Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/1, 2022 kl. 18:59, av Liberty

Terapisessionen

Del 1 av 2 i serien Danne och Marie

Danne försöker hitta tillbaka till normalläget efter att hans förhållande hastigt tagit slut. Terapisessionerna hos Marie gör honom gott. Än så länge är detta en fristående novell. Jag får se om det blir en serie.

Danne hade precis fyllt 27 när det hände. Hans gymnasiekärek, Jennifer, hade gjort slut efter elva års förhållande. Det hade varit en blixt från klar himmel och sedan nu ett par veckor senare kunde han i alla fall börja jobba igen och under våren som följde den där decemberkvällen började han hitta tillbaka in i det sociala och på jobbet. Gymmet hade aldrig varit långt borta och träningen hade hjälpt Danne att komma i form. 

Men det fanns saker som fortfarande tärde på honom vilket gjorde att han inte alltid var mentalt närvarande på jobbet. Det gick inte obemärkt förbi hans chef, Eva. De två hade alltid haft en bra relation och under ett av deras långa samtal hade hon rekommenderat honom att prata med en terapeut eller psykolog bara för att kunna prata av sig om olika saker. Sagt och gjort, via företagshälsan hade han kommit i kontakt med en terapeut, Marie. Danne gillade deras samtal och han kunde öppna upp för henne om både det ena och det andra. Kanske var det för att hon fick honom lugn. Kanske var det för att han faktiskt tyckte att hon var riktigt fräsch. Marie var kanske 45-50 år gammal. Hon var vältränad, lång och blond med stora bröst och en fast rumpa. Jodå, Danne hade kollat ett par gånger. 

De tre samtal de hade haft hade gett Danne verktyg att klara av vardagen på ett helt annat sätt. Han hittade positiva saker där han tidigare blev ledsen och han hittade styrkor där han tidigare sett svagheter.
 

Onsdagen var grå. Det var lunchtid och Danne var på väg till Marie för ytterligare ett samtal. På sig hade han ett bar ljusa jeans och en skön pikétröja. Han hade precis varit på gymmet och hade, till hälften medvetet erkände han för sig själv, klätt upp sig och gjort sig lite extra snygg inför mötet efteråt. Varför visste han inte, egentligen. Kanske ville han att hon skulle se honom på ett annat sätt? Vad var det för fantasi? Att få ligga med sin terapeut? Hur sjukt lät inte det? Han skrockade för sig själv. Fantasier är okej. 

Sedan de sågs sist kände han att han hade vuxit enormt. Självförtroendet var absolut inte på topp men det var på väg. Han hade fått nytt uppdrag på jobbet, en gruppchefsroll på det multinationella bolag han jobbade. Det gav lite mer klirr i kassan och visserligen en och annan arbetsrelaterad huvudvärk han inte haft förut men han var jättenöjd och trivdes som fisken i vattnet. En lätt bris fångade hans luva och svepte den över hans huvud när han rundade hörnet till den byggnad Marie satt i. 

Det var ingen där när han klev in. Han kikade på klockan: 14:07. De hade avtalat tid 14:10. Perfekt, tänkte Danne, som ogillade att sitta och vänta. Till höger stod dörren till Maries kontor på glänt. Han knackade och stack in huvudet utan att egentligen vänta. Marie titade upp med telefonen vid örat ,mimade "Det är okej, sätt dig i rummet" och pekade mot mötesrummet på andra sidan väntrummet. Danne gick dit och väntade.

Marie kom in på utsatt tid, iklädd en mörkgrön polotröja som å ena sidan inte visade mycket men å andra sidan definitivt visade hennes former. Det ryckte till i Dannes kuk. Hon hade ett par ganska tajta kostymbyxor på sig också. De hälsade och efter att Danne fått berätta om de senaste veckorna reste sig Marie och gick mot den vattenkran som fanns i rummet.
"Det verkar som att det går väldigt bra för dig nu." sa hon med en lugn röst samtidigt som hon hällde upp två glas vatten. "Jag tror att det här kanske blir vårt sista samtal på en stund."
Danne kände sig nedstämd. Marie ställde glasen på bordet och vände sig om mot dörren. Putade hon lite extra med rumpan?
"Okej, jag trodde att jag skulle få se mer av..." Danne hejdade sig när han insåg att han försagt sig. "Jag trodde att vi skulle ses mer" la han snabbt till. 

Det verkade som att Marie inte hade hört honom. Hon gick mot dörren. Och låste den inifrån.
"Vill du se mer av mig, sa du?" Hon vände sig om med ett leende. "Spännande. Jag vill se mer av dig. Tro inte att jag inte har lagt märke till dina blickar. Din kuk." 

Danne visste inte vad han skulle säga. Han kände sig som trollbunden och satt bara där. Kuken fick inte plats i kalsongerna längre. Marie kom fram till honom. Hon drog av sig polotröjan. BH'n åkte av lika fort och de två stora brösten fyllde nu Dannes synfält. Hon grenslade honom, fortfarande med kläderna på. Han begravde sitt ansikte mellan hennes bröst och tog in varje sekund av njutning. Han kysste bröstvårtorna. Han slickade dom. Han smekte dom.
"Vad de är härliga" fick han ur sig.
"De gillar dig" sa hon.

Danne drog på något sätt av sig byxorna där han satt, fortfarande med ansiktet i Maries byst. Hon sänkte sig ner över honom och lät brösten omsluta hans stenhårda kuk. Upp. Och ner. Upp. Och ner Först sakta, sedan aningen snabbare.
"Jag är på väg att komma." fick Danne fram.

Marie saktade ner och tog till slut bort brösten från hans kuk. Hon öppnade munnen och började försiktigt suga av honom. Danne njöt. Marie kunde inte riktigt få in hela hans relativt stora kuk i sin mun. Deras blickar möttes. Han kunde inte förstå att det verkligen hände men det var så otroligt skönt.  Han bestämde inget. Han var helt i hennes våld.
"Jag vill rida dig." sa hon när hon fått ut kuken ur munnen.
"Ooo,....okej."

Hon ledde honom till soffan bredvid den fåtölj han satt på. Han la sig ner. Hon drog ner sina byxor. Danne runkade. Hon vände sig över honom.
"Nej. Inte kuken. Jag vill rida din tunga" sa hon.

Marie sänkte sig ner över hans ansikte och Danne var helt med på noterna. Han stack ut tungan och smakade henne. Hon var nästan renrakad sånär som en liten strimma precis ovanför klitoris. Marie satte sig ner på hans uppsträckta händer. Han guidade henne ner över hans tunga och hon stönade högt. Han slickade hennes klitoris, först med tungan som en liten spets innan han lapade över hennes fina fitta. Hon var våt. Hennes safter rann ner i Dannes mun. Han stönade. Upp mot klitoris igen. Maries andning blev tyngre och tyngre. Hon tog spjärn med händerna mot soffans armstöd. Han fortsatte.
"Ja...fortsätt." stönade Marie. "Fortsätt. Jag kommer."
"Kom i min mun" fick han fram mellan allt lapande av safter.
"Ja...Jag kommer i din mun." kved Marie innan hon exploderade i en orgasm. 

Danne fick kämpa med att hålla henne på plats på soffan så att hon inte skulle falla av. Hennes kropp ville rymma men han lät henne inte. Han fortsatte att slicka och smeka henne. Ett par lättare smisk på hennes rumpa fick henne att stöna högre. 
"Ställ dig på alla fyra"
Nu bestämde Danne. Hon lydde. 
Han tryckte in kuken långt in i henne direkt. Hon lät honom göra vad han ville nu. Han smiskade henne över skinkorna. För varje smisk stönade hon högt. Danne ökade tempot. 
"Jag kommer snart" fick han fram när han juckade hårt. 
"Ja....j...a.." stönade Marie. "Knulla mig, kom i mig." 

Det började rycka i Dannes kuk. Han ökade tempot och snart sköt stråle efter stråle av hans säd långt upp i Marie. Danne visste inte var han skulle ta vägen. Marie juckade emot, vilket gjorde att det kändes som att han kom ännu hårdare. Ännu mer. När orgasmen klingat av fångades han först av en känsla av skam. Men det försvann fort när Marie vände sig om. 
"Våra sessioner är kanske inte helt slut. Vi kanske måste schemalägga några privata möten?" sa Marie med ett leende.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Liberty

@MalmöLars: Jag har inte bestämt mig än. Det kan vara så att det blir en fortsättning. Jag har lite andra idéer jag skissar på också.

14/1, 2022 kl. 11:30

#1

MalmöLars

Intressant, vad händer härnäst?

13/1, 2022 kl. 19:29