Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/4, 2023 kl. 14:18, av TureTutt

Martins angenäma problem

Del 1 av 2 i serien Rakt på sak

Den första delen i en ny serie fristående berättelser. Den här handlar om Martin och hans intressanta och innehållsrika sexliv som utspelar sig både på jobbet och hemma.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TG64

Jo tack! Och inte blev den allt för kort heller som det lätt kan bli men med så många inblandade gick det vägen! Men någon händelse hade gärna som motvikt fått beskrivas mer i detalj inte minst känslomässigt och som du skrev i början så behöver det inte vara allt för realistiskt även om det skrives i den stilen. Det var mina första intryck samt att någon tjej gärna kunde fått berätta hur slut hon började vara. Gillade den men enligt mig kan det göras mera av densamma men andra kan gott tycka tvärtemot för så är det med vad vi gillar eller inte. Tack och nu ska jag hitta tvåan så jag kanske återkommer...

25/7, 2023 kl. 15:45

#2

TureTutt

Tack Wingman! Gladporr utan desto mera allvar var ungefär vad jag tänkte mig.

19/4, 2023 kl. 11:39

#1

Wingman1969

Ja det var en välskriven och kul novell. Lite gladporr över den!

18/4, 2023 kl. 21:44