Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/12, 2023 kl. 11:08, av Qu-ken

Morgon vid poolen

Del 3 av 6 i serien Alex

När jag vaknade på morgonen bredvid min nya pojkvän låg jag en god stund och tänkte på kvällens händelser. Var jag bög nu, blev jag det igår eller hade jag varit det hela tiden? Min rumpmuskel var rätt öm men känslan var rätt upphetsande och min kuk började växa när jag tänkte på hur underbart det varit när Alex och Niklas knullade mig. Än en gång ångrade jag att jag inte låtit Alex göra det för länge sen, men nu skulle jag minsann ta skadan igen med Niklas och hans kolossala stenhårda kuk...

Niklas sov fortfarande, han låg med ryggen mot mig och plötsligt slog det mig att han knullat oss alla tre igår, men ingen knullat honom. Kanske han var top och inte tyckte om att få kuk i rumpan? Det fanns bara ett sätt att ta reda på saken, glid tuben låg fortfarande på sängbordet och jag tog den och smorde min kuk varefter jag sakta och försiktigt tyckte in den i hans anal. Den gled lätt in och om han vaknade av det så lät han mig inte märka det. Jag började jucka med små rörelser av och an, hans pojkfitta var underbart trång, ännu mer än Markus och mycket mer än någon tjejfitta jag knullat när jag ännu var hetero, något som nu absolut var ett avslutat kapitel. Nu hade han i alla fall vaknat.

- Gud, vad skönt. Knulla hårdare!

Jag ökade takten och bankade på tills jag inte längre kunde hålla orgasmen inne och sköt satsen djupt in i Niklas heta hål.

- Godmorgon, du vet minsann hur man väcker sin pojkvän.

Det var tydligt att han njöt av att kalla mig sin pojkvän och han slog armar och ben omkring mig i ett järngrepp och kysste mig passionerat. Vi låg där en lång stund och bara såg varandra djupt i ögonen. Detta var något jag aldrig upplevt med Lena, jag hade aldrig älskat någon så mycket som den här grabben. Jag brydde mig inte om att min bak ännu inte hämtat sig efter kvällens övningar, jag var i akut behov av Niklas hårda kuk.

- Släpp mig, nu är det din tur.

Han steg upp och vände mig på mage. Sedan lade han sig ovanpå mig och körde in staken i mig och låg där ett ögonblick utan att röra på sig. Inte ens igår hade han varit så djupt inne i mig som nu när han låg där ovanpå mig och jag kunde knappt andas men känslan var obeskrivlig. Han satte händerna på var sida om mitt huvud och började göra armhävningar. Jag började förlora känseln i min redan ganska trötta rumpmuskel men varje stöt träffade platsen där inne som fick mig att se stjärnor och månar. Plötsligt satte han sin hand på min mun.

- Tyst, du väcker hela hotellet.

Jag hade ingen aning om vad han menade, men det brydde jag mig inte om. Jag bara önskade att han kunde fortsätta att knulla mig ännu ett tag, men tyvärr kände jag strax hur han sprutade sperma in i mig. Han låg kvar på mig och flämtade med kuken fortfarande inne i mig.

- Sluta inte!

- Inte nu, jag orkar inte mer. Senare ...

Vi steg upp ur sängen och tittade in i grannrummet. Killarna ännu höll där på med sitt morgonknull så vi tog varsin handduk och gick med dem om midjan ut i korridoren på väg mot duschrummet. På vägen mötte vi ett antal killar och vi var dom enda som inte var helt nakna och vi insåg att handdukarna var helt onödiga. Också en av tvillingarna kom gående utan en tråd på kroppen. Niklas hälsade:

- Godmorgon, Roy eller Lee. Inte så lätt att skilja på er.

Jag gick fram och lyfte på pungen vilket fick kuken att resa sig på honom.

- Det är Roy.

- Hur vet du det?

- Lee har inte ett sådant här märke mellan benen.

- Bra att veta. Annars, Roy, här tycks klädseln vara rätt fri?

- Sant, inomhus är det inte så noga vad man har på sig. Det är bara ute vid poolen som vi tycker att alla plagg är helt onödiga. Om man absolut vill använda badbyxor så hoppas vi att dom inte är shorts utan istället av speedo modell.

I duschrummet stod det minst två killar under varje dusch och det var ingen som tvättade sig själv utan alla tvättade varandra. Jag märkte att min kuk var den enda i rummet som var slak, men när jag såg två snygga tonårskillar som stod och knullade under duschen var jag snart lika styv som alla andra. Niklas och jag tvättade varandra och efter ett ögonblick kom också Alex och Markus dit och snart stod vi där i en ring och tvättade kukar och rumpor på löpande band.

Trots att det ju var onödigt, beslöt vi att ta på oss lite kläder till frukosten för att inte Niklas stående kuk skulle väcka för mycket uppseende i matsalen, så vi drog på oss våra minsta och tunnaste shorts för att ändå visa dom andra gästerna vad vi hade...

Medan vi åt frukost tittade jag mig omkring och märkte att alla gästerna och hela personalen var män eller pojkar. Vid vissa bord satt en medelålders eller äldre man med en ganska ung kille och jag antog att det inte var fråga om fäder och söner utan att pojkarna snarast var toyboys. Somliga av dem såg oroväckande unga ut, men ingen tycktes ha något problem med det. Jag började faktiskt undra vad Lena hade sagt om hon varit här. Jag frågade Niklas vad han trodde och han såg generad ut.

- Jag måste erkänna en sak. Jag hoppas att du inte tar illa upp, men detta var helt planerat. Det var aldrig meningen att Lena skulle komma med på den här resan. Redan innan ni började tala om att resa hit hade jag noterat att någonting var på gång mellan henne och Anita, mycket mer än mellan henne och dig. Jag tror att jag har en mycket avancerad gaydar som registrerar bögar som inte själva vet att dom är gay, och eftersom Anita var djupt förälskad i Lena, bad jag henne se till att hon skulle dumpa dig. Jag visste att du inte var kär i henne utan bara var hennes knullkompis så detta skulle inte krossa ditt hjärta. Jag hade hoppats att, när jag tagit hennes plats på resan, jag skulle få dig att inse att det var mig du skulle sällskapa med. Det att du var tvungen att betala hennes andel gjorde saken så mycket lättare, då jag kunde pressa dig att spela rollen som min pojkvän. Och när jag sedan hörde hur Alex knullade dig visste jag att saken var klar, när du fått upp ögonen och insett att bögsex är det mest underbara man kan tänka sig, skulle du inte kunna motstå min hårda stake. Jag hoppas och tror att du kan förlåta mig för vad jag gjorde, för jag har älskat dig ända sedan vi träffades första gången.

Jag slog armen om hans hals och kysste honom på munnen.

- Det enda jag inte kan förlåta Alex och dig är att ni inte fick mig tidigare att inse faktum, men det var ju faktiskt helt och hållet mitt eget fel. Jag älskar er båda, Alex är min bror och du är min pojkvän och jag har inga planer på att någonsin knulla tjejfitta igen nu när jag har er, och dig Markus, min kära svåger.

Efter frukosten gick vi ut till poolen och blev där mottagna av två unga killar, kanske 16 år, klädda i samma ”uniformer” som tvillingarna, och de visade oss till två breda solbäddar, byggda av stadigt virke med tjocka madrasser. Pojkarna sade att de var för två och att de var byggda för att hålla all slags verksamhet på dem. De frågade om vi önskar få behandling med sololja eller om vi hade något ställe som behövde rakas. Niklas satte handen på min kuk och sade att omgivningen där inte var så slät längre, så han beställde rakning och oljebehandling för mig. Jag lade mig ner och den ena killen började breda ut raklödder runt min kuk som ju omedelbart reste sig och killen sa att det var bra för att det var mycket lättare att raka när den var hård. Den andra killen började olja mina armar, bröst och mage varefter han flyttade ner till mina ben. Trots att risken för överdriven solbränna på det stället inte var stor, såg han till att insidan av låren fick sig en extra intensiv behandling, och när hans kollega var klar med rakningen, oljade han min kuk så att det nästan gick för mig. Sedan bad dom mig vända mig på mage och baksidan behandlades omsorgsfullt först ryggen och benen och därefter stjärten som till slut oljades även på ”insidan”, och när hans finger nådde min prostata var jag åter nära att smälla av.

Efter att Niklas fått samma behandling och killarna började med Alex och Markus frågade han om jag hade något emot att bli knullad offentligt och jag svarade att han inte skulle ställa sådana dumma frågor. Jag tittade omkring och nästan alla platser var upptagna av två personer som låg och smekte varandras kukar men ingen verkade titta åt vårt håll. Niklas tog min hand och ledde mig till ett räcke vid bassängkanten och bad mig luta mig mot det. Nu stod vi där ingen kunde undgå att se vad vi gjorde. Det gick ett sus genom publiken när dom insåg vad som skulle ske, och när Niklas körde in sin enorma stake i mig med en hård stöt brast dom ut i applåder. Det gjorde ont som fan, men jag lät inte dom märka det utan såg enbart lycklig ut. Jag vet inte hur länge han juckade, säkert minst 20 minuter. Han pumpade emellanåt med långsamma drag och små stötar för att sedan banka hårt 10-20 gånger för att sedan återgå till ett lugnare tempo. På detta sätt fick han det hela att räcka tills jag nästan förlorat känseln i rumpmuskeln. Min egen kuk var iallafall aktiv hela tiden och sköt med jämna mellan rum tjocka strålar sperma ut i poolen. När han till slut med några extra hårda stötar med ett vrål sköt sin sats in i mig blev jag förvånad när publiken inte verkade reagera på denna grande finale, men jag märkte att dom hade annat att tänka på. Inspirerade av oss var nu samtliga par upptagna med varandra. Gubbarna jag såg vid frukosten knullade sina toyboys i deras vackra små rumpor hårt och brutalt, men dessa tycktes njuta av det, killarna ur personalen, som just avslutat behandlingen av Alex och Markus, blev nu i sin tur behandlade av dessa. Killen som rakat mig låg med benen på Alex axlar och hans kompis stod på alla fyra med Markus stake djupt inne i sig.

När allt var över kom Lee och Roy ut med stora brickor med läskande drycker och det var något alla tacksamt accepterade...

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Löparen

Härlig och upphetsande seriie

13/12, 2023 kl. 22:39