Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/8, 2022 kl. 22:42, av Dimman

Festen

Del 3 av 3 i serien Åh, Den Ljusnande Framtid Är Vår

Tredje och sista delen om Jonas och Ellens studentfirande.

Jonas hade ett fast grepp om Ellens höfter och stötte rytmiskt och våldsamt. Svetten rann ner för pannan.

"Ja! Ja! Hårdare, knulla mig hårdare", han kunde höra rösten tydligt även om hennes ansikte var vänt från honom.
"Går du igång på det här? Gör det dig kåt?", Jonas fortsatte knulla henne, nästan automatiskt utan att tänka på det.
"Gillar du att knulla min syrra", han kunde inte urskilja om det var Ellen eller Alicia som pratade med honom.
"Din sjuka fan, tycker du om att knulla min lillsyrra? Du är så sjuk i huvudet, vet du det?", Jonas kunde inte sluta.
"Fortsätt du! Knulla henne! Knulla henne tills du fucking dör!".

Jonas vaknade kallsvettig. Han hade sovit dåligt de senaste veckorna. Det hade gått en och en halv vecka sen den där kvällen på studentskivan. Han kunde fortfarande känna smaken av Ellens tunga, tyngden av hennes kropp när hon satt i hans knä. Upphetsningen i hennes ögon när hon ställde sig ned på knä framför honom. Hade hon varit vilken annan tjej som helst hade han varit helt utom sig över att få vara med henne. Men hon var inte vilken tjej som helst. Hon var hans före detta flickväns syster. Skuldkänslorna hade kommit till honom som rundgång i en högtalare, de hade börjat som ett dovt sus och på nolltid eskalerat till ett öronbedövande tjut som dränkte alla hans tankar.

Vad fan höll han på med? Var det här ett sätt att hämnas på Alicia? Hade han förfört hennes syrra enbart av illvilja? Knappast. Det var ju hon som bjudit in honom till skivan, hon som satt sig i hans knä och dragit in honom på toaletten. Visste hon vad hon höll på med? Var det här bara ett spel för henne? Ett dumdristigt upptåg som hon skulle skämmas över om ett år eller två?

Egentligen ville han bara ringa upp henne och prata om det. Men varje gång han hörde anslutningstonen i telefonen fick han kalla fötter och la på. Vad var det för mening? Han kunde inte ens bestämma sig själv för vad han ville säga. Ibland ville han tilltala henne strängt, säga att det de höll på med var sjukt och att det måste sluta omedelbart. Ibland ville han ömsint och sårbart fråga henne vad han egentligen betydde för henne. Hade hon sugit av honom för att hon gick igång på hur tabubelagt det var? Ville hon bara hämnas på Alicia för något? Kanske hade hon redan ångrat sig. Jonas ville skrika i frustration, men höll sig, morsan var trots allt hemma. Dessutom var det redan för sent. Det var redan lördag, festen var ikväll.

Jonas ställde sig i duschen och kände det kalla vattnet rinna ner för huden. Det gjorde nästan ont. Han hoppades att det skulle distrahera honom från tankarna som malde, men just nu verkade ingenting hjälpa. Han gick ur duschen och torkade av sig. Kuken hängde slak och hopskrumpen mellan benen. För två veckor sedan hade han blivit hård bara han tänkte på henne. Nu återfanns bara en sjunkande känsla i maggropen. Han drog på sig underkläder, ett par jeans och en halv-formell ljusblå skjorta. Han lät den vara uppknäppt och betraktade sin spegelbild. Han såg bra ut. Försommarsolen hade redan hunnit sätta lite färg på huden, och han tyckte sig nästan kunna ana att gymmandet började ge resultat. Han önskade att det kunde fylla honom med självförtroende på samma sätt som det brukade göra när han kände sig snygg. Men just nu låg tvivlet som ett molntäcke över hans tankar. Det var med den känslan han satte på sig skorna och gick ut genom dörren.

Eftermiddagssolen var varm, fåglarna kvittrade. Det är alltid en konstig känsla när solen skiner men tankarna är skymda i dunkel. Bilden går liksom inte ihop, det är som att befinna sig i någon sorts dröm. Han hade kunnat gå vägen till Alicias hus med förbundna ögon. Det var som en sång han lärt sig när han var barn. Varenda steg satt i ryggmärgen. Vad hade han sagt om han vetat för två år sen när han gick dit för sista gången för att hämta sina saker? Han försökte att inte tänka på det.

Sju och en halv minut senare var han framme vid den välbekanta porten. Det hördes röster och musik inifrån. Han fingrade lite försiktigt på ringklockan innan han samlade kraft och tryckte på den. Dörren slog upp. En mörkhårig kille som Jonas tyckte sig känna igen från Ellens parallellklass öppnade.

"Tja, kom in!", han log mot Jonas, "Ellen är upptagen nu men hon kommer strax".
"Okej", Jonas såg sig omkring. På ett bord i hallen stod plastmuggar med någon form av rosa drink uppradade.
"Ta en välkomstdrink om du vill!", sa killen.
"Tack, det är lugnt", svarade Jonas.
"Köket är där inne till vänster, jag tror det finns lite plats kvar i kylen om du behöver någonstans att lägga din öl".
"Jag vet, jag ska bara..", killen hade försvunnit innan Jonas hann svara.

Han såg sig omkring. Så här mycket människor hade han aldrig sett här inne. Han kände igen varenda möbel, ändå kände han sig på något sätt främmande. Ellen syntes inte till. Han började inse att han inte hade någon plan. Han visste inte vad han skulle säga när han såg henne. Han visste inte ens hur han skulle säga det. Var han arg? Ledsen? Förvirrad? Att tänka på saken skulle inte göra det lättare. Han tog upp en rosa drink från bordet och svepte den. Smaken av vodka skar igenom den syrliga läsken och brände i strupen. Han vände sig till ett ansikte som han tyckte sig känna igen, en av Ellens vänner som varit med henne på skivan.

"Har du sett Ellen?", frågade han.
"Hon var här alldeles nyss, jag tror hon gick ner för att hämta mer öl eller något", svarade hon.

Jonas tackade och begav sig ner för källartrappan. Redan halvvägs nedför trappan märktes det att det var folktomt där nere. Sorlet från ovanvåningen avtog. Var kan hon vara? Förrådet, kanske? Jonas öppnade dörren.

Det högg till i maggropen när han såg henne. Hon stod med ryggen mot honom, iklädd ett par vita jeans och röd topp. Hon plockade ner ett par vinboxar på golvet bredvid sig. Hon vände sig om när hon hörde fotstegen.


"Hej!", utbrast hon leende.
"Hej..", Jonas var nästan tvungen att trycka fram orden.
"Har du..", leendet försvann från Ellens läppar när hon såg hans ansiktsuttryck. Jonas stod kvar i vad som kändes som en evighet.
"Vad.. varför gör vi det här?", fick han till slut ur sig.
"Det här?", Ellen svarade sansat.
"Ja..", Jonas kunde inte riktigt ta orden i munnen.
"Du menar varför sög jag av min syrras ex?", Ellen lät trött, nästan lite ledsen.
"Ja", Jonas nickade.
"Varför tror du?", Ellen såg honom djupt i ögonen på ett sätt som han aldrig hade sett henne göra förut. Jonas visste inte vad han skulle svara.
"Jonas..", han ryggade tillbaka när han hörde henne säga hans namn, "om du inte vill, så kan du bara säga till".
"Det var inte det, jag..".
"Inte?", Ellen avbröt honom.
"Jag vill bara veta..".
"Veta att jag inte ligger med dig för att jag är osams med min syrra?", Ellens blick trängde igenom honom som nålar.
"Ja", svarade han.

Jonas skämdes över hur tafatt han lät. Det här var en sida av henne han inte hade sett av henne förut. Hon var lugn och talade tydligt. Hon verkade upprörd, men inte arg. Det var som att stormar blåste under hennes hud, men hur hur mycket de än försökte förmådde de inte rubba henne.

"Säger så här", fortsatte Ellen, "vill du ligga med mig för att jag är Alicias syrra?"

Det blev tyst mellan dem. Hon tänkte inte ge med sig förrän han talade. Jonas visste svaret, ändå tog det honom nästan overkligt lång tid innan han kunde få ur sig det. Varför kunde han inte erkänna det? Frågan haft ett järngrepp om hans tankar den senaste veckan, men det var som att han var för rädd för att svara. För rädd för vad som skulle hända om han erkände det för henne. Han samlade mod och såg henne i ögonen.

"Nej", sa han till slut.

Det var ett ömkligt svar. Nästan lite ledset. Men det kändes som att en börda lyfts från hans axlar. Varför hade det varit så svårt? Det borde väl ha varit tvärt om? Hade han bara vilja ligga med henne för att det kändes förbjudet borde väl det ha varit svårare att erkänna?

Först nu när det äntligen var sagt började han förstå att han verkligen ville ha henne. Kanske hade han velat det längre än han egentligen förstått. Det vara bara inte någonting man tilläts känna, inte i verkligheten. Plötsligt kände han sig rädd. Rädd för vad hon skulle säga, rädd för vad hon skulle tycka om honom, rädd för att det skulle ta slut mellan dem här och nu. Han såg upp på henne, Ellen bara log.

"Så vad? Tror du jag vill ligga med dig för att göra min syrra förbannad?", sa hon lugnt, nästan roat.
"Jag vet inte", erkände Jonas.
"Jonas", sa hon, "om det är någonting jag vet hur man gör, så är det att göra min syrra förbannad. Och det finns betydligt lättare sätt att göra det på än att ragga upp hennes ex".

Jonas vek ner blicken och skrattade. Det var ett litet, utmattat skratt, men det var tillräckligt för att den spända stämningen skulle lätta en aning. Ellen skrattade också.

"Som vad då?", frågade han med ett snett leende
"Det vill du inte veta", svarade hon, och de båda brast ut i skratt igen.
"Vi är nog båda experter på ämnet", sa Jonas till slut, och la efter en sekunds tystnad till: "men det är inte därför jag vill ha dig".

Han ville säga något mer. Säga något om hur vacker hon var, om hur hon fått honom att känna sig sen den där dagen på uteserveringen, och hur det sista han ville tänka på var Alicia. Men han sa ingenting, istället stod de och tittade på varandra. Plötsligt märkte han hur nära hon var. Det var som att det fysiska avståndet mellan dem hade krympt när spänningen lättade. Nästan utan att tänka gled in i varandras famn och deras läppar möttes.

Kyssen var passionerad, men ömsint. Det var inte samma djuriska längtan som de delat inne på toaletten på studentskivan. Långsamt letade hans händer sig in under hennes topp och smekte hennes rygg. Hennes mjuka läppar greppade efter hans och han kände hennes varma hud mot sin. Jonas hade kunnat stå där för evigt. Tid och rum hade kunnat tillintetgöras medan de omfamnades och kysstes. Han hade inte brytt sig. Han lade inte ens märke till hur upphetsad han hade blivit förrän Ellen lät sina händer glida ner till hans rumpa. De bröt kyssen och såg lystet på varandra.

Plötsligt hördes steg ner i trappan. De stod båda kvar och lyssnade, men det blev snart uppenbart att de skulle få sällskap vilken sekund som helst. De släppte de taget om varandra. Ellen tog ett hastigt tag om vinboxarna och Jonas nickade generat till paret som passerade förbi dem.

De tog sig upp för trappan och stannade till när de nådde toppen. De stod knappt en decimeter från varandra. Ellen såg sig omkring för att försäkra att ingen var tillräckligt nära för att höra vad hon sa.

"Jonas", hon såg honom i ögonen, "jag gör det här för att jag vill ha dig. okej?"
"Jag förstår det, jag..", Jonas skruvade på sig, "Det var inte menat att säga att du.."
"Det är okej", sa hon och log ett varmt leende, innan en glimt av olydighet letade sig in i hennes ögon
"Jag skulle ljuga om jag inte sa att det var lite hett", hon drog på smilbandet.

Jonas kunde inte annat än hålla med. Visst var det lite kittlande att ligga med någon man känt så länge. Någon man inte tillåtit sig att känna någonting för. Hans armar slöt sig om hennes midja. Han kände hur hennes bröst snuddade vid honom, och hon såg honom i ögonen.

"Men det är inte därför jag vill ha dig", hon nästan viskade nu, "Jag vill ha dig för att du gör mig kåt".

Jonas kunde känna reaktionen i hela kroppen. Värmen spred sig genom hans muskler som en kedjereaktion. Tankarna var så fyllda med lust att han fick streta emot för att inte kyssa henna där och då. När han öppnade munnen märkte han hur han nästan flämtade.

"Fan vad jag vill ha dig", fick han ur sig.
"Kommer du ihåg var mitt rum ligger?", viskade Ellen.

Jonas nickade till svars. Han tog ett steg tillbaka och han släppte taget om hennes midja. Hon vände sig om och gick bort mot trappan som ledde till övervåningen. Jonas stod kvar och betraktade hennes rumpa medan hon långsamt, utan att vända sig om gick upp för trappan. Helvete vad sexig hon var. Han såg sig om och försökte verka som ingenting. När Ellen inte längre syntes började han sakta stega upp för trappan.

Runt om honom hade festen börjat ta fart på allvar. Jonas hade varit här fler gånger än han kunde räkna till, men han hade aldrig sett huset så här. Det måste ha varit uppåt en hundra pers vid det här laget. Svettiga, berusade kroppar som trängde sig in i nästan vartenda skrymsle. Sommarplågorna från ljudanläggningen dränktes i sorlet. Glas och flaskor trängdes på varenda yta. Det slog Jonas att han inte varit på en hemmafest på flera år. Innan han reste iväg hade han mest varit ute på krogen, och innan han tog studenten hade han av förklarliga skäl inte varit på humör. Han hade glömt hur stämningen brukade vara. Det gränslösa, kåta kaos som kunde uppstå när tillräckligt många människor samlades bortom allmänhetens dömande ögon.

Ändå var det något som var annorlunda här. Det brukade alltid ligga en spänning i luften, en känsla av desperation. Som om festen bara var en tillflyktsort, en tillfällig lucka i tidsrymden som snart skulle stängas. Känslan här var annorlunda. Varenda fönster och dörr stod på vid gavel. Sommarkvällen strömmade in. Folkmassan genomsyrades av ett lugn Jonas inte känt på länge. En lustfylld berusning som nästan gick att ta på.

Ett par kom springandes ner för trappan. Jonas passerade vardagsrummet där någon form av dryckeslek var i full gång. Han lät handen löpa längst med väggen när han gick genom korridoren. Huset kändes både större och mindre nu. Hur många gånger hade hans värld vänts upp och ner sen han var här sist? Han passerade dörren till Alicias gamla rum som stod stängd. Han tillät en sista tanke att flyga iväg åt hennes håll. Hon fick tycka vad fan hon ville, han brydde sig inte längre. Han ställde sig framför dörren till Ellens rum och tryckte försiktigt ner handtaget.

Ellen omfamnade honom sekunden han steg in. Han lät sina händer glida ner i hennes bakfickor och klämde girigt på hennes rumpa medan han tryckte henne mot sig. Hon gned sig mot hans stånd och hennes tunga letade sig djupt in i hans mun. Jonas tog ur händerna ur hennes fickor och försökte knäppa upp sin skjorta utan att bryta kyssen. Det gick inte riktigt, de gled ifrån varandra och brast ut i fnitter medan Jonas ivrigt slet upp knapparna och slängde skjortan på golvet. Ellen tog av sig toppen. Under hade hon en vit spets-BH, inte helt olikt den han skymtat under hennes klänning på uteserveringen. Hon knäppte raskt av sig den och pressade sig mot honom igen. Hennes tunga virvlade runt i hans mun medan hon gned sina bröstvårtor mot honom. Jonas stönade ofrivilligt in i hennes mun. Det gjorde henne om möjligt ännu kåtare, hon tog ett grepp om Jonas rumpa och nu kunde han inte hålla sig längre. Han lyfte upp henne och slängde ner henne på sängen.

Det var ingen elegant rörelse direkt. Ellen vägde mer än vad han var förberedd på och hamnade skrattandes på rygg med benen utanför sängen. Hon såg Jonas i ögonen, det gick inte att ta miste på hur upphetsad hon var. Han såg hur hon bet sig själv i underläppen medan hennes blick hungrigt gled över hans kropp. Jonas knäppte långsamt och retfullt upp skärpet utan att bryta ögonkontakten. Han tog av sig både byxor och strumpor och stod nu endast i kalsongerna framför Ellen. Hans kuk stod spikrakt upp och spände tyget på kalsongerna till vad som kändes som bristningsgränsen. Han märkte hur upphetsad det gjorde henne. Ellen hade knäppt upp gylfen och började lirka ner sina tighta jeans över rumpan.

"Behöver du hjälp?", frågade Jonas retsamt.

Ellen bara fnittrade till svars. Han skalade av henne de trånga byxorna, strumporna flög med av bara farten. Nu låg hon där framför honom. Den vita stringtrosan täckte nätt och jämt hennes fitta. Han kunde skymta hennes svullna, röda blygdläppar där tyget slutade. Jonas nästan kippade efter andan. Han kunde knappt tro att det var på väg att hända.

Ellen la sig tillrätta så att hennes ben låg på sängen. Jonas kröp upp bredvid henne och deras munnar möttes igen. Han hade inte känt sig så här kåt så länge han kunde minnas, aldrig velat ha någon så här mycket. Han lät sina händer smeka hennes mjuka, fylliga kropp medan hennas tunga flög runt i hans mun med fasta, bestämda rörelser. Hans ena ben gled in mellan hennes och Ellen började gnida sig mot hans lår. Hon rörde sig upphetsat och girigt. Jonas tog spjärn och kände hur hon började andas snabbare. Hennes mage gned mot hans stånd och Jonas tänkte att om hon fortsatte så här skulle han få utlösning innan han ens kommit in i henne. Deras munnar gled ifrån varandra och Jonas hörde sig själv stöna. Det eggade på Ellen som gned sig snabbare. Hon var alldeles röd i ansiktet, och såg honom djupt i ögonen, nästan frustandes. Jonas kunde nästan svurit att hon var på väg att komma när hon till slut saktade ner.

"Åh gud..", stönade Jonas, "Åh tack gode gud, hade du fortsatt hade jag fan kommit".
Ellen log emellan de djupa andetagen.
"Fan vad skön du är", flämtade hon.
"Får jag..", Jonas hejdade sig, plötsligt lite nervös för att fråga, "Får jag gå ner på dig?".
"Att du ens frågar", Ellen log okynnigt och tog ett tag om sina stringtrosor.

Jonas satte sig upp på knä och såg på medan hon trädde av sig trosorna. Hon hade benen i luften och han såg på medan de långsamt gled ned över rumpan och blottade hennes våta, svullna fitta. Hon slängde dem åt sidan, särade på benen och gav Jonas en inbjudande blick. Sakta la han sig ned på mage samtidigt som han smekte hennes ben. Han kysste insidan av hennes lår. Lite i taget närmade han sig. Ju högre upp han kom desto mer påtaglig blev lukten av hennes kön. Den kåta, varma doften av människa. Han slickade lite retsamt insidan av hennes ljumskar innan han lät sina läppar nudda vid hennes. Han särade på blygdläpparna med tungspetsen och lät den långsamt glida uppåt. Helvete vad hon var våt.

Ellen gav ifrån sig ett ljudligt stön och Jonas började slicka hennes fitta. Det hade gått ett tag sen sist. Lite prestationsångest hade han nog, han ville ju trots allt att hon skulle tycka att det var skönt. Men ju mer han lät sin tunga slicka henne, och ju mer hans sinne uppfylldes av hennes våta, varma sköte, desto mer självsäker kände han sig. Han letade sig uppåt, lade en hand på hennes venusberg och lät tungan utforska. Han slickade klitorishuvan tills han kände klittan på sin tungspets. Ellen stönade högt och Jonas tittade upp på henne. Hon såg rakt på honom. Hennes bröstvårtor var styva och hennes ansikte var rodnat.

"Ja.. fortsätt så", flämtade hon.

Jonas dök ner mellan hennes ben och lät tungan virvla runt hennes klitoris. Han hörde hur hon började flämta och han kunde inte hålla sig från att öka takten. Gud så härlig hon var. Jonas njöt av att ligga där han gjorde, han njöt av hur upphetsad han gjorde henne. Den här underbara tjejen som letat sig in i hans våta drömmar, hon som lyckats göra honom knäsvag. Nu kunde han äntligen ge tillbaka, äntligen låta henna njuta av honom som han njutit av henne. Ellen började stöna ljudligt. Jonas kämpade med att inte tappa greppet om hennes klitta medan hon började jucka sina höfter mot honom. Han tryckte ner sitt ansikte i hennes fitta och hörde hur hon stönade.

"Ja.. ja.. åh ja", hon kippade efter andan.

Ellen stönade och pressade sin fitta mot hans ansikte innan hon tog tag i hans huvud och lyfte upp det. Jonas såg på henne, hon var illröd i ansiktet. Han kunde se hennes mage resa sig och sjunka ihop i takt med hennes andetag. Deras blickar möttes.

"Kom du?", frågade Jonas, nästan av ren reflex.

Ellen bara nickade till svars. De föll ihop bredvid varandra på sängen och kysstes. Jonas smekte henne längst låret. De omfamnades och han kände hennes underbara, varma kropp mot sin. De låg kvar och hånglade en stund, och snart återgick Ellens andning till det normala.

"Fy fan vad skönt det där var", sa hon utmattat.
"Nu vet du hur det kändes för mig", sa Jonas och smålog.

Han kunde fortfarande känna ståndet mot Ellens mage. Han hade nästan glömt hur kåt han var. Han ställde frågan lite försiktigt:

"Vill du..", han hejdade sig, "Får jag.."
Ellen svarade innan han hann säga klart.
"Ja", svarade hon lugnt, "snälla knulla mig".

Jonas kände hur ett nästan fånigt flin spred sig över hans läppar. Ellen svarade med ett minst lika brett leende, samtidigt som hon smekte honom utanpå kalsongerna. Hon såg på honom med en inbjudande blick och runkade honom varsamt ett par gånger genom tyget innan hon släppte taget och sträckte sig efter nattygsbordet. Jonas satt kvar medan hon rev upp kondompaketet.

"Det börjar bli dags att du tar av dig de där, va?", sa hon och tittade ner mot hans kön.
"Tycker du det?", skrattade Jonas.

Han lirkade långsamt ut kuken ur kalsongerna medan Ellen följde varje varenda rörelse. Han drog av sig dem och hon trädde skickligt på honom kondomen. När hon var klar satte hon sig upp och viskade i hans öra.

"Ta mig".

Hon la sig ner på rygg och särade långsamt och inbjudande på benen. Hennes fitta var om möjligt ännu rödare än förut. Jonas la sig ner mellan hennes ben. Han ville dra ut på det lite till. Han lät kuken vila på hennes mage och kysste henne. Hon kysste tillbaka, och lät händerna smeka hans rygg. Jonas kunde känna hur hon började bli upphetsad igen. Hon gned sitt skrev mot honom och började försiktigt att gny.

"Snälla ta mig", viskade hon igen.

Jonas lät handen glida ner mellan benen och tog ett grepp om sin kuk. Långsamt styrde han in den samtidigt som han såg på henne. Hennes mun var vidöppen, ansiktet förvridet i njutning.

"Ja.. ja", flämtade hon medan han gled in i henne.
"Går det bra?", frågade Jonas när han kommit hela vägen in.
"Det går så bra!", svarade hon.

Långsamt började han knulla henne. Han kunde inte undgå att stöna dovt när han gled hela vägen in i hennes djupa, varma sköte. Ellen verkade gå igång på det och flämtade i takt med honom. Han tackade gud för kondomen, utan den hade han inte varit långt ifrån att komma. Han kände hur han började få in taken och började stöta fortare. Han tog spjärn med händerna och såg ner på Ellen. Hon började jucka mot hans stötar. Hennes bröst guppade rytmiskt och hon stönade ljudligt.

"Åh..åh ja, ta mig".

Jonas sa ingenting, han bara mötte hennes blick, såg henne djupt i ögonen och ökade takten. Det var nästan obeskrivligt skönt, han trängde obehindrat in i henne och hon mötte varenda rörelse. Ju mer hon öppnade sig för honom, desto mer ville han ge henne. Deras kroppar slog emot varandra och sängen dunkade i väggen. Efter ett tag saktade Jonas ned och hämtade andan. Ellen flämtade, hennes ansikte rödblommigt och uppsprucket i ett stort leende. Han kunde känna hur hennes fitta pulserade.

"Fan vad du är underbar", flämtade han.
"Tack detsamma", svarade hon, "Vill du att jag tar över?".
"Gärna".

I en enda rörelse vände de på sig. Ellen satt upp med händerna på hans bröstkorg och började rida honom. Med långa, hårda stötar lät hon hans kuk tränga in i henne. Sängen guppade och Jonas kunde höra ljudet av deras svettiga kroppar som stötte mot varandra. Hennes, mjuka, våta inre omslöt honom samtidigt som hennes kropp rörde sig vilt men bestämt. När Ellen märkte att han började stöna högre mötte hon hans blick. Han drog henne till sig och kysste henne. De möttes i en vild och okontrollerad kyss, samtidigt som hon nästan oberört fortsatte rida honom. Jonas kunde känna hur vågor av njutning sköt genom kroppen, ned mot könet. Orgasmen kom rusande mot honom och stönen trängde ur honom.

"Ja.. jag kommer.. jag kommer", stönade han.

Ellen stönade minst lika ljudligt, hennes ansikte knappt ett par centimeter från hans. Våg efter våg kände Jonas hur satsen trängde ur honom. Ellens stön eggade på honom och han lät okontrollerat, nästan djuriskt. Hon lät hans kuk tränga enda in i honom, och han kunde känna hur hon spände sig runt den. Efter vad som kändes som en evighet ebbade orgasmen ut. För en liten stund låg de kvar, flämtandes öga mot öga.

Till slut började kåthetens dimma började skingras. Jonas kände sig genast självmedveten. Hade någon hört dem? Han kände sig nästan fånig över hur hårt han hade kommit. Ellen bara log mot honom. Plötsligt brast de båda ut i skratt, hon kollapsade med huvudet över hans axel. Han kände tyngden av hennes varma, svettiga kropp, hennes bröstkorg spändes när hon skrattade. Hon andades tungt i hans öra. För första gången på väldigt länge kände sig Jonas trygg. Han ville ligga där för evigt. Känna deras kroppar mot varandra, utmattade och utelämnade, mäktiga och sårbara.

"Hur länge har vi legat här?", frågade Ellen till slut. Hennes stämma var lika mjuk som hennes hud.
"En timme? Två?", Jonas hade faktiskt ingen aning. Det var som att han inte längre kände tiden passera.
"Jag borde kanske gå och titta till festen", sa hon lätt besviket.
"De klarar sig säkert", sa Jonas och log mot henne.
"Tror du det?", svarade hon och log slugt, som att det var det svaret hon väntat på.

Hennes blick trängde igenom honom. Jonas kunde känna hur något djupt inom honom vaknade till liv. En lust som legat slumrande utan att han vetat om det. Som om den legat täckt av en is som nu smälte i den varma kvällssolen som lyste in genom fönstret och smekte deras kroppar. Han kände hur han började hårdna mot Ellens lår. Hon log och kysste honom.

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Dimman

Tackar allra innerligast för de fina kommentarerna :D

Jo, det här är den första. Eller åtminstone den första jag skrivit klart. Förhoppningsvis blir det inte den sista, men just den här historien är nog slut här.

3/9, 2022 kl. 13:53

#2

mx55

Det här är bara! Riktigt jävla bra.
Texten flyter och du beskriver alla känslor och tankar. Dialogen känns trovärdig och du får mig att tro på berättelsen. Och du avslutar historien vid precis rätt tillfälle, med flaggan i topp (så att säga).

Om det här är ditt första försök så är jag enormt imponerad :)

26/8, 2022 kl. 02:13

#1

MalmöLars

Härligt, men hur blir fortsättningen?

21/8, 2022 kl. 13:22