Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/12, 2021 kl. 19:48, av Ludde2

Hämnden som blev något annat

Del 3 av 5 i serien Flyttkarusellen

Det där som skulle bli en hämnd övergick snart till något helt annat, något som inte har med hämnd att göra.

 

Så gick det med den hämnden, Eva var inte ett dugg ledsen för det, en sådan hämnd ville hon vara med om många gånger. Hon kollade med Allan om han tyckte att hon lovat honom för mycket när hon lovat honom en älskarinna som han aldrig varit med om tidigare.

- Herregud Eva, du vet att jag strulat med en annan, haft en älskarinna vid sidan om dej. Jag måste erkänna att du var långt vid sidan om, för en tid.

- Du blev en nödlösning. Hade jag vetat om vad jag hade här hemma så hade jag aldrig, aldrig tittat efter någon älskarinna, att jämföra dej med någon av dom är inte rättvist mot någon av dom.

- Det har varit mer än en. En sådan jämförelse går inte att göra på samma dag, inte ens samma vecka, du är så mycket bättre så jag saknar ord för att beskriva skillnaden.

 

- Jag känner inte igen dej, det här har du fått hjälp med av någon eller hur. Någon som du kommer mycket bra överens med, en som du kan besöka sjunde himlen tillsammans med. Du kan själv välja när du vill, när du blir kåt.

- Jo, så är det nog jag har gjort som dej, jag har skaffat mej en älskare, tillsammans har vi kommit fram till det här resultatet, tycker du att det blivit bra.

- Din älskare och du har kommit fram till ett mycket lyckat och givande kärleksliv, något som jag och min älskarinna ej lyckats med alls, det är uppenbart, du är på ett mycket högre plan än vad vi var.

- Jag är nog lite svartsjuk på honom, din älskare, är det någon jag känner.

- Du kanske inte vill tala om det. Det är väl en han, för du är väl inte lesbisk.

- Känner vet jag inte om du gör, men du vet vem det är, jag är inte beredd att avslöja det är ännu, jag är i alla fall inte lesbisk.

 

- Jag ska kanske prova på det någon gång i framtiden funderade Eva för sej själv. Det kan nog bli en angenäm upplevelse.

 

- Vi måste göra oss i ordning Lina och Åke kommer snart hit. Jag har talat om för dom att du kommit tillbaka och vill ha syndernas förlåtelse. Att jag skulle ge dej en knäpp på näsan, jag skulle hämnas på dej hade jag bestämt. Dom vill veta hur det har gått med det. Ska vi berätta för dom.

- Kan vi göra det, blir dom inte chockade då tror du, Evelina är vår tonårsdotter.

- Det kan jag tala om för dej att dom kan inte du chocka, det är dom som hjälpt mej att planera det här, vi har gemensamt kommit fram till hur du skulle få en läxa. Vi hade kommit fram till att du skulle må bra av att få dej en läxa.

 

- Du är inte klok, visste dom om att du skulle hetsa upp mej som du gjorde. Att jag skulle bli så kåt att jag nästan klättrade på väggarna.

- Ja, ja, mycket var deras idéer, det var meningen att jag skulle mota bort dej när du var som kåtast.

- Det var där på något vis som det gick fel, där det spårade ur. När du var som kåtast hade jag blivit ännu kåtare, jag förmådde och hade inte ork och lust att mota iväg dej. Om jag inte fick in din kuk, din hårda stela kuk in i min fitta nu väldigt snart då skulle jag krevera, då skulle jag gå upp i atomer. Du tyckte förhoppningsvis inte att det var något som gick fel.

- Det var länge sedan jag känt något sådant här, lade du märke till hur det stod till med mej.

- Jag fick uppleva att du var en superälskarinna, jag skulle få uppleva en älskarinna som var utöver det som jag varit med om tidigare, det hade du lovar mej, så blev det med råge, aldrig, aldrig någonsin har jag varit med om något liknande.

- Vi släpper in dom när dom kommer så får det gå som det gör, vi talar om precis som det är, det finns ingen anledning att hymla med något, vi är gifta med varandra.

- Skulle jag visa någon tendens att ”halka snett” igen så får du skjuta mej om du vill.

- Skjuta dej skulle vara ovanligt korkat nu när vi lärt oss hur vi kan vara mot varandra som vi gjort nu. Hur vi kan få ut så mycket njutning som möjligt av varandra.

Just då ringde det på dörren och Åke och Lina stormade in. Åke och Eva kramades när dom kom in, det blev en lång häftig kram bra mycket längre än vad som man kunde vänta sej från dotterns pojkvän.

Då gick det upp för Allan, då föll slanten, han tittade till på Lina och såg lite frågande ut, Lina nickade med huvudet. Hon såg inte besvärad ut på något vis. Hon var inte svartsjuk eller avundsjuk på mamma, dom kunde leva tillsammans även i fortsättningen. Allan hade samma uppfattning.

Det var helt klart att dom tre inte hade några hemligheter för varandra dom hade ett helt öppet förhållande. Att dom hade ett mycket stort utbyte av varandra och det hade Allan fått ta del av.

- Du har förstått nu förstår jag, frågade Eva, när dom avbröt kramen.

- Jag har lagt ihop ett och ett och fått det till tre, det är väl ingen av er som mår illa, som inte vill vara med längre. Ni ser ”skitlyckliga” ut, jag vill gärna vara med i ert gäng, får jag det om jag rättar mej efter era regler.

- Det är Åke som är min älskare, numera är han även Linas älskare, dom har funnit varandra, det är ett mycket mer passande förhållande, jag är lite för gammal för Åke.

- Åldern är för all del endast en siffra i skattemyndighetens statistik, jag känner mej inte förbrukade på något vis, vad tycker du Åke.

- Om alla blir som du när dom är i din ålder, då är mänskligheten att gratulera.

- Lina hoppades på att om jag ”fick ordning” på dej så skulle hon bli ensam om Åke som älskare, det kan jag inte lova, jag vill vänta med ett sådant beslut, det måste ni acceptera.

Hon tittade på dom andra tre och det var ingen som protesterade.

Allan och Åke var inte bara ”buksvågrar”, det hände att dom jämförde sina erfarenheter, dom kom bra överens även i vardagslivet.

- Allan undrade vad Lina tyckte om den här sortens förhållanden.

- Hon är glad för mammas skull, men hon ser nog fram emot att det bara blir hon och jag svarade Åke. Om du kan sköta om Eva så att hon blir nöjd så är jag helt nöjd med Lina, rent åldersmässigt är vi mera lämpade för varandra.

 

Åke var hem till sina föräldrar och Allan var borta på ett av sina jobb, det var verkligen jobb han var på, någon ny älskarinna hade han inte en tanke på nu mera.

Lina var hemma hos mamma.

 

- Jag måste fråga, tycker du att jag är tokig så behöver du inte svara, Eva var märkbart nervös, hon hade svårt att få fram vad hon ville fråga om.

Allan förstod att jag hade en älskare, han frågade om det var någon han kände, du är väl inte lesbisk undrade han.

 

- Nu till min fråga??????????????

- Har du någon sådan erfarenhet, har du varit med någon av samma kön vid något tillfälle.

- Aldrig, det enda som jag varit med om i den riktningen är att vi tjejer jämförde och undersökte varandras bröst när dom började växa, vi noterade att det växte ut hår på fittan, olika mycket och i olika takt. En del var platta som pannkakor och hade inte ett hårstrå på fittan. En del hade kommit längre i utvecklingen, dit hörde jag, mina bröst var bland dom störst i klassen och på fittan var det en tät matta. Den mattan hade jag fixat till och bara lämnat en liten tofs längst upp.

- Vi klämde och grejade med brösten på varandra, det kunde kännas lite konstigt på ett annat ställe vid vissa tillfällen, du förstår att det pirrade i fittan ibland. När brösten blev större och vi blev äldre så blev även pirret i fittan större, det blev blött där.

- Jag vågade inte fortsätta jag trodde att det var något fel, det fanns dom som höll på mer och längre, dom mådde säkert bra, dom kunde se saliga ut. Varför frågar du så där.

 

- När Allan undrade om jag var lesbisk så blev jag nyfiken, det var en sak som jag skulle vilja prova vid något tillfälle, nu har det tillfället dykt upp.

- Kan du tänka dej att prova det med mej, det blir incest det är olagligt men, inget som någon annan har med att göra.

 

- Är det vad du vill, jag är din dotter.

- Ja det är vad jag vill, du är min dotter, vi är säkert mycket lika, vi gillar samma saker och kan säkert göra det skönt för varandra, om du inte vill eller vågar så glömmer vi allt jag sagt.

- Du tycker att vi är lika, det är vi, jag har tänkt det samma, det kan inte vara fel om vi vill samma sak båda två och låter det stanna mellan oss.

- Lås dörren och stäng av telefonen, vi går in till sängen. Nej vi går in i badrummet och duschar av oss först och gör oss rena och fina på alla möjliga ställen.

Det som dom såg direkt var att dom var lite ”stubbiga” på fittorna, det fixade dom och smorde in fittorna med liniment.

- Du har större inre blygdläppar än mej dom sticker ut som en liten rynkig tratt med klittan där längst upp som en liten pitt, så ser inte jag ut sa Lina. Min fitta är lite mera stängd så här i början, I ”viloläg”, den brukar öppna sej efter en stund. Är dom känsliga, jag är mycket känslig där fast mina är mycket mindre, dom är inte lika synliga som dina.

- Det blir på det viset jag är nästan tjugo år äldre än dej och har fött barn, dessutom har jag knullat mycket, mycket mer än dej. Det har blivit extra mycket knulla nu på senare tid. Jag har fått igång din pappa att jag skulle hämnas på honom, den föresatsen den ”sket” sej som du kanske förstår.

- För att räkna dom gånger du knullat behövs det ingen kulram.

- Tycker du min fitta ser äcklig ut, jag tror, jag vet att både Allan och Åke tycker att den är fin, dom blir kåta av att kyssa och suga på min klitta och blygdläppar. För att inte tala om vad jag känner när dom gör det. Jag misstänker att dom även gillar lukten från min fitta, bara jag håller mej ren.

- Jag måste erkänna att det är precis det samma som jag känner när Åke gör så på mej. Om det känns på samma sätt med Allan, pappa, vet jag ju inte, där går gränsen. Det räcker med incest med dej, det känns inte fel på samma sätt, det känns väldigt skönt. Mamma dotter är inte så mycket tabu som pappa dotter, av någon anledning så ses nog det senaste lite mer allvarligt

- Det var mycket om min fitta men vad tycker du om mina bröst dom är större än vad dina bröst är och börjar känna av jordens dragningskraft lite, något som inte drabbat dina bröst ännu. Det är samma åldersskillnad på mina bröst och dina bröst som det är på resten av kroppen, Eva bröstade upp sej mot Linas mun.

- Jag har en snygg väl bibehållen mamma, ser jag lika dan ut när jag blir i din ålder då blir jag jätteglad.

 

- Nu vill jag att du talar om vad du tycker om det som jag har att bjuda på, det som jag har vill jag verkligen bjuda på. Den där incestgränsen den finns inte med dej. Där har jag inga betänkligheter.

Eva började undersöka hennes bröst, vilka fasta och fina bröst du har, mina har varit precis lika fasta en gång i tiden.

Hon klämde och knådade på Linas bröst tog bröstvårtorna i munnen och sög på dom, hon bet lite smått i vårtorna och drog i dom med läpparna. Lina följde med, hon lyfte med hela överkroppen, det här har jag aldrig känt tidigare, vi kan säkert lära varandra en massa bra saker.

- Eva fortsatt att kyssa neråt på Linas kropp, får jag kyssa dej på fittan, du tycker väl inte det är äckligt.

- Nej det tycker jag om, det brukar Åke göra det är skönt, försök att hitta klittan.

 Den hittade Eva och Lina börjad åla omkring i sängen och yla, vänta ropade Lina, hon vände se så hon kunde slicka Eva på fittan, speciellt på klitoris, det gillade dom båda två, det gick för Eva och Lina kom i nästa sekund.

Fontänorgasm, vi försöker få till en fontänorgasm samtidigt, klarar vi av det tror du, vi försöker.

Dom letade på varandras G-punkter som dom satte igång att stimulera, dom gjorde en kom hem rörelse med fingrarna i respektive slida.

- DET ÄR NÄÄÄRA stönade Eva, ÄÄÄR DU MEEED, ett par sekunder PUSTADE LINA FRAM.

Dom ökade pillfrekvensen.

- NUUUU GASTADE EVA och släppte loss en liten fontän.

- JAG OCKSÅ STÅNKADE LINA, även hon fick till en liten fontän.

- Vi är inte riktigt kloka jävlar vad det var skönt, den här blöta sängen kan vi inte ligga kvar i.

Dom ställde sej och tittade på förödelsen i sängen, vi får byta sängkläder konstaterade dom.

- Vi är nog inte riktigt kloka men det är jäkligt skönt att vara så här tokiga, ångrar du något funderade Eva.

- Inte för en sekund, jag kan tänka mej en repris, om det dyker upp något tillfälle. Ska vi tala om det här för pappa och Åke vad vi gjort.

- Jag tycker vi kan göra det. Jag vill veta vad dom tycker om vi skulle vilja prova någon mer gång.

 

 

 

 

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Ludde2

Nähä du din gottegris. Där går nog gränsen för alla inblandade parter. Den som lever får se.
Osvuret är bäst.

16/12, 2021 kl. 12:57

#1

Lappen

Mycket bra. Låt Lina prova pappa Allan mär ni har en fyrkant….

14/12, 2021 kl. 07:21