Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/12, 2020 kl. 23:54, av Deep

Lägerskolan

Del 1 av 2 i serien Lägerskolan

En äldre historia om några ungdomar i en skolklass på lägerskola. Den återpubliceras här efter flera önskemål, men med nytt förord och viss tvekan...

Förord om denna novell och serie:
Denna text är den första i en novellserie som jag skrev för åtskilliga år sedan, och det tredje jag någonsin skrev. Den publicerades ursprungligen på en nu mera död och försvunnen sida, och publicerades igen på en ny sida som även den har gått bort. Alltid under samma alias; Deep.

De första två delarna i denna serie är mina helt egna, eller vad jag ska kalla det, för redan från start fick jag flera önskemål om fortsättning och önskad utveckling. Vartefter vävdes allt fler av dessa önskemål in. Jag tyckte då att det var kul och utmanande. Idag är jag inte riktigt lika imponerad över hur det utvecklade historien. Inte heller med det slutliga resultatet. Jag har därför länge tvekat att återpublicera dem. Jag har också funderat på att arbeta om allt eller delar.

Nu har andra av mina äldre och inte längre åtkomliga texter börjat dyka upp på andra sidor. Sidor där jag inte har kontroll. De är inte publicerade där av mig, vilket känns sådär, men går kanske att ordna. Jag har under åren till och från fått frågor om flera av mina tidigare alster, bland annat den här serien. I ett försök att behålla någon form av kontroll själv, väljer jag nu att på prov återpublicera här på Bubblan. Jag väljer också att publicera texten/texterna som de finns i mitt arkiv, utan omarbetning. Det kan vara så här som denna del ursprungligen publicerades, den kan också vara ändrad. Jag minns helt enkelt inte längre. Möjligen kommer jag gå igenom denna och eventulla andra korrekturmässigt, men jag kommer inte ändra i eller omarbeta något. Är det alltför illa kanske jag väljer att avstå publicering, eller tar bort texter igen. Tiden lär visa.

/Deep


Lägerskolan - första delen
Tur nog hade jag hunnit träffat Peter på lördagen. Han och hans klass hade varit borta en hel vecka och kommit hem från lägerskolan sent på fredagen. Hela hans klass hade åk iväg med en abonnerad buss, upp till platsen där lägerskolan hade hållits. Platsen var visst en liten by i närheten av Falun. Tidigt förra måndagen hade hans klass samlats i skolan. När alla var avprickade hade de fått kliva på en buss och åkt iväg. De av oss i andra klasser som hade haft tidiga lektioner, hade avundsjukt tittat på när de långsamt rullade iväg. Peters klass vad den första av skolans fyra parallellklasser som åkt iväg, och därefter skulle det nu bli min klass tur.
 
Peter hade berättat de hade haft ganska kul på resan men att det hade varit kallt där de var. Hela hans klass hade fått lova fröken att inte berätta vad de hade gjort, det skulle nämligen vara en överraskning för alla de andra klasserna också. Men Peter tyckte inte det gällde allt, i synnerhet inte sådant som fröken inte visste om. Han hade berättat att det hade funnits en pool, en vedeldad bastu och en liten fiske- och badsjö, men det hade regnat mycket och varit för kallt för att bada. Ingen hade haft fiskeprylar med sig och de redskap som hade funnits på plats hade inte varit något vidare. Förutom ett gammalt pingisbord utomhus och några gamla racketar så fanns det egentligen inte mycket att göra, förutom att vara inne och jaga tjejerna, i synnerhet när det regnade…
 
Han berättade att alla hade fått dela rum med någon, en del två och två men i vissa rum hade fler än två fått samsas. Fröknarna hade varit jobbiga och mycket bestämda med vilka som skulle vara i vilka rum och det hade varit sträng förbjudet att byta eller smyga mellan rummen. Fröknarna hade hotat med att om man bröt reglerna så blev man hemskickad direkt, men det hade en del lyckats med i alla fall… Leende hade Peter stolt berättat att han en natt hade lyckats smyga in till Gunilla och att de hade kyssts i hennes säng, ända tills Gunillas rumskompis hade hotat med att ropa på fröken. När jag undrade hur han hade lyckats komma dit utan att bli sedd så blev han hemlighetsfull och ville inte berätta mer, hur mycket jag en tjatade.
 
Peters berättelse om vad hans klass hade upplevt hade fått mig att packa ner både det ena och det andra extra. Jag hade i min tur även berättat en del för Kaj och han hade väl i sin tur talat med någon annan och på det viset hade det spridit sig. Så nu när nu min klass satt här i bussen och väntade på att rulla iväg, så hade nog alla packat ner lite fler saker än vad det stod på lappen från skolan. Den där poolen hade nog alla fått reda på, från flera håll, och alla hade nog åtminstone badkläder med sig. Vårvädret hade blivit bättre i slutet av förra veckan och hela helgen hade solen strålat från en klarblå himmel. Redan nu på morgon kändes det att det höll på att bli varmt i bussen och alla i klassen såg nog fram mot att hoppa i poolen när vi väl kom fram.
 
Bussen hade nu rullat någon timma eller två. Första tiden hade fröknarna hållit låda och berättat vad som nu gällde under denna lägervecka. Vi hade blivit indelade i grupper, grupper som under veckan skulle göra allt tillsammans. Naturligtvis skolarbetena, men grupperna skulle också turas om med andra saker. T ex skulle vi hjälpas åt och laga mat, ett middag- och frukostpass per grupp och första gruppen skulle börja med middagen direkt när vi kom fram. Vi hade också fått grupparbeten som vi hade fått göra redan nu i bussen under resan, men nu var det äntligen lugnt en stund och de flesta satt två och två på sätena och pratade. Det var egentligen bara på femsätet längst bak i bussen som en grupp fortfarande höll på men något. Själv satt jag med huvudet lutat mot fönstret och tittade ut. Jag såg egentligen inget av det vi passerade längs vägen, jag tänkte bara på att jag hade hamnat i samma grupp som Katarina.  
 
Katarina och jag hade gått till sammans sedan första klass. På en skolfest i fjärde klass hade hon för första gången frågat chans på mig. Festen hade hållits i en skolbarack som innehöll två klassrum. Ur det ena rummet hade vi flyttat undan alla bord och ställt stolarna längs väggarna, detta hade varit vårt dansgolv. Det andra klassrummet och korridoren hade använts för servering av dricka, chips, popcorn och allmänt häng. Jag hade sett Katarina försvinna ut i korridoren men inte tänkt mer på det, alla sprang ju fram och tillbaka mellan servering och dans. Efter ett tag hade Katarinas bästis Susanne kommit fram till mig. Jag hade då stått vid stolarna i dansrummet och på en halvmeters avstånd hade hon tydligt och allvarligt frågat:
 
- Katarina undrar om hon får chans på dig?
 
Jag hade svarat ja av bara farten men hade egentligen ingen klar bild på vad det innebar eller vad jag förväntades göra nu. Jag stod bara där och tittade på Susanne tills hon slutligen tog min hand. Medan hon drog mig mot korridoren hade hon sagt:
 
- Katarina väntar på dig hos fröken.
 
Vår fröken hade haft koll på servering men när jag nu kom till det rummet så såg jag att hon nu stod lite avsides och hade Katarina bredvid sig. Katarina hade ryggen vänd mot mig och det såg ut som hon var ledsen men när Susanne nu kom in i rummet med mig i släptåg, hade fröken varligt vridit Katarina så att hon fick syn på mig och på några meters avstånd förkunnade Susanne:
 
- Han svarade Ja!
- Där ser du, sade fröken och puttade Katarina i riktning mot mig. Det var väl inte så farligt…?
 
Susanne släppte min hand och Katarina och jag blev stående en meter från varandra. Jag hade fortfarande ingen riktigt bild på vad jag skulle göra nu. Var Katarina min flickvän nu? Skulle jag pussa henne, eller vad gör man? Tack och lov kom fröken till räddning.
 
- Du kanske skulle bjuda upp din flicka till dans?
 
Förslaget lät ganska vettigt och det kändes som det kanske var så det skulle gå till. Jag och Katarina hade dansat tidigare, även under kvällen, men nu kändes det helt plötsligt som mer allvarligt och jag fick repa lite mod innan jag med svag röst blygt lyckades fråga:
 
- Vill du dansa med mig?
- Ja, svarade Katarina och sträckte fram sin hand.
 
Hand i hand hade vi gått till dansrummet och dansat. När hon tröttnade efter några låtar, hade vi hand in hand gått till serveringen där jag hade givit henne läsk innan vi gick tillbaka och fortsatte dansa. Jag mins att största skillnaden på att vara ihop och inte, var att ihop skulle vi dansa tillsammans och inte med några andra. Något mer än så blev det inte den kvällen, inte ens en puss. Efter några dagar var allt som vanligt igen, precis som det aldrig hade hänt men vi hade varit de första som blev ihop i klassen.
 
Senare det skolåret hade det varit kalas hemma hos en av våra klasskamrater och då hade det hänt igen. Den gången hade Katarina själv kommit fram till mig och frågat.
 
- Jag vill ha chans på dig igen, får jag det?
 
Jag hade svarat ja och tagit hennes hand. Den gången blev det att jag höll om henne. Vi hade länge bara stått där i hallen, hon hade lutat sin kropp mot min och jag hade hållit mina armar om henne. Men det blev ingen puss då heller. Inte förrän senare under kvällen då det skulle lekas lekar, bland annat Ryska posten. En stund in i leken hade Katarina fått gå in i ett rum och Susanne hade pekat på mig och frågat Katarina:
 
- Vill du krama honom?
 
Katarina hade svarat nej men Susanne hade för varje fråga gång på gång fortsatt att peka på mig och tredje frågan, den som Katarina hade svarat ja på löd:
 
- Vill du kyssa honom?
 
Andra hade protesterat och tyckt att det hade varit fusk att Susanne hade pekat på mig hela tiden men hon hade försvarat sig med att ”Dom är ju ihop ju!” och därmed blev det som Susanne ville. Jag fick gå in i rummet till Katarina och vi hade återigen stått blygt framför varandra. Utanför hörde vi att kamraterna hade börjat ropa ”kyss, kyss, kyss” och till sist hade jag tagit Katarinas händer i mina och vi hade närmat oss varandra. Hon hade böjt upp huvudet mot mig och blundat, så det blev för mig att låta våra munnar mötas. Först en kort puss men Katarina hade orörligt stått kvar och mina läppar hade därför åter tryckts mot hennes. Hand i hand hade vi stått där, med våra slutna munnar tryckta mot varandra. Tills sist hade någon kommit in i rummet, knuffat till mig i ryggen och sagt att det räckte.
 
Vi pussades fler gånger den kvällen. Vi hade mer och mer hållit oss för oss själva, hållit hand och pussat, och det hade känts som att det var så det skulle vara. I skolan veckan efter hade vi fortsatt hålla oss ganska nära varandra på rasterna men det var bara i skolan som vi ”var ihop”. Katarina och jag bodde åt varsitt håll från skolan, alltså ganska långt ifrån varandra. Det gjorde att efter skoldagarna var jag med kompisarna på gården och spelade fotboll, brännboll och allt vi nu gjorde. Bara en gång hade vi hamnat hemma hos henne. Vi hade då suttit i en soffa och pussat varandra tills hennes mamma kom hem och avbröt. Vi fick sedan inte vara ensamma något mer den kvällen och efter ett tag hade även detta förhållande runnit ut i sanden.
 
Nu i högstadiet hade Katarina åter närmat sig, inte frågat chans eller något sådant, men hon sökte ofta upp mig vid alla möjliga tillfällen. Ibland bad hon om hjälp med ämnen som jag tror hon egentligen kunde, ibland sökte hon upp mig på rasterna och försökte få mig att sluta vara med vad hon tyckte var fel kompisar. Det fanns, när jag tänkte på det, en hel del tillfällen då hon var där i min närhet, och det var inte utan att jag allt oftare tänkte på att vi hade varit ihop, och att det kanske, kanske skulle vara annorlunda, om vi blev det igen…? Peters berättelse om hur han hade lyckats smyga in till Gunilla på natten, och hur de hade legat där och hånglat... Den var lockande. Kanske skulle det vara annorlunda den här gången, om Katarina och jag fick vara ensamma…
 
Det började bli varmt i bussen nu. Solen hade lyst hela förmiddagen och eftersom det inte gick att öppna några fönster värmdes bussen upp som ett växthus. De flesta satt nu i bara t-shirts eller liknande och allt fler började längtansfullt tala om den väntande poolen och hur snabbt vi skulle kunna komma i den, bara vi kom fram. Efter ett tag lade sig även fröken i diskussionen. Hon förklarade att ingen skulle komma i poolen innan bussen var utlastad och ren. Dessutom skulle alla få sina rum tilldelade, grupparbetena skulle lämnas in och första gruppen skulle börja med middagen, allt skulle vara klart innan det skulle finnas tid för annat, till exempel bad. Ett lite besviket mutter spred sig men sedan började de grupper som inte redan hade avslutat sina arbeten att försöka ordna den saken.  
 
Äntligen verkade vi närma oss. Bussen hade nyss lämnat den stora vägen och svängt in på en grusväg och längre fram syntes nu ett större hus, en gård eller vad det nu kunde vara. Strax svängde bussen upp på en gårdsplan att stannade. Innan dörrarna öppnades förklarade fröken att vi skulle plocka ihop och städa efter oss. På vägen ur bussen skulle vi lämna de färdiga grupparbetena till henne. Utanför bussen, på Gårdsplanen, väntade husmor och hon skulle ropa upp oss och ge oss våra rum och det var även hon som skulle hjälpa första gruppen att laga mat. Vi andra skulle snart kunna utforska platsen en timma innan det skulle bli samling för mat.
 
Jag hamnade i ett rum med två andra killar, Christer och Anders. Ingen av dem var med i min och Katarinas grupp. Vi lyckades hitta vårt rum på övervåningen och i det fanns en vanlig och en våningssäng. Snabbt försökte vi alla tre komma först till den vanliga men jag var inte snabb nog utan fick ta det som blev kvar, överslafen på våningssängen. Jag slängde upp min packning och rotade snabbt fram badbyxorna. Jag var snabbast i rummet på att komma ur kläderna och i badbyxorna och på nolltid var jag på väg ner för trappan och försökte leta mig ut till baksidan där poolen borde vara. Naturligtvis lyckades jag irra mig in i köket och när jag försökte trassla mig igenom det och ut genom bakdörren så hörde jag hur husmor irriterat ropade att det inte skulle vara något spring i köket.
 
Ute på baksidan så såg jag poolen, med spegelblank vattenyta. Jag tog snabbt ut kursen för att bli först i men såg att Katarina samtidigt kom springande runt hörnet, ombytt och också hon med sikte på poolen. Hon var betydligt närmare och jag skulle inte hinna före henne men jag kunde fortfarande bli först i av killarna. Medan jag sprang så såg jag hur Katarina släppte ifrån sig handduken i farten och med ett språng slängde sig i med huvudet före och med ett graciöst dyk bröt och försvann under vattenytan. Några steg efter kom jag i hög fart och hoppade högt för att göra en bomb.  
 
Slaget mot vattenytan blev kraftigt och vattnet slog tillbaka mot mig i den grop som jag skapat med mitt bombhopp. Det ringde i öronen och sved i skinnet, och medan jag sakta, fortfarande i fosterställning, sjönk mot botten så kände jag hur det fortsatte svida i skinnet. Nä...? Det var kallt, iskallt! Med en vilja av stål beslutade jag mig för att hålla mig kvar under ytan och dyka bort till andra änden av poolen. Medans jag med snabba simtag försökte orientera mig under vattnet så såg jag Katarinas kropp vid bortre bassängkanten och jag dök i riktning mot henne. Jag bröt försiktigt ytan precis bredvid henne och försökte att vare sig skrika eller frusta som kylan egentligen krävde. Jag såg att Katarina leende tittade på mig och vi såg att ytterligare klasskamrater var på väg mot poolen i god fart.
 
Christer var först fram, och med Anders tätt efter sig. Christer hann knapp ner i vattnet innan han började skrika och nästan i panik försökte ta sig till kanten, skrikande om att det var skitkallt. Tyvärr så fick hans reaktion de andra att sakta in och ingen mer en Anders hann i poolen. Katarina och Jag skrattade högt och jag började nu snabbt att försöka ta mig upp ur det kalla vattnet. Väl på kanten av poolen försökte jag hoppa lite för att bli av med det kalla vattnet från min kropp och såg då att Christer skrikandes kom rusandes mot mig.
 
- Din jävel, du kunde ha sagt att det var kallt! Skitunge!
 
Han svingade en knytnäve i riktning mot min överarm men jag lyckades vrida mig så att han missade. Det blev en ganska ojämn kamp där han skrikande jagade mig över gräsmattan för att försöka få in en träff men jag var betydligt snabbare och smidigare och lyckades skattande hålla mig undan. Christer tröttnade snart men fortsatte att stirra lömsk efter mig. Tumultet hade lockat dit en äldre man, antagligen lika gammal som husmor.
 
- Men vad håller ni på med pojkar? Inte går det att bada nu, tokar. Hela helgen har vi fyllt på med vatten från gamla brunnen. Det är isande kallt och tar ju en vecka innan det blir varmt, minst. Sa inte era kamrater det till er, de som var här förra veckan?
 
Vi tittade lite fånigt på varandra och jag insåg då att precis som jag, oplanerat hade lurat i Christer, hade Peter nog lurat i mig, fast planerat… och inte bara han. Flera i klassen hade fått höra om poolen och alla hade haft bråttom i… Klass 9A ligger på minus när vi kommer hem…
 
Jag gick sakta tillbaka mot poolen för att hämta min handduk. Bråket med Christer hade fått mig varm och antagligen honom också, men jag litade inte riktigt på att han hade förlåtit mig och gick i en därför runt poolen på andra sidan för att hålla lite avstånd. På den sidan av poolen stod nu Katarina. Hon var fortfarande blöt och hon tittade på mig med ett stort leende där alla tänder syntes.  
 
- Din lilla rackare, sa jag och tog ett par snabba steg mot henne.  
 
Hon log om möjligt ännu mer men flyttade sig inte det minsta. Jag stannade någon meter framför henne och tittade på henne. Hon måste precis ha kommit upp ur poolen och jag såg att hon nog darrade lite. Bikinin var genomblöt, det nästan rann vatten från den längs hennes kropp. Huden på hennes armar var knottrig och hon höll sina händer ihop, knutna under hakan. Jag tog tag i hennes händer och kände att de var isande kalla. Jag försökte dra hennes händer mot mig men hon höll emot och klev istället ett steg närmare mig. Plötsligt slår hon armarna om mig och trycker sin blöta och iskalla kropp mot min.
 
- Värm mig! Ropar hon högt.
 
Av chocken försöker jag stapplande ta mig bakåt för att komma loss men det slutar med att jag trampar över kanten och baklänges ramlar i poolen. I fallet släpper Katarina mig men klarar inte av att själv undvika att hamna i poolen igen hon också. Denna gång var jag beredd på kylan och kom ganska snabbt tillbaka till poolkanten och tog mig upp. Katarina tog ett par lugna simtag bort till stegen och klev elegant upp på den, precis som om kylan inte alls hade berört henne. Jag följde henne hela tiden med blicken och såg hur vattnet rann av hennes kropp medan hon steg för steg klev upp för poolstegen. I solskenet blänkte det om hennes kropp och jag kunde inte slita blicken från henne. Väl uppe kom hon, fortfarande leende, lugnt gående mot mig och jag såg att hon om möjligt hade än mer gåshud nu. Armar och mage var alldeles knottriga och bikinitoppen kunde inte dölja hennes stenhårda bröstvårtor som pekade rakt fram mot mig.
 
- Nå, skulle du värma mig då?
 
Jag tar upp min handduk från marken och lägger den om henne. Hon kliver lite närmare mig och jag känner hennes kalla kropp mot min. Det går lite runt i mitt huvud nu. Tankarna jag hade haft om Katarina i bussen på vägen hit, känslan av hennes kropp mot min… Jag lägger armarna om henne och håller henne i min famn. Jag låter mina händer glida över handduken på hennes rygg, lika mycket för att torka och värma henne, som för närheten i sig… Jag känner hur hon slappnar av lite och lutar sig mera mot mig och jag kan känna hennes bröst trycka mot mig, jag tycker mig även ana de hårda bröstvårtorna, genom handduken, mot min kropp. Jag vet inte vad som sker här nu… Är vi ihop igen? Eller är det bara jag som önskar? Katarina vill kanske bara bli värmd...?
 
Vi blir stående där i solen, jag med Katarina i min famn.  Hon har huvudet lutat mot mig och jag känner hennes varma andetag mot min kropp. Jag blir alldeles varm inombords och trots att jag är iskall i kroppen, känner jag att jag börjar få stånd. Den varma känslan byts mot panik, men vill inte släppa taget. Vill kyssa henne, men inte bryta förtrollningen. Om jag inte gör något snart så kommer hon att märka vad som händer! Jag försöker diskret öka avståndet mellan våra kroppar, åtminstone så pass att inte min växande snopp pressar mot hennes mage, men Katarina följer efter i min rörelse och hamnar om möjligt än mera tight mot mig. Hon kan nu omöjligt undgå att känna mitt tillstånd. Mina badbyxor trycker nu mot hennes kalla mage, precis ovanför hennes bikinitrosor. Jag känner hur min kropp pulsslag för pulsslag pumpar in det sista blodet. Jag har nu fullt stånd, så stenhårt att ollonet försöker smita ut ovanför mina små badbyxor.
 
Tankarna fungerar inte. Det går trögt och som susar i huvudet. Katarina står fortfarande i min famn. Hon har inte dragit sig undan, inte skrikit eller hånat mig. Inte på något sätt visar hon att hon märkt vad som skett. Men som hon trycker sig mot mig så måste hon känna mitt stånd, precis som jag känner att hennes bröstvårtor är hårda mot min kropp. Kanske har hon haft tankar liknande de som jag hade i bussen. Kanske vill även hon att vi ska försöka igen, vara ett par, tillsammans, nu när vi är stora och vet vad det handlar om… Försiktigt börjar jag röra mina händer över hennes rygg igen. Med mer och mer kraft trycker jag henne mot mig. Inte hårdhänt, men hårt nog för att tydligt visa att jag vill ha henne där, mot min kropp. Efter en kort stund känner jag hur hon rör på sig. Efter ett ögonblick av panik där jag är rädd för att allt nu är över, så känner jag hennes armar om min kropp. Iskalla, men underbara, ligger de om mig! Mitt hjärta börjar slå igen och jag kramar om Katarina hårt, för hårt, men i ren glädje över stunden.
 
Vi hör hur någon ringer i en klocka och att någon ropar om mat. Fröken kommer gående och meddelar att det nu är dags för middag.
 
- Alla ska samlas för middagen på grusplanen där bussen stannade. Sedan går alla in samlat och ordnat. Det innebär att alla ska ha kläder på sig, och definitivt inga våta badkläder.  
 
Jag känner hur trycket från Katarinas kropp lättar lite och hennes ansikte vänds upp mot mitt. Jag får en snabb puss på munnen. Men ingen av oss släpper taget utan står kvar och tittar varandra i ögonen. Jag vill kyssa henne. Pussen måste väl betyda att hon också vill? Jag har precis repat mod och ska till att kyssa henne, när jag hör frökens röst bredvid oss.
 
- Nu får ni två skynda er på. Ni måste byta om snabbt nu. Ingen får börja äta förrän alla är samlade. Ska alla behöva vänta på er två, turturduvor?
 
Katarina böjde ner huvudet och den gyllene stunden var över. Jag pussade henne ändå, snabbt på håret och tittade irriterat på fröken.
 
- Vi kommer. Vi måste bara bli varma. Sa jag.
- Varma blir ni med lite mat i magen. Byt om nu, snabbt, och kom till gårdsplanen. Vi vill inte vänta...
 
Tacksamt nog så drog sig inte Katarina ifrån mig helt förrän fröken hade vänt sig bort. Vi var nu ganska ensamma vid poolen och Katarina stod en halvmeter ifrån mig. Hon tog av sig min handduk och gav den till mig.
 
- Tack för lånet, sa hon och började springa bortåt.
 
På vägen mot huset plockade hon upp sin egen handduk och fortsatte runt hörnet, bort ur mitt synfält. Jag stod nu ensam kvar vid poolen. Jag svepte min handduk runt midjan och försökte samtidigt peta ner mitt stånd helt i badbyxorna. Med långsamma steg gick jag mot huset för att byta om inför middagen.
 
Jag kom naturligtvis sist ut till gårdsplanen och fick nog en hel del tråkningar, men hörde egentligen inte vad någon sa. Jag såg bara att Katarina stod längst bort och jag styrde mina steg ditåt.
 
Hela klassen fick nu gå in på led och vi fick sätta oss vid två långbord. Eftersom Katarina och jag var sist fick vi ta de platser som blev över, vid varsitt bord. Jag åt, men hela middagen var tankarna på annat håll. Jag tyckte mig se att Katarina tittade bort mot mig vid flera tillfällen, och varje gång våra blickar möttes så kände jag hur mitt stånd växte i byxan. Jag ville bara hålla om henne igen, så det nästan gjorde ont av längtan. Jag insåg att så här hade det aldrig känts förut. Inte när Katarina frågade chans första gången, inte heller när vi kysstes på kalaset. Allt det hade varit bra, fint, men det här nu, det var intensiv. Nästan obehagligt. Min kropp var som i feber och jag hade ingen kontroll, alls, och jag förstod egentligen inte varför. Förstod inte vad som ändrats.
 
Middagen var över och alla skulle lämna sin disk i köket, så att matgruppen kunde avsluta allt. Jag var ovillig att resa mig, övertygad om att mitt stånd då skulle synas för alla. Jag väntade därför in i det sista innan jag smet iväg med min disk. Katarina hade redan lämnat matrummet och jag såg henne inte längre! Fröken ropade efter oss all att vi skulle komma tillbaka, för hon skulle nu berätta vad som gällde för kvällen. Varje grupp fick böcker och uppgifter. Dessa uppgifter skulle vi lösa nu ikväll, så att vi var väl förberedda inför morgondagens besök i gruvan. När vi gjort det var kvällen vår men alla skulle vara klara för läggdags senast klockan tio.
 
Jag stod där med en bunt böcker, papper och pennor, och försökte hitta resten av medlemmarna i min grupp. När de flesta var samlade gick vi ut och satte oss vid utemöblerna vid pingisbordet. Katarina hade vi dock inte hittat ännu och jag kände mig lite rådvill men Susanne tog som vanligt initiativ och gav instruktioner till oss andra.
 
- Dela ut böckerna nu så vi slipper det här. Jag har inte lust att plugga hela kvällen, sa hon.
 
Jag delade ut böckerna och Susanne fick även stencilen med frökens uppgifter. Hon tittade snabbt igenom den och beslutade om en arbetsordning.
 
- Vi delar upp det. Fyra frågor var så är vi klara snabbt. Jag tar de första fyra.
 
Susanne markerade på stencilen vilka hon hade skrivit av och gav den vidare till näste man. När stencilen hade gått laget runt och kom tillbaka till mig så vart det sju omarkerade frågor kvar. Mina och Katarinas. Jag såg mig omkring men kunde inte se henne någonstans. Jag funderade på om jag skulle leta efter henne men beslutade att börja med uppgifterna i stället, för att bli klar så fort som möjligt.
 
Jag hade läst en stund men lyckades bara svara på två frågor. Det gick trögt och jag hade svårt att koncentrera mig. Susanne var klar för länge sen och de andra var inne på sina sista frågor. Med stigande panik försökte jag ge mig i kast med nästa fråga, igen. Jag sitter där och läser när jag känner en sval hand på min nacke. Jag rycker till och tittar upp. Där står Katarina, snett bakom mig och med sitt stora leende tittar hon ner mot mig.
 
- Finns det plats? Frågar hon.
 
Jag flyttar mig snabbt så långt åt sidan som jag kan och Katarina sätter sig tätt intill mig. Pallen vi satt på var inte byggd för två men som jag nu satt så fick hon ändå plats, om jag höll en arm om hennes midja som stöd. Det var inte bekvämt, men hon satt bredvid mig, och det var allt som betydde något. Hon vred ansiktet mot mig och frågade:
 
- Vad ska vi göra?
 
Jag kände doften av tandkräm, och något mer. Hon hade borstat sitt långa hår, och jag tror hon hade målat sig. Hon luktade gott, luktade underbart. Hon måste ha varit iväg och snyggat till sig efter maten. Jag kände mig plötsligt som en babian, en som bara hade slängt på sig kläder efter badet. Jag borde ha duschat…
 
- Vad ska vi göra?
 
Katarina hade hunnit repetera sin fråga innan jag ens hade reagerat på den. Jag var helt tagen av hennes närhet och hade inte längre en tanke på historien kring Falu koppargruva eller dess betydelse för trakten och Sverige. Det enda som hade betydelse var... nu.
 
- Är ni klara snart? Frågade Susanne. Vi vill slippa det här för i kväll.
- Eh, jag har svarat på två, vi har sex frågor kvar, svarade jag
- Fem ser det ut som, fyllde Katarina i. Fast den där kan jag, sa hon och pekade på en. Fyra kvar.
 
Katarina och jag delade bok och hon satt tätt mot mig medan vi letade efter svaren på de sista frågorna. Jag bläddrade nog mest men Katarina fann svaren snabbt så vi lyckades tills sist även besvara de sista frågorna. Susanne samlade ihop alla böcker och papprena med svar på, och gick iväg för att lämna dem till fröken. Övriga i gruppen hade redan skingrats så Katarina och jag blev ensamma kvar. Vi satt bredvid varandra, på en pall gjord för en person, tills det till sist blev för obekvämt och jag bara tvungen att resa på mig.
 
- Träsmak! Jag måste väcka mitt ben som har somnat, sa jag.
- Du får röra på dig lite, sa Katarina som också reste på sig.
 
Hon tog min hand och började långsamt gå med mig bort mot poolen. Vi gick hand i hand, med långsamma steg, tätt intill och nära varandra. När vi närmade oss poolen såg vi att det var fullt med klasskamrater där. Ingen försökte längre bada, men folk satt i solstolarna och pratade. Vi höll undan lite och fortsatte förbi poolen, bortåt, mot en liten träddunge i bortre änden av gräsmattan. Det fanns ett litet hus där, och en sjö bakom. Det måste vara bastun som Peter berättade om. På den sida av bastuhuset som vätte mot sjön så fanns det en bänk längs med hela väggen. Vi satte oss på den och tittade ut över den spegelblanka sjön. Katarina satte sig tät intill och tryckt mot mig, och jag vände mig mot henne. Jag kände åter den svaga doften av tandkräm, och något mer. Hon luktade så underbart. Utan ett ord möttes våra munnar till en kyss. Först försiktigt och trevande, men snart kände jag hennes tunga söka min och allt blev mera intensivt. Den här kyssen var mer, mer intensiv, mer än någon annan kyss jag kunde minnas från förr. Jag ville bara ha henne, ta henne i min famn och krama om henne. Jag ville mer, mycket mer, jag ville… ha.
 
Trots att vi nu kysstes med tungor så kände jag ändå i mig att på något vis var det något som om saknades. I hela kroppen kände jag det, och längtade, så att jag var nästan blev gråtfärdig. Det var känslomässigt så intensivt. Jag kände hur Katarinas ena hand lades mot mitt bröst och hur hon sakta smekte mig med den. Hur hon förde handen upp och ner längs min kropp. Hon vred sig mer mot mig och jag fick min ena arm om hennes kropp. Men bänken var för smal för att sitta bra bredvid varandra och kyssas så. Katarina höll därför på att glida av och satte sig i stället, vänd mot mig, grensle över mina ben. Jag hamnade av det bakåtlutad mot husväggen och med Katarina sittandes på mina lår. Hon böjde sig framåt och vi fortsatte kyssas. Hennes händer var runt min nacke, men höll i mitt huvud, medan hon intensivt kysste mig. Jag rörde mina händer smekande över hennes rygg. Men i takt med att mitt stånd växte i byxan gled mina händer allt längre ner. Till slut hade jag dem på hennes bak. I vardera handen kände jag formerna av hennes hårda skinkor under det spända jeanstyget. Jag smekte henne försiktigt över det runda men ville egentligen krama om hårt, trycka och tvinga, henne mot mig, närmare mig.
 
Katarina bröt kyssen och tittade mig djupt in i ögonen. Jag svalde och tittade tillbaka in i hennes djupa blanka ögon. Så här hade jag aldrig sett henne förr. Hon satte sig lite mera upprätt och jag försökte med bägge händerna få henne mera mot mig, högre upp på mina lår. Hennes knän hindrades av bänken men hon särade på benen och kunde då komma närmare, långt upp på mina lår. Hon satt nu precis under mitt skrev och jag lät mina händer följa hennes kropps sidor upp mot skulderbladen, och lutade hennes sedan mot mig igen. Katarina böjde sig framåt och våra munnar hittade åter varandra igen. Kort kysste hon mig. Våra tungor möttes snabbt innan Katarina drog bort munnen igen. Hon kom sakta närmare och våra tungor möttes igen. Gång på gång gjorde hon om det. Hon retade mig. Tills jag inte stod ut.
 
Nästa gång våra tungor möttes så tryckte jag hennes kropp hårdare mot mig och vi kysstes intensivt igen. Jag kände hur mitt eget hjärta dunkade med hög puls. Jag kände hur hennes kropp nu låg mot min, och kände, trots våra kläder, som om hon nu var närmare mig än hon hade varit efter badet. Jag kände att hon var varm, men kände ändå att hennes bröst var hårda mot mig, precis som jag var hård under henne. Medan ena handen smekte hennes nacke, lät jag den andra åter vandra nedåt. Snart hade jag igen hennes spända bak i min hand, och jag smekte mer och mer krävande över hennes skinkor.
 
- Är det här ni är, ropade Susanne glatt.
 
Jag kände hur Katarina ryckte till och hur hennes tunga lämnade min. Hon stängde munnen men tog inte bort sitt huvud från mitt.
 
- Vad är det här för koja? Frågade Leif.
- Vet inte, det går inte att se in genom fönstret, svarade Susanne.
 
Katarina hade vridit sitt ansikte en aning i riktning mot Susanne och Leif, men hon sa inget.  
 
- Jag tror du har fått chans igen nu, va? Frågade Susanne henne och glittrade i ett leende.
 
Katarina svarade fortfarande inte och först nu märkte jag att hon var andfådd. Hon verkade vara minst lika frånvarande som jag nyss varit, innan fridstörarna kom.
 
- Det här är bastun, sa jag när det blev för tyst. En vedeldad sjöbastu. Peter i 9A berättade för mig att det skulle finnas en vid badsjön, fortsatte jag, och någon kväll ska vi testa den.
- Ha, den verkar ju inte behövas, ni verkar ju ha det hett nog i alla fall. Sa Susanne.
- Har du fått till det själv med Leif än då? Frågade Katarina.
 
Susanne blev högröd i ansiktet och sa först inte ett ljud. Leif tittade frågande på Katarina och sedan mot Susanne, som ilsket fräste till Katarina.
 
- Vad babblar du om nu då? Är du inte klok?
 
Katarina tittade upp mot Susanne och Leif innan hon svarade.
 
- Men ni kom ju tillsamman? Och jag trodde... Du har ju pratat om honom sen första klass, så…
- Du är fan inte klok! Skrek Susanne och sprang iväg.
 
Leif stod kvar och verkade inte veta vilket ben han skulle stå på, tills Katarina tittade på honom och fortsatte.
 
- Du, om du tycker om henne borde du nog följa efter henne nu. Hon tycker om dig, det vet jag, och jag trodde... När ni kom… Du borde nog skynda dig…
 
Leif såg ut att plötsligt förstå och försvann iväg med nära ljudets hastighet, i den riktning som Susanne hade sprungit. Katarina satt fortfarande grensle över mig och jag prövade försiktigt att smeka henne över stussen med min hand igen.
 
- Fridstörare, de där två, sa jag.
- Mm… Jag tror Susanne blev lite arg på mig… Svarade Katarina.
- Kanske inte så länge. Kommer du ihåg när du bad henne fråga chans på mej åt dig?
- Mmm… Men det var frökens idé! Jag vågade inte, så fröken tyckte Sussi skulle göra det åt mig.
- Ja ha, och det gick ju bra, eller hur? Nu kanske du har hjälpt Sussi med Leif så… Om Sussi verkligen tycker om honom så är väl saken klar nu?
- Ja men Leif måste väl gilla henne också?
- Alla gillar Sussi.
- Alla? Frågade Katarina och tittade på mig.
- Susanne är snygg, det tycker de flesta killar, men hon är lite mycket besserwisser, tycker jag… Det funkar inget bra på mig. Fast hon är ju inte så med alla, inte med Leif i alla fall…
- Så du tycker om Sussi?  
- Jag tycker att Sussi är snygg. Det finns andra som är snygga också, men Sussi är inte min typ av tjej.
- Och vilken är din typ då?
- Ja inte är det Sussi som jag har tänkt på hela dagen…
- Och vem har du tänkt på då?
- Nu tycker jag att vi ska bråka mindre och pussas mera, för det är dig som jag vill vara tillsammans med.
- Mig? Varför?
- Kyss mig!
 
Jag tog Katarinas huvud i mina händer och tvingade milt hennes mun mot min. Lätt, lätt pussade jag henne några gånger, innan hon sakta slappnade av igen så att våra läppar åter slöts mot varandra. Snart kände jag även hennes tunga leta sig in efter min igen.
 
Efter ett tag hörde vi åter klockan klämta borta vid huset, även om vi inte kunde höra vad de ropade. Katarina och jag avbröt kyssandet och tittade på varandra. Jag blev medveten om att det hade börjat skymma över sjön. En snabb titt på klockan visade att den var tio, det var alltså dags att gå till sängs. Vi pussade varandra snabbt några sista gånger innan Katarina satte sig rakt upp. Innan hon reste sig helt så tittade hon ner mot mitt skrev. Hon log och fnissade tyst, men inte elakt, för ingen av oss kunde inte undgå att se konturerna av mitt stenhårda kön. Det gömde sig dåligt innanför mina tighta jeans och låg så det pekade rakt upp mot min navel. Hon hasade ytterligare lite framåt, innan hon reste sig upp så hon stod grensle över mig. Halvliggande tittade jag upp mot henne, följde hennes kropp med blicken, hela vägen från benen, höfter, midja, upp längs magen förbi brösten och upp till hennes ögon. Hon sträckte ner en hand som jag tog och fick av henne hjälp att resa mig. När vi stod upp båda två, så kysstes vi igen, innan vi hand i hand gick tillbaka mot huset.
 
- Den här kvällen gick lite för fort, sa jag.
- Mm, mmm…
- Jag vill inte att den ska ta slut.
 
Katarina var tyst medan vi gick hand i hand mot huset och när vi var nästan framme så stannande hon tvärt och vände sig mot mig. Hon kysste mig kort innan hon med huvudet nära mitt viskade:
 
- Låt den inte göra det då!
 
Hon släppte snabbt mina händer, vände sig om, och sprang iväg mot huset. Hon försvann... in. Kvar stod jag och tittade efter henne. Vad hade hon menat? Vad ville hon att jag skulle göra åt det då? Jag styr inte över tiden eller lägerskolans regler. Jag stod där och tittade mot huset som Katarina hade försvunnit in i och för första gången tittade jag på huset och såg det, som det faktiskt var. Det var ett stort tvålvånings trähus. Gult och med envånings flyglar som gjorde att det såg ut som ett U. På den höga delen fanns det flera brandstegar på fasaden. Stegarna gick från fönster på övervåningen men inte hela vägen ner till marken. Jag skulle ändå med lätthet kunna nå dem, om jag hoppade. Jag mindes nu vad Peter hade berättat, om hur han hade besökt Gunillas rum. Jag förstod nu hur han hade gjort. Jag skulle också kunna göra det, utan problem!
 
Jag gick in i mitt rum och hämtade mina tvättgrejor. Väl i tvättrummet tvättade jag mig och borstade tänderna extra noggrant, innan jag bestämde mig för att jag nog behövde en dusch också. En av de manliga hjälplärarna muttrade om att jag tog väl god tid på mig men jag förklarade att jag inte hade hunnit duscha efter besöket i poolen. Han lät mig tillslut få min dusch, även om jag "borde ha tänkt på det tidigare" som han surt sa. Jag tvättade snabbt men noggrant hela kroppen under rinnande vatten. Jag kände flera gånger att tankar fyllda av minnen från kvällen, tillsammans med förhoppningar om vad som skulle kunna komma, höll på att ge mig stånd. Det var bara med viljestyrka och kallt vatten som jag kunde håll snoppen i kontroll. Tillslut var jag ren, torr och klar. Jag plockade snabbt ihop mina saker och lämnade som sista kille tvättrummet. Hjälpläraren släckte ljuset bakom mig och muttrade att nu fick jag smyga mig in på rummet, för nu skulle det vara tyst och alla sova.
 
När jag kom upp på rummet låg Christer och Anders redan i sina sängar, men pratade.
 
- Du får släcka, sa Anders.
- Visst, ska bara kolla fönstret först, svarade jag.
Jag lade ifrån mig mina saker och hängde upp handduken på tork över en stol. När jag lutade mig mot fönstret kände jag en snärt mot låret och jag hoppade till.
 
- Där fick du för poolen din djävul, hörde jag Christer säga.
- Fan! Precis som om inte jag blev lurad i då?
 
Jag gned mitt lår men ägnade honom inte mer av min tid. Istället öppnade jag fönstret helt och tittade ut. Jag kontrollerade att det verkligen fanns en stege även vid detta fönster, och drog sedan igen fönstret lite. Jag gick tillbaka till dörren och släckte lampan. Det var tillräckligt ljust i rummet för att jag utan problem skulle kunna ta mig till våningssängen och klättra upp i överslafen. Jag låg nu där och bara väntade på att det skulle bli lugnt och tyst, så att jag skulle få en chans att smita ut. Christer och Anders babblade hela tiden medan jag försökte spela trött och vände mig mot vägen. Efter en stund knackade det till på dörren och den manlige hjälpläraren stack in sitt huvud.
 
- Nu får ni vara tysta! Alla ska upp tidigt i morgon och era kamrater vill faktiskt sova. Jag vill inte behöva säga till er en gång till! Förstått?
 
Jag låg fortfarande med vänd mot väggen och spelade sovande. Jag hörde hur det blev tyst och att dörren stängdes. Jag låg kvar i dunklet, lyssnade och försökte uppskatta tiden för att bedöma när jag skulle kunna smyga upp. Jag tror det hade gått en halvtimma och det var helt tyst i mitt rum sedan en lång stund. Jag hade inte heller kunnat höra några ljud från övriga huset. Så hur länge måste jag vänta? Hur länge vågade jag vänta? Tänk om Katarina somnar! Eller om jag? Jag beslutade att nu fick jag ta en risk. Försiktigt vände jag mig om. Låg sedan still i sängen, tittade ut i rummet och lyssnade. Det verkade vara helt lugnt och jag försökte så tyst jag kunde glida ur bädden och ner på golvet. Satans våningssäng! Det var ju helt omöjligt att komma ner tyst, utan att sätta foten i sängen under. Försiktigt letade jag med tån efter stöd, fann det till sist och kom ner på golvet. Sängen knakade till när den slapp min vikt. Jag tyckte det lät som ett pistolskott. Med hjärtat i halsgropen stod jag alldeles still, innan jag försiktigt vågade mig i riktning mot fönstret. Jag fick loss haspen och öppnade fönstret på vid gavel, tittade ut och ser att kusten är fri. Jag får ut ena benet på stegen och försöker finna ett bra grepp för att tyst komma ut med resten av min kropp.
 
- Vad gör du? Hör jag Anders fråga från sin säng.
- Sch! Inte så högt. Måste ut och pissa.
- Pissa? Och det ska jag tro på? Varför inte använda toan i korridoren?
- Tro vad du vill, bara du är tyst. Snälla?
- Smiter du ut nu så kanske jag stänger fönstret…
- Visst, gör det då, men jag bara måste ut!
 
Anders sa inget mer och jag klättrade ut. När jag var nästan nere på marken så såg jag att fönstret faktiskt drogs igen, även om inte helt.  
 
Jag stod nu på gräset utanför huset, i enbart kalsonger och en t-shirt. Jag såg att det lyste i ett fönster på ena flygeln men i övrigt var det mörkt innanför alla andra som jag kunde se. Jag gick försiktigt runt till andra sidan av huset och letade med blicken längs fasaden. Det var mörkt i alla fönster där med. Flera var öppna eller på glänt, men vilket var Katarinas? Efter en liten stund hade jag övertygat mig själv om vilket det borde vara och gick fram till stegen. Ett lätt hop och jag nådde nedersta steget men det var inte lika lätt att klättra upp, hängandes i stegen utan fotstöd. Men med fasaden som hjälp så gick det och jag kom upp. Fönstret var bara öppet med en smal glipa och jag lyckades inte få in handen för att kunna öppna det mera. Till slut knackade jag lätt med fingret på fönsterglaset. Tredje gången hörde jag något från insidan och strax efter såg jag någon röra sig innanför. Katarinas ansikte dök upp i fönstret och viskade i springan.
 
- Vem är det?
- Det jag! Får jag inte komma in?
 
Katarinas ansikte försvann men strax därefter öppnades fönstret långsamt och hon stack ut huvudet.
 
- Kommer du smygande fönstervägen?
- Ja, hur annars? Får jag komma in?
- Leif kom som folk, genom dörren…
 
Katarina log men flyttade på sig, och jag kunde klättra in.  
 
- Ä-är Leif här?
- Mm-hm! Han är i Sussis säng, där borta vid väggen.
 
Jag tittade i riktningen som hon pekade och kunde kanske ana en säng i dunklet, men några detaljer kunde jag inte se. Katarina stängde fönstret och lade sig på sin säng, långt in med ryggen mot väggen, så att det blev plats för en till.
 
- Kom då, sa hon tyst och höll upp täcket.
 
Jag lade mig i sängen, vänd mot Katarina och hon drog täcket över oss båda. Jag tittade på henne i dunklet och jag kunde se att hon log.
 
- Vad lång tid det tog, viskade hon.
- Jag kunde inte smita ut! Christer och Anders babblade tills att den där majjen kom in och var sur.
- Gunnar, han heter Gunnar och är från någon skola i trakten.
- Bryr mej inte om vem han är, han är i vägen.
 
Jag hörde hur det viskades från den andra sängen också, blandat med stunder av tystnad. Susanne verkade ha fått sin Leif, och nu låg de i hennes säng och gosade. Jag kysste Katarina kort och smekte henne över huvudet. Kysste henne igen och lät handen följa håret ner över ryggen. Katarina hade en hand på min bröstkorg och smekte mig hon med, mer och mer, allt längre ner mot midjan. Hennes lätta hand var smått kittlande men vår närhet övervägde alla eventuella obehag. Våra kyssar blev mer intensiva och med mer och mer tunga. Jag kände hur Katarina andfått nästan flämtade efter luft i de korta andningspauser vi tvingades göra. Hennes andedräkt var fräsch, med en lätt doft av tandkräm. Jag kände nu igen den där andra doften. Hennes hår luktade svagt av äpple, antagligen från schampot, och jag var glad över att jag också hade hunnit duscha. Katarinas mun sökte min igen och hennes hand letade sig ner till min midja. Hennes tunga sökte min och hennes hand gled upp under min t-shirt. Jag lät min hand glida ner över hennes höft och kände hur nattlinnet tog slut, och att jag hamnade med handen på hennes trosa.  Men mitt lillfinger snuddade vid bar hud, hennes lår. Där som brändes det av den lilla kontakten.  
 
Två av Katarinas fingertoppar sökte till en varsin sida om min ena bröstvårta. Försiktigt rörde hon fingertopparna om bröstvårtan och jag kände hur den blev alldeles stel och styv på ett sätt som jag aldrig tänkt på förr. Beröringen var skön, mycket skön. Jag lät min hand följa hennes kropp uppåt igen, men nu in under hennes nattlinne. Hennes hud kändes alldeles varm mot min hand och min puls ökade för varje centimeter som jag rörde över uppför hennes kropp. Plötsligt tog det stopp mot hennes arm, men jag kände samtidigt något annat. Det måste vara kanten av hennes ena bröst som nu låg mot min hand. Katarina ryckte till, bröt kyssen och tittade på mig, sedan lyfte hon en aning på sin arm. Jag lät min hand fortsätta uppåt och jag hade nu hela hennes nakna bröst i min hand. Det var fast och varmt, och jag kände hur hennes styva bröstvårta petade mig mitt i handflatan.
 
Samtidigt som vi kysstes undersökte jag försiktigt hennes bröst. Med mina fingrar följde jag hennes bröst åt alla håll jag kunde nå. Jag kände hur det runda tog slut, en kort bit av bröstkorg och hur det andra bröstet tog vid. Jag lät min hand söka över även det andra bröstet, och försökte finna bröstvårta där. Katrina lutade sig försiktigt mera bakåt tills hon hamnade som på rygg och så att jag ordentligt kom bägge hennes bröst. Täcket gled ner en bit och jag kunde enkelt se hur min egen hand rörde sig under det sista tunna tyget som dolde hennes kropp. Katarinas hand lämnade min bröstvårta och gled ner längs min mage. Jag kände hur hon snuddade vid mitt kön och vi ryckte båda till. Katarinas mun lämnade min och hon flyttade sin hand till min höft. Jag hade inte tänkt på det men hade naturligtvis fått stånd, och jag kände nu hur mina kalsonger sträcktes ordentligt.  
 
Jag böjde mig efter och över Katrina och kysste henne kort. Med fingertopparna kände jag samtidigt runt hennes ena hårda bröstvårta, kände den knottriga huden i vårgården och den tydliga gränsen över till det fasta och helt släta bröstet. Gång på gång lät jag fingrarna röra över bröstet för att bättre förstå vad jag kände. Det kändes inte som något jag tidigare hade sett. Försiktigt försökte jag dra upp hennes nattlinne för att även med ögonen undersöka hennes bröst. När Katarina förstod vad jag vill hjälpte hon till genom att lyfta försiktigt på överkroppen. Allt tyg hamnade uppe under hennes armhålor men bägge brösten blev helt synliga för mig. Jag såg på dem och smekte. Till sist böjde jag mig försiktigt fram och lät läpparna helt kort snudda vid hennes ena bröstvårta. Katarina protesterade inte det minsta och gång på gång lät jag läpparna pussa henne, omväxlandes på ena eller andra brösten.  
 
Katarina började smeka mitt hår med handen och jag la läpparna helt om ena vårta. Försiktigt lät jag min tungspets komma fram och kände med den på vårtan. Släppte taget med läpparna och lät tungan cirkla runt i stället. Kände runt i större cirklar, runt vårtan, runt vårtgården och ut över släta bröstet. Katarinas hand styrde mig tillbaka till vårtan och jag sög in den i munnen. Min hand smekte under tiden längs hennes sida, ner mot höften. Nu när linnet var borta så hindrades inte hudkontakten förrän vid resåren till hennes trosor, så jag följde den bort över till ryggen. När jag inte nåde längre bytte jag håll och följde resåren tillbaka och runt ner mot magen i stället. När min hand och fingrar närmade sig navel drog Katarina in magen. Jag kände hur det skapade en glipa mellan mage och tyg. Mina fingrar gled vägen ner och nådde den absolut nedersta delen av hennes mage, under hennes trosa. Mot yttersta spetsen av mitt långfinger tyckte jag mig känna några hårstrån och stannade kvar med handen där. Samtidigt som jag sög på bröstet och spelade med tungspetsen om hårda vårtan, rörde jag försiktigt långfingerspetsen i små, små cirklar. Med lättast möjliga tryck smekte jag över hennes tunna hud och fina behåring.
 
Katarina styrde bort mitt huvud från sitt bröst och mera upp mot sin mun. Hon andades tungt innan hennes läppar fann mina så vi kunde kyssas igen. Under kyssen blev min hand och fingret i hennes trosa för ett ögonblick stilla. Istället började Katarina försiktigt röra på kroppen mot min hand som gled ytterligare lite nedåt. Hennes mun lämnade inte min, trots att jag kände hur det blev mer och mer hår under min hand, tills det blev alldeles varmt under mina fingrar. Jag kände hur hennes hud kurvade nedåt under dem och kunde känna hur jag höll som om en mjuk kulle. En bulle som försvann ner mellan hennes lår. Med långfingret fortsatte jag undersöka den delen av hennes kropp och följde huden ner mellan hennes lår. När fingret låg och tryckte över den grop som bildades mellan hennes lår och kropp så vek hon självmant upp ena benet en aning, så jag lättare kunde få ner handen ytterligare en liten bit. När jag försiktigt kände fingret uppåt igen så gled det genom fukt och värme. Där jag kände förstod jag att måste vara mellan hennes blygdläppar, för det var varmt, mjuk och fuktigt.
 
Katarina flämtade till men hennes tunga spelade fortfarande i min mun och hon bröt inte kyssen. Med mitt finger undersökte jag den nya platsen. Yttersta delen av mitt finger gled upp och ner mellan blygdläpparna. Längre ner var det djupare och fuktigare. Gång på gång gled fingret ner där och sedan upp igen, så att fukten spreds längs hela springan. Halva mitt långfinger var alldeles vått av henne och fascinerad bytte jag till att smeka med ringfingret i stället, som snart blev lika vått det. Med mina två fuktiga fingrar smekte jag nu allt mer krävande i springan, ner i det djupa som måste vara mynningen till hennes slida, och upp till där läpparna möttes. Högst upp där fanns det som en hård liten kula, en knopp som måste vara henne klitoris, klittan. Ju mer jag smekte den, ju oroligare rörde Katarina sig under mig. Jag lyfte bort mina fingrar helt, bröt kyssen och tittade på henne.
 
- Fortsätt, viskade hos svagt.
 
Jag lät fingrarna leta sig in mellan hennes ben igen och smekte först i springan ner mot hennes våta mynning, och försökte där försiktigt trycka på lite mera med ena fingertoppen. Katarina rörde oroligt på sig men sa inte ifrån. Jag tittade ner längs hennes kropp men kunde inte se min hand för täcket. Jag lät mina fuktiga fingrar följa skåran uppåt igen och när de kom högst upp så började jag smeka med små cirklar där. Precis som jag hade cirklat runt de styva bröstvårtorna, smekte jag nu runt det hårda som jag nu var övertygad om att var klittan. Katarina la sig helt på rygg och drog upp ena benet ytterligare. Det gav min hand mera plats mellan hennes lår. Jag fortsatte att med två fingrar massera, omväxlande hårt och mjukt, runt klitoris så att Katarina andades hörbart genom öppen mun. Jag lät helt kort fingrarna följa skåran nedåt igen för att fånga upp mer fukt, men när fingrarna nådde mynningen så drog hon snabbt upp även det andra benet, så att mina fingertoppar sjönk ner, och gled in. Hela fösta leden av mitt långfinger hamnade i och omslöts av hennes slida. Jag blev still och försökte bara ta till mig känslan, den att jag hade ett finger i Katarina. Det kändes helt fantastiskt, så fantastiskt att det ryckte i min kuk. Trots att jag inte ens hade rört vid den kändes det som om jag skulle kunna komma när som helst.  
 
Jag tvingade mig själv att ligga helt stilla en stund för att lugna ner mig. Men snart kände jag istället hur Katarina försiktigt började rörde på sitt underliv. Jag började om med mina små cirkelrörelser av fingertoppen i hennes slida. Precis som jag utforskande smekt hennes bröst och klitoris, undersökte och masserade jag nu i hennes slidmynning. Hon öppnade upp benen mer och mer och snart smekte jag med två fingerar. För varje varv i smekandet försökte jag få in ena eller andra fingertoppen lite djupare i henne. Katarina rörde underlivet i takt och jag kände hur jag gled in allt djupare. Jag prövade att trycka på och kände hur långfingret gled in till andra knogen. Med det fingret så långt intryckt låg resten av handen och som höll om, tryckte hela vägen från slidan upp över klitoris, och om hennes blygd. Jag kände hur Katarina rörde underlivet i långsamma upp och nedgående rörelser mot min hand och jag höll mot. För varje tryck och hennes rörelser gled mitt finger ut och in en liten bit i slidan, samtidigt som handen masserade över resten. Ju hårdare jag pressade med handen, desto tydligare och mera rörde Katarina på underlivet upp mot mig. Hennes ögon var slutna och jag kunde höra att hennes andning var stötig. Hon nästan flämtande genom öppen mun.
 
Jag försökte komma in djupare med fingret, samtidigt som jag böjde mig över henne och försökte kyssas. Jag kände hur Katarina spände och knep ihop med benen varje gång jag kom för djupt och det blev svårt att kyssa henne. Jag tvingade ändå in min tunga i hennes mun och pressade på med hela handen och fingret in mellan hennes ben. Katarina sträckte ut sin undre arm och hennes hand hamnade mot min stenhårda kuk. Det var vansinnigt upphetsande att känna mitt hårda stånd röra vid hennes hand, även om hon inte tycktes medveten om det. Jag behöll mitt finger intryckt djupt i henne och i samma takt som hennes underliv rörde sig mot min hand, så rörde jag mitt stånd mot hennes hand. Upphetsningen blev stor och jag kände att jag snart skulle komma, om jag fortsatte. Jag tog min mun kort från hennes och flyttade mitt skrev lite ifrån hennes hand. Fingret gled då ur slidan och jag drog det upp för springan, upp till klitoris. Så fort jag nuddade vid den så hörde jag hur Katarina som gnydde svagt och såg hur hon lyfte underlivet upp mot mitt finger. Jag började därför smeka kring klitoris hårdare, och med två fingrar. Det fick henne att stöna högt och tydligt, omväxlat med att flämta genom öppen mun. Hennes arm ryckte till och hennes hand hamnade på min kuk igen. Jag masserade lite hårdare och Katarina började gny, samtidigt som hon gång på gång drog undan underlivet och klämde ihop med benen. Hennes lediga hand kom ner och tog tag i min hand. Hon höll mig stilla, samtidigt som hon försiktigt och långsamt rörde på underlivet mot oss. Hon puttade min hand åt sidan och jag hörde hur hon andades jämnare men fortfarande djupt och tungt.
 
Jag kysste henne igen och snart kände jag hennes tunga svara mig, innan hon drog bort sin mun. Hon drog upp min hand från sina trosor och lade sig på sida vänd mot mig. Hon öppnade ögonen och tittade på mig. Hennes ögon var alldeles blanka och mörka. Jag kände hur våt jag var om handen och visste inte vad jag skulle göra med den. Till sist lade jag den om hennes ena bröst och lät mina fuktiga fingertoppar smörja in hennes bröstvårta och vårtgård. När jag gjorde det så blev jag medveten om en ny doft. Jag förde min hand närmare mitt ansikte och förstod att doften fanns på mina fingrar. Den kom från henne, från Katarinas kön. Så det var så det luktade, kön, fitta, fittsaft. Det luktade... lockade. Försiktigt snuddade mitt finger vid min tunga och det som brann till i huvudet. Det luktade och smakade inte som något annat, men det var väldigtupphetsande. Jag var kåtare än jag någonsin varit.
 
- Luktar jag? Frågade hon nervöst viskandes.
- Det luktar du!
- Usch, sa Katarina och rynkade på näsan.
- Men det luktar underbart! Viskade jag och verkligen drog in doften i näsan.
 
Upphetsad rörde jag fingret över mina läppar och lät min tunga försiktigt snudda toppen. Jag lät fingerspetsen försvinna in i min mun och kunde så komma ännu bättre åt med tungan. Jag kunde nu känna smaken av hennes kön ordentligt, mer intensivt och jag blev om möjligt ännu mera kåt. Med fingret i munnen så tittade jag på henne.
 
- Jag vill ha mer, viskade jag.
 
Jag drog fingret ur munnen och förde handen mot hennes mage. Katarina stoppade min hand med sin och viskade:
 
- Du får vänta lite.
 
Hon förde min hand upp till sitt bröst istället och släppte den där. Hon lade sedan sin hand på mitt bröst och rörde den försiktigt nedåt.
 
- Ta av dig tröjan viskade hon.
 
När jag försökte dra den över mitt huvud mig hamnade jag helt på rygg. Jag fick direkt Katarinas hand på min mage. Hennes fingrar rörde sig runt min navel, innan de fortsatte nedåt till resåren i mina kalsonger. Mitt stånd hade lyft tyget så det bildats ett glapp mellan resår och mage. Hennes hand tog sig in under där, och jag kände hur hennes fingrar rörde sig genom håret till roten mitt kön. Katarina märkte hur översidan av hennes hand rörde vid min kuk men försökte komma åt mig med sina fingrar istället, utan att lyckas så bra. Katarina tog bort sin hand och kastade undan täcket som tills nu hade dolt oss. Jag låg på rygg i hennes säng med enbart ett par små kalsonger på, och i övrigt helt naken. I dunklet såg jag hur Katarina låg på sida, men stödd på ena armen så att hon fick upp överkroppen en bit. Hennes nattlinne hade bara lite glidit ner igen och ena hennes bröst var fortfarande fullt synligt för mig.
 
- Den där är i vägen, viskade hon och drog lite i min kalsong.
 
Jag tittade bort snabbt mot den andra sängen och hörde hur de höll på med varandra där, men kunde inte se några detaljer. Jag kände hur Katarinas rörde vid min kuk, men utanpå min kalsong och fick mig att titta tillbaka på henne igen.
 
- Jag vill se den… Kan du inta ta av dom där? Viskade hon
- Men Sussi och Leif då?
- Sch, jag ser inte dom så dom ser nog inte oss. Och dessutom är dom upptagna med varandra. Ta fram den nu, snälla?
 
Jag var så kåt att jag sket i om Sussi eller Leif såg. Jag drog in magen och sträckte resåren så att min kuk fritt kunde sträcka ut sig och halva kuken blev synlig. När jag tog tag i sidorna för att hasa ner kalsongerna kände jag direkt Katarinas fingrar mot mitt skaft, precis under ollonet. Det kändes som en elstöt som jag trodde skulle få mig att spruta på en gång. Jag spände mig så hårt att Katarina började fnissa och fråga:
 
- Kittlig?
- Nä, men inte beredd. Du måste vara försiktig…
- Försiktig?
- Du får känna! Jag vill det… men... jag är så…
- Kommer du spruta?
- När det blir som skönast så sprutar det. Och allting är så... så nära nu…
- Så du är kåt så du håller på att spruta?
- Är inte du kåt då?
- Mm, det är väl klart, men vi tjejer sprutar inte… Kommer det komma mycket?
- Ibland gör det det…
- Kommer du sprita mycket nu?
- Jag vet inte! Kanske? Tror det...
 
Katarina log och tittade sedan spänt men intresserat ner mot min halvt blottade kuk. Försiktigt lade hon fingrarna direkt på mitt blottade ollon.
 
- Är det försiktigt nog?  
- Mm-hm...
 
Hon lät fingrarna försiktigt följa skaftet ner mot resåren och sedan upp igen. Med ena fingertoppen utforskade hon skåran på undersidan av mitt ollon. Trots att det var torrt var det farligt skönt och jag flämtade till ljudligt som hon gjort. Katarina lät fingret följa ollonkanten runt mitt skaft och jag kved högre. Jag blev snabbt tvungen att ta tag i hennes hand och styra henne ner mot roten i stället. Jag kände att jag var på väg att komma och fick knipa ihop hårt om skaftet för att hindra det från att börja spruta. Jag höll om nästa smärtsamt hårt medan jag kände hur pulserandet i min kuk sakta avtog. Prövande lättade jag på trycket men höll fortfarande i Katarinas hand.
 
- Sprutade du? Frågade hon.
- Nä, flämtade jag, men det var nära där...
- Vill du inte komma?
- Jo, men… Det är så skönt…
- Ja? Hur ska jag göra då?
- Göra vad?
- För att det ska bli ännu skönare?
- Men allt är skönt. Bara du rör mig så är jag nära.
- Men hur få det skönast…?
- Ollonet, eller flänsen, gränsen mellan ollonet och skaftet, där är det som skönast.
 
Jag kände hur Katarina gjorde sin hand fri från min och hur hennes fingertoppar åter rörde vid mitt ollon. Jag rykte till.
 
- Det är lite känsligt där när det är så torrt. Viskade jag.
- Vad ska jag göra?
- Blöt ett finger.
 
Katarina tittade på mig och sedan stoppade hon sitt pekfinger i munnen innan hon åter igen rörde vid mitt ollon med det.
 
- Bättre så?
- Skönt, när det glider lätt så är det så skönt…  
 
Katarina la sig ner med huvudet på mitt bröst. Jag kände hur hon tog bort fingret och hur det sedan kom tillbaka, ännu fuktigare. Gång på gång förde hon sitt finger upp till sin mun och hämtade mera saliv, för att fukta mitt ollon med. Jag lät min arm smeka hennes rygg och ner mot hennes bak. Jag fick in min hand under hennes trosa och kunde med fingertopparna känna formerna av hennes skinkor och lår. Samtidigt smekte Katarina nu både ollon och skaft med flera fuktiga fingrar och jag andades allt mer tungt. När hon mjukt slöt hela handen om kuken och tvingade den att peka uppåt så kände jag att jag var väldigt nära att komma igen.
 
- Försiktigt, stönade jag fram.
 
Men jag kände ändå hur Katarina fortsatte dra med hela handen, ner mot roten där hon kramade om. Jag klarade inte att bara ligga stilla längre utan smårörde mitt underliv mot handen. Jag kände hur Katarina höll hårdare med hela handen, höll hårt om skaftet, men inte tillräckligt för att hindra min utlösning. Jag stönade, ryckte med kroppen och stötte upp mot hennes kramande hand, och jag kände att det inte längre skulle gå att hindra, inte nu...
 
- Kommer det? Vad ska jag göra? Viskfrågade Katarina.
- Det kommer! Stönade jag högt och stötte hårt med underlivet mot hennes kramande hand. Jag kommer... nu!
 
Jag kände hur hon höll handen helt stilla och kramade om allt hårdare, men min orgasm gick inte längre att stoppa. Jag kände hur sprutet sköt iväg, hur trycket äntligen släppte, och hur det sprutade, ur mig samtidigt som jag stönade högt och spänd i kroppen sköt upp höfterna högt. Något varm träffade mig i ansiktet men jag fortsatte att pulserande spruta ur mig dos efter dos av sperma. Två, tre pump till sköt ut, innan jag kände att det lugnade ner sig. Jag stönade fortfarande ryckigt och kände hur ordentligt känslig i kuken var. Katarinas tag släppte och jag kunde slappna av lite mer. Jag kände att jag hade fått något på min kind och tog bort det med ena handen. Kände doften av varm sperma. Jag kom på att min andra hand höll ett hårt grepp om Katarinas en skinka och släppte efter.
 
Katarina låg fortfarande med huvudet mot mitt bröst och jag kände hur min höga puls dunkade mot hennes vikt. Jag tog min hand från hennes skinka och smekte hennes huvud. Jag kände då att hon var kladdig i håret.
 
- Du sprutade... mycket. Du har massor på hela magen, sa hon.
 
Hon satte sig upp och vred huvudet mot mig. Hon höll upp sin hand framför sig och jag såg att den var kladdig. Jag tittade ner och såg att långa strängar av sperma landat på min mage och att en droppe hängde från ollonet. Katarina luktade på sin hand och rynkade på näsan, innan hon torkade av handen mot nedre delen av sitt nattlinne. Hon drog sedan av sig linnet helt och tittade på mig.
 
- Du fick i håret, sa jag.
- Va? Var?
 
Jag började resa mig upp men märkte genast hur det då började rinna på min mage. Jag vred snabbt på kroppen, tog min t-shirt och torkade sperman från min mage med den innan jag satte mig upp.
 
- Kom så ska jag ta bort det, sa jag.  
 
Katarina räckte mig sitt linne och lutade sig aningen framåt mot mig. Jag tog mot linnet och försökte försiktigt få bort den kladdiga sperman ur hennes hår. Det var svårare än jag trodde och jag tror jag smetade in lika mycket i håret som jag fick bort. Katarina satt still hela tiden som jag höll på och när jag gav upp reste hon sig bara lite upp. Jag såg att hon tittade bort mot den andra sängen och jag vred mig om för att titta dit också. Mina ögon hade vant sig och jag kunde nu faktisk se något. Det såg ut som om Sussi satt och långsamt gungade på Leif som låg på rygg. Katarina och jag fortsatte att titta bort mot dem i den andra sängen och jag blev mer och mer övertygad om att de knullade. Jag tror att Sussi satt och red på Leif!
 
Täcket deras låg på golvet och Sussi satt naken på Leif, rakt över hans skrev. Hon satt framåtlutad med händerna på hans axlar eller bröst. Just det var lite svårt att se, men att hon gungade fram och åter med långsamma rörelser syntes tydligt. När jag lyssnade kunde jag höra hur någon eller kanske båda andades tung. Mitt stånd hade inte slaknat och nu blev jag mer kåt igen. Jag smekte Katarina över ryggen och ner mot hennes trosor, samtidigt som vi tittade. När jag kom ner dit så försökte jag få dem av henne. Katarina tittade på mig och lyfte sedan på rumpan så jag kunde dra ner hennes trosor. Det gick, men klumpigt, så hon tog över och drog dem av sig snabbt. Hon satt nu helt naken framför mig och tittade på mig och ner mot min kuk.
 
- Du också, sa hon och lade en hand på min kalsong.
 
Jag lade mig snabb på rygg och krånglade av dem. Jag satte mig sedan upp och tittade bort mot den andra sängen igen. Sussi satt fortfarande och red på Leif, som nu hade hennes bägge bröst i sina händer. Jag tror Sussi blundade, eller kanske inte, men hon andades i alla fall ljudligt genom öppen mun som Katarina gjort. Synen gjorde mig så upphetsad att jag vände mig mot Katarina. Hon mötte mig omedelbart med öppen mun och en kyss. Jag smekte hennes bröst med ena handen, innan jag förde ner den över hennes kropp, ner mot hennes buske. Katarina särade snabbt och villigt på benen och jag kom direkt åt hennes kön. Hon var riktigt fuktig och öppen. Mitt finger gled in helt utan hinder och jag försökte med ett till. Jag fick lätt in två fingrar till första knogen, sedan tog det mot mer. Katarina rörde på underlivet och särade mera på benen. Samtidigt som jag nu fick in mer av mina fingrar i henne så kände jag hur hon andades hårt med munnen mot min mun. Jag fick in bägge fingrarna till andra krogen och då var trångt. Jag kände hur hon knep till om mig och höll handen stilla. Katarinas hand landade på min höft och letade sig fram till min kuk. Samtidigt som hon tog tag om den så drog jag ur fingrarna lite, men pressade omedelbart in dem i henne igen. Katarina förde sin hand upp och ner längs mitt skaft, fortfarande med sin öppna mun mot min.
 
- Håll om kuken med hela handen, sa jag och fortsatte långsamt jucka med fingrarna i henne.
 
- Håll lite hårdare med handen, bad jag.
- Mmm…
 
Jag drog ut mina fingrar och smekte upp längs skåran till klitoris. Masserade, halvhårt, runt, runt innan jag förde fingrarna ner och in i henne igen. Katarina tog huvudet en liten bit ifrån mig och tittade först på mig och sedan bort mot den andra sängen. Jag hörde hur Leif viskade något och hur någon, andades allt mer andfått. Jag vred mig för att kunna titta på dem. Jag såg hur Sussi nu låg ner på Leif och att han hade händerna om hennes skinkor. Sussi gled nu i snabbare takt, fram och tillbaka över Leif, som varje gång mötte henne med sina höfter. Katarina drog mig mot sig och lade sig ner på rygg. Hon låg helt naken under mig, mitt i sängen. Hennes fasta bröst pekade rakt upp mot mig och med blicken följde jag hennes kropp ner till hennes kön. Hennes ben var ordentligt särade och jag hade fortfarande två fingrar i henne.
 
Jag förde fingrarna ut och upp runt klitoris innan jag pressade in dem i henne igen. Katarina tittade på mig, särade ännu mera på benen och mötte mig med sina höfter. Jag fortsatte massera in och ut, samtidigt som jag böjde mig framåt och tog ett bröst i min mun. Jag kände då doften igen, doften från hennes kön som jag hade masserat in på hennes bröst. Jag kände också smaken där jag sög hårt på hennes bröstvårta. Katarina la armen om och drog mig mot sig. Viskande sa hon:
 
- Kom, kom nu.
 
Jag släppte bröstet men fortsatte med fingrarna i hennes kön.
 
- Vill du? Frågade jag.
- Mmm, kom, nu… Svarade hon flämtande.
 
Jag drog fingrarna ur hennes kön. Hela handen kändes våt. Jag luktade på den och vågade stoppa ett finger i min mun, och sög av det. Fitta smakade... knull, smakade kåt. Ivrigt ställde jag mig på knä mellan hennes särade ben. Min kuk pekade hårt snett uppåt och Katarina tittade på den hela tiden. Jag försökte lägga mig i läge men hade svårt att komma rätt. Katarina försökte hjälpa till och flyttade sig i läge medan jag tvingades stödja mig på en arm och försöka styra kuken rätt med den andra handen. Jag kände hur mitt ollon blev alldeles vått av hennes varma safter men hade svårt att hitta helt rätt ändå. Katarina tog tag med sin hand straxt bakom ollonet och tog över styrandet. Hon böjde min kuk mera nedåt och jag kände hur ollonet plötslig gled lite, för att straxt efter bäddas in helt av hennes fuktiga blygdläppar. Jag kände hur jag långsamt gled inåt och omslöts allt mer. Både Katarina och jag försökte se vad som hände men våra händer var i vägen. Jag tog bort min hand och stödde mig nu på bägge armar, och tittade upp på Katarina, samtidigt som jag sjönk in allt djupare i henne. När jag sluta glida enkelt in kändes det som om minst halva kuken var begravd i henne. Kuken kramades om, alldeles varmt och vått. Katarina lutade sitt huvud tillbaka och vi såg varandra i ögonen. Försiktigt försökte jag röra mig lite mera, i små, små rörelser. Jag kände att det var helt underbart. Det kändes som om Katarina knep med fittan om mig varje gång som jag gled inåt igen. Jag hörde lite nya ljud från andra sängen och vände blicken dit. Jag ser hur Leif stöter upp mot Susanne med sina höfter, samtidigt som han håller fast i hennes skinkor. Han flämtar ljudligt och jag hör Sussis röst.
 
- Nej, nej Leif… nej…
 
Varje gång han trycker sig upp mot henne så gnyr hon ett ”nej” och jag förstår att han kommer... i henne! Synen håller på att få mig att komma också och jag trycker mig reflexmässigt hårt in i Katarina. Katarina stönar högt och ljudligt medan jag känner hur jag sjunker in helt med kuken. Jag har kuken nu helt intryckt, helt begrav i hennes fitta, och vågar inte röra mig, rädd för att komma igen. Rädd för att göra henne illa. Jag känner hur Katarinas lägger sina hände på mina skinkor och jag ser ner mot henne. Hon öppnar sina ögon och tittar upp mot mig. Jag prövar då försiktigt att röra mig ut och in i henne igen. Varje gång jag kommer för långt ut så håller hon mot med händerna på mina skinkor, och så trycker hon mig inåt igen, in, in djup i hennes kropp. Jag känner hur jag gång på gång begravs helt i henne, och hur mitt ollon ibland vilar mot botten av hennes fitta. Jag känner hur hon kramar och kniper runt min kuk, varje gång som jag försöker pressa mig djupare inåt. Katarina sluter ögonen igen och jag fortsätter knulla henne. Knullar henne! Med långsamma drag, men allt mer krävande varje gång jag pressar mig inåt mot botten. Samtidigt hör jag prat från den andra sängen.
 
- Du kom i mig! Du fick ju inte komma i mig…
- Förlåt, förlåt. Men du klev ju inte av. Jag fick inte ut den!
- Har jag fått sperma i mig nu? Jag kan ju vara med barn ju!
- Det är inte säkert…
- Men jag kan vara!
 
Jag hörde hur de pratade och försökte titta ditåt. Sussi stod på ett knä i sängen och särade så mycket hon kunde genom att lyfta på det andra benet. Hon titta ner mot sin fitta och med ena handen undersökte hon insidan och som drog ut en seg sträng... av sperma. Den hängde som en lång tråd från hennes kön och till hennes hand. Både hon och Leif tittade på den.
 
- Du kom visst i mig. Du sprutade i mig!
- Förlåt, men jag försökte…
 
Synen var för mycket, jag kände att jag höll på att komma och stötte hårt en sista gång innan jag försökte dra mig ur Katarinas varma, våta och alldeles underbart kramande fitta. Men jag kom inte ur! Hon höll mot med sina händer på mina skinkor och försökte tvinga mig inåt igen.
 
- Men släpp, jag kommer ju! Ropade jag.
- Fortsätt…
- Men jag kommer, jag kommer att spruta!
- Mmm… sluta inte! Fortsätt, fortsätt…
 
Katarina höll i hårt och pressade på med händerna om mina skinkor och stötte samtidigt uppåt med sitt underliv mot mig. I panik visste jag inte vad jag skulle göra och tittade mig om kring. Jag såg att både Sussi och Leif tittade mot oss. Såg hur Sussi fortfarande stod med fittan vidöppen och Leifs sperma både i sin hand och rinnande utefter ena låret. Såg Leifs kuk peka snett uppåt och vara helt synligt kladdig. Så jag kunde inte hålla mot längre. Jag såg ner på Katarinas ansikte och stötte kuken inåt hårt. Katarina gnydde till och andades tungt. Gång på gång drog jag kuken ur till hälften för att snabbt tvinga in den igen, hårt.
 
- Ja, ja… fortsätt så, stönade Katarina. Sluta inte…
- Jag kommer nu. Jag sprutar... kommer... i dej...!
 
Jag stötte kuken så långt in jag bara kunde nå och kände hur jag kom där. Katarina stönade högt under mig och hon släppte taget min ena skinka. Hon tvingade in handen mellan oss och fram till våra kön. Med den började hon smeka sig själv.
 
- Fortsätt, snälla, fortsätt… Knulla… mej... stönade hon medan hon smekte snabbt.
 
Jag drog ur kuken lite och försökte fortsätta knulla henne. Varje stöt kändes som elektrisk i min ryggrad. Jag sprutade inte längre men var så känslig att jag kunde känna varje nerv darra i mitt ollon där det kramades av hennes slidväggar. Det var så vått och varmt om kuken att det kändes som om jag kissat på mig, men det gjorde att obehaget om ollonet minskade något. Jag kunde därför stöta med längre och djupare drag igen så att Katarina stönade högt. Jag såg hur hennes fingrar smekte uppe vid klitoris och kände hur hennes naglar gång på gång rispade skaftet på min kuk, men det var bara upphetsande. Katarina flämtade och böjde upp kroppen i båge mot mig. Hon knep ihop med benen och det kände som om kuken satt fast i klämd.
 
- Mmm… juaaa gnnn… jaa… gud…
 
Jag försökte men kunde knappt röra mig. Katarina slappnade till sist av och lade sig bakåt igen, och hennes ben släppt sitt grepp om mig. Jag rörde mig lite försiktigt, men då ryckte hon till och jag blev stilla i henne igen. Hon låg med sluta ögon och andades djup genom öppen mun. Jag tittade snabbt bort mot andra sängen och såg hur både Sussi och Leffe fortfarande tittade mot oss.
 
- Jag kom i dig, sa jag till Katrin, men avsiktligt högt nog för att höras bort till de andra, samtidigt som jag mötte Sussis blick.
- Mmm…  
 
Katarina andades lugnare men fortfarande djupt och jag såg ner mot hennes ansikte igen.
 
- Jag sprutade i dej… all sperma kom... i dej… Sa jag, samtidigt som jag försiktigt rörde på kuken som för att visa henne vart.
- Mmm…
 
Katarina öppnade långsamt ögonen och tittade upp mot mig, och hon drog munnen till ett leende igen…
 
- Mm, du kom i mej… Det var skönt…
- Var det? Ville du det?
- Mmm…
 
Hon rörde lite på underkroppen och tittade ner mot våra kön. Jag kände hur min kuk till sist höll på att börja slakna. När Katarina masade sig aningen uppåt i sängen gled jag ur henne helt. Hon tittade på min kladdiga och bara halvstyva snopp.  
 
- Oj! Sa hon och förde snabbt ner en hand mellan sina ben. Oj, oj! Det... rinner?
 
Jag ställde mig upp på knä och Katarina flyttade direkt ut ena benet över sängkanten, så att hon kom halvvägs ur sängen. Hon tog bort sin hand och vi tittade båda lika förvånat på den. Den var synligt helt våt av våra vätskor. Jag såg hur hon nu låg med öppet och kladdig skrev och hur det rann ut något mellan de lätt särade blygdläpparna. Hon torkade snabbt av handen mot sin mage och flyttade ner den mellan sina ben igen. Hon försökte som dra bort allt det våta upp mot magen och det bildades en tråd för henne, precis som det hade gjort för Sussi. Katarina blev först nu medveten om att både Sussi och Leif också tittade på henne. Hon stelnade till innan hon tvingades fortsätta med handen medan hon samtidigt sa:
 
- Jag tror jag skulle behöva torka av mig med något…
 
Leif hade en hand om och drog i sin fortfarande stenhårda kuk. Katarina såg det och torkade för umptonde gången av handen på sin mage igen, innan hon flyttade ner handen till fittan och där som letade runt för att försöka få tag i mera av all sperma som sipprade ur henne. Leif såg storögt på. Tittade både på Katarina och Sussis kladdiga fittor och drog med mer och mer kraftiga drag huden upp och ner på skaftet av sin kuk.
 
- Jag tror inte Leif är klar. Sa jag. Tror du vill komma en gång till va?
 
Leif tittade på mig men svarade inte. Istället tittade Sussi ner och såg på hans kuk. Hon tittade på hur han drog i den och hur han fick förhuden att glida fram och tillbaka över sitt glänsande ollon. Hon rörde lite med sin kladdiga hand i sin fitta igen och Leif stönade till vid synen och drog snabbare i kuken. Sussi tog sin kladdiga hand och slöt den om hans ollon. Hon höll fast runt ollonet med hela handen så att Leif stönade till, och stötte med underlivet mot sin egen och hennes hand. Gjorde det en gång, en gång till och sedan kom han. Vi såg hur sperma sipprade ut mellan fingrarna på Sussi medan Leif stönade högt. Sussi bara gapade men höll kvar och masserade med hela handen runt hans ollon medan Leif gnällde. Efter ett par ryck med höfterna så drog han bort kuken från hennes hand. De sista dropparna sköt rak ut i luften. Sussi tittade på sin hand, innan hon torkade av den på Leifs bröst, utan att han reagerade.
 
Det var tyst i rummet och åtminstone jag började plötsligt känna mig generad. Jag var naken och med min kladdiga kuk fullt synlig, inte bara för Katarina utan även för hennes bästis Susanne. Och Leif. Och jag hade knullat med Katarina, så att både Leif och Susanne hade sett det… Men jag hade också sett Sussi och Leif, knullandes, men även helt kladdiga efteråt, och sett hur Leif sprutade en sista gång i handen på Susanne… Även om vi nu alla fyra var tysta så fanns det nog ingen av oss som egentligen borde vara mer generad än någon annan. Vi hade alla en gemensam hemlighet, som måste bevaras. Jag letade efter och tog upp min t-shirt, och försökte torka av Katarina med den. Men hon fnittrade och sa:
 
- Den där är mer kladdig än jag. Det fungerar inte. Hon pekade bortåt och sa: Ge mig min handduk som hänger där.
 
Jag reste mig och kände att min kuk visserligen hängde rakt ner nu men att den fortfarande var betydande blodfylld och svullen. Det kändes både förbjudet och upphetsande att med dinglande tjockkuk kliva omkring i rummet för att hämta Katarinas handduk. Utan att skyla mig så vände jag mig om och gick tillbaka, samtidigt som jag tittade bort mot Sussi och Leif. Jag såg att Sussi stod på golvet och att Leif höll på att resa sig. Även Katarina satt nu upp helt på sängen och jag böjde mig ner mot hennes mun, och sa halvhögt:
 
- Jag älskar dig. Och sedan kysste jag henne.
 
Katarina besvarade kyssen och tog sedan handduken. Hon reste sig upp och svepte den om sig. Samtidigt som hon vred sig mot Sussi sa hon:
 
- Jag älskar dig också, men nu behöver vi tjejer gå på toa. Kommer du, Sussi?
- Men vi måste få komma här ifrån, sa jag och tittade på Leif.
- Plocka ihop era kläder och smit ut samtidigt med oss då.
 
Jag letade och tittade på mina kalsonger, som var kladdiga. Jag beslöt att sätta dem på mig i alla fall. Jag ville inte bli tagen naken när jag smög tillbaka, men tröjan, den tog jag inte på mig. Jag tittade mot Leif och frågade:
 
- Klar?
- Klar, svarade han och vände sig mot Sussi.
 
Både Leif och jag kysste våra flickvänner en sista gång, innan vi alla fyra smög mot dörren. Katarina öppnade den försiktigt och tittade ut. När hon tyckte att det verkade klart så öppnade hon den helt och klev ut tyst. Jag följde efter och såg mig om kring. Det hade börjat ljusna ute och det var inga som helst problem att se i rummet. Leif och Sussi kom också ut. Jag fick en snabb puss av Katarina och hon tog sedan Sussis hand och så smög de iväg mot tjejernas.
 
- God natt, viskade jag tyst efter dem.
 
Jag tittade efter Leif och såg att han redan var på väg mot sitt rum, så jag smög iväg mot mitt. Jag kom in och upp i våningssängen helt utan problem. Sedan låg jag där och försökte somna, allt medan tankarna fladdrade kring minnen från dagen och kvällen. Det här var bara första kvällen, vi skulle stanna här i tre nätter till… Jag skulle omöjligen kunna somna... !
 

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Ungdom, ljuva ungdomstid. Din text speglar så väl tiden då allting var så underbart eller just det raka motsatta. Sällan något mitt emellan.

Tack för denna, Deep. //Huldran.

4/1, 2021 kl. 23:58

#4

Silicon Messiah

*dammar av tangentbordet*

Här gled jag in utan premisser och såg Dig så nyligen aktiv. Våra samtal om än korta förblir i mitt minne.

Gott Nytt År Deep.

29/12, 2020 kl. 21:50

#3

Deep

Tack för era vänliga kommentarer, Mr_Solen, Unown och nissemunk! Minst en del till i serien kommer inom kort.

29/12, 2020 kl. 10:14

#2

nissemunk

Kommer ihåg denna, lika bra nu som då.

28/12, 2020 kl. 11:21

#1

Mr_Solen

Känner igen novellen och början är ju väldigt hetsig. Får se om jag minns fortsättningen när den kommer.

Solen

28/12, 2020 kl. 01:37