Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/10, 2023 kl. 11:10, av TheTenderPoet

Oskyldigt anklagad

Jobbade på en kvinnodominerad arbetsplats. Sent en dag blir jag uppkallad till min närmaste chef Gisela. Där är också tre andra chefer, Mia, Jutta och Pia. De undrar om jag skickat dickpic. Jag vet att det inte är jag. De ber mig bevisa det.

Jobbade på en kvinnodominerad arbetsplats och trivdes bra med det. Fick orimligt mycket uppmärksamhet som man. Förmodligen för att vi var ganska få, kanske 10% män. Hade inget emot det. Hade lätt för att prata med kvinnor. Kanske för lätt för jag blev lätt kompis med kvinnor. Och då hamnade man i vänskapszonen. 

En dag blev jag uppkallad till min närmaste chef Gisela. Hon hade valt en märkligt sen tid på kvällen  tyckte det var konstigt. Där var också tre av de andra i ledarteamet, Pia, Mia och Jutta. Jörgen och Erik var inte där. Kvinnorna såg ovanligt tillknäppta och bistra ut. Gisela börjar: 

- Nå Micke, har du något att bekänna? 

Letar snabbt i minnet men kan verkligen inte komma på något dumt eller olämpligt jag gjort. Just för att jag för guds skull aldrig skulle vilja utsätta en kvinna för oönskad intimitet har jag kanske varit övertydlig. Undvikit all kroppskontakt. Inte ens en klapp på axeln. Undrade verkligen. 

- Det är inte så att du råkat skicka en dickpic till din kollega Monica? 


- Nej! Absolut inte. 

Visste ju själv att jag inte hade gjort det men hur skulle jag kunna bevisa det? 

- Och det är ungefär så som alla dina manliga kollegor och chefer sagt. Eftersom du är den sista vi frågar utan att få klarhet måste vi börja be om bevis helt enkelt, säger Pia. 

- Bevis?! Men hur…, undrar jag. 

- Ja vi måste ju jämföra bilden med verkligheten hos alla misstänkta tills vi hittar rätt. Och när du ändå är här kan vi börja med dig, tycker Gisela. 

Jutta ser obekväm och undrande ut. Tänker att där kanske jag kan få stöd, att hon sätter stopp för pinsamheterna. 

- Ja du får helt enkelt klä av dig säger Mia. Så får vi se om den här bilden matchar med din…hm…kuk. 

- Va?! Absolut inte. Det är ju förnedrande. Här inför alla. Aldrig i livet! 

- Tycker du det är mindre förnedrande att oönskat få dickpics skickade till sig? frågar Pia. 

- Näeh, inser jag. 

- Tycker du att vi inte ska gå till botten med det här, tycker du att vi bara ska släta över det? Undrar Mia upprört. 

- Nej, det klart att ni inte kan men…jag kan ta ett kort på den och visa. Då ser ni ju om det stämmer. 

- Det kan du ju ha hämtat var som helst ifrån, säger Gisela. 

- Seså nu, säger Pia. Av med byxorna! 

Jutta ser ännu mer besvärad ut. Hon skruvar på sig. Drar i bluslinningen. 

Ger till slut upp och gör som de säger så att det blir överstökat. Bara inte min kuk är lik eller snarlik den jävelns som skickat. 

- Bra Micke! Då kan vi få klarhet i saken, säger Mia. 

Känner mig utlämnad och förnedrad där jag står med byxorna nere och halvslak kuk. 

- Nå är det samma tycker ni? Frågar jag irriterat. 

- Den på bilden var ju hård och erigerad, det blir ju svårt att jämföra så här, säger Gisela. 

- Precis! säger jag och börjar dra upp byxorna igen. 

- Stopp! säger Pia som ett piskrapp. Har vi sagt att vi är klara än? Ner med byxorna igen! 

Jag gör som hon säger. 

Jutta ser om möjligt ännu mer besvärad ut. 

- Vi måste ju ha en kuk i verkligheten som är så hård att den går att jämföras med en hård kuk på bild, säger Mia. Så då får vi helt enkelt offra oss lite för sakens skull. 

Hon går långsamt mot mig, sätter upp håret i en tofs i nacken. Och sänker sig ner på knä framför mig. Hon tänker väl inte…herregud. Jo hon slukar kuken hel, så kan de väl inte göra. Fast det är ju väldigt skönt. Söker de andras blick. Gisela och Pia ser inte ut att ha något emot det. Och de går också fram till mig. Jutta däremot ser nästan skräckslagen ut. 

- Men ni är ju inte kloka. Det här sa ni inget om, säger Jutta med darrande röst. Så här kan vi inte göra. Det är ju…vansinnigt. 

- Håll tyst eller hjälp till med bevisföringen säger Pia. 

Gisela tar över och drar ner förhuden och slickar med tungspetsen över hela ollonet. Det går rysningar av vällust genom mig. Hon slickar över hela kuken, upp och ner, suger in kulorna några gånger, det ilar genom mig. 

Mia börjar klä av sig och säger: 

- Det är ju inte mer än rätt att du får se oss nakna om vi begär att få se dig. Eller hur? 

- Inte mig emot, stönar jag, förvirrad över vilka vändningar detta tar. 

Mia är liten och nätt men vältränad och visar en kropp som kläderna sannerligen inte gjorde rättvisa. Den kommer till sin rätt utan kläder. Små och gulliga bröst med bröstvårtor som står rakt ut. Mörk och buskig fitta. 

- Håller nog med Mia här säger Pia och börjar även hon klä av sig. 

Hon är stor på ett väldigt kvinnligt sätt. Inte tjock utan bara lite grovlemmad. Hon har en blond välklippt buske och mogna bröst. Nu börjar Mia och Pia klä av Gisela också medan hon leker med min kuk. Gisela hjälper till så att kläderna lättare faller av. Ut faller ett par mäktiga bröst. Hon tar min kuk mellan sina bröst och ber mig köra igång. Tror knappt det är sant. Men inte säger man nej till ett sånt erbjudande. 

- Fast nu ser man ju inte riktigt kuken, säger Pia. Den försvinner där mellan brösten. Gisela dina gottegris. Du undanhåller bevis. 

- Nej, säger Gisela. Jag gör en ordentlig undersökning. 

- Jag tror nog att det inte så mycket handlar om att se bevisen som att ta in hela situationen och känna den i sin kropp. Så … sen är det min tur, säger Mia. Jag vill ha bevismaterialet i min kropp. 

Oh herregud, det här blir bara bättre och bättre. Vilken tur att jag duschade innan jag gick till jobbet. Att Mia vill knulla mig är ju fantastiskt. Jag kunde inte tolka det på något annat sätt. Och att bröstknulla Gisela är så magiskt skönt att det bara tar två minuter innan jag kommer. Förvarnar och hon säger att jag kan dra mig ur precis innan och spruta på hennes bröst. Ser att Jutta verkar chockad över utvecklingen. 

- Jutta, om du inte vara med kan du väl åtminstone dokumentera bevismaterialet om du hinner mellan våra mer grundligare undersökningar, säger Pia. 

Jutta slår först ifrån sig med armarna men sedan tar hon fram mobilen och börjar försöka hinna fota mellan vi byter undersökningsledare så att säga. Men min kuk hinner inte vara fri nån längre stund innan Mia tar tag i den och runkar upp den igen. Hon ber mig lägga mig på rygg på en ryamatta som finns på kontoret. Sedan gränslar hon mig och sänker sig långsamt ner på min hårde. Hon är mjuk, varm och hal. Hon är så blöt att det hörs plaskande ljud från hennes fitta. Hon värmer inte upp. Hon kör ett vansinnigt högt tempo från början. Hennes vältränade kropp som rider mig är en sexig syn. Hon behöver inte mer än tre minuter innan hon skakar till och faller framåt in i min famn. Det gick överraskande snabbt. Snopet nästan. Jag är långt ifrån att ha kommit. 

Jutta försöker hinna fota medan Pia snabbt ersätter Mia. Pia vill ha det på ett annat sätt. Hon glider ner på mig och är mycket trängre. Fittväggarna kramar mig som en skräddarsydd handske på en hand. Det är gott att se hennes blonda fitta begrava min kuk så djupt i sig. Att se de välformade blygdläpparna sära på sig och ge plats för min stolte påle. Och hur det känns. Jag ropar till mig Gisela: 

- Ska jag slicka dig under tiden Gisela? 

Hon kunde inte vara mer ivrig. Hon är snabbt på plats och hukar över mitt ansikte. Jag slickar först med långa drag för att undersöka hela underlivet på henne. Leker runt lite och är uppmärksam på hur hon verkar vilja ha det. Sedan slickar jag koncentrerat och halvsnabbt där hon visar att jag ska vara. Hon gnyr utdraget och stönar hackigt. 

Samtidigt rider Pia mig njutningsfyllt. Gillar att känna hennes tyngd över mig. Smeker hennes bastanta ben några gånger men märker att jag tappar fokus på slickandet av Gisela då. Min kuk är i himmelriket när Pias och Giselas kåtljud sjunger duett och mitt bevismaterial får jobba. Motstöter lite ibland men mest låter jag Pia styra i hennes takt. 

Giselas fittsafter smakar gott, skog och bär. Försöker slicka precis lagom mjukt och lagom hårt. Hennes njutning är belöning nog. De inre blygdläpparna är fuktiga fjärilsvingar som min tunga vill fladdra tillsammans med. Hon får svårt att sitta på huk så länge och byter plats, sätter sig på min bringa med fittan framför ansiktet istället. Mellan den ridande Pia och mitt ansikte. 

Jutta fotar allt nu. Ser ivrig ut för första gången. Jag börjar bli varm. Hoppas jag kan hålla ut tills både Pia och Gisela hinner komma. Det är sån hetta i rummet att det känns som att vi är på en semesterort för erotik. Håller i Giselas höfter medan jag fladdrar snabbare med tungan och nu flyttar till sidan av clittan, snabbt och mjukt där i hennes njutnings epicentrum. Pia rider mig snabbare och hårdare. Gisela stönar hackigt, jag flyttar tungspetsen till rakt och mitt på clittan. Slickar ännu mjukare men snabbare där. Känns som att hennes överväxel kickar in där. Hon smårycker och håller andan några sekunder åt gången. Jag ökar och där kommer hon i ett gällt skri. Skakar och skakar.

Det verkar tända Pia och definitivt mig. Vill att Pia ska hinna komma. Ser desperat på oviktiga detaljer i rummet för att försöka glömma. Men Pia kommer helt utan förvarning. Hela hennes kropp rycker till och hon blundar och ler. Sitter kvar tills hon inte är överkänslig efter orgasmen och fortsätter långsamt rida. Jag behöver inte lång stund för att komma jag med. Jag skjuter upp en varm lavaström rakt upp i Pia som inte vill annat än sitta kvar. När Pia stiger av försöker Jutta hinna fota men den har blivit halvslak. Jutta tittar besviket. Gisela säger: 

- Ja Jutta, det finns nog inget annat val än att du går in och gör en insats för att vi ska kunna jämföra bevismaterialet med bilden. Gör honom hård igen. 

Jutta rycker på axlarna och fortfarande påklädd suger hon mig snabbt hård igen. Sedan tar hon upp mobilen och tar några kort. Fortsätter suga. Nu applåderar och hurrar de andra kvinnorna. Jutta tittar förvånat upp. 

- Ja säger Pia, vi trodde du skulle vara för pryd och försiktig för att göra något. 

Jutta sätter ena handen i sidan medan den andra håller min kuk. Och ser bestämt upp på kvinnorna: 

- Pryd?! Jag ska minsann visa. Micke, knulla mig på skrivbordet nu. 

Hon lägger sig på skrivbordet, hasar upp kjolen och för trosan åt sidan så jag kommer åt. Det är bara att lyda. Jag ser en långsmal fitta med smala blygdläppar som på mitten öppnar sig som en ros. Rosen är blöt och öppen och vill ha mig. Så jag hälsar på. Lyfter lite på hennes höfter och drar henne närmare skrivbordskanten så jag kommer åt. Hon är vild i ögonen. Vi knullar som utsvultna. Som om det var sista gången någonsin vi skulle få ha sex. Att vi måste passa på att njuta under tiden. Hade aldrig trott det om Jutta, att hon skulle ha denna sexuella energi. 

Jutta vill byta position. Ber mig sätta mig på en stol. Hon gränslar mig och rider hårt och skoningslöst för att plötsligt stanna upp en minut och bara kyssa mig. Sedan kör hon igen. Det daskar till varje gång hon sjunker ner på mig. Men hennes glöd är övertygande och jag är glad att jag redan kommit två gånger annars hade jag inte haft en chans att hålla ut. Vi andas snabbare, svetten rinner nerför oss. Hon kvider och verkar nära flera gånger men fortsätter efter korta pauser. Jag vet inte vad de andra gör. Vi är i en egen sensuell bubbla. Vi flämtar, ser på varandra och kommer i en gemensam skakning, ett mindre jordskred. 

Jutta och jag kysser varandra långsamt och håller om varandra. De andra kommer fram och påstår att vi var heta. 

De kommer överrens om att det inte var min dickpic. Och att ingen skulle kunna säga att de inte tog det på allvar. Jag höll med. 

- Nej även om det var juridiskt nyskapande bevisföring måste jag säga att det var en grundlig undersökning som nog skulle hålla i rätten, säger jag. Det är bara att höra av er igen om ni skulle ha fler misstankar mot mig säger jag. 

När jag gick hem den kvällen kände jag mig underbart genomknullad och undrade hur jag skulle kunna arbeta med mina kvinnliga chefer igen utan att bli störtkåt så fort jag såg dem. 

 

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TheTenderPoet

Tack för responsen här!

27/10, 2023 kl. 09:51

#2

Jummi

Mera tack.

18/10, 2023 kl. 15:10

#1

MalmöLars

Så det kan gå….

18/10, 2023 kl. 15:01