vad det var som drev mig. Cissi var ju en människa som jag bara träffat en enda gång, två om man räknar mötet i affären. Jag visste ingenting om henne, inte hur gammal hon var, var hon bodde, vad hon gillade, om hon gillade killar eller tjejer och om hon i så fall gillade mig. Jag visste bara att jag måste få vara i hennes närhet.

 

När jag klev in på gymmet var Cissi redan där, ombytt och klar. Hon stod och pratade med någon när hon fick syn på mig, vinkade glatt och ropade.

- Hej! Kul att du kom! Gå och byt om nu.

Det betydde att jag inte fick byta om med henne då. Lite besviken började jag gå mot damernas, men Cissi ropade ... 

- Nej nej nej!!! Ta "Vip-logen" som sist. Det är olåst. Skynda nu så vi kommer igång.

Lycklig gick jag in på personalens omklädningsrum. Det betydde att jag skulle få en stund med henne i alla fall. Just som jag fått av alla kläder utom trosorna rasslade det till i dörren och hon kom in.

- Hrmhm, skulle bara kolla om bastun var på.

Jag hade instinktivt vänt huvudet mot dörren. Hennes ögon svepte över min kropp och mötte till sist mina. Jag vet att jag log från öra till öra. Hennes ena ögonbryn höjdes lätt, det glittrade till i hennes gröna ögon och hon log tillbaka.

Hon gjorde en imitation av Gunde i "Fångarna på fortet" ...

- Skynda, skynda!!!

... och gick ut igen.

Jag krängde på mig kläderna i en rasande fart. Jag hade valt en outfit som lite liknade hennes. Tighta, knälånga, mörkt blågrå byxor som jag visste fick min rumpa att se riktigt bra ut, en sport-bh i samma färg och ett stort grått linne som om i princip gav full insyn. Jag satte upp håret i en stram hästsvans innan jag gick ut i gymmet. När hon fick se mig blev hon bara stående stilla med lätt öppen mun. I flera sekunder. Mitt hjärta jublade. Det var precis den effekten jag velat ha. Så log hon. Jag log tillbaka. Hon harklade sig.

- Ska vi börja?

Jag nickade.

 

Träningen gick jättebra. Det hade aldrig varit så lätt och kul som nu och leendet ville aldrig lämna mina läppar. Jag kom på mig själv med att medvetet göra fel, bara för att hon skulle visa mig, ta på mig, vilket hon gärna tycktes göra. Jag njöt varje gång hennes varma händer rörde vid min rygg, mina axlar, mina höfter. Någon gång kände jag hur handen dröjde sig kvar lite längre än nödvändigt, gled ner över korsryggen, men aldrig till mer laddade områden. Min kropp reagerade ändå på hennes beröring och pirret mellan benen blev allt mer påtagligt. Jag var tvungen att ta en paus.

- Jag måste på toa, viskade jag till Cissi.

- Visst, jag väntar.

Jag sprang till toaletten. Jag behövde egentligen inte. Men jag måste få en stund att sansa mig. Dessutom behövde jag torka lite mellan benen. Det fick ju inte bli en blöt fläck i grenen..

När jag kom ut från toan sprang jag nästan in i Karin, en av tjejerna i min klass.

- Hej Sabina! Är du här.
- Hej. Jo, jag har börjat igen. Cissi där borta hjälper mig igång.
- Egen PT? Inte illa. Vad kostar det?
- Vet inte. Hon gör det för att hjälpa mig.

Karin såg på mig ett ögonblick under tystnad. Sen sa hon allvarlig....

- Sabina ... Du vet att hon är flata va?

Mitt hjärta slog en volt, men jag höll masken och svarade ...

- Och??? Du, jag måste köra vidare. Vi ses. Hej.
- Hejdå.

Jag försökte gå sansat bort till Cissi, fast jag egentligen ville hoppa, skutta, dansa. Jag trodde att jag lyckades, men när jag kom fram sa hon ...

- Värst vad du ser glad ut. Vad pratade ni om.

- Inget särskilt.

Hon såg forskande på mig en lång stund.

 

Resten av träningen gick i ett töcken. Hjärtat rusade och jag njöt av varje sekund i Cissis närhet. Till slut var vi klara och jag tog täten mot omklädningsrummet. Den här gången var jag inte blyg. Tvärt om ville jag att hon skulle se mig. Kläderna for av i en väldig fart och jag lindade inte handduken om mig när jag gick in i duschen. Cissi kom strax efter.

- Här går det undan, sa hon. Vad är det som har hänt?

- Ingenting. Och massor. Kan inte förklara.

Åter igen den där fundersamma blicken. Jag tvålade noga in mig. Lät händerna dröja vid brösten en stund och även mellan benen. Det var så skönt, och även lite pirrigt eftersom hon kanske såg på. Jag blev ändå klar först så jag fiskade åt mig min handduk.

- Jag går in i bastun.
- Okej. Kommer strax.

 

Inne i bastun satte jag mig på samma plats och på samma sätt som senast. Jag kände mig varm, avspänd och upprymd. Lagom som jag tänkte att Cissi dröjde så kom hon in, satte sig på "sin" plats, blundade och drog en djup suck. Jag tittade på henne, på ansiktet, brösten, skötet. Såg det inte lite svullet ut förresten. De inre blygdläpparna stack fram mer denna gången och ringen, en ungefär likadan som i näsan, syntes tydligare. Sätt hon där och var kåt? Jag log och tog sats, för idag var det jag som skulle bryta tystnaden.

- Gör det inte ont?
- Vaddå?
- Dina piercings. Gör det inte ont att göra. Särskilt den där nere.
- Svårt att säga. Alltså ... alla har olika smärttröskel. Den där nere var inte så farligt som man kan tro. Den sitter ju bara genom kappan. Det brände till, sen var det klart. Värst var bröstvårtorna. Men alla tycker olika.
- Men varför? Den där nere menar jag.
- Jag fick den i present, eller rättare sagt ett presentkort av mitt ex, ungefär en månad innan hon gjorde slut. Jag gjorde den efter hon stack.
- Du ångrar dig inte?
- Näääh. Då var den en markering för början på något nytt. Nu är den en del av mig. Känns rätt coolt faktiskt. Och den rör sig rätt trevligt när man går.

 

Mitt hjärta bultade och min hjärna gick på högvarv. Hennes ex!!! Var hon singel nu??? Jag ville ta nästa steg, men tvekade, lutade huvudet bakåt och låtsades blunda. Kisande såg jag hur hon satt likadant. Hennes högra hand lekte lojt i ljumsken och nuddade ibland vid fittan. Inte utan förvåning märkte jag att jag själv gjorde samma sak. Undrar om hon såg? Log hon inte lite där hon satt? Visst gjorde hon det. Tystnaden varade länge. Det var åter jag som bröt den.

- Hur länge var ni ihop?

- Få se nu. Jag hade fyllt 17 när vi träffades. Vi höll ihop i ungefär 4 år och det är väl 3 år sedan det sprack.

Jag räknade i huvudet. Hon var runt 24-25 år. Kanske var det lite för stor åldersskillnad för att hon ens skulle överväga att vara med mig.

- Och du är ensam nu?

Jag tyckte själv att min fråga var både trevande och lite för uppenbar. Cissi låste fast sin blick i min innan hon svarade.

- Ja ... jag är ensam nu.

Nu kunde jag knappt styra mig. Det bara bubblade i kroppen och jag kände mig yr i huvudet. Jag måste ut och svalka av mig. Jag sprang ut ur bastun med ett ...

- Kommer strax!

Snabbt in i duschen med kranen på iskallt först och sedan varmare. Jag stod med ögonen slutna och vattnet strilande över huvudet, så jag märkte inte att Cissi följt med mig ut.

- Sabina?

Jag snodde runt.

- Hur gammal är du?

Jag fick en klump i magen.Det var den enda frågan jag inte ville ha. Det fick inte falla på min ålder. Skulle jag ljuga? Nej, det var otänkbart. Det skulle ändå komma fram till slut. Det var bara att säga som det var och hoppas på det bästa.

- Jag fyller snart 17.
- ... sa Cecilia Lind, fyllde Cissi på med ett leende samtidigt som hon strök en hårtest från mitt ansikte.
- Vaaa?
- Ähh, det är bara en gammal visa om ett, i världens ögon, olämpligt kärlekspar.
- Åhhh, jag har nog hört den, när jag tänker efter.
- Det har du säkert. Men du, jag tror du fryser. Följ med in igen och värm dig innan vi duschar.

Jag tittade ner. Mina bröstvårtor stod rakt ut. Stenhårda. Jag nickade. Faktiskt frös jag ... också ... så jag följde henne in i värmen igen. Hon satte sig som hon satt förut. När jag var på väg till min tidigare plats sa hon ...

- Nej, kom hit. Sätt dig här. Luta dig mot mig.

Hon flyttade in benet på laven så att det blev en plats mellan hennes ben. Jag satte mig ner och lutade bakhuvudet mot hennes axel. Så satt vi en lång stund. Hud mot hud, hennes bröst mot min rygg, hennes silkeslena lår mot mitt. Det var underbart. Jag vred huvudet och begravde näsan precis under hennes käklinje. Så satt vi tysta. Länge. Till sist sa hon.

- Sabina Sabina Sabina. Vad ska jag göra med dig.
.- Vad du vill, mumlade jag in i hennes hals.

Hon skrockade.

- Jag trodde du gillade killar.
- Det gör jag ... också.
- En del har det förspänt, skrattade hon. Har du någonsin gjort någonting sånt här? Varit med någon?
- Nej.
- Är du säker på att du vill?
- Har aldrig varit mer säker.

Hon satt tyst en stun, som för att tänka efter. Sen sa hon.

- Okej. Vi går ut och duschar och tar det därifrån.

 

Vi gick ut ur bastun, men i stället för att ta varsitt bås följde Cissi med in i mitt. Jag satte på vattnet och vi lät det skölja över oss tills timern stängde av. Bakom mig tog hon lite duschkräm i händerna och började smeka ut den över mina skuldror, ner över ryggen, skinkorna, sen upp igen, ut över axlarna, nerför armarna. Där fattade hon mina händer och lyfte mina armar uppåt för att sedan följa deras undersida neråt längs sidorna och ner över höfterna. Där fortsatte hon framåt över min mage, lät fingrarna följa ljumskarna linje neråt inåt och mötas i mitten, masserade lite, för att sedan sedan söka sig uppåt igen och slutligen nå mina bröst, vars stenhårda bröstvårtor bara skrek efter beröring.

Ett högt stön lämnade mina läppar när hon kupade händerna runt dem, knådade dem. Jag lutade mig bakåt. Kände hennes styva bröstvårtor mot min rygg, hennes höftben mot min rumpa. Jag lät armarna, som jag hållit uppåt, falla bakåt och greppa tag om hennes huvud samtidigt som ännu ett stön lämnade min mun. Cissi viskade i mitt öra.

- Nu är det din tur.

Vi bytte plats. Jag tog duschkräm i händerna och gjorde som hon just visat mig. När jag kom till hennes bröst, klämde om dom, drog lite i piercingarna, spann hon som en katt och lutade bakhuvudet mot min axel och utbrast ...

- Fyfaaan vad jag har saknat det här.

Min högra hand var på väg neråt igen samtidigt som jag med den vänstra slog på vattnet igen för att skölja bort löddret från hennes framsida. Jag kände springan mot högerhandens fingertoppar, satte lite tryck mot den och lät ett finger glida in i henne. Hon var sjöblöt och snabbt fyllde jag på med ett finger till. Jag hann precis börja pulla henne sakta när hon plötsligt, med ett stön, greppade min handled.

- Uuuhhh! Inte här. Det går inte. Det kan komma någon. Om du vill fortsätta så får det bli någon annanstans. Är det någon hemma hos dig.
- Ja. Hela familjen faktiskt. Jag tror inte det funkar.
- Okej. Skulle dina föräldrar låta dig sova över hos mig?
- Jag tror det. Jag menar, jag har sovit hos kompisar förut. Det borde kunna gå.
- Vad ska du säga då?
- Att jag ska sova över hos min nya träningskompis. Tror inte dom är redo för någon annan version. Inte än.
- Okej. Du sticker hem och berättar, eller ber om lov menar jag, så går jag till mitt och fixar lite käk, kanske nån film. Vad sägs?

 

Jag ville skrika ut min glädje. Hjärtat gick i 180. Varför stod vi här och funderade när vi kunde skynda oss, för att sen få vara tillsammans. Vi klädde oss under spänd tystnad. Gav varandra förstulna blickar, ett och annat blygt leende, händer som strök försiktigt längs ryggen, armen, axeln. När vi kom ut på gatan vände hon sig mot mig.

- Okej, ses om en stund då.
- Jag vet ju inte ens var du bor. Jag måste kunna berätta var jag är.
- Ser du höghusen där?

Hon pekade på några höga byggnader på andra sidan köpcentret.

- Första huset, tredje våningen. Slå 1617 på porttelefonen så släpper jag in dig  ...  och du vet vilken dörr det är när du ser den.

Hon böjde sig fram och gav mig en lätt kyss på halsen precis under örat.

 

Med pulsen brännande där hon kysst mig rusade jag hem.

- Hej! Gick det bra att träna? ropade mamma från köket.
- Ja. Jätte. Du ... jag sticker till en kompis och sover över.
- Okeeej. Någon från klassen?
- Nää, ingen från skolan.

Mamma såg forskande på mig, och jag såg frågan innan hon ställde den.

- Nej. Det är inte en kille. Hon heter Cissi och vi har börjat träna ihop.

Hon såg genast lugnare ut. Jag tänkte att "hon skulle bara veta". Snabbt bytte jag om till en vit tight topp och ett par jeans som jag alltid kände mig snygg i, skippade bh:n men behöll stringtrosorna, packade ner ett ombyte kläder, en stor T-shirt att sova i, dildon (man kunde ju aldrig veta) och min tandborste. Så gav jag mig av mot höghusen.

 

Klockan var väl runt fyra när jag kom fram. Det var tur att hennes nummer till porttelefonen var så enkelt, för nu var mitt huvud någon helt annan stans. Det gick tre signaler.

- Hallå?

- Det är jag, Sabina.

- Jag öppnar.

Låset klickade och jag sprang uppför trapporna till 3:e våningen. Vad var det nu hon hade sagt? "När du ser den så vet du". Snabbt kollade jag namnen på dörrarna. Och där var den. "Cecilia Lind". Jag log för mig själv. Det kunde inte vara någon annan. Med bankande hjärta ringde jag på. Steg hördes innanför, låsen rasslade och dörren gick upp.

- Du kom!

Cissi såg både lättad och glad ut. Jag noterade att hon också hade bytt om. Hon hade jeans, precis som jag, och en stor vit herrskjorta, generöst uppknäppt och knuten i midjan. Hon såg fantastisk ut.

- Jag var rädd ett tag att du skulle ångra dig.
- Aldrig i livet.

Hon log brett.

- Kom in, kom in.

Hon öppnade dörren på vid gavel och jag klev in i en trång hall. Cissi tog min jacka och hängde upp den. Plötsligt var vi förlägna inför varandra. Jag tittade ner i golvet, Cissi visste inte vilket ben hon skulle stå på. Till slut harklade hon sig.

- Gå in så länge. Jag håller på att fixa lite tacos. Det är strax klart. Du kan ju välja film om du vill. Det ligger en lista med förslag på soffbordet.

Jag gick in i vardagsrummet. Där fanns en soffa, en fåtölj, ett soffbord, en stor tv på en bänk och några stora gröna växter ståendes på golvet. Man fick känslan av att hon inte tillbringade särskilt mycket tid hemma.
Listan låg på bordet som hon sagt. Jag läste snabbt igenom den. Ingen av titlarna var någon jag kände igen.

- Vad är det här för filmer? ropade jag ut mot köket.

- Ahh, mest romantik. Vi kan kolla något annat om du vill.

- Vi får se, svarade jag och gick mot köket.

Hon stod med ryggen mot den dörr som vätte mot vardagsrummet, djupt koncentrerad på det hon hade framför sig. Jag gick upp bakom henne, smög in mina händer vid hennes midja framåt mot magen. Kände med förtjusning magrutorna och hur hon mötte mina händer med sina, drog mina armar runt sig så att omfamningen blev fullbordad. Jag stack min näsa i hennes nackhår och drog ett djupt andetag. Doften var frisk och ren. Hon rös till av välbehag innan hon lutade bakhuvudet mot min axel.

- Hittade du något du vill se?
- MmHmm. Dig.

Hon skrattade till.

- Hehe, men vi äter först väl?
- Om det ska vara nödvändigt.
- Det är det. Lite i alla fall. Det är klart nu. Synd att inte smaka.

Vi satte oss vid köksbordet, men jag kunde knappt äta. Jag hade alldeles för mycket fjärilar i magen. Cissi såg att jag bara satt och petade i maten.

- Vad är det? Smakar det inte bra?
- Jooo, det är jättegott jag lovar. Jag älskar tacos, men jag är inte hungrig. Inte just nu i alla fall.
- Lugnt. Jag kan ställa din i kylen ifall du blir sugen sen.

Hon ställde sig upp, tog en tallrik i var hand och skulle just vända sig om när jag passade på, sprang upp, fattade hennes ansikte mellan mina händer, böjde mig fram och kysste henne. Hennes läppar var varma, mjuka, välkomnande. Hon särade lite på dem och våra tungor möttes, dansade, utforskade. Tiden tycktes stå stilla, men till sist var vi tvungna att hämta luft.

- Du var ju inte hungrig sa du. Jisses, Sabina. Var har du lärt dig kyssas sådär.
- Lärt och lärt. Det här var min första.
- Första! Det tror jag inte på. Du har gjort det förut. Det måste du.
- Har väl haft nåt skoj-hångel nån gång, med det är första gången jag kysser någon som betyder något för mig.

Jag rodnade upp över öronen. Cissi såg min förlägenhet och log brett.

- Du ska inte skämmas för att du gör nånting bra. Jag kommer aldrig att glömma den kyssen. Inte så länge jag lever. Och du har fått mig att hungra efter många fler.

Hon satte in min tallrik i kylen, vände sig åter mot mig, tog tag om min midja och drog mig intill sig. Så kysste hon mig, och jag besvarade den, nu om möjligt ännu mer passionerat. Jag lät mina händer gå på upptäcktsfärd över hennes kropp, in under hennes skjorta, uppåt längs ryggen. Hon hade inte heller någon bh, vilket skickade signalen, både till min hjärna, mitt hjärta och till mitt underliv, att "NU, nu händer DET". Jag var precis på väg att lyfta hennes skjorta lite högre när hon väste ...

- Nej, stopp. Killen tvärs över gården står och glor.

Jag vred på huvudet. I fönstret på motsatta sidan stod faktiskt en kille och tittade. Cissi vred sig loss.

- Vi går in i tv-rummet. Där kan vi i alla fall dra för gardinerna

 

Cissi gick före och fram till fönstret. När hon sträckte sig upp för att dra för gardinerna kunde jag inte styra mig längre. Jag smög in tätt intill, lät händerna glida in under hennes skjorta, leta sig uppåt och kupade dem runt de fasta brösten. Hennes suck talade om att jag var på rätt väg. Jag fortsatte min smekning, med ena handen, ner över magen, ner till och innanför jeanslinningen. Sökte mig längre och längre ner. Väntade mig att finna en troskant, men det kom ingen. Till slut var handen nere mellan hennes ben.

Där var varmt och blött och ett av mina fingrar gled obehindrat in i skåran. Cissi flämtade till, lutade sig bakåt med huvudet, höll en hand om min nacke samtidigt som hon tryckte den andra mot den hand jag hade i hennes byxor, gned hårt på utsidan av tyget, som för att hjälpa mig med rytmen. Andningen var tung, stönande. Hela tiden skruvade hon på sig och tryckte sig mot min hand. Till slut insåg jag att det var för trångt för att komma vidare, så jag drog upp handen.

- Ååååhhh! Du får inte sluta nu.

Hon snodde runt, greppade mitt ansikte och kysste mig. Mina händer arbetade febrilt med knapparna i hennes jeans. Äntligen fick jag upp så många att det gick att kasa ner dem lite, och medan vi fortfarande kysstes stack jag dit handen och lät två fingrar glida in i henne. Hennes stön kom djupt ner ifrån magen.

- MmmMmmmMmmmmAaaahh!!!

Jag började gnida i stora cirklar mot den främre slidvägge. Hon drog djupt efter andan.

- Nnnnäääähhh!!! Vi kan inte stå såhär. Vi kommer att ramla.

Vi krånglade oss bort till soffan där vi båda snubblade och rasade ihop i en hög, med mig överst. Snabbt krängde jag av mig topp och byxor innan jag gjorde processen kort med hennes skjorta som jag slet över huvudet på henne. Där stannade jag upp, förhäxad  av hennes otroliga bröst som trots sin storlek tycktes upphäva tyngdlagen. Hon hade även bytt ut stavarna och satt en liten slät ring i vardera bröstvårtan. Jag såg henne i ögonen och log innan jag sakta böjde mig ner och slöt mina läppar om en av dem.

- Oooohhhhh!

Cissi vred sig under mig, med en hand om min nacke och den andra nere i sina byxor. Sakta kysste jag min väg till det andra bröstet. Sneglade upp på Cissi som låg med slutna ögon, bet sig i underläppen och stönade. Jag lämnade det andra bröstet med min mun, sökte mig uppåt och mina bröstvårtor nuddade hennes när jag böjde mig ner och gav henne en kyss. Sen förflyttade jag mig sakta sakta, kyssande min väg ner mellan hennes bröst. Centimeter för centimeter fortsatte jag neråt förbi naveln tills jag till slut nådde byxlinningen.

Då ställde jag mig upp, greppade tag om linningen  och drog dem av henne. Nu låg hon där naken framför mig. Den vackraste kvinna jag någonsin sett ... och hon väntade på mig. Jag gick ner på knä, på golvet, mellan hennes ben, strök varsamt med handen längs insidan av hennes lår tills jag nådde hennes väntande sköte. Jag fick ögonkontakt med henne. Hennes blick var både orolig och förväntansfull.

- Du behöver inte ....

Jag bara log, hyssjade henne med ett finger framför min mun, och fortfarande med hennes blick låst i min, landade jag den första kyssen på det slätrakade venusberget. Jag tvekade, det skall erkännas, men jag tror jag lyckades dölja det. Jag skulle alltså slicka fitta. Hur skulle det gå? Tänk om det var äckligt? Knappast, tänkte jag sen. Då skulle ju ingen göra det.

- There's a first time för everything, mumlade jag, böjde mig längre ner och slöt mina läppar om hennes.

En skälvning gick genom Cissis kropp när hon kände min mun. Hennas sköte var rejält blött mot mina läppar. Jag öppnade munnen igen och drog ett djupt andetag. Doften var svår att beskriva. Inte särskilt stark, och man kunde inte säga att det luktade vare sig gott eller illa, men den var otroligt eggande. Det samma kan sägas om smaken, en blandning av salt, sött och syrligt. Jag ville definitivt smaka mer. Med mjuk och bred tunga tvingade jag isär hennes blygdläppar, lät den följa skåran uppåt mot toppen tills jag fann vad jag sökte ... hennes piercing, precis framför klittan. Jag spetsade tungan och lät den fladdra över ringen. Cissi stönade högt och vred sig samtidigt som hon med händerna masserade sin bröst. Så lade jag upp ringen på tungan och sög in den, kappan och knoppen i min mun. Sög lite lagom hårt samtidigt som tungan lekte med ringen.

- Ååååhhh! Gud! Mmmaaahh!!!

Det verkade som jag gjorde nånting rätt, så jag beslutade följa min instinkt. Högerarmen trädde jag under hennes ben och lade handen på hennes venusberg. Vänsterhandens lång- och ringfinger lät jag sakta glida in i hennes nu sjöblöta öppning. Helt utan motstånd nådde jag den punkt jag visste fanns där och började massera. Först i stora cirklar, lugnt och försiktigt, lät det ta tid. Cissi roterade hela tiden med underlivet så jag fick hålla i ordentligt för att inte tappa greppet.. Så ökade jag trycket med fingrarna, rörde dem mera ut och in. Så pressade jag hårdare med handen på hennes venusberg, höll hennes g-punkt mellan mina händer, höjde tempot mer och mer för att till sist pulla henne snabbt ut och in. Cissi vred sig som en mask, andningen var stötig och hennes vältränade mage gick som i vågor. Jag avbröt mig och blåste bara helt lätt på den svullna knappen.

- Meeeeen! Inte sluta! Fortsätt!
- Du får lugna dig lite, viskade jag.
- Snälla. Fortsätt, pep hon.

Jag fortsatte blåsa mjukt samtidigt som jag strök försiktigt med fingrarna upp och ner längs utsidan av hennes inre blygdläppar. Hon följde ivrigt min hand med underlivet, försökte fånga in mina fingrar, få dom inuti sig igen, men jag höll dem på utsidan en liten stund till.

- Sabina. Snälla.

Det var dags att göra henne till viljes. Två fingrar gled in i henne igen och hittade snabbt den känsliga punkten där inne, som nu var ordentligt svullen. Jag började göra "kom hit"-rörelsen, som för att locka till mig hennes klimax. Hon slog händerna för ansiktet, stånkade, stönade och ojade sig, samtidigt som hon rörde allt mer och mer på höfterna. Jag böjde mig ner,  sög in henne i min mun och lät tungan spela över hennes svullna klitta samtidigt som jag än en gång tryckte hennes främre fittvägg mellan mina händer, snabbt pullande med fingrarna. ett långsamt stegrande skri lämnade hennes mun.

- Åååååååhhhhhh Gmmmmmaaaahhh!!!

Hon gick upp i brygga, greppade mitt huvud med båda händerna och juckade som besatt på mina fingrar. Hennes fitta krampade om dem och allt blev blött, inte så att det sprutade, men verkligen jätteblött. Jag hade släppt klittan med munnen och körde bara med tungspetsen direkt på. Och tur var väl det, för plötsligt sköt hon med båda händerna bort mitt huvud med ett vrål.

- Oooooaaaaaaaaahhhhhhh!!!

Hon verkade helt väck och låg bara och flämtade, med ena armen över ögonen. Jag lämnade golvet och kröp upp i soffan, grenslade hennes ena ben, lade huvudet mot hennes axel och tryckte en kyss på hennes hals. Min vänsterhand smekte lojt med fingertopparna över, runt och mellan hennes bröst, lekte lite med piercingringarna.

- Mmmmmmmm, Sabina, Sabina. Vad är det gör du med mig.

- Var det okej?
- Okej? Det var mer än okej. Sprutade jag?
- Näe, men nästan tror jag. Du blev väldigt blöt.

Cissi vred på huvudet och kysste mig i pannan. Jag vred upp ansiktet mot henne och vi möttes i en het innerlig kyss.

- Svårt att tro att du är oskuld, med tanke på vad du gjorde. Har du verkligen aldrig varit med någon tidigare?
- Näää, aldrig. Jag menar ...  jag använder fingrarna på mig själv och vet vad som funkar, läser tips och trix på nätet och så ... men jag har aldrig varit med någon. Aldrig. Men jag gillar det. Mycket. Du smakar gott.

Cissi spann som en katt och vred på kroppen så att jag hamnade på rygg i soffan och hon vid sidan om mig. Hon strök bort lite hår från mitt ansikte och kysste mig, först på munnen, sen på halsen för att fortsätta ner över halsgropen, bröstbenet och till slut stanna mellan mina kullar. Det hettade i mitt ansikte, pirrade i hela kroppen och jag hade definitivt svårt att kontrollera andningen. När hon sen, med tungspetsen, följde bröstets rundning upp mot bröstvårtan trodde jag att jag skulle gå åt. Jag kom på mig själv med att ligga och hålla andan och när hennes läppar omslöt den längtande knoppen fick jag lov att kippa efter andan.

Känslan var sagolik. Varmt och kallt på samma gång, och det var som om den hade en direktlinje ner mellan mina ben. Varje gång hon sög, nafsade eller bet i den så ökade pirret där nere. Som om hon läst mina tankar började hennes högra hand söka sig ner över min mage. Sakta sakta närmade den sig min väntande grotta. Jag kände hur hennes fingrar sökte sig in under troskanten, längre och längre ner tills de nådde toppen av skåran. Nu var det så blött att två fingrar lätt gled ner på var sida om klitoriskappan och vidare neråt längs utsidan av de inre blygdläpparna.

När de sen, helt utan motstånd, försvann in i mig kändes det som en ilning genom hela kroppen. Cissi krökte fingrarna uppåt, gned mot min g-punkt och pullade lugnt och stilla. Gode gud, det var nästan för mycket redan, och jag ville ändå ha mer. Sakta drog hon ut fingrarna igen, Mitt becken lyfte som av egen vilja, sökte hennes fingrar, hungrande efter hennes hand som bara helt lätt smekte på utsidan av mitt savande sköte, retades lite i öppningen. Cissi lämnade mina bröst och kysste sin väg upp över bröstbenet och halsen. På en arm reste hon sig över mig, fixerade min blick. Så sänkte hon sig med lätt särade läppar, sakta, sakta ned.

Hennes stora varma bröst trycktes mot mina, våra läppar möttes, våra tungor dansade runt varandra och vi flåsade in i varandras öppna munnar när hon ännu en gång trängde in i mig, denna gång hårdare, snabbare, mer målmedvetet. Med  hennes två fingrar i mig, tummen mot min klitoris och med hennes varma mun mot min hals, stod jag nu i brygga och bara skrek ut min orgasm medan mitt underliv krampade runt hennes fingrar.

- Aahhh! Aaahhh! Aaaaahhhh!!! Ååååhhh guuuud Cissiiiiiiii!!!!

Orden kom som en högljudd snyftning. Det var så mäktigt.

- Mmmm, du är för go. Nu tror jag hela huset vet vad jag heter, spann Cissi. Ska vi ta och chilla lite, så får vi se vad vi hittar på sen.

Jag bara nickade.

- Vill du ha ett glas vin?
- Jag är bara 16. Jag får väl inte ...?
- Bara ett glas ... att mysa lite på. Jag lovar, jag skall inte fylla dig. Det blir ju inget kul då.

Naken gick hon ut i köket och hämtade två glas som hon fyllde ur en box med rött, räckte mig det ena och höjde sitt eget i en skål. Smaken var inte så sur och sträv som andra viner jag fått prova. Tvärt om var det relativt lätt att dricka. Avslappningen, som inte bara berodde på vinet, spred sig snart i min kropp och jag låg lutad bakåt mot Cissis bröst. Mina fingrar lekte lojt över den släta lena huden på hennes venusberg. Vi låg bara tysta en lång stund, smuttade på vinet och njöt av värmen från varandra.

- Tog du med dig dildon?

Frågan kom plötsligt och ställde mig lite.

- Eeeeeh, ja.
- Skulle du ha något emot att låta mig prova den?
- Inte alls. Jag hämtar.

Jag krånglade mig upp ur soffan och gick bort till min väska. Den var ju det sista jag slängde ner så den låg överst. Jag tog den och skyndade tillbaka.

- Ursäkta en dum fråga, men har du ingen egen?
- Jooo, alltså, jag har ju grejer, wands och ägg och så. Men jag har aldrig testat en sån där. Jag menar ... killar är ju inte min grej ... så jag menar ... en kukavgjutning ... det har liksom aldrig fallit mig in.
-Ok. Du ska få prova. Men då vill jag testa nån av dina.
- Ta mitt ägg då ... och "Nissen". De ligger på laddning på köksbänken.
- På köksbänken?

Jag såg frågande på Cissi.

- Ja, på köksbänken. När man bor själv behöver man inte gömma saker. Det finns en tub med glid där också. Ta den med, svarade hon, nästan förläget.

Snabbt hittade jag både ägg, tub och en Womanizer, "Womanissen?" tänkte jag med ett leende, en sån där med lufttryck, ähh ni vet, och återvände till soffan.

- Du får sköta om dom här då, så tar jag hand om dig med denna.

Jag räckte henne manickerna, tog av trosorna och lade mig sedan bredvid henne med huvudet åt hennes fotända. Sen tog jag rikligt med glidmedel och smorde in dildon. Överskottet smekte jag sen ut över hennes fortfarande svullna sköte.

- Mmmmmmm.

Hennes bröstkorg höjdes och sänktes under det att min hand följde blygdläpparna uppåt och neråt för att sedan låta två fingrar glida in i henne. Cissi stönade lätt när jag kom åt hennes g-punkt. Bara helt kort masserade jag den innan jag lät dildon nosa lätt i hennes öppning, gned lite upp och ner längs springan innan jag började trycka in den. Den var ju, enligt kartongen, inte större än genomsnittet så jag trodde det skulle gå lätt, men det tog faktiskt emot lite. Så slog det mig att hon troligen aldrig hade haft något större än det där ägget instoppat. Inte konstigt att det tog emot då. Hon var ju i princip oskuld hon med.

- Vad var det där du sa om att jag aldrig varit "stängd", frågade jag henne.
- Mmmmm. Jag veeet. Det var dumt. Ta det försiktigt, viskade hon

Varsamt började jag jucka dildon in och ut i små, små rörelser, och för varje gång trängde den lite längre in. Cissi flåsade och stönade högre och högre ju längre in den nådde. Så hörde jag henne säga ...

- Sära lite på benen nu så skall du få ditt.

Jag öppnade upp och kände genast något halt och lent pressas mot fittöppningen och glida in, helt utan motstånd. Ägget kändes förvånansvärt mycket, det såg ju inte så stort ut, och om jag knep om det kändes det ännu mer. Sen gjorde hon någonting och det började vibrera inuti mig, först knappt märkbart och sedan allt starkare. Till sist verkade hon nöjd och plockade fram den andra leksaken. Jag kan väl bara beskriva ljudet som ett "fladdrigt" brummande som dämpades något när hon tryckte den mot min klitta.   Oh    My    God   !!!   Hela mitt underliv vibrerade med den. Jag kunde inte hejda mig utan stönade högt ...

- Mmmmaaaahhhggghhh!!!

... innan jag kastade mig ner mellan hennes ben, slöt läpparna om hennes klitt-ring och började bearbeta fittan med dildon. Det tog inte lång tid innan jag kände den första orgasmen byggas upp inom mig för att slutligen rulla in som en flodvåg. Jävlar vad fort det hade gått! Helt hjälplös låg jag bara och krampade med pannan mot Cissis venusberg, spastiskt stötande dildon in i henne. Det tog en liten stund att hämta sig, men snart var jag på henne igen med dildo, tunga och fingrar. Hennes andning blev tyngre, höfternas rörelser mer intensiva och stönen allt högre. Lagom som jag trodde att hon skulle komma började nästa orgasm byggas upp inom MIG. Det gick ännu fortare den här gången och den träffade mig som ett expresståg.

Det svartnade nästan för ögonen och jag låg bara och flåsade. Precis när jag började komma till sans märkte jag hur hon ökade intensiteten både på ägget och vibratorn. Jag var chanslös. Tappade helt koncentrationen på henne. Hela jag vibrerade och orgasmerna avlöste varandra i allt snabbare takt. Det var lite som jag sett på badstranden, där nästa våg är större än den förra och där den sjunde vågen är den största. Jag vet inte om det var orgasm nummer sju, men det var den absolut största jag någonsin upplevt. Det började med att allt knöt sig och att jag plötsligt kände mig sjukt kissnödig. Jag vet att jag hann ropa ...

- Cissi!!! Cissiiiii!!! Sluta!!! Jag måste kissaaaAAAAAAHHHHHhhhhhh!!!

... sen brast det. Jag var säker på att jag kissade på mig. Vätska födade ur mitt underliv och träffade Cissi i ansiktet och på brösten. Kramperna höll i sig en stund. Sen blev jag helt matt och föll ihop.

 

När vibrationerna slutade tittade jag upp igen. Vi låg likadant som innan och Cissi såg på mig och log.

- Förlåt att jag kissade på dig. Det var inte  ...
- Älskling. Du kissade inte. Du hade en fontänorgasm.
- En vad?
- Fontänorgasm. Många kvinnors "vita val".
- Vaddå "vita val"?
- Ähhh, glöm det. En grej man säger bara. Kommer från en bok.  Det betyder att många känner till den, vill ha den, jagar den men lyckas sällan eller aldrig. Jag är glad att ha fått se en med egna ögon, och ha kunnat ge en till dig.
- Har du aldrig haft någon.
- Nej, men jag var nog nära förut när du sa att det blev så blött.
- Då ska du ha en nu. Ge hit!

 

Jag tog womanizern ur hennes hand, lirkade ut ägget ur min fitta och sprang sen och tvättade av dem under kranen. Tillbaka i rummet smorde jag in ägget igen, drog ur dildon och tryckte in det. Sen grenslade jag hennes mage vänd mot hennes fötter.

- Nu är det slut på finliret. Är du beredd?

Jag fiskade fram fjärrkontrollen och satte ägget på högsta vibration.

- Mmmmmmmm.

Jag gjorde sen samma sak med womanizern och satte munstycket mot hennes klitta.

- O0000hhhhh.

Hon började genast stöna och vrida sig.

- MmmmMmmmMmmmmm...

Andhämtningen blev snabbare och snabbare, magen spändes, hon tog spjärn med benen ...

- Aaaaaahhhh!!!

... det verkade gå för henne men inget mer, så jag körde vidare ...

- ÅåååÅåååÅåååhhhhhhh

... det gick för henne igen, men fortfarande ingen fontän, så jag fortsatte. Cissi kastade huvudet fram och tillbaka, sparkade med benen, juckade mot vibratorn och klöste mig på ryggen.

- ÅhGudÅhGudÅhGuuud!!! Nu kommer deeen!!! SabiiiiinaaaAAAAHHHH!!!

Knappt hade hon hunnit skrika mitt namn innan en klar vätska sprutade från hennes underliv och ut på soffan. Det syntes hur blygdläpparna rörde sig i orgasmens kramper för att sen bli stilla. Jag stängde av apparaterna och vände mig om. Cissi låg helt utslagen med stängda ögon och alldeles blöt av svett och mina safter. Jag böjde mig ner och kysste henne. Hon besvarade kyssen och öppnade sömnigt ögonen.

- Nu vet hela huset vad jag heter också, sa jag och log.

Hon log matt tillbaka.

- Ska vi gå och spola av oss? fortsatte jag. Så kanske det är läggdags sen.

Hon nickade. Vi samlade ihop oss och gick in till duschen. Sen, i sängen, under täcket, hände inte mycket mer. Vi var för trötta. Det räckte med lite gos, kel och kroppsvärme för att få oss båda att  somna.

 

Klockan var väl närmare elva när vi vaknade nästa dag. Jag gick naken ut i vardagsrummet och drog ifrån gardinerna för att få in lite ljus. Jag märkte inte att Cissi smugit efter mig förrän hon omfamnade mig bakifrån med ena handen på mitt ena bröst och den andra på mitt kön. En ilning gick genom hela mig när jag kände hennes värme mot min rygg. Jag vände mig halvt om. Hon mötte mig och vi förenades i en djup kyss som blev en till och en till. Mellan andetagen sa Cissi ...

- Du inser väl att vi syns ... och att han står och tittar på andra sidan.
- Det skiter jag i. Låt honom titta.

Jag kysste henne igen samtidigt som jag satte två fingrar mot hennes öppning. De gled med lätthet in och Cissi gjorde genast samma sak på mig. Där stod vi ... mitt i fönstret och kysstes ... och pullade varandra så det slaskade. Jag kastade ett öga på fönstret på andra sidan gatan. Killen stod där och stirrade stint på oss samtidigt som hans högerarm rörde sig rytmiskt.

- Står han och runkar? frågade Cissi som också hade tittat.

- Japp. So what? Jag har gjort samma sak.
- Har du?
- Men det har jag ju berättat ... på campingen ... hur jag pullade mig själv  medans jag såg på när den där gubben satte på sin fru bakifrån ... hur hon såg mig. Det var så grymt sexigt, och skämmigt på samma gång. Så nu är det min tur att ge någon annan samma upplevelse. Kyss mig.
- Du är inte klok Sabina.

Så möttes vi i ytterligare en djup kyss. Våra händer hade fört oss båda nära orgasmens rand. Som om vi läst varandras tankar vred vi båda på huvudet och fixerade hans blick. Hans arm rörde sig fortare, våra händer lika så och precis när vi båda var på väg att komma såg vi hur han slöt ögonen, böjde nacken bakåt och med vidöppen mun satte han en klick på fönsterglaset. Orgasmen drabbade oss samtidigt och vi segnade ner på knä i en omfamning. När vi hämtat oss vände vi oss, fortfarande på knä, mot fönstret och vilade armar och haka på fönsterbrädan. På andra sidan såg vi killen, med en trasa i ena handen och en flaska rengöringsmedel i den andra, gå och torka på insidan av sitt fönster. Han såg besvärad ut, slängde generade blickar åt vårt håll och försvann sen.

- Det var som faaan. La han satsen på fönstret?
- Hehe. Jooo, skrockade jag. Men du. Jag vet inte hur det är med dig, men jag är i alla fall sjukt hungrig. Vi tar nåt att äta och så hittar vi på nåt sen. Vad vill du göra?

- Jag tänkte vi kunde dra ner till gymmet. Ta ett lite soft pass, basta lite och kanske ...
- Jasså du? Du tänkte så? Bara ett problem. Jag har inga träningskläder med mig.
- Du kan låna av mig. Jag borde ha nåt som passar.
- Ok. Det funkar nog. Och efter det drar vi hem till mig.
- Vad ska vi göra där?
- Det får du se.
- I vilket fall kan man inte träna på fastande mage, sa Cissi och slank ut i köket.

 

Vi käkade en stadig frukost, klädde oss och gick ner till gymmet. Stället var helt tomt. Vi körde vikter i lugn och ro, stretchade och fick verkligen anstränga oss att hålla händerna från varandra, bastade länge halvliggande tätt intill varandra och duschade med ännu mera kel och smek. Till sist var vi klädda och klara och klockan hade hunnit bli halv fem. Jag tog telefonen och ringde mamma.

- Hej, det är jag. Jag tänkte ... Har vi mat så det räcker till en till ikväll? ... Är det okej om jag tar med Cissi? ... MmHm ... Japp ... Men då säger vi så. Ses om en stund.

Jag vände mig mot Cissi och tog hennes hand.

- Då går vi då!?

Hon nickade.

 

På vägen dit gick vi först båda tysta en bit. Det var Cissi som bröt tystnaden.
- Vad tänker du säga?
- Som det är. Att du är min ... och jag är din.
- Men ... tror du det funkar ... att dom accepterar det.
- Vad har dom att välja på? Jag vet att dom älskar mig. Dom kommer älska dig med. Lita på mig.

 

Det var med bultande hjärtan vi klev in i hallen.

- Mamma!
- Här! I köket! Maten är strax klar!

Jag ledde vägen in i köket. Mamma tittade upp från stekpannan när vi steg in. Så såg hon på Cissi. Cissi tog ett kliv framför mig och sträckte fram handen.

- Cecilia, men kalla mig Cissi.
- Agneta. Trevligt att träffas.

Jag harklade mig.

- Mamma. Det är någonting du måste få veta.
- Älskling. Vad?
- Cissi är ... min flickvän.

Jag kände hur Cissi grep om min arm och kramade den hårt. Mamma såg först ut som en fågelholk. En bekymrad min fladdrade helt kort förbi över hennes ansikte innan den jagades bort av ett brett leende. Hon sträckte ut armarna och fångade in oss båda två i en jättekram.

- Cissi!!! Välkommen i familjen! Bosse är strax hemma, men han ringde och sa att vi kunde börja utan honom. Jockeee!!! Kom och ät!!! Kom så sätter vi oss.

 

Vi slog oss ner runt det lilla köksbordet. Jocke, min brorsa kom släntrande och satte sig. Mamma presenterade.

- Det här är Cissi. Sabinas nya flickvän.

Han höjde lite på ena ögonbrynet och ett litet leende spelade i ena mungipan.

- Cissi? Från gymmet va?
- Du känner igen mig?

Han frustade till. ...

- Vem gör inte det?

... och fokuserade sen på maten.

 

Vi skulle precis till att ta för oss när pappa kom in i köket.

- Heeej allihopa! Förlåt jag är sen men ... men vem är det här?

Han var på väg att sätta sig samtidigt som han pratade.

- Bosse. Det här är Sabinas flickvän. Cissi.

Han stannade liksom upp mitt i rörelsen nedåt och såg, först på mig sen på mamma. Hon bara nickade mot honom och log. Då vände han sig mot oss igen och satte sig.

- Hej Cissi. Välkommen.

Han hällde upp ett glas öl åt sig själv. Sen tittade han på henne.

- Du ser ut att vara gammal nog ut att dricka öl. Vill du ha.
- Nej tack. Öl är inte min grej. Vatten blir bra till maten.
- Okej ... Jag tycker jag känner igen dig ... var kan det  ... 

Han knäppte med fingrarna.

 ... från gymmet!?! Tror jag har sett dig där. Stämmer det?
- Det stämmer. Jag är PT där.
- Vad bra. Då kanske du kan få Sabina här att röra på sig lite.

Cissi drog på det lite. Pappa förde glaset till munnen. Då log hon och sa...

- Jooo. Hon fick en rejäl genomkörare igår kväll i alla fall ...  och i morse ... och jag med ... och SEN gick vi till gymmet, sa hon och kysste mig på kinden

Pappa frustade till så att ölen sprutade ut  genom näsan, mamma skrattade rakt ut och Jocke tittade på oss som om vi var skvatt galna.

                                                            **********************

 

 

 

28 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#21

RuterEss

Tack Huldran :-).

Jag har vid något tillfälle sagt till någon att man ska undvika att besöka samma resmål två gånger, för att inte riskera att bli besviken. Jag får nog erkänna att din kommentar bevisar motsatsen.

Var jag lärt mig skriva? Helt plötsligt fanns det bara där, efter min lilla observation som ledde fram till min debutnovell "Going commando".

Så ... att Mina ord känns i kroppen, det är det bästa beröm jag kan få.

Tack!!!

30/7, 2021 kl. 16:02

#20

Huldran

RuterEss! Vilken underbar text Du har skrivit!! Speciellt för oss, som inte har tre ben att stödja oss på.

Varm, vänlig ömsint och väldigt, väldigt, skall jag säga "tjejig". Varifrån har Du lärt dig att skriva på det här sättet?

Och precis NU ser jag, att jag redan läst och kommenterat novellen tidigare. Måste vara både blind och behov av extra minne! Men vad gör väl det, för den här gången känns den verkligen i kroppen!! Mer säger jag inte.

Tack! //Huldran.

30/7, 2021 kl. 15:32

#19

RuterEss

Tack go4it666. Vad roligt att du gillade den.

26/7, 2021 kl. 12:36

#18

go4it666

Vilken fin berättelse

26/7, 2021 kl. 10:17

#17

RuterEss

Tack #snickaren!!! Det värmer en kulen kväll som denna

13/12, 2020 kl. 15:24

#16

snickaren

En vacker och varm story. Bra gjort!

13/12, 2020 kl. 13:44

#15

RuterEss

Huldran!!! Tack!!!

24/10, 2020 kl. 17:40

#14

Huldran

WOW, RuterEss! Verkligen lyckat! Den passade mig precis.
Riktigt "tjejig" och underbar och jag blev så där härligt varm i kroppen...
//Huldran.

24/10, 2020 kl. 15:50

#13

RuterEss

Tack Gregorius!
Det är väl sån jag är som författare. Jag vill ha "feelgood", och det är väl så sex skall vara - just "feelgood". Sen kan medlen för att nå dit variera för varje enskild individ.

24/10, 2020 kl. 11:21

#12

Gregorius

Härlig novell, gillar verkligen glädjen på slutet.

24/10, 2020 kl. 08:44

Läs in fler