Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/12, 2023 kl. 20:57, av buttpluggen

Hotwife med främlingar i nattlivet (forts)

Del 6 av 6 i serien Min sambo blir en hotwife

Fortsättning på utekvällen från del 5. Jag och min hotwife är ute på klubb där hon redan har haft sex med en 52-årig bull inne på nattklubbens toalett. Nu är hon tillbaka på dansgolvet men är långt ifrån klar för kvällen.

Erica (som hon får heta i dessa noveller) dansar vilt framför mig och ler belåtet mot mig och ger mig några kyssar stundtals. Det verkar som hon njuter till fullo av sitt hotwife-liv. Efter ett tag känner jag att det är dags för en ny drink och jag säger till Erica att jag går till baren och köper något till oss. Går till baren och beställer två Redbull Vodka och när jag vänder mig tillbaka mot dansgolvet ser jag hur Erica har fått en ny danspartner. Denna gång ser det ut att vara en närmare vår ålder, dvs 30-års åldern. Han är blond och ganska lång, ser ut att vara tämligen vältränad. De dansar mot varandra och har en intensiv blick spända i varandra. 

När jag får min drink går jag tillbaka till Erica och räcker henne sin drink. Den blonda killen blir lite förvånad och backar ett steg då han nog misstänker att jag är hennes kille. Erica tar snabbt drinken utan att ens säga tack och vänder sen tillbaka blicken mot killen och tar två steg emot honom och lägger sin hand på hans axel, som en reflex svarar killen med att lägga båda hans händer på Ericas höfter och fäster blicken i henne igen samtidigt som hans osäkra ansiktsuttryck förbyts till ett nöjt leende. 

Jag tar några steg bakåt men står kvar och kollar en stund. Märker dock snabbt att de båda verka ha glömt bort mig eller åtminstone inte bryr sig om mig då de båda dansar frenetiskt med varandra och kollar inte på något annat än varandra. Då väljer jag att gå tillbaka till baren och återigen sätta mig på samma stol som jag tidigare under kvällen suttit på. Kollar hur de båda dansar med varandra och hur deras händer vandrar på varandras kroppar. Tycker det är väldigt upphetsande att se att andra män också uppskattar min sambo.

Jag märker då hur en annan man några meter bort från Erica verkar spana in henne eller åtminstone deras dans. Han är något kortare än mig men ser ut att vara väldigt vältränad och har svart mörkt hår. Erica vänder på sig och dansar närmare mot blondinen med sin rumpa så den touchar hans skrev. Hon böjer på knäna så hennes rumpa gnider mot den blonda killens skrev. Hon tittar upp och möter då den mörkhåriga killens blick och märker då att hon har en till intresserad potentiell danspartner. Erica ler ett busigt leende mot den nya mannen samtidigt som hon gnider ännu en gång hennes rumpa mot den blonda killens skrev. Plötsligt flyttar hon på sig och istället går fram till den mörkhåriga killen och vänder sin rumpa mot honom och gnider den mot hans skrev. Jag ser hur den mörkhåriga killen först blir förvånad men snabbt sen ler ett nöjt leende. Samtidigt ser jag hur den blonda killen också verkar vara förvånad och har ett snopet ansiktsuttryck när han följer Ericas rörelse. Erica ler dock återigen sitt busiga leende och men kollar denna gång på den blonda killen som ändå verkar gilla det han ser då han ler nöjt som svar. 

Denna dans fortsätter och Erica byter danspartner mellan dessa två flera gånger och händer vandrar över axlar, höfter och bröst på alla tre kroppar. En gång ser jag hur Ericas hand åker ner mot den blonda killens skrev och hon nästan hoppar till lite, men inom någon sekund ler hon nöjt och för första gången sedan hon började dansa med båda männen kollar hon mot mig. Möter hennes blick och jag förstår att den här mannen måste vara välutrustad. Efter detta verka Erica lägga allt mer fokus på den blonda killen och den mörkhåriga killen verkar bli allt mer besviken på avsaknaden av uppmärksamhet. Inom kort kollar Erica återigen mot mig och ler nöjt innan hon viskar något i den blonda killens öra. De börjar gå mot utgången och jag förstår att hon verkar ha gjort sitt val och att det är dags för nästa steg. 

Jag klunkar i mig det sista av min andra drink som jag hunnit köpa och följer sedan efter. Jag ser hur de står och väntar på en taxi och ställer mig någon meter ifrån och låtsas vänta på en också. Erica ser att jag är där men den blonda killen, som jag nu hör heter Simon, verkar inte alls lägga märka till mig utan fokuserar bara på Erica. Hör hur Erica säger till Simon att det är lugnt att åka hem till henne då hennes sambo är borta. Jag tar då upp min mobil och bokar en taxi hem till oss också. Erica och Simon hånglar och smeker varandra fram till dess att deras taxi kommer. Erica går runt till andra sidan taxibilen varpå Simon hinner gå in i taxin före, Erica passar då på att kolla på mig och ge mig en slängkyss. Själv väntar jag tålmodigt på min taxi som dock kommer cirka två minuter senare. 

Jag hoppar av taxin men istället för att gå in i porten går jag till innergården där jag går längst in på innergården där jag ser att ett fönster lyser på byggnaden där alla andra rum är nedsläckta. Det här fönstret är vårt och ännu en gång är jag glad över att vi bor på bottenvåningen längst ner och dessutom i hörnet av innergården vid en återvändsgränd vilket gör att i stort sett aldrig är folk här samtidigt som jag kan gömma mig rätt bra just nu. Det första jag ser är vardagsrummet där jag enbart ser några kläder slängda. Misstänker att de har rört sig in i sovrummet som jag behöver ställa mig mot väggen och kolla i en viss vinkel för att se in i.

Där ser jag Erica i bara string och BH ståendes på knä inspekterar den helt nakna Simons kuk som är den största jag sett irl. Den är rätt bred men är framför allt lång och Erica verkar gilla det hon ser. Erica runkar av den med båda händerna och det ser ut som hon försöker klura ut hur hon ska angripa den då hon har en liten fundersam blick. Hon står i en vinkel så att hon kan skymta mig medan Simon står lite halv med ryggen mot mig. Erica får ögonkontakt med mig och skiftar då ansiktsuttryck till ett mer självsäkert innan hon börjar suga av Simon. Jag ser hur Erica kämpar och får knappt in halva Simons kuk, ett problem hon aldrig haft med mig. Även om jag inte ser hela Simons ansikte kan jag se hur han njuter. 

Erica verkar lära sig mer hur hon ska hantera den enorma kuken och får in allt mer av kuken i sin mun. Men efter en kort stund reser sig Erica och drar Simon till sängen. Simon tar av Ericas bh innan han inspekterar Ericas fylliga bröst. Han smeker dem och slickar på Ericas bröstvårtor, Erica verkar njuta då jag ser hur hon lutar huvudet bakåt och blundar samtidigt som hon trycker Simons huvud mot sin byst. Simon slutar sedan och drar av Erica hennes string och vänder på henne så hon står mot sängen rakt framför Simon. Han ger Erica en liten knuff så hennes överkropp faller ner mot sängen och hamnar i stående doggy. Erica tar emot sig med händerna och verkar förstå vad som är på väg och särar något på benen.

De står i en vinkel som nästan är helt med ryggen mot mig men jag kan ändå skymta Simons stora kuk och en del av Ericas perfekt formade rumpa. Erica vänder huvudet på sidan så att jag kan se hennes ansiktsuttryck och hon verkar vara spänd och förväntansfull vad jag kan se. Simon tar tag i sin kuk och för den sakta in i Erica och jag kan se hur Erica stönar av njutning. Simon börjar i ett väldigt lugnt tempo men jag ser hur Erica stönar ändå. 

Blir oerhört kåt av det jag ser så jag kollar mig runt och ser att ingen annan person är i närheten innan jag för in min hand innanför byxorna och börja runka av min stenhårda kuk. Simon börjar sakteliga öka tempot och till slut kan jag till och med höra Ericas stön lite dovt genom fönsterrutan. Jag hör hur mycket hon njuter av att ha en så stor kuk inuti i sig som jag aldrig tror hon haft tidigare. Simon daskar till Erica på rumpan och jag kan höra genom fönsterrutan hur Erica stönar fram "Åh älskar att ha din kuk i mig".

Efter att ha knullat i stående doggy i några minuter ser jag hur Erica säger något kort. Simon verka öka intensiteten ännu mer och jag ser hur Erica verkar fortsätta samma ord igen och till slut hör jag hur hon skriker ut "JAG KOMMER! JAG KOMMER!". Intensitet avtar och Simon för sedan ut sin kuk som fortfarande är lika stor och hård som innan. Vet inte vad de säger men de verkar inte vara klara ännu då Erica klättrar upp i sängen och lägger sig på rygg där Simon följer efter och lägger sig på Erica och för in hans kuk i henne. När hela kuken är inne tar Simon tag i Ericas ben och lägger dem på sina axlar så hans kuk kan tränga sig om möjligt ännu längre in i Erica. 

Den här gången börjar Simon inte lugnt utan knullar Erica i ett högt och frenetiskt tempo. Nu ser jag dem mer från sidan och Erica har vänt sitt ansikte mot mig så hon kan möta min blick. Hon har ett något öppen mun och jag förstår att hon stönar högt vilket inom kort bekräftas då det blir så höga stön att jag återigen kan höra dem genom fönstret. 

Jag kollar enbart på Erica och hur hon njuter till fullo och ser inte alls Simons uttryck men hör plötsligt hur Erica skriker "JAG KOMMER OCKSÅ". Jag hör hur Erica når sitt klimax för andra gången "ÅÅÅÅHH" samtidigt som Simon minskar på tempot innan han till slut faller ihop på Erica helt utmattad. Jag ser hur Erica hämtar andan och efter ett tag verkar Simon samlat tillräckligt med kraft för att kunna föra ut sin kuk från Erica. Den har slaknat något men är fortfarande stor, ser hur hans sats droppar från Ericas fitta. 

Misstänker att de snart ska börja röra sig från sovrummet varpå jag går därifrån men ställer mig en bit ifrån så att jag ändå tydligt kan se vardagsrummet. Ser hur Simon trippar till badrummet och kommer tillbaka någon minut senare. Han klär på sig direkt och går därefter från lägenheten. Jag väntar i några sekunder innan jag går in i lägenheten. "Hej Erica" ropar jag så fort jag kommer in i lägenheten men får enbart ett svagt "hej" tillbaka som svar. Går in i sovrummet där Erica ligger helt naken och utslagen, ser nästan ut som hon fortfarande hämtar andan. Jag ler nöjt och frågar vad hon tyckte. "Det var så sjukt nice" svarar hon och kollar på mig med ett belåtet leende. 

Jag börjar klä av mig för att lägga mig bredvid henne. Hon ser hur min kuk fortfarande är hård och ler sitt busiga leende och kollar på mig. Nu verkar hon fått tillbaka tillräckligt med kraft för att ha nya planer. Hon säger åt mig att lägga mig ner på rygg vilket jag lyder direkt utan att fråga varför. Erica sätter sig på mitt huvud och säger åt mig att jag behöver slicka henne ren. Ser hur Simons sats fortfarande droppar från henne och kollar lite osäkert på Erica. Hon säger dock med bestämd röst "slicka" samtidigt som hon för demonstrativt sitt sköte mot min mun. Utan att säga något gör jag som hon säger och börja slicka henne. Känner smaken av Simons sats men trots det så blir jag så otroligt kåt av detta. Erica stönar allt högre och inom ett par minuter stönar hon ut "jag kommer". Känner hur hela hon krampar när hon stönar ut sin tredje orgasm för kvällen för kvällen. 

"Duktig du är" säger hon och kollar nöjt på mig när hon hämtat sig efter att ha sex med sin tredje sexpartner för kvällen. Innan jag hinner säga något fyller hon i "nu förtjänar även du att komma" samtidigt som hon kliver av mig och börja runka av mig. Jag som är så otroligt kåt vid det här laget kommer inom bara några få sekunder. Erica vinklar min kuk så att jag lägger min sats på min egna mage. Erica kollar på när jag lägger min sats medan hon ler nöjt, hon vänder sig sen mot mig och säger "tur för dig att jag redan fått tillräckligt med kuk ikväll" och ger mig sen en kyss. Jag är stum av upphetsning och lyckas endast få fram ett "wow" medan jag pustar ut. Erica kollar på min sats igen och flinar "nu behöver du göra ren dig själv också". Jag kollar på Erica och säger "älskar dig min hotwife" innan jag går ur sängen mot badrummet. "Älskar dig med och vårt upplägg" svarar Erica. 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.