Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/3 kl. 21:10, av LX

En busschaufför kommer hem

Del 6 av 6 i serien Milftoon

Milftoon 6

Sista delen för den här gången. Lena gör slut.

Milftoon 6

---------
Lena släpade upp sin resväska för trapporna till andra våningen. Hon ställde sig och tittade på lägenhetsdörren när hon var framme och såg sitt efternamn på brevlådan. Det var en märklig känsla att ha varit borta från tvåan så länge och hon var glad att hon aldrig hann med att sälja den. Lena vred huvudet och kollade mot grannens dörr och funderade lite på om hon skulle ringa på nu eller senare kanske. Hon bestämde sig för att först bära in sina grejer.

Jojje kom ut av en slump och hajade till när han såg henne med nyckeln i dörren och till hälften inne. 
"Lena?", tonårsslyngeln sken upp lite. Men var mest förvånad. 
"Hej, läget?", hon vände sig halvt, log och rättade till håret med handen. 

"Vad är det som är på gång, har du bråkat med Harald eller?", han noterade bagaget men ångrade direkt att han frågat. Jojje stängde till sin dörr och gick sen för att bära Lenas resväska och hjälpa henne in. 
"Ja, jo. Men det har jag väl.", hon gick längre in i hallen och hängde av sig kappan. Under hade hon jeans och stövlar, en vit blus. Jojje noterade att Lena inte verkade direkt ledsen över uttalandet och var rejält nyfiken. Kunde det verkligen vara så att dom gjort slut?

Lena fortsatte in i lägenheten och tittade sig runt. En död krukväxt stod i fönstret men annars såg allting ut som vanligt. Lite dammigt kanske. Hon fortsatte att titta mot fönstret. Jojje släppte under tiden väskan nära soffan och ställde sig strax bakom henne inne i vardagsrummet. 
"Synd antar jag. Fast på ett annat sätt är jag nöjd om jag ska vara helt ärlig. Inte för att jag tror att du vill ha mig som kille istället. Men jag gillade aldrig Harald riktigt.", han kliade sig bakom nacken. Det var årets underdrift.

Lena tittade bakåt och ryckte på axlarna. 
"Vi var lite för olika bara. Eller egentligen väldigt lika men på fel vis kanske. Jag tyckte inte det funkade bara. Men vad menar du med att man inte kan ha dig som kille då?", Lena tittade över axeln med ett litet leende. Jojje log bredare och kände pulsen öka. 
"Alltså, vi försökte ju lite va? Sen har jag ju ingen porsche."
"Jag kan köpa en porsche själv. Jag har ett bra jobb.", hon började knäppa upp blusen och vände sig helt. 

Jojje kunde inte sluta le. Lena lyste upp rummet på nåt vis särskilt när hon gav det där glittrande leendet. 
"Du får gärna köpa en till mig om du vill.", dom skrattade. Hon hade öppnat blusen och knäppt upp invid handlederna. Sedan drog hon den av sig. Klädd i en vit spetsbh. Hon slängde blusen över soffan och sen gick hon mot sovrummet.
"Kommer du?"

Jojje följde förstås efter. 

------------------------------

Lena ville inte riktigt ta steget fullt ut till att vara officiellt ihop med Jojje, inte än sa hon. Men dom hade definitivt en relation numera. De umgicks ofta i hennes lägenhet. Gick ut och fikade ibland eller körde runt bara på landsvägar. Hon körde eftersom Jojje inte hade tagit sitt b-körkort än och i hennes Hyundai förstås. 

Utåt syntes det ganska direkt vad dom var.

Alla tyckte förstås synd om en sån rar och fin tjej som råkat hamna i klorna på en ligist som den där Jojje. När dom kom gående med varsin pizzakartong längsmed trottoaren på väg hem ibland var det många som vände sig och rynkade på näsan åt det här paret. Men, Lena erkände aldrig att dom var ihopa om någon mot förmodan skulle fråga. På ett sätt var dom ju inte det. På ett annat var dom nog det ändå.

Hon fortsatte min sina hobbies och sitt jobb. Jobbade om dagarna som kemist på tvättmedelsfabriken. Dansade med tjejgänget på fritiden. Dom var ju kompisar nu hon och tjejerna. Så att Lena hade gjort slut med den gemensamma nämnaren, Harald var inte längre ett problem. På de andra kvällarna umgicks hon ganska mycket med Jojje. De brukade mest kolla film eller serier ihop. Rätt mycket deckare som de båda gillade eller porr. Typ mysa i soffan. 

Fast sådär en eller två gånger i månaden slutade det med en veritabel orgie med avancerade hårda sexlekar. 

Det var ju det hon gick igång på. Jojje var okej med det och hade ändå vant sig vid att acceptera vissa gränser. Så långt, hade han förstått. Om Harald skulle ringa så fick han inget svar och Lenas ex hade i princip slutat ringa vid det här laget och gett upp verkade det som. Lena brydde sig inte. 

Lena hade sagt att hon inte ville köra Mickes rollspel eftersom hon redan ställt upp på ett cosplay convention. Men Micke hade klagat och sagt att det där var mer Robbes och Labans kväll isåfall. Jojje hade sagt till Micke att han kunde dra åt helvete. 

Lena hade lyssnat på förslaget om vad han ville göra med henne. Men hon hade ändå sagt att hon ville pausa det för att hon precis gjort slut och sådär med Harald. 

----------------

En kväll kom Jojjes farsa hem mitt på dagen en lördag och förvånades över att se ett par damstövlar och en kappa i hallen. Han plockade upp posten från golvet och fortsatte in med smygande steg. Klädd i sin jobbuniform fortfarande. Kan det vara Lena som kommit tillbaka hoppades han innerligt?

Rolf lyssnade mot sonens sovrum och hörde flämtande stön. Det kan det nog, funderade han. Skulle han? Ja, han kunde inte bärga sig och öppnade.

"Joakim ska du ställa upp i en boule-tävling på...", han höll upp ett vykort skickat av en viss Grönman. 

Lena höll just på att rida Fredrik analt med ryggen mot dörren medan Jojje stod upp i sängen framför henne med händerna invirade greppande i det långa blonda håret och knullade hennes kindhåla samtidigt. Fredrik hade händerna på hennes rumpa och Lenas tajta skinkor hade just särats av sjuttonåringens hårda grepp om hennes skinkhalvor. Fredrik ryckte till och såg bakåt medan Lena sjönk ner sakta en sista gång baklänges på hans kuk och stannade upp i rörelsen. 
"Oj, Jävlar?"  Rolf flämtade till av synen. De var alla nakna och såg ut att ha knullat i timmar. Hennes blå uppspärrade ögon som rann av utsmetat smink, saliv och sperma gled sneglande över axeln när hon tittade storögt tillbaka mot dörren. 

Fredriks rödlätta svettiga ansikte tittade förstås upp och ner för han hade huvudet lutat över sängkanten. Jojje, hans son glodde mer surt. 
"Fan, farsan?", flåsade Jojje andfått.
"Åh, ursäkta. Jag visste inte. Lena trevligt att ses igen.", Hasses ögon lyste medan han sakta stängde till dörren. 

Rolf bryggde sen kaffe så länge i köket och satte sig vid bordet för att fika en ostmacka och läsa posten. Han kunde höra hur någon gick och duschade och hur Fredrik flyktigt hördes säga hejdå i hallen och sen försvann ut ur lägenheten. 

Ungefär när han druckit upp kaffet kom Jojje ut i kalsonger och morsade. Han hällde upp två glas apelsinjuice. 
"Ja, Lena är tillbaka.", muttrade han.
"Ajo, jag såg det. Kul. Trevlig tjej.", Rolf hällde upp en påtår medan sonen satte sig. 
"Det är väl okej om hon hänger här ibland?"
"Klart det är. Varför skulle det inte vara det.", Rolf flinade och rörde om socker i kaffet. 

Nu kom Lena ut i köket. Hon var nyduschad och hade sin vita korta morgonrock på sig. Håret var vått bakåtkammat. Snygg som fan också utan smink, konstaterade Rolf tyst medan hon satte sig i stolen framför vid köksbordet. Morgonrocken öppnade sig ganska mycket över bysten i rörelsen och man kunde ana hur de nakna brösten dallrade till när hon satte sig. 

"Hej."
"Kul att se dig, längesen.", Rolfs blick gled upp och ner och njöt av vad han såg.
"Ja, det var ett tag sen. Ursäkta om jag, liksom...störde."
"Ingen fara. Det var jag som var klumpig där. Förlåt..."

Jojje sköt till henne ett glas apelsinjuice som hon drack.
"Hon var var jävligt kåt idag vet du farsan.", han flinade. Lena tittade på Jojje och log mjukt. 
"Är det så? Jo, men det måste man få vara ibland. Himla fin tjej du har hittat min käre son.", dom skrattade. 

"Jag vet hon är bäst.", Lena och Jojje verkade redan ha diskuterat det här för hon gjorde inget motstånd när Jojje ställde sig upp och öppnade hennes morgonrock med ett ryck. Hon bara ställde bara sakta ner glaset på bordet igen och såg Rolf i ögonen.

Rolf vinklade huvudet och njöt av synen. 
"Åh, herre jävlars."
"Ja, det är som om jag aldrig får nog när jag väl börjat liksom.", hon smekte armarna bakom sitt hår och putade fint med överkroppen. Sen smekte hon sakta sina egna bröst med händerna och kupade dom.
"Det gör inget om jag sover över här ibland då, hemma hos Jojje?", fortsatte hon med ett suget leende när Jojje drog henne från stolen så att hon stod upp naken. Den mörkblonda fittan var fint ansad och trimmad. Huden glänste fortfarande lite från duschen på sina ställen. 

"Du är så välkommen så.", Rolf ställde sig så att stolen gnisslade till häftigt när han snabbt gick runt bordet och tog henne i armen för att dra henne med sig in i sovrummet. Lena stapplade med genom hallen, in i sovrummet med Rolf. 

Lena gnydde till när hon kastades naken på sängen och studsade över den. Det var inte första gången hon hade knullats i den. Jojje hade haft henne över här och lånat dubbelsängen ett antal gånger. En ganska skön säng jämfört med hans egen. Men det visste ju inte Jojjes farsa.

Busschauffören drog av sig brallorna och hoppade av sig ena byxbenet. Distraherad av den sexiga 22 åriga blondinens kropp som rullade sig naken över hans säng lyckades han ändå till slut. Sen klättrade han snabbt på knäna över täcket för att trycka ner kuken i hennes mun. Rolf frustade till och satte sig över hennes bröst medan han höll fast hennes armar bestämt ner mot kudden. 

Lena tittade upp ansträngt medan Rolf knullade hennes mun i nån minut och hon sög till varenda gång han pausade i juckandet. 
"Mmhh...det där gör du bra! Så otroligt vacker.", 43 åringen lyfte sig och slängde nu över henne våldsamt på mage. Sedan greppade han hennes höfter och fick upp henne på alla fyra. Lena stönade till och kastade med det våta håret när han började sätta på henne bakifrån. 

"Fan, din röv! Otrolig!", Rolf njöt av att få se den Lenas unga viga kropp som svankade sig fint där hon stod i doggy. Den tajta hjärtformade rumpan och de långa benen. Inte nåt i nivå med dom damer som han normalt  brukade få sätta på i vanliga fall om man säger så. 

Han dunkade på henne. Lena blundade hårt och kände hur kraftfulla stötarna var. Händerna greppade huvudkudden medan han tog henne så i någon halvminut eller så. Rolf hade i själva verket inte så bra kondition. Han kunde hålla ut länge och längre än Jojje förstås men började ändå bli trött av ren kardiovaskulär utmattning.

Rolf, vräkte över henne på rygg igen. Lena flämtade till av den hastiga nästan våldsamma rörelsen och rullade i dubbelsängen. Jojjes farsa la sig sen eller snarare kastade sig ovanpå och tryckte sig in. Men med händerna kramandes hennes bröst nu. Han böjde nacken för att kyssa dom.

"Fan, dina pattar! Otroligt!", Rolf stönade och rösten var mer upphetsad flåsande nu medan språket blev allt mer vulgärt. Han kramade dom girigt i händerna. Slickade på dom styva bröstvårtorna sugandes. Lena blundade och rev smeksamt om hans nacke medan han började knulla henne igen. Han tog henne så i kanske tre minuter. 

"J..ja...jaaa...knulla mig!", naglarna rev över jackan på hans axlar och Lena saxade benen kring hans midja.
Hon stönade hämningslöst och den gapande munnen blev nästan fyrkantig i formen när det gick för henne. 

Rolf måste ha kommit nästan samtidigt för han vältrade sig åt sidan efteråt. Nöjd och utpumpad lade han sig bredvid. "Åh, jösses!"...

Jojje stod i dörren med korsade armar. Synen av farsan utan brallor och fortfarande med bussjackan på fick honom att skaka på huvudet. Lena låg kvar flämtande med särade ben och fortfarande lätt skakig i låren av orgasmen. Hon smekte sakta sin fitta med båda händerna.

"Vad man inte gör för husfriden. Kom nu Lena, Sherlock börjar snart."...

Lena tittade upp, nickade och gav den flåsande Rolf en lång blick innan hon masade sig upp från sängen. Jojje gav henne tillbaka morgonrocken i dörren och de försvann ur sikte ner mot hallen. 

Rolf höjde bara en trött arm som en vinkning. 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

LX

Tack, tack säger jag. :)

30/3 kl. 09:01

#3

Beastfucker

Skitbra hoppas på fortsättning

29/3 kl. 21:55

#2

LX

Tack Sneakerfan, kul att höra! :)

22/3 kl. 14:20

#1

Sneakerfan

Jätteskön serie, både denna och Den lydiga studentskan. Vill gärna läsa fortsättning. /Sneakerfan

22/3 kl. 12:47