Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/3 kl. 11:08, av Qu-ken

Fabian flyttar in

Del 6 av 6 i serien Alex

 

 

På eftermiddagen kom ett WhatsApp samtal från Alex.

- Ni kom inte till puben igår?

- Nej vi var så trötta. Vi orkade inte ens knulla på kvällen...

- Ojdå, om Niklas inte orkar knulla, måste han faktiskt ha varit trött. Men jag gissar att du vaknade med hans kuk i din röv. Han är alltid så otroligt kåt på morgonen. Är du öm där bak? Hur många gånger...

- Tre gånger i sängen och en i duschen... Och ja, jag känner nog av det...

- Fyra gånger, då måste du ha sagt att det räcker. Annars hade han nog dragit åtminstone ett par varv till.

- Ja, det var alldeles tillräckligt. Han höll ändå på nästan en timme...

- Han är faktiskt en verklig fantomknullare. Och nu när du bor där kommer du att få det varje dag, troligen också på kvällen. Men till saken, tänkte ni komma till puben i kväll? Ni har ännu inte berättat allt om er hemresa.

- Ja, vi har nog tänkt komma...

- Tror du att ni kunde fråga om dom där töserna ni träffade på båten också kunde komma? Varken jag eller Markus har nånsin knullat transkillar och dom verkade inte omöjliga... Vi kanske kunde ta dom in på toa...

- Jag ska kolla om dom är intresserade. Vi ses i kväll.

- Bra, hej då...

Eftersom jag hade WhatsApp öppen tog jag ett videosamtal till Eva. När hon svarade var hon i en konstig ställning, det var som om hon var ovanför telefonen på något sätt och hon rörde sig fram och tillbaka. Efter ett ögonblick insåg jag vad det var som pågick. Hon var på alla fyra och Per knullade henne med hårda stötar. Tänk att hon svarade på ett videosamtal i detta läge!

- Hej, Ken. Läget?

- Vad gör ni? Ursäkta, jag kan ringa senare...

- Nej, jag har ingenting för mig, Per är lite upptagen just nu...

Hon lyfte upp mobilen och jag såg Ken jucka intensivt i hennes rumpa.

- Herregud, Niklas, kom och se vad dom gör!

- Å, vad dom är söta, jag vill också...

Innan jag hann hindra honom hade ha dragit ner både mina och hans egna brallor och hans kuk var åter på väg in i mig.

- Men vad gör du? Inte kan vi... Aj! Ta det försiktigt, jag är fortfarande öm där bak...

- Oooh, det är bättre...

Jag vände telefonen mot spegeln så att Eva kunde se vad den där sexgalningen gjort och han började åter dra kuken av och an i min nu mycket ömma rumpa. Samtidigt såg jag hur Evas kuk blåste av en sats som träffsäkert landade på hennes mobil.

- Hej Eva, vad hände? Jag kan inte se dig längre... AJ! Niklas! Ta det lugnt! Ooh, Ooh Ooh!

- Det var bara en liten orgasm, kan du se mig nu?

- Ooh, ooh, ja jag ser dig, men... Aj, sakta ner! Jag kommer inte att kunna sitta på en vecka!

- DÄR! YES! Nu kom Per i mig... Och vi måste nog byta lakan i sängen... Är Niklas igång ännu?

- Ooh, Ooh Ooh! Nu kom han. Äntligen! Din jävel, du får runka själv nu några dagar tills min rumpa har hämtat sig…

- Du ringde. Hade du möjligen något ärende…

- Ja, men det är inte lätt att koncentrera sig när man har en sån här sexgalen kille med en telefonstolpe mellan benen… Alltså, (fan vad jag är öm där bak) jag tänkte fråga om ni skulle komma ut på en öl. Vi har stämt träff med Alex och Markus på vår stampub; dom vill höra hela historien om vår hemresa från Teneriffa, och ni skulle kanske ha något att tillägga. Dessutom sa Alex att varken han eller Markus nånsin har knullat med en transkille och han förstod av det ni sa i hamnen att ni kanske skulle… Så han bad mig fråga om du och Pernilla skulle komma med ikväll.

- Tja, här hemmavid är vi officiellt ett heteropar, jag är Pers tjej och han är min kille. Vi brukar inte gå ut som två tjejer, ja vi har varit och kollat strippande killar när en krog i närheten har tjejkväll, men i övrigt är han Pernilla bara med mig här hemma. Därför åkte vi på kryssning så att han hade möjlighet att leka tjej mera bland folk. Dessutom, hur ska jag nu säga det, jag själv är kanske lite grand en transkille, men Per är bara en grabb som ibland gillar att klä ut sig…

- Jag förstår, men Alex och Markus...

- Kanske vi kunde… Vad säger du Per?

- Låt gå. Om vi möter nån vi känner kan jag vara Pers syster som är på besök…

- Okej, vi kommer. Vi ses om en stund.

Utanför puben mötte i Alex och Markus som också just kommit och när vi kom in såg jag Lena och Anita som satt på sina vanliga platser och Anita visade som vanligt allt. Hon satt bredbent och ingen kunde undgå att se att hon inte hade något under sin superkorta kjol.

- Hej Niklas, din syrra vädrar fittan som vanligt.

- Fan också, hon lär sig aldrig. En vacker dag kommer Algot att porta henne, han har varnat henne så många gånger redan...

Vi gick och satte oss vid bordet bredvid tjejerna med Niklas närmast dem.

- Hördu syrran, tror du faktiskt att alla här är intresserade att titta på din fitta? Algot sade ju att han kastar ut dig...

- Han sade att jag måste ha trosor...

- Men det har du fortfarande inte.

- Visst...

- Var då?

Hon lyfte på kjolfållen och hon hade faktiskt en g-string bestående av en frimärksstor triangel och några tunna snören. Snöret som gick mellan hennes ben var helt osynligt då det hade försvunnit in i fittskåran.

- Och du tror att Algot godkänner den där modellen?

- Det är trosor...

- Man kan fråga sig om två kvadratcentimeter tyg och ett snöre kan kallas trosor...

- Jag gör det...

- Vi väntar med spänning för att få veta om Algot också gör det. Varför måste du förresten visa din fitta åt hela världen?

- Jag trivs med det, och min fitta lider av klaustrofobi, så jag kan inte stänga in den...

- Du måste gå med den till en shrink för terapi...

- Behövs inte, Lena sköter den saken...

- Vad är det med henne? Hon ser helt vimsig ut just nu...

- Jag ger henne lite terapi, som du kallar det...

- Hon hade höger hand under bordet och tydligen höll hon på med något mellan Lenas ben.

- Sitter du och pillar henne på klittan?

- Nej, jag har en liten grej som darrar och jag håller i den så att den inte ramlar ut ur fittan på henne. Det vore pinsamt om folk skulle se en löskuk dimpa ner på golvet.

- Brukar inte löskukar vara något som man använder mera privat, hemma och inte offentligt?

- Inte är det väl så noga här. Kolla den där tjejen som sitter och runkar sin kille där borta vid Klas och Filippas bord.

- Hon smeker honom bara utanpå brallorna, det är knappast att runka. Men han är faktiskt rätt hård nu...

- Men han har en tjej så du behöver inte kåta upp dig bara för att du ser en stor kuk. Hej Ken, din kille kollar på andra kukar!

- Var inte fånig, Ken vet nog att jag ibland ser mig omkring, han gör det också. Alla bögar kollar alltid om det syns intressanta bulor i grannskapet. Och jag har märkt att min egen är finare än dom flesta...

- Ken, är det sant? Är min brorsas kuk på något sätt speciell?

Det kände lite konstigt att sitta här och diskutera kukar med en tjej, men jag hade tydligen inget val.

- Niklas kuk är faktiskt otrolig. Jag vet inte hur mycket du vet om kukar i allmänhet eftersom du inte tycks vara intresserad, men andra kukar, inklusive min egen, blir hård bara när man blir kåt. Niklas kuk slaknar aldrig helt, han är kåt mest hela tiden. Den är dessutom väldigt stor...

- Men gör det inte ont när han kör in den i röven på dig?

- Jo, men det går snabbt över...

- Så du gillar att bli knullad i rumpan med en stor kuk? Knullar han dig ofta?

- Det händer... Och han är jättebra...

- Så du har fått redan idag...

- Ja, fyra gånger... Nej fem...

- Så du är ganska öm där bak...

- Ja, jag har sagt att han får runka sig nu några dagar... Men han påstår att han kommer igen i kväll. Jag vet inte om jag kommer att klara av det...

- Låter spännande... Jag är också hemma senare, kom och säg till när ni börjar knulla så kommer jag och ser på... Men Lena, kolla dom där tjejerna som kommer där. Dom ser ut att vara ett par, kanske vi kunde... Det är alltid kul att träffa nya fittor...

Niklas skakade på huvudet.

- Nej syrran, dom har nog väldigt sköna och tajta fittor. Ken och jag knullade dom på hemvägen från Helsingfors. Men dom är inga tjejer...

- Ja, du skulle ha sett Niklas min när han märkte att han låg och sög på Evas kuk...

- Jaså, dom är transor. Men dom tycks känna killen med ståndet där. Och dom kollar vad hans tjej sysslar med... Men dom kommer hit...

- Vi bad dom komma, Alex och Markus har planer...

- Ni är otroliga kåtbockar hela högen.

- Ska du säga som sitter med handen i Lenas fitta... Men hej på er, flickor. Eva, känner du den där killen därborta?

- Ja, han heter Henrik och jag har träffat honom på några fester. En kväll blev jag så kåt på honom att jag i misstag tog honom på kuken under en dans. Han var tydligen lika kåt som jag och han föreslog efter festen att jag skulle komma hem till honom. Jag var verkligen frestad att göra det, men eftersom han är hetero och tydligen trodde att jag var tjej vågade jag inte. Den där lilla tjejen han har nu har suttit och smekt hans kuk nu hela tiden, och jag gissar att dom snart kommer att gå nånstans på en snabbis. Finns här något rum här bakom dit folk går och knullar?

- Nej, bara toa, men där händer det hela tiden… Men nu tycks dom gå hem istället… Kanske ni går med Alex och Markus på toa, det var ju tal om att ni kunde låta dom…

- Skulle ni inte berätta om er resa?

- Jag tror inte att dom är intresserad av reseberättelser just nu. Deras brallor håller på att spricka. Behöver ni smörja?

- Nej, vi fixade det redan där hemma. Våra fittor är redo…

Dom steg upp och försvann in på toa. Just då kom Algot gående och han såg förvånad ut.

- Gick killarna faktiskt in på toa med två tjejer? När har dom börjat knulla tjejer?

- Det bara ser så ut. Dom är inga tjejer…

- Jag trodde redan att dom plötsligt blivit bi. Men herregud Anita, du är åtminstome tjej. Vad har jag sagt om att du sitter där och visar fittan åt hela krogen?

- Du sade att jag måste använda trosor.

- Just det.

- Men jag har, titta bara…

- Var då? Jag ser bara en liten tyglapp och ett snöre, och inte så mycket av snöret heller…

- Men det är trosor…

- Nej det är det inte. Kunde du åtminstome ha en lite längre kjol?

- Det här är min längsta kjol…

- En kjol kan inte vara kortare än så, sedan är det inte längre en kjol utan ett skärp. Nu har du två möjligheter, antingen sitter du så att fittan inte syns eller så försvinner du och kommer inte igen förrän du är anständigt klädd. Och vad i all världen håller du på med mellan Lenas ben? Hon ser ju helt förryckt ut.

- Hon gillar den här lilla darrande grejen, är den inte fin, men hennes fitta blir så hal att jag måste hålla i den så den inte glider ut.

- Ni är inte kloka. Nu är det nog bäst att ni går. Och nästa gång, lämna “den där lilla darrande grejen” hemma… Och kom ihåg vad jag sade om anständig klädsel…

- Å Algot, vad du är jobbig. Kom Lena, nu går vi. Hej då killar. Kom ihåg vad jag sade om i kväll. Jag kommer och kollar...

- Det kanske inte blir något... Och kanske vi inte behöver publik...

- Var inte så blyga. Jag älskar att se på när killar knullar... Hej på er...

Toa dörren öppnades och jag kollade för att se om dom var på kommande därifrån, men det var bara Klas, och han flinade så jag förstod att dom därinne ännu inte var färdiga. Klas visade Filippa något i sin mobil och sedan gick dom också iväg. Strax därefter kom också dom andra ut från toa och Eva såg sig omkring som om hon sökte något, men tydligen utan resultat.

Vi tömde våra glas och började gå hemåt. Jag var smått nervös för vad Niklas kunde planera beträffande min rumpa, men troligen ville han visa Anita vad han kunde...

När vi kom hem hittade vi tjejerna i soffan tittande på någon lesboporrfilm och båda med ”en liten darrande grej” i fittan. Dom satt på en handduk så att det inte skulle bli fläckar på soffan av fittsafterna. Dom tycktes inte märka att vi kommit, så vi gick till sovrummet, tog av oss kläderna och lade oss på sängen och började sakta runka varandra. För att om möjligt skjuta upp det oundvikliga, tog jag glid tuben från sängbordet och smorde min kuk. Jag vände Niklas på mage och lade mig ovanpå honom och körde in staken i honom. Jag bara låg där stilla och tänkte att så länge jag ligger här med kuken i honom, har han ingen möjlighet att attackera min fortfarande ömma anal.

Jag kände hur han kramade on mig med rumpmuskeln och han började gunga under mig. Han ville tydligen ha mera action där bak, så jag hade inget val, jag började jucka och han stötte tillbaka så hårt att det gick för mig och jag hoppades att han inte märkte det. Han klämde fortfarande om min kuk och den hann inte slakna så jag fortsatte att jucka. Plötsligt kände jag att nånting gled in i mig. Bredvid sängen stod tjejerna och Anita tryckte in ”en liten darrande grej” i min rumpa. Den var hal av fittsaft och gled in utan svårighet trots att jag inte smort mitt hål. Den träffade extaspunkten inne i mig och resultatet var orgasm nummer två inom fem minuter, nytt personligt rekord för mig.

Detta gjorde mig så vimmelkantig att jag inte märkte att Niklas rymde från inunder mig. Innan jag hann fatta hade han ställt mig på alla fyra tvärs över sängen och jag visste att han strax skulle penetrera mig. Men ingenting hände till min stora förvåning, jag stod där och väntade, fortfarande med grejen darrande i min rumpa. Jag kollade över axeln vad dom gjorde, tjejerna stod där och beundrade hans kuk och smorde den med sina fittsafter. Sedan drog Lena grejen ur min rumpa och tyckte in den i Niklas som samtidigt äntrade mig och sakta och försiktigt tyckte in sin gigantiska stake i mig. Rumpmuskeln var fortfarande öm men i övrigt kunde jag inte annat än njuta av att åter känna hans ollon stöta mot min prostata.

- Kan jag...

- Ja, men inte hårt...

Jag kände hur kuken långsamt började röra sig fram och åter inne i mig. Och jag njöt... Detta var ett så underbart knull, helt annorlunda än det hårda bankande som jag fått uppleva på morgonen. Hans tjocka grej gned kärleksfullt mot min rumpmuskel och han träffade rätt varje gång den var helt uppslukad av min giriga stjärt.  Jag tror att det gick för honom åtminstone tre gånger men han bara fortsatte att jucka sakta och försiktigt. Också jag kom ett par gånger, tror jag...

Efter några dagar hade jag vant mig vid att bo ihop med världens kåtaste kille och att bli knullad otaliga gånger på morgonen och på kvällen, och under veckoslutet mer eller mindre hela tiden. Ibland måste jag i alla fall be honom ta en paus när jag kände att min stackars rumpa inte kunde ta emot mer på en stund. Vi hade i allmänhet på oss bara T-shirts utan någonting under så att det inte fanns behov att klä av sig när det var dags för knull, och det var inte långt mellan glidmedelstuberna i lägenheten. Jag knullade också Niklas ibland, men mest var det han som hade kuken inne i mig.

Vi såg inte mycket av Anita och Lena, dom var mest hemma hos Lena, och en dag meddelade Anita att hon tänkte flytta dit helt och hållet. Lenas kompis hade en bil och han skulle komma på lördag och sköta transporten så dom hade god tid att packa.

På lördagen skötte tjejerna och Lenas kompis Fabian hela flyttningen så Niklas och jag kunde göra det vi i allmänhet gjorde på veckoslutet. När vi så i köket hade ett stillsamt eftermiddagsknull hörde vi Anitas röst:

- Det var allt. Lena och jag städar ännu lite så du kan gå och ta något att dricka. Det finns Coke i kylskåpet.

Niklas fick brått att dra kuken ur min rumpa och vi försökte se naturliga ut trots att sperma rann i floder längs mina ben och Niklas febrilt sköt kuken bakåt mellan benen så att hans kanonstånd inte var uppenbart synligt. Han lyckades inte så bra och när Fabian kom in i köket såg han något förvånad ut när han såg hur lättklädda vi var och hur Niklas’ ollon tittade ut under fållen på hans T-shirt. Han sade ingenting och gick bara och tog en Coke ur kylskåpet.

- Ni har ju nu ett ledigt rum när Anita flyttat ut. Vad har ni tänkt göra, hyra ut det?

- Vi har inte tänkt alls, Anitas flytt kom så plötsligt att vi inte har planerat nånting. Skulle du vara intresserad?

- Ja, jag har för tillfället ingenstans att bo. Det tog slut med min flickvän för två veckor sedan och hon slängde ut mig ur sin lägenhet. Jag har nu bott hos en kompis på hans soffa och både han och jag har insett att detta inte kan fortsätta särskilt länge. Problemet är bara att jag inte har råd att betala sådana summor som dom kräver i hyra nuförtiden, så ett billigt rum skulle kunna vara min räddning. Jag jobbar som pizzabud och det blir man inte rik på. Vad tror ni att...

Niklas gav mig en frågade blick och jag skakade på huvet.

- Det är din lägenhet och jag har ju också just flyttat hit...

- Jaa... Vad tror du... Om jag sade att du kunde komma och bo här hos oss utan att behöva betala något... Vad skulle du vara färdig att göra?

- Jag är nu så desperat att jag skulle göra vad som helst. Menar du städning eller matlagning...

- Vad är din inställning till gay sex?

- Gay sex? Du menar kuk-i-rumpan sex?

- Ja, just det...

- Tja, jag vet inte...

Just då kom Anita och Lena in i köket.

- Nu är vi klara, ska vi åka?

- Okej, jag kommer...

- Tänk på saken... Om du är intresserad... När du har lastat av tjejerna, kom tillbaka hit så kan vi diskutera...

- Okej... Hej då..

Jag hade inte hittills deltagit i diskussionen, men när dom gått vände jag mig till Niklas.

- Vad menar du? Är jag inte tillräckligt för dig eftersom du tycks behöva fler killar att knulla?

- Tvärtom, jag tänker bara på dig. Men ibland har jag en känsla av att mindre skulle räcka och därför skulle det kanske vara bra med en reservrumpa så att du kunde få vila ibland.

- Jaså, du säger det. Tror du att han kommer tillbaka?

- Jag är ganska säker att han kommer, vänta bara...

Och vi väntade... En timme gick och jag började tvivla... Men så ringde det på dörren och Fabian stod där med en väska i handen.

- Ja, här är jag nu. Jag tänkte på saken och kom till att jag går med på vad som helst, så jag åkte via kompisen och hämtade mina saker. Jag och min röv står helt till ert förfogande och ni får knulla mig så mycket ni vill bara jag får bo här hos er.

- Det var som... Är det du har där i väskan alla dina ägodelar?

- Nej, där är min tandborste och lite kläder. Resten är i bilen. Vem av er knullar mig nu först?

- Inte så brått, vi ska väl först bekanta oss med varandra och se vad du har...

- I brallorna? Ska jag klä av mig naken?

- Väldigt gärna, om du inte har något emot det... Och vi kanske har åsikter om din klädsel i fortsättningen...

- Jag har inte så mycket kläder. Är det något särskilt ni tänker på?

- Vi skulle hellre se dig i jeans, dom behöver inte vara supertajta, men dom kunde vara mer sittande än dom där kamouflagebrallorna. Den vackraste kroppsdelen på en kille är hans rumpa och att dölja den i lösa brallor som dom där, är en dödssynd. Dessutom är det stiligt med en snygg bula på framsidan...

- Jag har nog inga jeans just nu, men om ni vill kan jag köpa...

- Det finns en affär där man kan få jeans väldigt billigt om man utnyttjar deras specialrabatt. Vi går dit nästa vecka. Men vad har du där under? Nej, Nej. Inga boxershorts här. Vi måste köpa åt dig lite sexigare kallingar. Men innehållet i dem ser bra ut, du har ju en verkligt snygg kuk.

- Jag trodde att ni närmast var intresserade av min rumpa...

- Visst, din rumpa är väldigt fin den också, men en stor och vacker kuk är också nånting vi gillar. Var har den där kuken varit annat än i tjejfittor och din egen hand? Har du knullat med en kille nån gång eller runkat med en kompis? Eller blivit avsugen?

- Avsugen, ja, men aldrig av en kille.

- Så du har ingen erfarenhet av gay sex?

- Neej... Bara nästan.

- Nästan? Vad menar du?

Häromdagen förde jag en pizza till en kille som jag levererat åt förut. Han har alltid varit fullt påklädd och uppfört sig helt normalt. Nu när jag kom hade han bara på sig minimala shorts och i dom ett kolossal stånd. Jag tror att han hade nånting runt kukroten också. Där var också en annan kille i likadana shorts, han var yngre, såg ut att vara kanske tretton, men hans kuk var enorm så han var nog äldre än så. Dom hade absolut planerat göra något med mig så jag blev rädd och stack. Men när jag sen på kvällen låg där på kompisens soffa och hörde hur han knullade med sin flickvän i sovrummet började jag tänka att jag kanske haft onödigt bråttom därifrån. Det var ju en tid sedan jag legat med min flickvän...

- Så du har inte knullat på länge?

- Nej, det är nog ett tag sedan...

- Vill du knulla nu?

- Nu?

- Ja, Kens röv är alltid redo och jag värmde upp den åt dig för en stund sedan. Där finns ganska mycket av min sperma, men det ryms alltid mer.

- Men jag har aldrig knullat rumpa...

- Det är inte svårt. Det är som att knulla tjejfitta bakifrån. Hålet är bara lite längre bak. Jag ska visa, såhär...

Jag böjde mig åter över köksbordet och Niklas grabbade tag i mina höfter och körde in kuken i min hala fitta och juckade några gånger. Sedan drog han ut och steg åt sidan.

- Din tur...

Fabian ställde sig bakom mig och jag kände hans händer ta ett grepp om mina höfter. Jag kände att han var osäker och när han försiktigt tryckte kuken in i mitt hala hål var jag helt säker.

- Du behöver inte tänka på mig, tjejer blir alltid upprörda om man kör hårt, men med killar är det helt tvärtom. Just do it!

Han var nu helt inne i mig och började jucka sakta av och an.

- Mera, hårdare! Du knullar nu en kille och inte någon tjej som tror att du faktiskt älskar henne, trots att du kanske inte minns hennes namn i morgon, du är bara kåt och vill knulla. Lägg nu mera kraft i stötarna, aah just så, mera! Hårdare! Yes!!! Ännu lite! Aaaagh!

Han började spruta sperma in i mig och det var inga små mängder, jag tror att han sköt minst tio strålar ovanpå det som Niklas redan lämnat där.

- Gick det för dig också? Är det möjligt? Du runkade ju inte, ingen rörde din kuk och ändå gick det...

- Du träffade min prostata där bak tillräckligt många gånger. Tjejer har en grej som ger dom orgasm, en klitta, men den är fånigt placerad, och egentligen ingen vet hur man borde behandla den, inte ens tjejerna själva, dom får plötsligt en orgasm utan att killen har en aning om vad han gjort. Eller vad tror du, Niklas?

- Ingen aning, jag har för länge sen ett par gånger knullat tjejer. Jag tror inte att någon av dom faktiskt fick orgasm, dom var på något sätt besvikna när jag sprutade kondomen full. Dessutom klagade dom på att det gjorde ont för att jag var ”för stor”. Killar älskar stora kukar men tjejer... När jag sedan varit med på en fest, jag märkte faktiskt inte att där inte var en enda tjej, hamnade jag i säng med en grabb som förändrade mitt liv. Visst gjorde det ont när han första gången körde kuken in i mig, men när han träffade extaspunkten i min rumpa var jag helt såld och svor på att mitt nästa fittknull skulle vara om jag av någon underlig orsak plötsligt skulle gifta mig med en kvinna och ha planer på att bilda familj och skaffa barn.

- Ja, fy fan för kondomer. Ingenting är vidrigare än den där förbannade regnrocken. Eller hur Fabian, har du kört barbacka förut?

- Ja, min flickvän använde pessar, men Kens rumpa var nog bättre än hennes fitta. Jag har faktiskt aldrig tyckt om den där lukten som kommer från fittan. Den luktar på något sätt fisk... Men du sade att killar, alltså också jag, har en ”extaspunkt” i rumpan...

- Det är din prostata. När du blir knullad och kuken träffar den händer saker...

- Nå men, vad väntar ni på? Ni tog mig hit för att knulla mig och ni talar om hur underbart det är att bli knullad... Tänker ingen faktiskt köra kuken i mig?

- Lugna dig, med en förstagångsrumpa måste man ta det försiktigt. Om man börjar på fel sätt kan det göra så jävligt ont att killen aldrig mer vågar försöka sig på rumpknull. Kom, nu går vi till sovrummet... Och nu på sängen går du upp på alla fyra... Just så... Jag kunde nu och här köra kuken i den där underbara rumpan.... Men först måste vi kolla om du kan ta emot en kuk, här kommer nu ett finger...

Jag tog glidtuben och sprutade en klick in i Fabian och sedan körde jag försiktigt in pekfingret.

- Hur känns det?

- Konstigt, men ganska skönt...

Jag drog fingret av och an och märkte att det fick hans kuk att åter resa sig.

- Dags för ett till finger...

- Aaaah...

- Gör det ont?

- Nej, fortsätt...

- Tredje fingret...

- Aaaaaaahhh!!!

Han var tydligt redo nu, så jag struntade i det fjärde fingret. Istället grabbade jag tag i hans höfter och började sakta trycka kuken in i hans jungfruliga stjärt. När jag var halvvägs inne började hans kuk spruta och hela hans kropp skälvde som ett asplöv.

- Aaah, Oooh! Var det där...

- Javisst, jag träffade den genast...

- Mera! Gör det igen!

Jag tryckte in resten av kuken med en hård stöt och började sedan jucka, hans rumpa var så underbart trång så det gick för mig alldeles för tidigt och jag drog ut ur honom.

- Varför slutade du? Fortsätt!

- Ledsen grabben, men du var så skön att jag inte kunde hålla den inne. Din röv är nu invigd med den första satsen sperma. Nu får du prova på en större grej.

Niklas var beredd, han vände Fabian på rygg och lyfte upp hans  ben på sina  axlar. När Fabian såg storleken på vad som strax skulle vara inne i hans rumpfitta såg han först lite rädd ut.

- Tror du att du kan ta in den här?

- Jag vet inte, den är ju nästan dubbelt så tjock som Kens...Men låt gå...

Niklas satte sitt gigantiska ollon mot Fabians rosenknopp och tryckte långsamt in det.

- Gör det ont?

- Ja, men fortsätt. Jag klarar det... Tror jag... Aaaahhh!

Niklas tryckte på och till sist var alla 28 cm inne. Fabian låg med slutna ögon och  grimaserade, men till sist tittade han upp och nickade.

- Det är lugnt, nu kan du börja...

Niklas började dra kuken av och an och Fabian gnydde vid varje stöt men när så Niklas ökade takten och knullade allt hårdare övergick gnyendet till små skrik och till sist, när Niklas bankade på så sängen knakade, vrålade han så jag undrade vad grannarna trodde var på gång hos oss. Fabians kuk sprutade kaskader av sperma nästan hela tiden och när Niklas plötsligt drog ut kuken protesterade han.

- Sluta inte! Mera!

- Jag måste ta en liten paus, din fitta är så tajt att jag höll på att komma för tidigt. Men okej, nu kommer jag igen...

Han körde in den kolossala staken med en enda brutal stöt och Fabians kuk sprutade genast en sats som flög minst en halv meter upp i luften. Han tycktes ha ett oändligt förråd av sperma. Niklas råknullade honom nu nonstop i tio minuter innan han till slut brände av en sats ovanpå den jag skjutit in djupt i Fabians underbara rumpa. Han kollapsade bredvid Fabian och låg där ett ögonblick och flämtade.

- Måste pusta lite. Vill du ha mer kan Ken säkert...

Nej, jag tror det räcker för idag. Jag är nu ganska öm där bak, men det var ju helt otroligt. Varför har ingen berättat... Jag menar... Det här är ju nånting alla killar borde få uppleva... Är det nån slags jäkla hemlighet att det är så fantastiskt att bli knullad i rumpan? Killar som aldrig fått kuk vet inte vad de missar. Och Ken, du var väldigt bra, och det var säkert fiffigt att du började med din mindre kuk, men herregud vad det var underbart... Alltså Niklas, du borde få nobelpris i rumpknull... Den där staken du har där är ju otrolig, jag visste inte att nånting av den där kalibern kunde rymmas där... Och du vet sannerligen hur du använder den... Jag tror att jag kom minst ett dussin gånger...

- Det var nog mer än så, kanske två dussin. Jag tror att du sprutade minst ett par deciliter totalt... Men nu tror jag att det är dags för dusch...

Vi gick till badrummet och sköljde av oss all sperma som fanns lite varstans och som dessutom rann ur våra rumpor. Sedan tvättade vi varandras kukar vilket fick dem att åter resa sig alla tre. Eftersom Fabian fått nog fann jag mig strax stående mellan killarna med kuken i Niklas rumpa medan Fabian körde in sin i mig. När vi så alla kommit ännu en gång var vi alla så trötta att det var sängdags och vi lade oss alla på Niklas och min säng, det var rätt trångt, men hjärterum ger stjärterum, och stjärtar var något vi alla var intresserade av...

När jag vaknade på morgonen var jag ensam i sängen och från köket hördes någonting som definitivt var knull-ljud. Fabian hade tydligen kommit över ömheten där bak, för nu stod han framlutad över köksbordet och Niklas knullade honom med hårda stötar.

- God morgon, du sov så sött att vi tänkte att vi inte ville väcka dig, så vi kom hit för ett litet morgonknull. Jag är just klar med den här grabben, sedan är det din tur.

När vi så klarat av morgonritualerna och ätit frukost tyckte Niklas att det var dags att skaffa Fabian något annat än dom hemska camouflage brallorna.

- Du Ken, kan du låna honom ett par jeans. Jag tror att dina passar honom bättre än mina. Nej, Nej Fabian! Du kan inte ha dom där boxer shortsen, Det skulle vara otroligt pinsamt om killarna i affären såg dom. Dom skulle aldrig tro att jag känner nån som använder såna där.

- Men jag kan väl inte gå utan...

- Det kan du visst. Jag går commando hela tiden. Men vi kan skaffa åt dig nya kallingar där sedan... Ja, dom där jeansen passar ganska bra, du är lite slankare än Ken så dom är lite lösa på sina ställen, och man ser inte riktigt vad du har där nere. Du måste få något tajtare.

- Det känns konstigt att ha kuken hängande i brallorna så här...

- Ja, kanske det var bättre om den inte hänger.

- Vad menar du?

- Om den var styvare...

- Att jag skulle ha ståkuk hela tiden? Hur...

- Jag fixar det. Dra ner brallorna, här har du...

- Vad i Herrans namn är det där? En rem? Vad ska jag göra med den?

- Jag ska visa. Den kommer här nere. Sådär, nu börjar den resa sig. Kanske lite tajtare...

- Aj, inte mer nu. Går killar faktiskt omkring med såna där i brallorna? Gör du det också?

- Nej, jag behöver inte, min kuk blir aldrig helt slak. Somliga killar använder ring istället för rem...

- Men nu står den rakt ut som ett jävla tält...

- Ja, det är snyggt. Killarna kommer att bli imponerade... När du får tajtare jeans kommer den sedan att peka mer åt sidan. Och konturerna av den kommer att väcka uppseende... Brukar du ha den till höger eller vänster?

- Den brukar vara slak och hänga rakt ner....

Men när du blir kåt? Du ser nån på stan som du skulle vilja knulla med och det blir trångt i brallorna. Åt vilket håll pekar den då?

- Jag vet inte, har aldrig tänkt på den saken. Kanske åt vänster.

- Okej, vi drar den åt vänster. Så, hur känns det?

- Det där kunde jag gjort själv. Men det var ganska kul att ha din hand i mina brallor... Det känns bra, kan vi åka nu?

Vi packade in oss i Fabians bil och Niklas dirigerade oss till affären där vi skulle handla.

- Stanna här, nu är vi framme.

- Men det är ju en sex shop! Säljer dom jeans där?

- Nej, Nej. Jeansbutiken är i gränden där borta, men man får inte parkera där.

Vi gick om hörnet och där, i samma hus som sex shopen, fanns butiken.

- Vad fan, kan en butik heta så, RUN-KAR??

- Ja, killarna heter Rune och Karl, därav namnet. I början hette den något annat, Rune är hans andra förnamn, hans första är Knut. Dom försökte med en kombination av Knut och Kalle men där fanns någon tant i huset som påstod att en butik i huset där hon bodde inte kunde heta Knulle... Ja, här har ni killarna, som ni ser är dom tvillingar. Han till höger är Knut och han till vänster är Kalle.

- Hur vet du det? Dom är ju helt identiska.

- Inte alls. Kolla bättre, det finns en klar skillnad. Ken, ser du den?

- Ja, det är klart. Fabian måste tydligen lära sig hur man kollar.

- Ni är inte kloka, jag ser ingen skillnad... Ja, nu ser jag. Knut har kuken till höger och Kalle till vänster.

- Okej, nu när vi klarat av den saken, vad får det lov att vara idag?

- Fabian behöver jeans och också någonting under...

- Då är det bäst att vi går in på kontoret för att prova.

Vi gick in i ”kontoret” bakom butiken. Det var ett stort rum som även tydligen var lager och i ett hörn stod en säng. Längst bak var ett litet kök och en dörr stod på glänt som ledde till en toa.

- Bor ni här?

- Nej, men man kunde göra det. Den förra ägaren gjorde det faktiskt.

- Ja, Fabian. Du behöver nog en annan storlek på jeansen än dom du har. Dom sitter inte alls där bak och din kuk kommer inte till sin rätt just nu. Ta av dom!

- Men jag har inget under...

- Det låter lovande, men du behöver inte vara blyg... Ojdå, vilken vacker kuk du har. Vilken modell kallingar hade du tänkt dig, g-string eller någon tangamodell? Kanske jockstrap?

- Jag vet inte, jag har aldrig...

- Jag tror att string tanga är vad du behöver. Vi provar den här röda... Sådär, och så lägger vi kuken opp till vänster... Så. Den är verkligt fin och styv. Är den alltid sån?

- Nej, det beror väl mest på den där remmen som Niklas satte dit. Och jag är inte så van vid att en kille har sin hand i mina kallingar... Ännu i förrgår var jag inte bög...

- Vad hände?

- Ken träffade min prostata och sedan var det hänt...

- Ja, mer än så behövs ju inte...

- Hej, där tycks vara nån på er toa!

- Vi har gemensam toa med grannbutiken. Jan-Oskar, är du där? Ditt paket kom igår.

- Det är bra, jag är helt utan. Jag kommer strax, måste bara tvätta av den först...

- Vad är han utan, och vad tvättar han?

- Hans kunder är ibland osäkra på vad dom vill ha, i synnerhet killar som första gången köper någon darrande grej att ha i baken. Då tar han dom in på ”kontoret” precis som vi, och testar olika modeller. När han har tryckt tillräckligt många grejer i killens rumpa är dom båda ofta så kåta att det slutar med att Jan-Oskar knullar honom, och efteråt brukar han donera sina shorts åt killen. Därför beställer han nya hela tiden, och eftersom vi får ett bättre pris gör han det via oss. Och vad tvättar han? Kuken förståss...

Han kom ut ur toa, påfallande lättklädd. Han hade på sig en T-shirt, flipflops på fötterna och en tjock metallring runt kukroten, inget mer. Och han torkade av den styva kuken med en pappershandduk.

- Oj, ni har kunder, stör jag?

- Nej inte alls, vi provar kallingar på den här killen. Tycker du att dom passar honom? Har han inte fin kuk?

- Absolut! Den tycks ju vara både lång och grov, och dessutom hård. Du sade att paketet kommit...

- Ja, det är där borta på bordet.

Han öppnade paketet och tog ut ett par minimala violetta shorts. Niklas skakade på huvudet.

- Det måste vara något misstag, har dom skickat barnstorlekar?

- Nej, det finns bara en storlek av dom här, och den passar alla.

- Men dom måste ju vara för små till och med för en tioåring.

- Dom töjer, kolla...

Han drog shortsen på sig, och faktiskt, också hans stora hårda kuk rymdes bra i dom. Och syntes bra, för i uttöjt skick var shortsen nästan genomskinliga.

- Wow, säljer du dom där? Vad kostar dom?

- Nej, det finns bara ett sätt att få såna här i min butik, och jag tror att det bara är jag som har dom. Jag brukar kolla på Pride paraden. Där brukar många killar ha dom på sig, och hittills har jag inte sett någon som inte har fått dom av mig. Om ni vill ha såna måste ni komma över till mig...

- Ja, Knut berättade hur det går till. Kanske vi kommer någon dag...

- När som helst, jag är alltid redo. Men hej, var var ni förra veckan? Jag märkte att butiken var stängd några dagar.

- Vi åkte över till Helsingfors och hälsade på vår kusin och hans kille. Vi hade inte tänkt vara så länge men... Ja, du kanske vet att dom har ett gym, och dom hade nyligen anställt en kille som hjälpreda där... Och gud vilken kille. Han är sjutton år, hans föräldrar är flyktingar från Somalia...

- Han är alltså svart?

- Ja, världens vackraste svarta kille. Han heter Hussein, men dom kallar honom Husse. Första dagen han jobbade där blev dom så vansinnigt kåta bara av att titta på honom. Dom tordes inte genast be honom visa vad han hade i brallorna, och dom klarade av att hålla sig tills dom stängde på kvällen. När alla hade gått slet dom kläderna av varandra och Leif, vår kusin, slängde sin kille, Pekka, på bänken för bänkpress och körde kuken i honom. Dom brukar göra det där så att den ena ligger dubbelvikt med fötterna under skivstången och den andra greppar den och knullar hårt. Man får bra kraft i stötarna på det viset. Hur som helst, när Leif kommit i Pekkas rumpa och dom skulle byta plats, märkte dom att Husse stod bakom dom och såg på med sin kolossala svarta kuk i handen.

- Ja, det är ju ett känt faktum att dom största och vackraste kukarna finns i Afrika...

- Just det. Så nu bor han hos dom och dom kör trekant morgon, middag och kväll. Husse är helt otrolig. När vi var där kunde han knulla oss alla fyra utan paus emellan. Och likaså kunde vi i tur och ordning besöka hans bedårande rumpa utan att han tyckte att han fick nog. Jag vet inte om jag själv kunde klara av att bli knullad av fyra killar i ett sträck. Så, det var Husses fel att vi blev där ett par dagar längre än planerat...

Plötsligt var det något som slog mig...

- Åkte ni över med Viking Line?

- Ja, hur så?

- När vi förra veckan kom hem från Teneriffa var vi av olika orsaker tvungna att ta en omväg via Helsingfors. På båten träffade vi två tjejer som sade att dom knullat med ett tvillingpar på utresan. Var det ni? Dom hette visst Eva och Pernilla.

- Ja, dom var nog dom kåtaste tjejerna vi någonsin träffat. Jag antar att ni knullade med dom hela natten.

- Jaaa...

Fabian stod bredvid och såg villrådig ut.

- Tjejer? Knullar ni med tjejer också? Jag trodde...

- Ha ha! Ja, dom såg ut som tjejer, men dom hade mycket mer i trosorna än tjejer i allmänhet...

- Just det. Pernilla hade en otroligt söt kuk. Den var lång och hade en kul böj...

- Och den där böjen gjorde att hon träffade prick med varje stöt. Fan vad jag blir kåt när jag tänker...

- Du är inte den enda. Vi tycks alla vara ganska hårda. Men tyvärr, jag måste nog gå tillbaka till min egen butik nu. Hej på er. Titta in någon dag så kan vi se vad som händer...

- Jan-Oskar gick över till sig och vi fortsatte att studera Fabians kuk som nätt och jämt rymdes i dom små kallingarna och det var tydligt att det var trångt också i våra brallor.

- Vad tror du, gillar du den här modellen?

- Ja, dom är sköna. Jag tar några...

- Dom kommer i sixpack med olika färger, modell regnbåge. Tar du en eller två?

- Jag vet inte...

- Kanske det är bäst att du tar två. Efter att ha fått behandling a la Niklas rinner det ofta sperma ur rumpan och dessutom blir dom rätt kletiga på framsidan av försatsen, så man måste ofta byta flera gånger om dan...

- Okej, här har du ett par jeans, jag gissar att 30 tum är din storlek. Jaa, just det... Och kuken upp till vänster. Sådär!

- Men hej, här är något fel. Det finns inget knapphål för den nedersta knappen i gylfen!

- Nej, det är inget fel, den knappen ska vara öppen så att en kille som vet vad det betyder kan fråga dig om du vill knulla med honom.

- Okej, men Oj vad dom är dyra...

- Det där priset är vad det kostar om du inte utnyttjar våra rabattkuponger. Dom är på 20% var. Jag har en och Kalle har en annan...

- Vad menar du? Ni har varsin, var har ni dom?

- I brallorna...

- Aha, så om ni får knulla mig...

- Så får du rabatt. 20% per knull...

- Det låter som en bra affär. Hur...

- Klä av dig och lägg dig på sängen... Just så, lyft upp benen... Jag ska kolla... Ja, här har någon varit redan idag... Hålet är halt och det tycks finns sperma där redan... Och jag tror att det som var där var något stort, Niklas? Jag gissade det.

Han lyfte upp Fabians ben på sina axlar och tyckte kuken in i honom med en hård stöt som genast fick Fabian att skjuta iväg en sats som träffade Knut i pannan.

- Du gillade det, gjorde det ont när jag gick in?

- Nej, det var underbart, och du träffade prick med detsamma... Mera!

Knut började jucka och ökade tempot tills sängen knakade av hans brutala stötar. När Kalle märkte att Knut var nära att komma plockade han ut sin kuk och var redo. Fabian var helt i extas och stönade, skrek och gormade och märkte tydligen inte när Knut drog ut och Kalle hoppade på och fortsatte i samma hårda tempo. När han så närmade sig orgasm vinkade han åt mig att komma närmare och jag fattade vad han menade, när han drog ut var jag redo och tog hans plats. Fabian tycktes inte märka någon skillnad, det var först när jag var färdig och Niklas körde in sin enorma stake som han öppnade ögonen och insåg att han fått mer än han trott att han skulle få.

- Har ni... Alla fyra?

- Ja, har du fått nog?

- Nej fortsätt! Aaaah!

- Niklas bankade på och Fabian skrek nu högre än tidigare. Han var så högljudd att Jan-Oskar kom över för att se vad som var på gång. Han kastade en frågande blick på Fabian som nickade och han drog shortsen av sig. När så Niklas kommit fick Fabians rumpa i sig den femte kuken inom en halv timme, en rätt avsevärd prestation. När Jan-Oskar så var klar steg Fabian upp på darrande ben.

- Jag tror att det räcker nu...

- Har du fått nog redan?

- Ja, jag var ganska färdig redan efter Niklas, men jag ville ha dom där shortsen...

- Du har verkligen förtjänat dom. Men ta inte på dom ännu. Det rinner mycket ur din sköna pojkfitta. Vi måste nog gå och spola ur den. Och det finns visst några kukar som behöver tvättas...

- Jag vill tvätta dom, det är ju ändå jag och min rumpa som gjort dom klibbiga...

- Vi gick så in på toa och Fabian tvättade omsorgsfullt av våra kukar. När han var färdig med den sista, släppte han inte taget om Jan-Oskars kuk.

- Är det inte så att bögar också brukar suga...

- Jo, det gör dom. Du har aldrig...

- Nej...

- Okej, gapa.. Ja, just så... Aj, inte så mycket tänder... Ja, oj vad du kan... Ja! Ja!! Aaaaah...

- Intressant, sperma är ju väldigt gott... Får jag smaka på er andra?

- Nej, inte nu. Senare. Nu måste vi nog åka hem... Jag ser att Niklas brallor håller på att explodera, han måste nu... Ja, jag tror att han nu behöver oss båda. Tror du att du klarar av hans stolpe efter det här... Jag går först men... Ja, du vet... Han kanske behöver dig också när han har knullat mig mer än jag kan ta...

- Jag är otroligt öm där bak, men om du går först... Kanske... Annars får han lov att ta saken i egna händer...

- Tyvärr, Niklas runkar inte om det finns en rumpa i närheten. Så om jag inte klarar av honom och du inte kan ta emot mera måste vi gå ut på stan. Där finns en pub där det alltid finns kåta killar...

Vi tackade för oss och åkte hem och jag var på nolltid på rygg i sängen med benen på Niklas axlar och hans enorma kuk i min rumpa. Han knullade mig hårt i säkert 20 minuter och brände av åtminstone fem orgasmer in i mig utan att det på något sätt inverkade på hans knullande. Jag hade för länge sedan förlorat känseln i rumpmuskeln, och skulle ha bett honom sluta om jag inte varit säker på att han då kastat sig över stackars Fabian, som ju redan fått mer än nog, med tanke på att det inte gått många timmar sedan hans rumpa blivit av med oskulden och att han säkert skulle känna av det i en vecka. Så jag bet ihop tänderna och lät honom köra hårt.

Till slut insåg han att jag var knullad halvt fördärvad och drog kuken ur mig.

- Fabian, kan du ta emot mera? Jag kunde köra ännu en stund.

- Jag är ledsen men jag tror inte att jag klarar av det...

- Okej, då går vi ner till puben på en öl. Jag är törstig.

- Men vi har ju öl i kylskåpet...

- Ja, men jag är törstig och kåt, och ni klarar tydligen inte av att ta in lite kuk... Alex och Markus brukar vara där den här tiden och jag kunde ta dem ut på toa och se vad dom klarar av...

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.