Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/3, 2021 kl. 18:18, av Ludde2

Erik och Karins mamma.

Del 12 av 13 i serien Att växa upp i en stor familj

Erik och Karin berättar om sina erfarenheter för mamma Sonja

 

En som blivit mycket förvånad, närmast chockad, var Eriks och Karins mamma. Mamman hette Sonja.

 Det är jobbigt att ha barn i tonåren, speciellt om dom är nyfikna och vill testa på nya saker.

Hon kände inte igen sina barn, dom som knappt kunde vistas i samma rum på en gång, nu var dom jättekompisar, dom pratade och verkade ha kul tillsammans, dom skrattade och skojade med varandra som dom aldrig gjort tidigare.

- Ni har väl inte,,,,,har ni upptäckt att ni är av olika kön. Ni pillar väl inte på varandra, eller har ni gått ännu längre. En massa frågor rann ur henne. Hon hade inte sett några sådana tendenser tidigare.

- Ni är ju syskon. Hur är det med det Hur är det med det, har ni pillat på varandra?

- Vi har gått mycket längre sa Erik.

- NÄ,NÄÄ!!!!! ropade Sonja, det får ni ju inte göra. Det är incest och olagligt. Hon blev alldeles förskräckt av det Erik sa, hon hade en massa scener på vad som kunde ha hänt inuti sitt huvud.

- Vi har gått så långt man kan men inte med varandra. Du behöver inte vara orolig. Vill du att vi berättar frågade Erik.

- PUUU, Sonja andades ut med en lättnandes suck.

- Nää, joo, jooo, gör det, berätta sa Sonja och rodnade, alltid får jag lära mej något nytt, ni är nog bra mycket mer avancerade än vad pappa och jag är. Missionären i mörker max ett par gånger i månaden. Helst under täcket.

Erik började berätta, han hade bestämt att inte undanhålla något, han skulle ta med alla detaljer.

- Du vet min kompis Bert som var här när jag fyllde år, han har en syster, hon heter Elna, henne har jag haft ett gott öga till en längre tid. Jag har förstått av Bert att hon nog inte är helt oberörd hon heller. Jag har säkert en väldigt god chans att få till något med henne.

- Bert har nog spanat efter Karin tror jag, det är jag säker på, hon får svara för sej själv.

Karin blev lite röd om nosen. Så är det nog, Bert är förhoppningsvis lika intresserad av mej, det har jag inget emot,

- Hur som helst så har det uppstått syskonkärlek, inte incest, dom är syskon och vi är syskon och vi är kära i varandra, eller hur Karin.

Karin nickade och rodnade lite, bara lite, hon hade inget att skämmas över tyckte hon.

Bert bjöd hem mej och Karin för att han och Elna skulle låta bli varandra, dom hade knullat med varandra och insett att det var fel, enligt lagens bokstav. Dom var syskon och helt på det klara med att det inte var riktigt att hålla på så där med varandra. Det fick dom ju inte hålla på med.

- Det var Elna som tjatade på Bert att han skulle knulla henne, hon ville uppleva hur det skulle kännas med en riktig kuk i sin fitta. Hon hade bara haft sin mammas dildo inkörd där tidigare. Bert var inte så svår att övertala.

 

- Att Bert lät bli Elna när vi kom dit, det är jag säker på, han hade aldrig en chans, henne tog jag hand om på ett för oss båda mycket trevligt sätt. Vi satt tillsammans i en fåtölj och kramades och klämde på varandra.

Hon ville att vi skulle gå in på hennes rum och fortsätta.

Kläderna tog vi av oss.

När jag fick se hennes nakna kropp fick jag nästan hjärtsnörp. Jädrans vilken kropp hon hade, inte så stora bröst men dom putade ut lite uppkäftigt, hallonstora bröstvårtor, en helt slät fitta med lite öppna blygdläppar som glänste av fukt när hon låg där på rygg bredvid mej i sängen. Jag slickade till över hennes fitta med en bred styv tunga, lapade i mej av hennes safter, det gillade Elna, hon gjorde kraftiga juck med fittan och stönade och stånkade, hon ropade efter mer, mer, fortsätt gör så där igen.

- Jag kände hur Elna började treva efter min kuk, jag förstod  vad hon var ute efter och gjorde som hon ville.

- Jag lade mej till rätta mellan hennes ben, Elna tog min kuk i händerna och riktade in den mot slidöppningen.

- Jag hade bara att trycka till med kuken och det gjorde jag med besked samtidigt som Elna gjorde ett kraftigt motjuck.

Elna var säkert glad att jag inte hade någon lång monsterkuk, jag slog i bottnen och gav hennes livmoder en kraftig knuff.

- NU ,NUUU GÅÅÅR DET, JÄDRANS VAD DET GÅÅÅR, DU MÅSTE KOMMA DU OCKSÅ.

NU SKA JAG SPRUTA DEJ PRECIS FULL, KÄNNER DU HUR JAG SPRUTAR.

- JAA, JAAAAA, FÖR TUSAN.

Karin får berätta sin historia själv.

Hon skruvade på sej lite, hon var inte helt bekväm med situationen, nyfikenheten var störst.

- Till skillnad mot dom andra så var jag oskuld, väldigt rädd och mycket nyfiken.

Ljuden som trängde ut från rummet talade sitt tydliga språk, och jag blev blöt i trosorna och mer och mer nyfiken.

Bert kom och satte sej bredvid mej och började krama och klämma på mina små bröst, det var mycket skönt, mer, mer, ville jag ropa, men fegisen var det som vann. Vi hade gått in till hans säng, Han började knäppa upp min blus. Jag motade bort hans hände så fort jag hann.

Bert ledsnade på mitt velande,

- Vi avbryter, vi slutar här, du måste ju bestämma dej för hur du vill ha det, du kan inte säga att du vill med munnen och kämpa emot som du gör med resten av kroppen, Bert reste sej och började lämna rummet.

- Snälla, snälla Bert du måste förlåta mej, jag vill ju men jag behöver hjälp.

- Jag slutade upp med att göra motstånd, han fick göra som han ville, nu jäklar blev det fart på mej, jag trodde jag skulle bli tokig, kunde inte ligga stilla, nu skulle det knullas, lite försiktigt tyckte Bert, det tyckte inte jag, jag klämde i mej kuken med en väldig fart, i bottnen på en enda gång, det kändes som ett glödande järn i fittan, nu sprack jag tänkte jag.

Det var mödisen som sprack, smärtan försvann på några sekunder och ersattes med en jätteorgasm för båda två. Det blev en hel del blod i sängen men det sket vi i. Jag var lycklig och inte oskuld längre.

Vi kom på att det dykt ett nytt litet problem nu när det inte var incest det som vi höll på med.

- Vaddå för problem, frågade Sonja, Visste ni inte vad ni skulle göra med dom blodiga lakanen.

- Nä dom var inget problem, dom tog Berts mamma hand om, problemet som vi kom på var att Bert är bara fjorton år, det är tre veckor kvar till det att han fyller femton år.

- Det blir till att vänta i tre veckor, sa Sonja, det är väl inte så svårt. Hon var van att vänta så länge själv. Hon hade fyllt fyrtiotre år och att umgås i sängen med sin man hade mist nyhetens behag.

- Det kan du säga nu när vi upptäckt vad jag har mellan benen vilka känslor som finns där, vi har lärt oss hur vi ska använda Berts kuk och min fitta på ett mycket trevligt sätt.

Mamma Sonja var säkert röd långt ner på magen, inte bara rodnad, hon hade blivit upphetsad, blivit kåt, fick svårt att sitta stilla, trosorna blev blöta.

- Jag undrar hur Berts mamma är egentligen, du sa att Elna bara hade använt mammans dildo tidigare, har hon en dildo som hon lånar ut. Dom blodiga lakanen tycke hon inte var något att haka upp sej på, Karin mådde ju inte illa på något vis.

- Egentligen är det en familjedildo, alla Berts systrar har tillgång till den. Han har fyra systrar, Elna är yngst och var nog den enda som använde dildon numer, hennes äldre systrar har pojkvänner och behövde inte använda sig av något substitut.

- Dom kunde prova någon gång ibland för att uppleva känslan av en dildo i fittan.

 

 

- Har inte du någon dildo frågade Karin, som jag kan låna om Bert skulle svika någon gång.

- Det här samtalet hade halkat iväg bra mycket längre än vad Sonja tänkt sej.

- Jag har en dildo som jag aldrig använt, den ligger kvar i mitt sängbord, jag har sett till att den är laddad men har aldrig vågat använda den.

- Men mamma!!! Plocka fram den.

- Nej, nej det kan jag väl inte göra, Erik, Erik tycker nog att jag är hemsk.

- Det hemska är väl att du har en dildo som du aldrig använt. Jag kilar över till Elna en sväng, vi kommer kanske hit, jag ringer i förväg.

Karin och Sonja gick in i sovrummet, Karin plockade fram dildon och inspekterade den, den var normalstor, det var inte storleken som avskräckt Sonja.

- Det som vi är på väg att göra ska vi nog försöka hålla för oss själva, ska vi fortsätta tycker du.

- Att min snart sjuttonåriga dotter ska lära mej hur en dildo fungerar, kan väl tyckas vara lite magstarkt, jag känner som du nog gjorde i början med Bert, jag är lite rädd men mest nyfiken och vill gärna fortsätta.

- Väntar du något besök eller så den närmaste tiden.

- Nej inte som jag vet men vi kan väl låsa dörren.

- Vi klär av oss kläderna, dom var inte lika frigjorda som hos Elna och Berts familj men dom hade sett varandra nakna tidigare.

Karin hade en gles mjuk hårväxt på sin fitta, Sonja däremot hade en tät kraftig buske på sitt blygdberg nästan ända upp till naveln och ner mellan benen mot anus.

- Den där djungeln kan du inte ha kvar, törs du ta bort den, vad tror du pappa säger i så fall.

- Han blir nog glad det har han tjatat om länge, jag får försöka komma på någon orsak till att jag ångrar mej

- Vi går ut i badrummet och sköter friseringen, vi tar det lilla som jag har också.

När dom rakat färdigt Sonja kom det fram en fitta som t.o.m. Karin blev avundsjuk på.

-Kraftiga svullna läppar som var ganska mycket öppna och blöta och det rann om fittan, En lite lagom stor klitoris stack det fram upptill i fittan

- Jag hade tänkt fråga om du hade något glidmedel till dildon, men här behövs det inte tillföras något extra glid, det finns och bli över.

- Ska vi fortsätta tycker du, kan vi göra det, du ska inte ha dåligt samvete efteråt, du har en så fin fitta, får jag prova en sak som jag gillar när Bert gör på mej. Vi kommer långt förbi vad som lagen tillåter.

Du får säga stopp om du vill men vänta med det en stund så ska du få uppleva en sak som du aldrig gjort tidigare.

- Det låter lite halvfarlig men det är det nog inte, lova att du stoppar om jag vill det.

- Jag lovar det sa Karin och höll fingrarna i kors bakom ryggen.

- Ska jag plocka fram dildon.

- Vi väntar ett tag med den, Vi ska nog se till att den kommer till användning den också.

Hon lade en hand på Sonjas fitta och tryckte till.

Karin ställde sig på knä mellan Sojas ben, hon slickade till på Sonjas fitta.

AAAIIIIOOOOHHHH tjoade Sonja och gjorde ett hopp i sängen.

Karin sög in Sonjas klitta i munnen och bearbetade den med sina läppar och lite med tänderna. Hon förde in så mycket fingrar som fick plats i Sonjas fitta och gnuggade på hennes G-punkt, hon tryckte till ganska hårt.

- Jäkla unge vad gör du, du måste sl… nej gör inte det, jag kommer att kissa på mej, hör du det, men sluta inte, nu, NU KISSAR, KISSAR JAG, det går inte att hålla emot, något så skönt, himmelskt kissande har jag aldrig varit med om.

- Det är inte kiss, det var något som du gjorde eller hur.

- Ja det var en fontänorgasm, det är jätteskönt, himmelsk som du kanske märkte.

- Har Bert gjort så att du fått fontänorg…. Sprutat på det där viset, fram för allt kan pappa göra så att jag sprutar så där som jag gjorde alldeles nyss.

- Det är klart han kan det, du får guida honom, tala om vad och hur du vill ha det.

 

 

 

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.