Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/2 kl. 19:56, av LX

Cosplay convention

Del 5 av 6 i serien Milftoon

Detta är som sagt en spinoff-historia från "Lydig Studentska-serien", som egentligen bör läsas först.

Denna gång ganska mycket förnedring. Bukkake förstås och Harald är på väg att göra bort sig till slut.

Milftoon 5 - Cosplay convention

Lena hade tvekat ändå till nästa träff eller orgie eftersom hon snappat upp att Harald verkat besviken eller avundsjuk. Så för att göra honom glad hade hon gått med på ett av hans äventyr. Lena hade också en gnagande känsla av att Harald inte hade helt fel i den föreställningen att hon kanske gillade Jojje lite mer än hon borde. Även om hon förnekade det bestämt. På olika indirekta vis. Därför valde hon att ställa upp på en av hans cuckoldgrejer för att liksom släta över det.

Harald ville träffa ett par i femtioårsåldern på en fin restaurang och sen komma hem till dom, de hade visst en fin stor villa med specialinredd källare. Harald talade sig varmt om det. Egentligen kände Lena inte för grejen. Tjejen i paret var inte hennes typ riktigt och verkade elak första gången dom lunchade. Det blev inget sa hon. Så hon föreslog Laban och Robbe igen kanske som kompensation.

Harald hade suckat, sagt okej och lämnat återbud.
"Undrar om dom vill ta ett spa igen?"
"Nja, kan vi hitta på nåt nytt. Spel liksom?", hade Lena svarat och tänkt tillbaka på kvällen i bubbelpoolen med ett leende. Hon ville ändå ha en variation. Så dom ringde och frågade Robbe efter förslag.

"Lena vill du gå på Cosplay convention?", ropade Harald från telefonen.
"Vad är det?"
"Ett event, typ maskerad. Du får klä ut dig."
"Igen?", hon fnissade och tittade upp från sin bok. "Vadå till?"
"Powergirl, Supergirl eller Scarlet witch?"
"Va?, eller jag vet inte. Robbe kan välja.", och Robbe valde något med Lenas ansikte den här gången. Hon bet sig i läppen och rodnade lätt när hon hörde.

---------------------------------------------------

Laban och Robbe hängde på Cosplay conventions ibland. Det var mest Robbe egentligen som gillade att tillverka kostymer och klä ut sig till olika filmkaraktärer och superhjältar från comics-världen. De höll ganska tyst om detta utåt utom med Micke som också var ett fan.

Det föll sig så att han också dök upp den här eftermiddagen.

Lena såg förvånad ut över att Micke var med. Hon hade förväntat sig bara Robbe och Laban. Robbe den asiatiske ganska knubbige gymnasiekillen var utklädd till Batman och Laban den indisk adopterade kompisen till Robin. De såg ganska bisarra ut egentligen men själva kostymerna var fint och påkostat gjorda. En smula överviktig asiatisk Batman alltså och en indisk Robin som sidekick med gröna shorts, gul mantel och grön mask. Lena tyckte inte att dom såg ut som filmerna direkt men fick förklarat för sig att Comics var den riktiga referensen.

Hon förvånades också över att detta i själva verket var ett ganska stort event med hundratals tillmestadels ungdomar som besökte konventet från hela stan. Ganska packat med folk alltså som sorlade omkring och nästan samtliga av dem utklädda i väldigt avancerade kostymer. Micke stod bredvid Robbe och Laban när dom hittade varandra i trängseln och han hade sin Superman-kostym på sig med påritade muskler som var förstärkta med skumkuddar över biceps, axlarna och bröstkorgen.

"Tjena vad spännande, ni har väldigt fräsiga kostymer.", sa Harald och tog en bild av dom med sin mobil. Själv var han klädd som Lex Luthor i en trenchcoat med en hudfärgad plasthuva över håret som en skallig-peruk.
"Tjena Cackaldo.", killarna skrattade högt och spanade förstås in Lena som var klädd i en vit urringad baddräkt och sina lårhöga lackstövlar med en tillhörande röd sammetsduk som cape över ryggen och långa handskar på armarna.

"Powergirl!", Micke applåderade och många andra härinne lade märke till 22-åriga bystiga superhjältinnan. Lena hade inte fått till håret riktigt som referensbilden men hon hade flätat det i en bred enkel fläta som låg framför axeln för att få det att se kortare ut. Powergirl hade ju kort hår egentligen.
"Verkligen ett bra Cosplay där Lena.", Robbe (Batman) lyfte på capen och konstaterade att hennes baddräkt var av den slampigare typen som var hög vid höfterna och exponerade skinkorna mycket, mer som en string.
"Tack. Vad fina ni blev. Kul med maskerad ju.", Lena viftade tillbaka sin cape och tittade sig om förläget. Hon strök handen genom håret och log vänligt. Offentliga platser var väl spännande men här var faktiskt väldigt mycket folk, hon undrade och sneglade på Harald.

Lena hade inte känt till att Micke skulle vara med och det hade inte Harald heller. Han var inte direkt inbjuden utan dök bara upp som han brukade på det här årliga konventet. När han stött ihop med Robbe och Laban fick han klart för sig att Lena skulle komma idag och hade snackat in sig hos dom. Så nu var han med på ett hörn.
"Kul att du också är här Micke, eller Man of Steel!", sa Harald (Lex Luthor). Lena himlade lite med ögonen. Micke var liksom inte hennes favorit.
"Så, har du Anton här nånstans också?", frågade hon.
"Nä, han gillar inte Cosplay.", Micke flinade och spanade upp och ner över Lenas kropp.

Samtidigt kom en man klädd som en sjörövare fram och bad Lena om en selfie. "Eh, ja men visst ok.", Lena log snällt och kramade om piraten medan de lutade sig upp mot mobilen för en bild. Han tackade och gick iväg nöjt mot nästa monter.

"Fint, vår tur.", Robbe (Batman) och Laban (Robin) i sina masker och superhjältekostymer ställde sig bredvid Lena med varsin hand på hennes rumpa under den röda capen. Lena gungade till men fann sig och gav ett vackert leende mot deras mobiler samtidigt som hon kramade om deras nackar med armarna. Hon var ju huvudet högre än Robbe och ett halvt längre än Laban. Harald tog en snabb bild på deras klämmande plasthandskbeklädda fingrar över hans sambos rumpa bakifrån. Batman och Robin kramade Lena hjärtligt tillbaka också så att hennes stora bröst som de var i huvudhöjd med klämdes ihopa i urringningen. Hon spärrade upp ögonen.
"Powergirl!", sa dom och tog sina selfies.

"Kul, det blev nog en jättefin bild.", sa Harald (Lex Luthor).
"Det är normalt att folk vill ta bilder med såna som har dom bästa kostymerna.", förklarade Micke. Även om han visste att det gällde mest snygga tjejer i lättklädda outfits.
"Eller dom sexigaste brudarna.", sa Robbe och släppte hennes rumpa. Lena vände sig och gav honom mjuk en puss på pannan. Sen vände hon sig mot Laban och slöt ögonen för en sensuell puss på läpparna. Harald rättade till glasögonen bakom dom och formade munnen till ett litet "oh!"...han nickade glatt och tog fler bilder.

"Ta en med mig.", Micke som kände sig lite utelämnad tog ett spontant ett tag om Lenas fläta och drog så att hon stod lätt bakåtböjd med nacken över hans puffade axel.
"Oj...jamen visst. Jag antar att Superman och Powergirl är värsta fienderna, va?"...Harald tog snabbt fotot medan Micke vred om Lenas arm bakom ryggen en smula smärtsamt lite som om han höll henne gisslan på skämt eller posering för cosplay. Lena blundade lite med ett jämmer och såg att andra härinne också uppmärksammade det hela. Men Micke höll kvar så.

"Haha, nej verkligen inte. Jag tror Powergirl är hans kusin eller faster eller nåt.", svarade Micke och släppte henne till slut. Lena tog ett steg närmare Harald och smekte sig över armen.
"Jaha, det där låter rätt kinky.", skrattade Laban (Robin) och rättade till sin mask. Samtidigt flockades det en grupp cosplayers mest killar omkring dom som började kommentera Lena.
"Kan du göra en liten superhjälteposering? Du vet som att du flyger liksom?" fortsatte Robbe.
"Superhero landing!", menade Laban.
Lena gjorde sitt bästa och låtsades flyga mot Haralds kamera medan hon höll Robbe (Batman) om midjan. Sen en mer sexig posering med armarna bakom nacken och där hon sköt ut höften för att sen spänna sina biceps. Lena skrattade lite med rodnande kinder och vinkade åt ansamlingen imponerade människor och gjorde sen en superhero-landing på ett knä och ena foten utskjuten åt sidan. Den framkallade faktiskt lite applåder och nickande bifall.

"Har ni nån plats här som ni sa?", frågade Harald (Lex Luthor) som snarare ville bort från folksamlingen. Han armbågade Robbe lätt i sidan.
"Ja, det finns ett lagerrum därborta som vi hittat. Nån får hålla vakt i dörren då förstås." förklarade Robbe (Batman) medan Micke nu hade tryckt ner Lena så att hon fick böja sig fram när han tog en selfie av sig själv bredvid hennes tajta röv. Han ville egentligen lyfta henne över axeln men insåg att det skulle bli för tungt. Det gick ändå ett sus genom i publiken och blixtrade till av kameror.

Detta fick två Spidermans i mask att komma fram. "Tjena, Laban. Är det du?"...de lyfte på sina nätmasker med fåniga flin. Två killar i typ samma ålder. "Jaså, det är ni. Läget?", Laban tittade tillbaka lite ointresserat och lyfte på sin mask så att den hängde på pannan.
"Är det här...den. Lena?", frågade dom och stirrade fascinerat medan Micke till slut släppte upp henne. Hon frustade till och rättade till capen och flätan med en nervös blick mot Micke.

Alfred och Bengan var två cosplaynerdar som Laban kände. Han hade flyktigt berättat historier om Lena, en skitsnygg nymfomanisk milftjej med stora sköna bröst som dom knullade ibland. Fredrik hade hittat henne på en buss. Dom hade förstås inte trott på honom. Inte ens när Laban visade bilder från Robbes födelsedags fest och limousinknullandet eller lärarinnestrippen senast. De antog att det var något slags photoshopat montage förstås. Varför skulle en sån fin tjej vilja ligga med Laban och Robbe för... Men där stod hon ju, livs levande och som en porrigare kopia av Powergirl.

"Ska ni. Typ...knulla på henne sen?", dom viskade fram det.
"Ja, vadå vill ni vara med på ett hörn?", flinade Robbe (Batman).
"Det kan dom glömma. Detta är DC ni är Marvel.", påpekade Laban snabbt.
"Men vafan? Har ni hört talas om Multiverse eller?"...dom protesterade.
"Nej, kanske nästa gång. Hon har bara tre hål. Eller hur Lena?", Laban daskade till henne över rumpan.
"Jag, nej det verkar inte som det är aktuellt, nej tack.", hon rodnade mer och kliade sig över pannan med handskarna för att dölja ansiktet. Harald ställde sig snabbt framför för att dölja mer av henne från publiken mest för att han inte ville blanda in dom i deras rollspel. Den mindre klungan dolde den snygga tjejen i Powergirlkostym så publiken började efterhand gå vidare.

Bakom Harald, eller mitt framför honom fångade Laban in henne, smekte hennes lår och rumpa med snabba händer rivandes i ett grovt hångel. Den indiske Robin gav henne en hård slafsig kyss som fick henne att snegla generat på de båda imponerade unga Spidermans.

"Fan vad taskigt. Ska vi komma ihåg.", Alfred och Bengan såg skitsura ut och tryckte tillbaka sina masker innan de gick vidare. Laban och Robbe skrattade åt dom.
"Okej men vi börjar va, Cackaldo är du med?"...
"Jomenvisst. Ska vi gå in där på lagret nu då?", Harald såg förväntansfull ut och nickade.

Micke och Laban tog Powergirl i varsin arm och förde iväg Lena lite som om de arresterade henne. Harald följde under tiden efter snabbt med Robbe. Bakom en ståldörr längre bort från montrarna fanns mycket riktigt ett vidsträckt lager med nästan tomma hyllor och en massa upprivna kartonger på golvet med bubbelplastrullar omkringslängda överallt. Väl inne och med dörren stängd bakom dom kopplade Laban (Robin) ett grepp om Lenas (Powergirls) hals bakifrån med underarmen medan Micke (Man of Steel) vred om hennes arm bakom ryggen.

"Ah aj.", Lena gnällde till lite och följde med in. Micke i kombination med Laban kanske inte var en så bra grej ändå funderade Lena. Samtidigt så kändes det här med cosplay som en ganska konstig hobby. Men hon valde ändå att ge det en chans glad att komma bort från folkhopen. De tryckte henne vidare in i det tomma lagret. Hon knuffades stapplande framåt mot tomkartongerna när de släppte henne.

"Jag håller vakt!", Harald (Lex Luthor) rättade till sin flintskallig-peruk och gjorde glatt tummen upp från dörren där han stannade kvar. Robbe och Laban skrattade åt honom.
"Bra Cackaldo."...
Sedan tittade Harald upphetsat på från dörren när dom tre "superhjältarna" aggressivt började att knuffa Lena fram och tillbaka mellan sig. Hon stapplade obalanserat på sina höga stövelklackar och såg nästan skrämd ut av allt de sa att dom skulle göra. Harald, klämde sig själv på bulan under tiden. Hennes små rop ekade genom den stora lagerlokalens tomma hyllor mellan tonårskillarnas skrattsalvor och han tog fram sitt stånd ur byxorna för att dra i sin kuk. Han började undra när han skulle få lov att vara med. Han utgick ifrån att han skulle bjudas in förr eller senare. För han var väl inte bara dörrvakt?...

Då ringde hans mobil och surrade i fickan. Irriterat drog han fram den och såg att det var Jojje. Han svarade.
"Hejsan Jojje, tack för senast. Allt bra?", Harald rättade till glasögonen och såg under tiden distraherat på hur hans flickvän Lena blev kommenderad att strippa efter några örfilar borta vid kartongerna. Hon gjorde skamset som tonårskillarna sa nu och började lydigt klä av sig.
"Ja, tjena Harald. Jo jag fick ett mms från Micke här. Kör ni nåt med Lena nu eller?", frågade Jojje surmulet från sin mobil.
"Mm, det stämmer. Vi har nån slags träff här med superhjälte-tema."
"Ja, men hon har inte sagt nåt till mig.", muttrade Jojje.
"Näe, måste hon det? Ni har väl nåt i veckan sen som ni skulle göra.", Harald log elakt medan han pratade med Jojje. Han misstänkte att tonårsbusen ville försöka sno hans flickvän. Nåt som han gjort redan en gång förut och nästan lyckats...

Idén föddes därför nu hos Harald att kanske låta Laban eller den där Micke ta över Jojjes roll i sammanhanget. Så att han då också kunde få vara med lite mer garanterat. Det konceptet överenstämde bättre med hans egna drifter och fantasier.

"Tja, egentligen. Vi hade en deal liksom. En kväll till var och en av oss."
"Jo, jo det vet jag. Men du hade ju din förra veckan med herr Grönman, va?", Harald lät överlägsen på rösten och sneglade på hur Lena borta vid kartongerna nu drog av sig den röda Powergirlcapen och sen fortsatte dra ner den vita baddräkten över brösten där hon var naken under. Killarna jublade så det ekade. Lena blundade nervöst och fortsatte. Det var inte svårt att spela offer den här gången om man säger så och hon hoppades verkligen att Harald skulle kunna kontrollera Micke tillsammans med Laban när inte Jojje var här. De båda liksom hetsade varandra mot henne. Varken Micke eller Laban var några storvuxna killar förstås, 16 båda två men Laban var ändå alltid aggressiv på nåt sätt och Micke som tidigare nämnts lite av en sadist.

"Jaja, nej men jag gillar inte dom där superhjältefilmerna ändå.", Jojje lät förbannad men ändå artig på rösten. "Vi ses nästa gång då."
"Ja, men det gör vi. Simma lugnt, Jojje.", ropade Harald till högt i telefonen och Lena som just höll på att dra ner den vita baddräkten vidare över höfterna hörde det och tittade upp förvånat. Harald la på med ett flin.

"Fortsätt då, din kåta hora!", Micke fräste till och drog i hennes monofläta. Lena trampade sig snabbare ut ur baddräkten och hade inget under.
"Absolut, ursäkta räcker det så?", Hon hade strippat ner helt naken nu utom de lårhöga stövlarna och de ärmslånga handskarna. Lena hade rakat sig fint idag konstaterade trion och Micke gned henne intresserat över den lenrakade fittan med handen. Batman, Robin, och Superman kladdade sen överallt på hennes kropp en stund. Händerna gled upp och ner. De gnuggade ivrigt sina handskar mellan hennes lår och Lena hördes gnälla till ekande i lokalen när hon fick mer smisk. Det var ganska kallt härinne på lagret dessutom.

Micke och Laban i sin iver, låste sen hennes armar hårt bakom ryggen och tejpade fast dom surrade med silvertejp. När hon var bunden så knådade dom de stora brösten girigt och bollade dom så att fingrarna grävde sig in i hullet. Lena flämtade till ett stön och kände sig försvarslös. När de smiskade henne snabbt och hårt över rumpan tittade hon med en plågad min bort mot Harald igen. Men de började återigen knuffa henne mellan sig en stund. Från Micke till Laban från Laban till Robbe och sen tillbaka så att hon snurrade runt obalanserat. Slutligen trycktes hon eller snarare föll ner på knä över de utvikta lådorna.

Harald runkade samtidigt sin kuk med frenesi, av synen. Han kunde se ända härifrån hur tårar börjat rinna fram från hennes blå oroliga ögon.
"Herregud, ja!", han flåsade till och började sakta gå närmare.

Laban var först att knulla hennes mun med båda händerna invirade i hennes hår tvingade han sig ner i halsen. Lena hulkade och gapade stort för att andas in luft när han äntligen drog sig ur medan saliv rann från hakspetsen.

Micke nu istället daskade sin kuk sladdrigt över hennes vackra ansikte och smetade ut hennes saliv över läpparna.
"Sug, Powergirl!", skrek han till så det ekade. Lena blundade och gjorde som han sa. Lydigt så bra hon kunde. Hon tog den djupt från början och höll en snabb takt. Huvudet gungade rytmiskt fram och tillbaka och hon sög till hårt. Tills Micke också pressade sig ner i hennes hals. Man kunde höra henne hosta hulkande och händerna vred sig bakom ryggen i tejpen som band dom. Robbe satte sig under tiden bakom henne för att känna och klämma på hennes rumpa.

Micke stönade en gång men hann med att dra sig ur och sprutade henne över ansiktet i två långa kladdiga strängar. Robbe kramade om brösten bakifrån samtidigt.
"Fortsätt!", kommenderade Laban en smula hotfullt. Lena flåsade efter luft en stund men fortsatte nu att suga rent över Mickes kuk medan sperman fortfarande rann sakta över ansiktet.

"Hon är väldigt duktig, Cackaldo!", Robbe log bort mot pojkvännen Harald över Lenas axel med fingrarna tvinnandes om hennes styva bröstvårtor.
"Riktigt fin kuksugerska, din flickvän är en bra hora va?", sa Micke och tittade tillbaka över axeln.


"Jo, förstås. Lena är väldigt fin att...att ha sex med. Bjuder mycket på sig själv. Ger jätteskönt oralsex det, gör hon faktiskt", svarade Harald vänligt och slutade att onanera. Han hade gått närmare och ställt sig med öppen mun för att titta på från nån meters avstånd.
Lena drog tungan över Mickes slaknande kuk en gång och lutade sig sen tillbaka. Ena ögat var stängt eftersom sperma runnit ner i det från pannan. Hon såg andfådd ut.

"Skulle inte du vakta dörren?", Laban flinade.
"Jo, men jag tänkte jag kunde liksom...", Harald log och nickade frågande mot dom.

"Någon måste nog vakta dörren.", menade Robbe.
"Eh, ja absolut. Tänk om nån kommer så dum jag är.", Harald skyndade tillbaka och Lena jämrade sig när Laban då med ett skratt drog hennes huvud till sig och tryckte in kuken i hennes kindhåla. Harald som var lite av en trygghet i det här försvann ur sikte igen.
"Mmm...såja. Ska du vara duktig och suga oss allihopa va?"...
"J..ja."
"Säg att du vill det då.", den indiske Robins ögon lyste i masken medan han drog kuken över hennes läppar.
"Jag suger, allt ni vill allihopa absolut!", Lena nickade och kysste nervöst över den mörkhyade kuken och ner över hans kulor när Laban vinklade sin pung mot hennes mun. Lena sneglade uppåt med ett höjt ögonbryn och hoppades att han gillade det. Det verkade så på hans grimas när hon sög in djupt igen.

Laban knullade hennes ansikte ännu hårdare denna gång men inte så mycket ner i halsen. Istället töjde han ut hennes munhåla och kind, han gillade hur det såg ut. Men Laban hade inte långt kvar utan sprutade ganska snabbt. Ännu mer över ansiktet så att det rann i dubbla lager över huden.

"Min tur va?"...Robbe kramade upp hennes bröst igen kupat bakom henne. Lena blundade.
"Javisst.", och hon vände sig om högt stående på knä. Den asiatiske knubbige Batman ställde sig snabbt njöt sen av en ganska lugn avsugning som höll på i kanske en minut. Lena tog honom djupt och sög ganska hårt men långsamt så att kinderna sjönk in något av trycket. Robbe log upphetsat och nöjt ner mot de vackra blå lite nervösa ögonen eller snarare bara det ena då som tittade uppåt då och då. Hennes varma bröst pressades mjukt mot hans lår under tiden.
"Mmmmm, såja. Härligt!", Han ryckte till skälvande när det gick för honom.

Harald borta vid dörren kunde se på avstånd hur Robbe la hela sin sats precis som dom andra över hennes ansikte. Sperman rann sakta droppandes över henne och hade börjat rinna ner över hennes hals, nyckelben och nakna bröst.

Lena satt kvar och vred huvudet sakta runt för att titta på dom. Tills Laban då vräkte ner henne på rygg över de tillplattade kartongerna. Hon tittade överraskat upp på den utklädde hånflinande tonåringen som stod bredbent över henne där hon låg på sina bakbundna händer, fortfarande med ett öga igenkladdat.

"Det är väl bäst om jag tittar lite närmare nu va. Det kommer nog ingen.", Harald kunde inte hålla sig utan småsprang hit från dörren.
"Oj...oj som ni har gjort. Det var väldigt. Vad mycket."
"Mycket sperma?", skrattade Robbe.
"Jo, jamen en del tycker det är bra. Lena får tvätta ansiktet sen ju så det var kanske inte så farligt va?.", Harald stammade och tog sig på bulan igen.

"Hördu, Cackaldo. Har du aldrig sprutat ner din flickvän i fejjan förr?", Robbe fortsatte häckla honom.
"Va, nej det...det så gör man ju inte.", Harald log förvirrat. "Nej, min Lena gillar inte sånt."
"Inte, jo det gör hon visst eller hur din kåta slyna?", Laban hade tagit av sig sina skor och satte sin fot mellan hennes ben. Lena flämtade till och särade mjukt.
"Så nu låter du din kära pojkvän knulla dig i halsen och spruta ner ditt söta ansikte, det vill du väl?", Micke satte sig undertiden på knä och tryckte fast hennes huvud mellan knäna bakifrån.
"Alltså, javisst om Harald vill det så. Jag gör allt ni vill, det är väl helt okej?"...hon lät skärrad men ändå vagt upphetsad vid det här laget. Lena särade mera på benen medan Laban gned sin fot mot hennes innanlår för att få henne att sära så mycket det gick. Han stirrade lystet ner på den lenrakade fittan.

Harald tog sig bakom nacken. Skulle han verkligen?
"Kom igen nu Cackaldo. Vi är här och säger åt henne om hon inte sköter sig. Spruta ner fejjan på henne du vågar nog nu när vi är här, va?", Robbe klappade honom skämtsamt på axeln.

"Okej, okej! Jag gör det!"...Harald ryckte fram sin stenhårda kuk igen och grenslade ivrigt sin flickvän. Han satte sig tungt över hennes bröst. Sen hördes Lena hulka till ansträngt dold av Haralds rygg när han började att knulla henne i halsen. Han tog verkligen tillfället i akt och utnyttjade henne grovt. Till och med Robbe förvånades över hur han höll på och tittade på Laban och skakade på huvudet.

Lena kved till och flåsade ansträngt när Harald äntligen slet sig ur och runkade ut sin sats över hennes ansikte. Lena kan ha varit lite bortkommen av yrsel men nästa gång hon liksom vaknade till hade dom ställt henne på knäna med ansiktet mot en utvikt kartong och rumpan i vädret. Micke var just på väg att börja köra henne bakifrån när hon hörde Robbe dra iväg Harald en bit bortåt.

"Hörrö, kompis vi har inte fixat betalningen än. Vi får nog snacka lite härborta."
"Jaha, okej jo kanske om du vill det så.", Lena hade ansiktet kvar mot golvet och såg hur Robbe och Harald gick iväg runt bakom ett hörn och försvann. Hon sneglade runt sig och kände Mickes händer greppa höfterna.
"V...vart.. ska?", Lena frågade Laban som satt framför och tog en bild på hennes spermaindränkta ansikte. Samtidigt tryckte sig Micke in bakifrån. Lena stönade till krystat och tystnade.

Laban flinade. "Dom har väl egna affärer. Oroa dig inte min sköna.", han sträckte sig för att ta henne på brösten som börjat dallra gungande av Mickes hårda stötar. Lena tänkte efter i panik. Hur kan han lämna mig med dom här två?. Hon stirrade ut mot det stora lagret. Men dom sågs inte till. Micke satte på henne analt en stund, kanske en halv minut.

"Släng över henne på sidan istället jag vill knulla hennes stora pattar nu.", Laban stoppade undan sin mobil och Micke nickade bakom Lena. Hon lades på rygg. Micke särade hennes långa ben och började knulla hennes våta fitta den här gången i knästående mot golvet. Laban grenslade Lenas bröst och lyfte hennes huvud hårt för att få henne till en ny avsugning. Hon slöt ögonen och började lydigt om. Samtidigt som Micke knullade på henne hårt djupt och snabbt. Hon sneglade än en gång bort mot lagrets skuggiga partier. Var fan är han, undrade hon.

När Laban blivit hård igen började han knulla Lena mellan pattarna som han uttryckt det. Laban tryckte dom skönt tillsammans och njöt av den varma känslan och synen av hans egen mörkhyade kuk mellan dom perfekta stora brösten. Han höll på i en halv minut. Sen började han jucka upp mot hennes läppar. Lena stack ut tungan och sög lite när han var där uppe eller slickade ut tungspetsen mot den.
"Fan vad mycket sperma du har i ansiktet.", Laban flinade ner över henne elakt och körde Lena hårt med kuken slirandes över eller mellan hennes bröst. Han gned ollonet över bröstvårtorna också.
"Okej...", flämtade hon lågt medan Micke slängde över hennes ben så att hon låg med höften på sidan. Sen kände hon hur den Supermanklädde gymnasiekillen tryckte in den analt igen. Hon blundade hårt.
"Blir du knullad i röven nu, va?"...Laban stod på knä ovanför henne och lät henne lägga sig mer bekvämt på sidan medan han studerade hennes ansikte.
"Du gillar det ju?", Laban log elakt ner mot henne.
"Ja, han gör det nu. Jo, men det är...okej, om ni vill så.", stammade hon fram innan dom avbröts av ett gnisslande läte från andra sidan lokalen.

"HAH!, jag visste det. Bengan och Albert kom in i lagret nu och lyfte kaxigt på sina Spiderman-masker. Laban och Micke tittade upp irriterat.
"Ja, vadå. Vi har lite kul bara skit i det ni."
"Ingen fara. Vi bara kollar. Får vi inte det så kastar dom ut er härifrån när vi skvallrar för vakten det vet ni."
"Jaja, fan.", muttrade Micke medan de båda Spidermans ställde sig nära.
"Fy satan vad snygg hon är men det är fan vad ni har kladdat ner fejjan alltså?"
"Eww..", Bengan skakade på huvudet.

"Det var en grej hon själv kom på. Rollspel eller nåt som hon och hennes korkade pojkvän ville ha?"
"Du menar DnD?"
"Nej, sexuellt rollspel, som en lek menar jag. Fan är du dum i huvudet?"
"Jaha, okej. Fast Bukkake kallas det väl.", Albert skrattade fascinerat och vred huvudet för att se hur Lena knullades i baken av Micke under tiden.

Bengan tog samtidigt fram några comics dom köpt.
"Hon är en riktig Milf-Toon.", han pekade på omslaget med en tecknad yppig tjej.
"Jag är väl inte en milf?", Lena stönade till högt när Laban klämde brösten och Micke bytte hål igen för att stöta till hårt några gånger upp i hennes heta fitta.
"Milftoon?", Laban tittade upp undrande och lät Lena suga av honom igen.
"Ja, det är såna där vuxenserier du vet. Du väl får googla. Vilken jäkla Milftoon!", Bengan skrattade.
"Sicken Milftoon!", Albert nickade och höll med.
"Hon är bara 22.", stönade Micke och tog sats för att dunka sig in i Lenas kropp några  sista hårda stötar.

Han drog sig ut just i tid för att hinna gå på knäna fram till Lenas stönande ansikte och spruta ner det. Han runkade några sekunder mot hennes kind och satsade mest i munnen och över läpparna.
"Åh, fy fan.", han rullade trött över på sidan och la sig på rygg över kartongerna. De båda Spidermans såg på och armbågade varandra menandes.

"Kn..knulla mig!", tiggde Lena mot Laban. Hon hade varit rätt nära nu. Han flinade ner tillbaka.
"Be dom!", svarade Laban fränt. Lena vred ansiktet mot killarna i Spidermanmaskerna.
"Snälla?"

Alfred och Bengan gjorde high five som missade men blev skitglada förstås. De satte på sig sina masker igen och väntade tills Laban ryckt loss all tejp från Lenas armar. Han ställde henne på alla fyra och greppade hennes tajta skinkor bakifrån. Hon rullade ögonen när han tryckte in den skönt och började ta henne bakifrån.
"Jaa...ja.. förfan!", Lena svankade djupt med flåsande stön och kände hur Laban satte på henne med sin vanliga hetsiga iver.

Under tiden ställde sig Alfred och Bengan framför henne. De såg ner på det spermadroppande ansiktet och drog ner sina spidermanpants.
"Har du laddat nätskjutaren kompis?"
"Min är laddad, men hon har redan skjutits av nån Spiderman, möjligen Spiderman-Noire, det kan jag se. Eww...", Bengan skrattade under masken.
"Nej, detta är ett slafsverk av SpiderPig.", föredrog Alfred.

Laban klämde Lenas skinkor girigt med händerna och fortsatte dunka sig in i henne.
"Gör det...", hon fick en dask över rumpan.
Lena blundade och gapade för att börja med Albert.
"Jävlar, hon suger!", Alberts första gång när det gällde den här grejen antagligen. Rösten gick upp i förtjust falsett.

Micke flinade och satte sig upp mer med händerna om knäna. Han betraktade scenen från sidan under tiden. Lena på alla fyra och hennes fantastiska bröst som gungade tungt under henne av att bli påsatt av Laban utklädd Robin och två Spiderman-snubbar i mask. Hennes fullkomligt nerkladdade ansikte droppade i långa strängar ända ner till golvet. Lena växlade mellan dom och sög först den ene sen bytade hon till den andre i en bra rytm.

Medan Bengan var mer tyst i själva akten kommenterade Albert allt som hände med munter stämma.
"Sug då, Milftoon var duktig nu, okej?", Micke skrattade åt det nya öknamnet och tog en bild som han sen skickade till Jojje.
"Det är ju det du vill din kåta slyna eller hur? Säg vad du vill nu?"
"Jag vill att ni...ahh...knullar mig. Jag vill suga din kuk och ...", hon skrattade till lite av att höra sina egna ord. Men fortsatte mer sexigt upp mot de maskerade killarna.
"...att ni knullar mig hårt i alla hål och sprutar allt ni har i mitt ansikte!", hon log varmt generat igen.
Laban drog henne i håret för att få henne att svanka mer medan han satte på henne och njöt av att se hennes böjda korsrygg och putande rumpa framför sig medan han knullade.

Detta blev för mycket för Albert som drog sig ur Lenas mun först av dom två och satsade sin utlösning över hennes näsrygg där sperman la sig platt och liksom fastnade. Medan Bengan strax efteråt sprutade väldigt mycket mer och mest ner i hennes stönande mun. En del hamnade faktiskt på örsnibben och hängde sig där dallrande. Lena svalde undan efter hand och slickade sig om de glansiga läpparna.

Hon var nära att komma nu och ryckte till slut ner handen mellan låren för att smeka sig själv till en utdragen darrande orgasm strax samtidigt som hon blev hårt påsatt bakifrån.

Laban, väntade tills Lena skakat klart och knuffade över henne på rygg med ett morrande läte. Sen satte den indiskt adopterade gymnasiekillen på henne så hårt han bara kunde i nästan tio sekunder. Han gjorde det med händerna greppandes om hennes klackar. Laban hade särat ut hennes ben långt åt sidorna men tryckte sen ner dom igen så att klackarna låg nästan i höjd med hennes öron istället. När det gick för honom drog han sig ur med ett hetsigt ryck för att snabbt klättra upp och försöka spruta henne mer i pannan denna gång. Färdig och tillfredsställd reste han sig till slut och drog svajigt upp brallorna igen med en djup suck.

Lena låg kvar medan dom nya killarna Alfred och Bengan fortfarande i sina Spiderman masker hade halvsuttit om vardera sidan om henne för att utforska den 22 åriga som dom såg det, milfens svettblanka sexiga kropp med händerna. De smekte sakta benen, den slätrakade fittan och mycket över brösten medan de tittade på henne, kommenterade och beundrade kroppen.

"Vart blev dom av, Robbe och Cackaldo?", frågade sig Micke och rättade till gylfen där han ställde sig med Laban.
"Tja du vet, Batman har sina grejer kanske han med.", svarade Laban och tittade in mot lagret.
"Ah, där är dom ju.", dom vinkade.
"Dags att dra, skjutsar du oss hem sen, Cackaldo?", Laban ropade.
"Ja, det är klart. Ingen fara, det fixar jag."...Harald log snällt och skyndade på sina steg.

Harald och Robbe ställde sig vid kartongerna när dom kommit fram den långa biten genom lagret. De tittade ner på Lena där hon låg på en utvikt kartong mellan två Spidermans och lät sig klämmas över brösten och över hela kroppen. Hon rullade över på mage och armbågarna när dom ville känna på rumpan. De smekte den långsamt.
"Haft kul, älskling? Dags att dra hemåt va?"...Harald slängde åt henne en toarulle att torka sig med. Laban och Mickes skratt ekade i lokalen.

Lena svarade inte.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.