Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#8

sammet

Hej

Tack för era kommentarer de värmer, vem vet eran kanske vaknar igen? den som lever för se.

//sammet

18/8, 2021 kl. 20:17

#7

Snusse

Spännande, intressant, invecklat och oerhört fängslande. Din förmåga till att fantisera är bortom det vanliga. Tusen tack till många trevliga lässtunder. Ser fram emot nya berättelser.

18/8, 2021 kl. 09:32

#6

MalmöLars

Tack för en synnerligen fängslande roman. Trist att den eran är över, men inget varar för evigt. Du har min fulla beundran.

17/8, 2021 kl. 21:32

#5

sammet

Hej

Tack för alla era kommentarer och tankar om begäran om fortsättningar osv. De värmer tro inget annat. Jag skrev denna för två år sedan, det är faktiskt det sista jag skrivit i den världen i Den där dagen världen, just nu så önskar jag att jag fått idéen till den världen idag. Med den utveckling jag haft i mitt skrivande, det universumet hade förtjänat det. Att skriva en fortsättning med ett annat sätt att skriva... Lordcom jag hittade ett kapitel av fader :) håll tillgodo :) jag har nytt på gång, det kommer att läggas upp när jag är klar. Men där är saker på gång.

//sammet

17/8, 2021 kl. 20:41

#4

jge1969

Men ååååååå.. inte sista delen. Jaja. Ser fram mot nya noveller från dig med mer äventyr. Tack för att du delar med dig av dessa mästerverk!

17/8, 2021 kl. 20:34

#3

lordcom

Håller med Arcticreader!
Väntar på vidare historier ifrån dig!
Skulle vilja se en fortsättning på "Fader" den serien lämnade väldigt många öppningar för fortsättningar & har ju några side-stories redan.

Fast oavsett vad du skriver så kommer jag att fastna & läsa varje del x antal gånger om.

17/8, 2021 kl. 20:10

#2

snickaren

Men va faaan??!!! Texten bara skriker om en fortsättning. Du brukar vara duktig på att lämna en öppning för fortsättning men det här är mer än en öppning, vi pratar om en autostrada av möjligheter.
Med det sagt så får jag återigen berömma dig för din fina skrivarförmåga och fantastiska fantasi. Snart behöver du publicera ett släktträd för att vi ska ha koll på alla dina karaktärer
Tack för ett väldigt bra jobb!!

17/8, 2021 kl. 20:05

#1

Arcticreader

Nej, det får inte vara sista kapitlet!?! Jag vill veta mer om vad som händer. Vilka två var det som stannade? Vem exakt var pappan? Så många frågor..........

Med det sagt väntar jag spänt på nästa historia.

17/8, 2021 kl. 19:04