Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/1 kl. 10:10, av Qu-ken

Möte med Oskar och resan hemåt

Del 4 av 6 i serien Alex

I fortsättningen förekommer ibland personer från serien Adam blir Eva, så det kan löna sig att hålla ett öga på den serien också för att bättre förstå sammanhanget.

Följande dag gick vi ut för att titta på stan och när vi sedan satt och drack öl på en uteservering kunde ingen undgå att märka vad vi var för ett sällskap. Vi hade åter tagit på oss våra minsta och tajtaste shorts och T-shirts med Pride motiv. Niklas satt så att konturerna av hans grandiosa kuk i dom tunna shortsen var klart synlig för alla i omgivningen och vid ett bord i närheten satt en kille som tydligt inte kunde slita blicken från detta underverk. Niklas öppnade munnen för att säga något åt honom men just då kom en tjej med två kaffekoppar och satte sig vid bordet.

- Sluta stirra på dom där bögarna! Du är numera straight och det du har i byxorna tillhör mig och ingen annan, så se till att få ner det där ståndet omedelbart!

Killen såg olycklig ut men sade inget och tittade bort. Tältet i hans shorts sjönk sakta ihop. När dom druckit sitt kaffe steg tjejen upp.

- Nu går jag på spa och du går upp till hotellet och väntar på mig där. Jag kommer om ett par timmar.

Hon seglade iväg och lämnade killen vid bordet. Han såg nu om möjligt ännu mer miserabel ut. När hon var säkert utom hörhåll vände sig Alex mot killen.

- Problem med flickvännen?

- Tyvärr är hon inte min flickvän. Hon är min fru, och jag hatar henne.

- Varför är du då gift med henne?

- Det var inte min idé. Morsan tvingade mig...

Killen presenterade sig som Oskar och berättade sin sorgliga historia.

- Jag hade en kompis som jag knullade med redan i gymnasiet och allt var frid och fröjd tills vi skulle åka på ett bröllop. Då krävde morsan att jag skulle ha med mig en flickvän då hon hade fått reda på att hennes systerson, min kusin, inte hade någon. Då kom vi på den geniala idén att Per, min kompis som var rätt söt skulle klä sig till tjej och det lyckades bra. Morsan tyckte bra om Per/Pernilla och tyckte att hon var sötare än den tjej som min kusin plötsligt hade hittat och som också var med på bröllopet. När tjejerna skulle byta om till festklänningar visade det sig att dom båda i själva verket var killar.

- Efter en tid märkte jag att morsan började planera mitt och Pernillas bröllop och sade att hon snart ville ha sitt första barnbarn. Då insåg vi att det inte längre gick att fortsätta, så Per försvann någonstans för studier och morsan vaskade fram en tjej som i början verkade vara helt okej, så jag gick med på att gifta mig med henne. När vi väl var gifta visade det sig vilken skitstövel hon var. Hon hade på något sätt fått reda på sanningen om Pernilla och hotade berätta allt åt morsan om jag inte gjorde precis som hon sade. Jag var tvungen att knulla henne varje dag tills hon var gravid, trots att jag tycker att inget är äckligare än en jäkla tjejfitta. Genast när ungen var född började hon åter kräva att jag åter skulle köra kuken i henne dag och natt. Så, nu har vi två ungar och jag hoppas att hon är nöjd nu, jag mår illa när jag tänker på den där hemska fittan. Jag drömmer om att ännu någon gång få knulla Pers underbara rumpa och att få känna hur hans härliga kuk tränger in i mig, men det kommer knappast att ske. Han sällskapar nu med Pontus’, min kusins, pojkvän. Pontus studerar i England och knullar med sin rumskompis, en kille från Uganda med en enorm kuk. Ni verkar också vara nöjda och glada, så alla har det bra utom jag.

Niklas tog hans hand och lade den på sin kuk.

- Jag såg att du var intresserad. Kan vi gå till ert rum så du kan titta närmare på den här? Hon sade ju att hon skulle vara borta ett par timmar.

- Jaaa. Kom så går vi.

Tio minuter senare stod vi på deras rum och smorde kukarna med sololja. Sedan knullade vi alla fyra Oskar, i tur och ordning och Niklas körde ytterligare ett bonusvarv. När han fått nog frågade han om han kunde få knulla någon av oss och Markus anmälde sig genast och under tiden fick jag också ett häftigt knull av den outtröttlige Niklas.

Efter denna knull-orgie var klockan redan så mycket att det fanns risk att Oskars fru skulle komma och vi ville inte att hon skulle komma och överraska oss, så vi tog farväl av Oskar som tackade oss för en underbar upplevelse. Vi utbytte adresser ifall att Oskar kunde smita ut för en snabbis sedan hemmavid.

*****

Två dagar innan vi skulle resa hem kom plötsligt Niklas rusande.

- Katastrof! Flygbolaget har gått i konkurs! Vi kommer inte hem!

Han tog kontakt med resebyrån han jobbade på och bad dem göra vad de kunde för att få oss tillbaks till Sverige, med dom sade att det såg dåligt ut då vi ju ingalunda var ensamma i denna situation. Till slut lyckades dom vaska fram två platser på ett flyg på vår avresedag. Niklas var olycklig över att ha bokat oss med detta billighetsflyg och tyckte att, trots att det hela ju inte var hans fel, de två platserna skulle gå till Alex och Markus, och han och jag skulle vänta på nya möjligheter. Problemet var dessutom att våra pengar var nästan helt slut och vi var tvungna att köpa nya biljetter för att komma hem. Vi skulle troligen få någon form av ersättning senare, men det hjälpte inte oss här och nu. Vi fick ihop till Alex’ och Markus’ biljetter och hoppades att vi hade tillräckligt på våra kreditkort för vår egen hemresa.

Senare på dagen kom ett meddelande från resebyrån att dom lyckats få två platser nästa dag på ett flyg till Helsingfors och att dom skulle ge oss fribiljetter till Viking Lines färja därifrån till Stockholm.

Lee och Roy kunde berätta att hotellet var fullbokat och att nya killar skulle komma till vårt rum men de skulle försök hitta en lösning på detta problem. Det visade sig att ön var så full av strandade mänskor som vi, att alla hotell var fulla så dom erbjöd oss sitt eget rum och sade att dom kunde övernatta ute vid poolen. Detta gick vi inte med på utan sade att vi alla kunde sova i deras rum och att vi, om dom så önskade, kunde betala med våra rumpor. Killarna flinade och sade att dom kanske istället för rumporna var mer intresserade av Niklas stora kuk.

- Det ordnar sig säkert, det ena utesluter inte det andra.

När så klockan slog 23 och tvillingarna kom efter att ha stängt receptionen var vi redo i deras rum. Jag stod bredbent lutande över sängen och Niklas stod bredvid med kuken nysmord och redo. Killarna slet av sig kläderna och Roy ställde sig mellan oss och tyckte kuken in i min hala rumpfitta. Sedan drog han ut den så att bara ollonet var inne i mig varefter Niklas körde in sin stora stake i hela sin längd i Roy som sedan började jucka och det dröjde inte länge förrän jag kände hur det gick för honom och han lämnade kuken inne i min rumpa medan Niklas började knulla honom med hårda stötar. Lee stod där och väntade otåligt på sin tur och när Niklas med ett vrål tömt sig i Roys anal bytte de plats och vi tog om det hela med honom. Tvillingarna var nu helt vimmelkantiga och gick ut på balkongen för att svalka av sig men Niklas var ännu fit for fight så, innan jag hann resa mig upp från min framåtlutande ställning hade han kört in kuken i min nu ganska ömma stjärt och bankade på säkert nästan tio minuter innan han slutligen avfyrade kvällens tredje orgasm ovanpå den kopiösa mängd sperma som tvillingarna fyllt mig med.

På morgonen körde vi ännu en repris av kvällens knullande innan det var dags att åka till flygfältet. När vi väl kom dit visade det sig att planet ännu inte hade anlänt och när vi slutligen var på väg visade det sig att vi knappast skulle hinna till hamnen i tid, så vi måste bli i Helsingfors till nästa dag.

Och, mycket riktigt, vi landade i Helsingfors tio minuter före båtens avgångstid så vi var tvungna att hitta någonstans att vara till nästa dag och vi hade definitivt inte råd med något hotellrum. Vi övervägde att bli på flygfältet men beslöt trots allt att åka in till centrum för att där hitta någonstans att övernatta. Vi gick ner till stationen och medan vi väntade på tåget lade jag märke till en kille som tycktes ha blicken fastklistrad på bulan i Niklas jeans. Vi hade ju fortfarande på oss T-shirts med Pride motiv, så om han var intresserad kunde han gott komma och tilltala oss. Han var uppenbart nervös, jag var ganska säker på att han gärna skulle göra något, men att han inte tordes. Alltså gick vi fram till honom.

- Hej, talar du svenska?

- Jaa, lite...

Vi är på väg till Stockholm men planet var försenat så vi har just missat båten. Vet du något billigt ställe i Helsingfors där vi kunde övernatta. Vi har nämligen inte råd med något hotellrum?

- Det finns ett hostel på Olympiastadion, men jag vet inte om det är öppet.

- Jaha...

- Men om ni vill kunde ni komma hem till mig, jag har en bred säng.

Killen insåg tydligen att vi förstod vad han var ute efter och han rodnade. Vi flinade och Niklas gav honom en snabb smekning över stjärten.

- Vi tackar för inbjudan. Vi kommer gärna och sover med dig i din breda säng. Jag heter Niklas och han är Ken.

- Jag heter Yrjö.

- Yrjö, det låter exotiskt. Vad betyder det?

- Det är Georg på finska. Men där kommer tåget...

Yrjö var en trevlig prick. Han talade en helt bra men lite styv svenska. Han hade just kommit med planet från Uleåborg där hans föräldrar bodde och han studerade vid Helsingfors Universitet. Väl framme i Helsingfors ledde han oss över två breda gator och in på ett varuhus som hette Forum.

- Bor du här?

- Jag brukar gå via Forum så behöver jag inte gå uppför backen...

Vi åkte upp några våningar med rulltrappor och kom sedan ut på en bakgård. Yrjö öppnade dörren till en trappa. Det var en väldigt smal trappa och någon hiss fanns inte. På varje våning fanns två dörrar varav tydligen bara den ena var i användning. Efter att ha knegat upp tre trappor kom vi in i den minsta lägenhet jag någon sin sett. Där fanns en soffa och ett skrivbord, köket var i ett skåp och det gick en trappa upp till ett loft där tydligen den breda sängen var.

- Ja, det är fjorton kvadratmeter. Dörren där bredvid ute i trappan går till köket i en mycket större lägenhet. Här har någon gång bott en piga.

Yrjö tog tre burkar öl ur kylen och vi satte oss i soffan. Den var avsedd för två men den enda andra sittplatsen var en kontorsstol vid skrivbordet så vi satt tätt i till varandra med Yrjö i mitten. Det verkade som om han inte riktigt visste vad han skulle göra, men till slut tog han mod till sig och satte handen på Niklas knä. Niklas tog handen och flyttade den uppåt och när Yrjö till slut hade handen på kuken, flämtade han.

- Den är stor! Och hård!

- Vill du titta närmare på den? Vill du kanske ha den någonstans?

- Ja absolut!

- Hur vill du att vi gör det?

Yrjö rodnade.

- Jag har fantiserat ända sedan vi satt på tåget... Eftersom ni är två... Kunde jag vara mellan er... Alltså...

- God ide...

En minut senare hade vi kastat av oss kläderna och Niklas smorde sin och Yrjös kukar. Jag lutade mig fram över skrivbordet och strax var Yrjö på väg in med sin långa och rätt grova kuk. När jag kände hans ballar mot mina ökade trycket bakifrån när Niklas körde in sin kolossala stake i Yrjös pojkfitta. Yrjö gav till ett tjut men protesterade inte och när så Niklas drog ut den tills bara ollonet var inne, började Yrjö jucka. Han klarade inte av att knulla mig mer än några minuter innan det gick för honom, men Niklas fortsatte att banka på, så han hade ingen möjlighet att dra sig ur mig. Jag kramade om honom med rumpmuskeln och jag kände hur han åter blev hård och fortsatte att jucka. Till sist sköt Niklas sin sats in i Yrjö och strax därefter kom Yrjös andra orgasm in i mig.

Det rann så mycket sperma ur min och Yrjös rumpor så vi tömde våra öl på stående fot och flyttade så upp till den breda sängen på loftet. Yrjö låg emellan oss och det dröjde inte länge förrän Niklas åter hade tryckt in kuken i honom och knullade med långsamma drag och lätta stötar. Hela sängen gungade och jag höll just på att somna när han ökade takten, men han ville tydligen inte komma än och snart var han tillbaka i det lugnare tempot igen och jag somnade.

Mitt i natten vaknade jag av att en hand gned min återigen styva kuk där jag låg på rygg i sängen. Därefter var Yrjö plötsligt sittande grensle över mig och sänkte sig ner över min hårda stake. Det var kolmörkt så jag kunde knappt se honom där han red på mig och det kom som en total överraskning när en stråle sperma plötsligt träffade mig i ansiktet, följd av en till och så åter en... Samtidigt gick det för mig också och Yrjö gled ner från mig och lade sig tillbaka mellan oss. Efter ett ögonblick började sängen åter gunga, Niklas var åter igång...

Jag lyckades sova någon timme, men jag tror att dom andra knullade nästan hela natten. I något skede vaknade jag och tyckte mig se Niklas ben på Yrjös axlar medan sängen gungade som förut...

***** 

På morgonen var vi alla täckta av svett och sperma och när Niklas kom ut från toa såg han förbryllad ut.

- Det skulle sitta bra med en dusch, men du tycks inte ha något badrum.

- Nej, det finns ett allmänt duschrum i källaren, men jag tänkte att vi istället skulle besöka simhallen.

- Simhallen?

- Ja, här i grannhuset finns landets första simhall. Den är nästan 100 år gammal och något av en sevärdhet.

- Det låter bra. Vi har badbyxor i väskorna.

- Badbyxor behövs inte. Det är frivilligt att använda baddräkt, i själva verket är det inte särskilt många år sedan det blev tillåtet att inte bada naken.

- Verkligen! Hur...

- Ja, förstås har dom skilda dagar för damer och herrar och idag är det herrarnas tur.

- Låter spännande, finns där ofta snygga killar?

- Den här tiden på morgonen är det troligen mest gamla gubbar, men man vet ju aldrig...

- Brukar där vara action också?

- Nej nej, det är ”se men inte röra”. Om man blir för intim ringer dom polisen och så får man böter. Det har hänt ett par gånger för inte alltför länge sedan.

- Var du med?

- Nej, jag kan inte riskera att få portförbud när jag saknar badrum. Dessutom vill jag inte att det sprids rykten på stan att jag är homo. Det skulle göra det svårt för mig att få jobb efter studierna.

- Hur så, vad studerar du?

- Teologi, jag ska bli präst.

- Och du får inget jobb om du är bög?

- Här i Helsingfors kanske det skulle vara möjligt, men där uppe i mina hemtrakter är folk så konservativa att jag inte kan tro att någon församling där skulle anställa en homosexuell präst. Jag blir troligen tvungen att i något skede skaffa mig fru och barn för att verka vara en ”normal” prästfamilj. Men nog om detta, nu går vi...

Vi gick ut på gården och genom en gång ut på en gata. Mittemot fanns ett hotell och Yrjö pekade på en gatuskylt på hotellets vägg. Där stod Yrjönkatu - Georgsgatan.

- Som ni ser är det här min gata och här till vänster har vi nu simhallen.

När vi kom in höll vi båda på att tappa hakan. Detta liknade inget bad vi sett någonsin, med valvbågar i två våningar. Och alla i bassängen var nakna. Klientelet var till största delen äldre herrar, men här och där syntes några snygga yngre killar och när vi sedan stod i duschen och tvättade varandra tycktes Niklas’ stora kuk väcka allmän uppmärksamhet, sura blickar från gubbarna och diskreta nickar från dom yngre killarna. Vi försökte också vara så diskreta som möjligt, men när någon tvättar sperma från din bak är det svårt att undvika lite styvnad och även killen i grannduschen verkade ha problem att hålla kuken slak. Vi lyckades dock klara av hela simhallsbesöket utan att någon ringde polisen.

Efteråt gick vi upp till Yrjö och packade våra väskor.

- Nu måste jag tyvärr iväg till uni. Det är ett seminarium i exegetik som jag inte kan missa. Jag skulle gärna följa er till hamnen, men jag hinner inte. Vet ni vart ni ska?

- Vi ska till Viking terminalen. Den är väl någonstans söderut?

- Tja, närmast österut. Ni går ut förbi simhallen och sedan någon av gatorna till vänster. Sedan genom parken bakom teatern ner till salutorget, och där ser ni Viking Lines röda färja ute på udden.

Vi gick ut på gården och Yrjö började gå mot Forums bakdörr. Sedan ändrade han sig och kom och gav mig en kram och samtidigt kände jag hur han stoppade ner någonting i min bakficka.

- Här är mitt kort. Ring mig när ni kommer till Helsingfors nästa gång. Hej då!

Han rusade iväg och vi såg honom åka nedför rulltrappan. Vi började promenera mot Georgsgatan, över gatan och genom parken, och efter ett tag var vi vid terminalen och satte oss och väntade på att få gå ombord. Jag kom då ihåg vad Yrjö sagt och tog kortet ur fickan för att sätta det på ett säkrare ställe i min plånbok. Till min stora förvåning fanns där också något annat...

- Vad i all... Titta!

- Vad är det?

- En 50 eurosedel! Han visste att vi var panka och gav oss den här!

- Det måste vi fira. Vi går och dricker en öl bara vi kommer ombord.

- Ja, absolut!  Men nu ser det ut som om dom öppnar...

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.