Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/6, 2023 kl. 09:43, av John

Midsommar i hembyn

Del 2 av 10 i serien Småstadsidyll

Max var 17 år och tillbaka i sin hemby för att fira midsommar med släkten. Det blev en midsommarhelg väldigt olik alla andra.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

John

@Deep tack så väldigt mycket! Så glad för att det uppskattas.

Del 3 kommer inom kort och ytterligare 2 delar går jag igenom och försöker renskriva och snygga till lite.

13/7, 2023 kl. 06:56

#4

Deep

Helt... fantastisk. Tempot, miljöbeskrivningarna och alla tankar. Och så sexet, som inte ens blir det viktiga utan bara... är. Bär.
Det här fungerade klockrent på mig. Språkval, ordval... allt ihop. Stor applåd!

6/7, 2023 kl. 10:34

#3

John

@MX55 Tack. Glad att du ser det som var menat och att det också går att kombinera med lust. Kärlek kan existera i misär liksom kaktusen kan växa i ogynnsamma miljöer. Då kanske den blir extra viktig.

@Malmölars Tack. Det kommer ett par delar till framöver. :)

3/7, 2023 kl. 11:32

#2

mx55

Vilken otroligt dysfunktionell familj :) Men samtidigt fantastiskt upphetsande läsning.

2/7, 2023 kl. 10:52

#1

MalmöLars

Härligt och spännande, en ung gosses uppvaknande i erotiken. Ser fram emot sommaren

29/6, 2023 kl. 14:34