Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/7, 2021 kl. 08:06, av Fucus

Tjänster och gentjänster

Om konsekvenserna av en trasig diskmaskin.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

Fucus

Tack Huldran. Jo, tanken var ju att lite vända upp och ner på allt på slutet.

3/12, 2021 kl. 20:58

#6

Huldran

Kort och intensiv. Hmm. Jag fick emellertid en helt annan association till beskrivningen av den första halvan av innehållet. Men det var bra att Du tillfogade de sista två styckena för ett klargörande!

Författande som sådant var det inget fel på. //Huldran.

2/12, 2021 kl. 23:37

#5

Fucus

Varsågod RuterEss och tack för de fina orden.

19/7, 2021 kl. 13:13

#4

RuterEss

Kort. Intensiv. Och en perfekt beskrivning av vad den handlar om ... en snabbis mot köksbordet. Visst, det är härligt att dra ut på det. Förlänga akten. Men ibland är en snabbis det man har tid med. Som nu ... med kaffet i handen innan det är dags att sticka till jobbet.

Tack för en skön start på arbetsveckan :-)

19/7, 2021 kl. 04:51

#3

Fucus

Tack y och Mollegubben, kul att ni gillar den. Jag uppskattar analysen y, bra beskrivning. Brukar undvika humor då jag sällan tycker det gör sig i kombination med erotik, bra att det funkade.

18/7, 2021 kl. 20:55

#2

Mollegubben

Upphetsande med hennes nonchalans och att hon bara låter honom använda hennes fitta och mun som betalning.

18/7, 2021 kl. 18:04

#1

y

Jag gillar novellens torra humor. Med ett annat stilistisk nivå vore slutet barn och bröllop, och med ett tredje hade förhållandet slagit över i mangel på ömsesidig respekt på något sätt. Men här balanserer texten langs någon sorts solskenskynism. En lyckad balans.

15/7, 2021 kl. 22:07