Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/10, 2021 kl. 09:53, av Maxar

Dagen efter natten med Mia

Del 2 av 2 i serien Peter

Jag har sovit kort och dåligt, den där lätta sömnen som knappt gör någon nytta som ibland infinner sig när man druckit gör ingen nytta alls.

Det första som jag tänker på när jag vaknar är inte vilken underbar natt jag haft, det är huvudvärken.
Den maler tungt i pannan, huvudet känns tungt mot kudden som i sin tur skaver mot min hud som känns öm. Fy fan, det här var inte alls njutbart. Jag tar upp båda händerna mot pannan och försöker döva smärtan genom att massera min ömma skalle. Det hjälper litegrann försöker jag intala mig själv. Jag inser hur torr min mun är och att jag verkligen behöver dricka vatten. Det här skulle jag tänkt på igår, fan också. Varför tog jag inte med en flaska av vad som helst? Det står ju säkert 10 flaskor läsk och bubbelvatten bara några meter härifrån? En lätt ångest börjar smyga sig på. Jag trycker händerna hårt mot ögonen och ser mönsterna fladdra över ögonen. Vad fan hände igår?
Då hör jag Mia andas till lite tyngre, hennes andetag låter avslappnade. Sen stannar andetagen upp och jag hör ett litet fniss.


- Nämen sötnos, är du bakis?


Jag släpper ner händerna från ögonen och vänder mig åt Mias håll, först ser jag bara svarta fläckar men snabbt återvänder synen.

Mia tittar på mig och ler sådär ironiskt som man gör åt någon som är mer bakis än vad man själv är.


- Jag har så jävla ont i huvudet.


Mia klappar mig ömt på kinden, det känns nästan konstigt. Inte alls som igår. Igår var jag i en lycklig dimma som nästan var drömlik, idag känns klappen mer förbjuden. Men hennes mjuka hand känns ändå otroligt skön.


- Darling då, du ska veta att jag inte är helt på topp jag heller. Va fan är klockan förresten? När somnade vi?
Jag inser att jag har svårt att svara på någon av frågorna.

- Jag vet inte, men solen var väl på väg upp?
Mia vänder sig om och kollar telefonen.
- Undra på att man mår skit, vi har nog inte sovit mer än någon timme.
- Vadå, hur mycket är klockan?
- 06:30.
- Shit. Undra på..


Mia ser inte alls lika drabbad ut som mig. Hon ler sitt leende och ser nöjd ut.

- Vad ler du åt? Har du inte ont i huvudet?
- Lite ont i huvudet har jag nog allt, men jag tänker på din kuk i mun.


Jag känner mig själv le brett. Leendet gör att det smärtar ännu mer i huvudet, men det skiter jag i.


- Darling, jag ska hämta något att dricka åt dig.
Hon ställer sig upp med ryggen emot mig, hon är fortfarande helt naken. Hennes underbara rumpa är vänd åt mitt håll.
Utan att vända sig åt mitt håll tar hon min morgonrock som hänger på en krok och tar på sig den.
- Strax tillbaka!

Jag sluter ögonen och inser att jag somnat lite, för hon kommer tillbaka på en gång med två glas vatten med något som brusar i.
- Jag hittade vätskeersättning!

Hon ställer ner glasen och klappar mig försiktigt över pannan medans vätskeersättningen brusar klart.
När det brusat klart sätter jag mig upp med stor möda, huvudvärken ökar exponentiellt och är nu något som liknar svår smärta.
Jag stönar hur mig konstigt ljud och känner samtidigt den dåliga smaken i munnen.
Mia ger mig glaset och jag sveper det.

- Herregud vad dåligt jag mår.
- Jaja, sluta gnälla och somna om gullet. Jag är alltid sjukt bakiskåt och om du inte fräschar till dig kommer du inte orka knulla mig mer.
Jag känner hur min kropp tvingar mig att le igen trots mina svåra smärtor.

- Åh sötnos.
Mia säger orden med eftertryck, och sen känner jag vikten i sängen förändras av att hon är på väg ner över mig. Hon kysser mig ömt på munnen, samtidigt som hon lägger en hand på mitt nakna bröst. När hon kysst mig färdigt öppnar jag försiktigt ögonen, hon har fortfarande morgonrocken på sig men har inget under. Hennes perfekta piercade bröst tittar fram i öppningen.
- Sov nu sötnos.
Jag lyder hennes ord och somnar.


Jag vaknar av mig själv och märker att det gått ett tag, mitt huvud är betydligt mindre ömt än tidigare och jag känner mig betydligt klarare i huvudet. Till min stora besvikelse ligger ingen bredvid mig.
Fan också, såklart att det blev så. Jag hör en knackning på min dörr.
- Kom in.
Jag hör hur besviken jag själv låter, jag tror det är pappa. Han brukar kolla till mig om jag kommit hem sent.

Till min stora förvåning är det Charlotte som tittar in.
- Hur mår vi här inne?
- Bättre än sist jag vaknade men fortfarande förjävligt.
- Kan jag komma in?
- Kom in du.

Charlotte är oväntat försiktig mot vad hon brukar vara, hon har ofta stormat in i rum och ställt alldeles för personliga frågor. En gång när jag var 13 frågade hon mig vilka tjejer jag tyckte var snyggast, för att följa upp om jag tittar på porr. Nu är hon försiktig, lite trevande. Alla hennes meningar låtar som att hon frågar om lov.
Charlotte smyger in och sätter sig på sängkanten. Hon har bara på sig ett bar svarta stringtrosor och en t-shirt, man kan ana hennes tajta kropp innanför t-shirten. Hennes ben ser smala men starka ut.


- Mia spydde, jag hörde henne. Hon gick härifrån sen.


Jag känner mig rejält besviken. Såg fram emot morgonsex. Men jag vill inte visa det, det känns hemligt.
 

- Va tråkigt.
- Jamen det är väl ändå förståeligt, jag har sällan lust att suga kuk efter jag spytt.
- Nä, det förstår jag.
Jag inser att jag med det svaret råkat avslöja vad som hänt kvällen innan.
Det blir tyst några sekunder.


Charlotte bryter tystnaden.
- Nå.. Hur var det då?
Jag känner mig genast obekväm, det känns fel att berätta om det här magiska jag varit med om med Mia.
- Vad menar du..?
- Va fan tror du jag menar, du har väl knullat med din drömtjej?
Jag tänker några sekunder..


- Din tystnad säger allt, hade du inte knullat hade du sagt något.
Jag är ändå tyst några sekunder till. Sen får jag ur mig:
- Det.. Det var det bästa jag varit med om.
- Oj, var det alltså bra?
- Det var magiskt, alltså du anar inte.
- Glad to be of service!
Charlotte gör en ironisk honnör.
Situationen känns absurd, men den där sjuka humorn är precis i min smak.
- Som du märker levererar jag alltid vad jag lovat!
Jag skrattar genuint, Charlotte gör detsamma.


Hon lägger sig ner i sängen bredvid mig.
- Berätta, hur du vill. Något vill jag veta. Vad gjorde ni?
Jag är tyst en stund, sen tar jag ett djupt andetag.
- Det är svårt att veta var jag ska börja.
- Börja med att berätta hur det kändes.
- Överväldigande, jag blir sjukt kåt bara jag tänker på det.
Jag känner hur det rycker i kuken.


- Mm, det här kommer bli en fantasi för livet. Berätta vad du tände på mest.
- Det var flera grejer, spänningen i början när jag insåg att hon skulle ta tag i min kuk.
- Mm, vad mer?
- Hennes kurvor!
- Hon är väldigt fint formad. Vad mer?
- När hon tog av sig kläderna framför mig.
- Vilken del gillade du mest av henne?
- Allt.
- Gillade du hennes piercingar?
- Ja.
- Har hon rakad fitta?
- Mm..
Charlotte pausar lite och tar ett djupt andetag. Sen sväljer hon hårt innan hon frågar:
- Sög hon av dig?
- Ja.
Charlotte sväljer hårdare än innan, sen säger hon:
- Kom du?
- Ja.
- Svalde hon?
- Nej hon tog satsen i ansiktet.
- Fan va hett, vilken liten smyghora hon är.. Blir lite.. ehm... Men du fick väl knulla också?
- Mm..
- Du slickade henne inte..?
- Jo.
- Mmm, hur var det då? Har du slickat någon förut?
- Hon smakade gott, jag gillade det. Nä det var första gången. Jag slickade hennes rumpa också.
- Åh ja... Vågat av dig, inte många som ger rimjob första gången.

Charlotte andas ut hårt. Hon stönar lite.

Jag inser till min förvåning att hon börjar bli kåt, insikten gör mig i sin tur väldigt kåt. Jag vänder mig ansikte mot henne och ser att hon ser alldeles rosig ut, hennes ögon är halvt slutna.
Hon tittar mig rätt in i ögonen, det lyser lust om henne. Hon ser bestämd ut.
Hon slickar sig om läpparna och stönar lätt. Jag inser att hennes ena hand är mellan hennes egna ben.
Hon smeker sig själv långsamt och andas tungt.


- Fortsätt berätta.
Kåtheten tar nästan över mitt förstånd.

Jag får lust att kyssa henne, men jag kväver reflexen.


- Först var hon överst, hon red sig själv till hon kom. Jag nöp henne i brösten.
Charlotte sluter ögonen och biter sig själv i läppen.
- Snälla säg att du lekte mer med hennes röv.
- Nej det tänkte jag inte ens på. Men jag kom i henne, när vi körde bakifrån.


Charlotte öppnar ögonen, sen glider hon närmre mig långsamt.
- Jag var kåt redan innan jag kom in här.. Att höra det här gör mig ännu kåtare.
Hon låter förförisk, hon viskar nästan.


- Jag med.. Det är sjukt tändande att berätta för dig.
Charlotte tittar bort från mitt ansikte, biter sig i underläppen. Sen är hon på väg att säga något men hindrar sig. Sen ser jag att hon tar mod till sig innan hon frågar:
- Vill du smaka på mig?
Jag förstår inte riktigt vad hon menar, ska jag slicka henne? Jag säger:
- Ja, gärna. Vad vill du att jag gör?
Hon drar upp handen ur trosorna, sen tar hon handen mot mitt ansikte.
- Smaka.


Hon tar handen hon just haft att onanera med och smyger upp över mitt ansikte. Jag känner den lite fräna men goda doften av hennes fitta från fingrarna. Jag öppnar munnen som för att välkomna henne. Lång- och ringfingret glider in i min mun. Fingrarna är kladdiga. Det smakar underbart förbjudet och jag suger på fingrarna. Hon trycker nästan in fingrarna för långt i min mun, jag känner mig lite dominerad.
Kåtheten tar helt över mig. Jag puttar bort hennes hand ur min mun och sliter Charlotte till mig och kysser henne.
Charlotte besvarar kyssen, fast hon verkar lite chockad.


- Är allt okej?
Frågar jag.


- Ja förlåt, jag testar lite nya saker. Gillar du smaken av mig?
- Ja, och nu tänker jag slicka dig. Vill smaka mer.
Jag känner hur Charlotte rullar ner på rygg från sidan där hon nu ligger. Jag känner hur hon tar av sig sina trosor, hon rör sig ivrigt.
Jag ställer mig på knä över henne tittar på henne, hon är väldigt snygg även hon. Smalare än Mia, men ser stark ut. Hennes rakade fitta tittar fram under t-shirtkanten. Hennes blygdläppar hänger lite fint utanför och det glänser av fittsaft. Jag känner att jag vill se hennes bröst.


-Ta av dig tröjan.
Hon sliter av sig tröjan och visar upp sina rätt små och välformade bröst. Hon har magrutor, sjukt sexigt.
- Shit va snygg du är.


Hon ler till svar och rycker ner mig över henne. Våra kön möts en kort stund medans vi kysser varandra, sen pressar hon ner mitt huvud mot sin fitta.
Jag glider snabbt neråt. Jag känner att det är bråttom, jag är ivrig att få slicka henne.
Den här gången jobbar jag mig inte ner långsamt, jag nästan dyker dyker ner på hennes fitta och begraver mitt ansikte i den. Hon stönar ett långt:


- Aaaahhh..


Hennes renrakade fitta smakar gott. Mer fränt än Mia men ändå gott.
När min tunga trycker sig hårt mot henne klitta och masserar med all kraft den har.


- Åh, jag vill komma men inte ännu. Lugna ner dig snälla.
Hennes röst är ännu en gång nästan en viskning.
Jag glider ner och trycker in tungan i henne, hon stönar till svar och rycker sen tag i mitt huvud.
- Vill du inte komma fler gånger?
- Första gången är alltid bäst, och jag vill ha din kuk i mig när jag kommer.
- Behöver vi kondom?
- Nej för fan, kom in i mig bara. Jag har spiral.
Jag klättrar upp över hennes kropp och lägger mig ordentligt över henne.
Det slår mig hur mycket mindre än mig hon är, jag känner mig kraftfull och stark.


Hon lägger ena armen om mig, den andra sträcker hon ner och tar tag i mitt stenhårda kuk. Hon runkar den lätt.
- Kom i mig. Jag älskar att få sats i mig.


Jag lägger tyngden mot henne och hon styr mig in.
Hennes fitta är mycket trängre än vad jag trott, och plaskvåt. Jag glider lätt in men det känns mycket mer än knullet med Mia. Kanske för jag inte är alls lika full.


- Vilken skön fitta du har.
Orden kommer spontant, mitt dimmigt bakfulla huvud känner varenda del av insidan av henne. Det är varmt och glider nästan helt utan motstånd. Trots att hon är så trång.
Jag juckar långsamt in i henne. Det kniper om kuken, det är otroligt skönt.
Charlotte stönar till svar innan hon säger.


- Fan va skön din kuk är, jag vill ha mer.
Vi kysser varandra och sen tar hon tag i mitt huvud och viskar i mitt öra.
- Kom fort, jag vill att du bottnar mig. Hårt.
Jag börjar jucka hårt och känner hennes fitta krampa om mig.
- Åh ja, hårdare! Kom! Kom i mig nu!
Jag kör på så hårt jag kan medans hon stönar sin orgasm i mitt öra.
Jag känner hur jag är på väg att komma.
- Hårdare!


Charlotte lägger benen om mig och håller kvar mig hårt. Jag dunkar in kuken hårt i henne medans jag sprutar. Vi kysser varandra ivrigt med tunga och Charlotte trycker mig ännu hårdare mot sig med sin ben, som för att hålla mig kvar. Jag stöter ett par sista hårda stötar.
- Fy fan va skönt. Precis vad jag behövde.
Charlotte väser fram orden i en pust.
- Ligg kvar här lite, slakna i mig.
Jag gör som hon säger. Men känner mig själv bli trött.
- Mysigt va?
Hon ser nöjt på mig och ger mig en puss.
Jag ligger kvar ovanpå, fortfarande inne i henne.
Hennes ben släpper sitt tryck lite runt mig men håller fortfarande mig kvar.
- Det här trodde du inte? Att du skulle få knulla på mig Mia och mig inom loppet av några timmar?
Jag tänker på vad hon sagt och skrattar lite. Jag har svårt att säga något vettigt.
- Du har en väldigt skön kuk.
- Du har en väldigt skön fitta, jävlar vad trång du är.
- Mm, jag har den turen. Folk får inte nog av min fitta.
Hennes kropp är inte lika mjuk som Mias, men jag njuter av att vara nära henne. Det känns som om vi delar ett fint ögonblick tillsammans. När jag slaknat rullar jag av henne och lägger mig på rygg bredvid, hon lutar sig mot mitt bröst och tittar på mig och säger:
- Jag känner mig väldigt nöjd just nu, men än är jag inte färdig med dig.
- Jaså? Vad ska du mer göra med mig?
- Jag är svår att stoppa när jag är bakfull, min kåthet tar liksom inte slut. Men nu ska du få vila lite. Håll om mig så tar vi en tupplur.
Vi lägger oss i sked och Charlotte trycker sin rumpa mot min halvslaka kletiga kuk.
Jag somnar utan att jag märker det.



När jag vaknar mår ännu en gång väldigt mycket bättre än innan, bakfyllan börjar försvinna. Jag märker att det som väckt mig är Charlottes rumpa som hon gnider mot min nu rätt hårda kuk.
Jag låter en hand glida upp från magen till hennes ena bröst och masserar bröstvårtan.
Charlotte besvarar genom att ta sin ena hand bakom sig och smeka mitt hår. Jag märker hur hon ändrar vinkeln på sin höft, som om att underlätta för att jag ska få knulla henne.
- Jag tittade i ditt nattduksbord och hittade ditt glidmedel, hoppas det var okej.
Jag svarar inte utan tar bara tag i hennes höft med min armen som inte är mot sängen och trycker in den andra under hennes huvud.
Charlotte tar sin ena hand och tar ett stadigt grepp om min lem och styr in mig. Jag känner att hennes hand är kladdig av glidmedlet som hon tidigare pratat om. Jag glider ännu en gång lätt in i hennes fitta och börjar långsamt stöta in i henne. Ett långt:


- Ååååh jag tröttnar verkligen inte på det här.
Jag nafsar försiktigt i hennes hals och öra som svar. Jag börjar stöta längre och hårdare, det plaskar om henne för att det är så kladdigt av både glidmedel och henne.


- Jag förberedde min rumpa för dig medans du sov. Byt hål, jag vill känna dig i röven.


Kåtheten sveper över mig, den tar nästan över helt. Det här var jag inte beredd på.
Hon låter mig glida ut henne fitta och tar ännu en gång tag i min kuk med sin ena hand. Hon skiftar vinkel på höften och gnider nu ollonet mot något som inte känns som en fitta.


- Ligg still så sköter jag början, håll emot bara.


Hon letar efter sin anal med kuken och trycker sig hårt emot mig, jag spänner magen och anstränger mig för att inte börja jucka som min reflex vill göra. Jag känner hur jag börjar glida in och känslan är annorlunda än fittan. Hon verkar van vid det här, undra om hon gjort det mycket förut?


Charlotte får in toppen av kuken och glider som in väldigt kort innan hon glider tillbaka ut.
- Mmm, du är större än vad jag är van vid i rumpan. Men det känns bra, vi måste bara ta det lugnt i början.
Hon knullar 
långsamt sin röv med min kuk och jag märker hur hon försöker ta den djupare in för varje stöt. Ibland gnyr hon lite men det övergår långsamt i ett stön. Efter någon minut får hon in hela mig och hela vägen ner i botten.


- Varsågod och börja knulla mig, men var lite försiktig nu i början.
Jag knullar henne långsamt med långa drag i, när jag nått botten andas Charlotte lite skarpare som om det vore lite ömt. Men hon verkar samtidigt gilla det.
Sen låter jag min ena hand glida över hennes mage ner på fittan. Det är en magisk känsla att smeka henne och stoppa in fingrarna i hennes fitta samtidigt som jag knullar hennes andra hål.

- Prata lite dirty med mig.

- Det här gillar du va?

- Mmm, ja! 

Jag ökar tempot aningen och Charlotte försöker säga något men stoppas av sina egna stön.

- Gillar du att bli knullad i arslet din lilla slyna?

- Mm, ja jag är din lilla slyna! Jag älskar din kuk i mitt rövhål. Knulla mig hårdare nu, sätt på min rumpa ordentligt. 
Jag ökar tempot aningen och Charlotte stönar.


- Stryp mig, här.
Hon tar min fittkladdiga hand som jobbar på hennes klitoris och tar den till sin hals.
Jag tar ett ordentligt grepp och trycker runt om hennes smala hals. Hennes andhämtning blir mer andsträngd. Jag ökar samtidigt tempot på stötarna och knullar henne nu med stadiga och kraftfulla stötar. Det smackar ljudligt när framsidan på mina lår slår mot hennes skinkor.
- Åh jaaaaa, jag kommer igen!
Jag kör på med långa hårda drag och känner att jag snart kommer också.
- Hårdare Peter, fyll meeee..!
Jag känner mig medryckt i stunden och trycker åt hårdare runt hennes hals och ökar tempot till ett riktigt hårdknull i hennes anal.
- Käften hora, nu ska jag komma i din röv.
Jag märker hur Charlotte kommer och jag pumpar mig snabbt fram till orgasm.
När jag kommer släpper jag taget om hennes hals, hon tar ett djupt andetag samtidigt som jag sprutar den lilla sperma jag har kvar efter alla knull.

När jag kommit ligger vi kvar en stund, hon vrider runt sitt huvud och vi kysser varandra.

- Aaaah fuuuuck! Det där var sjukt bra.

- Jag var inte för hårdhänt?

- Jag bad ju om det. Du gjorde precis vad jag räknade med och lite till. 

- Ok det var ju bra..

Charlotte ler mot mig och ger mig en puss. 

- Du kan lite på dig själv, det är inget fel med att testa lite gränser med någon som ber om det. Det är spännande. Var bara medveten om någon säger ifrån eller inte verkar gilla det så kommer det gå galant för dig.

Hon pausar kort innan hon fortsätter:

- Men så du vet, om du skulle få knulla någon annan i rumpan vid ett senare tillfälle så tar det försiktigare under längre tid. Jag älskar analsex och onanerar ofta med saker i rumpan så jag är mer van än genomsnittstjejen.
Jag nickar till svar.


- Nu ska jag ta en dusch. Jag tror jag går hem sen. Känner för pizza.
Jag skrattar lite åt henne, jag finner det roligt och underbart att hon är så otypisk. En vältränad tjej som bakisäter pizza och gillar att bli knullad analt.


Charlotte glider av min kuk försiktigt och ställer sig upp. Sen vänder hon sig mot mig.
- Bara så du vet så kommer du definitivt få knulla mig fler gånger.
- Det gör jag gärna.
- Bra då hörs vi.

När Charlotte lämnat rummet kollar jag min mobil, jag har ett SMS från Mia.
"Förlåt att jag bara drog, började må väldigt illa och kände för att byta kläder. Vi kan väl höras en annan gång?"
Plötsligt märker jag hur en idé väcks, kan jag få till en trekant?
Jag svarar:
"Ingen fara snygging, ta hand om dig så hörs vi en annan gång <3. Tack för underbar kväll."



Det var allt för del 2!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

DaoDao

Vilken underbar debut!
Trevligt skrivet också!

26/12, 2023 kl. 04:39

#3

yonilover

???? = Tummen upp

14/10, 2021 kl. 23:26

#2

yonilover

Gillar serien som helhet. Härliga karaktärer och personligheter. Riktigt hett är det!
Hoppas vi får läsa mer ????

14/10, 2021 kl. 23:24

#1

RuterEss

Ojojoj. Här blev det lite hårdare tag än i del 1. Gillar Charlotte och hennes attityd. Strypsex? Njae. Inte riktigt min grej, men resten var riktigt hett.

6/10, 2021 kl. 19:54