Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/1, 2022 kl. 13:37, av Ludde2

Bekännelsen

Del 4 av 5 i serien Flyttkarusellen

Eva hade inga som helst betänkligheter att tala om för Allan och Åke vad dom gjort, hon och Lina.

 

Allan hade hon i sin hand, var det bra för Eva så var han nöjd. Åke skulle säkert bara tycka att det var roligt. Eva kände sin man och sin älskare, hon visste var dom stod, hon kände sina älskare på det viset det var hon säker på.

- Ni är inte kloka, det är bara att hoppas att ni fick en skön angenäm upplevelse tillsammans. Det var både Allans och Åkes reaktion, dom hade inga moraliska betänkligheter.

- Det kan ni räkna med, vi vet var alla bra ställen är, genom sej själv känner man andra. Utan att vara det minsta lesbisk så är jag helt säker på att Lina kan tänka sej att vi gör om det här fler gånger

- Lina som var med nickade.

- Det var en annorlunda superskön upplevelse inte alls lika dom upplevelser jag varit med om tidigare, någon gång ibland som variation till det mera vanliga knullandet, det är inte fel på något vis, det viktiga är att ingen tar illa upp.

- Har Allan och Åke några invändningar.

-NEJ, NEJ FÖR TUSAN, om ni trivs så blir det säkert bra för oss också, vi kan säkert lära oss något av det. Vi kanske kan vara med vid nästa tillfälle, det kan nog bli trevligt skulle jag tro svarade både Allan och Åke. Till kvällen kan vi väl ordna till ett litet samkväm i vårt sovrum i vår säng föreslog Allan. Är det någon som har något att invända mot det.

Lina ville tänka över det hela lite, en trekant med mamma och Åke var hon inte alls något främmande inför, det var pappa Allans medverkan som gjorde henne en aning tveksam. Hon var inte rädd för att vara naken inför sin pappa, hon hade en snygg kropp det visste hon. Incest med mamma tyckte hon inte var så farligt, det var bara en mycket skön och annorlunda upplevelse och kunde inte ge några följder. Det var alldeles tvärt om, både Eva och Lina fick lära sej en massa nya, sköna saker.

Att låta pappa Allan knulla henne var ett mycket större steg, i värsta fall kunde hon bli med barn.

Hon insåg själv att det där var ett dåligt argument, det var något annat som gjorde henne tveksam, hon var inte rädd för hans kuk, den var hon säker på att hon skulle klara av att ta emot i sin fitta, mamma hade sagt att Allans kuk var en aning mindre än Åkes kuk.

Ytterligare ett dåligt argument.

Hon blev mer och mer nyfiken. Hon berättade för mamma Eva om sina tvivel och sin nyfikenhet hon frågade till och med Åke vad han hade för åsikt.

- Det är väl bara att tuta och köra om du är tillräckligt nyfiken, mår du inte bra eller tycker det känns fel på något vis är det bara att avbryta, Eva och jag hjälper dej, det får inte hända dej något som du inte vill själv.

 

- Du är snäll och omtänksam Åke, jag vill kramas och kela med dej, jag vill att du älskar med mej en gång till, jag vill minnas hur det är att få känna din kuk i min fitta, den känslan vill jag kunna tänka tillbaka på.

Linas ”bikt” gjorde att Åke blev mycket upphetsad, dom satt vid köksbordet och tog en kvällsmacka när hon biktade sej, Han var naken och hon hade ett par trosor på sej. Åke föste ihop det som fanns på bordet, han tog av henne trosorna och satte upp henne på kanten av bordet, själv satt han på sin stol mellan hennes bresande ben, dom benen höll han på sina överarmar, när han fick hennes öppna, kåtsvullna och blöta fitta mitt framför ögonen blev han, inte tokig, men han blev så kåt att han miste kontrollen över sej själv, han kastade sej över hennes klitoris, han sög in den i sin mun, han masserade den med läpparna, han drog i den så han trodde att den skulle lossna.

Det är tur att klitoris är mycket mer än den synliga lilla ”knoppen”, den som är så känslig där så mycket sköna känslor finns. Den satt kvar.

Satt kvar gjorde inte Lina, hon åkte fram med baken så att Åkes kuk som stod upp där framför henne i höjd med bordskanten, som ett stelt, styvt rör den försvann in i henne när hon kom utanför bordskanten, till botten allra längst in, där hade hon sin A-punkt, ett annat känsligt område som fick en extra omgång av hans kuk.

- AAAAIIIIIOOOOOHHHHjälp tjoade Lina till. Bär mej till sängen, bär mej till sängen, försök att låta kuken vara kvar där den är, efter ett par steg så gick det för Lina, det gick även för Åke. Dom hann inte fram till sängen, men dom hamnade på en stol som råkade stå där, Åke sittande med kuken kvar i henne och sprutande för fullt.

Lina reste sej upp och kuken åkte ur hennes fitta, hon nästan sprang in till sängen, hon lämnade ett spår efter sej som Åke kunde följa.

Åks kuk hade tagit en vilopaus, det var inte så mycket med den för tillfället.

Lina var inte intresserad av någon paus, hon satte i gång att bearbeta den pausande kuken, det var hon bra på, det dröjde inte många sekunder förrän den blöta lite ledsna snoppen som hon hade tagit in i sin mun, den blev en helt fungerande och redo kuk, den fyllde upp hennes mun på ett sätt som dom båda gillade.

Nu skulle den fylla upp ett annat ”tomrum”.

Tack vare dom tidigare utlösningarna så blev Åke mycket uthållig, han kunde hålla på så länge att Lina ville att han skulle vänta lite.

Hon ville ligga kvar med hans kuk kvar i fittan utan att han juckade med den, det var den känslan som hon ville känna och tänka tillbaka på, det var en känsla som hon älskade, hon kunde klämma till om kuken med sina slidmuskler, hon kunde jucka till ett par gånger om hon kände på det viset.

Hon var i sjunde himlen.

 

Allan och Eva låg i sitt sovrum och kände efter hur dom mådde. Dom hade alldeles nyss avslutat en intensiv petting och vilade lite inför vad som komma skulle.

- Vad tror du om Lina undrade Allan hon är ju min dotter det är en spärr, åtminstone för mej, förmodligen ännu mer för henne.

- Du får nöja dej med hennes mamma så länge, vad tycker du om det.

- Nöja mej, NÖJA MEJ, du är ingen ersättare för någon, du är mitt förstaval varje dag. Han hade kommit på vilket misstag han gjort när han sökte sej till en älskarinna allt som han kunnat drömma om fanns där hemma.

- Visa mej att det är på det viset, bevisa det för mej, nu här på en gång, GÖR DET.

- Jag vill knulla dej, knulla dej så att du blir alldeles salig du ska inte få fram ett ljud och bli alldeles vindögd, du ska bara krypa runt i sängen. Jag ber till högre makter att jag ska klara av det, nu är jag kanske lite för stor i truten.

- Det klarar du säkert, sätt i gång, jag väntar, kolla fittan så märker du vad du ska göra, där är öppet, svullet och mycket blött, bara väntar på att du ska göra något.

Allan morrade, hans kuk var som en påle, större och styvare än den någonsin varit.

Han körde in den ”pålen” i hennes fitta, då blev hon inte tyst, hon tjoade till ordentligt, AAAAHHHOOOOIIII, mer, mer, jag vill känna ännu mer.

- SÅ DÄR, SÅ DÄR SKA DET VARA, nu gick det för henne, först så ropade hon ut sin lust, så blev det tvärtyst. Om hon blev vindögd såg han inte, det svartnade för hans ögon, han sprutade och sprutade, han blev nästan torr i halsen av allt sprutandet.

Eva klarade inte av att ligga stilla, det blev som han sagt. DU KLARADE DET, DET GICK BRA, DET GICK FÖR MEJ SOM DET ALDRIG GJORT TIDIGARE.

 

När dom kom till fullt medvetande, så började Eva, tror du,,,, skulle du kunna,,,, om du fick chansen…..

- Vad är det du vill veta, kläm fram med det.

- Skulle du kunna tänka dej att knulla Evelina på det där viset som du nyss gjort med mej, hon sa Evelina det var ingen lek längre, hon använde hela namnet om hon var arg eller orolig. Nu var hon åtminstone lite fundersam.

Allan bara låg och tittade på henne, vad sa du varför undrar du det.

- Skulle du vilja knulla Evelina på samma vis som du gjort med mej, skulle du vilja knulla Evelina.

Först blev Allan stum, det alternativet fanns förstås i hans tankar, långt bak i huvudet.

Eva puttade till honom så att han vaknade.

- Ja, jaa, det skulle jag kunna tänka mej. Tänka mej skulle jag kunna, om det blev ett skarpt läge så vet jag inte hur det skulle gå.

- Nej, nej förresten det går nog inte, hon är ju min dotter, det blir ju incest det är ju olagligt.

- Det som Lina och jag gjort vad kallar du det, det är lika mycket incest.

- Ja det är klart, det är ju skillnad.

- Inte i lagens ögon.

- Det skulle inte fungera, jag skulle inte få stånd, kuken skulle bli som en vissen tulpan.

- Varför frågar du så där, tycker du att jag ska knulla Lina.

- På den punkten är jag mycket tveksam ännu mer tveksam blev jag när Lina berättade om dom problem som hon hade. Precis dom tankar som du kommit med, sådana tankar snurrade i hennes huvud, hon är nyfiken och tveksam om vartannat.

- Jaha, vad gav du henne för råd.

- Vi gör som du föreslog en gång, vi provar på riktigt så får vi svar på våra frågor.

Lina och Åke kommer hit i kväll, Åke är med på det arrangemanget, vi provar förutsättningslöst så får vi se var det hela slutar.

Dom började lite försiktigt med en fika, Åke som var informerad om förutsättningarna såg till att han hamnade hos Eva. Allan och Lina satt och tittade på varandra.

Lina hoppade upp i Allans knä.

- Vi vet alla varför vi är här, vi slutar att spela teater. Hon satte sej och gned sin fitta mot Allan kuk, som inte var i närheten av en vissen tulpan.

- Jag antar att mamma gjort i ordning i sovrummet för det som snart ska ske, vi flyttar oss dit i stället.

 Eva och Åke som kände varandra väl numera, hade redan tagit sej dit och börjat få av sej kläderna.

Lina och Allan var strax bakom, Lina först, hon såg till att Allans kläder åkte av i en hast. Allan som inte alls hängde med lyckades till sist få av Lina hennes kläder, hon hade bara en klänning på sej så det var lätt gjort.

Åke som blivit kåt av Linas uppvisning hade redan börjat knulla Eva, först i en missionär. När Allan såg hur hans fru blev knullad av Åke ville han köra in sin kuk i Linas fitta.

Det gjorde han, det blev som att sticka hål på en ballong, luften gick ur henne totalt, allt Linas mod försvann, hennes samvete kom i kapp henne, hon försökte komma undan, dra ut kuken, sluta, sluta.

- Mamma hjälp, låt pappa knulla dej i stället, jag klarar inte av det här, jag mår illa det är fel att han ska knulla mej. Tårarna trillade om henne, det blev kortslutning i hela kroppen.

Åke rullade av Eva och hon drog Allan över sej och styrde in hans kuk i sin fitta, det är klart att hon vill att dottern ska må bra, själv mådde hon prima av Allans kuk, den var lika bra som Åkes, storleksmässigt var dom ganska lika, Allans kuk var aningen mindre, fittan anpassade sej till den nya storleken.

Lina lugnade sej, hon märkte att Åke den stackaren fick avbryta sitt knull väldigt abrupt. Hon tyckte så synd om honom att hon kände sej tvungen att hjälpa honom, hjälpa honom på ett sätt som hon hade stor glädje av själv. Det hade blivit tomt efter Allans kuk, i hennes fitta.

Kortslutningen ersattes av en tomhetskänsla när Allan drog ut sin kuk ur hennes fitta.

- Knulla mej så där skönt som bara du kan. Åke gör det.

 Han gjorde precis allt han kunde för att lugna Lina, att hjälpa henne så mycket han kunde.

Det som var avsikten med det hela, att det skulle bli en trevlig, angenäm skön stund tillsammans blev så till sist.

 

- Förlåt mej pappa bad Lina, jag vet inte vad som flög i mej, hon gav Allan en stor kram, vi kan väl vara vänner även i fortsättningen.

- Javisst kan vi det svarade Allan som hade stora svårigheter att hålla ordning på kuken, det märkte Lina och kramade lite mer när hon kände Allans problem.

Åke och Evy noterade vad som hände. Linas chock hade släppt, hon var den gamla vanliga Lina igen.

 

Det gick ett par veckor i den gamla vanliga lunken, Åke och Lina knullade nästan varje dag, det var egentligen på nätterna, ett par gånger vid en del tillfällen ibland var Lina lite extra kåt och ibland var det Åke som var kåtast.

Med föräldrarna var det en aning lugnare, bara en aning. Dom upplevde en ny renässans, deras sängliv blomstrade som aldrig tidigare.

 

En dag kom Lina till Eva och frågade om hon trodde att pappan var arg eller besviken på henne för det som hon gjorde när dom skulle ha det skönt tillsammans, eller det som hon inte gjorde.

- Det är lite lustigt Allan frågade precis samma sak om dej om du var arg på honom för att han försökte knulla dej så där.

- Kan vi göra ett nytt försök, prova en gång till, tror du han ställer upp på det, frågade Lina.

- Jag kan fråga honom, han behöver inte veta att det är du som undrar.

Eva frågade Allan och han ställde gärna upp på ett nytt försök, det vill nog inte Lina befarade han.

- Jag är inte alls säker på det sa Eva, hon är mycket nyfiken, när hon hämtat sej efter det förra försöket och kommit över chocken, började hon tänka, hennes nyfikenhet hade inte minskat något, snarare hade den ökat. Den korta stund som hon hade din kuk i sin fitta innan hon drabbades av panik, den stunden gjorde hennes nyfiken ännu större.

 

Åke och hon har pratat igenom problemet, hon vill försöka igen. Inte för att din kuk är speciell på något vis, hon vill övertyga sej själv att hon är normal. Säkert är hon det rent fysiskt, hon har inga problem att knulla med Åke.

Hon måste komma över att det är incest, det är nog där som skon klämmer.

- Nästa helg, kan det vara ett lämpligt tillfälle.

- Jag ska prata med henne, försöka förbereda henne på bästa vis. Jag vet hur jag ska förbereda henne.

 

- Kan inte du ta med Åke på fotbollsmatchen på vallen i kväll, avsluta med ett pubbesök, ni får inte komma hem för tidigt.

- Kom ner till mej när dom går så slipper du vara ensam, sa hon till Lina

- Är det något särskilt som du tänkt att vi ska göra.

- Ja det kan du väl räkna ut, det är inte något svårt, jag hoppas att du inte misstycker.

- Tok jag har längtat mer eller mindre hela tiden.

- Vi börjar väl med att duscha som vi gjorde förra gången, det var en bra början den gången, vi får lära oss känna varandras kroppar, Jag kommer ihåg dina fasta fina bröst och din tajta ungdomliga härliga fitta. Precis som det var förut var det dags att göra något åt stubben som växt ut, den rakade dom bort och smorde in fittorna med liniment. Fittorna blev mjuka och lena, dom blev fram för allt kåta, mycket kåta.

Dom fortsatte in i sovrummet, både Evas och Linas fittor var svullna, blodfulla helt öppna och mycket våta. Evas lite större klitoris tittade fram ur sin, huva den skrek efter att få en omgång av Linas mun, hennes tunga. Det fick den, Lina sög och nafsade i den. Eva stönade och stånkade, hon kunde inte vara stilla, hon hoppade med sitt bäcken, hon gick upp i brygga. Lina fick passa sej så att det inte blev fläskläpp.

- Vänd på dej så ska jag göra det samma på dej, med din klitoris, den är mindre än min, men där ryms en väldig massa känselceller, många, många fler än vad som finns på killarnas ollon.

Känner du det. Jävlar vad hon kände, inte tusan kunde hon var tyst och lugn

Hon stämde in i Evas stönande.

- DET GÅR FÖR MEJ, DET GÅR FÖR MEJ, var det någon som ropade. Det visade sej att dom ropade i munnen på varandra dom kom samtidigt.

Dom fortsatte att pilla lite förstrött på varandra, stimulerade varandras G-punkt. Dom njöt för fullt av varandras pillande.

 

Fotbollen hade slutat och Allan och Åke var på väg till puben, när dom kom dit var det fullspikat. Vi går hem i stället och tar en öl där hemma tycke Allan.

Vad ”pillar” Eva och Lina med tror du, frågade Åke.

- Precis det du säger, dom ”pillar” på varandra.

- Det tror jag inte, jag vet, vi smyger när vi kommer hem så ska du få se. Eva har berättat för mej att hon ska prata med Lina om hennes incesträdsla.

När dom kom hem så smög dom in. Från sovrummet kom det ljud som inte gick att missta sej på. Dom tittade in genom den halvöppna dörren, det som dom fick se gjorde att det blev trångt i byxorna på båda två.

Eva stod på knä och slickade på Linas klitoris, hennes egen fitta var alldeles över Linas ansikte, ur den droppade det ner i Linas ansikte och hon slickade i sej allt som kom.

Eva som fått syn på Allan och Åke vinkade in dom.

- Det var inte meningen att ni skulle få se det här, när ni nu är här så kan ni väl göra oss sällskap.

- Vill ni det, vi har det mycket skönt. Kom och dela det sköna med oss sa Eva.

- Gör det, det tyckte Lina också.

Dom var inte nödbedda, dom såg till att få av sej sina kläder så att dom blev lika nakna som dom andra två.

- Du blev ju alldeles skräckslagen förra gången du fick känna min kuk sa Allan till Lina.

- Det är ju ett par veckor sedan, jag har tänkt över det, jag vill gärna göra ett nytt försök, som du kan se så har jag ändrat mej när det gäller incest.

- Mamma har övertygat mej, incest med dej eller henne är precis samma sak, min skamkänsla är mindre än min nyfikenhet. Om det får stanna inom familjen är det inte så farligt.

- För att prata klarspråk, jag vill att du knullar mej så att min nyfikenhet stillas, klarar jag inte det vill jag att du avbryter knullet.

Allan som blivit kåt av att stå i dörren och titta blev inte mindre kåt när han hörde vad Lina sa.

- Kom Lina, jag vill ha en stor kram, jag ska försöka vara försiktig med dej.

Åke och Eva som anade vad som var på väg att hända lämnade rummet, dom gick in i Linas gamla rum.

Som Lina kände för tillfället så ville hon att Allan skulle knulla henne, hon var säker på den saken, jättesäker. Det var ingen risk att hon skulle ångra sej, hon ville prova en gång, hon trodde att det skulle räcka att prova en gång. Det var inte så att hon var särskilt kåt på sin pappa, men som det är med det ”förbjudna” det blir extra lockande.

Lina var redan naken, efter ett par sekunder var Allan det han också, han hoppade upp i sängen till henne, med sina händer kollade han hur det kändes i hennes fitta, där var det blött minst sagt, hennes blygdläppar var blodfyllda och utstående, dom räckte utanför dom yttre som en liten tratt och såg mycket inbjudande ut, upptill tittade hennes klitoris fram. Hon hade en vacker mycket inbjudande fitta. Får jag ta klittan i munnen, slicka och suga på den.

- Gör det den gillar att bli slickad och sugen på, jag VET DET. Den här gången kändes det helt rätt, hon var kåt och väntade på Allans kuk, den här gången skulle hon inte ropa på mamma när han fick in kuken i hennes fitta, det var till och mycket skönt med hans kuk i fittan, incestspöket tittade fram lite hastigt, det motade hon bort på en gång.

Att knulla sin dotter var en sak som Allan vid vissa tillfällen drömt om, nu höll han på med det, det var en ny lite spännande erfarenhet. Hon var lite mera tajt, något mera trång än Eva, det var helt naturligt.

Hon var jättehärlig att knulla, Allan stötte in sin kuk i henne för fullt gång på gång, det gick för honom, han tryckte in sin kuk så långt och hårt som han mäktade med, där inne i botten lät han sitt sprut hamna.

Det kände Lina som fick en kraftig utlösning.

Hon blev helt tyst och stilla och Allan blev nervös.

- Var det inte bra, undrade han.

- Det var jätteskönt, nu vet jag, tack Allan för att du visat mej. 

Hon sa Allan inte pappa, varför visste hon inte.

- Jag hoppas att det var lika bra för dej, Som jag känner just nu blir det nog ingen mer gång.

- Åke och jag ska nog bli ett par, vi passar åldersmässigt bättre för varandra. Mamma och du har tydligen hittat tillbaka till det som varit en gång.

- Du har alldeles rätt, jag, Eva och Åke håller nog med om det.

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.